וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש נובמבר 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 15:58

סופה של דיאנה ב"הכתר", עיבוד לרב המכר "כל האור שאיננו רואים", פרידה מ"כלבי השמורה", חוגגים את "דוקטור הו", עונות חדשות ל"בלתי מנוצח", "עבור כל האנושות", "סוסים איטיים" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בנובמבר 2023

טיזר "הכתר" עונה 6 חלק א'/נטפליקס

מחפשים את הסדרות המומלצות של חודש דצמבר? קבלו אותן כאן

השבוע שמתחיל ב-5 בנובמבר
השבוע שמתחיל ב-12 בנובמבר
השבוע שמתחיל ב-19 בנובמבר
השבוע שמתחיל ב-26 בנובמבר

מחפשים את הסדרות המומלצות של חודש אוקטובר? הנה הן כאן.

הסדרות החדשות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2023
סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול
עשרת הסרטים הכי טובים בנטפליקס עכשיו

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

האוהבים (The Lovers)

קומדיה בריטית בכיכובם של ג'וני פלין ("חולה אהבה", "אמה") ורוז'ין גלאגר. עובדת סופרמרקט בעלת פה מלוכלך פוצחת במערכת יחסים בלתי צפויה עם פרשן פוליטי טלוויזיוני, שכבר יש לו חיים מושלמים לכאורה בלונדון וחברה מפורסמת. גם עם אליס איב ("בלגרביה", "איירון פיסט") וקונלת' היל (ואריס מ"משחקי הכס").

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: רביעי, 1 בנובמבר 2023

קופה ראשית

סדרת הלהיט של כאן 11 ממשיכה גם בכיבוש נטפליקס עם העונה הרביעית.

עונה: 4
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 1 בנובמבר 2023

עד שהרצח יפריד בינינו: סורינג נגד הייסום (Till Murder Do Us Part: Soering vs Haysoom)

האם ינס סורינג רצח את הוריה של חברתו ב-1985 - או שהיא הייתה הרוצחת? סדרה תיעודית גרמנית חדשה בוחנת את סימני השאלה שעדיין מרחפים מעל המקרה.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 1 בנובמבר 2023

מסתרי האמונה: בעקבות סמלי הנצרות (Mysteries of the Faith)

סדרה תיעודית חדשה. על פי האמונה הרווחת, לאוצרות מקודשים יש כוחות מופלאים ולכן הם נעולים מאחורי סורג ובריח. זה הזמן לגלות את ההיסטוריה שמאחורי השרידים הקתוליים - ואת המסתורין שאופף אותם.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 1 בנובמבר 2023

הפכים סולאריים (Solar Opposites)

עונה רביעית לקומדיית האנימציה שיצרו ג'סטין רוילנד (מיוצרי "ריק ומורטי" ולשעבר מדבב שני גיבוריה) ומייק מק'מהן ("ריק ומורטי", יוצר "מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים") בהולו, העוקבת אחר משפחת חייזרים שנאלצת לגור בארצות הברית. רוילנד פוטר מהסדרות שלו בשל אישומים על התעללות ואלימות במשפחה, ואת מקומו יתפוס כאן - בליהוק משונה ומעניין - דן סטיבנס, איש "אחוזת דאונטון" ו"לגיון". כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 4
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 1 בנובמבר 2023

עוד בוואלה!

"באש ובמים": בכורת הסדרה של חנן סביון וגיא עמיר בנטפליקס נדחתה בגלל המלחמה

לכתבה המלאה

עוגה שחורה (Black Cake)

דרמה חדשה של הולו המבוססת על רב המכר "עוגה שחורה" מאת שרמיין ווילקרסון, שראה אור גם בעברית. בסוף שנות ה-60, כלה שנמלטה נעלמת בחופי ג'מייקה וחוששים שטבעה או שהיא במנוסה כי רצחה את בעלה. בקליפורניה של ימינו, אלמנה בשם אלינור בנט מפסידה במאבקה במחלת הסרטן, ומשאירה לשני ילדיה המנוכרים החסן נייד המכיל סיפורים שלא סופרו בעבר על מסעה מהאיים הקריביים לאמריקה. הסיפורים הללו מזעזעים את ילדיה ומאתגרים את כל מה שחשבו שהם יודעים על מוצא משפחתם. שלושה פרקים ראשונים זמינים (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הולו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: רביעי, 1 בנובמבר 2023

הבית שלנו (Our House)

דרמה מתח בריטית בכיכובם של מרטין קומפטון ("בשירות החוק") וטאפנס מידלטון ("סנס8"). פיונה לוסון חוזרת הביתה מנסיעת עבודה ומגלה שמשפחה זרה עברה להתגורר בביתה, כל חפציה נעלמו, בעלה בראם וילדיהם נעדרים. הזוג שעבר לביתה מבולבל גם הוא, הם קיבלו מפתח וחתמו על חוזה שעליו פיונה חתומה בעצמה.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 2 בנובמבר 2023 (הסדרה הייתה אמורה לעלות כבר באוקטובר אבל נדחתה למועד מאוחר יותר בשל האירועים. בהוט היא עלתה כמתוכנן)

כל האור שאיננו רואים (All The Light We Cannot See)

מיני-סדרה חדשה על פי הספר רב המכר וזוכה פרס הפוליצר מאת אנתוני דואר, בעיבודו של שון לוי ("דברים מוזרים"). סיפור התבגרות המתרחש בפריז הכבושה על ידי גרמניה, ועוקב אחר מתבגרת צרפתייה בשם מארי-לור העיוורת (אריה מיה לוברטי) ומתחברת עם ורנר (לואי הופמן), יתום גרמני, באמצעות תדרי רדיו. בעוד מארי-לור ואביה (מארק רפאלו) בורחים מפריז לבית דודה (יו לורי) בסן-מאלו, דרכיהם של שני הזרים משתלבות.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 2 בנובמבר 2023

אונימושה (Onimusha)

סדרת אנימציה יפנית חדשה. סייף אגדי ואחווה של סמוראים המחזיקים בנשק דמוֹני ששואב נשמות, מנסים להכניע התקוממות של זומבים צמאי דם.

ז'אנר: אנימה/פעולה/פנטזיה תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 2 בנובמבר 2023

נערת הסיגריות (Cigarette Girl)

דרמה רומנטית אינדונזית. בעלת מלאכה מוכשרת יוצאת למסע של אהבה וגילוי עצמי, וקוראת תיגר על המסורת בתעשיית סיגריות הציפורן באינדונזיה של שנות ה-60.

ז'אנר: דרמה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 2 בנובמבר 2023

בלתי מנוצח (Invincible)

שנתיים וחצי אחרי קודמתה המצוינת, מגיעה העונה השנייה של דרמת גיבור-העל המונפשת והאלימה למבוגרים, המבוססת על הקומיקס של רוברט קירקמן ("המתים המהלכים") ומופקת על ידי סת' רוגן ואוון גולדברג. אחרי האירועים משני החיים של העונה הראשונה, מארק נלחם לבנות שוב את חייו. בעומדו מול איומים אפוקליפטים חדשים, הוא מגלה בעלי ברית חדשים ונלחם בפחד הגדול ביותר שלו - להפוך להיות כמו אבא שלו. קאסט המדבבים כולל את סטיבן יאן ("עצבים", "מינארי", "המתים המהלכים"), ג'יי קיי סימונס ("וויפלאש"), סנדרה או ("להרוג את איב"), גיליאן ג'ייקובס ("קומיוניטי"), זאזי ביטס ("אטלנטה", "דדפול"), וולטון גוגינס ("המגן"), מארק האמיל ("מלחמת הכוכבים"), ג'ייסון מנצוקס ("פה גדול"), זכארי קווינטו ("סטאר טרק"), לורן כהן ("המתים המהלכים") ורבים אחרים. בשלב הזה עולים רק ארבעה פרקים בשידור שבועי. ארבעה נוספים יגיעו ב-2024. הוזמנה גם עונה שלישית.

עונה: 2
ז'אנר: גיבורי-על
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 3 בנובמבר 2023

מסמנים את סאנסט (Selling Sunset)

עונה שביעית לסדרת הריאליטי. סוכנוֹת הנדל"ן בקבוצת אופנהיים מוכרות בתי יוקרה לקונים עשירים בלוס אנג'לס. כשהכול בנוי על יחס אישי, המשמעות היא בדרך כלל דרמות גדולות.

עונה: 7
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 3 בנובמבר 2023

החייט (The Tailor)

עונה שלישית של הדרמה הטורקית. חייט מפורסם שהתחיל לתפור שמלת חתונה לארוסה של חברו הטוב, הביא לכך שסודות אפלים שהסתירו שלושתם שינו את חייהם מהקצה אל הקצה. מככבים צ'אטאי אולוסוי ("שתולים"), שיפאנור גול, סאלי בדמג'י ("מועדון הלילה") ואולגון שימשק ("מתוקונת").

עונה: 3
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 3 בנובמבר 2023

הסמוראית כחולת העין (Blue Eye Samurai)

סדרת אקשן אמריקאית באנימציה למבוגרים, עם קולותיהם של מאיה ארסקין ("אפטר פארטי"), ברנדה סונג ("החיים היפים של זאק וקודי"), קנת בראנה, ג'ורג' טאקיי ("מסע בין כוכבים"), מאסי אוקה ("גיבורים"), רנדל פארק ("חמוץ מתוק") ואחרים. לוחמת צעירה חולמת לנקום באנשים שהפכו אותה למנודה בתקופת אדו ביפן, ומפלסת דרך עקובה מדם אל עבר ייעודה.

ז'אנר: אנימה/פעולה/תקופתי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 3 בנובמבר 2023

המינון היומי של שמחת חיים (Daily Dose of Sunshine)

דרמה קוריאנית חדשה. אחות טובת לב שעובדת במחלקה פסיכיאטרית יוצאת מגדרה כדי להיות קרן אור בחייהם של מטופליה - למרות האתגרים שנקרים בדרכה. פארק בו-יונג ("חיים אחרים") מככבת

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 3 בנובמבר 2023

פרי: הסדרה (Ferry: The Series)

ב-2021 עלה בנטפליקס הסרט "פרי", דרמת פשע שעלילתה מקדימה את עלילת הסדרה הבלגית "סמויים", ומתמקדת בדמותו של פרי באומן הרבה לפני שבנה את אימפריית הסמים שלו. עכשיו מגיעה סדרת שממשיכה לגולל את קורותיו ומגשרת בין עלילת הסרט לעלילת הסדרה המקורית. בעודו זקוק נואשות לכסף, פרי מזהה הזדמנות פז כשמעצר מתוקשר מפנה מקום בין סוחרי הסמים המובילים בברבנט.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 3 בנובמבר 2023

שקרים חולפים (Fleeting Lies)

דרמה קומית ספרדית בהפקתו של היוצר האגדי פדרו אלמודובר, בפרויקט הטלוויזיוני הראשון שלו. לוסיה (אלנה אנאיה, "העור בו אני חי") עומדת בפני היום החשוב ביותר בקריירה שלה - היום שבו היא עומדת להתמנות למנכ"לית חברת התרופות שבה היא עובדת שנים רבות. החלומות הגדולים מתנפצים כאשר במקום קידום היא מקבלת הודעת פיטורין, לאחר שהחברה מאשימה אותה בריגול תעשייתי ומכירת סודות מסחריים לחברה המתחרה. המומה ומפוחדת, היא מחליטה להסתיר את המתרחש ממשפחתה והקרובים אליה, בזמן שהיא מנסה להוכיח את חפותה ולנקום בסגן שלה, שהיא משוכנעת שעומד מאחורי נפילתה. ארבעה פרקים ראשונים ברצף ובהמשך יעלה פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: ראשון, 5 בנובמבר 2023

Lawmen: Bass Reeves

טיילור שרידן ("ילוסטון") ממשיך את השתלטותו על שירות הסטרימינג פרמאונט פלוס עם סדרה נוספת. הפעם מערבון שמדי עונה אמור להתמקד בדמות היסטורית אמיתית אחרת, ובמקרה הזה באס ריבס, עבד לשעבר שהפך למרשל השחור הראשון ממערב לנהר המיסיסיפי, ובין הראשונים בארצות הברית כולה. דיוויד אוילואו ("סלמה", "סילו") מככב בתפקיד הראשי ולצדו בין היתר דניס קוויד ודונלד סאת'רלנד.

ז'אנר: מערבון
איפה רואים: פרמאונט פלוס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: ראשון, 5 בנובמבר 2023

עבריינים (Culprits)

מותחן בכיכובם של נייתן סטיוארט-ג'ארט ("עברייני על", "אוטופיה") וג'מה ארטרטון ("תמרה דרו", "מצחיקה אחת"). ג'ו פטרוס חי את החלום האמריקאי: הוא מאורס לג'ולס, אבא לפרנקי ובאד, ועומד לפתוח עסק משלו בעיירת פרברים מנומנמת. אך משפחתו לא יודעת שג'ו מסתיר סוד גדול. לפני שלוש שנים, הוא גויס על ידי הפושעת הבריטית הידועה לשמצה, דיאן הרווד, להצטרף לצוות שלה ולקחת חלק בפשע עתיר סיכון, שהבטיח לעשות את ג'ו אדם עשיר ולספק לו חיים חדשים לגמרי. עכשיו עברו המסוכן של ג'ו עומד לסגור עליו. כשרוצח מסתורי מתחיל לתקוף את אנשי הצוות שאחראים לפשע, ג'ו מבין שהדרך היחידה להגן על משפחתו היא לחזור ללונדון, ליצור קשר עם חברי הכנופייה הישנה שלו, ולאתר את דיאן. גם עם אדי איזרד, קירבי האוול-בפטיסט. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 8 בנובמבר 2023

הבוקניריות (The Buccaneers)

(שם עברי לא רשמי) דרמה תקופתית חדשה המבוססת על ספרה האחרון - שלא הושלם - של אדית' וורטון ("עידן התמימות"). בשנות ה-70 של המאה ה-19, הבוקניריות הן בנותיהם של העשירים החדשים של אמריקה. הן יפות ובלתי ניתנות לאילוף, למרות מאמציהן הטובים ביותר של הגבירות הטובות ביותר של אנגליה. כעת הן בדרכן ללונדון כדי ללכוד לעצמן אריסטוקרט, כזה שמעותיו אולי דלות אבל מעמדו גבוה, כדי ליצור שידוך מושלם. מככבות קריסטין פורסת' ("מחפשים את אלסקה"), אלישה בו ("13 סיבות"), ג'וזי טוטה ("הצלצול הגואל") וכריסטינה הנדריקס ("מד מן"). שלושה פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 8 בנובמבר 2023

להבות תאומות: להיחלץ מכת האהבה (Escaping Twin Flames)

סדרה תיעודית בת שלושה פרקים שיצרו ססיליה פק וענבל לסנר ("מיס עולם האמיצה", שעסק בלינור אברג'יל) מסירה את המעטה מעל "יקום טווין פליימס". זה היה עסק רוחני וקהילה מקוונת שהוקמה על ידי שני בני זוג במטרה לעזור לאנשים למצוא אהבת אמת, אלא שחסידיהם לשעבר מאשימים אותם כי עשו זאת כדי לתקוף ולהטריד מינית.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 8 בנובמבר 2023

רובי וויליאמס (Robbie Williams)

סדרה תיעודית בת ארבעה פרקים העוקבת אחר הזמר, המציין 25 שנה לקריירת הסולו שלו, בסיפור על עלייתו לתהילה ולכוכבות, ובין לבין גם המורדות והביקורת התקשורתית. הסדרה כוללת מאות שעות של קטעי ארכיון אישיים אינטימיים שטרם נראו, וגישה לוויליאמס עצמו.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 8 בנובמבר 2023

פרשת בטנקור: המיליארדרית, המשרת והחבר (The Billionaire, The Butler, and the Boyfriend)

סדרה תיעודית צרפתית המתארת איך קרה שסכסוך משפחתי בין האישה העשירה בעולם לבתהּ - יצא משליטה והפך לשערורייה לאומית.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 8 בנובמבר 2023

סנטה במשרה חלקית: ההרפתקה ממשיכה (The Santa Clauses)

עונה שנייה לסדרה הממשיכה את עלילות הסרטים "סנטה במשרה חלקית". אחרי יותר מ-25 שנים כסנטה, סקוט קלווין עדיין מעוניין לפרוש ומנסה להכשיר את בנו כדי שיחליף אותו. טים אלן מככב ולצדו אליזבת' מיטשל ודיוויד קרמהולץ. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

עונה: 2
ז'אנר: פנטזיה קומית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 8 בנובמבר 2023

אקומה קון (Akuma Kun)

סדרת אנימה ואימה יפנית המבוססת על המאנגה הקלאסית באותו שם. אקומה קון, שגדל אצל שד, עובד כחוקר תופעות על‑טבעיות עם שותף אנושי למחצה בשם מפיסטו השלישי, ויחד הם מפענחים שלל תעלומות ומקרי רצח. הבמאי ג'וניצ'י סאטו, שכבר עיבד את המאנגה ב-1989, אמון גם על האתחול העדכני הזה.

ז'אנר: אנימה/אימה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 9 בנובמבר 2023

לא רציונלי (The Irrational)

סדרה עלילתית חדשה של NBC המבוססת על ספרו של החוקר הישראלי ההולך ומסתבך דן אריאלי, "לא רציונלי ולא במקרה". אלק בייקר הוא פרופסור בעל שם עולמי למדעי ההתנהגות, שמשתמש בהבנתו הייחודית של התנהגות אנושית כדי לסייע בפתרון מקרים בעלי סיכון גבוה - כאלה שמעורבים בהם ממשלות, רשויות אכיפת חוק ותאגידים - והוא עושה זאת בדרכים שאף אחד אחר לא יכול היה לדמיין.

ז'אנר: בלשי
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: חמישי, 9 בנובמבר 2023

Rap Sh!t

עונה שנייה לקומדיה של איסה ריי ("לא בטוחה") במקס, העוקבת אחר שתי חברות תיכון לשעבר שהתאחדו כדי להקים להקת היפ-הופ.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: מקס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 9 בנובמבר 2023

עבור כל האנושות (For All Mankind)

(שם עברי לא רשמי) עונה רביעית לדרמה המרשימה ומעוררת המחשבה של אפל טיוי פלוס, המדמיינת מציאות אלטרנטיבית שבה רוסיה הקדימה ארצות הברית במרוץ להנחית אדם על הירח. העלילה קופצת הפעם שמונה שנים נוספות קדימה, אל 2003. הבסיס של נאס"א אל מאדים הרחיב במהירות את טביעת רגלו שם בכך שהפך אויבים לשעבר לשותפים. המוקד של תוכנית החלל מופנה ללכידה וכרייה של אסטרואידים בעלי ערך רב ועתירי מינרלים, שיכולים לשנות את עתידם של כדור הארץ ומאדים כאחד. אבל המתחים המבעבעים בין תושבי הבסיס בינלאומי הגדול, מאיימים לבטל את כל מה שהם פועלים לקראתו.

עונה: 4
ז'אנר: דרמת מד"ב
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 10 בנובמבר 2023

אלכסה קרואו: בלשית פרטית (My Life Is Murder)

עונה שלישית לדרמה הבלשית הקלילה האוסטרלית בכיכובה של לוסי לולס ("זינה הנסיכה הלוחמת").

עונה: 3
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: שישי, 10 בנובמבר 2023

007: הדרך למיליון (007: Road To A Million)

תחרות ריאליטי חדשה של אמזון פריים וידאו, האכסנייה החדשה של סרטי בונד. תשעה זוגות של אנשים רגילים יוצאים להרפתקה כלל-עולמית המורכבת מסדרת אתגרים בהשראת ג'יימס בונד, בשביל הזדמנות לזכות בפרס כספי בשווי מיליון ליש"ט (אז… המרוץ למיליון?). בריאן קוקס (פאפא רוי מ"יורשים") משמש בתפקיד "המפקח", מי שעומד מאחורי המשחק וצופה בזוגות בעודם במצוד אחר עשר שאלות שהוא החביא ברחבי העולם.

ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 10 בנובמבר 2023

בעת הזו (At the Moment)

סדרת אנתולוגיה תוצרת טיוואן, שעלילתה מתרחשת בתקופת הקורונה ומגוללת עשרה סיפורי אהבה על תשוקה ושברון לב.

ז'אנר: דרמה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 10 בנובמבר 2023

The Curse

אחד הפרויקטים המסקרנים ביותר החודש, ואולי השנה, בטלוויזיה: שיתוף פעולה בין ניית'ן פילדר ("חזרה גנרלית", "ניית'ן לשירותך") ובני סאפדי (מהאחים סאפדי, במאֵי "יהלומים לא מלוטשים"), בהפקת אולפן האיכות A24 ("עצבים", "הכל בכל מקום כל הזמן") ובכיכובם של אמה סטון ופילדר עצמו. זוג נשוי מנסה להתמודד עם הלחץ של כמה חזיתות במקביל: ניסיון להיכנס להיריון, הנחיית תוכנית הלייפסטייל המשותפת שלהם, ובנוסף גם קללה שלכאורה הוטלה עליהם.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: שואוטיים בפרמאונט פלוס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: שישי, 10 בנובמבר 2023

NCIS: Sydney

אחרי וושינגטון הבירה, לוס אנג'לס, ניו אורלינס והוואי, מגיע ספין-אוף בין-לאומי ראשון לזכיון המצליח והנוסחתי של CBS, העוקב אחר חוליית סוכנים מיוחדים בשירות החקירות הפליליות של הצי בעודם מפענחים פשעים. כמשתמע משם הסדרה, הפעם זה קורה בסידני, אוסטרליה.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: פרמאונט פלוס אוסטרליה (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: שישי, 10 בנובמבר 2023

Beacon 23

מותחן מד"ב פסיכולוגי חדש בכיכובם של לינה הידי ("משחקי הכס") וסטפן ג'יימס ("הומקאמינג"). במאה ה-23 בקצה היקום המוכר, נבכי החלל האפלים ביותר, אישה מוצאת את דרכה באופן מסתורי אל שומר משואה בודד במגדלור שלו. עימות מתוח מתפתח בין השניים כאשר הוא מתחיל לתהות אם האישה היא ידידה או אויבת. גלן מזארה ("המתים המהלכים") וג'וי בלייק ("המתמחה") משמשים כשואוראנרים.

ז'אנר: מותחן מד"ב פסיכולוגי
איפה רואים: MGM פלוס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: ראשון, 12 בנובמבר 2023

נקמה מחושבת (Payback)

סדרת מתח בריטית בכיכובם של מורבן כריסטי ("סוג א'") ופיטר מולאן ("ווסטוורלד", "קוורי"). לקסי חיה חיי משפחה אידיליים לכאורה בפרברי אדינבורו, אך אינה מודעת לכך שבעלה ג'ארד הלבין בקנה מידה עצום את הרווחים הלא חוקיים של פושע בשם קאל מוריס. כל מהלך של ג'ארד מפוקח על ידי חוקרים פיננסיים שנחושים להשתמש במשפחת נובל כדי להביא את מוריס לדין. לקסי, השותפה בעסק של ג'ארד, נאלצת לעבוד עבור קאל, במקביל לכך שרשת המשטרה מתהדקת סביבה. עד מהרה היא מוצאת את עצמה צועדת על חבל דק בין קאל והמשטרה, בזמן שסכנה חמורה נשקפת לביטחונה, ואפילו לחייה. כל הפרקים זמינים.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שני, 13 בנובמבר 2023

אהבה ניצחה (Love Has Won)

בצמוד לארה"ב, סדרת דוקו חדשה בת שלושה פרקים של HBO מביאה את סיפורה של הכת הדתית המוזרה "Love Has Won" והמנהיגה שלה איימי קרלסון, שכונתה "Mother of God" (אם האלוהים). הכת "אהבה ניצחה", שכללה כ-20 חברים, הוקמה בקולורדו ב-2018 והתבססה על שילוב של רוחניות ניו-אייג'ית, תיאוריות קונספירציה ואלמנטים מהדתות המרכזיות. בראשה עמדה איימי קרלסון שהוגדרה כישות אלוהית בת 19 מיליארד שנה, שהולידה את כל הבריאה. קרלסון עצמה טענה שהיא עברה 534 גלגולי נשמות, ביניהם של ישו, ז'אן ד'ארק, מרילין מונרו וקליאופטרה, והמשימה שלה היא להוביל 144,000 אנשים אל "ממד חמישי" מיסטי. באפריל 2021 נמצאה גופתה של איימי קרלסון על מיטה מעוטרת באורות חג מולד. שבעה מחברי הכת נעצרו אך שוחררו בהמשך. הבמאית האנה אולסון ("אלוהי התינוקות") מביאה את סיפורם של קרלסון ושל הכת שהנהיגה בעזרת גישה בלעדית לעדויות מרכזיות ולחומרי ארכיון שטרם פורסמו.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 14 בנובמבר 2023

איך להפוך לבוס מאפיה (How to Become a Mob Boss)

אחרי "איך להפוך לרודן" ו"איך להפוך למנהיג כת", מגיעה גם סדרת הדוקו הזו - אף היא בקריינות של פיטר דינקלג' ("משחקי הכס"). מדריך סאטירי ומלא הומור שחור הבוחן את עלייתם ונפילתם של ראשי המאפיה הגרועים ביותר לאורך ההיסטוריה - ואת הטקטיקות שהובילו להצלחתם.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 14 בנובמבר 2023

קוד פלילי (Criminal Code)

דרמת פשע ברזילאית. כדי לפצח חקירה של שוד גדול מהחיים, סוכנים פדרליים צריכים לגלות יצירתיות.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 14 בנובמבר 2023

סובורה לנצח (Suburræterna)

דרמת פשע איטלקית המבוססת על הסרט "סובורה" מ-2015, וממשיכה את עלילת הסדרה שהגיעה בעקבותיה ושודרה בנטפליקס במשך שלוש עונות בין 2017 ל-2020. גם הפעם עוסקת העלילה במלחמות של ארגוני הפשע. היא עוקבת אחר דמותו של ספאדינו מהסדרה הקודמת, החוזר לרומא במהלך כאוס ומהומה כדי להשתלט מחדש על העיר.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 14 בנובמבר 2023

דובאי בלינג (Dubai Bling)

עונה שנייה לסדרת הריאליטי המתחקה אחר חוג הסילון בדובאי, שבה מסיבות ראוותניות, מטוסים פרטיים, קווי רקיע מרהיבים ואופנה עוצרת נשימה הם עניין שבשגרה.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 14 בנובמבר 2023

רצח בקצה העולם (A Murder at the End of the World)

מיני-סדרה חדשה שיצרו בריט מרלינג וזאל בטמנגליז', האנשים שמאחורי "The OA", הפעם עבור FX בהולו ובכיכובם של אמה קורין (דיאנה מספר 1 ב"הכתר") וקלייב אואן ("הניק", "סיפור פשע אמריקאי: מוניקה לוינסקי"). האקרית/בלשית חובבת שמתכנה "דארבי הארט" מוזמנת, לצד שמונה אורחים נוספים, על ידי מיליארדר מתבודד להשתתף בנופש במיקום מרוחק ונוצץ. כאשר מתגלה גופתו של אחד האורחים, דארבי חייבת להשתמש בכל כישוריה כדי להוכיח שמדובר ברצח, ומנסה לעשות זאת מול אינטרסים מנוגדים ולפני שהרוצח ייטול חיים נוספים. גם עם האריס דיקינסון ("שירת סרטני הנהר") ומרלינג עצמה. שני פרקים ראשונים היום ואז פרק בשבוע.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שלישי, 14 בנובמבר 2023

סוד האחיות (Dreamland)

קומדיה חדשה של סקיי בהפקת שרון הורגן האהובה ("קטסטרופה", "אחיות רעות"). בעיירת החוף מרגייט, טריש בהיריון ומצפה לבת, בעוד אחיותיה קלייר וליילה מתגודדות סביבה עם אמם. כאשר אחותם הנוספת מל חוזרת באופן בלתי צפוי, היא מאיימת לערער את כל המשפחה. לילי אלן מככבת בהופעתה הטלוויזיונית הראשונה, ולצדה פרימה אג'ימן ("דוקטור הו"), איימי-פיון אדוארדס ("סקינס", "כנופיית ברמינגהם"), קאייל סמית'-ביינו ("Ghosts"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 15 בנובמבר 2023

גברת מייזל המופלאה (The Marvelous Mrs. Maisel)

שלוש העונות הראשונות של סדרת הלהיט הנפלאה וזוכת האמי של אמזון פריים וידאו, פרי עטה השנון והמהיר של איימי שרמן-פלדינו ("בנות גילמור"), מגיעות כסנונית ראשונה ליס וסלקום כחלק מהסכמים חדשים (ושונים זה מזה) של החברות עם אמזון. אם טרם היה לכם העונג, העלילה עוקבת אחר מידג' מייזל (רייצ'ל ברוסנהן, "בית הקלפים"), עקרת בית יהודייה חדת-לשון ומלאת-קסם בניו-יורק של סוף שנות ה-50, שכאשר בעלה מודיע לה שהוא עוזב אותה, היא מגיעה שבורה ושיכורה אל במת סטנד-אפ ומפתיעה את הקהל בסט מצחיק. סוזי מאיירסון (אלכס בורסטין, "איש משפחה"), מנהלת המקום, מזהה את הכישרון הגולמי של מידג' ונחושה להפוך אותה לסופרסטאר שהיא יודעת שהיא יכולה להיות.

עונות: 1-3
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס וסלקום טיוי
מתי עולה: רביעי, 15 בנובמבר 2023

הכל טוב (Tout Va Bien)

דרמה קומית צרפתית בכיכובן של וירז'יני אפירה ("להתאהב מעל הראש"), ניקול גרסיה ("מי אתה חושב שאני?") ושרה ז'ירדו ("הסוכנות"). העלילה עוקבת אחר חיי היומיום של משפחה רגילה, שנאלצת להתמודד עם אסון: מחלה קשה של אחת מילדיה. הדבר משפיע על חיי כל אחד מבני המשפחה, בפרט שני דורות של נשים. כל שמונת הפרקים זמינים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 15 בנובמבר 2023

הפרשנות לשקט (The Interpreter of Silence)

דרמה תקופתית גרמנית. בשנת 1963, אווה ברונס היא אישה צעירה העובדת כמתורגמנית מפולנית לגרמנית בפרנקפורט. היא גרה עם הוריה המנהלים מסעדה ועומדת להתארס ליורש עשיר של חברת הזמנות בדואר, כאשר היא מקבלת בקשה ברגע האחרון לתרגם בבית המשפט: העיר מתכוננת למשפט אושוויץ הראשון שלה נגד קציני אס אס לשעבר. אווה מעולם לא שמעה על אושוויץ לפני כן, אבל ההסתייגות התקיפה של הוריה וארוסה לעתיד, משהו דוחף אותה להתעלם מהחששות ולקבל את העבודה. רק כשהיא מתחילה לתרגם, אווה קולטת את היקף מכונת ההרג הנציונל-סוציאליסטית ומבינה בהדרגה שיש לה קשר אישי למקום הזה. קתרינה סטארק מככבת. כל חמשת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 15 בנובמבר 2023

בראון: הסיפור הלא יאמן בפורמולה 1 (Brawn: The Impossible Formula 1 Story)

סדרה תיעודית בהפקת קיאנו ריבס ובהגשתו, שמגוללת את אחת הסאגות המדהימות בדברי ימי "פורמולה 1", סיפורה של קבוצת "בראון". ב-2008, קבוצת ה"פורמולה 1" של הונדה פשטה רגל, ובצעד חסר תקדים התאחדו יריביה וסייעו בהחזרת הקבוצה למסלול המרוצים. עם רוס בראון כמנהל והקבוצה שנקראה על שמו, הכול היה בסדר עד שמתחריה גילו שיצרו שלא בכוונה מתחרה משמעותית. כל ארבעת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 15 בנובמבר 2023

טריגר (Feedback)

מותחן פשע מחוספס תוצרת פולניה. כוכב רוק שאלכוהוליזם פגע לו בזיכרון יוצא למסע חיפושים קדחתני כדי למצוא את בנו הנעדר. אם כבר משתמשים במילה לועזית כשם עברי, לא עדיף פשוט להישאר נאמנים למקור ולקרוא לה "פידבק"? לנטפליקס ישראל הפתרונים.

ז'אנר: מותחן פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 15 בנובמבר 2023

הכתר (The Crown)

חלקה הראשון של העונה השישית והאחרונה לסדרת היוקרה של נטפליקס, היחידה שהופקה אחרי מותה של המלכה אליזבת'. בין היתר מתאר מקבץ הפרקים את מותה של דיאנה ומה שהתרחש אחריה. ארבעה פרקים ראשונים יעלו היום, וששת האחרונים יגיעו ב-14 בדצמבר.

עונה: 6 א'
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 16 בנובמבר 2023

שותפים למסע (Fellow Travelers)

מיני-סדרת דרמה בכיכובם של מאט בומר ("צווארון לבן", "הלב הרגיל") וג'ונתן ביילי ("ברידג'רטון"), שיצר רון ניסוואנר (זוכה האוסקר על הסרט "פילדלפיה"). סיפור יחסיהם הרומנטיים החשאיים של שני גברים שונים מאוד - האחד כריזמטי ומצליח, האחר שופע אידיאלים ואמונה דתית - שנפגשים בוושינגטון בצל תקופת מקארתי, והתהפוכות שחלים בהם לאורך ארבעה עשורים. גם עם אליסון וויליאמס ("בנות", "תברח"). שלושת הפרקים הראשונים עולים בבת אחת ואז מדי שבוע בסמוך לארה"ב.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: חמישי, 16 בנובמבר 2023

ג'וליה (Julia)

יום אחרי ארה"ב, עונה שנייה לדרמה הקומית של מקס, המתארת את קורותיה של השפית האמריקנית האגדית ג'וליה צ'יילד בשנות השישים בבוסטון, כאשר הציגה לעם האמריקני את המטבח הצרפתי בתוכנית הבישול החלוצית שלה. בעונה החדשה, ג'וליה עדיין נאבקת בינה לבין עצמה עם ההצלחה והתהילה. לאחר שבילתה תקופה נחוצה ביותר בצרפת ובהכנות לצילומי העונה השנייה של תוכנית הבישול שלה, היא מבקרת במגוון רחב של מסעדות נודעות ושפים מפורסמים, בצרפת ובארה"ב. נושאים חברתיים הנפוצים בחיי היומיום בנוף החברתי של התקופה משתקפים במסעה, בעוד היא וצוותה ממשיכים להוות חלוצים בתחום הטלוויזיה הציבורית הנשית. שרה לנקשייר ממשיכה לככב ולצדה דיוויד הייד פירס, ביבי ניווירת' (שניהם מ"פרייז'ר"), וגם ג'ודית לייט, איזבלה רוסליני, רייצ'ל בלום וסטוקארד צ'אנינג. שלושה פרקים ראשונים ברצף ובהמשך יעלה פרק בשבוע.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: יס
מתי עולה: שישי, 17 בנובמבר 2023

סקוט פילגרים הולך על זה (Scott Pilgrim Takes Off)

סדרת בת חדשה באנימציה לסרט הפולחן, שבעברית זכה לשם המטומטם "האקסים של החברה שלי", וכמו הסרט היא מבוססת על הקומיקס המקורי. העלילה: לאחר שפגש את אשת חלומותיו, מוזיקאי מקסים מוצא את עצמו מתמודד עם צבא של חבריה לשעבר. בריאן לי אומאלי, שיצר את הקומיקס המקורי, משמש כאן כשואוראנר לצד בן-דוד גרבינסקי ("מי מפחד מהחושך?", "באושר"). אדגר רייט, שביים את הסרט, נמנה עם מפיקי העיבוד החדש, וכל השחקנים ממנו מתייצבים כדי לדבב את הגיבורים, בהם מייקל סרה, מרי אליזבת ווינסטד, קירן קאלקין, כריס אוונס, ברי לרסון, אנה קנדריק, אוברי פלאזה, ג'ייסון שוורצמן ורבים אחרים.

ז'אנר: אנימציה/הרפתקאות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 17 בנובמבר 2023

מונרך: מורשת של מפלצות (Monarch: Legacy of Monsters)

(שם עברי לא רשמי) סדרת אסונות חדשה של אפל, בכיכובם של האב והבן קורט ו-וויאט ראסל, המגלמים את אותה דמות בהפרש של עשורים. אחר שקרב סוער בין גודזילה לטיטאנים החריב את סן פרנסיסקו וגרם לאנושות להתוודע לכך שמפלצות הן אמיתיות, שני אחים פוסעים בעקבות אביהם כדי לחשוף את הקשר של משפחתם לארגון סודי ידוע בשם "מונרך". הרמזים מובילים אותם אל קצין צבאי בשם לי שו (בגילומם של הראסלים) - גם בשנות ה-50 וגם חצי מאה לאחר מכן, בשלב שבו "מונרך" מאוים ממה ששו יודע.

ז'אנר: אקשן/הרפתקאות
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 17 בנובמבר 2023

The Holiday Shift

קומדיה רומנטית של שירות הסטרימינג האמריקאי החינמי רוקו (Roku) לכבוד החגים האמריקאים/נוצרים. העלילה עוקבת אחר סיפורי האהבה המצטלבים של עובדי קניון צעירים בתקופת החגים. העונה קצרה אפילו במונחים של ימינו: חמישה פרקים בלבד. כולם עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: רוקו (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: שישי, 17 בנובמבר 2023

אנשי המסילה: הסיפור של בופאל 1984 (The Railway Men - The Untold Story Of Bhopal 1984)

מיני-סדרת דרמה הודית המבוססת על מקרה אמיתי. עובדים אמיצים במסילת הרכבת מחרפים את נפשם כדי להציל אנשים מפני אסון בלתי נתפס בעקבות דליפת גז קטלנית ממפעל בבופאל שבהודו. שניים מעובדי המקום שהיו מעורבים באירוע הגישו צו מניעה לבית המשפט בבומביי בטענה שהוא מוציא אותם באור רע, אבל בית המשפט דחה את טענותיהם.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שבת, 18 בנובמבר 2023

אף בי איי אינטרנשיונל (FBI: International)

תוצר שלישי מזכיון הסדרות של דיק וולף (סדרות "חוק וסדר", סדרות "שיקגו פייר/מד/פי.די" ו"אף בי איי"), שכבר משודר בהוט וסלקום טיוי וכעת מגיעה העונה הראשונה גם אל יס בחלון שני. הסדרה מתמקדת בסוכני הבולשת שפועלים מהמטה שלהם בבודפשט, ומשם משוטטים בעולם במסגרת משימתם לנטרל איומים על אזרחים אמריקאים באשר הם. עם לוק קליינטנק ("האיש במצודה הרמה", "בונז"), היידה ריד ("פולדארק") ועוד.

עונה: 1
ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 19 בנובמבר 2023

פארגו (Fargo)

יום אחרי ארה"ב, דרמת הפשע של FX ו-MGM, המבוססת על הקלאסיקה הקולנועית של האחים כהן משנת 1996, חוזרת עם עונה חמישית שכמו תמיד מציגה סיפור חדש עם דמויות חדשות. את אנסמבל השחקנים מובילים הפעם ג'ונו טמפל ("טד לאסו"), ג'ון האם ("מד מן") וג'ניפר ג'ייסון לי ("לא טיפוסי"). עלילת העונה מתרחשת במינסוטה וצפון דקוטה בארה"ב, וסובבת סביב דורותי ליון (טמפל), עקרת בית טיפוסית, אשר בעקבות כמה אירועים לא צפויים שהתרחשו בחייה מחליטה לצאת למסע בזמן ולחשוף סודות מעברה. אך הדרך אל האמת אינה פשוטה, וכאשר היא מסתבכת עם הרשויות נכנס לתמונה רוי טילמן (האם), השריף המקומי והעקשן. גם עם דיוויד רייסדאל ("תשעה ימים"), ג'ו קירי ("דברים מוזרים"), למורן מוריס ("הבחורה החדשה") ואחרים. שני פרקים ראשונים והשאר מדי שבוע.

עונה: 5
ז'אנר: פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 22 בנובמבר 2023

כבאי קליפורניה (Fire Country)

דרמת האקשן של CBS, שכבר עלתה ביס בינואר האחרון, מגיעה עכשיו גם להוט. אסיר צעיר מצטרף לתוכנית כיבוי אש בחיפוש אחר גאולה וקיצוב עונש. הוא ואסירים אחרים עובדים לצד כבאים מובחרים כדי לכבות שריפות מסיביות ברחבי האזור. מקס ת'יריוט (קליי ספנסר מ"אריות הים") מככב.

ז'אנר: פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 22 בנובמבר 2023

אתגר הדיונון (Squid Game: The Challenge)

במפגן מדהים של אבסורד ואירוניה, סדרת הלהיט הקוריאנית של נטפליקס - שהייתה ועודנה הנצפית ביותר אי פעם בשירות - הופכת כעת לתחרות ריאליטי ענקית בהפקה בריטית. הפעם לא מדובר בעניין של חיים או מוות, אבל עדיין יש הרבה שעומד על הפרק: 456 שחקנים יתחרו על 4.56 מיליון דולר, הפרס הכספי הגדול ביותר בתולדות הריאליטי. באמצעות סדרה של משחקים, כל מתמודד יידחק אל הקצה וייאלץ לשאול את עצמו עד כמה רחוק הוא ילך כדי לנצח, עם בריתות אופורטוניסטיות, אסטרטגיות גסות ובגידות.

ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 22 בנובמבר 2023

משפחה כמעט נורמלית (A Nearly Normal Family)

מיני-סדרה שוודית חדשה המבוססת על ספרו רב המכר ועטור השבחים של מטיאס אדוורדסון באותו שם, שראה אור גם בעברית. משפחת סנדל היא משפחה רגילה המורכבת מהכומר אדם, עורכת הדין אולריקה ובתם סטלה בת ה-19. הם חיים חיים מושלמים לכאורה בפרבר מגורים מצוחצח מחוץ ללונד. אך הכל משתנה כשסטלה נעצרת באשמת רצח. הוריה ההרוסים לא יודעים מה לעשות. הם רוצים לעזור לסטלה בכל מחיר, אבל האם הם באמת מכירים את בתם? או אחד את השני?

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 24 בנובמבר 2023

דוקטור הו (Doctor Who)

החייזר הבריטי האגדי חוזר בגלגול חדש עם שלישיית ספיישלים (בשידור שבועי) החוגגים 60 שנים לדוקטור. ג'ודי וויטאקר פינתה את מקומה לדיוויד טננט, שחוזר לתפקיד אחרי שנים לזמן קצוב, בטרם יפנה את מקומו לשוּטי גטווה, גונב-ההצגה המתמיד של "חינוך מיני", שבה גילם את אריק וכעת יהיה הדוקטור ה-15 - השחקן השחור הראשון לעשות זאת. עם טננט חוזרת גם המלווה שלו, דונה נובל, בגילומה של הקומיקאית קתרין טייט, אבל החזרה החשובה יותר היא זו של היוצר ראסל ט' דיוויס ("החטא", "השנים"). דיוויס הוא האיש שאתחל מחדש את הזכיון ב-2005 וניהל אותו לאורך ארבע עונות ושני דוקטורים (כריסטופר אקסלטון וטננט). הוא כתב את הספיישלים החדשים וצפוי להישאר על המושכות גם מעבר לכך. כל זה קורה בדיסני פלוס, שמפיץ את הסדרה מחוץ לבריטניה בכל העולם ואגב כך מקנה לה תקציב עשיר יותר.

ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שבת, 25 בנובמבר 2023

פשע באדינבורו (Crime)

דרמת הפשע עם השם הכי גנרי בעולם בלעז חוזרת עם עונה שנייה. העונה הראשונה הייתה מבוססת על ספרו של אירווין וולש ("טריינספוטינג") באותו שם, שעיבד עצמו את המקור לטלוויזיה. העונה השנייה כבר חורגת ממנו ועוקבת אחר חקירה חדשה של הבלש ריי לנוקס ועמיתיו, כמו גם עיסוק בחייהם האישיים. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: ראשון, 26 בנובמבר 2023

בלאדלנדס (Bloodlands)

עונה שנייה לדרמת הפשע של ה-BBC בכיכובו של ג'יימס נסביט ("רגליים קרות"), המגלם את המפקח הבלשי טום בראניק, שפועל בצפון אירלנד. פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: ראשון, 26 בספטמבר 2023

רחוק למטה (Faraway Downs)

ב-2008 יצא סרטו הכושל ביותר של הבמאי באז לורמן - "אוסטרליה" בכיכובם של ניקול קידמן ויו ג'קמן. הוא אמור היה להיות אפוס קולנועי כדוגמת אלה ששזפו את מסך הכסף בתור הזהב של הוליווד, אבל המבקרים קטלו אותו כמשמים וכעונש באורך שלוש שעות. עכשיו חוזר לורמן אל חומרי הגלם של הכישלון הגדול בניסיון לראות אם אפשר להושיע אותו - באמצעות מתיחתו לאורך כפול ומיני סדרה בת שישה פרקים. השחקנים הם אותם שחקנים והעלילה אותה עלילה: בסוף שנות ה-30 של המאה ה-20, אצילה אנגלייה (קידמן) עושה את דרכה לחוות בקר נידחת בערבות אוסטרליה על מנת לאתר את בעלה, ונקלעת לסכסוך על האדמה שירשה. בעזרת מוביל בקר עמך (ג'קמן) היא מנסה להציל את האדמות שירשה, בזמן שמעליהן מרחפת אימתה של המלחמה האיומה בהיסטוריה של המין האנושי. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה/מערבון
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: ראשון, 26 בנובמבר 2023

The Doll Factory

מיני-סדרת מתח בת שישה פרקים של פרמאונט פלוס, המבוססת על הספר "מפעל הבובות" מאת אליזבת מקניל, שבתחילת השנה ראה אור גם בעברית בהוצאת כנרת זמורה דביר. בלונדון בשנת 1850, איריס היא מציירת בובות למחייתה לצד אחותה התאומה. כאשר אייריס פוגשת את סילאס, ואז את לואיס, נפתחת בפניה אפשרות לברוח ולהתחיל חיים חדשים. כדי לעשות זאת היא חייבת לנטוש את אחותה, ומה שאינה יודעת הוא שבקרב אחד הגברים מתפתחת אובססיה מסוכנת כלפיה. אסמי קריד-מיילס ("האנה") מככבת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: פרמאונט פלוס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: שני, 27 בנובמבר 2023

כלבי השמורה (Reservation Dogs)

עונה שלישית ואחרונה לדרמה הקומית הנפלאה של טאיקה וואיטיטי ("ת'ור: אהבה ורעם", "מה שקורה בצללים") וסטרלין הרג'ו עבור FX/הולו. לאחר שהם חוזרים מקליפורניה לאוקרן, אלורה שוקלת את רעיון הקולג', בר נתקל בתיאורטיקן קונספירציה בשם מקסימוס, ווילי ג'ק משקיעה יותר בריפוי הקהילה שלה, וצ'יז, ובכן, הוא עדיין גר עם סבתו שהיא לא סבתו. שני פרקים ראשונים, השאר מדי שבוע.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 29 בנובמבר 2023

סוסים איטיים (Slow Horses)

עונה שלישית לדרמת הריגול הקומית הנהדרת של אפל טיוי פלוס בכיכובו של גארי אולדמן, המבוססת על סדרת ספרי בית סלאו (שרואה אור גם בעברית). בעונה החדשה מאיימת אשת קשר מאיסטנבול לחשוף סוד הקבור ב-MI5 בלונדון. כשג'קסון לאמב וצוות הדחויים שלו נגררים לקרב, הם מוצאים את עצמם לכודים בקונספירציה שמאיימת על העתיד לא רק של בית סלאו אלא של כל ה-MI5. גם עם קריסטין סקוט תומאס ("הפצוע האנגלי"), ג'ק לאודן, ססקיה ריבס ואחרים. סופה דיריסו ("כנופיות לונדון") וקתרין ווטרסון (סרטי "חיות הפלא") מצטרפים בעונה החדשה, שכמו קודמותיה כוללת שישה פרקים.

עונה: 3
ז'אנר: מותחן ריגול
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 29 בנובמבר 2023

דודג'ר (The Artful Dodger)

סדרת הרפתקאות אוסטרלית חדשה בת שמונה פרקים, שמתארת את המשך קורותיו של ארטפול דודג'ר מ"אוליבר טוויסט" של צ'ארלס דיקנס. באוסטרליה בשנות ה-50 של המאה ה-19, במושבה התוססת של פורט ויקטורי - ג'ק דוקינס, הידוע בכינויו ארטפול דודג'ר (כלומר מומחה בהתחמקות), שִכלל את יכולות הכייסות שלו לכדי מיומנות הראויה לאצבעותיו של מנתח. עברו של דודג'ר חוזר לרדוף אותו עם הגעתו של פייגין, המפתה אותו בחזרה לעולם של פשע. איום גדול לא פחות, במקרה הזה על לבו של דודג'ר, היא ליידי בל פוקס, בתו של המושל, הנחושה להפוך למנתחת הראשונה של המושבה. תומס ברודי-סנגסטר ("גמביט המלכה", "משחקי הכס") מככב בתפקיד הראשי ולצדו בין היתר דיוויד ת'יוליס ("סודות בחצר האחורית", "פארגו") בתור פייגין, מאיה מיטשל ("צרות טובות", "משפחת פוסטר") בתפקיד ליידי בל, וגם עם טים מינצ'ין, דיימון הרימן ("צדק פרטי", "היו זמנים בהוליווד") וג'סיקה דה גאו ("החץ").

ז'אנר: הרפתקאות
איפה רואים: דיסני פלוס (ב-16 בינואר 2024 גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: חמישי, 30 בנובמבר 2023

וירג'ין ריבר (Virgin River)

חלק שני בעונה החמישית, הכולל בעצם שני פרקים לכבוד תקופת החגים הנוצרית/אמריקאית.

עונה: 5 ב'
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 30 בנובמבר 2023

מתודלקים (Obliterated)

ייקח קצת זמן עד שתגיע העונה האחרונה של "קוברה קאי", שצילומיה התעכבו בשל שביתת התסריטאים וממשיכים להתעכב בשל שביתת השחקנים. בינתיים יוצריה - ג'ון הורביץ, היידן שולברג וג'וש הלד - חוזרים עם סדרה חדשה, קומדיית אקשן המוגדרת כמו שהיה קורה לו "24" ו"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" היו מותכות. העלילה עוקבת אחר צוות עילית של כוחות מיוחדים המסכל איום קטלני על לאס וגאס, ואז חוגג עם אלכוהול, סמים וסקס. לרוע המזל, האווירה נעכרת ברגע שהם מגלים שהפצצה שהם נטרלו הייתה מזויפת. ניק זיינו ("אגדות המחר") ושלי הניג ("זאב צעיר") מככבים.

ז'אנר: קומדיית אקשן
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 30 בנובמבר 2023

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש אוקטובר 2023, כולל "הגופה" עם שירה האס בנטפליקס, עונות חדשות של "ריק ומורטי", "לוקי", "העידן המוזהב", "העלאה", "פה גדול", "טופ שף", "לו הייתי פיראט", "אליטה" ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully