וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליהוק המפתיע לסדרה החדשה של נועה קולר ורם נהרי בכאן 11

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 12:10

לאחר שגילינו שקולר ונהרי יוצרים את הסדרה "מקום שמח" לכאן 11, בה קולר תשחק ונהרי יביים, אנו מפרסמים שני ליהוקים לסדרה: את תפקיד אמה של קולר תגלם תיקי דיין, ואת בן זוגה ישחק אביהו פנחסוב. הסדרה תחל את צילומיה בנובמבר. קולר: "מורכב לכתוב קומדיה בימי מלחמה"

פרומו הפרק האחרון לעונה הראשונה של "חזרות"/כאן 11

השחקנית והתסריטאית נועה קולר והבמאי והתסריטאי רם נהרי יוצרים ביחד בשנה האחרונה סדרת דרמה חדשה לכאן 11, ששמה הזמני הוא "מקום שמח", כפי שפורסם לראשונה בוואלה תרבות לפני שנה. הסדרה היא דרמה קומית, היא נמצאת בשלבי כתיבה סופיים ואמורה להתחיל את צילומיה בנובמבר. בנוסף להיותם יוצרי הסדרה, קולר תהיה חתומה עליה גם כשחקנית, נהרי יהיה חתום גם כבמאי וההפקה של יסמין טי וי.

כעת אנו מפרסמים לראשונה על שני ליהוקים גדולים לסדרה המסקרנת. את התפקיד הראשי הנוסף, לצד קולר, תגלם השחקנית הוותיקה והמוערכת תיקי דיין בת ה-76, זוכת פרסי האקדמיה לטלוויזיה, פרס אופיר ופרס מפעל חיים מטעם אמ"י. היא תשחק את אמה של קולר בסדרה. יש להן יחסי אם-בת מורכבים ומצחיקים, שקיבלו השראה מיחסיה האמיתיים של קולר עם אמה במציאות. ליהוק נוסף שנודע לנו עליו הוא של הזמר והיוצר אביהו פנחסוב. הוא יגלם את בן זוגה של קולר.

נועה קולר. הדר כהן,
יוצאת למסע פרוע. נועה קולר/הדר כהן

"מקום שמח" תעסוק בדמותה של ורד, הנמצאת במשבר גיל 40. הנישואים שלה רדומים, העבודה משעממת והבית חונק. ערב אחד אמה המזדקנת מכריזה שאיבדה טעם בחיים ומבקשת ממנה להרוג אותה במילים: "אני הענקתי לך חיים ואת תעניקי לי את המוות". ורד לא מסכימה ויוצאת למסע פרוע במטרה למצוא טעם בחיים של שתיהן.

"רם ואני נרגשים מאוד לקראת היציאה לצילומים", אומרת קולר לוואלה תרבות. "מורכב לכתוב קומדיה בימים של מלחמה, אבל אנחנו מקווים ליצור סדרה ישראלית שתנחם את המעורבים בה ואת הצופים והכי חשוב שתיחתם עסקה ושהחטופים יחזרו הביתה במהרה".

עוד בוואלה

אחרי שנת זוגיות הם נפרדו. זה היה הדבר הכי טוב לקריירה שלהם

לכתבה המלאה
אביהו פנחסוב. בן פלחוב,
אביהו פנחסוב/בן פלחוב

לפני קרוב לארבע שנים עלתה הסדרה הקודמת שקולר יצרה לכאן 11, בשותפות עם ארז דריגס, בה שניהם גם כיכבו - "חזרות". הסדרה זכתה לביקורות אוהדות רבות ונמכרה לשידור בגרסתה המקורית ברשת הולו האמריקאית, ודרכה שודרה במדינות רבות בהן איחוד האמירויות, בריטניה, דרום קוריאה, הולנד, פולין, שוודיה, סינגפור וטורקיה. הסדרה זיכתה את קולר בשלושה פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2020, בקטגוריות סדרת הדרמה הקומית, השחקנית הראשית בסדרה קומית והתסריט לסדרה קומית בשותפות עם אסף אמיר וארז דריגס (שלא צפוי להיות שותף בסדרה החדשה). בסך הכל "חזרות" זכתה בשישה פרסים נוספים באותו טקס. קולר בת ה-43 גם זכתה בפרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה על תפקיד משני בסדרה "ריקוד האש" של יס, וזכתה פרס אופיר על תפקיד ראשי לשחקנית בסרט "לעבור את הקיר" שכתבה וביימה רמה בורשטיין.

זו אינה הפעם הראשונה שקולר ודיין מככבות באותה סדרה בכאן 11. שתיהן שיחקו גם בסדרה "שטוקהולם", בה קולר גילמה את דמות בת הזוג הצעירה של הגרוש של דיין. הקשר הפורה בין קולר לכאן בא לידי ביטוי גם במשחקה בסדרות "קופה ראשית", "הבאר" ו"שב"ס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully