וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש ינואר 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 15:26

סדרה חדשה של יוצרי "אחים לנשק", גיבורת העל אקו בסדרה משלה, "בלש אמיתי" ו"בלגרביה" חוזרות, סופיה ורגרה בתפקיד ברונית סמים רצחנית, עיבוד נוסף של נטפליקס להרלן קובן, עונה טרייה של "עין קווירית" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בינואר 2024

טריילר לסדרה "אדוני האוויר" (Masters of the Air)/אפל טיוי פלוס

הטבּח

הדרמה הישראלית המעולה חוזרת לעונה שנייה שעלילתה מתרחשת כשנתיים לאחר אירועי העונה הראשונה. דורי (גל תורן) הוא כוכב טלוויזיה שיש לו הכל, אבל גם אין לו כלום ואין לו מסעדה. נמרוד (גורי אלפי) הוא טַּבָּח פס חם במסעדה חזקה, שנתקל בתקרת הזכוכית של מי שנכנס לתחום הזה בגיל מאוחר. בעקבות משבר אישי ומפגש עם מיה (דנה פרידר), 37, אשת עסקים, יזמת ובת לאחת המשפחות העשירות במשק, דורי חוזר למשחק ומחליט לפתוח מקום חדש שיבטא את תפיסת העולם הקולינרית המאוד ספציפית שלו ויגדיר מחדש את חוויית האכילה במסעדה. נמרוד מצטרף אליו כסו שף ומיה כשותפה, גם לעסק וגם לחיים. המפגש המחודש עם נמרוד מעיר שדים ישנים ובעיקר חדשים וגורם לכל אחד מהם לדחוף את הגבולות שלו הרבה מעבר למה שציפה. העונה עוקבת אחר תהליך הקמת המסעדה, הציפיות, הניסיונות, בניית תפריט, טעימות ועוד. אבל ככל שהעונה מתקדמת והמסעדה הולכת ונבנית נראה שהקמתה מאיימת לפרק חלקים שלמים בחייהם של הגיבורים. שני הפרקים הראשונים היום, השאר מדי שבוע.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס וסטינג
מתי עולה: ראשון, 31 בדצמבר 2023

שלוש נשים (Three Women)

עיבוד לרומן רב המכר מאת ליסה טדאו (המשמשת כאן כמפיקה בפועל), שכבש את המקום הראשון ברשימת ספרי הניו יורק טיימס וראה אור גם בעברית. הספר מבוסס על שנים של תחקיר עיתונאי מקיף שניהלה טדאו על שלוש נשים בשלבים שונים של חייהן, המלווה את התהפוכות והדרמות בחיי כל אחת: לינה (בטי גילפין, "GLOW"), אם לשניים מהפרברים שבעקבות התדרדרות נישואיה מחליטה לפצוח ברומן עם אהבה ישנה ששבה לחייה בסערה; סלואן (דוונדה וויז), בעלת מסעדה מצליחה שנשואה לגבר שנהנה לצפות בה מקיימת יחסי מין עם נשים וגברים אחרים; ומגי (גבריאל קריבי, "בעור שלי"), נערה בת 17 שניהלה לכאורה רומן עם המורה הנשוי שלה, בפרשה שהולידה משפט שמטלטל את עיירת מגוריה. גם עם שיילין וודלי ("שקרים קטנים גדולים") ולולה קירק ("מוצרט בג'ונגל"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 1 בינואר 2024

עוד בוואלה!

הסדרות הטובות של 2023 חלק א': ריק ומורטי, המלכה שרלוט, פוקר פייס

לכתבה המלאה

הרלן קובן: הטעות כולה שלך (Fool Me Once)

עיבוד נוסף של נטפליקס לכתבי סופר המתח האמריקאי, ושוב ממוקם בפרברים הבריטיים. מאיה, חיילת לשעבר, רואה את בעלה שנרצח מתועד בווידאו ממצלמה סודית שהוצבה כדי לפקוח עין על המטפלת - וחושפת קנוניה קטלנית ששורשיה נטועים הרחק בעבר. מככבים מישל קיגן, אדיל אקטר ("אוטופיה", "סוויט טות': נער עם קרניים"), ג'ואנה לאמלי ("פשוט נהדרת") וריצ'רד ארמיטג', שזה עיבוד קובן השלישי שלו אחרי "אדם זר" ו"תישאר קרוב".

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שני, 1 בינואר 2024

האדם הוא מה שהוא אוכל: תאומות ותאומים (You Are What You Eat: A Twin Experiment)

סדרה תיעודית שבמסגרתה זוגות של תאומים זהים משנים את התזונה ואת אורח החיים למשך שמונה שבועות, במסגרת ניסוי מדעי ייחודי שמטרתו לבחון את השפעתם של מזונות שונים על הגוף.

ז'אנר: דוקו
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שני, 1 בינואר 2024

אימת המתים המהלכים

העונה שמינית והאחרונה של דרמת הזומבים עלתה במלואה, מתורגמת ומדובבת כמיטב המסורת.

ז'אנר: דרמת אימה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שני, 1 בינואר 2024

חסרי בושה (Shameless)

כל 11 העונות של הדרמה הקומית, ששודרו בשואוטיים בין 2011 ל-2021 - בשלב הזה בלי תרגום לעברית אבל מן הסתם יתווסף בקרוב בהדרגה. הסדרה, עיבוד ל"לגדול בלי בושה" הבריטית, מבוססת על חייו של פול אבוט, שביסס אותה חלקית על-פי סיפור חייו, יחד עם המפיק ג'ון וולס ("ER", "הבית הלבן"). את הקאסט מובילים וויליאם ה. מייסי ("פארגו"), אמי רוסום ("מיסטיק ריבר", "פנטום האופרה") וגם ג'רמי אלן ווייט, שלימים יהפוך להיות "הדוב". הסדרה עוקבת אחר משפחה לא מתפקדת ממעמד הפועלים, המתגוררת בשכונת עוני בשיקגו.

פרנק גלאגר (מייסי) הוא אב חד-הורי לשישה ילדים. את רוב ימיו הוא מבלה בחגיגות רוויות אלכוהול עם מעט הכסף שנותר למשפחה, כשאת לילותיו מסיים שכוב על רצפת הבית ושיכור עד אובדן הכרה. מאז שאמם עזבה, הילדים לומדים בעצמם להיות חכמים, מלאי רוח חיים ובעיקר עצמאיים, ובלעדיו יכלו כנראה לחיות חיים טובים יותר, ובוודאי קלים יותר. ליפ אמנם מצטיין בלימודים, אך מתוגמל כראוי על-ידי בנות גילו בתמורה לשיעורים פרטיים; איאן נאבק לגלות את נטיותיו המיניות, דבי גונבת מקופת התרומות בבית-הספר וקארל עובר על כל חוק אפשרי. למזלם יש להם את פיונה (רוסום), הבת הבכורה, הנבונה והלוחמנית, שמחזיקה על כתפיה הצעירות את רוב האחריות. היא מגדלת את אחיה הקטנים, ממלאת את חובותיהם של כולם כדי לשמור את המשפחה יחד, ומנסה להבין איך ומתי היא תמלא את חובותיה שלה. גם עם ג'סטין צ'טווין ("מלחמת העולמות") וג'ואן קיוזאק ("נערה עובדת").

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שני, 1 בינואר 2024

חקירה במצולות/ויג'יל (Vigil)

עונה שנייה לסדרת המתח בכיכובן של סוראן ג'ונס ("ג'נטלמן ג'ק", "דוקטור פוסטר") ורוז לזלי ("משחקי הכס", "הטובות לקרב"). אחרי שבעונה הראשונה חקרו פרשת רצח בצוללת של חיל הים הסקוטי, חוזרות החוקרות - ובנות הזוג - איימי סילבה וקריסטן לונגר לחקירה שלוקחת אותן רחוק יותר מסקוטלנד. כאשר תצוגת תכלית של רחפנים צבאיים יוצאת משליטה וגורמת למותם של מספר חיילים, סילבה ולונגר נשלחות לברר מי תכנת את הרחפנים לתקוף ומגיעות עד למזרח התיכון, למדינה שאליה מתנקזים כוחות בינלאומיים רבים לצד סוחרי נשק ופוליטיקאים רבי השפעה. השתיים יצטרכו לגלות מי עומד מאחורי התקיפה וכן להתמודד עם אתגר אישי - ההריון של לונגר.

עונה: 2
ז'אנר: מתח
איפה רואים: הוט (תחת השם "ויג'יל") ויס (תחת "חקירה במצולות")
מתי עולה: שלישי, 2 בינואר 2024

גברת מייזל המופלאה (The Marvelous Mrs. Maisel)

העונה השנייה של הקומדיה הנפלאה של אמזון פריים וידאו, על עקרת הבית שמתחילה קריירת סטנד אפ בניו יורק של שנות החמישים. שידור שבועי.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: רביעי, 3 בינואר 2024

מחזור 2009 (Class of '09)

לא להתבלבל עם הסדרה הנהדרת Class of '07 מהשנה שעברה: במקרה הזה מדובר במיני-סדרת דרמה של FX העוקבת אחר מחזור של סוכני FBI שאנשיו מתמודדים עם שינויים עצומים, כאשר מערכת המשפט הפלילי האמריקאי משתנה על ידי בינה מלאכותית. עלילת הסדרה מתרחשת בשלוש נקודות זמן שונות על פני עשורים מרובים, והיא מבקשת לבחון את טבעו של הצדק, האנושיות והבחירות שאנו עושים המגדירות בסופו של דבר את חיינו ומורשתנו. בריאן טיירי הנרי ("אטלנטה") וקייט מארה ("בית הקלפים") מככבים. הביקורות לא עפו. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 3 בינואר 2024

מחוברים - פרק מלחמה

פרק מיוחד שעולה כשלושה חודשים אחרי השבת השחורה, ומציג את משתתפי העונה הבאה כשהם מגיבים ומתמודדים לאירועים הקשים ולאורך החודש שאחרי כן. זה כולל את מעיין אדם ששכלה את אחותה מפל במסיבה ברעים, בטלטלה בין ההריון המפתיע לשכול הכבד מנשוא, גיא זו-ארץ המתמודד עם רצח אחיינו, עילי ברעם, בפסטיבל נובה, ובוחר בחיים בעזרתן של הנשים הכי קרובות אליו. וגם זיו קורן, יעל פוליאקוב וליהי טולדנו. העונה המלאה תגיע בהמשך השנה.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 4 בינואר 2024

פרויקט לזרוס (The Lazarus Project)

עונה שנייה לדרמת המד"ב המתסכלת בכיכובו של פאפא אסיידו ("להרוס אותך"), על הארגון שחוזר בזמן בניסיון למנוע אסון לאנושות. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 4 בינואר 2024

האחים סאן (The Brothers Sun)

אקשן בכיכובה של מישל יו ("הכל בכל מקום בבת אחת"). חבר בפשע המאורגן בטאיוואן מגלה שמשפחתו נמצאת על הכוונת של אויב מסתורי, ונוסע ללוס אנג'לס כדי להגן על אימו הדעתנית ועל אחיו הצעיר - שאינו מודע לרקע המשפחתי.

ז'אנר: דרמת אקשן
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 4 בינואר 2024

בייק אוף בריטניה (Great British Bake-Off)

עונה 14 של תחרות האפייה האהובה. פול, פרו ו-12 מתמודדים חדשים ייכנסו לאוהל ויתמודדו מדי שבוע עם אתגרים חדשים ומעוררי תיאבון. לחמים, שוקולדים, קינוחים ואפילו עשבי תיבול - את כל אלה יהפכו הקונדיטורים המוכשרים ליצירות מרהיבות.

עונה: 14
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: ערוץ האוכל
מתי עולה: ראשון, 7 בינואר 2024

Grimsburg

בלוק האנימציה של רשת פוקס מתחדש עם קומדיה חדשה בדיבובו של ג'ון האם, שזוכה לפרק הצצה לקראת המשך העונה בפברואר. מרווין פלוט עשוי להיות הבלש הגדול ביותר אי פעם. אבל יש תעלומה אחת שהוא עדיין לא מצליח לפצח - המשפחה שלו. עכשיו, כשהוא חוזר לגרימסבורג, עיירה שבה לכל אחד יש סוד או שלושה, פלוט יעקוב אחר כל רמז כדי לגאול את עצמו מול האקסית שלא הפסיק לאהוב, גם אם זה אומר לבלות עם הבן שמעולם לא טרח לו. גם עם קולותיהם של ארין הייז ("קווין יכול להזדי**ן"), רייצ'ל דראץ' ואלן טודיק.

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: פוקס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: ראשון, 7 בינואר 2024

טקס גלובוס הזהב 2024

טקס פרסי גלובוס הזהב חוזר בפעם ה-81, בהנחיית הקומיקאי ג'ו קוי. אלה המועמדויות.

איפה רואים: יס
מתי עולה: שני לפנות בוקר, 8 בינואר 2024 (וגרסה ערוכה ומתורגמת באותו ערב)

בן ממשיך (Kin)

עונה שנייה לדרמת הפשע האירית, המבוססת על מאורעות אמיתיים שהתרחשו בין שתי הכנופיות היריבות והידועות לשמצה באירלנד- קינהאן והאטץ'. עלילת העונה הראשונה עקבה אחר משפחת קינסלה, משפחת פשע קטנה ומלוכדת מדבלין שהסתבכה עם קרטל הסמים רב העוצמה של איימון קנינגהאם. בעונה השנייה משפחת קינסלה הופכת לכנופיה החזקה ביותר באזור, אך המוניטין שלה גורם להתווספותם של איומים רבים כאשר הקרטל הטורקי פותח מולם חזית. מככבים צ'ארלי קוקס ("דרדוויל"), איידן גילן ("משחקי הכס"), קירן היינדס ("משחקי הכס", "רומא"), קלייר דאן ("ספיידרמן: רחוק מהבית"), אמט ג'יי סקנלן ("כנופיית ברמינגהאם") ומריה דויל קנדי ("זרה").

עונה: 2
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 9 בינואר 2024

יוNנים (Di4ries)

חלק שני לעונה השנייה בדרמת ההתבגרות איטלקית. אהבות ראשונות, נשיקות ראשונות, כיף עם חברים - וריבים עם יריבים. במסדרונות של חטיבת הביניים גלילאו גליליי, כל יום עמוס בהפתעות.

ז'אנר: דרמת התבגרות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 9 בינואר 2024

אקו (Echo)

סדרת המשך ל"הוקאיי" העוקבת אחר דמותה של גיבורת על החירשת אקו, היא מאיה לופז, ומציגה את סיפור המקור שלה. כאשר היא נרדפת בידי אימפריית הפשע של ווילסון פיסק, היא שבה אל עיר הולדתה. הדבר כופה עליה להתמודד עם עברה, להתחבר מחדש לשורשיה האינדיאנים ולאמץ את המשמעות של משפחה וקהילה, אם אי פעם תרצה להתקדם הלאה. אלקווה קוקס שבה לגלם את הגיבורה, ולצדה צ'סקה ספנסר ("דמדומים"), וינסנט ד'אנופריו ושלל פרצופים מוכרים מ"כלבי שמורה", בראשם דברי ג'ייקובס, זאק מקלרנון וגרהם גרין (בהתאמה: אלורה, השוטר ביג ומקסימוס). צ'ארלי קוקס צפוי להפציע אף הוא בתפקיד דרדוויל. בניגוד לפרקטיקה של סדרות מארוול עד כה, הפעם כל חמשת הפרקים עולים בבת אחת. חשוב מכך: אף שהסדרה נגזרת מסדרה אחרת, היא אמורה לעמוד לגמרי בזכות עצמה ולא דורשת היכרות גדולה עם חומרי מארוול.

ז'אנר: גיבורי על
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 10 בינואר 2024

לה בראה (La Brea)

בצמוד לארה"ב, עונה שלישית ואחרונה בת שישה פרקים לסדרת המד"ב והפנטזיה של רשת NBC. גיבורי הסדרה, שבראשם איב האריס, בנה ג'וש ושאר חבריהם, מנסים לשרוד בטבע הפראי ולגבור על דינוזאורים כדי למצוא את הדרך הביתה, לפני שהפורטל בחזרה לימינו ייסגר לתמיד.

עונה: 3
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 10 בינואר 2024

בלתי מנוצח (Invincible)

העונה הראשונה בדרמת גיבור-העל המונפשת, האלימה והמצוינת של אמזון פריים וידאו - המבוססת על הקומיקס של רוברט קירקמן ("המתים המהלכים") ומופקת על ידי סת' רוגן ואוון גולדברג - מגיעה עכשיו ליס. כל הפרקים זמינים בבת אחת.

עונה: 1
ז'אנר: גיבורי-על
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 10 בינואר 2024

האיש במצודה הרמה (The Man in the High Castle)

דרמת המתח הדיסטופית של אמזון פריים וידאו מגיעה לראשונה גם לסלקום טיוי, כחלק מהסכם הרכש החדש. העלילה, על פי ספרו של פיליפ ק' דיק, מתארת מציאות אלטרנטיבית שבו גרמניה הנאצית ניצחה את מלחמת העולם השנייה והיא ויפן שולטות בארצות הברית. שידור שבועי.

עונה: 1
ז'אנר: דרמת מתח דיסטופית
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: רביעי, 10 בינואר 2024

תיק פלילי (Criminal Record)

(שם עברי לא רשמי) מותחן פשע בריטי חדש בכיכובם של פיטר קפאלדי ("דוקטור הו") וכוש ג'מבו ("הטובות לקרב"). שיחת טלפון אנונימית מושכת שני בלשים מבריקים לעימות על רקע תיק רצח ישן - האחת היא אישה צעירה בשלבים המוקדמים של הקריירה שלה, והשני גבר מקושר היטב שנחוש להגן על מורשתו.

ז'אנר: דרמה מוזיקלית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 10 בינואר 2024

הבלש פורסט (Detective Forst)

דרמת מתח בלשית פולנית חדשה המבוססת על סדרת ספרים רבי-מכר. על פסגת הר בפולין, בלש נרגן הפועל בדרכים לא שגרתיות חוקר מקרה רצח משונה של פרופסור לא פופולרי.

ז'אנר: בלשי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 10 בינואר 2024

משחק האמון (The Trust)

תוכנית ריאליטי אמריקאית חדשה שבמסגרתה זרים מתחרים זה בזה כדי להתחלק בפרס בשווי רבע מיליון דולר. האם יחלקו אותו שווה בשווה - או ידיחו זה את זה כדי לזכות בנתח גדול יותר?

ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 10 בינואר 2024

ברייק פוינט (Break Point)

עונה שנייה לסדרה התיעודית של מפיקי סדרת הלהיט "Formula 1: המרוץ לניצחון". היא מתלווה אל כמה משחקני הטניס המוכשרים בעולם, בעודם מנסים לזכות בגדולה ובגראנד סלאם בעונה עמוסת אקשן.

ז'אנר: דוקו
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 10 בינואר 2024

ילד בולע יקום (Boy Swallows Universe)

דרמה אוסטרלית המבוססת על ספרו של טרנט דלטון באותו שם, שראה אור גם בעברית בהוצאת כנרת זמורה דביר. בפרברי בריסביין בשנות ה‑80, סיפור התבגרותו של איליי בל בן ה-12, שאביו איננו, אמו בכלא ואביו החורג הוא סוחר הרואין. המבוגר היציב ביותר בחייו הוא סְלים, עבריין ידוע לשמצה ששומר עליו ועל אחיו הגדול. איליי רק רוצה ללמוד איך להיות בן אדם טוב יותר ומתאמן לקראת קריירה מזהירה בעיתונות, אך נדמה שהחיים מתעקשים להציב בדרכו מכשולים - בראש ובראשונה בדמותו של סוחר הסמים האגדי של האזור, אבל במקביל להן גם אהבה ראשונה ורצון עז להציל את אמו מאבדון. מככבים טראוויס פימל ("ויקינגים"), פיבי טונקין ("יומני הערפד") וסיימון בייקר ("המנטליסט").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 11 בינואר 2024

צ'מפיון (Champion)

סדרת דרמה של ה-BBC, פרי עטה של הסופרת קנדיס קרטי-וויליאמס - שהספר Queenie שלה עורר באזז והפך לרב מכר. העלילה מתארת את היריבות בין שני ראפרים, אח ואחות. כותבת השירים המוכשרת ויטה תומכת באחיה בוסקו כשהוא שואף לשקם את הקריירה המוזיקלית שלו אחרי עונש מאסר. עם זאת, היא מבינה שהוא לעולם לא יעריך את מה שהיא עושה עבורו, ומחליטה לצאת לדרך בכוחות עצמה כאמנית סולו.

ז'אנר: דרמה מוזיקלית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 11 בינואר 2024

נקודת שבירה (Fifteen Love)

סדרת הדרמה הבריטית, שכבר עלתה בספטמבר האחרון בהוט, מגיעה עכשיו גם ליס. סיפורה של ג'סטין פירס, כוכבת טניס לשעבר שמאשימה את מאמנה לשעבר, גלן, שהטריד אותה מינית. שנים לאחר שפרשה מהספורט עקב פציעה חמורה, פירס נתקלת בגלן בפתאומיות ולאחר שהיא מתעמתת עמו על מאורעות העבר, היא מחליטה להגיש נגדו תלונה בגין הטרדה מינית. התלונה מעלה תהיות וספקות בנוגע לאמינות האשמות של פירס, וכעת המסע לעבר רק מתחיל. עם אלה לילי היילנד ואיידן טרנר ("פולדארק", "חשוד").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 11 בינואר 2024

טד (Ted)

סדרת בת לשני שוברי הקופות הקולנועיים באותו שם, שעלילתה מתרחשת ב-1993 ומשמשת הקדמה לסרטים, בזמן שג'ון (הדמות שגילם מארק וולברג בסרטים) היה ילד בתיכון. כעת מגלם אותו מקס בורקהולדר ("הורים במשרה מלאה"). סת' מקפרלן (יותר "איש משפחה") יצר, מפיק וכתב את הסדרה, ושב לספק את קולו של דוב הצעצוע שקם לחיים. כל שבעת הפרקים עולים בבת אחת, יום אחרי שירות הסטרימינג פיקוק בארה"ב.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שישי, 12 בינואר 2024

בלואי (Bluey)

סדרת הילדים שהפכה לסנסציה גם בקרב מבוגרים חוזרת עם עשרה פרקים חדשים.

עונה: 3
ז'אנר: אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שישי, 12 בינואר 2024

נסרין

עונה שנייה לסדרת הריאליטי העוקבת אחר חייהם של נסרין קדרי ורום שמיר, והפעם עם תוספת חדשה, בנם ריף, ותיעוד של חייהם המשותפים בימים שאחרי השבת השחורה של 7 באוקטובר. ימים ראשון ושני.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 14 בינואר 2024

שבאבניקים

הקומדיה החמודה של אלירן מלכה נודדת לראשונה אל מחוץ להוט, במקרה הזה לנטפליקס. העלילה מתחקה אחר חייהם של ארבעה תלמידי ישיבה שמחפשים את האיזון בין הנאות החיים המודרנייים לבין הרקע השמרני שממנו הם מגיעים. מככבים דניאל גד, ישראל אטיאס, אורי לייזרוביץ' ועומר פרלמן.

עונה: 1
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: ראשון, 14 בינואר 2024

המשרד

אם התגעגעתם אל הקומדיה המעולה מאז שירדה מנטפליקס (למרות שהיא זמינה באמזון פריים וידאו) - הגרסה אמריקאית לסדרה הבריטית האיקונית של ריקי ג'רווייס וסטיבן מרצ'נט מגיעה לראשונה אל יס עם כל תשע עונותיה. רצוי לדלג על העונה הראשונה (היא גם ככה מונה רק שישה פרקים), או לצפות ולקחת בחשבון שהיא לא מייצגת את המצוינות שלה בהמשך, ואפילו לא את האופי של הדמויות. שידור יומי.

עונות: 1-9
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס קומדי (למרבה הצער לא בוויאודי)
מתי עולה: ראשון, 14 בינואר 2024

Monsieur Spade

קלייב אואן ("רצח בקצה העולם", "הניק") נכנס לנעלי סאם ספייד, הבלש האיקוני של דשיל האמט, בסדרה חדשה של AMC. ב-1963, כעשרים שנים אחרי אירועי "הנץ ממלטה" (שזכה כידוע לעיבוד קולנועי קלאסי בכיכובו של המפרי בוגארט), סם ספייד פרש בעיירה הקטנה בוזול שבדרום צרפת. אלא ששורת רציחות במנזר מקומי מפרה את השלווה. גם זהות יוצרי הסדרה מסקרנת: סקוט פרנק (יוצר "גמביט המלכה" ו"חסרי אלוהים" של נטפליקס) וטום פונטנה ("אוז", "רצח מאדום לשחור", "העיר על הגבעה").

ז'אנר: בלשי תקופתי
איפה רואים: AMC (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: ראשון, 14 בינואר 2024

בלש אמיתי: ארץ הלילה (True Detective: Night Country)

עשור לאחר שעלתה לראשונה, אנתולוגיית המתח עטורת השבחים של HBO חוזרת לעונה רביעית. כמו בעונות הקודמות, גם הפעם יגולל סיפור חדש עם דמויות חדשות, אך הפעם עם מספר שינויים: זו העונה הראשונה שבה שתי נשים מובילות את החקירה. מגלמות אותן זוכת האוסקר ג'ודי פוסטר (בתפקיד טלוויזיוני גדול ראשון) והמתאגרפת לשעבר קלי רייס. שינוי נוסף נעשה מאחורי המצלמה, שם הבמאית והתסריטאית המקסיקנית איסה לופז החליפה את ניק פיצולטו, יוצר הסדרה ומי שעמד מאחורי שלוש העונות הראשונות, ונשאר בתקן מפיק בפועל.
הסיפור לוקח אותנו הפעם רחוק לאלסקה הקפואה והחשוכה, שם היעלמותם של שמונה מדענים מתחנת מחקר מקומית מוביל לחקירה של הבלשית ליז דנברס, אליה מצטרפת הבלשית אבנג'לין נאברו, שש שנים אחרי שעבדו יחד בעבר על מקרה רצח קשה. השתיים ינסו לגלות מי עומד מאחורי היעלמות המדענים, ובדרך יחשפו את סודות העיירה והמתחים הפנימיים בין תושביה, וכמובן גם יתמודדו עם השפעת החקירה על חייהן האישיים. גם עם כריסטופר אקלסטון ("דוקטור הו", "הנותרים"), פיונה שואו ("להרוג את איב") וג'ון הוקס ("קר עד העצם"). שישה פרקים בשידור שבועי, בצמוד לארה"ב.

עונה: 4
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שני, 15 בינואר 2024

ילוסטון (Yellowstone)

אחת הסדרות המצליחות ביותר בארצות הברית, שכבר זמינה בסלקום טיוי, מגיעה כעת גם לנטפליקס. מדובר במעין מערבון עכשווי שיצר טיילור שרידן (תסריטאי "סיקאריו", "באש ובמים") ובכיכובו של קווין קוסטנר. ג'ון דאטון הוא הבעלים של החווה הגדולה ביותר במונטנה, מה שהופך אותו לאיש החזק ביותר באזור, וגם אחד האכזריים בהם. כאשר נחלתו מאותגרת על ידי אינדיאנים מהשמורה הגובלת בה, כמו גם מאנשי עסקים שמעוניינים לפתח את האזור, דאטון ומשפחתו נקלעים לסדרה של עימותים אלימים ופוליטיים. בארצות הברית יגיע חלקה האחרון של הסדרה בנובמבר 2024, ובינתיים בנטפליקס צפויות לעלות מספר עונות, אם כי לא ברור כמה בשלב הזה.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שני, 15 בינואר 2024

שוטרי שיקגו (Chicago PD)

לראשונה בפרטנר טיוי, העונה הרביעית בדרמה של דיק וולף העוקבת אחר שוטרי יחידת המודיעין של מחוז 21 בשיקגו, המפטרלים במחוז ומפענחים פשעי רחוב, כולל פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח.

עונה: 4
ז'אנר: דרמה משטרתית
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שני, 15 בינואר 2024

חוק וסדר מדור מיוחד (Law & Order: Special Victims Unit)

לראשונה בפרטנר טיוי, עונה 21 למותחן הפשע המשטרתי האהוב, העוקב אחר המדור המיוחד לחקר פשעים מיניים, והמחלקה המשפטית המלווה את המקרים.

עונה: 21
ז'אנר: מתח
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שני, 15 בינואר 2024

האוס (House)

לראשונה בפרטנר טיוי, הדרמה הרפואית עטורת הפרסים בכיכובו של יו לורי. גרג האוס הוא רופא גאון אך אנטיפת, שמאבחן את המקרים המורכבים ביותר. האוס מוקף בצוות רופאים מוכשרים שמעריצים אותו אך מתנגדים לשיטותיו. כשכל העולם מנסה להוציא ממנו את הצד האנושי שבו, האוס מתמודד עם בעיית התמכרות משל עצמו. כרגע עולה העונה הראשונה, בהמשך יגיעו נוספות.

עונה: 1
ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שני, 15 בינואר 2024

ניו אמסטרדם (New Amsterdam)

לראשונה בפרטנר טיוי, העונה החמישית של סדרת הדרמה הרפואית.

עונה: 5
ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שני, 15 בינואר 2024

רופא ללא גבולות (Transplant)

לראשונה בפרטנר טיוי, עונה שנייה של הדרמה הרפואית הקנדית, שעוקבת אחר חייו של באש, רופא ופליט סורי.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שני, 15 בינואר 2024

ונטוורת' (Wentworth)

לראשונה בפרטנר טיוי, העונה השמינית והאחרונה של דרמת כלא הנשים האוסטרלית.

עונה: 8
ז'אנר: דרמת כלא
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שני, 15 בינואר 2024

טקס פרסי האמי 2023

הטקס החשוב של הטלוויזיה מגיע בפעם ה-75, והפעם באיחור בגלל השביתות שהיו בהוליווד לאורך רוב השנה שעברה. לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר מועמדות "אנדור", "סמוך על סול", "הכתר" (העונה החמישית, לא זו שאך זה הסתיימה), "בית הדרקון", "האחרונים מבינינו", "יורשים", "הלוטוס הלבן" ו"הצהובות". לפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר מועמדות "בית הספר היסודי אבוט", "בארי", העונה הראשונה של "הדוב", "Jury Duty", "גברת מייזל המופלאה", "רק רוצחים בבניין", "טד לאסו" ו"וונסדיי". אנתוני אנדרסון ("שחור כזה") מנחה את הטקס. אלה כל המועמדויות המרכזיות.

איפה רואים: יס
מתי עולה: שלישי לפנות בוקר, 16 בינואר 2024 (וגרסה ערוכה ומתורגמת באותו ערב)

Death and Other Details

דרמה חדשה של הולו בסגנון אגתה כריסטי, בכיכובו של מנדי פטינקין ("הומלנד", "הטובות לקרב"). אימוג'ין סקוט, אישה צעירה (ויולט בין) בשיט יוקרתי בים התיכון, מוצאת את עצמה מואשמת ברצח. כדי להוכיח שהיא חפה מפשע ולמצוא את האשם האמיתי, עליה לחבור אל רופוס קוטוורת' הבלש הטוב בעולם (פטינקין) שנמצא אף הוא על הספינה. הבעיה היא שאימוג'ין שונאת אותו.

ז'אנר: מסתורין
איפה רואים: הולו (בהמשך גם בדיסני פלוס)
מתי עולה: שלישי, 16 בינואר 2024

דודג'ר (The Artful Dodger)

סדרת הרפתקאות אוסטרלית חדשה בת שמונה פרקים, שמתארת את המשך קורותיו של ארטפול דודג'ר מ"אוליבר טוויסט" של צ'ארלס דיקנס. באוסטרליה בשנות ה-50 של המאה ה-19, במושבה התוססת של פורט ויקטורי - ג'ק דוקינס, הידוע בכינויו ארטפול דודג'ר (כלומר אשף התחבולות), שִכלל את יכולות הכייסות שלו לכדי מיומנות הראויה לאצבעותיו של מנתח. עברו של דודג'ר חוזר לרדוף אותו עם הגעתו של פייגין, המפתה אותו בחזרה לעולם של פשע. איום גדול לא פחות, במקרה הזה על לבו של דודג'ר, היא ליידי בל פוקס, בתו של המושל, הנחושה להפוך למנתחת הראשונה של המושבה. תומס ברודי-סנגסטר ("גמביט המלכה", "משחקי הכס") מככב בתפקיד הראשי ולצדו בין היתר דיוויד ת'יוליס ("סודות בחצר האחורית", "פארגו") בתור פייגין, מאיה מיטשל ("צרות טובות", "משפחת פוסטר") בתפקיד ליידי בל, וגם עם טים מינצ'ין, דיימון הרימן ("צדק פרטי", "היו זמנים בהוליווד") וג'סיקה דה גאו ("החץ").

ז'אנר: הרפתקאות
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 17 בינואר 2024

אמת או שקר (You Shall Not Lie)

עונה שנייה לדרמת המתח הספרדית. מקראנה, המורה שהואשמה בקיום רומן עם תלמידה שהוא גם הבן של חברתה הטובה, ונודתה על ידי תושבי העיר, חוזרת במטרה לנקות את שמה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס (בשם "אמת או שקר") והוט ("אמת ושקר")
מתי עולה: רביעי, 17 בינואר 2024

בלגרביה: הפרק הבא (Belgravia: The Next Chapter)

סדרת המשך לדרמה התקופתית הכיפית שיצר ג'וליאן פלוז ("אחוזת דאונטון", "העידן המוזהב") - הסדרה המקורית התבססה על פי ספרו באותו שם, אבל החדשה מציגה סיפור חדש לחלוטין. עלילתה מתרחשת ב-1871, 30 שנה לאחר אירועי "בלגרביה", ומתמקדת בסיפורו של פרדריק טרנצ'רד (בנג'מין וויינרייט, "כנופיות לונדון"), נכדם של אן וג'יימס טרנצ'רד. בסדרה המקורית התוודענו לנישואין המעורערים בין אביו המפונק והעיקש לבין אמו התככנית ורודפת הבצע, שרומן שניהלה עם נוכל רודף-שמלות הביא להולדתו של פרדריק. פרדריק דומה יותר לסבו החרוץ והחריף מאשר לאביו העצל, והוא מנהל ביד רמה את העסק המשפחתי המצליח. כאשר הוא פוגש את קלרה (הארייט סלייטר, "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל"), עלמה צעירה ויפה המצטרפת לחוגים החברתיים של בלגרביה, זוהי אהבה ממבט ראשון. אבל ילדות מצלקת תחת הוריו האנוכיים נטעה בו חסכים רגשיים רבים, והטראומות שהוא מביא איתו לנישואיו הטריים מאיימים להרוס אותם בטרם החלו. פרקי העונה יעלו מדי בימי חמישי בסמוך לשידורם בארה"ב.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: חמישי, 18 בינואר 2024

שיקגו פייר (Chicago Fire)

שידור שבועי בצמוד לארה"ב לעונה החדשה בסדרת הכבאים המצליחה מבית היוצר של דיק וולף. העלילה העוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של לוחמי האש, אנשי ההצלה והפרמדיקים של מכבי האש בשיקגו בתחנה 51. יחד איתה עולות בארה"ב גם העונות החדשות של שיקגו PD (שתשודר בהוט בשבוע הבא) ושיקגו Med, שתעלה בהוט ואמזון פריים וידאו בעתיד.

עונה: 12
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 18 בינואר 2024

נחלה (The Bequeathed)

דרמת אימה דרום קוריאנית חדשה ומסקרנת שיצר יואן שאנג-הו ("רכבת לבוסאן", "דין גיהינום"). אישה יורשת בית קברות לאחר מותו של דוד שלא הכירה ומוצאת את עצמה במרכזה של שרשרת רציחות שחושפת סודות אפלים. קים היון-ג'ו ("דין גיהינום", "דילמת הקרונית") מככבת, ולצדה פארק הי-סון ("דילמת הקרונית", "משפחה למופת") ופארק ביונג-און ("ממלכת הזומבים").

ז'אנר: אימה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 19 בינואר 2024

אהבה על הרצף ארה"ב (Love on the Spectrum U.S)

עונה שנייה לגרסה האמריקאית של סדרת הריאליטי (האוסטרלית במקור). צעירים על הרצף האוטיסטי מנסים למצוא אהבה, ובמקרה שלהם עולם הדייטים הבלתי צפוי טומן בחובו אתגרים מורכבים במיוחד.

ז'אנר: ריאליטי שידוכים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 19 בינואר 2024

מלון הזבין (Hazbin Hotel)

קומדיית אנימציה מוזיקלית חדשה העוקבת אחר נסיכת הגיהנום צ'ארלי, בניסיונה להגשים את מטרתה הבלתי אפשרית לכאורה - לשקם שדים כדי להפחית את צפיפות האוכלוסין בממלכתה בדרכי שלום. אחרי ההשמדה השנתית שנכפתה עליה על ידי המלאכים, היא פותחת מלון בתקווה שאורחיו יעשו "צ'ק אאוט" אל תוך גם העדן אחרי שהוכיחו שניתן לגאול את נשמותיהם. הסדרה נולדה מפיילוט שהופק באמצעות מימון המונים ועלה ביוטיוב ב-2019. את הגיבורה מדבבת אריקה הנינגסן (גרסת המחזמר הבימתית של "ילדות רעות"), ולצדה בין היתר סטפני ביאטריז ("ברוקלין תשע תשע") וקימיקו גלן ("כתום זה השחור החדש"). הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.

ז'אנר: קומדיית אנימציה מוזיקלית
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 19 בינואר 2024

צוחק מי שצוחק אחרון: אירלנד (LOL: Last One Laughing Ireland)

הפורמט היפני קנה לו אחיזה יפה באמזון פריים וידאו, עם שלל גרסאות מרחבי העולם. התוכנית מכנסת עשרה מהקומיקאים הטובים ביותר בקנדה באולפן בסגנון תוכנית אירוח לילית, לשש שעות של תחרות מעוותת שבה מי שצוחק מקבל כרטיס הביתה, והצוחק האחרון מקבל 100,000 דולר לצדקה. הגרסאות הבולטות ביותר עד כה (והיחידות שתורגמו בשירות) הן האוסטרלית (בהנחיית רבל ווילסון) והקנדית (בהנחיית השחקן ג'יי בארושל ועם קומיקאים כמו מיי מרטין, קולין מוקרי, טום גרין ודייב פולי). עכשיו מגיעה גם מהדורה אירית שמנחה גרהם נורטון האגדי, ומשתתפים בה עשרה קומיקאים הכוללים גם את אשלינג בי האלילית ("לחיות עם עצמך", "This Way Up"), וזה כל מה שצריך לדעת. ב-5 בינואר 2024 עולה גם גרסה קנדית נוספת דוברת צרפתית.

ז'אנר: תחרות קומדיה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 19 בינואר 2024

כריסטובל בלנסיאגה (Cristóbal Balenciaga)

מיני סדרה ביוגרפית חדשה המתארת את חייו של אחד ממעצבי האופנה האיקוניים של כל הזמנים. ב-1937, כריסטובל בלנסיאגה הוא מעצב צעיר שמציג את קולקציית ההוט קוטור הפריזאית הראשונה שלו. אף שהקריירה שלו בספרד נסקה והובילה אותו להלביש את האליטה והאצולה הספרדית, העיצובים שלו לא מקנים לו את אותו המקום בפסגת אימפריית האופנה המורכבת שפריז הפכה להיות - המקום שבו שאנל, דיור וז'יבנשי קבעו את הטרנדים. בעוד האובססיה שלו מובילה אותו לניסיון לשלוט בכל היבטי חייו, בלנסיאגה יגדיר את סגנונו ובסופו של דבר יהפוך לאחד המעצבים החשובים בכל הזמנים. אלברטו סאן חואן ("השכנים מלמעלה") מככב.

ז'אנר: דרמה ביוגרפית תקופתית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שישי, 19 בינואר 2024

התייר (The Tourist)

עונה שנייה לסדרת המתח בכיכובם של ג'יימי דורנן ("50 גוונים של אפור", "החטא הקדמון") ודניאל מקדונלד ("גדולה מהחיים"). העונה החדשה מתרחשת באירלנד (לאחר שהקודמת התרחשה באוסטרליה) ובה אליוט (דורנן) והלן (מקדונלד) ממשיכים במסעם לחשוף את עברו עטוי העלטה של אליוט ואת שורשיו לאחר שאיבד את זיכרונו. במהרה הם נגררים לתוך מריבה משפחתית עתיקה ומתמודדים עם השלכות מעשיו של אליוט בחייו הקודמים. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס והוט (וב-1 בינואר ב-BBC)
מתי עולה: ראשון, 21 בינואר 2024

מחוננת

קומדיית פשע צרפתית (במקור "HPI") בכיכובה של אודרי פלרו ("להבות הגורל", "10 אחוז"). מורגן בת 38 ויש לה שלושה ילדים משני בעלים לשעבר. לבדה, היא צריכה לנהל את חיי המשפחה שלה בתנאים לא פשוטים ועובדת כעוזרת בית. אבל היא מחוננת מאוד, עם מנת משכל של 160, וכאשר יכולותיה יוצאות הדופן מתגלות על ידי משטרת ליל, היא מקבלת עבודה כיועצת לכוח המשטרתי. הדבר היחיד שעשוי להפריע הוא העובדה שלמורגן יש בעיה עם סמכות. עד כה שודרו במקור שלוש עונות, כל אחת מהן מונה שמונה פרקים. כאן היא תשודר בימים א'-ה'. ברשת ABC האמריקאית כבר עובדים על גרסה אמריקאית שמפתח דרו גודארד ("המקום הטוב", "דרדוויל").

ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: ראשון, 21 בינואר 2024

לכבוש את המלך (Captivating the King)

דרמה רומנטית תקופתית תוצרת קוריאה הדרומית. מלך ששרוי בעיצומם של מאבקי כוח מלכותיים ופוליטיים מסתבך עם אישה מסקרנת - שרגשות הנקם החבויים שלה הופכים לאהבה לא מתוכננת. מככבים צ'ו ג'ונג-סאוק ("מלך הסמים") ושין סה-קיונג ("ההיסטוריונית והנסיך"), שהשתדרגה מנסיך למלך. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבת וראשון, 16 בסך הכל.

ז'אנר: דרמה רומנטית תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: ראשון, 21 בינואר 2024

חוק וסדר + חוק וסדר פשע מאורגן + חוק וסדר מדור מיוחד

בסמוך לארה"ב, עונות 23, 4 ו-25, בהתאמה, לדרמות הפשע מבית דיק וולף. הפרק הראשון לעונה של "חוק וסדר" הוא הראשון בטלוויזיה האמריקאית לעסוק באירועי 7 באוקטובר.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: שלישי, 23 בינואר 2024 (18 בינואר ב-NBC)

שיקגו PD

לראשונה בהוט, העונה השמינית בדרמה של דיק וולף העוקבת אחר שוטרי יחידת המודיעין של מחוז 21 בשיקגו, המפטרלים במחוז ומפענחים פשעי רחוב, כולל פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח.

עונה: 8
ז'אנר: דרמה משטרתית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 23 בינואר 2024

FBI: המבוקשים ביותר (FBI: Most Wanted)

לראשונה בסלקום טיוי, עונה רביעית לדרמת המתח של CBS מבית דיק וולף (שכבר זמינה ביס ובהוט), בכיכובם של דילן מקדרמוט ("הפרקליטים"), קישה קאסל-יוז ("משחקי הכס", "לרכוב על הלוויתן") ואלכסה דבאלוס ("האיש במצודה הגבוהה").

עונה: 4
ז'אנר: מתח
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 23 בינואר 2024

זמן אמיתי עם ביל מאהר

בסמוך לארה"ב, עונה חדשה (שמגיעה בזריזות) לתוכנית האקטואליה של הקומיקאי והסאטיריקן ביל מאהר ברשת HBO.

עונה: 22
ז'אנר: טוק-שואו קומי
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 23 בינואר 2024

מנאייכ

עונה חדשה לדרמת הפשע המצוינת בכיכובו של שלום אסייג, שעלילתה ממשיכה את אירועי העונה האחרונה (ספוילרים): ניצב משנה ברק הראל (עמוס תמם), מפקד התחנה שנעצר בסוף עונה 2, נמצא במשא ומתן לקראת חתימת הסכם עד מדינה ומופעל כסוכן על ידי איזי בכר (שלום אסייג), חוקר מח"ש בחקירת חשדות חמורים בשחיתות נגד ראש הממשלה. איזי חושד שהמערכת מנסה "להחליק" לברק עבירות מהעבר ומההווה בכל מחיר, כדי שיספק את המידע שפרקליט המדינה וראש אח"מ רוצים לקבל ממנו. במקביל, טל בן הרוש (לירז חממי) מנסה להשתחרר מהמשטרה, אך נשאבת בעל כורחה בחזרה לעולם שקיוותה לעזוב, אחרי תאונת דרכים מסתורית שבה מעורבים שוטרי תחנת ראשון לציון.

עונה: 3
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: רביעי, 24 בינואר 2024

עין קווירית (Queer Eye)

עונה שמינית לסדרת הריאליטי של נטפליקס, שבמסגרתה חבורת מומחים גאים עושים מהפך לשלל אזרחים מן השורה, כולל טיפים של אופנה, עיצוב ואורח חיים. בובי ברק, מעצב הפנים ואחד מחמישיית המומחים, עוזב בתום העונה הזו.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 24 בינואר 2024

גריסלדה (Griselda)

דרמת פשע חדשה בת שישה פרקים בהשראת אירועים אמיתיים, בכיכובה של סופיה ורגרה ("משפחה מודרנית") ומהצוות היצירתי העומד מאחורי סדרות "נרקוס". בשנות ה-70 וה-80, גריסלדה בלנקו בורחת ממדיין למיאמי עם שלושת בניה הצעירים וקילוגרם קוקאין, והופכת לבוסית חסרת הרחמים של אימפריית סמים פורחת.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 25 בינואר 2024

Sexy Beast

סדרת פריקוול לסרט באותו שם, שבעברית נקרא "לצאת נקי" וכיכבו בו בן קינגסלי וריי ווינסטון. העלילה חוזרת אל שנות התשעים, מתרחשת בדרום לונדון ועוקבת אחר ראשית יחסיהם של גיבורי הסרט, הגנבים גל ודון. אמון אליוט ("רגשות אשמה") וג'יימס מקארדל ("הסודות של איסטאון") מככבים ולצדם בין היתר טמסין גריג ("אפיזודס"), סטיבן מויר ("דם אמיתי") ושרה גרין ("אחיות רעות").

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: פרמאונט פלוס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 25 בינואר 2024

In the Know

זאק וודס ומייק ג'אדג' שיתפו פעולה ב"עמק הסיליקון" - וודס גילם את ג'ארד האדיר וג'אדג' יצר את הסדרה. עכשיו הם חוברים ליצירת סדרה משותפת שנעשתה באנימציית סטופ-מושן. וודס גם מדבב את הדמות הראשית, לורן כספיאן, המנחה השלישי הכי פופולרי של תחנת הרדיו הציבורית NPR. כל פרק עוקב אחר יצירת פרק מהתוכנית של לורן, ששמה כשם הסדרה, ובה לורן עורך ראיונות עומק עם אורחים אנושיים מהעולם האמיתי. ג'אדג' נמנה אף הוא עם המדבבים, וכך גם ג'יי סמית'-קמרון (ג'רי מ"יורשים").

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: פיקוק (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 25 בינואר 2024

אדוני האוויר (Masters of the Air)

(שם עברי לא רשמי) "אחים לנשק" ו"הפסיפיק", שתי סדרות המלחמה עטורות הפרסים והשבחים שהפיקו סטיבן ספילברג, טום הנקס וגארי קורצמן ב-2001 וב-2010 בהתאמה, הפכו לקלאסיקה על-זמנית כמעט מיידית. עכשיו צלע שלישית מצטרפת לפאזל ההירואי-טראגי הזה - הפעם מהאוויר, ובאפל טיוי, בניגוד לקודמות שהופקו ב-HBO. עלילת הסדרה מגוללת את סיפורם של חיילי חיל האוויר השמיני האמריקאי, שהובילו את התקיפות המכריעות מעל ברלין, דרזדן והאנובר, בעודם מנהלים קרבות אוויר אימתניים בגובה 25 אלף רגל מול המפציצים הגרמנים. עלות כל אחד מעשרת פרקי הסדרה נאמדת בין 20 ל-27 מיליון דולר. הקאסט כולל בין היתר את אוסטין באטלר ("אלוויס"), בארי קוגן ("רוחות אינישרין", "סולטבורן"), קאלום טרנר (סרטי "חיות הפלא", "פשע במעגל סגור"), שוטי גטווה ("חינוך מיני", דוקטור הו החדש) וגם סויר ספילברג, הבן של.

ז'אנר: דרמה מלחמתית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 26 בינואר 2024

זרות (Expats)

דרמה בת שישה פרקים בכיכובה של ניקול קידמן. בהונג קונג הסוערת של 2014, על רקע המרקם המורכב של תושביה, חייהן של שלוש נשים אמריקאיות מצטלבים לאחר טרגדיה משפחתית פתאומית. מפגש בודד מתחיל שרשרת אירועים משני חיים, שמותיר את כולם לנווט באיזון המורכב בין אשמה לאחריות. את הסדרה יצרה לולו וואנג ("הפרידה") על פי הספר של ג'ניס י"ק לי ("המורה לפסנתר").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 26 בינואר 2024

קתרינה (The Great)

העונה השלישית והאחרונה של הקומדיה התקופתית בכיכובם של אל פנינג וניקולס הולט, שכבר עלתה ביס בסמוך לשידור בהולו האמריקאי, מגיעה עתה גם לסלקום טיוי. העלילה מגוללת באמצעות חופש אמנותי נרחב ביותר את סיפור עלייתה וגדולתה של קתרינה הגדולה, קיסרית רוסיה. שידור שבועי.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיה תקופתית
איפה רואים: יס
מתי עולה לאוויר: שלישי, 30 בינואר 2024

פול ט. גולדמן (Paul T. Goldman)

קומדיית דוקו-פשע של שירות הסטרימינג פיקוק המזכירה את מעלליהם של סשה ברון כהן וניית'ן פילדר, ואכן נוצרה על ידי ג'ייסון וולינר ששיתף פעולה עם שניהם בעבר (הוא למשל ביים את "בוראט" השני). עולמו של פול טי גולדמן התהפך כאשר הוא מגלה שאשתו חיה חיים כפולים סודיים. מאמציו לחשוף את האמת דחפו אותו למבוך של הונאה, רמייה ועבריינות שהופך אותו, כלשונו, "מנמושה ללוחם". וולינר מנסה למנוע מהסדרה שחשב שהוא עושה על האירוע לרדת מהפסים, כשגולדמן מככב בשחזורים, משנה את התסריט ומאתגר את החזון של הבמאי. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיית דוקו-פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 31 בינואר 2024

בייבי בנדיטו (Baby Bandito)

דרמת פשע צ'ילאנית המבוססת על סיפור אמיתי. שמו האמיתי היה קווין טפיה, אבל באירופה הוא נודע כ"בייבי בנדיטו". סיפורו של גולש הסקייטבורד שביצע את שוד המאה בצ'ילה.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 31 בינואר 2024

The Seven Deadly Sins: ארבעת אבירי האפוקליפסה (The Seven Deadly Sins: Four Knights of the Apocalypse)

סדרה חדשה במסגרת סדרת האנימה היפנית הוותיקה "The Seven Deadly Sins", שזמינה ברובה בנטפליקס. נבואת אבדון מתפשטת בבריטניה השלווה. נער טוב לב יוצא למסע של גילוי - ונקמה.

ז'אנר: אנימה-אקשן-פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 31 בינואר 2024

seperator

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש דצמבר 2023, כולל הגלגול החדש של "פרייז'ר", סיומה של "הכתר", עונה שנייה של "ריצ'ר", סדרת הבת של "בית הנייר" המתמקדת בברלין, צוות של "לביאות" במבצעים מיוחדים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully