וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיפורה של שפחה", "נשות הלעולם לא", "צל ועצם": מדריך סדרות אפריל 2021

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 13:48

האביב מתחמם: HBO מציגה שתי סדרות מסקרנות, טרילוגיית הפנטזיה האהובה "צל ועצם" מגיעה לנטפליקס, יוצר "המקום הטוב" חוזרת עם קומדיה מבטיחה, גל גדות עומדת במרכז סדרה חדשה בנשיונל ג'יאוגרפיק, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה באפריל 2021

טריילר "סיפורה של שפחה" עונה 4/הולו

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

חמישי, 1 באפריל 2021

Made for Love
קומדיה שחורה חדשה בת שמונה פרקים של HBO מקס, בכיכובם של כריסטין מיליוטי ("איך פגשתי את אמא", "פארגו 2") וריי רומנו ("כולם אוהבים את ריי"). אישה שמנסה להימלט מנישואיה, מגלה כי בעלה, הייטקיסט מיליארדר מעורער בנפשו, החדיר במוחה שבב מעקב משוכלל.

Law & Order: Organized Crime
אליוט סטייבלר חוזר: כריס מלוני נכנס שוב לנעלי הבלש האהוב מ"חוק וסדר: מדור מיוחד", בספין אוף מספר 5,671 של זכיון המתח הפופולרי, אף הוא כמובן ב-NBC. אחרי אובדן אישי, סטייבלר עומד בראש כוח מיוחד של משטרת ניו יורק שמטרתו להפיל את סינדיקט הפשע של העיר. דילן מקדרמוט ("הפרקליטים", "הוליווד") ותמרה טיילור ("בונז") מככבים אף הם.

Manifest
סדרת המסתורין/מד"ב האולטרה-בינונית של NBC חוזרת לעונה שלישית, וממשיכה לנסות להבין מה קרה לנוסעי הטיסה שנעלמה, ואז חזרה אחרי שנים כאשר נוסעיה נותרו בני אותו גיל.

United States of Al
קומדיה חדשה בהפקת צ'אק לורי. פרקר יאנג ("מתחזים") מככב כנחת לשעבר שמשתחרר ומתקשה לחזור לחיים באזרחות, ואדיר קליאן ("חוקי המשחק") הוא המתורגמן של יחידתו באפגניסטן, שעוזב את ארצו לטובת חיים חדשים באמריקה. גם עם דין נוריס ("שובר שורות"). עם הסדרה הזו משתלט לורי על רצועת הקומדיה של CBS בימי חמישי: מלבדה משודרות "שלדון הצעיר", "ממי" ו-"B Positive".

The Moodys
ב-2019 עלתה העונה הראשונה של הקומדיה הזו ברשת פוקס כאירוע בן ששה פרקים, שעקב אחר משפחה לא מתפקדת שמתאגדת לכבוד חג המולד. עכשיו היא חוזרת לעונה שנייה כסדרה רגילה לחלוטין שמפגישה שוב את בני המשפחה. מככבים דניס לירי ("הצילו"), אליזבת פרקינס ("העשב של השכן") וג'יי ברושל ("כשגבר פוגש אישה").

טופ שף
עונה 18 לתחרות הבישול (בהמשך גם ב-HOT).

Wipeout
כשבע שנים אחרי ששודרה לאחרונה תחרות ריאליטי המכשולים "ווייפאאוט" (שזכתה גם למהדורה עברית אי אז), היא חוזרת לחיים חדשים בארצות הברית ברשת הכבלים TBS. ג'ון סינה וניקול באייר מנחים.

עוד בוואלה!

"אהבתי אותך יותר מכל אדם": צילומי "לוציפר" הסתיימו והכוכבים נפרדים

לכתבה המלאה

שני, 5 באפריל 2021

משפחה אחת (Family Reunion)
עונה שלישית - סליחה, חלק שלישי - לסיטקום המולטי-קאמרה של נטפליקס, בכיכובן של לורטה דיווין ("האנטומיה של גריי", "בוסטון פאבליק") וטיה מאורי-הרדיקט ("תאומות"). משפחת מק'קלאן עברה מסיאטל הסואנת לג'ורג'יה, אבל החיים בדרום והגישה השמרנית של סבא וסבתא מעמידים במבחן את אורח החיים העירוני שלהם.

Intruder
סדרת מתח חדשה בת ארבעה פרקים של ערוץ 5 הבריטי, העוקבת אחר זוג נשוי שחייו מתהפכים כאשר שני בני עשרה פורצים לבית החוף שלהם.

שלישי, 6 באפריל 2021

Chad
נאסים פדרד ("סאטרדיי נייט לייב", "בחורה חדשה") יצרה ומככבת בקומדיה חדשה של רשת TBS, בתור נער אמריקני ממוצא איראני בן 14 שמתחיל את שנתו הראשונה בתיכון.

רביעי, 7 באפריל 2021

Home Economics
קומדיה חדשה ומסקרנת של ABC, ולו בזכות הקאסט שלה: טופר גרייס ("מופע שנות השבעים"), קייטלין מקגי (סו מ"מסע אגדי"!) וג'ימי טטרו (דילן מקסוול, החשוד המרכזי בעונה הראשונה של "חוליגן אמריקאי") מגלמים שלושה אחים שכל אחד מהם במעמד כלכלי אחר: האחד נמנה על האחוזון העליון, השנייה במעמד בינוני והשלישי במעמד נמוך. נשמע מופרך אבל הרעיון מבוסס על חייו האמיתיים של מייקל קולטון, מיוצרי הסדרה.

Kung Fu
עם סופה הכמעט-ודאי של הסדרה "לוחם", אולי "קונג פו" תמלא את החלל: עיבוד חדש לקלאסיקת הסבנטיז הטלוויזיונית. אז כיכב בה דיוויד קאראדין ("להרוג את ביל"), איש לבן לחלוטין, בתפקיד נזיר שאולין חצי-סיני שנמלט מסין אל המערב הפרוע. כעת, כיאה לתקופה ולהיגיון הבריא, נכנסת לנעליו שחקנית ממוצא אסייתי, אוליביה ליאנג ("Legacies"). היא מגלמת צעירה אמריקאית ממוצא סיני שיוצאת לארץ אבותיה כדי להתאמן באמנויות לחימה, ואז חוזרת הביתה על מנת להילחם בפשע בסן פרנסיסקו - שם גם התרחשה עלילת "לוחם". בניגוד לסדרה המקורית, או ל"לוחם", "קונג פו" החדשה מתרחשת בימינו.

מלכת הדרום
עונה חמישית לדרמת הפשע על אלמנת ברון הפשע שנאלצת לחצוב לעצמה דרך בעולם הקרטלים (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 8 באפריל 2021

רגעים מתים (No Activity)
כמו כל העולם גם "רגעים מתים" נאלצה להתכופף בפני הקורונה, אבל לטובת העונה הרביעית שלה היא בחרה באופציה מקורית: כולה הפכה לאנימציה. כפי שמרמז שמה, בסדרה הקומית של פראמאונט פלוס לא קורה כלום: היא מתרחשת רק בלילות בהם נערך מעקב משטרתי אחר פעילות של קרטל סמים מקסיקני, אבל בוחרת להציג רק את הרגעים המתים שבהם צריך להעביר את הזמן. מככבים פטריק ברמל, שיצר את הסדרה האוסטרלית המקורית וממשיך גם כאן, יחד עם טים מדואוז ("SNL"), ג'סי פלמונס ("שובר שורות", "פארגו"), איימי סדאריס, סוניטה מאני מ-"Glow" ו"מר רובוט". בעונה החדשה מתארחים בין היתר קווין בייקון, אל פאנינג ו-וויל פורטה (בהמשך גם בסלקום tv).

Rebel
דרמה חדשה של ABC שיצרה השואוראנרית של "האנטומיה של גריי", קריסטה ורנוף, בכיכובה של קייטי סגל ("נשואים פלוס", "ילדי האנרכיה"), המגלמת דמות בהשראת ארין ברוקוביץ', שאף נמנית על מפיקי הסדרה. גם עם ג'ון קורבט ("סקס והעיר הגדולה", "חשיפה לצפון").

Everything's Gonna Be Okay
עונה שנייה לקומדיה של רשת פריפורם ("צרות טובות", "בוגרת כזה") בכיכובו של ג'וש תומאס ("בבקשה תאהבו אותי"). בחור נוירוטי בן 25 נאלץ להתבגר אחרי שהפך לאפוטרופוס של שתי אחיותיו בנות העשרה.

שישי, 9 באפריל 2021

הם (Them)
סדרת אנתולוגיית אימה חדשה של אמזון פריים וידאו, שכל עונה בה מתמקדת בסיפור חדש. הראשונה מתרחשת בשנות החמישים של המאה העשרים, ועוסקת במשפחה שחורה העוברת מצפון קרוליינה לשכונה בלוס אנג'לס שבה כל התושבים לבנים, בתקופה הידועה בשם ההגירה הגדולה. הבית האידיאלי של המשפחה הופך למקום התפרצות שבו כוחות מרושעים שאינם מהעולם הזה מאיימים להרוס ולהשמיד אותם. מככבים דברה איורינדה ("לוק קייג'"), אשלי תומאס ("טופ בוי"), אליסון פיל ("חדר החדשות") וריאן קוונטן ("דם אמיתי").

ראשון, 11 באפריל 2021

נשות הלעולם לא (The Nevers)
שם עברי קצת שובר שיניים, אבל בכל זאת עובר, לאחת הסדרות המסקרנות של השנה, דרמת מד"ב ואקשן של HBO שהייתה יכולה לזכות לפרופיל גבוה בהרבה אילולא היוצר שלה - ג'וס ווידון, האיש מאחורי "באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל" ו"פיירפליי". בחודשים האחרונים הפך ווידון למוקצה בהוליווד בעקבות תלונות על התעמרות בכפופים לו, ובפרט הכפופות לו. עוד לפני הפיצוץ הגדול עזב היוצר את הסדרה החדשה עם תום הצילומים, ולא היה מעורב בשלבי העריכה והאפקטים. את המושכות תפסה פיליפה גוסלט, תסריטאית ("איך לדבר עם בנות במסיבות") שלראשונה תשמש כשואוראנרית. עלילת הסדרה מתרחשת בלונדון הוויקטוריאנית ועוקבת אחר קבוצת נשים שזוכות ביכולות על טבעיות, ובמקביל באויבים המרים שעליהן לעצור כדי להציל את העולם. הקורונה עיכבה את כל תהליך ההפקה, כך שבשלב הראשון יעלו רק שישה פרקים, והיתר יגיעו בשלב מאוחר יותר (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

אימת המתים המהלכים
עונה שביעית לסדרת הבת של להיט הזומבים (בהמשך גם באמזון פריים וידאו).

רביעי, 14 באפריל 2021

אבא, תרגיע (Dad Stop Embarrassing Me)
קומדיה חדשה שיצרו עבור נטפליקס ג'יימי פוקס ובתו, קורין פוקס. ג'יימי גם מככב כאב יחידני, בעל מותג קוסמטיקה, שהופך בפתאומיות לאבא במשרה מלאה כאשר בתו הנערה הדעתנית עוברת לגור איתו.

The Circle ארה"ב
סדרת הריאליטי הפופולרית של נטפליקס חוזרת בעונה שנייה: תחרות שהיא גם ניסוי שמתרחש ברשת חברתית. השחקנים מפלרטטים, יוצרים קשרים ומתחזים לאחרים כדי לזכות ב-100 אלף דולר. הפעם נטפליקס תשחרר אותה בשידור סמי-שבועי כדי להגביר את הבאזז: ארבעה פרקים במשך שלושה שבועות, ואז הגמר בשבוע שלאחר מכן.

חמישי, 15 באפריל 2021

Spy City
סדרת ריגול חדשה בת שישה פרקים בכיכובו של דומיניק קופר ("הסוכנת קרטר"). בשנת 1961, מרגל אנגלי נשלח לברלין כדי לאתר בוגד בשגרירות בריטניה או בקרב בעלות הברית, זמן קצר לפני בניית חומת ברלין.

יאנגר
עונה שביעית ואחרונה לדרמה הקומית שסובבת סביב לייזה (סאטון פוסטר, "Bunheads"), גרושה טרייה בת 40 שמתחזה לבחורה בת 26 כדי למצוא עבודה ולייצב את חייה (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 16 באפריל 2021

Big Shot
עוד סדרה של דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים", "היית צריכה לדעת"), הפעם דרמה קומית עבור דיסני פלוס. ג'ון סטיימוס ("צער גידול בנות") מככב בתפקיד מאמן כדורסל שפוטר ונאלץ להתחיל לאמן בבית ספר לבנות. שירי אפלבי ("UnREAL") מגלמת את העוזרת שלו ואיווט ניקול בראון ("קומיוניטי") את המנהלת.

ואן הלסינג
עונה חמישית ואחרונה לסדרת הערפדים של SyFy (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

ראשון, 18 באפריל 2021

הסודות של איסטאון (Mare of Easttown)
סדרת דרמה חדשה של HBO, שמתהדרת בקאסט מדהים בהובלת קייט ווינסלט, ג'וליאן ניקולסון ("אימפריית הטיילת", "הסקס של מאסטרס") וג'ין סמארט ("השומרים", "פארגו"). ווינסלט מגלמת את מייר שיהאן, בלשית מעיירה קטנה בפנסילבניה שמנסה להתמודד עם חייה האישיים המתפוררים, תוך כדי שהיא מנהלת חקירת רצח בעיירה. החקירה מובילה את מייר לגלות צד אפל בעיירה, בו טרגדיות מהעבר ממשיכות להשפיע על ההווה. גם עם גאי פירס, אוון פיטרס ("אימה אמריקאית", "פוזה" וסדרת סרטי "אקס מן") (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

טיפול זוגי
עונה שנייה לסדרת התעודה המצוינת של שואוטיים (שאף תזכה לעיבוד ישראלי בכאן 11), העוקבת אחר מספר זוגות בטיפול אצל הפסיכולוגית ד"ר ארנה גורלניק (בהמשך גם ב-yes).

Godfather of Harlem
עונה שנייה לדרמת הפשע של רשת הכבלים Epix ("תפוס את שורטי") בכיכובו של פורסט וויטאקר. בשנות השישים של המאה הקודמת, ראש משפחת הפשע באמפי ג'ונסון חוזר אל הארלם אחרי עשור בכלא, מגלה שהמקום נמצא בשליטת המאפיה האיטלקית ומתיידד עם מלקולם אקס.

שני, 19 באפריל 2021

American Dad
עונה 18 לקומדיית האנימציה המצוינת של סת' מקפרלן.

Impact With Gal Gadot
סדרת סרטי תעודה קצרים של נשיונל ג'יאוגרפיק בהפקת גל גדות, הסוקרת בשישה פרקים נשים חזקות מרקע שונה ברחבי העולם (בהמשך גם בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל).

שלישי, 20 באפריל 2021

Cruel Summer
סדרת מתח חדשה של פריפורם ("עושות כותרות", "שקרניות קטנות"). העוקבת אחר מקרה של מספר נעדרים, ומגוללת את הסיפור מנקודות מבט שונות בעלילה שמתפרסת על פני שלושה קיצים.

Cinema Toast
סדרת אנתולוגיה חדשה ומסקרנת של שואוטיים, שלוקחת קטעי קולנוע ישנים שהזכויות עליהם כבר פגו ועורכת אותם לכדי משהו חדש, כולל דיאלוגים בקולם של כוכבים כמו אליסון ברי, ניק אופרמן, פרד ארמיסן, ג'ון ארלי, כריסטינה ריצ'י, מייגן מולאלי, קלואי פיינמן וכריס מלוני.

חמישי, 22 באפריל 2021

Rutherford Falls
מייק שור, יוצר "מחלקת גנים ונוף", "ברוקלין תשע תשע" ו"המקום הטוב", חוזר עם סדרה חדשה של פיקוק המאחדת אותו עם אד הלמס, עמו עבד ב"המשרד". הלמס מגלם את נייתן רתרפורד, תושב בעיירה הקטנה רתרפורד פולס בצפון מדינת ניו יורק, הגובלת בשמורה אינדיאנית וקרויה כמובן על שם משפחתו. כאשר פרנסי השמורה מעוניינים להסיר פסל היסטורי של אחד מאבות אבותיו, נייתן נאלץ לצאת למלחמה נגדם ונגד חברת ילדותו, ריגן, העובדת עם מרכז התרבות המקומי של השבט. הלמס שותף ליצירת הסדרה עם שור ועם סיירה טלר אורנלאס, תסריטאית ממוצא מקסיקני ושבט נבאחו שכתבה והפיקה בין היתר לסדרות כמו "ברוקלין תשע תשע" ו"הכל לטובה". צוות הכותבים מונה את מספר הכותבים ממוצא ילידי הכי גדול בתולדות הטלוויזיה האמריקאית - חמישים אחוז מהתסריטאים. מלבד הלמס מככבים ג'אנה שמידינג, קומיקאית משבט הלקוטה, וגם מייקל גריהיהס ("אימת המתים המהלכים") ודסטין מיליגן ("שיט'ס קריק").

שישי, 23 באפריל 2021

צל ועצם (Shadow and Bone)
טרילוגיית הגרישה של לי ברדוגו, שבישראל ראתה אור בהוצאת אריה ניר-מודן, זוכה לעיבוד טלוויזיוני של נטפליקס בכיכובו של בן בארנס ("ווסטוורלד"). כוחות אפלים זוממים נגד אלינה, לוחמת צעירה המגלה כוח קסום שעשוי לאחד את העולם.

שתי קרועות (A Black Lady Sketch Show)
עונה שנייה וחדשה לסדרת המערכונים של HBO, שנעה בין סטנד אפ לבין פודקאסט (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

רביעי, 28 באפריל 2021

סיפורה של שפחה
עונה רביעית לדרמה הדיסטופית בכיכובה של אליזבת' מוס. בעונתה הרביעית של הסדרה ג'ון הופכת למנהיגת מורדים הנלחמת ללא חת בעוולות של רפובליקת גלעד. הסיכונים שהיא נוטלת מעמידים בסיכון את חבריה המורדים, ומאבקה להשיג צדק ונקמה מאיים לכלות אותה ולהחריב את הקשרים החשובים ביותר בחייה. כמה רחוק תהיה מוכנה ג'ון ללכת כדי להשיג את מבוקשה? מה היא תהיה מוכנה להקריב? ומי יסבול מההחלטות שהיא מקבלת? כמו בפעמים הקודמות יעלו בבת אחת שלושת הפרקים הראשונים, ולאחר מכן פרק בשבוע (למחרת גם ב-HOT).

שישי, 30 באפריל 2021

חוף מוסקיטו (The Mosquito Coast)
עיבוד טלוויזיוני של אפל טיוי פלוס לרומן רב המכר באותו שם מאת פול ת'רו, שיצא לאור גם בעברית בהוצאת זמורה ביתן. ג'סטין ת'רו, כוכב "הנותרים" והאחיין של הסופר, מככב בתפקיד אלי פוקס (ג'סטין ת'רו), אידיאליסט רדיקלי וממציא מבריק שעוקר את משפחתו למקסיקו, כאשר הם מוצאים את עצמם פתאום במנוסה מממשלת ארה"ב. גם עם מליסה ג'ורג' ("מלהולנד דרייב").

הרלן קובן: התמימים (The Innocent)
הרומן של נטפליקס עם הרלן קובן נמשך. אחרי "אדם זר", "מוגנים" ו"ביער", מגיעה סדרה המבוססת על הספר "התמימים". כמו בעיבודים הקודמים, גם הפעם מועתקת עלילת הספר מפרברי ארצות הברית אל אירופה, במקרה הזה ספרד. הרג בשוגג מוביל אדם במורד חור שחור של תככים ורצח. בדיוק כשהוא מוצא אהבה וחופש, שיחת טלפון אחת מחזירה את הסיוט.

Intergalactic
סדרת מד"ב חדשה של סקיי על אודות טייסת גלקטית חסרת מורא, שהקריירה שלה נגדעת לאחר שהיא מורשעת בטעות בפשע ומוגלית למושבת עונשין רחוקה בחלל. בדרך לשם פורץ מרד בקרב עמיתותיה המורשעות, והן משתלטות על חללית ההעברה. בין היתר מככבות אלינור טומלינסון ("פולדארק") ונטשה אוקיף ("פיקי בליינדרז").

עוד ב-yes באפריל 2021: חוק וסדר מדור מיוחד, שונאים את סוזי, שלג צח, העיר על הגבעה, חיים ביחד, הונאה מובטחת, גבר מי שנשאר אחרון, צעירים חסרי מנוח ועוד.

עוד ב-HOT באפריל 2021: חוק וסדר מדור מיוחד, מבוימים (Staged), יאנגר, שיקגו מד, חיים ביחד, האמריקאים 6 ועוד.

עוד בסלקום tv באפריל 2021: הטובות לקרב 4, התיקון 1, הוואי חמש אפס 10, ילדותי 2, כל העונות של משפחת פוסטר ועוד.

עוד בפרטנר TV באפריל 2021: הפשע - ג'יפסי רוז, רוק 30, ניו אמסטרדם 1, ארבע חתונות ולוויה אחת, פירסון, אחוזת דאונטון, גוונים של כחול.

עוד בנטפליקס באפריל 2021: הנחש (The Serpent) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully