וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קוברה קאי", "ריברדייל", "הטירון": מדריך סדרות ינואר 2021

עודכן לאחרונה: 27.1.2021 / 9:42

עונה חדשה לסדרת הלהיט של יוטיוב שעברה לנטפליקס, כוכב "על טבעי" נכנס לנעלי צ'אק נוריס בעיבוד חדש ל"ווקר", טינה פיי וטד דנסון חוברים לקומדיה חדשה, עונות טריות של "הטירון", "מוקד 911", "אלים אמריקאים" ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בפתח 2021

טריילר לעונה השלישית של "קוברה קאי"/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 1 בינואר 2021

קוברה קאי
סדרת הלהיט של יוטיוב, שהפכה לסדרת להיט של נטפליקס, חוזרת עם עונה שלישית בבכורה בנטפליקס.

The Watch
סדרת פנטזיה בלשית קומית חדשה של BBC אמריקה, על פי משמר באנק מורפורק בספרי "עולם הדיסק" של טרי פראצ'ט, ובמסגרתה מדי פרק ינסה המשמר לפענח פשע אחר. בין היתר מככבים מאט ברי ("מה שקורה בצללים"), ריצ'רד דורמר ("משחקי הכס") ו-וונדל פירס ("הסמויה").

המרוץ לדראג של רו פול (RuPaul's Drag Race)
עונה 13 לסדרת הריאליטי האהובה (בהמשך גם ב-yes).

דוקטור הו
"מהפכת הדאלקים": ספיישל השנה החדשה של סדרת המד"ב הבריטית האהובה, שוב בכיכובה של ג'ודי וויטאקר.

עוד בוואלה!

מצעד סדרות 2020 של וואלה! תרבות: מקומות 50-41

לכתבה המלאה

ראשון, 3 בינואר 2021

הטירון (The Rookie)
עונה שלישית לדרמת המשטרה בכיכובו של ניית'ן פיליון (ב-5 בינואר גם ב-yes).

The Great North
קומדיית אנימציה חדשה מבית היוצר של כותבי "הבורגרים של בוב" על אודות משפחה שמתגוררת באלסקה. מדבבים ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), ג'ני סלייט (עד לא מזמן מיסי ב"פה גדול"), וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם") וגם אלאניס מוריסט בתפקיד עצמה.

Call Me Kat
סיטקום חדש של רשת פוקס בכיכובה של מים ביאליק ("המפץ הגדול"), המבוסס על הקומדיה הבריטית "מירנדה", בהפקת ביאליק יחד עם שותפה למפץ, ג'ים פרסונס. קורותיה של רווקה בת 39 המשתמשת בכסף שהוריה חסכו לחתונתה כדי לפתוח בית קפה לחתולים.

גבר מי שנשאר אחרון (Last Man Standing)
עונה תשיעית ואחרונה לסיטקום בכיכובו של טים אלן (בהמשך גם ב-yes).

שני, 4 בינואר 2021

Staged
עונה שנייה לקומדיה של ה-BBC שמאחדת בין דיוויד טננט ומייקל שין ("בשורות טובות"), המגלמים שני שחקנים שנאלצים להתכונן להצגה משותפת מביתם באמצעות שיחות וידאו.

שלישי, 5 בינואר 2021

תולדות הקללות (History Of Swear Words)
סדרה תיעודית בוטה ומשעשעת של נטפליקס בהנחיית ניקולס קייג', שחוקרת את ההיסטוריה ואת ההשפעות של כמה מהקללות הפופולריות ביותר בשפה האנגלית.

הפלייליסט של זואי
עונה שנייה לדרמה הקומית המוזיקלית בכיכובה של ג'יין לוי, בתפקיד בחורה שקוראת את המחשבות של סובביה באמצעות נאמברים מוזיקליים (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 7 בינואר 2021

Mr. Mayor
אחת הקומדיות המיוחלות בעונה הקרובה, מפגישה בין שני טיטאנים של הקומדיה האמריקאית: טד דנסון ("חופשי על הבר", "המקום הטוב") מככב בסדרה חדשה של טינה פיי ("רוק 30") ב-NBC, על אודות איש עסקים עשיר שבאופן בלתי צפוי נבחר לראשות עיריית לוס אנג'לס. גם עם הולי האנטר, בובי מוינהן ("סאטרדיי נייט לייב").

Coyote
דרמה חדשה של CBS All Access, בכיכובו של מייקל צ'יקליס ("המגן") ובהפקת מישל מקלרן ("שובר שורות", "הצמד"), שגם מביימת את הפרק הראשון מתוך שישה. אחרי 32 שנים, סוכן משמר גבול מוצא את עצמו מסייע לאנשים שבמשך כל הקריירה שלו ניסה לעצור.

מטבחי הגיהנום
עונה חדשה לסדרת הריאליטי של גורדון רמזי ברשת פוקס (בהמשך גם בערוץ האוכל).

שישי, 8 בינואר 2021

דיקינסון
עונה שנייה לדרמה הקומית המיוחדת של אפל טיוי פלוס, בכיכובה של היילי סטיינפלד, על קורותיה של המשוררת אמילי דיקינסון בצעירותה.

לופן (Lupin)
דרמת פשע צרפתית חדשה של נטפליקס בכיכובו של עומאר סי האהוב ("מחוברים לחיים"), המגלם את הגנב הג'נטלמני אסאן דיופ, השואב השראה מהרפתקאותיו של ארסן לופן, ויוצא להתנקם במשפחה העשירה שאחראית למות אביו.

פראן ליבוביץ: נגיד שזאת עיר (Pretend It's a City)
מיני סדרה תיעודית חדשה של מרטין סקורסזה בנטפליקס, במסגרתה הוא לוקח את הצופים לטיול ברחובות ניו יורק ובראשה המרתק של הכותבת השנונה, ההומוריסטית ומספרת הסיפורים פראן ליבוביץ.

בתוך בתי הסוהר הקשים בעולם (Inside the World's Toughest Prisons)
עונה חמישית לסדרת התעודה של נטפליקס.

ליל המכשפות (A Discovery of Witches)
עונה שנייה לסדרת הפנטזיה הבריטית בכיכובם של מת'יו גוד, תרזה פלמר ואלקס קינגסטון (בהמשך גם ב-yes).

?Whose Line Is It Anyway
עונה 17 לתוכנית האלתורים האמריקאית, שזכתה לתחייה ברשת ה-CW.

ראשון, 10 בינואר 2021

אלים אמריקאים (American Gods)
עונה שלישית לסדרת הפנטזיה האפלה על פי ספרו של ניל גיימן (למחרת גם באמזון פריים וידאו).

הארטלנד (Heartland)
עונה 14 לדרמה הקנדית לכל המשפחה (בהמשך גם בנטפליקס).

שלישי, 12 בינואר 2021

המתמחה (The Resident)
עונה רביעית לדרמת בית החולים של רשת פוקס, בכיכובו של מאט זוקרי ("האישה הטובה") (בהמשך גם ב-yes).

הבן האובד (Prodigal Son)
עונה שנייה לדרמת הפשע הקומית של רשת פוקס, העוקבת אחר פסיכולוג פלילי מבריק (טום פיין, "המתים המהלכים") במשטרת ניו יורק, שאביו (מייקל שין, "בשורות טובות") היה רוצח סדרתי מפורסם. קתרין זיטה-ג'ונס מצטרפת לקאסט (ב-19 בינואר גם בסלקום tv).

רביעי, 13 בינואר 2021

בחשכת הלילה: המצוד אחר רוצח סדרתי (Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer)
מיני סדרת דוקו פשע חדשה של נטפליקס החוזרת ללוס אנג'לס של שנת 1985. מאחורי המעטה הזוהר של העיר האופנתית מסתתר רוצח סדרתי אכזרי וחסר מעצורים. שני בלשים יוצאים למרדף עיקש אחריו.

Everyone Is Doing Great
קומדיה חדשה של הולו, שיצרו כוכבי הסדרה "מגרש ביתי" סטיבן קולטי (שגילם את צ'ייס) וג'יימס לאפרטי (שגילם את ניית'ן). השניים גם מככבים בתפקידים הראשיים כשני שחקנים שסדרת הערפדים הלהיטית שלהם ירדה מהמסך כבר לפני חמש שנים, והם עדיין מחפשים את ההצלחה הבאה שלהם, בעודם מתמודדים עם החיים ומערכות יחסים. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

Call Your Mother
סיטקום חדש של רשת ABC בכיכובה של קירה סדג'וויק ("המפענחת"), המגלמת אם שכל ילדיה כבר עזבו את הבית והיא מנסה להכניס את עצמה בחזרה לחייהם.

Full Frontal
עונה שישית וחדשה לתוכנית הסאטירה בהנחיית סמנתה בי, אשת "הדיילי שואו".

חמישי, 14 בינואר 2021

משלחת חיפוש
עונה רביעית לדרמת הפשע הקומית המבריקה, העוקבת אחר ארבעה צעירים ניו יורקים שחייהם הסתבכו לחלוטין בעקבות ניסיון לאתר את חברתם האבודה מהקולג' (ב-21 בינואר גם בסלקום tv ובפרטנר TV).

שישי, 15 בינואר 2021

משרתת (Servant)
סדרת האימה המצוינת של אפל טיוי פלוס חוזרת לעונה שנייה.

Disenchantment
עונה שלישית לסדרת האנימציה של נטפליקס מהיוצר של "משפחת סימפסון" ו"פיוצ'רמה", שמשום מה בחרו לא לתרגם את שמה לעברית.

WandaVision
אחרי עיכובים, מגיעה סוף סוף הסדרה המיוחלת של מארוול בדיסני פלוס, העוקבת אחר קורותיהם של וונדה מקסימוף ו-ויז'ן. אליזבת אולסן ופול בטאני חוזרים לתפקידיהם הקולנועיים.

ראשון, 17 בינואר 2021

Finding Alice
סדרת דרמה חדשה בת שישה פרקים של ITV, בכיכובה של קילי הוז ("בשירות החוק"), שחוברת שוב אל כותב "משפחת דארל", סיימון ניי. אישה שבעלה נהרג בתאונה ביתית מוצאת את עצמה לבדה עם בתה בת ה-16. אם לא די בכאב האובדן והבלבול שלאחר מכן, המוות חושף קלחת רותחת של קצוות רופפים, סודות וחובות נסתרים, ומעורר מחלוקות משפחתיות רחבות יותר המאיימות לבלוע אותה.


Batwoman
עונה שנייה לסדרה של ה-CW על אשת העטלף. ג'ביסיה לזלי נכנסת לנעלי הגיבורה במקום רובי רוז, שעזבה את הסדרה אחרי עונה אחת.

שני, 18 בינואר 2021

מוקד 911
עונה רביעית לדרמת האקשן של ריאן מרפי (בהמשך גם ב-yes).

מוקד 911 טקסס
עונה שנייה לסדרת-הבת, שנאלצת להיפרד מהכוכבת הראשית שלה, ליב טיילר - גם זה בשל הקורונה. טיילר מתגוררת באנגליה עם משפחתה, כולל שני ילדים קטנים, כך שאינה יכולה לטוס בקלות ובתכיפות כשם שהיה בעבר. לכן ביקשה לעזוב, והסדרה בשלב הזה תמשיך בלעדיה. רוב לאו עדיין איתנו (בהמשך גם ב-yes).

All American
עונה שלישית לדרמת הספורט של ה-CW.

שלישי, 19 בינואר 2021

Kim's Convenience
עונה חמישית לקומדיה הקנדית על המשפחה ממוצא קוריאני-קנדי שמנהלת חנות מכולת בטורונטו (בהמשך גם בנטפליקס, בלי תרגום לעברית).

רביעי, 20 בינואר 2021

ריברדייל
עונה חמישית לסבוניית הנעורים האפלה של ה-CW (למחרת גם בנטפליקס).

ננסי דרו
עונה שנייה לדרמת הנעורים הבלשית של ה-CW. העונה ננסי וחבריה שוב מוצאים את עצמם במרכזה של תעלומה, כשנערה מסתורית צצה ללא זיכרון או ידע לגבי עצמה, ומוסרת למשטרה רק שם אחד שהיא מכירה: ננסי דרו (למחרת גם ב-yes).

חמישי , 21 בינואר 2021

בוגרת כזה (Grown-ish)
חלקה השני של העונה השלישית בסדרת-הבת של "שחור כזה", העוקבת אחר קורותיה של זואי וחבריה בקולג' (בהמשך גם ב-yes).

Walker
"ווקר", סדרת הלהיט של צ'אק נוריס, חוזרת בגלגול חדש ברשת ה-CW. את תפקיד הריינג'ר הטקסני מגלם הפעם ג'ארד פאדאלקי, הוא סאם מ"על טבעי", שלא נשאר מובטל זמן רב אחרי ירידת הסדרה הקודמת. הפעם הוא אלמן ואב לשני מתבגרים שבעבודתו אמור ללכוד את הרעים. את רעייתו של ווקר מגלמת אשתו במציאות של השחקן, ג'נביב פאדאלקי, שגילמה את השדה רובי ב"על טבעי" (שם השניים הכירו), וכן בתפקיד משנה נמצא כאן מיץ' פילג'י, שגילם את סבו ב"על טבעי" וכאן הוא אביו. מלבדם מככבת בסדרה החדשה גם לינדזי מורגן (רייבן מ"ה-100") כשותפתו החדשה של ווקר, וגם קיגן אלן ("שקרניות קטנות") וקובי בל ("משמרת שלישית").

Legacies
עונה שלישית לסדרת-הבת של "המקוריים" (וסדרת-הנכדה של "יומני הערפד").

שישי, 22 בינואר 2021

גורל: סאגת ווינקס (Fate: The Winx Saga)
סדרת פנטזיה חדשה של נטפליקס על פי סדרת האנימציה "מועדון ווינX". תלמידות בבית ספר לפיות לומדות איך להשתמש בכוחות הקסם שלהן ומתמודדות עם אהבה, עם יריבות - ועם המפלצות שמאיימות על עצם קיומן. בניגוד למקור המונפש, הסדרה החדשה תעסוק בנושאים בוגרים יותר ותהיה מוגבלת מגיל 16 ומעלה.

החטא (It's a Sin)
שידוך שנועד לקרות: ראסל ט' דיוויס, יוצר הסדרה "השנים" שקרויה במקור "Years & Years", יצר עבור ערוץ 4 הבריטי סדרה בכיכובו של אולי אלכסנדר, סולן להקת Years & Years. העלילה נפתחת ב-1981 ועוקבת אחר קורותיהם של שלושה גברים צעירים וחברתם. ככל שנוקפות השנים החיים של הסובבים אותם מתחילים להיות מושפעים ממחלת האיידס. גם ניל פטריק האריס וסטיבן פריי כאן (ב-24 בפברואר גם ב-yes).

אופוריה
הספיישל השני לסדרת הנעורים של HBO, אחרי זה שעלה בדצמבר ועסק ברו (זנדאיה). הפעם במוקד ג'ולס (האנטר שייפר) (במקביל גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

ראשון, 24 בינואר 2021

מכושפות: הדור החדש
עונה שלישית לגלגול העכשווי של סדרת הפולחן (למחרת גם ב-yes).

Bridge and Tunnel
דרמה קומית חדשה בת שישה פרקים של אדוארד ברנז ("מדרכות ניו יורק", "האחים מק'מלן") ברשת הכבלים האמריקאית Epix ("תפוס את שורטי"). סיפוריהם של מספר חברים שסיימו את לימודי הקולג' שלהם במנהטן בשנות השמונים.

שני, 25 בינואר 2021

רכבת הקרח (Snowpiercer)
עונה שנייה לדרמה העתידנית על הרכבת שנושאת בחובה את שאריות האנושות כשמסביב העולם קפא (למחרת גם בנטפליקס).

שלישי, 26 בינואר 2021

Mixed-ish
עונה שנייה לקומדיה החמודה, סדרת הבת הנוספת של "שחור כזה" על נעוריה של ריינבואו בשנות השמונים.

מפוקסלים (Dead Pixels)
עונה שנייה לקומדיה של ערוץ 4 הבריטי, המערבת לייב אקשן ואנימציית מחשב שמתחלקים בין הדמויות האמיתיות לבין הדמויות הוירטואליות שלהם במשחק מחשב. עולמם של מג, ניקי ואוסמן חג סביב האובססיה שלהם למשחק מחשב פופולרי, Kingdom Scrolls - משחק פנטזיה מיסטי, קסום ואלים שבמרכזו קוסמים ודרקונים וירטואלים (בהמשך גם ב-yes).

רביעי, 27 בינואר 2021

בונדינג (Bonding)
עונה שנייה לדרמה הקומית החמודה של נטפליקס, על סטודנטית לפסיכיאטריה מניו יורק המתפרנסת כמלכת סאדו, ומגייסת את חברה הטוב מהתיכון, פיט, לתפקיד העוזר האישי שלה.

Resident Alien
דרמה קומית חדשה של רשת SyFy, כלומר כזו שעדיף לא להיקשר אליה כי סביר להניח שתבוטל אחרי עונה אחת. אלן טודיק האהוב ("פיירפליי") מככב בעיבוד לקומיקס על אודות חייזר עוין שמתרסק בכדור הארץ ומתחזה לרופא כפרי. כעת הוא נקרע בין רצונו להיטמע לבין מטרתו לחסל את האנושות.

חמישי, 28 בינואר 2021

נטל האמת
עונה רביעית לדרמה המשפטית הקנדית בכיכובה של קריסטין קרוק (בהמשך גם ב-HOT).

עוד ב-yes בינואר 2021: העמדה (The Stand), סטרייק, FBI: המבוקשים ועוד.

עוד ב-HOT בינואר 2021: הרופא הטוב, אבסנטיה, סטרייק, FBI עונה 1, SEAL Team עונה 1, שני גברים וחצי 8 ועוד.

עוד בסלקום tv בינואר 2021: ריי דונובן 7, NCIS עונה 16, סטרייק, בוגרת כזה 1-2 ועוד.

עוד בנטפליקס בינואר 2021: 10 אחוז, דוסון קריק, כתום זה השחור החדש 6-7, איש משפחה 12,

עוד באמזון פריים וידאו בינואר 2021: Star Trek - Lower Decks.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully