וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלזבת'", "דירת שותפים" ועוד: יס מכריזה על סדרות רכש חדשות

19.2.2024 / 10:17

כחלק מהסכם הרכש של יס עם פרמאונט, החברה הישראלית מודיעה על סדרות חדשות שצפויות לעלות אצלה בקרוב: "אלזבת'" - סדרת הבת של "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב" - עיבוד מחודש לדרמת הפשע הקלאסית "מאטלוק", "הבלש מאיסטנבול" ו"דירת שותפים"

טריילר לסדרה "אלזבת'"/פרמאונט פלוס

אחרי הגרסה המחודשת ל"פרייז'ר" עם קלסי גרמר, "שלוש נשים" בכיכובן של בטי גילפין ושיילין וודלי, "שותפים למסע" עם מאט בומר ו"הלביאות: מבצעים מיוחדים" עם זואי סלדנה, ניקול קידמן ומורגן פרימן, יס מודיעה על סדרות רכש נוספות שיגיעו אליה בקרוב כחלק מההסכם עם פרמאונט: "אלזבת'", סדרת הבת של "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב" בכיכוב דמותה של אלזבת' טסיוני, גרסה חדשה של "מאטלוק" בכיכובה של קת'י בייטס, ההפקה הבין-לאומית "הבלש מאיסטנבול" וכן "דירת שותפים", על פי הספר הפופולרי באותו שם.

הסנונית הראשונה היא "אלזבת'" ("Elsbeth"), מאת היוצרים רוברט ומישל קינג ובכיכובה של זוכת האמי קרי פרסטון, שחוזרת לנעליה הצבעוניות של עורכת הדין המבריקה והמוזרה. הסדרה תעלה בישראל בצמוד לשידור בארה"ב, החל מ-1 במרץ הקרוב.

זוכת האוסקר קת'י בייטס ("מיזרי") מככבת בעיבוד מחודש לסדרה "מאטלוק" ("Matlock"), שבמקור שודרה בין השנים 1985 ל-1995. בייטס נכנסת לנעליו של אנדי גריפית' ומגלמת את מאדי "מאטי" מטלוק, אישה בשנות השבעים לחייה שחוזרת לשוק העבודה ומצליחה למצוא עבודה במשרד עורכי דין יוקרתי - בזמן שהיא מסתירה סוד ענק. בו ברידג'ס מגלם את בעליו מטיל האימה של המשרד. הסדרה תעלה גם בהוט.

ג'סיקה בראון פינדלי, אנתוני וולש, "דירת שותפים". פרמאונט פלוס,
על פי הספר הפופולרי. "דירת שותפים"/פרמאונט פלוס
קת'י בייטס, "מאטלוק". פרמאונט,
עיבוד מחודש. קת'י בייטס, "מאטלוק"/פרמאונט

עוד בוואלה!

הדוקו החדש של נטפליקס אלים, מדהים ועולה על כל דמיון

לכתבה המלאה

עלילת ההפקה הבין-לאומית הגדולה (ודוברת האנגלית) "הבלש מאיסטנבול" ("The Turkish Detective") מתרחשת בעיר הנמל הטורקית, ובמרכזה בלש ותיק ומנוסה ושותפו הצעיר. חלוק בילינגר ("אישתר", זוכה דקל הזהב "שנת חורף") מככב.

נוסף לכך יעלה העיבוד הטלוויזיוני לרב המכר של בת' אולירי, "דירת שותפים" ("The Flatshare"), האהוב מאוד גם על קהל הקוראים הישראלי. מדובר בקומדיה רומנטית שמחזירה למסכינו את ג'סיקה בראון פינלי (ליידי סיביל מ"אחוזת דאונטון"), ועוסקת בשני אנשים שחולקים דירה בשעות שונות ולעולם לא נפגשים, אך מתחילים להתאהב דרך פתקים שהם משאירים זה לזו.

  • עוד באותו נושא:
  • פרמאונט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully