וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפלקון וחייל החורף", "האנטומיה של גריי", "סאות' פארק": מדריך סדרות מרץ 2021

28.2.2021 / 0:00

השעטה הטלוויזיונית של מארוול נמשכת. וגם סדרה חדשה של יוצרי "בית הנייר" ו"בפנים" בכיכובה של ללי אספוסיטו, ריאליטי חדש ומושקע מיוצרי "המרוץ למיליון", שובן של "ילדות טובות", "גאון" ו"כנופיית המאיה", ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה במרץ 2021

טריילר "הפלקון וחייל החורף"/דיסני פלוס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שני, 1 במרץ 2021

Debris
סדרת מד"ב חדשה של NBC העוקבת אחר שני סוכנים, האחד מה-CIA האמריקני והשנייה מ-MI6 הבריטי, שחוקרים את שבריה של חללית חייזרית מרוסקת, ומגלים כי ההריסות משנות את חוקי הפיזיקה המוכרים. מככבים ג'ונתן טאקר ("ווסטוורלד", "העיר על הגבעה") וריאן סטיל ("הקוסמים").

Hapless
קומדיה סאטירית חדשה בת שישה פרקים של My5, שירות הסטרימינג של ערוץ 5 הבריטי, בכיכובו של טים דאוני ("זרה", "פדינגטון"). פול גרין הוא עיתונאי בעיתון היהודי הרביעי הכי מצליח בבריטניה, שמנסה למצוא סיפורים מטופשים כדי להשביע את רצון העורך שלו.

עוד בוואלה!

מארוול, רומא ואסימוב: הסדרות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2021

לכתבה המלאה

שלישי, 2 במרץ 2021

הפלאש (The Flash)
עונה שביעית לסדרת גיבור העל של ה-CW (ב-4 במרץ גם בנטפליקס).

ניו אמסטרדם
עונה שלישית לדרמה הרפואית של NBC (בהמשך גם ב-yes).

רביעי, 3 במרץ 2021

שלג צח (Snowfall)
עונה רביעית לדרמת הפשע של FX שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה"), המתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80 ובמרכזה תחילתה של מגפת הקוקאין והקראק וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 4 במרץ 2021

פסיפיק רים: שטח הפקר (Pacific Rim: The Black)
סדרת אנימציה חדשה של נטפליקס המתרחשת ביקום סרטי "פסיפיק רים". קאיג'ו אימתניים מאיימים להחריב את אוסטרליה. אח ואחות מטיסים ייגר חבוט בחיפוש אחר הוריהם ונתקלים ביצורים חדשים, דמויות מפוקפקות ובעלי ברית מפתיעים.

Kamp Koral: SpongeBob's Under Years
סדרת בת של "בובספוג" בשירות הסטרימינג פראמאונט פלוס, לשעבר CBS All Access. הסדרה - באנימציית תלת ממד - עוקבת אחר הגיבורים האהובים כשהיו בני עשר במחנה קיץ. כל המדבבים המקוריים נותנים גם כאן את קולותיהם.

שישי, 5 במרץ 2021

Wynonna Earp
חלקה השני של העונה הרביעית בסדרת הפנטזיה של רשת SyFy, העוקבת אחרי נינתו של השריף האגדי וויאט ארפ, בעולם המאוכלס על ידי מפלצות. אלה הם ששת הפרקים האחרונים לגמרי של הסדרה, שישודרו בשידור שבועי.

ראשון, 7 במרץ 2021

ילדות טובות (Good Girls)
עונה רביעית לדרמת הפשע הקלילה בכיכובן של כריסטינה הנדריקס, רטה ומיי וויטמן, כשלוש נשים שמסתבכות עם פושעים מסוכנים כשהן נכנסות לעסקים מפוקפקים כדי לפרנס את משפחותיהן.

Pennyworth
המשך העונה השנייה של סדרת הקומיקס של Epix מעולמות באטמן, על חייו המוקדמים של המשרת אלפרד באנגליה.

רביעי, 10 במרץ 2021

סאות' פארק: ספיישל חיסון
אחרי ספיישל הבידוד בספטמבר, חוזרת סדרת האנימציה הסאטירית עם ספיישל נוסף בן שעה, הפעם כזה שעוסק בחיסונים ובתיאוריית הקשר הימנית-קיצונית קיואנון (למחרת גם ב-HOT).

דילר (Dealer)
הבליץ של סדרות צרפתיות בנטפליקס נמשך עם דרמת הפשע הקשוחה הזו, המצולמת בסגנון "פאונד פוטג'" א-לה "פרויקט המכשפה מבלייר" ו"קלוברפילד". שני במאים מסתננים לתוך אזור הנשלט בידי כנופיות כדי לצלם קליפ של ראפר, והמתח סביבם גואה.

מכללת הסיכוי האחרון: כדורסל (Last Chance U: Basketball)
ספין-אוף לסדרת התעודה המרגשת של נטפליקס, שבמסגרתה ספורטאים מובילים בעלי עבר בעייתי פונים לספורט מכללות בניסיון אחרון לשנות את חייהם ולהגשים את חלומותיהם. הסדרה הקודמת עסקה בשחקני פוטבול, הפעם זה יהיה כדורסל.

Bloods
עוד חודש, עוד סדרה בריטית חדשה עם שם סופר-גנרי. הפעם קומדיה של סקיי בכיכובם של סמסון קאיו ("מחפשי האמת") וג'יין הורוקס ("פשוט נהדרת"). גרושה ידידותית ופטפטנית מצטרפת כשותפה לפרמדיק שקט וקול, באמבולנס שחולש על דרום לונדון.

חמישי, 11 במרץ 2021

תחנה 19
סדרת הבת של "האנטומיה" ב-ABC חוזרת להמשך עונתה הרביעית, ועושה זאת עם קרוס-אובר עם הסדרה האם (ב-15 במרץ גם ב-yes).

האנטומיה של גריי
גם הדרמה הרפואית חוזרת להמשך עונתה ה-17, ומשלימה את הקרוס-אובר (ב-15 במרץ גם ב-yes).

מיליון דברים קטנים
המשך העונה השלישית לדרמה של ABC על קבוצת החברים (למחרת גם ב-yes).

Generation
סדרת נעורים בוגרת חדשה של HBO מקס, שלינה דנהאם נמנית על מפיקיה, העוקבת אחר חיי המין של קבוצה מגוונת של תלמידי תיכון.

שישי, 12 במרץ 2021

התאמה מושלמת (The One)
מותחן מד"ב חדש של נטפליקס. חוקרת צעירה יוצרת שירות שידוכים חדש ומהפכני שמבוסס על התאמת דנ"א. ההבטחה להתאמה מושלמת מביאה איתה אהבה - ושקרים. בכיכובן של האנה וור ("בוס", אחותה של הזמרת ג'סי וור), זואי טאפר ("המין היפה").

משטרת פרדייס (Paradise PD)
עונה שלישית לקומדיית האנימציה של נטפליקס, העוקבת אחר טירון צעיר ונלהב שמתגייס לכוח משטרה מגוון בעיירה קטנה תחת פיקודו של אביו, ומצטרף לחקירת סמים שיוצאת מכלל שליטה. בין המדבבים: טום קני (הוא בובספוג מכנסמרובע) ושרה צ'וק ("פיירפליי ליין", "ריק ומורטי").

שלישי, 16 במרץ 2021

כנופיית המאיה (Mayans MC)
עונה שלישית לסדרת הבת הקשוחה של "ילדי האנרכיה", הנפתחת בשני פרקים (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 18 במרץ 2021

משפחת קרדשיאן
עונה האחרונה לסדרת הריאליטי פורצת הדרך, במסגרתה עומדות בנות המשפחה בפני החלטות משנות חיים, בעוד הן מתמודדות עם עולם שמשתנה תחת מגפת הקורונה. מהניסיון להרחבת המשפחה, דרך מעבר לצד השני של המדינה, ועד מערכות יחסים שבורות ופרידות קשות - מסע אחד אחרון בעוד הן מגלות מה צופה עתידן וסוגרות פרק גדול וחשוב בחייהן (למחרת גם בערוץ !E ישראל).

שישי, 19 במרץ 2021

The Falcon and the Winter Soldier
סוף סוף, אחרי עיכוב גדול בגלל הקורונה, מגיעה הסדרה שאמורה הייתה להיות להיט הקיץ הגדול של 2020 בדיסני פלוס, שכמשתמע משמה תעסוק בפלקון וחייל החורף. כמו תמיד מארוול לא חושפת יותר מדי מהעלילה, שתיאורה המלא ממשיך להישמר בסוד. מהמעט שכן ידוע, צמד החברים-יריבים סם ווילסון (אנתוני מאקי) ובאקי בארנס (סבסטיאן סטן), נמצאים בסוג של מאבק על הזכות להיות קפטן אמריקה הבא. בנוסף ישובו אל חיינו גם ברון זימו (דניאל ברוהל) הנכלולי והסוכנת שרון קרטר (אמילי ואן קאמפ). הסדרה תמנה שישה פרקים באורך של כ-45 דקות כל אחד, ועלילתה תתרחש לאחר אירועי "הנוקמים: סוף המשחק". פרק בשבוע, כמובן.

שמיים אדומים (Sky Rojo)
סדרה חדשה של נטפליקס שיצרו אלכס פינה ואסתר מרטינז לובאטו, שכבר שיתפו פעולה בעבר בסדרות "בית הנייר", "בפנים" ו"קווים לבנים". המותחן החדש עוקב אחר שלוש פרוצות שנמלטות מהסרסור שלהן ומאיש ימינו, במסע חיפוש אחר החופש שלהן. מככבות בין היתר ורוניקה סאנצ'ז ("המזח" של פינה), לאלי אספוסיטו ("כמעט מלאכים") ומיגל אנחל סילבסטרה ("נרקוס", "סנס8").

הרמוניה משפחתית (Country Comfort)
סיטקום מולטי-קאמרה חדש של נטפליקס בכיכובם של קתרין מקפי ("צוות עקרב") ואדי סיבריאן ("משמרת שלישית"). זמרת קאנטרי צעירה מתחילה לעבוד כאומנת אצל משפחה מוזיקלית - ומגלה שהם להקת הליווי המושלמת.

שבת, 20 במרץ 2021

חלל אינסופי (Final Space)
עונה שלישית לקומדיית האנימציה המד"בית על קורותיהם של אסיר ושל חייזר חמוד שמסוגל להשמיד כוכבי לכת, היוצאים להרפתקה בין-כוכבית במטרה להציל את היקום. בין המדבבים פרד ארמיסן, דיוויד טננט, סטיבן יאון ("המתים המהלכים"), רון פרלמן ואולן רוג'רס, שגם יצר את הסדרה (בהמשך גם בנטפליקס).

ראשון, 21 במרץ 2021

בשירות החוק/שחיתות (Line of Duty)
עונה שישית לדרמת הלהיט הבריטית על יחידת משטרה הלוחמת בשחיתות המשטרתית המודרנית (בהמשך גם בכאן 11 תחת השם "שחיתות" ובנטפליקס תחת השם "בשירות החוק").

גאון: ארית'ה (Genius: Aretha)
אחרי אלברט איינשטיין (בגילומו של ג'פרי ראש) ופבלו פיקאסו (בגילומו של אנטוניו בנדראס), מגיעה העונה השלישית בסדרת האנתולוגיה של נשיונל ג'יאוגרפיק ומתמקדת בארית'ה פרנקלין. סינתיה אריבו ("הזר", "הארייט") מגלמת את זמרת הסול האגדית (ביולי גם בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק המקומי).

שני, 22 במרץ 2021

הורים בקושי (Breeders)
עונה שנייה לקומדיה של FX וסקיי על ההורים המתקשים, בכיכובם של מרטין פרימן ודייזי האגרד (בהמשך גם ב-yes).

רביעי, 24 במרץ 2021

מי הרג את שרה? (?Who Killed Sara)
דרמת פשע מקסיקנית חדשה של נטפליקס. גבר יוצא למסע נקמה בניסיון להוכיח שהוא הופלל ברצח אחותו, ומטרתו היא לחשוף הרבה יותר מאשר רק את האחראים האמיתיים לפשע.

חמישי, 25 במרץ 2021

For Real: The Story of Reality TV
מיני סדרה תיעודית חדשה של !E, שחוזרת אל הרגעים הכי איקוניים בתולדות תוכניות הריאליטי בארצות הברית.

דוטה: דם הדרקון (DOTA: Dragon's Blood)
סדרת אנימה-פנטזיה חדשה של נטפליקס, המבוססת על היקום של משחק הווידאו DOTA 2 ומספרת את סיפורו של דוויון, אביר דרקון ידוע שמקדיש את ימיו למיגור הרוע מעל פני האדמה. בעקבות מפגש עם דרקון עתיק ועוצמתי ועם נסיכה אצילית שיצאה למשימה סודית משל עצמה, דוויון מוצא את עצמו מעורב בסדרת אירועים בעלי השלכות גורליות.

שישי, 26 במרץ 2021

החבורה מרחוב בייקר (The Irregulars)
סדרה המבוססת על כתבי ארתור קונאן דויל, עם טוויסט פנטסטי. בלונדון של המאה ה-19, חבורה של נערי רחוב יוצאת לפענח פשעים על-טבעיים, ומסייעת לד"ר ווטסון ולשותפו האניגמטי שרלוק הולמס.

בלתי מנוצח (Invincible)
סדרת אנימציה למבוגרים של אמזון פריים וידאו, המבוססת על הקומיקס רב השנים של רוברט קירקמן ("המתים המהלכים"). מארק גרייסון בן ה-17 הוא בדיוק כמו כל מתבגר בן גילו - רק שאביו הוא אומני-מן, גיבור-העל החזק ביותר בכדור הארץ. אבל כשמארק מפתח כוחות משלו, הוא מגלה שהדברים אינם כפי שהם נראים. עם קולותיהם של ג'יי-קיי סימונס ("וויפלאש"), סנדרה או ("להרוג את איב"), סטיבן יאון ("המתים המהלכים").

The Mighty Ducks: Game Changers
הסרט הקלאסי של דיסני מ-1992, שבעברית נקרא "אלופים על הקרח", וכבר זכה לשני המשכים קולנועיים, מגיע כעת עם סדרת המשך אל דיסני פלוס. אמיליו אסטבז כיכב בסרט המקורי בתפקיד גורדון בומביי, עורך דין שנאלץ לאמן קבוצת הוקי גרועה של ילדים, וחוזר גם אל סדרת ההמשך. הפעם עוקבת העלילה אחר ילד שלא הצליח להתקבל לקבוצת הוקי נחשקת, ועל כן אמו מעודדת אותו להקים קבוצה חדשה המורכבת מילדים כמוהו שאין להם הרבה מה להפסיד, ולעשות זאת בעזרתו של גורדון. גם עם לורן גרהם ("בנות גילמור").

Solar Opposites
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של ג'סטין רוילנד (מיוצרי "ריק ומורטי" ומדבב שני גיבוריה) ומייק מק'מהן ("ריק ומורטי", יוצר "מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים") בהולו, העוקבת אחר משפחת חייזרים שנאלצת לגור בארצות הברית. רוילנד עצמו מדבב ולצדו תומס מידלדיץ' ("עמק הסיליקון") ואחרים.

שבת, 27 במרץ 2021

בוקר אחד (Keeping Faith)
עונה שלישית ואחרונה לדרמת המתח הוולשית של ה-BBC בכיכובה של איב מיילס ("ברודצ'רץ'") (בהמשך גם ב-yes).

ראשון, 28 במרץ 2021

העיר על הגבעה
עונה שנייה לדרמת הפשע של שואוטיים בכיכובו של קווין בייקון, המגלם בלש מושחת בבוסטון של תחילת שנות ה-90 (בסמוך גם ב-yes).

שני, 29 במרץ 2021

Race to the Center of the Earth
סדרת ריאליטי חדשה של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, מהיוצרים עטורי הפרסים של "המרוץ למיליון". ארבעה צוותים של הרפתקנים מתחרים במסלול מאתגר ברחבי העולם, בתקווה לגבור על האחרים בדרכם אל מצוף באמצע האוקיינוס, שם מוחבא הפרס: מיליון דולר.

רביעי, 30 במרץ 2021

סופרגירל
עונה שישית ואחרונה לדרמת גיבורת-העל של ה-CW (ב-1 באפריל גם בנטפליקס).

עוד ב-yes במרץ 2021: גרזן קטן, מים שקטים, המשמר, מוקד 911, מוקד 911 טקסס, חוק וסדר מדור מיוחד, המתים המהלכים, צרות טובות, בוגרת כזה ועוד.

עוד ב-HOT במרץ 2021: אנחנו מי שאנחנו, מצולמים, נאפס, כוח, בשר ודם, תאגיד, אלה שהורגים, האחיזה הסינגפורית, מיליארדים 3, NCIS לוס אנג'לס ועוד.

עוד בסלקום tv במרץ 2021: FBI המבוקשים ביותר, נפילות חדות 1, לטובת הכלל 1-2, אריות הים 3, מכושפות הדור הבא 2 ועוד.

עוד בנטפליקס במרץ 2021: עושות כותרות 1-4 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully