וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מתגורר באחוזת בליי", "לוחם", "מחפשי האמת": מדריך סדרות אוקטובר 2020

עודכן לאחרונה: 28.10.2020 / 8:38

סדרת ההמשך של "מי מתגורר בבית היל", סיימון פג וניק פרוסט חוברים לראשונה בטלוויזיה מאז "מחוקים", ספין אוף "המתים המהלכים", סדרה חדשה בנטפליקס מהיוצר של "סקס והעיר הגדולה", עונה שנייה של "המנדלורי" ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה באוקטובר

טריילר לסדרה "מי מתגורר באחוזת בליי" של נטפליקס/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ו-Quibi (בלי תרגום). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רביעי, 30 בספטמבר 2020

סאות' פארק
עוד לא ברור מה קורה עם העונה ה-24 של סדרת האנימציה הסאטירית, אבל נכון לעכשיו היא מגיעה עם "ספיישל מגפה". היא כבר חודשה גם לעונות 25 ו-26 (למחרת גם ב-HOT).

עוד בוואלה!

"אוטופיה": כך תקחו יצירת מופת ותהפכו אותה לבנאלית ורגילה

לכתבה המלאה

במהלך אוקטובר

מפוקסלים (Dead Pixels)
עונה שנייה לקומדיה של ערוץ 4 הבריטי, המערבת לייב אקשן ואנימציית מחשב שמתחלקים בין הדמויות האמיתיות לבין הדמויות הוירטואליות שלהם במשחק מחשב. עולמם של מג, ניקי ואוסמן חג סביב האובססיה שלהם למשחק מחשב פופולרי, Kingdom Scrolls - משחק פנטזיה מיסטי, קסום ואלים שבמרכזו קוסמים ודרקונים וירטואלים (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 1 באוקטובר 2020

אוקטוברפסט: דם ובירה (Oktoberfest: Beer & Blood)
מיני-סדרת מתח גרמנית חדשה של נטפליקס. מינכן, תחילת המאה ה-20. קורט פראנק, בעל מבשלת בירה, עושה שימוש בטקטיקות אכזריות בניסיון לבנות אוהל בירה עצום שיכבוש את אוקטוברפסט, פסטיבל הבירה הרווחי שנערך בעיר.

שישי, 2 באוקטובר 2020

אמילי בפריז (Emily in Paris)
דרמה קומית חדשה של דארן סטאר (יוצר "סקס והעיר הגדולה") עבור נטפליקס, בכיכובה של לילי קולינס ("הזדמנות שנייה"). אמילי קופר, מנהלת שיווק שאפתנית משיקגו, עוברת לפריז בעקבות עבודת חלומותיה ומנסה ליהנות עד כמה שאפשר מהפרק החדש והמסעיר בחייה, ותוך כדי גם לתמרן בין עבודה, חברים ואהבה.

מאחורי השירים (Song Exploder)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס המבוססת על הפודקאסט המצליח באותו שם, במסגרתו מספרים מוזיקאים על תהליך היצירה של שירים שכתבו ומשתפים במחשבותיהם האישיות. בעונה הראשונה משתתפים אלישיה קיז, לין-מנואל מירנדה, REM וטיי דולה סיין.

Tiny World
סדרת טבע חדשה של אפל טיוי פלוס בקריינות של פול ראד, שכמשתמע משמה עוקבת אחר כמה מהחיות הזעירות ביותר בעולם. הסדרה צולמה לאורך כמעט עשור על פני כל כדור הארץ. שישה פרקים מגיעים בשלב הזה, שאר השישה במהלך 2021.

לוחם (Warrior)
עונה שנייה - וכנראה אחרונה - לדרמת אמנויות הלחימה המתרחשת בתקופה האכזרית של מלחמות טונג בצ'יינה טאון שבסן פרנסיסקו, בחלקה השני של המאה ה-19. הסדרה עוקבת אחר אה סאם, מומחה אומנויות לחימה שמהגר מסין לסן פרנסיסקו בנסיבות מסתוריות, והופך לשכיר חרב באחד מארגוני הפשע החזקים ביותר בעיר (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

Monsterland
אנתולוגיית אימה חדשה של הולו, שבה כל אחד משמונת הפרקים מגולל סיפור חדש עם דמויות חדשות. בין המשתתפים: טיילור שילינג ("כתום זה השחור החדש"), קייטלין דיבר ("לא ייאמן"), ג'ונתן טאקר ("ווסטוורלד") ועוד.

שבת, 3 באוקטובר 2020

סאטרדיי נייט לייב
עונה 46 לתכנית המערכונים האגדית, שמשמרת את כל הקאסט הגם-ככה-גדול ואף מוסיפה לו שלושה חדשים. היא גם חוזרת אל האולפן ועם קהל מצומצם, אחרי שהפרקים האחרונים בעונה הקודמת הוקלטו מרחוק ובבידודים חברתיים של הקאסט. לשם כך תהיה הקפדה על ריחוק, מסכות ובדיקות קורונה לכל הנוכחים (בסמוך גם ב-yes).

Spitting Image
תכנית הסאטירה הבריטית הקלאסית בכיכובן של בובות, שהייתה ההשראה ל"החרצופים" הישראלית, חוזרת למסך 24 שנים אחרי ששודרה לאחרונה. זוהי הפקת המקור הבלעדית הראשונה של שירות הסטרימינג בריטבוקס, מיזם משותף של כל ערוצי הברודקאסט הבריטיים המרכזיים: BBC, ITV, ערוץ 4 וערוץ 5).

ראשון, 4 באוקטובר 2020

המתים המהלכים: העולם שמעבר (The Walking Dead: World Beyond)
ספין אוף חדש של "המתים המהלכים" שהוגדר מראש כ"אירוע טלוויזיוני מיוחד" ואמור לכלול שתי עונות בלבד. העלילה עוסקת בדור הראשון של שורדים שנולד וגדל בעולם שאחרי פרוץ המגפה. במוקד עומדים צמד אחיות ושני חבריהן שיוצאים למסע מסוכן, בזמן שמבקשי טובתם ורעתם דולקים אחריהם. בין היתר מככבות אנט מהנדרו (נינה מ"האמריקנים") וג'וליה אורמונד ("רוחות של תשוקה", "מד מן") (למחרת גם באמזון פריים וידאו).

המתים המהלכים
הפרק האחרון בחלקה הראשון של העונה העשירית, שסיום העריכה והאפקטים שלו התעכב בגלל התפרצות הקורונה, מגיע סוף סוף לאחר המתנה של חצי שנה. חלקה השני של העונה העשירית יגיע ב-2021 (במקביל ב-yes).

The Good Lord Bird
מיני-סדרה חדשה של שואוטיים בכיכובו של אית'ן הוק, המבוססת על ספר באותו שם שבעברית יצא בהוצאת מטר ונקרא "ציפור אלוהים שבשמים". 1856. הילד העבד הנרי שקלפורד עובד בקנזס, שהופכת לזירת קרב בין כוחות מתנגדי העבדות לבין תומכיה. כאשר ג'ון בראון, המנהיג האגדי של התנועה למען ביטול העבדות מגיע לאזור, מתגלע ויכוח בינו לבין בעליו של הנרי, שהופך במהירות לאלים. בראון התמהוני עוזב את העיר ולוקח איתו את הנרי, אותו הוא חושב לילדה. הוא מדביק לו את הכינוי "אוניון", בצל, ורואה בו את קמע המזל שלו. "אנויון הקטנה" נאלץ לסמוך על התושייה שלו כדי לשרוד באלימות הגוברת בין בראון וצבאו המרופט לבין בעלי העבדים. הוא מנסה להסתדר בכוחות עצמו, אך לא לאורך זמן, כי בראון סוחף אותו אל הפשיטה ההיסטורית והטרגית על הנשקייה המרכזית בהָרפֶּרס פֶרי, מבצע שהיה לאחד הזרזים הגדולים שהביאו למלחמת האזרחים.

The Comedy Store
סדרה תיעודית חדשה בת חמישה פרקים של שואוטיים, הסוקרת את ההיסטוריה של הקומדי סטור, מועדון הסטנד-אפ האגדי בלוס אנג'לס.

First Ladies
סדרה תיעודית חדשה בת חמישה פרקים של CNN, על אודות כמה מהנשים הראשונות האיקוניות בהיסטוריה של ארצות הברית.

Primal
חלקה השני של העונה הראשונה בסדרת האנימציה הנפלאה של גנדי טרטקובסקי, יוצר "ג'ק הסמוראי" ו"המעבדה של דקסטר", עבור אדולט סווים ("ריק ומורטי"), המגוללת ללא מילים את סיפור התחברותם של איש מערות ודינוזאור. גם הפעם - חמישה פרקים.

שני, 5 באוקטובר 2020

The Expecting
מותחן מדע בדיוני שיצרה מרי הרון ("אמריקן פסיכו") עבור קוויבי, בכיכובם של אנהסופיה רוב, רורי קאלקין ומירה סורבינו. סיפור מסעה האפל של צעירה בהיריון בנסיבות מסתוריות.

Soulmates
סדרת אנתולוגיה חדשה בת שישה פרקים של AMC, שעלילותיה מתרחשות בעוד 15 שנים בעתיד, כאשר טכנולוגיה חדשה מאפשרת לכל מי שרוצה לדעת מיהי הנשמה התאומה שלו. כל פרק בסדרה מתאר סיפור חדש עם דמויות חדשות, ובין היתר מככבים מאלין אקרמן ("מיליארדים"), בטסי ברנדט ("שובר שורות"), שרה סנוק ("יורשים"), צ'ארלי היטון ("דברים מוזרים") ועוד (בהמשך גם באמזון פריים וידאו ישראל).

Adult Material
סדרת דרמה חדשה בת ארבעה פרקים של ערוץ 4 הבריטי, העוקבת אחר כוכבת פורנו ותיקה שהיא גם אם לשלושה ילדים, ג'ולין דולר. כאשר ג'ולין לוקחת תחת חסותה את איימי, הבחורה החדשה על סט הצילומים, שורה של אירועים כאוטיים גורמים לחייה להיפרם בלי שליטה. היילי סקוויירס ("אני, דניאל בלייק") מככבת ולצדה סיינה קלי (שתככב בקרוב בסדרה "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף בנטפליקס) ורופרט אוורט ("החתונה של החבר שלי").

שלישי, 6 באוקטובר 2020

neXt
סדרת מד"ב חדשה של רשת פוקס בכיכובו של ג'ון סלאטרי ("מד מן"). יזם מעמק הסיליקון שמגלה כי אחת מיצירותיו, הניחנת באינטליגנציה מלאכותית מתקדמת, עלולה להוביל לחורבן העולם, חובר למומחית פשיעת סייבר כדי לנסות למנוע את האפוקליפסה.

רביעי, 7 באוקטובר 2020

הצלה (To the Lake)
סדרת מד"ב רוסית חדשה של נטפליקס. מגפה קטלנית מאיימת להשמיד את האנושות, וחבורה קטנה מצליחה להימלט מפניה. מאבק ההישרדות האכזרי מאלץ אותם לסכן את חייהם, את כל מה שיקר להם - ואת האנושיות שלהם.

חמישי, 8 באוקטובר 2020

...Connecting
סדרה קומית חדשה של NBC לימי קורונה, שעלילתה מתרחשת באמצעות שיחות וידאו. יצר מרטין גרו, העומד מאחורי סדרת המתח "בליינדספוט", יחד עם אחד המפיקים הבכירים באותה סדרה, ברנדן גול.

Supernatural
שבעת הפרקים האחרונים של סדרת המתח הוותיקה של ה-CW.

שישי, 9 באוקטובר 2020

מי מתגורר באחוזת בליי (The Haunting of Bly Manor)
כרך חדש באנתולוגיית האימה "מי מתגורר", המשך ל"מי מתגורר בבית היל" המעולה והאהובה של נטפליקס מ-2018, עם סיפור חדש המבוסס על הנובלה "בטבעת החנק" ("The Turn of the Screw") של הנרי ג'יימס, ועוסק באחוזת בליי ובחייהם של דריה - החיים והמתים. ויקטוריה פדרטי, שהייתה האחות הצעירה והאומללה נל ב"בית היל" ומוכרת גם מהעונה השנייה של "את", מגלמת אומנת שנשכרת על ידי אדם לשמור על אחייניתו ואחיינו בבית הכפרי של המשפחה. כמתבקש, היא מגלה שהמקום טומן בחובו דברים מוזרים. מלבד פדרטי חוזרים גם הנרי תומאס, שגילם את אב המשפחה בצעירותו ב"בית היל", קייט סיגל, שגילמה את האחות ת'יאו (ונשואה ליוצר הסדרה, מייק פלאנגן), אוליבר ג'קסון-כהן, שגילם את התאום של נל, וקתרין פרקר, שהייתה הרוח של פופי לי המשוגעת.

שקט, לומדים (Deaf U)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס על קבוצה מגובשת של סטודנטים חירשים וכבדי שמיעה, המשתפים את הצופים בסיפורים אמיתיים מחייהם באוניברסיטת גאלודט.

Ghostwriter
עונה שנייה לרימייק אפל טיוי פלוס לסדרת ילדים ונוער באותו שם מתחילת שנות התשעים. כאשר רוח רפאים רודפת חנות ספרים שכונתית ומתחילה לשחרר דמויות דמיוניות אל העולם האמיתי, ארבעה ילדים חוברים זה לזה במטרה לפתור תעלומה מלהיבה הנוגעת לענייניה הפתוחים של הרוח.

The Right Stuff
דרמה חדשה של דיסני פלוס, המבוססת על ספר העיון של טום וולף (שכבר זכה לעיבוד קולנועי ב-1983 בכיכובם של אד האריס, דניס קווייד וסם שפרד - "הצוות המובחר"). הסדרה מתארת במבט מחוספס (עד כמה שניתן בדיסני) ונטול נוסטלגיה את מה שהפך לסדרת הריאליטי הראשונה בארצות הברית: שבעה אסטרונאוטים ובני משפחותיהם הפכו לידוענים כאשר השתתפו בתחרות לקראת טיסתם לחלל - החל ממתקן האימונים במדבר מוהאבי ועד לחלל החיצון. בין היתר מככבים ג'ייק מקדורמן (הסדרה "ללא גבולות"), פטריק ג'יי אדמס ("חליפות") וג'יימס לאפרטי (ניית'ן מ"משחק ביתי").

ראשון, 11 באוקטובר 2020

הנסיכה הספרדייה
החלק השני של הדרמה התקופתית המבוססת על הרומנים שכתבה פיליפה גרגורי ("בת בולין האחרת"), המשך לסדרות "המלכה הלבנה" ו"הנסיכה הלבנה" - הפעם על קורותיה של קתרין מארגון (שרלוט הופ, "משחקי הכס") (בהמשך גם ב-yes וב-HOT).

אימת המתים המהלכים
עונה שישית לסדרת הבת הראשונה של "המתים המהלכים" (בהמשך גם באמזון פריים וידאו).

שני, 12 באוקטובר 2020

?Who Do You Think You Are
עונה 17 לתכנית המעולה של ה-BBC, במסגרתה מתחקים ידוענים אחרי מקורותיהם המשפחתיים. העונה תמנה רק ארבעה פרקים מאחר שצילומיה הופסקו עקב הקורונה. בין היתר ישתתפו הפעם ג'ודי וויטאקר ("דוקטור הו", "ברודצ'רץ'"), דיוויד וויליאמס ("הממלכה הקטנה") ורות' ג'ונס ("גאווין וסטייסי").

רביעי, 14 באוקטובר 2020

המרוץ למיליון
עונה 32 של להיט הריאליטי, שצילומיו הושלמו כבר ב-2018, הרבה לפני הקורונה.

חמישי, 15 באוקטובר 2020

ריחוק חברתי (Social Distance)
סדרת אנתולוגיה חדשה של נטפליקס מבית היוצר של ג'נג'י כהן ("כתום זה השחור החדש", "GLOW"), המצטרפת אל שלל יצירות שנוצרו בבידוד בימי קורונה ובאמצעות צילומים מרוחקים המדמים שיחות וידאו. כל פרק בסדרה מגולל סיפור חדש עם דמויות חדשות, ומספק טייק אפל ומצחיק על האופן שבו אנשים מנסים לשמור על חיבור בעודם בנפרד. בין היתר מככבים דניאל ברוקס ("כתום זה השחור החדש"), מייק קולטר ("לוק קייג'", "האישה הטובה"), אוסקר נונייז ("המשרד") ואחרים.

מסע בין כוכבים: דיסקברי (Star Trek: Discovery)
עונה שלישית לסדרת המד"ב (למחרת גם בנטפליקס).

ריביירה
עונה שלישית לדרמת הפשע הבריטית של ניל ג'ורדן, בכיכובן של ג'וליה סטיילס ולינה אולין. על אף שם הסדרה, הפעם הסדרה חותכת מהריביירה הצרפתית אל ונציה, ארגנטינה ואולי מקומות נוספים (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 16 באוקטובר 2020

גרנד ארמי (Grand Army)
דרמת נעורים חדשה ומחוספסת של נטפליקס במסורת "סקינס" ו"אוטופיה", העוקבת אחר חייהם של חמישה תלמידים בתיכון הציבורי הגדול ביותר בברוקלין, במאבקם להצליח, לשרוד, להשתחרר ולתפוס את העתיד. הסדרה עשתה כותרות עוד לפני שעלתה, מהסיבות הלא נכונות: מינג פייפר, כותבת בסדרה, צייצה בטוויטר שהיא ועוד שלושה כותבים שאינם לבנים התפטרו אחרי שהיוצרת קייטי קאפיילו התעמרה בהם ונהגה בהם בגזענות. לדבריה, התקרית התרחשה אחרי שהתלוננו בפניה על קווי עלילה נטולי רגישות גזעית, דוגמת "פורנו עוני" - דמות בת-מיעוטים שעיקר עלילתה הוא מאבק הישרדות כלכלי.

מישהו חייב למות (Alguien tiene que morir)
מיני-סדרת מתח ספרדית חדשה ועתירת כוכבים, בהם כרמן מאורה ("נשים על סף התמוטטות עצבים", "לחזור") וססיליה סוארס ("בית הפרחים"), של נטפליקס. בספרד השמרנית של שנות החמישים במאה ה-20, היחסים לכאורה בין בחור צעיר לרקדן בלט מקסיקני מקסיקני יוצרים מהומה בעלת תוצאות מחרידות. גם עם אסתר אקספוסיטו ("אליטה"). יצר את הסדרה מנולו קארו ("בית הפרחים"), כחלק מהחוזה הבלעדי שלו עם ענקית הסטרימינג.

המהפכה (La Révolution)
סדרה תקופתית צרפתית חדשה של נטפליקס, שמציגה היסטוריה חלופית: במאה ה-18 בצרפת, מחלה מסתורית מתפשטת ומציתה התנגשות אלימה בין המורדים לאצולה.

Helstrom
סדרת גיבורי על חדשה של הולו על פי הקומיקס באותו שם של מארוול, שבמקרה גם מככבת בה אליזבת' מארוול ("הומלנד", "בית הקלפים") כאם לשני ילדים בוגרים שבין שאר עיסוקיהם גם נלחמים בשדים. כל עשרת הפרקים זמינים בבת אחת.

שני, 19 באוקטובר 2020

תעלומות בלתי פתורות (Unsolved Mysteries)
עונה שנייה (או כרך שני, בניסוחה של נטפליקס) של התכנית הקלאסית, מין "בשידור חוקר" אמריקאית, ששודרה בערוצים שונים במשך 23 שנים החל מ-1987, ולפני שלושה חודשים חזרה אל נטפליקס. התכנית מציגה מקרים אמיתיים של היעלמויות בלתי מוסברות, רציחות מזעזעות ומפגשים מצמררים. הכרך הראשון כבר הניב כמה כיווני חקירה חדשים למקרים שהוצגו בו.

רביעי, 21 באוקטובר 2020

את האורח הבא אין צורך להציג, עם דיוויד לטרמן (My Next Guest Needs No Introduction With David Letterman)
עונה שלישית בת ארבעה פרקים לתכנית האירוח של דיוויד לטרמן בנטפליקס. הפעם מתארחים דייב שאפל, רוברט דאוני ג'וניור, ליזו וקים קרדשיאן.

הגולדברגים
עונה שמינית שנפתחת בשני פרקים לקומדיה הנוסטלגית של ABC, המתרחשת בשנות השמונים (בהמשך גם ב-yes).

שחור כזה
עונה שישית לקומדיה של ABC (בהמשך גם ב-yes).

The Conners
עונה שלישית לסדרת הבת של "רוזאן", שהיא כרגע הקומדיה המצליחה ביותר של רשת ABC. הקורונה, שכמו במקרה של עשרות סדרות אחרות עיכבה גם את הפקתה של "משפחת קונר", צפויה להיות חלק מהסיפור.

שישי, 23 באוקטובר 2020

גמביט המלכה (The Queen's Gambit)
מיני-סדרה חדשה של נטפליקס, המגוללת את סיפור ההצלחה של יתומה צעירה שזכתה לתהילת עולם בזכות הכישרון הטבעי שלה בשחמט. אבל לגאונות יש מחיר. עיבוד של סקוט פרנק ("חסרי אלוהים" המופלאה) לרומן פורץ הדרך של וולטר טביס ("צבע הכסף"). מככבים אניה טיילור ג'וי ("אמה", "ספליט"), תומאס ברודי-סנגסטר (ג'וג'ן ריד מ"משחקי הכס"), ביל קאמפ ("ליל האירוע") והארי מלינג (סרטי "הארי פוטר").

ברברים (Barbarians)
דרמת אקשן גרמנית חדשה של נטפליקס. גורלותיהם של שלושה אנשים נשזרים זה בזה בקרב יער טויטובורג בשנת 9 לספירה, שבו עצרו הלוחמים הגרמנים את התפשטות האימפריה הרומית.

ראשון, 25 בספטמבר 2020

היית צריכה לדעת (The Undoing)
מיני-סדרה חדשה בת שישה פרקים של HBO, בכיכובם של ניקול קידמן, יו גרנט ודונלד סאתרלנד. גרייס וג'ונתן פרייזר (קידמן וגרנט) הם זוג שחי את החיים היחידים שאותם דמיין. רגע לפני פרסום ספרה הראשון של גרייס, תהום נפערת בחייהם לאחר שמוות אלים ולא צפוי מניע שרשרת אירועים המביאה לגילויים נוראיים. גרייס נותרת לבדה בעיצומו של אסון פומבי ומתוקשר, ועליה לפרק את חייה כדי שתוכל להרכיב אותם מחדש עבור בנה הנרי (נואה ג'ופ, "פלא", "מנהל הלילה") ועבור משפחתה. הסדרה מבוססת על רב המכר באותו שם של הסופרת ג'ין האנף קורליץ. דיוויד אי קלי, שכבר מורגל בשנים האחרונות בעיבוד ספרים לטלוויזיה ("שקרים קטנים גדולים" הוא הבולט שבהם) יצר אותה ומשמש כשואוראנר, והבמאית זוכת האוסקר והאמי סוזן בייר ("קופסת הציפורים", "מנהל הלילה") על המושכות מאחורי המצלמות (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שלישי, 27 באוקטובר 2020

החיים עצמם (This Is Us)
עונה חמישית לדרמה סוחטת הדמעות של NBC, שנפתחת עם פרק כפול ותעסוק בעונה הזו גם ב"חיי שחורים חשובים" וגם במגפת הקורונה (ב-1 בנובמבר גם ב-yes).

רביעי, 28 באוקטובר 2020

אמא אמריקאית (American Housewife)
עונה חמישית לקומדיה החמודה של ABC על אם שמנמונת בפרברים המושלמים (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 29 באוקטובר 2020

סופרסטור (Superstore)
עונה שישית לקומדיה של NBC בכיכובם של אמריקה פררה ("בטי") - שתעזוב במהלך העונה הזו - ובן פלדמן ("מד מן"), על מעלליהם של עובדי סופרמרקט אמריקאי (בהמשך גם באמזון פריים וידאו ישראל).

שישי, 30 באוקטובר 2020

מחפשי האמת (Truth Seekers)
קומדיית אימה על-טבעית חדשה של אמזון פריים וידאו שיצרו ניק פרוסט (שגם מככב) וסיימון פג (בתפקיד משני) - שניהם עשו ביחד את "מת על המתים", "שוטרים לוהטים" ויצירות נוספות, ובמקרה הזה אחראים על כתיבת כל שמונת הפרקים, שמגיעים בבת אחת. חוקרי תופעות על טבעיות במשרה חלקית חוברים יחד על מנת לחשוף ולתעד רוחות רפאים ברחבי בריטניה, בבתי משוגעים נטושים ובבונקרים סודיים ממלחמת העולם השנייה. ככל שחוויותיהם המפחידות הופכות תדירות יותר ויותר, הם מגלים קנוניה מעוררת אימה ובעלת השלכות קטלניות. גם עם סוזן ווקומה ("אנולה הולמס"), מלקולם מקדואל ("התפוז המכני") ואחרים. זהו האיחוד הטלוויזיוני הראשון של פג ופרוסט מאז קומדיית הפולחן "מחוקים" ("Spaced") לפני כמעט 20 שנה.

סובורה (Suburra)
עונה שלישית לסדרת המאפיה האיטלקית של נטפליקס.

שמישהו יאכיל את פיל (Somebody Feed Phil)
עונה רביעית לסדרה הקולינרית-דוקומנטרית בכיכובו של פיל רוזנטל (יוצר "כולם אוהבים את ריימונד") בנטפליקס, וגם בה הוא צפוי לבקר בשלל ערים ברחבי העולם ולטעום ממיטב מטעמי המטבחים שלהן.

The Mandalorian
עונה שנייה לאחת הסדרות הגדולות של 2019 בארצות הברית, אבל כזו שלא הגיעה לישראל כי דיסני פלוס עוד לא זמין. המשך הרפתקאותיו של המנדלורי המסתורי במסכה, גזע של לוחמים שהתפרסמו כציידי ראשים להשכרה ושירותיהם נפוצו ברחבי הגלקסיה ביקום "מלחמת הכוכבים". גם בייבי יודה חוזר כמובן. בתפקיד הראשי מככב פדרו פסקל ("משחקי הכס", "נרקוס"), ולצדו ג'ינה קראנו ("דדפול"), ג'יאנקרלו אספוזיטו ("שובר שורות") ואחרים. העונה החדשה צפויה להציג דמויות חדשות ומסקרנות, בהן אשוקה טאנו (רוזריו דוסון), שהפכה לאהודת המעריצים בסדרת האנימציה "מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים", וגם בו-קטאן מאותה סדרה, בגילומה של קייטי סאקהוף ("באטלסטאר גלקטיקה"). מלבדן מצטרף גם טימות'י אוליפנט ("צדק פרטי", "דיאטת סנטה קלריטה").

עוד ב-yes באוקטובר 2020: דייב, איש משפחה 19, SWAT עונה 3, עושה כותרות 2.

עוד ב-HOT באוקטובר 2020: וונטוורת' 8, SWAT עונה 3, הוואי חמש-0 עונה אחרונה, האנטומיה של גריי 15.

עוד בסלקום TV באוקטובר 2020: האנטומיה של גריי 15, הילדים בסדר (הנהדרת), בחשכה ועוד.

עוד בנטפליקס באוקטובר 2020: רצח אופי (The Alienist), שידוך הולם (A Suitable Boy), איש משפחה 18, אני אתה היא, מרוץ הדראג של רופול VIP ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    12
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully