וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת העונה השישית של "סמוך על סול" מספקת רמז עבה על גורלה של קים

20.4.2022 / 9:50

"סמוך על סול" חזרה עם צמד פרקי פתיחת העונה השישית והאחרונה. הם כוללים את שובן של דמויות מעולות מהעבר, סצנות מקפיאות דם, הסצנה הכי מצחיקה בסדרה, וגם רמז שמוסתר בשם הפרק ובשיר שמלווה את הפתיחה. ספוילרים לצמד פרקי פתיחת העונה השישית וגם לכל "שובר שורות"

טריילר לעונה השישית של "סמוך על סול"/AMC

שימו לב, הביקורת כוללת ספוילרים לצמד פרקי פתיחת העונה השישית של "סמוך על סול", וכן ל"שובר שורות". אם טרם צפיתם בהם, תיחשפו לפרטי עלילה שעלולים להרוס לכם.


השניות הראשונות בעונה השישית של "סמוך על סול" משטות בנו. כל עונה עד כה נפתחה בסצנות בשחור לבן שהציגו בפנינו את קורותיו העתידיים של ג'ין טקוביק, זהותו הבדויה של ג'ימי מקגיל/סול גודמן אחרי שנמלט מהחוק ומניו מקסיקו. עכשיו הוא באומהה, מנהל סניף סינבון.

בתחילה ראינו אותו חוזר הביתה וצופה בקלטת וידאו בפרסומת שהכין בימיו כסול. לאחר מכן הוא נכלא בחדר הפחים ולא יכול היה להשתמש ביציאת החירום כדי שלא תתקבל התראה אצל המשטרה. בהמשך, בקניון שבו הוא עובד, כשמאבטח ושוטר ריחפו מעליו ושאלו אם ראה משהו, הוא הסגיר נער שגנב מחנות. הוא הצביע עליו בחוסר רצון, ואז כשנלכד ג'ין קם ממקומו וצעק לו שידרוש עורך דין, למגינת לבם של שני הגברים. החוויה הזו טלטלה אותו ודקות אחרי כן הוא התמוטט על רצפת סינבון. אמבולנס הוזעק אל המקום וג'ין נלקח אל בית החולים. זה היה רק התקף חרדה.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

סמוך על סול - פוסטר עונה 6. AMC,
ג'ין פושט או לובש את הז'קט של סול. הפוסטר הרשמי של עונה 6, "סמוך על סול"/AMC

כאשר שוחרר חזר הביתה במונית, עיטור של אלבקרקי השתלשל מהמראה האחורית של הנהג. הוא כל הזמן הביט בג'ין, נראה שניסה למקם אותו בדעתו. ג'ין ירד במקום הלא נכון כדי שהנהג לא ידע איפה הוא גר, אבל זה לא עזר: זמן קצר אחרי כן בקניון, כשג'ין אכל את כריך הצהריים שלו - הגבר הופיע מולו, חבר נוסף לצדו, אמר שהוא יודע מיהו והתעקש שיגיד את הסלוגן שלו, כולל השימוש באצבעות. סול עוד ניסה להכחיש אך לבסוף נכנע ונעתר. לפני שהלך הבטיח הגבר שייפגשו שוב. ג'ין הנסער קם ממקומו אל הטלפון הציבורי, התקשר אל אד גלבריית' (רוברט פורסטר באחד מתפקידיו האחרונים), מוכר שואבי האבק, ואמר שוב את מה שצריך להגיד כדי שיארגן לו חילוץ נוסף, שיהיה הפעם יקר יותר. אולם רגע אחרי כן הוא נמלך בדעתו. סול גודמן החליט להפסיק לברוח ולטפל בבעיה בעצמו.

נדמה שההמשך לכך מגיע הפעם. ברור שיגיע, אפילו הפוסטר הרשמי של העונה מציג את ג'ין פושט (או עוטה) את הז'קט של סול גודמן. והנה עניבות מונוכרומטיות משתלטות על המסך, נופלות על הרצפה. אלא שבמהרה מצטרפות אליהן גם עניבות צבעוניות, עולצות. גם זו סצנה מהעתיד, מתברר, אבל לא של ג'ין ולא באומהה. צוות של אנשים בסרבלים אורז את תכולת אחוזתו של סול גודמן אחרי שנמלט. הכל נמצא שם, יקר, צעקני ומנקר עיניים, מהעניבות בכל הצבעים ועד לאסלה המוזהבת. בתווך הייתה גם ויאגרה, תרופה נגד התקרחות וחדר חבוי עם אפוד מגן ושאר פריטים שיאפשרו לו להסתתר שם לזמן מה במקרה הצורך.

עוד בוואלה!

"עמק נוצץ" ו"ברוכים הבאים לפלץ'": שתי סדרות שלא מתרוממות מעבר לרעיון הבסיסי שלהן

לכתבה המלאה
סמוך על סול - עונה 6. Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television,
התמסר לתדמית. ג'ימי/סול, "סמוך על סול" עונה 6/Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television

מעולם לא ראינו לפני כן את חייו הפרטיים של סול גודמן. ראינו את של ג'ימי, אפילו את של ג'ין, אולם זו ההצצה הראשונה ש"סמוך על סול" או "שובר שורות" מקנות לנו אל האופן שבו הוא חי את חייו מעבר לפרסונה שעטה בתפקידו כעורך דין, ומתברר שהוא התמסר לגמרי לתדמית. האם קים חיה איתו כך? זה ממש לא נראה כמו הטעם שלה, אבל מי יודע. החלום שלה הוא בית משלה מאז שנאלצה מעת לעת לחמוק עם אמה מדירות שכורות שלא שילמה לבעליהן. אולי אחוזה זה השלב הבא במשאת הנפש הזו.

בינתיים, אחרי שסול עזב, אחד מהעובדים שנתקל בפנקס שחור עם הערות מוצפנות לא מבין את חשיבותו ומשליך אותה אל קרטון ה"לא חשוב". חוטיני שהיה תלוי על ברז הג'קוזי מושלך אף הוא. שידת עץ כבדה מועמסת על המשאית ומתוכה, בלי שמישהו מבחין, נופל הפקק בצורת קקטוס שקים שמרה כל השנים. בעבר אטם את בקבוק הזפירו-אנייחו המאוד-יקר שהיא וג'ימי גרמו לדוש משוק המניות לשלם עליו, במסגרת מבצע עוקץ תמים יחסית בתחילת העונה השנייה. מאז קים שמרה את הפקק כמזכרת וכסמן לצד הנועז שלה, זה שהתמסרה אליו כליל בסוף העונה הקודמת, כשהתפטרה מעבודתה לטובת עיסוק במקרי פרו בונו. וכמובן, כדי להשיק עם ג'ימי את המבצע נגד הווארד המלין.

סמוך על סול - עונה 6. Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television,
לא יידרש הרבה כדי שהאנטנות שלו יזדקפו. הווארד המלין, "סמוך על סול" עונה 6/Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television

אנחנו לא יודעים מה יעלה בגורלה של קים, אך העובדה שהפקק הכל כך משמעותי עבורה נשאר אצל סול אינה מבשרת טובות. האם שמר עליו בחזקתו מפני שהיא עצמה מתה? אולי עזבה בחטף ובזעם ולא טרחה לקחת אותו איתה? או שמא לא לוקחים חפצים אישיים אל המקום שבו היא נמצאת - מתקן כליאה כלשהו? בפקק הזה וברגע הזה גלום גורלה העלום של קים ווקסלר - אחת השאלות הכי מעוררות-חשש שריחפו מעל "סמוך על סול" מאז ראשיתה.

בדיוק כמו בשאר הסצנות העתידיות שפתחו את העונות הקודמות, גם הפעם השיר המתנגן ברקע - שבמקרה הזה המילים בו לא מושרות - מדגיש את מה שלנגד עינינו. במקרה הזה, כדי להמחיש את חשיבותו הקריטית הכללית, הוא אף העניק לפרק את שמו - "יין ושושנים". זהו Days of Wine and Roses של ג'קי גליסון, עיבוד אינסטרומנטלי מ-1963 לשיר הערגה צובט-הלב - וזוכה האוסקר והגראמי - שהלחין הנרי מנסיני וכתב ג'וני מרסר עבור הסרט באותו שם.

"ימי היין והשושנים צוחקים ובורחים כמו ילד שמשחק / מבעד לאדמת אחו אל עבר דלת נסגרת / דלת מסומנת 'לעולם לא' שלא הייתה שם קודם // הלילה הבודד חושף רק משב רוח חולף מלא בזכרונות / על חיוך הזהב שחשף בפניי את / ימי היין והשושנים ואותך". הספד לימים הטובים שהיו ואינם עוד, ולזאת שחלקה אותו איתם וגם היא כבר איננה.

סמוך על סול - עונה 6. Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television,
יותר סול מסול. קים, "סמוך על סול" עונה 6/Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television

זו פתיחה שכולה זועקת - בפאסון הרגיל של הסדרה כמובן - תחילתו של הסוף. להזכיר לנו את הצל שמרחף מעל כל האירועים שנראה לאחר מכן, החל מצמד פרקי הפתיחה שעולים היום (רביעי) ביס, הוט וסלקום טיוי, ומחר גם בנטפליקס. הסרט "ימים של יין ושושנים" מ-1962 גולל את סיפור אהבתם הטראגי של בני זוג. ג'ק למון גילם את ג'ו, גבר חובב שתייה שמזמין לדייט את קירסט (לי רמיק), אחת המזכירות במשרד שבו הוא עובד, ומכיר לה את נפלאות האלכוהול. השניים קושרים את גורלם המשותף עם הטיפה המרה, עד שבשלב מסוים ג'ו מצליח להיחלץ מזה בעזרת מכון גמילה וקבוצת תמיכה. קירסט, לעומת זאת, מסרבת להכיר בבעיה שלה וממשיכה בדרכה העגומה, נעלמת לבעלה ולבתם, מסתובבת בברים עם גברים זרים. בסופו של הסרט ג'ו מביט בה מהחלון מתרחקת מביתם.

קשה לא לזהות את הדמיון בין ג'ו וקירסט לג'ימי וקים, ולא רק בגלל שהם חולקים את אותם ראשי תיבות. עד לא מזמן קים תמיד נדמתה כמו חוליה מקבילה לצ'אק, כזו שג'ימי צריך לאבד בטרם יהפוך כליל לסול גודמן, אבל ג'ימי משך את קים אל עולמו המפוקפק והוציא ממנה משהו שמתברר שרק חיכה לצאת. בשלב הזה נראה שקים היא זו שמתמסרת לצד הרע שלה, ואגב כך לוקחת איתה את בעלה. האם סוף יחסיהם יהיה דומה לזה של ג'ו וקירסט? שוב, שם הפרק הוא אזכור ישיר לכך.

בסוף העונה הקודמת ג'ימי עוד הביע הסתייגות מהמטרה שסימנה קים על גבו של הווארד, אולם הפעם הוא משתף איתה פעולה. ג'ימי אמנם עדיין נראה מהורהר - לא ישן כל הלילה, בזמן שקים לפחות חטפה שעת שינה בחדר המלון שבו שהו בסוף העונה הקודמת - אך ברגע האמת הוא נרתם ומכניס לנושא את כל מרצו, חריפותו ותעוזתו. בדרך הוא גם מספק את הסצנה המצחיקה ביותר בסדרה עד כה, כשהוא מאשים את מנהל הקאנטרי קלאב, ואז את קווין ווכטל, באנטישמיות ("רק מילאת פקודות"). מאוחר יותר, כאשר קים לא מרחמת על בני הזוג קטלמן - באחד הקאמבקים המפתיעים הכי משמחים שניתן להעלות על הדעת (ויסלחו לי וולט וג'סי) - ג'ימי שוב נראה מסויג. לבסוף הוא אפילו מפצה אותם בכסף שהציע להם מלכתחילה (לא זוכרים מי הם? ראו פירוט בסוף).

סמוך על סול - עונה 6. AMC, צילום מסך
יש גבול שהוא לא חוצה. מייק, "סמוך על סול" עונה 6/צילום מסך, AMC

על אף שנראה כי עלילת קים וג'ימי שוב מתרחקת מענייני הקרטל ונספחיו, מבחינה תמטית הקשר נשמר. תחילת הפרק השני אף הדהדה לפתיחה של קודמו. גם במקרה הזה פשטה חבורה על בית מפואר ועשתה בו כשלה. במקרה הזה כל מה שרצו לעשות היה להוסיף פריט לכספת של נאצ'ו - מכתב שיפליל אותו בכל עניין ההתנקשות הכושלת בלאלו. אפשר להאמין את זה על גאס. מעולם לא הייתה לו אמפתיה לבחור, למרות כל הנסיונות של מייק לשנות את זה. לעומת זאת, העובדה שהאחרון משתף עם זה פעולה מאכזבת, ומעידה על כך שהוא מעמיק ונעלם בחור השחור שמקיף את פרינג.

מערכת היחסים בין מייק לנאצ'ו נבנתה כל כך יפה. נאצ'ו גילה בעבר שמייק מעדיף לא להרוג אם הוא לא מוכרח, וזיהה בו מישהו שאולי יוכל לעזור לו לצאת מהעולם הזה. הצעיר אפילו ארגן לו ולאביו תעודות זהות מזויפות - אלה שראינו גם הפעם בכספת (מייק לקח את זו של האב, כדי שלא יעלו רעיונות למבקרים הבאים בבית). במקביל, נאצ'ו נראה כמו דמות בן חלופית במקום האמיתי של מייק, זה שהשוטר לשעבר לא הצליח להציל ונורה על ידי עמיתיו המושחתים של הבן. עכשיו, לעומת זאת, מייק עוזר להעביר את תשומת הלב של סלמנקה אל נאצ'ו. אף על פי כן, מייק מסמן גבול ברור שאותו הוא לא חוצה, ושמאז ומתמיד הציק לו: השימוש של גאס באביו של נאצ'ו כדי לאיים על הבן.

סמוך על סול - עונה 6. Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television,
הושלך לכלבים. נאצ'ו, "סמוך על סול" עונה 6/Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television

מייק קרא בדיוק את מהלך העניינים מהצד הדרומי של הגבול, הוא רק לא ידע שבזמן שהוא אומר את זה, כל זה כבר קרה - נאצ'ו נמצא ומן הסתם גם נלכד. הסיקוונס שלו במלונית נגד בני הדודים ואנשיהם היה מקפיא דם. לא יכולתי שלא להיזכר בפשיטה האידיוטית של האחים סלמנקה על יריביהם בעונה הרביעית, בעוד נאצ'ו הפצוע מנסה לגבות אותם בלי הרבה הצלחה. הפעם זה היה אמין, מלחיץ, וכדרכה של הסדרה מבוים מדהים. אנחנו הרי יודעים שהאחים צפויים להישאר על עומדם עוד זמן מה, רק בתקופת "שובר שורות" הם ימותו מידיו של האנק (טוב, ובעזרת מייק במקרה של אחד מהם). המשמעות היא כמובן שבסצנה כמו העימות החזיתי כשהוא ברכב והם מולו, אנחנו יודעים שנאצ'ו לא יביס אותם. זה מפיח בסצנה כמו זו מתח אפילו יותר מהרגיל, מחדד את גורלו התלוי באוויר, את הטרגדיה הממשמשת.

נאצ'ו הוא פיון במשחק שהשליטה שלו עליו אפסית, מוקף בשכבות של בגידה ותרמיות. גאס מנסה להסיט את הכוונות של משפחת סלמנקה, דון חואן ודון אלדיו אל עבר השעיר לעזאזל. לאלו מזייף את מותו באמצעות הזוג החביב והמסכן הזה (הוא אפילו שילם לו על טיפולי השיניים! בחור מסכן), ולבקשת (הפעמון של) הקטור - מנסה להשיג הוכחה לכך שגאס הוא זה שעומד מאחורי הטבח הנורא במתחם שלו. לשם כך הוא זקוק לנאצ'ו. גם וארגה עצמו לא טיפש. בתרגיל עם שיחת הטלפון הוא מבין שהושלך לכלבים ומנסה לבד את מזלו, אבל זה קורה מאוחר מדי, כשאנשיו של לאלו כבר צובאים על המקום.

סמוך על סול - עונה 6. Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television,
זאב. לאלו, "סמוך על סול" עונה 6/Greg Lewis/AMC/Sony Pictures Television

פיטר גולד ווינס גיליגן סומכים עלינו שנבין את כל ההתרחשויות האלה עם מינימום של הסברים, מתוך ההקשר. הם עושים זאת בשורה של מקרים נוספים לאורך שני הפרקים, בקריצות לעבר ולעתיד. למשל, מדהים לגלות שאת פסל החירות המתנפח האיקוני של סול, או לפחות את ההשראה לכך, הוא לקח מהקטלמנים. כאשר הוא וקים מסיימים את ענייניהם עם הזוג קטלמן ונכנסים לרכב, הוא אומר לה, "זאבים וכבשים". זה משהו שג'ימי שמע בילדותו, כפי שראינו בעונה השנייה, ובעליל הותיר בו חותם עמוק. גבר שעקץ את אביו בחנות שבבעלותו אמר לילד: "יש זאבים וכבשים בעולם הזה. אתה צריך להחליט מה אתה". האם ג'ימי אומר את זה עכשיו על בטסי וקרייג או עליהם עצמם?

ואולי הרגע הכי מבריק בשני פרקים שמתפקעים בכאלה, הוא זה: הקטור מושיט את ידו הרועדת לגאס ללחיצת יד, ובמשך שניות ספורות מסתיר את מחצית פניו - רמז לסוף המשותף של שניהם, שיגיע מספר שנים לאחר מכן בפיצוץ רועם.

סמוך על סול - עונה 6. AMC, צילום מסך
חצי פרצוף איננו. ידו של הקטור מסתירה חצי מפני גאס, "סמוך על סול" עונה 6/צילום מסך, AMC

שתי קטנות בנוגע להמשך

מי עוקב אחרי ג'ימי וקים בסוף הפרק השני? אלה בטח לא לאלו או מייק, הם עסוקים בעניינים דחופים יותר. יש שתי זוויות שיותר מתקבלות על הדעת כרגע: מישהו מטעם משרד התובע המחוזי. אפשר שהם סבורים שסול גודמן יודע יותר על ההיעדרות של מרשו, "חורחה דה גוזמן", שנעלם אחרי ששילם את הערבות? אופציה נוספת, ובעיניי סבירה יותר - מישהו מטעמו של הווארד. אחרי מה שג'ימי עולל לו בעונה החמישית - הרס לו את המכונית עם כדורי באולינג, שלח צמד פרוצות להתחזות למכרות שלו בזמן שאכל ארוחת צהריים עם קליף - לא יידרש הרבה כדי שהאנטנות של הווארד יזדקפו.

יוצרי הסדרה חשפו מראש שוולט וג'סי יתארחו בעונה הנוכחית. בשלב הזה לא ברור איך. חמש עונות "סמוך על סול" (ושני הפרקים החדשים) מתרחשות במשך שנתיים בלבד, בין מאי 2002 ליוני 2004, ארבע שנים תמימות לפני תחילת אירועי "שובר שורות". זה אומר שדי בדומה לסדרה האם, גם כאן מתוכננת בקרוב קפיצת זמן שתביא אותנו אל השנים שבהן סול היה סול במאה אחוז. אופציה אחרת היא שניתקל בדמויות האלה בדרך אגבית אחרת, אולי אפילו בלי קשר לסול עצמו אלא לחזיתות אחרות בעלילה, אבל זה נשמע קלוש ומאולץ.

שובר שורות, עונה 5. Frank Ockenfels/AMC,
איך הם ישתלבו? וולט וג'סי, "שובר שורות"/Frank Ockenfels/AMC

מי הם בני הזוג קטלמן?

הפרק השני סיפק רקע מסוים על בטסי וקרייג קטלמן, זוג שלא ראינו מאז העונה הראשונה, אך יש כמה דברים שלא נאמרו מפורשות וכדאי לזכור. כמו שנאמר, קרייג קטלמן היה הגזבר של מחוז ברנליו ומעל ב-1.6 מיליון דולר. בפרק הראשון של הסדרה הם הגיעו לפגישת התייעצות עם ג'ימי, שבסופה בטסי פסלה את הרעיון כי, כלשונה, ג'ימי הוא "עורך דין שאנשים אשמים שוכרים", ובמקום זאת שכרו את המלין המלין מקגיל.

פליטת פה של ג'ימי באוזני נאצ'ו על הכסף הרב שברשותם, הביאה אותו אל פתחם. ג'ימי יידע אותם שכדאי להם לברוח מהבית, והם אכן עשו זאת. המשטרה עצרה את נאצ'ו בחשד שחטף אותם, מאחר שעדים ראו אותו חונה מחוץ לביתם. נאצ'ו השתמש בשירותיו של ג'ימי כעורך דין, שהעלה את הסברה שהמשפחה כלל לא נחטפה, אלא ברחה עם הכסף מאחר שקרייג חשוד במעילה ועומד בפני שנים בכלא. מייק הוסיף לסברה הזו ואמר שבשירותו כשוטר נתקל במקרה דומה ובו מישהו פשוט הסתתר סמוך לביתו, כי זה טבע האדם - להישאר קרוב לבית. על סמך הרעיון הזה יצא ג'ימי למסע חיפוש עצמאי בחורשה הסמוכה לביתם ואכן מצא אותם אחרי מספר שעות, עושים קאמפינג ושרים להם שירים ביחד באוהל.

ג'ימי התעמת עם בני הזוג, שסירבו להסגיר את עצמם. כאשר תפס את אחד מהתרמילים שלהם בניסיון לאלץ אותם לצאת, בטסי נאבקה איתו, התיק נקרע ומיליוני הדולרים שהם גנבו נחשפו. בטסי וקרייג התחננו בפני ג'ימי שלא יחשוף אותם והציעו לו כשוחד 30 אלף דולר, שהוא הסכים לקבל בתור דמי ייעוץ על פגישתם הראשונה איתו, זו שבה דחו את שירותיו.

סמוך על סול - עונה 6. AMC, צילום מסך
טומטומים. בטסי וקרייג קטלמן, "סמוך על סול" עונה 6/צילום מסך, AMC

מאוחר יותר באותה עונה, קים השיגה לקרייג עסקת טיעון מדהימה שבמסגרתה הפחיתה את העונש המקסימלי האפשרי, 30 שנים, ל-16 חודשים בלבד, בתנאי שיחזירו את הכסף. הזוג סרב בטענה הסופר-שקרית שהוא חף מפשע ופיטר את קים. משם השניים חזרו אל ג'ימי וביקשו שלמרות הכל יהיה עורך הדין שלהם מכאן והלאה. הוא השתדל לכוון אותם בחזרה אל קים אולם הם לא הסכימו, והשתמשו ב"עמלה" שקיבל כאמצעי לסחוט אותו.

הוא נעתר בלית ברירה, אבל אז עלה בדעתו רעיון אחר: הוא נעזר במייק, שפרץ אל ביתם של הקטלמנים, מצא את הכסף ואז ג'ימי שלח אותו אל משרד התובע המחוזי - כולל 30 אלף הדולרים שהוא עצמו קיבל. למחרת ג'ימי הגיע לבשר את זה לקטלמנים, ובטסי, באחד הרגעים המעולים בסדרה, איימה שתדווח על השוחד שלקח. ג'ימי הבהיר לה שאם תעשה זאת היא תפליל גם את עצמה. בשלב הזה קרייג, בפעם הראשונה והאחרונה, הפגין חוט שדרה והחליט להסגיר את עצמו כדי שילדיהם לא יישארו בלי שני הוריהם. ג'ימי ליווה אותם בחזרה אל המלין המלין מקגיל, ומשם קים המשיכה את התהליך.

seperator

העונה השישית והאחרונה של "סמוך על סול" משודרת מדי יום רביעי ביס, הוט וסלקום טיוי, ומדי יום חמישי בנטפליקס. שני הפרקים הראשונים זמינים. העונה מחולקת לשני חלקים: שבעה פרקים החל מהשבוע, וששת הפרקים האחרונים החל מ-11 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully