וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מומחה לכלום", "לוציפר", "בטיפול": מדריך סדרות מאי 2021

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 11:49

"מומחה לכלום" חוזרת סוף סוף לעונה חדשה - אבל עם טוויסט. "מורשת יופיטר" תמלא את החלל בקטגוריית גיבורי-העל למבוגרים, עונות אחרונות של "עושות כותרות", "שיטת קומינסקי", "פוזה" ו"בין הקצוות", ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה במאי 2021

טריילר "מומחה לכלום" עונה 3/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 30 באפריל 2021

חוף מוסקיטו (The Mosquito Coast)
עיבוד טלוויזיוני של אפל טיוי פלוס לרומן רב המכר באותו שם מאת פול ת'רו, שיצא לאור גם בעברית בהוצאת זמורה ביתן. ג'סטין ת'רו, כוכב "הנותרים" והאחיין של הסופר, מככב בתפקיד אלי פוקס (ג'סטין ת'רו), אידיאליסט רדיקלי וממציא מבריק שעוקר את משפחתו למקסיקו, כאשר הם מוצאים את עצמם פתאום במנוסה מממשלת ארה"ב. גם עם מליסה ג'ורג' ("מלהולנד דרייב").

הרלן קובן: התמימים (The Innocent)
הרומן של נטפליקס עם הרלן קובן נמשך. אחרי "אדם זר", "מוגנים" ו"ביער", מגיעה סדרה המבוססת על הספר "התמימים". כמו בעיבודים הקודמים, גם הפעם מועתקת עלילת הספר מפרברי ארצות הברית אל אירופה, במקרה הזה ספרד. הרג בשוגג מוביל אדם במורד חור שחור של תככים ורצח. בדיוק כשהוא מוצא אהבה וחופש, שיחת טלפון אחת מחזירה את הסיוט.

Intergalactic
סדרת מד"ב חדשה של סקיי על אודות טייסת גלקטית חסרת מורא, שהקריירה שלה נגדעת לאחר שהיא מורשעת בטעות בפשע ומוגלית למושבת עונשין רחוקה בחלל. בדרך לשם פורץ מרד בקרב עמיתותיה המורשעות, והן משתלטות על חללית ההעברה. בין היתר מככבות אלינור טומלינסון ("פולדארק") ונטשה אוקיף ("פיקי בליינדרז").

This Time With Alan Partridge
עונה חדשה לקלאסיקה הקומית הבריטית של סטיב קוגן ב-BBC.

עוד בוואלה!

כוכב דורך: "עבור כל האנושות" הפכה בעונה השנייה לאחת הסדרות המרשימות בטלוויזיה

לכתבה המלאה

ראשון, 2 במאי 2021

אגדות המחר
עונה שישית לסדרת גיבורי-העל המבדרת של ה-CW (ב-4 במאי גם בנטפליקס).

פוזה
עונה שלישית ואחרונה לדרמה של FX בהפקת ריאן מרפי, על סצנת אולמות הריקודים והאיידס בשנות ה-80 וה-90 בניו יורק (בהמשך גם ב-יס).

מאהבת בתשלום מראש (The Girlfriend Experience)
סדרת האנתולוגיה בהפקת סטיבן סודרברג, העוסקת ביחסי מין בתשלום, חוזרת עם עונה שלישית, ארבע שנים אחרי קודמתה. הפעם מככבת בה ג'וליה גולדני טלס ("הרומן") בתפקיד מדענית מוח הפועלת בתעשיית הטק בלונדון (בהמשך גם ב-יס).

שלישי, 4 במאי 2021

סלינה: הסדרה (Selena: The Series)
חלקה השני והאחרון של הסדרה על חייה של הזמרת הלטינית האהובה.

Star Wars: The Bad Batch
סדרת אנימציה חדשה של דיסני פלוס שעלילתה מתרחשת מיד אחרי תוצאות מלחמת המשובטים, ועוקבת אחר "כוח משובטים 99" בגלקסיה שמשתנה במהירות.

רביעי, 5 במאי 2021

הבנים של סאם: מסע אל האופל (The Sons of Sam: A Descent Into Darkness)
סדרת פשע אמיתי חדשה של נטפליקס. העיתונאי מורי טרי טיפח אובססיה ארוכת שנים לרוצח הסדרתי "בנו של סאם", והשתכנע שפעל בהשראת כת השטן.

חמישי, 6 במאי 2021

Girls5eva
סדרה חדשה של פיקוק מבית טינה פיי ורוברט קרלוק ("קימי שמידט", "רוק 30"), קומדיה מוזיקלית העוקבת אחר להקת בנות לשעבר שלפני שנים היה לה להיט אחד ענק. כעת חברותיה רוצות להתאחד שוב בניסיון לזכות בתהילה נוספת. בין היתר מככבות שרה ברייליס, רנה אליס גולדסברי ("המילטון"), ביזי פיליפס ("קוגר טאון") ופולה פל ("סאטרדיי נייט לייב", "פה גדול").

שישי, 7 במאי 2021

מורשת יופיטר (Jupiter's Legacy)
סדרת גיבורי-על חדשה של נטפליקס המבוססת על הקומיקס באותו שם של מארק מילר ופרנק קווייטלי. עלילתה משתרעת על פני עשרות שנים ועוסקת בדינמיקה המורכבת של משפחה, כוח ונאמנות. אחרי כמעט מאה שנים של שמירה על בטחון האנושות, הדור הראשון של גיבורי-העל צריך להעביר את השרביט לילדיו. אך המתיחות גוברת כאשר גיבורי העל הצעירים, הרעבים להוכיח את ערכם, נאבקים לעמוד במוניטין הציבורי האגדי של הוריהם - ובסטנדרטים אישיים מחמירים. מככבים ג'וש דוהמל ("לאס וגאס"), לזלי ביב ("תופסת") ובן דניאלס ("בית הקלפים", "הכתר").

מסע אגדי (Mythic Quest)
עונה שנייה לקומדיה של רוב מקלהני וצ'רלי דיי, שניים מכנופיית "פילדלפיה זורחת", באפל טיוי פלוס, המתרחשת בסטודיו לפיתוח משחקי וידאו. העונה הראשונה שלה הייתה אחת מההפתעות הנעימות של 2020, נקווה שהשנייה תמשיך את המומנטום.

Shrill
עונה שלישית ואחרונה לקומדיה של הולו בכיכובה של איידי בראיינט ("סאטרדיי נייט לייב").

שושלת (Dynasty)
עונה רביעית לסבוניית-העל הצנועה, חידוש לקלאסיקה האייטיזית (בהמשך גם בנטפליקס).

ראשון, 9 במאי 2021

The Pursuit Of Love
דרמה קומית רומנטית חדשה שיצרה וביימה אמילי מורטימר ("חדר החדשות") עבור ה-BBC, וגם משחקת בה לצד לילי ג'יימס ("מאמא מיה!"), אמילי ביצ'ם ("ג'ו הקטן"), אנדרו סקוט ("פליבג"), ודומיניק ווסט ("הסמויה", "הרומן"). עלילת המיני-סדרה, המונה שלושה פרקים, מתרחשת באירופה בתקופה שבין שתי מלחמות העולם, ועוקבת אחר קורותיהן ומעלליהן של שתי חברות - לינדה ראדלט הכריזמטית וחסרת הפחד (ג'יימס), וחברתה הטובה פאני לוגן (ביצ'ם). שתיהן מנווטות בחייהן ובחברותן בעוד כל אחת מהן חפצה בדברים שונים.

שני, 10 במאי 2021

Inside No. 9
עונה שישית לאנתולוגיה הקומית השחורה עטורת השבחים של ה-BBC.

רביעי, 12 במאי 2021

איך עושים את זה (The Upshaws)
וונדה סייקס ומייק אפס מככבים בסיטקום מולטי-קאמרה חדש של נטפליקס, על משפחה שחורה ממעמד הפועלים באינדיאנה שמנסה לבנות חיים טובים ומאושרים יותר בינות לאתגרים שהחיים מזמנים לה.

חמישי, 13 במאי 2021

Hacks
איזה מפגש מסקרן: ג'ין סמארט הנפלאה ("הסודות של איסטאון", "השומרים") מככבת בקומדיה חדשה שמפיק מייק שור ("מחלקת גנים ונוף", "המקום הטוב", "ברוקלין תשע תשע") עבור HBO מקס, ויצרו שלושה מהכוחות המניעים של "ברוד סיטי" - פול דאונס, לוסיה אניאלו וג'ן סטצקי. סמארט מגלמת סטנדאפיסטית שפועלת בלאס וגאס וימיה הטובים מאחוריה, ההופכת למנטורית בלתי צפויה לכותבת קומית צעירה (בגילומה של הקומיקאית הצעירה האנה איינביינדר). מלבדן כולל הקאסט גם את קייטלין אולסון ("פילדלפיה זורחת", "המיק").

קסטלווניה (Castlevania)
עונה רביעית ואחרונה לסדרת האנימציה של נטפליקס, על צייד ערפדים היוצא להצלתה של עיר שתושביה נרדפים על ידי צבא של יצורי שאול, ואלה נשלטים על ידי דרקולה בכבודו ובעצמו.

שישי, 14 במאי 2021

מחתרת המסילה (The Underground Railroad)
מיני-סדרת דרמה חדשה של הבמאי בארי ג'נקינס ("אור ירח", "סיפורו של רחוב ביל") באמזון פריים וידאו. סיפורה של קורה, אישה צעירה משועבדת היוצאת למסע קורע לב ומשנה-היסטוריה לעבר החופש, בעוד צייד עבדים מסוכן דולק אחריה. עם ת'וסו אמבדו, וויליאם ג'קסון הרפר ("המקום הטוב"), ג'ואל אדגרטון ("כוננות עם שחר"), לילי רייב ("היית צריכה לדעת"), פיטר מולאן ("ווסטוורלד") ועוד.

אהבה, מוות ורובוטים (Love, Death & Robots)
עונה שנייה לסדרת האנימציה המלהיבה של דיוויד פינצ'ר בנטפליקס, המורכבת משלל סרטי מד"ב ופנטזיה קצרצרים.

הלסטון (Halston)
יואן מקגרגור מככב במיני-סדרה בת חמישה פרקים של ריאן מרפי בנטפליקס, ומגלם את מעצב האופנה האמריקאי רוי הלסטון, שבנה אימפריה והגדיר עידן. הסדרה מתארת כיצד הוא מזנק לתהילה לפני שחייו מתחילים לצאת משליטה. עוד מככבים רורי קאלקין ("אדוני הכאוס"), ורה פרמיגה ("בייטס מוטל") וביל פולמן ("החוטאים").

Domina
דרמה בריטית של סקיי המתרחשת ברומא העתיקה, מיד אחרי ההתנקשות ביוליוס קיסר, ועוקבת אחר נסיקתה של ליוויה דרוסילה בפוליטיקה הרומאית, בעודה זוממת את דרכה אל הפסגה כשמה שמניע אותה הוא נקמה. ליוויה רשומה בספרי ההיסטוריה כאישה הכי בולטת בראשית ימי התקופה האימפריאלית של רומא, וצאצאיה כללו את הקיסר טיבריוס, בנו קלאודיוס, ואחריהם גם הפסיכופתים קליגולה ונירון. השחקנית הפולניה קסיה סמוטניאק ("מפריז באהבה", "בעל ואישה") נכנסת לנעליה, וסובבים אותה בין היתר איזבלה רוסליני וליאם קנינגהם (דובוס מ"משחקי הכס").

High School Musical: The Musical: The Series
סדרת הספין-אוף הקומית לסרטי "היי סקול מיוזיקל" חוזרת עם עונה שנייה בדיסני פלוס. בין העונות כוכבת הסדרה, אוליביה רודריגו, הוציאה את להיט הענק "Drivers License", שלכאורה עוסק בפרידה שלה מעמיתה לקאסט, ג'ושוע באסט.

ראשון, 16 במאי 2021

המכשפה הטובה
עונה שביעית לדרמת הפנטזיה של הולמרק על האלמנה עם כוחות הכישוף שמגדלת את בתה בעיירה קטנה (בהמשך גם בנטפליקס).

Run the World
קומדיה חדשה בת שמונה פרקים של רשת הכבלים סטארז, המתמקדת בקבוצה של נשים שחורות בנות 30 ומשהו בהארלם, שתומכות זו בזו בענייני קריירה וחיים אישיים. אמבר סטיבנס ווסט ("גריק") מככבת.

רביעי, 19 במאי 2021

מי הרג את שרה? (?Who Killed Sara)
בזריזות מגיעה העונה השנייה של סבוניית-המתח המקסיקנית של נטפליקס.

חמישי, 20 במאי 2021

מיוחד (Special)
עונה שנייה לקומדיה של נטפליקס על קורותיו של צעיר גיי עם שיתוק מוחין החי חיים מבודדים ואפרוריים. כשהוא רואה הזדמנות לשנות את חייו ולהגשים את חלומותיו - הוא מנצל אותה בלי היסוס.

שישי, 21 במאי 2021

1971: השנה שבה המוזיקה שינתה הכל (1971: The Year That Music Changed Everything)
סדרה תיעודית בת שמונה פרקים של אפל טיוי פלוס. בשיאו של עידן סוער, שנת 1971 הייתה שנה של חדשנות מוזיקלית ולידה מחודשת המונעת על ידי המהפך הפוליטי והתרבותי של אז. כוכבים הגיעו לשיאים חדשים, כישרון טרי התפוצץ אל הסצנה והגבולות התרחבו יותר מאי פעם.

Solos
סדרת אנתולוגיה חדשה של אמזון פריים וידאו, שכל אחד משבעת פרקיה מספר סיפור חדש עם שחקנים אחרים, וכל אחד מהם עוסק במשמעות העמוקה של חיבור אנושי. בין היתר מככבים אן האתאוויי, מורגן פרימן, הלן מירן, אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש"), אנתוני מאקי ("הפלקון וחייל החורף"), קונסטנס וו ("חמוץ מתוק") ודן סטיבנס ("אחוזת דאונטון").

מנסים (Trying)
עונה שנייה לקומדיה הבריטית של אפל טיוי פלוס בכיכובם של רייף ספול ("מת על המתים" ושאר טרילוגיית קורנטו) ואסתר סמית' ("קוּקוּ"), על קורותיו של בני זוג זוג שכל חפצם הוא תינוק, ועל תלאותיהם במסגרת תהליך האימוץ. הסדרה כבר חודשה לעונה שלישית.

The Bite
רוברט ומישל קינג, יוצרי "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב", כבר השתעשעו בעבר בסדרת סאטירה שמתארת מעין זומבים המשתלטים על מוחותיהם של אנשים בסדרה "חסרי מוח". הפעם הם עושים משהו דומה בסדרה לרשת הכבלים האמריקנית ספקטרום - דרמה קומית בת שישה פרקים בכיכובן של אודרה מקדונלד ("הטובות לקרב") וטיילור שילינג ("כתום זה השחור החדש") המגלמות שתי שכנות שחייהן נקלעים לסחרור כאשר מגיע זן חדש וקטלני של נגיף - במקרה הנוכחי כזה שגורם לתסמינים זומביים.

Marvel's M.O.D.O.K
קומדיית אנימציה של הולו מבית היוצר של מארוול. M.O.D.O.K - קיצור של "אורגניזם מנטלי שתוכנן רק לשם הרג", נבל מדרג בינוני בעל ראש גדול החווה קשיים בחייו הפרטיים ובקריירה. פאטון אוסוולט האהוב מדבב אותו, וגם שותף ליצירת הסדרה. מלבדו מדבבים בן שוורץ ("מחלקת גנים ונוף"), סאם ריצ'רדסון ("ויפ"), וונדי מקלנדון-קובי ("הגולדברגים"), מליסה פומרו ("ברוקלין תשע תשע"), בק בנט ("סאטרדיי נייט לייב"), ג'ון האם ("מד מן"), נייתן פיליון ("קאסל"), ביל היידר ("בארי"), וופי גולדברג ואחרים.

ראשון, 23 במאי 2021

מומחה לכלום (Master of None)
הדרמה הקומית הנהדרת של עזיז אנסרי בנטפליקס חוזרת לעונה שלישית אחרי הפוגה בת ארבע שנים, ועם טוויסט: הפעם היא עוסקת בדמותה של דניס, בגילומה של לינה וויית'. היא ואנסרי זכו באמי על הפרק היפה "חג ההודיה" מהעונה השנייה, שעסק בחייה של דניס. השניים כתבו את העונה החדשה, אנסרי ביים את כולה, והוא צפוי להופיע בה רק בתפקיד אורח. מי שמצטרפת היא נעמי אקי ("סוף הפאקינג עולם") בתפקיד רעייתה של דניס.

בטיפול
עשור אחרי שירדה, חוזרת הסדרה - עיבוד של HBO לסדרה הישראלית של הוט באותו שם, שיצר חגי לוי - המתרחשת הפעם בלוס אנג'לס. אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש") מגלמת את הפסיכולוגית ד"ר ברוק טיילור מלאת האמפתיה ויכולת ההבחנה, עם מטופליה שמגולמים בין היתר על ידי ג'ואן קינמן ("עבור כל האנושות", "ההרג", "פחמן משודרג") ולייזה קולון-זאיאס ("דקסטר"). ארבעה פרקים ישודרו מדי שבוע - בארה"ב בימים ראשון ושני, שניים בכל פעם, ולמחרת גם ב-יס, הוט וסלקום טיוי.

Flatbush Misdemeanors
קומדיה חדשה של רשת הכבלים שואוטיים על שני חברים שמנסים לחיות את חיי היום יום שלהם בשכונת פלאטבוש שבברוקלין.

נפילות חדות (Black Monday)
עונה שלישית לקומדיה המוצלחת של שואוטיים בכיכובם של דון צ'ידל ורג'ינה הול, המתרחשת בשנות השמונים על רקע נפילת הבורסה (בהמשך גם ב-יס).

שיי טאון (The Chi)
עונה רביעית לדרמה על המתרחש בשכונת מצוקה של שיקגו (בהמשך גם ב-יס).

Duncanville
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של רשת פוקס, שמפיקים אנשי "מחלקת גנים ונוף" איימי פוהלר ומייק סקאלי, יחד עם רעייתו של האחרון, ג'ולי ת'אקר, שעבדה עמו ב"משפחת סימפסון" ככותבת. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיו של נער ממוצע להפליא בשם דנקן, בדיבובה של פוהלר. עוד מדבבים: רשידה ג'ונס, אף היא מ"מחלקת גנים ונוף", טיי בורל ("משפחה מודרנית") והראפר וויז קאליפה.

שלישי, 25 במאי 2021

בין הקצוות (Mr. Inbetween)
עונה שלישית ואחרונה לדרמת הפשע האוסטרלית המוצלחת של FX, על המתנקש האכזרי והקשוח, שהוא גם אבא מקסים וחבר נאמן (בהמשך גם ב-יס).

רביעי, 26 במאי 2021

עושות כותרות (The Bold Type)
עונה חמישית ואחרונה בת שישה פרקים לסדרת הדרמה הפופולרית. הסדרה נעשתה בהשראת סיפור חייה של העורכת הראשית של המגזין הנשי הנחשב "קוסמופוליטן", ג'ואנה קולס, ועוקבת אחר חייהן המקצועיים והפרטים של שלוש עיתונאיות צעירות, יפות, נכונות ואופנתיות במגזין נשים נחשב. שלושתן המנסות למצוא את קולן הייחודי ומתמרנות בין קריירה, אהבה, חברויות והחיים בעיר הגדולה (ב-30 במאי גם ב-יס).

חמישי, 27 במאי 2021

The Beast Must Die
מותחן נקמה חדש בן חמישה פרקים של שירות הסטרימינג BritBox, המיזם המשותף ל-BBC ו-ITV הבריטיות, בכיכובו של ג'ארד האריס ("מד מן", "צ'רנוביל", "האימה"). על אודות אם שכולה החודרת לחיי האיש שהיא מאמינה כי הרג את בנה. גם עם כוש ג'מבו ("הטובות לקרב").

ראגנארוק (Ragnarok)
עונה שנייה לדרמת הפנטזיה הנורווגית של נטפליקס.

שישי, 28 במאי 2021

לוציפר (Lucifer)
החלק השני בעונה החמישית של פנטזיית הפשע של נטפליקס, על השטן שפותר תעלומות בלוס אנג'לס. נותרה רק עונה שישית ואחרונה שצילומיה כבר הסתיימו ותגיע בהמשך.

שיטת קומינסקי (The Kominsky Method)
עונה שלישית ואחרונה בת שישה פרקים לדרמה הקומית של נטפליקס בכיכובו של מייקל דגלאס. אכן, אלן ארקין כבר אינו כאן, אבל קתלין טרנר מצטרפת כשחקנית ראשית.

Panic
דרמת נעורים חדשה של אמזון פריים וידאו, על פי ספרה של לורן אוליבר. 47 בוגרים שסיימו את לימודיהם משתתפים בתחרות שזכייה בה יכולה להיות כרטיס היציאה שלהם מהעיירה הקטנה שבה הם גרים. לאחר שהחוקים משתנים, עליהם להחליט עד כמה הם מוכנים להסתכן כדי לעזוב את עיר מגוריהם.

שני, 31 במאי 2021

Housebroken
קומדיית אנימציה חדשה של רשת פוקס, העוקבת אחר שלל חיות מחמד המתגוררות באותה שכונה ומשתתפות ביחד בטיפול פסיכולוגי קבוצתי. בין המדבבות קליאה דובאל ("עונת השמחות") ושרון הורגן ("קטסטרופה"), שגם שותפות ליצירת הסדרה, וכן ליסה קודרו, וויל פורטה, טוני הייל, ג'ייסון מנצוקס, מריה במפורד וסאם ריצ'רדסון.

אן האתאוויי, הסדרה Solos של אמזון פריים וידאו. Jason LaVeris,
מבט מעמיק על חיבורים אנושיים. אן האתאוויי, "Solos" של אמזון פריים וידאו/Jason LaVeris

עוד ב-יס במאי 2021: אנשים נורמלים, המפרץ, ליל המכשפות, ניו אמסטרדם, הורים בקושי, משפחת סימפסון, חיים ביחד ועוד.

עוד בהוט במאי 2021: החקירה, אנשים נורמלים, עולם בלהבות, חיים ביחד ועוד.

עוד בסלקום טיוי במאי 2021: רצח בדם קר, עובדת על זה, הקורבן, מיליארדים 5, קאסל 1-8, תופסת 1-2, בחשיכה 2 ועוד.

עוד בפרטנר טיוי במאי 2021: קאסל 1-8, תופסת 1-2 ועוד.

עוד בנטפליקס במאי 2021: ברוקלין תשע תשע, הממלכה האחרונה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully