"עובדה" עם רקפת רוסק-עמינח: דו-שיח חירשות בפריים טיים
שום דבר טוב לא היה יכול לצאת מהראיון של רקפת רוסק-עמינח בתכניתה של אילנה דיין. לא בגלל רוסק-עמינח, אלא בגלל שאילנה דיין שכחה שהיא מראיינת ולא חלק מהאספסוף
שום דבר טוב לא היה יכול לצאת מהראיון של רקפת רוסק-עמינח בתכניתה של אילנה דיין. לא בגלל רוסק-עמינח, אלא בגלל שאילנה דיין שכחה שהיא מראיינת ולא חלק מהאספסוף
"עד סוף העולם" עשויה היטב, יש לה מנחה חביב מאוד, ומשתתפים סימפטיים. אבל קשה מדי מול הדרישה למכור את הדינמיקה הטעונה של גרושים בשביל כסף לילדיהם
על הנייר, העיבוד של "פארגו" הוא מסוג העיבודים שמעלים את התהייה למה אנחנו בכלל צריכים עיבודים כאלה. חלקו השני של פרק הפתיחה מוכיח כי גם לסדרה החדשה יש זכות קיום בפני עצמה
למרות שנדמה שכל רגע זה עומד לקרות, עידו רוזנבלום לא באמת מצליח לממש את הפוטנציאל שלו ולפרוץ. גם הפורמט החדש שלו, "בום" לא מתפוצץ חזק מספיק כדי לשבור את הנאחס
גמר "משחקי השף" היה העונה כולה בזעיר אנפין - זגזוג לא אחיד בין טראש ריאליטי לתוכנית של מקצוענים. לקראת העונה הבאה כדאי להחליט אם היא הילדה המיוחדת או המקובלת של הכיתה
"זגורי אימפריה" היא עוד סדרה על משפחה ועל המתח העדתי בישראל, אבל היא מצליחה להתייחס לכל זה באופן חדשני, מקורי ומרענן; לזגזג בין ז'אנרים ולצאת מזה בחיים
קהל המסמסות סירב להתמכר לטראש ש"היפה והחנון" הציעה והעדיף להאמין במנטרה הדביקה של השינוי. השינוי מתחיל מבפנים יו נואו
העונה, "מאסטר שף" נפלה מהאולימפוס היישר לזרועות הציניות של הצופים. גם המטקבק העילג היה פעם ילד יתום שלמד את סודות האפייה משכנה קטועת יד שהתבררה כדודתו האבודה
"רמזור" היא אותה הסדרה הלא הרפתקנית על גברים מושפטים ונשים משפיטות, מי שאהב אותה לפני שלוש שנים ישמח לגלות שהיא עדיין הולכת בדיוק באותו המסלול המוכר
"תחיית המתים" היתה יכול להציץ אל הדילמות הרגשיות של אלו שאיבדו את האהובים להם, ואז זוכים בהם בחזרה בדרך נס. אבל במקום זה אנחנו מקבלים עוד קשקוש אמריקאי פראנואידי