וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש פברואר 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 18:30

גרסת בשר ודם ל"אווטאר: כשף האוויר האחרון", עונות חדשות ל"אויבות" ו"רוחות רפאים", קלאסיקות כמו "חשיפה לצפון", "בנות הזהב" ו"נשואים פלוס" שבות למסך, סוף ל"תרגיע", "שלדון הצעיר" ו"הרופא הטוב", ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בפברואר 2024

טריילר לסדרה "אווטאר: כשף האוויר האחרון"/נטפליקס

רודיאו (Ride)

דרמת משפחה רומנטית של ערוץ הולמרק, המתרחשת בעולם תחרויות הרודיאו במערב האמריקני. העלילה עוקבת אחר משפחת מקמורי, בעליה של חווה גדולה במדינת קולורדו במערב ארה"ב ושושלת אצולה בעולם תחרויות הרודיאו. כאשר טרגדיה נוראית מזעזעת את עולמם, בני משפחת מקמורי מגלים ששום דבר לא יהיה כשהיה. עתיד החווה נמצא בסכנה כאשר עסקאות כלכליות מפוקפקות מתגלות, ושובו של הבן הצעיר מוציא אל האור סודות חבויים שעלולים לרסק את היחסים בין בני המשפחה. כל 10 פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 1 בפברואר 2024

האוס (House)

הדרמה הרפואית עטורת הפרסים בכיכובו של יו לורי, שכבר זמינהבישראל באמזון פריים וידאו, כולל תרגום לעברית, מגיעה עתה במלואה גם לנטפליקס. גרג האוס הוא רופא גאון אך אנטיפת, שמאבחן את המקרים המורכבים ביותר. האוס מוקף בצוות רופאים מוכשרים שמעריצים אותו אך מתנגדים לשיטותיו. כשכל העולם מנסה להוציא ממנו את הצד האנושי שבו, האוס מתמודד עם בעיית התמכרות משל עצמו.

עונות: 1-8
ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 1 בפברואר 2024

מר וגברת סמית' (Mr. & Mrs. Smith)

עיבוד טלוויזיוני חדש של דונלד גלובר ("אטלנטה") לקומדיית האקשן שפירקה את נישואיהם של בראד פיט וג'ניפר אניסטון (הוא כיכב בו לצד אנג'לינה ג'ולי והשניים התאהבו). גלובר גם מככב לצד מאיה ארסקין, המוכרת יותר כקומיקאית (בפרט "PEN15" שגם הייתה שותפה ליצירתה), אבל לאחרונה גם הפגינה את יכולותיה הדרמטיות כשדיבבה את גיבורת הסדרה המעולה "הסמוראית כחולת העין". העלילה בסדרה החדשה מזכירה יותר את הרעיון שמאחורי "האמריקאים" מאשר את הסרט המקורי. ג'ון וג'יין הם שני זרים בודדים שהסוכנות מצוותת ביניהם כך שיהפכו לזוג נשוי - שותפים גם להרפתקאות ריגול וגם לחיי נישואין. בניגוד לבדרך כלל בפריים וידאו, כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיית אקשן
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 2 בפברואר 2024

עוד בוואלה!

אנחנו רק בינואר וכבר הגיעה סדרת המופת הראשונה של 2024

לכתבה המלאה

פנתרות (Leopard Skin)

מותחן פשע של פיקוק שמגיע עתה לישראל. קרלה גוג'ינו ("נפילת בית אשר") מככבת בסדרה שנוצרה על ידי בן זוגה סבסטיאן גוטיירז, שיצר גם את "ג'ט" המעולה שבכיכובה. כנופיית פושעים הנמלטת בעקבות שוד יהלומים שהשתבש, מחפשת מחסה בגן העדן המרוחק של פלאיה פרדידה, מקסיקו, באחוזת החוף של שתי נשים, אלבה ובאטי. העניינים מסתבכים כאשר מצטרפים אליהם שני אורחים לארוחת ערב ועוזרת הבית לשעבר של אלבה - מכיוון שכולם עד מהרה נלקחים כבני ערובה. גם עם אמיליה איב ("מי מתגורר באחוזת בליי"), אנה דה לה רגוארה ("נרקוס"), ג'נטרי ווייט ("אנריל"), פיליפ ווינצ'סטר ("מכת מחץ") וכן ג'פרי דין מורגן ("המתים המהלכים"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: מותחן פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 4 בפברואר 2024

שנות ה-2010 (The 2010s)

סדרת המופת של CNN, שכל עונה בה עוקבת אחר עשור אחר ומציגה את ההיסטוריה שהתרחשה בארצות הברית כפי שהשתקפה מבעד למסך הטלוויזיה, מגיעה אל סופה (בינתיים?) עם שנות העשרה. זה היה העשור של "שובר שורות" ו"משחקי הכס" - תור הזהב השני של הטלוויזיה, להיטים ויראליים בסגנון "גנגנאם סטייל", פייסבוק וטיקטוק. זה היה גם העשור של Black Lives Matter, האביב הערבי ו-#MeToo. ובלב הקוטביות המוחלטת של שנות ה-2010, תקופת נשיאותו המורכבת של אובמה פינתה את מקומה למרוץ השנוי במחלוקת של דונלד טראמפ לנשיאות. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 4 בפברואר 2024

מטומטמת

שלוש עונותיה של סדרת הלהיט של הוט מגיעות לראשונה גם לנטפליקס. בת חן סבג יצרה את הסדרה ומככבת בתפקיד שירי אזוגי , שחקנית כושלת בת 30 וכלומניקית בעיני עצמה, שמקבלת את תפקיד חייה בחסות משטרת ישראל. כדי להציל את בן זוגה ממאסר, היא מוחדרת אל תיכון יוקרתי במטרה לתפור תיק למנהל התיכון, הנחשד ברומן עם תלמידה והדחתה לסמים. הקאסט כולל גם מוקי, משה אשכנזי, שני קליין, מיקי לאון ורבים אחרים.

עונות: 1-3
ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: ראשון, 4 בפברואר 2024

תרגיע (Curb Your Enthusiasm)

בצמוד לשידור השבועי בארה"ב, עונה 12 בת עשרה פרקים לקומדיה האגדית של לארי דיוויד, שמגיעה אל סיומה אחרי 24 שנים.

עונה: 12
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שני, 5 בפברואר 2024

גאונים: מרטין לותר קינג ומלקולם אקס (Genius)

בסמוך לארה"ב, עונה רביעית לסדרת הדרמה שמתמקדת מדי עונה בגאון אחר. אחרי איינשטיין, פיקאסו וארית'ה פרנקלין, העונה הפעם עוסקת בשניים ובאופן שבו השלימו זה את זה: מרטין לות'ר קינג ומלקולם אקס. שני פרקים ראשונים, השאר מדי שבוע.

עונה: 4
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נשיונל ג'יאוגרפיק
מתי עולה: שני, 5 בפברואר 2024

המרוץ לדראג של רופול (RuPaul's Drag Race)

עונה 16 של תחרות הריאליטי, כולל התכנית הנלווית "רופול: הכל בחוץ" ("Untucked").

עונה: 16
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 5 בפברואר 2024

ספיישל הפכים סולאריים מרעיד עולמות לחג האהבה (Solar Opposites Valentine's Day - An Earth Shatteringly Romantic Solar Valentine's Day Opposites Special)

פרק מיוחד לכבוד יום האהבה הנוצרי של קומדיית האנימציה שיצרו ג'סטין רוילנד (שכבר לא מעורב בסדרה) ומייק מקמייהן ("מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים").

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שני, 5 בפברואר 2024

טיטו ורוחו

סדרת המשך, בערך, ל"אורי ואלה" הנהדרת, שגם אותה יצרו דינה סנדרסון ויובל שפרמן (שגם מביים). פבלו רוזנברג שוב מגלם שף סלב אופטימי חסר תקנה, אבל הפעם בשם טיטו ולא צוקי. בדיוק כשהוא חוגג את יום הולדתה של זוגתו עדן (מגי אזרזר), הדוגמנית ההריונית, הוא נאלץ להכניס אליהם הביתה את סמדר (שרה וינו אלעד), גרושתו שניסתה להתאבד במהלך המסיבה. טיטו נחוש לא לתת לניסיון האובדני של גרושתו לעצור אותו. הוא רוצה להוכיח, פעם אחת ולתמיד, שהוא לא סתם ליצן החצר. הוא מחליט שזה הזמן לנער את אח שלו - רוחו (שמוליק רוזנברג), ומשכנע אותו לעזוב את בית אמם, להתגרש ולהתחיל סוף סוף לעשות עבודה טובה כמנהל האישי שלו. גם עם דובר קוסשווילי, אורי גבריאל, עינת שרוף, רינה מצליח, ג'קי אזולאי, טל גורדון, סיגל שחמון. הבכורה עולה היום לוויאודי אבל שאר הפרקים, תשעה בסך הכל, ישודרו מדי יום חמישי.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 6 בפברואר 2024

פבלו רוזנברג, "טיטו ורוחו". אוהד רומנו, HOT,
פבלו רוזנברג, "טיטו ורוחו"/אוהד רומנו, HOT

חשיפה לצפון (Northern Exposure)

אחרי מעל שני עשורים שלא הייתה זמינה על מסך ישראלי (וגם על רוב המסכים מחוץ לה), הדרמה הקומית הקסומה חוזרת לסיבוב נוסף בארץ הקודש - הפעם באיכות HD ואחרי שהוסדרו זכויות המוזיקה שמנעו את שידורה כל כך הרבה זמן. הסדרה עטורת הפרסים, ששודרה במקור בין 1990 ל-1995, עוקבת אחר ד"ר ג'ואל פליישמן (רוב מורו). אחרי שהוכשר כרופא על ידי בית הספר לרפואה בניו יורק, הוא נאלץ להשלים את תנאי ההלוואה שלקח ללימודיו ונשלח בעל כורחו לאלסקה הרחוקה, שם ישמש כרופא בעיירה הנידחת סיסלי, המלאה בטיפוסים יוצאי דופן. פליישמן, הניו יורקי בכל מאודו, נאלץ להתמודד עם המקום המבודד ועם השגיונות של התושבים, בראשם הטייסת הקשוחה והיפה מגי אוקונל (ג'נין טרנר). הקאסט כולל גם את ג'ון קורבט, לימים איידן מ"סקס והעיר הגדולה".

עונות: 1-6
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 6 בפברואר 2024

רוב מורו, הסדרה "חשיפה לצפון". יוניברסל,
חוזרת לסיבוב נוסף אחרי יותר משני עשורים של היעדרות. "חשיפה לצפון"/יוניברסל

הבוזגלוס

עונה שמינית לסדרת הריאליטי, מי היה מאמין, שעוקבת אחר משפחת הכדורגלנים (וצולמה לפני 7 באוקטובר). בגיל 66, יעקב לא נח ומחליט להוסיף לרזומה מקצוע חדש: שדכן. מירן מתחילה להתחזק ולהתקרב לדת יותר ויותר. מאור, שהפך לדיג'י מוצלח, לא ממש קרוב לנושא והדבר יוצר קונפליקטים בין השניים. אסי חווה משבר גדול מהגעתו לגיל 40 המופלג. הוא רק רוצה לטוס לחו"ל, לעוף על החיים ובעיקר פשוט לברוח. לעדי כמובן קשה מאוד עם העניין והיא מוצאת מפלט בהתמכרות החדשה שלה - ספורט, וחולמת לעשות מרתון. נטליה פותחת סטודיו לכושר והופכת לאשת קריירה במשרה מלאה. כעת נטליה היא זאת שעובדת בלי סוף, בעוד אלמוג הוא המגדל העיקרי של הילדים. אוהד חושף העונה צדדים שלא ראינו. הוא חווה אהבה גדולה ולראשונה צריך להתמודד עם לב שבור. בכל שבוע יעלו שלושה פרקים, בימים שלישי, רביעי וחמישי.

עונה: 8
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: שלישי, 6 בפברואר 2024

אורות כחולים (Blue Lights)

דרמת משטרה אירית עטורת שבחים של ה-BBC, העוקבת אחר שלושה שוטרים טירונים במשטרת בלפסט. גרייס אלי (שאן ברוק, "שרלוק", "דוקטור פוסטר"), אנני קונלון (קתרין דוולין) וטומי פוסטר (ניית'ן ברניף), הם שלושה שוטרים חדשים בתקופת הניסיון שלהם, שמוצמדים לשוטרים ותיקים כדי ללמוד את המקצוע. גרייס היא אמא בשנות ה-40 שלה, שעזבה את עבודתה כעובדת סוציאלית, וזמן קצר לאחר שהיא מתחילה בתפקיד החדש היא תוהה אם קיבלה את ההחלטה הנכונה. גם עמיתיה הצעירים יותר נאבקים תחת הלחץ האדיר של התפקיד הקשוח שלקחו על עצמם. ריצ'ארד דורמר ("משחקי הכס"), מרטין מקאן ("הפסיפיק", "מרצ'לה") וג'ואן קרופורד ("בשירות החוק", "החטא הקדמון") מגלמים את השוטרים הוותיקים שמלווים את החדשים, כל אחד עם סיפורו האישי והחוויות שעיצבו את השוטר שהוא עכשיו, ואף אחד מהם אינו באמת כמו שהוא נראה. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת משטרה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שלישי, 6 בפברואר 2024

ראל: נביא החוצנים (Raël: The Last Prophet)

סדרה תיעודית צרפתית הבוחנת כיצד דת שנוצרה בהשראת עב"מים הפכה לכת שנויה במחלוקת, ומציגה ראיונות עם תומכיו של העומד בראשה, ראל, עם מבקריו ואיתו עצמו.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 7 בפברואר 2024

בנות הזהב

הסיטקום הקלאסי ופורץ הדרך מהאייטיז מגיע סוף סוף לדיסני פלוס ישראל. בטי ווייט, בי ארתור, רו מקלנהן ואסטל גטי מגלמות ארבע נשים בוגרות שחיות יחד במיאמי וחוות את ההנאות והחרדות של שנות הזהב שלהן. דורות'י בעלת הנחישות החזקה, רוז הרחפנית, בלאנש העלמה הדרומית התאוותנית וסופיה המטריארכית הצינית, אמה של דורותי. מדי פעם מתגלעים ביניהן חיכוכים, אבל בסופו של דבר הן תמיד נמצאות שם אחת בשביל השנייה.

עונות: 1-7
ז'אנר: סיטקום
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 7 בפברואר 2024

בי ארתור, בטי ווייט, רו מקלנהן, אסטל גטי, "בנות הזהב". ABC,
שבה לראשונה זה עשורים. "בנות הזהב"/ABC

בית הספר היסודי אבוט (Abbott Elementary)

עונה שלישית לקומדיה עולה בארה"ב ונפתחת עם פרק כפול. העלילה עוקבת אחר קבוצה של מורות מסורות ונלהבות - ומנהלת חסרת טאקט - העובדות בבית ספר ציבורי בפילדלפיה שבו, למרות הסיכויים נגדן, הן נחושות לעזור לתלמידים שלהן להצליח בחיים.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: ABC (בהמשך גם בדיסני פלוס)
מתי עולה: רביעי, 7 בפברואר 2024

אויבות: קפוטה נגד הנשים (Feud: Capote vs. The Swans)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה חדשה לסדרת האנתולוגיה של ריאן מרפי, העוסקת בסכסוכים מתוקשרים וחוזרת שבע שנים לאחר הראשונה (שעסקה ביריבות בין בטי דיוויס וג'ואן קרופורד ותחזור לויאודי ביס ב-1.2). הפעם היריבות המתוקשרת היא בין טרומן קפוטה (בגילומו של טום הולנדר, "הלוטוס הלבן", "מנהל הלילה"), הסופר הכריזמטי והצבעוני, לבין מי שהיו חברותיו - נשות העילית הזוהרות והעשירות של התקופה, שכונו "הברבורות של קפוטה". בשנות ה-70, כשקפוטה פרסם במגזין אסקווייר סיפור קצר שחשף את סודותיהן הכמוסים והשערורייתיים ביותר, החברות הקרובה הפכה ליריבות מרה. גם הפעם מתייצבת שורת כוכבות הוליוודיות לגלם את מלכות חוג הסילון של ניו יורק, בהן נעמי ווטס, דמי מור, קליסטה פלוקהארט, דיאן ליין, קלואי סאביני, מולי רינגוולד, וגם טריט וויליאמס בתפקידו האחרון, ג'סיקה לאנג ועוד.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס (ב-31 בינואר בהולו)
מתי עולה: חמישי, 8 בפברואר 2024

יום אחד (One Day)

ספרו עטור השבחים של דיוויד ניקולס, שראה אור גם בעברית וכבר עובד לקולנוע בסרט בכיכובה של אן האתאוויי, מגיע עתה אל המסך הקטן כסדרה בת 14 פרקים. אמביקה מוד ("זה הולך לכאוב") וליאו וודול ("הלוטוס הלבן") מככבים בתפקידי אמה ודקסטר. הם נפגשים לראשונה במסיבת סיום הלימודים באוניברסיטה, ואף שהם מבלים ביחד יום אחד בלבד שאחריו דרכיהם אמורות להיפרד, הם לא מסוגלים להפסיק לחשוב זה על זה. הסדרה חוזרת אליהם שוב ושוב באותו יום בשנה במשך שני עשורים, עם המריבות והפיוסים, התקוות וההזדמנויות המוחמצות, הצחוק והדמעות. וכאשר מבצבצת המשמעות האמיתית של היום המכריע הזה בחייהם, עליהם להתעמת עם טבע אהבתם ועם טעם חייהם.

ז'אנר: דרמה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 8 בפברואר 2024

טוקיו וייס (Tokyo Vice)

עונה שנייה לדרמת הפשע של הבמאי מייקל מאן ובכיכובו של אנסל אלגורט ("סיפור הפרברים"). עיתונאי שעבר לטוקיו כדי להצטרף לצוות של עיתון יפני גדול, נלקח תחת חסותו של בלש ותיק בחוליית מחלק המוסר, וחוקר את העולם האפל והמסוכן של היאקוזה היפנית.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: מקס (בהמשך גם בהוט)
מתי עולה: חמישי, 8 בפברואר 2024

היילו (Halo)

עונה שנייה לסדרת המד"ב של פרמאונט פלוס, המבוססת על סדרת משחקי הווידאו האולטרה-פופולרית באותו שם. פבלו שרייבר ("הסמויה", "אלים אמריקאים", אחיו של לייב) שב לככב בתפקיד הגיבור, מאסטר צ'יף, חייל העל שנבנה על ידי הצבא כדי להילחם בחייזרים שפולשים אל כדור הארץ. גם עם נטשה מקאלהון ("קליפורניקיישן", "השורד המיועד").

עונה: 2
ז'אנר: מותחן מדע בדיוני
איפה רואים: פרמאונט פלוס (בהמשך גם בהוט)
מתי עולה: חמישי, 8 בפברואר 2024

פרדוקס רצחני (A Killer Paradox)

סדרת מתח דרום קוריאנית חדשה. כשרצח מקרִי אחד מוביל לאחר, סטודנט ממוצע מוצא את עצמו במרדף אינסופי של חתול ועכבר מול בלש חריף.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 9 בפברואר 2024

זכרי אלפא (Alpha Males)

עונה שנייה לקומדיה הספרדית העוסקת בגבריות החדשה. ארבעה חברים בני ארבעים וקצת מצויים במשבר גבריות. לפני שנים הם היו זכרי אלפא עם שליטה על מערכות היחסים שלהם, עבודתם וחייהם. עכשיו הם צריכים לחיות בעידן השוויון, חברה עם כללים חדשים שפוגעים בהם ומראה כמה הם פתטיים.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 9 בפברואר 2024

יחסים פלוס (Smothered)

קומדיה רומנטית חדשה של רשת סקיי הבריטית בכיכובם של דניאל ויטאליס וג'ון פוינטינג (והכי חשוב, גם עם הקומיקאית הנפלאה אשלינג בי). אישה וגבר שוכבים אחרי בילוי לילי עתיר אלכוהול ומסכימים לנהל רומן לא מחייב למשך שלושה שבועות - אבל בתנאי שאחרי כן לא ידברו יותר לעולם. את הסדרה יצרה מוניקה הייזי הקנדית, בין היתר תסריטאית בסדרות כמו "שיטס קריק" ו"אמהות עובדות" וגם מחברת הרומן רב המכר המייגע-למדי "הכל טוב", שראה אור גם בעברית בשנה שעברה.

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: ראשון, 11 בפברואר 2024

נשואים פלוס (Married... with Children)

הסדרה הקומית הקלאסית, מהאהובות בישראל, חוזרת עם כל 11 עונותיה אל יס. הסדרה עלתה לראשונה בשנת 1987 כתגובת נגד לקומדיות המשפחתיות המתוקות של התקופה, וסיפרה על קורותיה של משפחת באנדי, משפחה שלא נראתה בטלוויזיה קודם לכן: האבא אל (אד או'ניל, "משפחה מודרנית") הוא מוכר נעליים לוזר (ואגדה חיה שהבקיעה ארבעה טאצ'דאונים במשחק אחד). האמא פגי (קייטי סגל, "ילדי האנרכיה") היא עקרת בית עצלנית. הבת הבכורה קלי (כריסטינה אפלגייט, "בשבילי אתם מתים") והבן הצעיר באד (דיוויד פאוסטיני) שמתעניין רק בסקס. למרות הכל, הם כבשו במהרה את לב הצופים בכל רחבי העולם. למרבה הצער אין זכויות ויאודי, כך שנסתפק רק בשידור בערוץ ליניארי - שני פרקים מדי ערב בימים א'-ה'.

עונות: 1-11
ז'אנר: סיטקום
איפה רואים: יס טיוי קומדי
מתי עולה: ראשון, 11 בפברואר 2024

Tracker

רשת CBS משדרת היום את הסופרבול, במה שצפוי להיות כמו תמיד המשדר הנצפה ביותר של השנה בארה"ב. את הפלטפורמה הזו היא ממנפת כדי להשיק סדרת מתח חדשה המבוססת - בקווים כלליים מאוד, כך נדמה - על ספרו של ג'פרי דיבר "כללי המשחק", שראה אור גם בעברית. קולטר שו הוא שרדן שמטייל ברחבי ארצות הברית ומגייס את מיומנויותיו כדי לפענח פשעים. ג'סטין הארטלי (קווין מ"החיים עצמם") מככב בתפקיד הראשי.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: CBS (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: ראשון, 11 בפברואר 2024

אהבה מודרנית (Modern Love)

במסגרת ההסכם של סלקום עם אמזון, מגיעה לסלקום טיוי לראשונה סדרת האנתולוגיה הקומית-רומנטית המבוססת על טורי עבר של מדור באותו שם בניו יורק טיימס, בעיבודו של ג'ון קרני (העומד מאחורי סרטים מלבבים כמו "פעם אחת", "מועדון שנות השמונים" ו"פלורה ובנה"). כל פרק בסדרה מגולל סיפור חדש עם קאסט חדש, בין היתר בכיכובם של אן האת'וויי, טינה פיי, ג'ון סלאטרי, קת'רין קינר, אנדי גרסייה, אנדרו סקוט ואחרים.
בפריים וידאו זמינה גם עונה שנייה, וגם מהדורות עולמיות של הסדרה, המתרחשות באמסטרדם (היחידה שמתורגמת לעברית מלבד המקורית), מומבאי ועוד.

עונה: 1
ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 13 בפברואר 2024

גברת ג'ורדן האחרת (The Other Mrs. Jordan)

סדרה תיעודית בת שלושה פרקים המגוללת תעלומה מפותלת על נוכל בריטי שהצליח להונות נשים רבות. ויליאם אלן ג'ורדן הוא ביגמיסט סדרתי, עבריין מין ושקרן פתולוגי, שפשעיו רבים ומתועבים. למרבה הצער, לנשים שנפלו ברשתו לקח זמן להבין זאת. הסדרה נפתחת כשהקורבן הראשון שלו, מרי טרנר תומפסון, אשתו לשעבר, מספרת את החלק הראשון בסיפור הבלתי נתפס הזה, אך ככל שהסדרה מתקדמת, היא הופכת למרוץ של העברת מקל מאישה לאישה, כשכל אחת מספרת את סיפורה האישי בקשר שלה עם ג'ורדן. לצד הסיפורים של הקורבנות דנה הסדרה במשמעות האמת, בשקרים שמספרים לנו ושאנו מספרים לעצמנו, ובחיפוש אחר צדק, כנות, והשלמה.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שלישי, 13 בפברואר 2024

סיפור אהבה (Love Life)

לראשונה בהוט (אחרי שכבר עלתה ביס לפני כשנתיים), העונה השנייה והאחרונה של הדרמה הקומית, שמדי עונה עקבה אחר מסע בעקבות אהבה של דמות מסוימת. בעונה הראשונה גילמה אותה אנה קנדריק, הפעם זהו וויליאם ג'קסון הרפר (צ'ידי מ"המקום הטוב"), שאחרי מערכת יחסים ארוכת שנים מוצא את עצמו שוב מחפש אהבה. קנדריק, שגם נמנית עם מפיקי הסדרה, שבה להופעת אורח.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 14 בפברואר 2024

שיקגו מד (Chicago Med)

עונה שישית לדרמת בית החולים המצליחה מבית היוצר של דיק וולף, המהווה חלק מהיקום הכולל גם את "שיקגו PD" ו"שיקגו Fire". העונה עלתה בארה"ב ב-2020, וכמתבקש תיארה כיצד גיבורי הסדרה מגיעים לקצה גבול היכולת שלהם כאשר הם נאלצים להתמודד עם מגפה עולמית.

עונה: 6
ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 14 בפברואר 2024

הלוק החדש (The New Look)

(שם עברי לא רשמי) בן מנדלסון (טאלוס בסרטי מארוול, "שחקן מספר אחת") מגלם את כריסטיאן דיור בסדרה חדשה של אפל על מקורותיו של מעצב האופנה. על רקע הכיבוש הנאצי של פריז במלחמת העולם השנייה, שלטונה של קוקו שאנל כמעצבת האופנה המפורסמת ביותר בעולם עומד בסכנה. הסאגה עוקבת אחר הסיפורים המפתיעים של בני דורו ויריביו של דיור, משאנל ועד פייר בלמיין, כריסטובל בלנסיאגה (שבעצמו זכה לסדרה חדשה בדיסני פלוס בחודש שעבר) ועוד. לצד מנדלסון משחקים ז'ולייט בינוש, מייזי וויליאמס ("משחקי הכס"), ג'ון מלקוביץ' ואמילי מורטימר, וקלאס באנג בתפקיד ספאץ'. את הסדרה יצר טוד א' קסלר ("Damages"), שכבר עבד עם מנדלסון בסדרה "קשר דם" של נטפליקס. שלושת הפרקים הראשונים (מתוך עשרה) עולים היום, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 14 בפברואר 2024

האהבה היא עיוורת (Love is Blind)

עונה שישית לסדרת הריאליטי של נטפליקס, שבמסגרתה נשים וגברים ללא זוגיות מחפשים אהבה ומתארסים - עוד לפני שהם נפגשים. שישה פרקים ראשונים, שלושה בשבוע שאחרי כן, שניים לאחר מכן ואז הפינאלה.

עונה: 6
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 14 בפברואר 2024

בוקר טוב, ורוניקה (Good Morning, Verônica)

עונה שלישית ואחרונה לסדרת המתח הברזילאית של נטפליקס.

עונה: 3
ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 14 בפברואר 2024

חדשים בשכונה (The Neighborhood)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה שישית לקומדיה המצליחה בכיכובם של מקס גרינפילד ("הבחורה החדשה") וסדריק דה אינטרטיינר. דייב, בחור נעים הליכות וחברותי, גר עם משפחתו בשכונה בלוס אנג'לס שבה לא כולם נראים או מתנהגים כמוהו, כמו למשל השכנים שלהם, קלווין החשדן ומשפחתו. דייב התקשה להתאים את עצמו למקום, אבל מצא דרכים לתקשר עם קלווין וכך הפך את השכונה החדשה לביתם הקבוע.

עונה: 6
ז'אנר: סיטקום
איפה רואים: יס (ב-12/2 ב-CBS)
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

המופע של וינס סטייפלס (The Vince Staples Show)

הראפר וינס סטייפלס מגלם את עצמו בדרמה קומית חדשה של נטפליקס, שהוא גם נמנה עם יוצריה. לאורך הפרקים הוא מתמודד עם האתגרים וההפתעות של חיי היומיום בעיר הולדתו לונג ביץ'.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

בית הנינג'ות

דרמת פעולה יפנית חדשה העוקבת אחר בני משפחה שבעבר היו נינג'ות אימתניות, אבל כיום הם בסך הכל משפחה לא מתפקדת. זה משתנה כאשר שורה של איומים מאלצת אותם לצאת שוב למשימות ולפעול בין הצללים.

ז'אנר: פעולה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

קרב הרווקות (Ready, Set, Love)

קומדיה רומנטית מסקרנת תוצרת תאילנד. בעולם שאוכלוסיית הגברים בו מתמעטת, אישה פשוטה מתמודדת בתחרות היכרויות בחסות הממשלה.

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

תיכון רוואבי לבנות (AlRawabi School for Girls)

עונה שנייה לדרמת התיכון הירדנית של נטפליקס, על המאבקים בין נערות דחויות לבריוניות בית הספר.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

להרוג את איב (Killing Eve)

סדרת המתח הקומית בכיכובן של ג'ודי קומר וסנדרה או, שכל אחת מארבע עונותיה גרעה עוד קצת מאיכותה, מגיעה לראשונה אל נטפליקס. סוכנת בשירות הביון הבריטי מנסה ללכוד מתנקשת מסוגננת, קלת דעת ואכזרית העובדת בשביל ארגון מסתורי. עד מהרה הסקרנות של האחת כלפי האחרת הופכת לאובססיה.

עונות: 1-4
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

סיפון תחתון: יאכטת מפרשים (Below Deck Sailing Yacht)

העונה השנייה של סדרת הריאליטי ממפעלות "סיפון תחתון" של ערוץ !E, שבמקרה הזה עוקבת אחר הצוות של היאכטה "פרסיפל 3", מגיעה לראשונה לנטפליקס.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

חוק וסדר: מדור מיוחד (Law & Order: Special Victims Unit)

חמש עונות ישנות של דרמת הפשע הוותיקה "חוק וסדר: מדור מיוחד" מגיעות לנטפליקס לראשונה.

עונות: 6-10
ז'אנר: משטרתי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

NCIS

סדרת הבילוש המאוד-פופולרית מגיעה לראשונה אל נטפליקס ישראל.

ז'אנר: בלשי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 בפברואר 2024

המסע הגדול (The Grand Tour: Sand Job)

ספיישל אחד לפני אחרון לתוכנית הלהיט על רכבים, חברות וכיף, גלגולה הנוכחי של "טופ גיר" הבריטית המיתולוגית, בהנחיית ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד. הפעם, בארץ האפריקנית הנידחת מאוריטניה, השלישייה נוסעת בעקבות הראלי האגדי פריז-דקר. במקום מכוניות מרוצי הדקר המדוגמות, על הבחורים להשלים את מסעם במכוניות ספורט זולות ומשופצרות. מסעם מתחיל מהרכבת הארוכה בעולם, ולוקח אותם להתמודדות עם הסהרה הקטלני ועם חציות נהר מסוכנות, בעודם שומרים על מכלית התדלוק היקרה שלהם מפני פיצוץ.

ז'אנר: רכב/קומדיה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 16 בפברואר 2024

החיים ובת' (Life & Beth)

עונה שנייה לדרמה הקומית הקטנה והמקסימה של איימי שומר בהולו, המבוססת בחופשיות על חייה, ובמסגרתה תקרית פתאומית גורמת לבת דמותה לבחון מחדש את חייה. שומר גם כתבה ומביימת. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: הולו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: שישי, 16 בפברואר 2024

כבאי קליפורניה (Fire Country)

עונה שנייה לדרמת האקשן המצליחה על אסיר צעיר שהצטרף לתוכנית כיבוי אש בחיפוש אחר גאולה וקיצוב עונש. הוא ואסירים אחרים עובדים לצד כבאים מובחרים כדי לכבות שריפות מסיביות ברחבי האזור. מקס ת'יריוט (קליי ספנסר מ"אריות הים") מככב.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת אקשן
איפה רואים: CBS (בהמשך גם ביס והוט)
מתי עולה: שישי, 16 בפברואר 2024

S.W.A.T

עונה שביעית ואחרונה לדרמת האקשן.

עונה: 7
ז'אנר: דרמת אקשן
איפה רואים: פרמאונט פלוס (בהמשך גם ביס והוט)
מתי עולה: שישי, 16 בפברואר 2024

תושב חוץ (Resident Alien)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה שלישית לדרמה הקומית (המושפעת מאוד מ"חשיפה לצפון" הנ"ל) שהייתה נהדרת בעונתה הראשונה ואז התרסקה בשנייה. אלן טודיק שב לגלם את החייזר שהגיע להשמיד את האנושות אך התרסק בעיירה קטנה ומתחזה לרופא המקומי, בתקווה שהעונה השלישית תחזיר את העטרה ליושנה.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיית מד"ב
איפה רואים: יס והוט (ב-14/2 ב-Syfy)
מתי עולה: ראשון, 18 בפברואר 2024

האנגלייה (The English)

מערבון של ה-BBC בכיכובה של אמילי בלאנט. אנגלייה אריסטוקרטית, ליידי קורניליה לוק (אמילי בלאנט), וגשש משבט הפאוני שהיה בעבר פרש של פאוני, אלי וויפ (צ'סקה ספנסר, "אקו", "דמדומים"), חוברים ב-1890 באמצע אמריקה כדי לחצות מרחב אלים ומכשולים מסוכנים יותר ויותר, בדרכם לעיירה החדשה הוקסם שבוויומינג. לשניהם יש תפיסה ברורה של גורלם, אבל הם לא יודעים שהוא נטוע בעבר שמשותף להם. בתוך כך, בעיירה השריף רוברט מרשל (סטיבן ריאה, "משחק הדמעות") והאלמנה הצעירה מרת'ה מאיירס (ואלרי פצ'נר) חוקרים סדרה של רציחות מוזרות ומקאבריות שלא נפתרו. קאסט הסדרה כולל גם את רייף ספול ("מנסים"), טום יוז ("ויקטוריה"), טובי ג'ונס ("הארי פוטר") וקירן הינדס ("האימה", "משחקי הכס"). את הסדרה יצר הוגו בליק, שעומד בין היתר מאחורי "זעקת האדמה השחורה" ו"האישה המכובדת".

ז'אנר: מערבון, דרמה תקופתית
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 18 בפברואר 2024

רוחות רפאים (Ghosts)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה שלישית לגרסה האמריקנית המאוד-מצליחה של הקומדיה הבריטית על זוג צעיר שיורש אחוזה רדופה ברוחות חביבות.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: סלקום טיוי (ב-15/2 ב-CBS)
מתי עולה: ראשון, 18 בפברואר 2024

חולי אהבה

דרמה רומנטית חדשה של קשת בכיכובם של איילת זורר ועמוס תמם. ד"ר עמליה לוי היא כירורגית מצליחה שמגלה איך זה להיות גם בצד השני של שולחן הניתוחים. מיכה חדאד הוא פוליטיקאי כריזמטי שרואה עצמו כמועמד עתידי לראשות הממשלה, אך בדרכו לצמרת יצטרך להילחם לא רק על הבוחרים אלא גם על בריאותו. דווקא כשהם מתמודדים על חייהם, בין השניים נרקם סיפור אהבה ייחודי כנגד כל הסיכויים. גם עם זהר שטראוס, נלי תגר, דנה סמו, חנה לסלאו, רינה מצליח, שאדן קנבורה ושרה פון שוורצה. את הסדרה יצרו טל גרניט, שרון מימון (תסריטאי ובמאי "הנשף" ו"מיתה טובה", שמביימים גם הפעם) ורונה תמיר ("בלתי הפיך").

ז'אנר: דרמה רומנטית
איפה רואים: קשת 12
מתי עולה: שני, 19 בפברואר 2024

איילת זורר, עמוס תמם, "חולי אהבה". קשת 12,
איילת זורר, עמוס תמם, "חולי אהבה"/קשת 12

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר (Last Week Tonight with John Oliver)

בסמוך לארה"ב, תוכנית האקטואליה הקומית שכוכבה הועם בקרב הצופים כאן בעקבות הטיפול המאוד לקוי שלה באירועים הקשים בישראל. בכל זאת היא מגיעה עם עונה חדשה על ברכיהם של פרסי אמי נוספים שגרפה בינואר.

עונה: 11
ז'אנר: אקטואליה קומית
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 20 בפברואר 2024

וויל טרנט (Will Trent)

עונה שנייה לסדרה המבוססת על סדרת רבי מכר באותו שם מאת קארין סלוטר. הסוכן המיוחד וויל טרנט מלשכת החקירות של ג'ורג'יה ננטש בלידתו, ועבר התבגרות קשה במערכת משפחות האומנה העמוסה של אטלנטה. כעת, כבעל שיעור ההרשעות הגבוה ביותר בלשכת ג'ורג'יה, הוא נחוש להשתמש בנקודת המבט הייחודית שלו כדי לוודא שאף אחד לא יינטש כמוהו.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: ABC (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: שלישי, 20 בפברואר 2024

שלדון הצעיר (Young Sheldon)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה שביעית ואחרונה לקומדיה שנולדה מ"המפץ הגדול", ועוקבת אחר שלדון קופר הגאון-אך-מוגבל-חברתית בילדותו.

עונה: 7
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס וסלקום טיוי (ב-15/2 ב-CBS)
מתי עולה: רביעי, 21 בפברואר 2024

הטירון (The Rookie)

בצמוד לארה"ב, עונה שישית לסדרת האקשן המשטרתית האהובה בכיכובו של ניית'ן פיליון.

עונה: 6
ז'אנר: משטרתי
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 21 בפברואר 2024

קונסטלציה (Constellation)

(שם עברי לא רשמי) דרמת מדע בדיוני של אפל טיוי פלוס בכיכובם של נומי ראפאס ("נערה עם קעקוע דרקון") וג'ונתן בנקס ("סמוך על סול"). אסטרונאוטית חוזרת לקרקע אחרי אסון בחללית, רק כדי לגלות שכל חייה שונים בתכלית מכפי שהכירה. מישל מקלארן ("שובר שורות", "משחקי הכס", "הצמד"), אוליבר הירשביגל ("הנפילה") וגם יוסף סידר הישראלי ("הערת שוליים") מביימים את שמונת פרקי הסדרה. הקאסט כולל גם את הנרי דוד ("רק להיום", "מרחק נגיעה"), ועם צלמיה נמנה גם ירון שרף ("שבעה", "הערת שוליים"). שלושה פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.


ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 21 בפברואר 2024

גביע העולם של מסי: עלייתה של אגדה (Messi's World Cup: The Rise of a Legend)

(שם עברי לא רשמי) אפל ממשיכה את הרומן שלה עם מסי. אחרי הסדרה התיעודית "מסי פוגש את אמריקה" (וכמובן ליגת הכדורגל האמריקאית שהוא נמנה עמה) מגיעה גם מיני-סדרה שמתארת את קורותיו במונדיאל שבו לקח עם ארגנטינה את גביע העולם.

ז'אנר: תעודה, ספורט
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 21 בפברואר 2024

מלחמת הכוכבים: באד באצ' (Star Wars: The Bad Batch)

עונה שלישית ואחרונה לסדרת האנימציה של דיסני פלוס, שעלילתה מתרחשת מיד אחרי תוצאות מלחמת המשובטים ועוקבת אחר "כוח משובטים 99" בגלקסיה שמשתנה במהירות. שלושה פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

עונה: 3
ז'אנר: תעודה, ספורט
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 21 בפברואר 2024

אפשר לספר לך סוד? (?Can I Tell You A Secret)

סדרת דוקו-פשע בריטית חדשה. חייהן של שלוש נשים משתנים לבלי הכר כשסטוקר בלתי נלאה חודר לחשבונות שלהן ברשתות החברתיות - אבל הן לא היחידות שנפלו קורבן למעשיו.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 21 בפברואר 2024

משמר החיות (Animal Control)

קומדיה של רשת פוקס בכיכובו של ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי"), המתמקדת בעובדיה של מחלקת פיקוח על בעלי חיים בגוף שלטון מקומי. בראש הצוות עומד פרנק, קצין בקרת בעלי חיים דעתן ואקסצנטרי שאולי לא למד בקולג', אבל הוא עדיין האדם הכי משכיל בחדר. בחייו הקודמים כשוטר, פרנק ניסה לחשוף שחיתות במחלקה שלו, אך מאמציו הביאו לפיטוריו והותירו אותו ציני ומסורבל. למרות החיצוניות המחוספסת שלו, הוא התברך ביכולת כמעט על אנושית להבין בעלי חיים. גם עם ולה לאבל ("האקסית המטורפת").

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 22 בפברואר 2024

הרופא הטוב (The Good Doctor)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה שביעית ואחרונה לדרמת בית החולים בכיכובו של פרדי היימור, המגלם רופא הלוקה באספרגר.

עונה: 7
ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: הוט (וב-20/2 ב-ABC)
מתי עולה: חמישי, 22 בפברואר 2024

אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender)

סדרת האנימציה האהובה והמהוללת קורמת (שוב) עור וגידֵי לייב אקשן. המעשה עוסק באחים קטארה וסוקה, בני שבט כשפי מים מהים הדרומי, שמגלים את אנג, כשף אוויר בן ה-12 שמזה מאה שנים היה קבור בקרח. שלושתם יוצאים למסע שנועד לעזור לאנג להפוך לאווטאר ששולט בכל ארבעת האלמנטים: מים, אדמה, אש ואוויר. כמובן, זה לא יהיה פשוט מאחר שכוחות נגד מנסים לפעול נגדם.

ז'אנר: פנטזיה, הרפתקאות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 22 בפברואר 2024

הקונטיננטל (The Continental: From the World of John)

ספין-אוף בן שלושה חלקים לסדרת סרטי ג'ון וויק, שעולה בהוט כסדרת סרטים (אורך הפרקים נע בין 79 ל-97 דקות, כך שזה לא מופרך). העלילה חוזרת אל שנות ה-70 ומתארת את מקורותיו של המלון הניו יורקי המשמש כמשכנם של קאדר המתנקשים הבינלאומי. אל נעליו של איאן מקשיין נכנס קולין וודל ("החיים ובת'") בתפקיד של מנהל המלון ווינסטון סקוט, ולצדו מככבים גם מל גיבסון, מישל פראדה ("וידה") ואם בהיעדר מקשיין תרצו תחליף אחר מ"דדווד", ריי מקינון כאן אף הוא. כל שלושת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: פעולה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שישי, 23 בפברואר 2024

בית החולים השני הכי טוב בגלקסיה (The Second Best Hospital in The Galaxy)

קומדיית אנימציה חדשה העוקבת אחר שתי רופאות, בדיבובן של סטפני סו ("הכל בכל מקום בבת אחת", "גברת מייזל המופלאה") וקיקי פאלמר ("נוכלות בלי חשבון"). הן חייזריות, חברות טובות ומנתחות בעלות שם אינטרגלקטי, שמתמודדות עם טפילים אוכלי חרדה, לולאות זמן לא חוקיות ומחלות מין בחלל העמוק. השתיים לוקחות על עצמן מקרה מסוכן ביותר ופוטנציאלי פורץ דרך, ובכך מסכנות את הקיום עצמו. אם כי בהתחשב בחייהן האישיים העגומים, אסון כזה עשוי להיות שיפור. את הסדרה יצרה שירוקו דאנלפ, שבעבר כתבה בין היתר עבור "פה גדול" (ומשם ייבאה את מאיה רודולף כמפיקה בכירה ומדבבת גם בסדרה החדשה) ו"בובה רוסית" (ומשם ייבאה את נטשה ליון באותם תפקידים). מלבדן כולל קאסט המדבבים גם את קירן קאלקין (זוכה האמי הטרי על "יורשים") והזמר סאם סמית', מאיזושהי סיבה. הסדרה חודשה מבעוד מועד לעונה שנייה.

ז'אנר: קומדיית מד"ב באנימציה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 23 בפברואר 2024

The Walking Dead: The Ones Who Live

הספין אוף השלישי של "המתים המהלכים" בעקבות סיומה של הסדרה. אחרי ניגן ומגי בסדרה אחת ודריל דיקסון וקצת קרול בסדרה השנייה, עכשיו הגיעה שעתם של ריק ומישון עם סדרה חדשה בת שישה פרקים. אנדרו סקוט ודנאי גורירה שבים לגלם את דמויותיהם, ולצדם גם טרי אוקווין (לוק מ"אבודים").

ז'אנר: אימה
איפה רואים: AMC (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: שני, 26 בפברואר 2024

שקרים לבנים (White Lies)

דרמת מתח חדשה בכיכובה של נטלי דורמר ("משחקי הכס") כאשר אחיה המנוכר של אידי הנסן, עיתונאית חוקרת, נרצח בפרבר יוקרתי של קייפטאון שבדרום אפריקה, היא מתעמתת עם הבלש החוקר את המקרה. הנסן נלכדת בחלק הקשה והמכוער של העיר שמלמעלה נראית יפה, אך מהווה את אחד המקומות המסוכנים בעולם, והמראות מחזירים אותה לעברה הסוער. כשהיא מתחילה לחקור את רצח אחיה בביתו היוקרתי, עולמה מתדרדר עמוק יותר ויותר לכאוס כשהיא מגלה ששני אחייניה בני העשרה חשודים ברצח. היא מתמודדת מול כוח משטרה מתפורר, שחיתות פוליטית קשה ועיר עשירה שהפכה לסיוט. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 26 בפברואר 2024

CSI וגאס (CSI: Vegas)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה שלישית לגלגול החדש של דרמת הפשע העוקבת אחר מלאכתם של פתולוגים שמנסים לפתור מקרי רצח.

עונה: 3
ז'אנר: משטרתי
איפה רואים: סלקום טיוי (ב-18/2 ב-CBS)
מתי עולה: שני, 26 בפברואר 2024

שוגון (Shogun)

רימייק למיני-סדרה ההיסטורית עטורת הפרסים של NBC מ-1980, המבוססת על רומן רב מכר בעל אותו שם מאת ג'יימס קלאוול, שבעצמו מבוסס באופן חופשי על סיפורו האמיתי של הימאי הבריטי ויליאם אדמס. ההבדל המשמעותי בין שני העיבודים: כמתבקש מהתקופה, הנוכחי מתמקד בנקודת המבט היפנית ולא בזו של המלח הבריטי. העלילה מתרחשת בשנת 1600 ביפן, בעודה על סף מלחמת אזרחים. הלורד יושי טוראנאגה נלחם על חייו כשמועצת יורשי העצר יוצאת נגדו, אך מזלו משתנה כאשר ספינה זרה נטרפת על חופי יפן, ולספן יש מידע שעשוי לעזור לטוראנאגה. שני פרקים ראשונים (מתוך עשרה) היום, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: אקשן, הרפתקאות
איפה רואים: הולו/דיסני פלוס ישראל
מתי עולה: שלישי, 27 בפברואר 2024

התמנון: מזימה אמריקאית (American Conspiracy: The Octopus Murders)

מיני-סדרת דוקו מיוצרי "ארץ פראית מאוד" המעולה. עיתונאי חוקר שהתחקה אחר קונספירציה פוליטית המכונה "התמנון" נמצא מת בחדר המלון שלו. עשרות שנים לאחר מכן מתגלים פרטים חדשים על הפרשה.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 28 בפברואר 2024

הביצה: מילניום (The Mire: Millennium)

עונה שלישית ואחרונה לדרמת הפשע הפולנית, שעלילת עונתה הראשונה התרחשה בשנות ה-80, השנייה ב-1997, ועכשיו היא מסתיימת במילניום החדש.

עונה: 3
ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 28 בפברואר 2024

הישרדות (Survivor)

בצמוד לשידור השבועי בארה"ב, עונה חדשה של סדרת הריאליטי האהובה. 18 מתמודדים חדשים מגיעים לאי מאמאנוצ'ה באיי פיג'י, והם יעשו כל מה שצריך כדי לזכות בפרס הראשון.

עונה: 46
ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 29 בפברואר 2024

מלכה אדומה (Red Queen)

עיבוד של אמזון לטרילוגיית ספרי המתח הספרדים "פרויקט מלכה אדומה", שהראשון שבהם ראה אור גם בעברית בתחילת השנה שעברה בהוצאת כתר. אנטוניה סקוט היא "מלכה אדומה", גאונה הניצבת כחוד החנית בפרויקט ניסיוני של רשויות אכיפת החוק האירופיות, שנועד לפתור פשעים שהמשטרות המקומיות לא מצליחות להתמודד איתם. היא חוברת אל שוטר בחקירת רצח מזעזע ומוזר באחוזה מפוארת של אחת המשפחות העשירות בספרד. המצב מסתבך כשמתברר שהרצח באחוזה הוא רק הראשון, והם רודפים אחר פושע שלא בוחל בשום פשע, בדרך למטרה שהם לא מצליחים להבין מהי. ויקי לואנגו ("חוקי התרמודינמיקה") והוביק קצ'קריאן (בוגוטה מ"בית הנייר"). שבעה פרקים.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 29 בפברואר 2024

seperator

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש ינואר 2024, כולל הסדרה החדשה של יוצרי "אחים לנשק", גיבורת העל אקו בסדרה משלה, "בלש אמיתי" ו"בלגרביה" שחזרו, סופיה ורגרה בתפקיד ברונית סמים רצחנית, עיבוד נוסף של נטפליקס להרלן קובן, עונה טרייה של "עין קווירית" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully