וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פארגו", "הבנים", "אוטופיה", "סטרייק": מדריך סדרות ספטמבר 2020

עודכן לאחרונה: 25.9.2020 / 10:11

דרמת הפשע של FX שבה עם סיפור חדש, סדרת גיבורי-על הפופולרית של אמזון פריים וידאו חוזרת, ומלבדן גם סדרת אימה חדשה של ריאן מרפי בנטפליקס, סדרת מד"ב מסקרנת של רידלי סקוט, שלל סדרות אנימציה אהובות ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בספטמבר

טריילר לסדרה "אוטופיה", הגרסה האמריקאית/אמזון פריים וידאו

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ו-Quibi (בלי תרגום). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ראשון, 30 באוגוסט 2020

סטרייק (Strike)
עונה חדשה בת ארבעה פרקים לדרמת הבלש הבריטי של ה-BBC על פי ספרי רוברט גלבריית', היא ג'יי קיי רולינג. הפעם הספר הרביעי: "לבן קטלני", שכמו קודמיו יצא בישראל בהוצאת ידיעות ספרים וספרי עליית גג. צעיר מעורער בנפשו מופיע במשרד החקירות של הבלש הפרטי קורמורן סטרייק (טום ברק), ומבקש את עזרתו בחקירה של פשע שהוא חושב שהיה עֵד לו בילדותו. הסיפור של בילי מערער את שלוותו של סטרייק. בניסיון לברר את האמת פותחים סטרייק ורובין (הולידיי גריינג'ר) - מי שהיתה העוזרת שלו ועכשיו היא שותפה במשרד החקירות - בחקירה מפותלת שלוקחת אותם אל סמטאות אפלוליות בפרוורי לונדון, אל בית תפילה סודי בתוככי בניין הפרלמנט, ואל בית אחוזה אפוף סודות אפלים (בהמשך גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

לנקום בו (Love Fraud)
מיני-סדרה תיעודית סנסציונית בת ארבעה של רשת הכבלים שואוטיים, המתעדת חיפוש אחר אדם אחד, ריצ'רד סקוט סמית', שבמהלך 20 השנים האחרונות השתמש באינטרנט ובקסמיו המפוקפקים וניצל נשים שחיפשו אהבה - גנב את כספן ונטל את כבודן. הנשים הנפגעות מאוכזבות ממערכת הצדק, והן מתאחדות כדי ללכוד אותו כדי להשיג נקמה מתוקה. הסדרה עוקבת בזמן אמת אחר מסע הציד של הנשים הנפגעות (ב-1 בספטמבר גם בסלקום tv).

עוד בוואלה!

משפחות סודיות, כדורגלנים בצרות והנידחים של צי החלל: סקירת סדרות חדשות

לכתבה המלאה

שני, 31 באוגוסט 2020

All or Nothing
עונה רביעית לסדרת הדוקו-ספורט של אמזון פריים וידאו, שהפעם עוקבת אחר קבוצת הכדורגל טוטנהאם.

שלישי, 1 בספטמבר 2020

All Creatures Great and Small
ספרו של הווטרינר אלף ווייט, תחת הפסבדונים ג'יימס הריוט, יצא בעברית בשלהי הסבנטיז תחת השם "כל היצורים גדולים כקטנים", במקביל לעיבוד טלוויזיוני פופולרי של ה-BBC. כעת הוא חוזר עם עיבוד חדש בערוץ 5 הבריטי ומגולל את קורותיו של בן דמותו של הסופר בשנות השלושים של המאה הקודמת - רופא חיות צעיר ביורקשייר שבאנגליה, אזור של טבע פראי ושדות ירוקים.

רביעי, 2 בספטמבר 2020

Two Weeks to Live
אריה סטארק (כלומר מייזי וויליאמס, אל תהיו קטנוניים) חוזרת לטלוויזיה בדרמת פשע קומית חדשה של רשת סקיי הבריטית. היא מככבת בתפקיד קים, צעירה שאמה האקסצנטרית גידלה אותה לבדה באזור כפרי בבידוד ובעזרת טכניקות הישרדות מוזרות. עכשיו כשהיא בוגרת יוצאת קים אל העולם האמיתי, שם היא פוגשת בצעיר נבוך ושניהם מסתבכים עם גנגסטרים רצחניים ושוטרים שדולקים אחריהם.

שולחן השף
עונה חדשה לסדרת האוכל התיעודית המעוצבת והמהוללת של נטפליקס, שהפעם תעסוק בברביקיו.

חמישי, 3 בספטמבר 2020

ולאנדר הצעיר (Young Wallander)
סדרה חדשה של נטפליקס המגוללת את קורותיו המוקדמים של הבלש הספרותי השבדי שהגה הנינג מנקל. קורט ולאנדר (אדם פולסון), בוגר צעיר של האקדמיה לשוטרים, נשאב לחקירה של פשע אכזרי שהיה עד לו, תחת חסותו של רב-פקד המברג (ריצ'רד דיליין). בדומה לגרסה הטלוויזיונית המפורסמת הקודמת, שבה כיכב קנת' בראנה, גם זו דוברת אנגלית.

Raised By Wolves
סדרת מדע בדיוני חדשה ומסקרנת של HBO Max היא ניסיון הבימוי הטלוויזיוני הראשון של הבמאי הוותיק רידלי סקוט ("הנוסע השמיני", "בלייד ראנר" וכו'), שאחראי על שני הפרקים הראשונים וגם נמנה על מפיקי הסדרה. בכוכב מסתורי שבו אנדרואידים מגדלים ילדים אנושיים במושבה שהבדלים דתיים מאכלים אותה מבפנים, חייהם של שני אנדרואידים משתנים כאשר למקום מגיעה חללית מכדור הארץ. טראוויס פימל, הוא ראגנר ב"ויקינגים", מככב.

A.P. Bio
הקומדיה החמודה בכיכובו של גלן האוורטון ("פילדלפיה זורחת") כמורה נרגן למדעים בוטלה ב-NBC אחרי העונה השנייה, אבל אז זכתה לחיים מחודשים בפיקוק, שירות הסטרימינג של אותה חברה. הפעם כל שמונת פרקי העונה יעלו בבת אחת (עם זאת עדיין לא בישראל, למרבה הצער).

שישי, 4 בספטמבר 2020

הבנים (The Boys)
עונה שנייה לסדרת הלהיט הסופר-כיפית של אמזון פריים וידאו על גיבורי-על שחלקם פגומים מאוד מוסרית, ומעבר מזה, ועל החבורה שהתאגדה כדי להפיל אותם (אחד מהם בגילומו של תומר קאפון). הפעם, בניגוד לעונה הקודמת ובכלל לפרקטיקה השגורה של פריים וידאו, לא כל העונה תעלה בבת אחת, אלא קודם שלושת הפרקים הראשונים ולאחר מכן פרק בשבוע. בנוסף תעלה מדי שבוע "Inside the Boys", תוכנית פאנל בהנחיית עיישה טיילר שתארח אנשים מהצוות ומהקאסט ותעסוק בפרק ששודר. הפרק הראשון של התוכנית הנלווית עלה כבר ב-28 באוגוסט וסוקר את העונה הראשונה.

הרחק (Away)
דרמת מדע בדיוני חדשה של נטפליקס, בכיכובם של הילרי סוונק, ג'וש צ'ארלס ומארק איווניר. חללית יוצאת למאדים למשימה מסוכנת כשעל סיפונה צוות מובחר של אסטרונאוטים מכל העולם: ארצות הברית, רוסיה, סין, הודו ובריטניה. אם המשימה תתנהל כמתוכנן, הם ישהו הרחק מהבית ומיקיריהם במשך שלוש שנים. מערכות היחסים שלהם בכדור הארץ ובחלל יעמדו למבחן, והם יצטרכו להילחם על חייהם ולא לסטות מהמסלול בניסיון להשיג את המטרה החשובה ביותר של האנושות. בין היתר מפיקים את הסדרה ג'ייסון קייטימס ("אורות יום שישי"), מאט ריבס ("כוכב הקופים", "הבאטמן" החדש) ואד זוויק ("רוחות של תשוקה", "שלושים ומשהו").

ראשון, 6 בספטמבר 2020

Power Book II: Ghost
סדרת המשך ל"כוח", דרמת ההיפ-הופ של רשת הכבלים סטארז. מרי ג'יי בלייג' ומת'וד מן מככבים, ולצדם חלק מהקאסט של הסדרה המקורית.

רביעי, 9 בספטמבר 2020

Woke
קומדיה חדשה של הולו המשלבת בין אנימציה לבשר ובדם, בכיכובו של למורן מוריס המעולה ("בחורה חדשה"), המגלם מאייר שחור שמתגורר בסן פרנסיסקו, ורגע לפני ההצלחה הגדולה שלו, מפגש עם שוטר משנה את חייו ואת השקפת עולמו.

L.A.'s Finest
עונה שנייה לסדרת הספין אוף של סרטי "בחורים טובים", המתמקדת בדמותה של גבריאל יוניון (שהייתה הסוכנת המיוחדת סיד ברנט), החוברת כאן אל ג'סיקה אלבה. אחרי שסיד עקרה ללוס אנג'לס והפכה לשוטרת, היא עובדת עם שותפתה ננסי מקנה (אלבה), אמא עובדת עם עבר סבוך משל עצמה. עוד כולל הקאסט את ארני הדסון ("אוז", "מכסחי השדים"), זאק גילפורד ("אורות ליל שישי") ואחרים.

שישי, 11 בספטמבר 2020

דוכסית (The Duchess)
סדרה קומית בריטית חדשה של נטפליקס בכיכובה של הקומיקאית הקנדית קתרין ריאן, שמספר ספיישלים שלה כבר זמינים בפלטפורמה. סיפורה של אם יחידנית המלהטטת בין הקריירה שלה, בתה המתבגרת ויחסיה עם חברה - כל זה בעודה שוקלת להיכנס להיריון נוסף מהאקס שלה.

עסק משפחתי (Family Business)
עונה שנייה לקומדיה הצרפתית של נטפליקס על המשפחה היהודיה שהפכה את האטליז המשפחתי לקופי-שופ, אחרי שגילתה כי צרפת עומדת להתיר שימוש במריחואנה.

עטייה (The Gift)
עונה שנייה לדרמת המסתורין טורקית. ציירת באיסטנבול יצאה למסע אישי וחושפת סודות אוניברסליים על אתר ארכיאולוגי באנטוליה ועל הקשר שלו לעברה. עם ברן סאאת ("אהבה אסורה", "פטמגול").

ראשון, 13 בספטמבר 2020

קריקטורה של נשיא
המשך העונה השלישית של סדרת האנימציה הסאטירית של שואוטיים (ב-19 בספטמבר גם ב-yes).

שני, 14 בספטמבר 2020

היום השלישי
מיני סדרה של HBO האמריקאית וסקיי הבריטית בכיכובם של ג'וד לאו, נעמי האריס, אמילי ווטסון ועוד, המתרחשת בזמנים שונים על אי מפתה ומסתורי ומגוללת מספר סיפורים הקשורים זה בזה. הראשון הוא "קיץ", בבימויו של מארק מאנדן ("אוצר לאומי", "אוטופיה"), סיפורו של סם (לאו) הנמשך לאי מסתורי מול החוף הבריטי, שם הוא נתקל בקבוצת תושבי האי השומרים באדיקות על אורח החיים והמנהגים של המקום. החלק השני "חורף", בבימויה של פיליפה לות'ורפ ("הכתר"), עוקב אחר הלן (האריס), אאוטסיידרית המגיעה לאי ומחפשת תשובות קיומיות. הגעתה לאי משנה את מאזן הכוחות במקום וחורצת גורלות (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

We Are Who We Are
עוד מיני-סדרה חדשה של סקיי הבריטית ו-HBO האמריקאית (הפעם כזו שמופצת על ידי הצד האנגלי, כך שלא מגיעה לישראל אוטומטית) שיצר ומביים לוקה גואדנינו ("קרא לי בשמך"). דרמת התבגרות העוקבת אחר נער בן 14 (ג'ק דילן גרייזר, "It") שעוקר עם שתי אימותיו לאיטליה, שם הוא פוצח במערכת יחסים עם נערה אמריקאית, כמו גם עם חייל מבוגר יותר בבסיס שבו הם מתגוררים. גם בכיכובן של קלואי סביני ("בנים אינם בוכים", "אהבה גדולה"), אליס בראגה ("עיר האלוהים", "מלכת הדרום"), קיד קאדי ("ווסטוורלד") ועוד.

Wireless
דרמת מתח בהפקת סטיבן סודרברג עבור קוויבי, בכיכובו של טיי שרידן ("שחקן מספר אחת"). סטודנט קולג' דוש מוצא את עצמו מבודד בהרי קולורדו אחרי שהוא עובר תאונה עם רכבו. התקווה האחרונה שלו לישועה היא הטלפון שלו שהולך וגווע.

רביעי, 16 בספטמבר 2020

קרימינל: בריטניה (Criminal: UK)
בספטמבר 2019 עלתה בנטפליקס סדרה משטרתית חדשה וחובקת עולם, שבעצם הייתה ארבע סדרות נפרדות שעלילת כל אחת מהן מתרחשת במקום אחר - בריטניה, ספרד, צרפת וגרמניה - ובכל אחת מהן מנסים בלשי משטרה לפענח פשע אחר מדי פרק, והכל מתרחש רק בחדר החקירות. לא לגמרי ברור מה עלה בגורלן של כל הסדרות האחרות, אבל הבריטית היא כרגע היחידה שחוזרת לעונה שנייה.

ארצ'ר
עונה 11 לקומדיית האנימציה (בהמשך גם בנטפליקס).

בייבי (Baby)
עונה שלישית ואחרונה לדרמת הנוער האיטלקית הפרובוקטיבית של נטפליקס, על שתי נערות מהאזור העשיר של רומא שמואסות במשפחותיהן ובחבריהן ללימודים, ומתחילות לחיות חיים כפולים ולפלרטט עם העולם התחתון.

שישי, 18 בספטמבר 2020

ראצ'ד (Ratched)
סדרה חדשה של ריאן מרפי בנטפליקס שעלילתה מקדימה את אירועי הסרט "קן הקוקיה", אחות במוסד לחולי נפש הולכת ונעשית ממורמרת יותר ויותר, ובהדרגה הופכת למפלצת עבור מטופליה. שרה פולסון מככבת ולצדה שרון סטון, פין וויטרוק, סינתיה ניקסון, ג'ודי דיוויס ואחרים.

עולם היורה: מחנה הקרטיקון (Jurassic World: Camp Cretaceous)
סדרת אנימציה של נטפליקס המתרחשת ביקום של עולם היורה. דינוזאורים שיצאו משליטה מחוללים כאוס באיסלה נובלר, ושישה בני נוער ממחנה ההרפתקאות שבצידו השני של האי צריכים לאחד כוחות כדי לשרוד.

Long Way Up
סדרת תעודה של אפל טיוי פלוס העוקבת אחר החברים הטובים יואן מקגרגור וצ'ארלי בורמן במסע נוסף מסביב לעולם על האופנועים שלהם, עשור ומשהו אחרי שעשו את זה בסדרה "הדרך למטה" של נשיונל ג'יאוגרפיק ועוד קודם לכן בסדרה "המסע הגדול" ששודרה כאן ב-yes דוקו.

PEN15
עונה שנייה לסדרה הקומית של הולו המתרחשת בחטיבת ביניים, ובלבה קוריוז: את שתיים מבני הנוער שבמרכז הסדרה מגלמות יוצרות הסדרה, אנה קונקל ומאיה ארסקין - גרסה של עצמן משנת 2000 - בעודן מוקפות בשחקנים בני 13 על אמת.

ראשון, 20 בספטמבר 2020

טקס פרסי האמי ה-72
המתכונת כמובן תהיה שונה לנוכח אילוצי הקורונה, אבל פרסים יחולקו גם יחולקו. אלה המועמדים. האם שירה האס תהיה בין הזוכים? (בשידור חי גם ב-yes).

שני, 21 בספטמבר 2020

Filthy Rich
דרמה סבונית חדשה של רשת פוקס, שיצר במאי ותסריטאי הסרט "העזרה", טייט טיילור, ובכיכובם של קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה") וג'רלד מקרייני ("החיים עצמם"). סיפורה של משפחה מדרום ארצות הברית שייסדה רשת טלוויזיה נוצרית פופולרית. כאשר אבי המשפחה לכאורה נהרג בתאונת מטוס, בני המשפחה שנותרו מאחור מגלים שהצוואה שלו כוללת שלושה ילדים ממזרים שלא ידעו על קיומם.

Ghosts
עונה שנייה לקומדיה החמודה של ה-BBC על מספר רוחות רפאים שפוקדות אחוזה כפרית מתפוררת בשם "באטון הול", אחרי שמתו שם מיתות משונות לאורך המאות והאלפים, ועל הזוג הצעיר שירש את המקום וכעת מתגורר בו.

שלישי, 22 בספטמבר 2020

ג'ק וייטהול: מסעותיי עם אבי (Jack Whitehall: Travels with my Father)
הקומיקאי הבריטי ג'ק ווייטהול ואביו המרובע מייקל יוצאים לטיולים משעשעים ויוצאי דופן בארצות זרות בניסיון להדק את הקשר.

רביעי, 23 בספטמבר 2020

סוכני הכאוס
מאחורי הבמאי עטור הפרסים אלכס גיבני יש פילמוגרפיה ארוכה של סרטים העוסקים באופן בו אנשים וארגונים משתמשים לרעה בכוחם: דתות סודיות ("הסיינטולוגיה וכלא האמונה"), ספורטאים ("לאנס ארמסטרונג: השקר) ותאגידים ("אנרון: הבחורים החכמים ביותר בחדר"). בסרטו החדש בן שני החלקים, "סוכני הכאוס", עוסק הפעם גיבני בפוליטיקה ויוצא לחקור את תפקידה והשפעתה של רוסיה על הפוליטיקה האמריקאית. שני חלקים בשידור יומי (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

הזמר במסכה
על אף מגבלות הקורונה הצליחה הפקת הגרסה האמריקאית של תחרות הזמרה להפיק עונה חדשה, בלי קהל באולפן כמובן. גם הפעם יופיעו שלל זמרים וידוענים חובבים מול השופטים כאשר הם עוטים תחפושת (ב-28 בספטמבר גם ב-yes).

I Can See Your Voice
לצד "הזמר במסכה" מעלה רשת פוקס תוכנית ריאליטי מוזיקלית חדשה נוספת, הפעם כזו שבה פאנל של ידוענים מנסה לנחש האם המתמודד העומד מולם יודע לשיר או לא - רק על סמך הופעתו החיצונית. אולי תימצא סוזן בויל הבאה.

שישי, 25 בספטמבר 2020

אוטופיה (Utopia)
עיבוד אמריקאי של אמזון פריים וידאו לאחת הסדרות הטובות של העשור הקודם - "אוטופיה" הבריטית. מותחן קונספירציה העוקב אחר קבוצת חובבי ספרי קומיקס אובססיביים, המוצאים את עצמם הופכים למטרה על ידי ארגון צללים ממשלתי, אחרי שהם מניחים את ידיהם על נובלה גראפית מחתרתית המתארת קנוניה שאינה בהכרח בדיונית. בין היתר מככבים סשה ליין ("אמריקן האני"), ריין ווילסון ("המשרד"), ג'ון קיוזק ("נאמנות גבוהה"), דן בירד ("קוגר טאון") ואחרים. הסופרת גיליאן פלין ("נעלמת", "חפצים חדים") משמשת לראשונה בקריירה שלה כשואוראנרית ואף חתומה כתסריטאית על כל שמונת הפרקים, שעולים לשירות בבת אחת.

סניקרהדס (Sneakerheads)
קומדיה חדשה של נטפליקס. דווין הוא איש משפחה עם אובססיה רדומה לנעלי סניקרס. כשחברו בובי משכנע אותו לקחת חלק בתוכנית מפוקפקת שקשורה בזוג נעליים אגדיות, האובססיה מתעוררת לחיים.

A Wilderness of Error
מיני-סדרה תיעודית ב-FX של הקולנוען המהולל ארול מוריס ("הקו הכחול הדק", "ערפל המלחמה")' המבוססת על ספרו באותו שם. שמונה שנים אחרי שיצא הספר, בוחנת הסדרה את המקרה של המנתח הצבאי ג'פרי מקדונלד שהואשם ברצח משפחתו, וייתכן שלא בצדק. שלושה פרקים משודרים בשלב הראשון, ושני הפרקים החותמים שבוע אחרי כן.

דויטשלנד 89 (Deutschland 89)
עונה שלישית ואחרונה לדרמת הריגול הגרמנית המוערכת, ששוב קופצת שלוש שנים בזמן, הפעם אל שנת הפלתה של חומת ברלין (בהמשך גם ב-HOT ואמזון פריים וידאו).

ראשון, 27 בספטמבר 2020

פארגו
אחת הסדרות המיוחלות של השנה, שכבר הייתה אמורה לעלות באפריל האחרון אבל נדחתה כי הקורונה עיכבה את צילומי הפרקים האחרונים, מגיעה סוף סוף. כזכור, דרמת הפשע של נואה האולי בהשראת האחים כהן, מגוללת סיפור חדש מדי עונה. את אנסמבל השחקנים של העונה הרביעית מוביל הקומיקאי כריס רוק, המגלם את לוי קאנון, ראש ארגון פשיעה המורכב ממהגרים שחורים שברחו מדרום ארה"ב ומחוקי ההפרדה הגזעניים שחוקקו שם באותה תקופה.

עלילת העונה הרביעית מתרחשת ב-1950 בעיר קנזס סיטי שבמדינת מיזורי, שם מתקיים שלום רעוע בין הכנופיה של לוי לבין המאפיה האיטלקית ששולטת בעיר. כדי לשמור על השלום ביניהם, ראשי שתי המשפחות החליפו בין בניהם הבכורים. אבל מה קורה לשלום הזה כשאחד מראשי משפחות הפשע הללו נפטר באמצע ניתוח שגרתי? עוד משתתפים העונה: בן ווישו ("סקייפול", "שערורייה אנגלית למדי"), ג'ק יוסטון ("אימפריית הטיילת", "האירי"), טימות'י אוליפנט ("דדווד", "צדק פרטי"), סלבאטור אספוסיטו ("גומורה"), הזמר אנדרו בירד ועוד. שני הפרקים הראשונים ישודרו ברצף (למחרת גם ב-HOT).

The Comey Rule
מיני סדרה חדשה בת ארבעה פרקים של שואוטיים, המגוללת את האירועים שאחרי בחירות 2016, על סמך ספר הזכרונות של ג'יימס קומי, מנהל ה-FBI דאז (בגילומו של ג'ף דניאלס, "חדר החדשות"), את דונלד טראמפ מגלם ברנדן גליסון ("מר מרצדס"), וכן מככבים פיטר קויוטי ("אי.טי. - חבר מכוכב אחר"), הולי האנטר ("הפסנתר"), מייקל קלי ("בית הקלפים"), ג'ונתן בנקס ("סמוך על סול") ואחרים.

איש משפחה
עונה 19 לקומדיית האנימציה של פוקס (בהמשך גם ב-yes).

משפחת סימפסון
עונה 32 של קומדיית האנימציה (בהמשך גם ב-yes).

Bob's Burgers
עונה 11 לקומדיית האנימציה של פוקס.

Bless the Harts
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של רשת פוקס, המתרחשת בדרום ארצות הברית (ומתרחשת באותו עולם של קלאסיקת אנימציה של הרשת, "המלך היל") ועוקבת אחר חבורה שאמנם מצויה בקשיים כלכליים אבל עדיין שמחה בחלקה. בין המדבבים: קריסטן וויג, מאיה רודולף (שתיהן מ"סאטרדיי נייט לייב" ו"מסיבת רווקות"), אייק ברינהולץ ("מינדי") ואחרים.

רביעי, 30 בספטמבר 2020

סאות' פארק
עוד לא ברור מה קורה עם העונה ה-24 של סדרת האנימציה הסאטירית, אבל נכון לעכשיו היא מגיעה עם "ספיישל מגפה". היא כבר חודשה גם לעונות 25 ו-26 (למחרת גם ב-HOT).

עוד ב-yes בספטמבר 2020: ראמי, סיפור אהבה (Love Life), הפלייליסט של זואי, סטאמפטאון, עושות כותרות (Bold Type), ניו אמסטרדם, מוקד 911 - טקסס ועוד.

עוד ב-HOT בספטמבר 2020: רופא כלבבי, שוטרים בדם 9, הטובות לקרב 1-3 ועוד.

עוד בסלקום TV בספטמבר 2020: המתווך (מיני סדרה צרפתית שכתבו וביימו אתגר קרת ושירה גפן), המפצחת, בושה, קוגר טאון 1-6.

עוד בנטפליקס בספטמבר 2020: מלכת הדרום 4, זרה 3, משפחה מודרנית 11, המרוץ לדראג של רו פול 12, טופ שף 3-4, משפחת קרדשיאן 3-4 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully