קשוב מאוד 139: הריאליטי יולד בעצב בנים
אלבומי הבכורה של דוד לביא וחנן בן סימון, בוגרי תוכניות ריאליטי מוזיקליות שהולכים הכי רחוק שאפשר מהמיינסטרים, הם פוטנציאל טוב להמשך וזו לגמרי לידה סבירה
אלבומי הבכורה של דוד לביא וחנן בן סימון, בוגרי תוכניות ריאליטי מוזיקליות שהולכים הכי רחוק שאפשר מהמיינסטרים, הם פוטנציאל טוב להמשך וזו לגמרי לידה סבירה
"Hopelessness" הוא לא רק אלבום מצוין ופוליטי אלא גם אלבום בכורה היות וזו הפעם הראשונה שאנוני מזדהה בשמה ובזהותה החדשים לאחר שנים ארוכות שבהן העולם הכיר אותה כאנתוני הגרטי
לקראת הבלוק פארטי של מוקי שיארח את אמני ההיפ הופ הישראלים, נדב מנוחין חזר אל איחודים קודמים וגילה שלעתים, התוצאה היתה מביכה אבל לפחות היתה קיימת
אלבום כזה שהיה יוצא תחת ידי כל מוזיקאי ישראלי אחר היה זוכה לתשואות מקיר לקיר, אבל מתחת לשמו של סחרוף הוא פתאום מעט מחוויר. זה קורה מפני שמדובר אולי ביצירה האינטימית של המוזיקאי מעודו, וגם הצנועה מביניהן
אלכס בליקר, בסיסט להקת Real Estate שמגיעה בקרוב להופעה בישראל, בשיחה עם וואלה! תרבות על הגשמת החלום של כל להקה שמנגנת במרתף בית ההורים, הביקורות שכל האלבומים שלה נשמעים אותו דבר, על סוגיית ההגעה לישראל, והבטחה שהקהל המקומי יזכה לשמוע לראשונה שירים חדשים
התשיעי של רדיוהד מבהיר פעם נוספת את הרלוונטיות שלה - אלבום חסר יומרות (יחסית, יחסית), עשיר, מורכב ונוגה, שהקלטתו סמוך לפרידה של תום יורק מזוגתו זה 23 שנה מוטמעת בו היטב
בנאי היה טיפוס נדיר למדי בישראל: אמן במה אמיתי, פרפורמר מגוון מאוד, שמחליף בין רגע ארשת רצינית, מכובדת וכבדת ראש עם מערכון ציני שיורה חץ לכל המקומות הנכונים. הוא היה המיזוג בין המצחיק והרציני, המתגעגע והמשועשע, החדש והמסורתי
עם ביצועים לשירים מכל הקריירה - סאונדגארדן, טמפל אוף דה דוג, אודיוסלייב וסולו - כריס קורנל חזר ברביעית לישראל, ומני אבירם יצא פעם נוספת לפתור את יחסיו עם האיש
פי ג'יי הארווי היא אמנית שנסלח לה על הכל, היא הרוויחה את זה ביושר וביושרה. באלבומה החדש היא שוב יוצאת באמירות נוקבות על העולם, ועל אף העובדה שאי אפשר לטעות בכוונותיה הכנות, האם די בכוונות?