וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יורשים", "סיפורה של שפחה" ועוד: מתי יחזרו הסדרות שהתעכבו בגלל הקורונה?

עודכן לאחרונה: 9.10.2020 / 16:02

בעוד הוליווד מתמודדת עם המהמורות שהקורונה מניחה בדרכה, החלו צילומי חלק גדול מהסדרות שהתעכבו. אז מתי תחזור "האנטומיה של גריי"? מתי תגיע העונה השישית של "זרה"? ומה עם "גברת מייזל המופלאה", "יורשים", "סיפורה של שפחה" ו"דברים מוזרים"? כל המידע

טריילר "האנטומיה של גריי" עונה 17/yes

אחרי עיכוב של כמה חודשים בשל מגפת הקורונה, החל מאוגוסט החלו לחזור לא מעט הפקות טלוויזיוניות לצילומים. יש הבחנה משמעותית בהתאם למיקום הצילומים של כל סדרה - אזורים אדומים יותר ופחות. בלוס אנג'לס למשל המחלה עדיין משתוללת, מה שהופך את כל הצוותים, בכללם השחקנים, לפגיעים יותר. הפקות כאלה מונות בדרך כלל מאות בני אדם, כך שהאפשרות להדבקה לא קטנה.

כדי להימנע ממקרים כאלה נכנסה הוליווד לשגרת קורונה. כל אנשי הצוות בהפקות עוברים בדיקות קורונה מספר פעמים בשבוע, על כולם בסט הצילומים לעטות מסכה בכל רגע נתון מלבד מאשר מול המצלמה, בסט ישהה מספר אנשים מצומצם ככל הניתן וכן הלאה. בוונקובר, קנדה, בה מצולמות שפע של סדרות אמריקאיות ("הרופא הטוב", "הפלייליסט של זואי" וכמעט כל הסדרות של רשת ה-CW, דוגמת "ריברדייל", "סופרגירל", "הפלאש" ו"אגדות המחר"), המעבדות שעורכות את בדיקות הקורונה הגיעו לאחרונה לעומס כה גדול, עד שלא הצליחו לעמוד בדדליין של הבדיקות וההפקות נאלצו לעצור למספר ימים.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

GLOW עונה 3. נטפליקס,
בוטלה אחרי שחודשה. "GLOW"/נטפליקס

ההשתהויות הופכות להיות ארוכות יותר, לפחות בפוטנציה, כאשר אחד מחברי הצוות נדבק בפועל במחלה, מה שמחייב את כל היתר להיכנס לבידוד. הפקות של סדרות כמו "היפים והאמיצים" (שמצולמת בלוס אנג'לס), "שיקגו MED" (בשיקגו) ואחרות נאלצו לעשות הפסקה מהסיבה הזאת. במקרה של האחרונה זה קרה פעמיים: בפעם הראשונה הגילוי גרם להפסקה של יומיים, ובפעם השנייה של שבועיים. במילים אחרות, בנוסף לעיכוב שכפו הסגרים ברחבי העולם, אפשר להיות בטוחים שהמציאות הנוכחית תניב בלת"מים נוספים. וכמו שאנחנו מגלים תכופות, ההפסקות והעיכובים הזמניים הם הרע במיעוטו. ישנן סדרות שכבר לא יחזרו בכלל כי הן מורכבות יותר להפקה תחת הכללים החדשים, או כי הצילומים שלהן מתקיימים באזורים בעייתיים.

רק בשבוע הזה שתי סדרות סיימו כך את חייהן, על אף שכבר חודשו לעונות נוספות. הראשונה היא "GLOW" הנהדרת, שבוטלה על ידי נטפליקס על אף שכבר הוזמנה ממנה עונה רביעית ואחרונה, ועל אף שהתסריטים שלה כבר נכתבו. היו מספר דברים שפעלו לרעתה של "GLOW", סדרה שעוסקת בליגת היאבקות נשית בשנות השמונים. היא מורכבת מאנסמבל גדול של שחקניות (בהן אליסון ברי ובטי גילפין), וכמתבקש מהנושא שלה - דורשת מגע מתמיד, מיוזע ומתנשף בין הנשים. הסדרה השנייה, שבוטלה ביום רביעי, היא "איך להפוך לאלוהים" בכיכובה של קירסטן דאנסט (המשודרת בישראל בסלקום tv). במקרה שלה הסיבה הרשמית היא בעיית לוחות זמנים. העיכובים הכפויים הארוכים טורפים את הלו"ז של שחקנים ואנשי צוות רבים, ולפעמים גם של לוקיישנים שמספר פרויקטים מתוכננים להשתמש בהם.

עוד בוואלה!

"מי מתגורר באחוזת בליי", "לוחם", "מחפשי האמת": מדריך סדרות אוקטובר 2020

לכתבה המלאה
איש הניסים, סדרה של נטפליקס. נטפליקס,
הראשונה לזהות. "איש הניסים", שבוטלה כבר במרץ/נטפליקס

שתי הסדרות הללו מצטרפות לנוספות שכבר חודשו ולבסוף בכל זאת בוטלו. נטפליקס עצמה עשתה זאת גם באוגוסט עם "זה מה שחסר לי עכשיו" ("I Am Not Okay With This") ו"עולם חדש" ("The Society"). רשת ABC כבר שיבצה את "סטאמפטאון" בלוח הסתיו שלה, אבל כאשר ההפקה לא הצליחה לעמוד בדדליין בגלל הלוגיסטיקה המורכבת שהביאה עמה הקורונה, הרשת פשוט ביטלה לגמרי את הסדרה. בנוסף, הקורונה הביאה כבר במרץ לביטולה של סדרת נטפליקס נוספת שטרם חודשה רשמית: "איש הניסים" ("Messiah"). סדרה חובקת עולם ועמוסת ניצבים כמוה פשוט לא יכולה לשרוד במציאות הזו.

למרות זאת, נכון לעכשיו רוב ההפקות חזרו לפעילות או מתכננות את חזרתן. חלקן מגיעות כבר בחודש אוקטובר, כולל "הגולדברגים", "החיים עצמם", "אמא אמריקאית" ו"המנדלורי". נוסף להן, זה מה שידוע בשלב הזה על הסדרות המתוסרטות שבדרך אלינו, אם כי לנוכח כל האמור לעיל, מן הסתם הדברים עלולים להשתנות.

WandaVision, וונדה-ויז'ן, אליזבת אולסן, פול בטאני. דיסני פלוס,
סדרת מארוול הראשונה שתגיע למסך. "WandaVision"/דיסני פלוס

For All Mankind (אפל טיוי פלוס)
הדרמה התקופתית האלטרנטיבית נאלצה לקטוע את צילומי העונה השנייה בחודש מרץ האחרון. באמצע אוגוסט היא חזרה כדי להשלים את צמד הפרקים האחרונים בלוס אנג'לס. קרוב לוודאי שאפשר לצפות שתגיע למסך ב-2021.

The Falcon and the Winter Soldier (דיסני פלוס)
הסדרה של מארוול אמורה הייתה להיות להיט הקיץ הגדול של דיסני פלוס, עד שהגיעה הקורונה. בספטמבר היא חידשה את צילומיה בצ'כיה. כל שנדרש לה הוא תשעה ימי צילומים (ואז חודשים של עריכה, אפקטים וכו'). ששת פרקי העונה צפויים להגיע למסך ב-2021. יש לציין שבישראל השירות והסדרות שלו עדיין לא זמינים.

Loki (דיסני פלוס)
סדרה נוספת של מארוול בת שישה פרקים, הפעם בכיכובו של טום הידלסטון. היא צפויה להגיע בתחילת 2021.

NCIS + NCIS לוס אנג'לס + NCIS ניו אורלינס (בישראל ב-HOT)
סדרות הפשע של CBS חזרו לצילומים בספטמבר, כך שניתן לצפות לבכורה שלהן בנובמבר, אף ש-CBS עדיין לא הכריזה על מועדי עלייה.

See (אפל טיוי פלוס)
הסדרה העתידנית בכיכובו של ג'ייסון מומואה ("משחקי הכס") אמורה לחזור החודש לצילומים שיימשכו עד מרץ 2021.

S.W.A.T (בישראל ב-yes ו-HOT)
סדרת הברודקאסט האמריקאית הראשונה שחזרה לצילומים, אי אז בשלהי אוגוסט, כך שגם לעונה הרביעית שלה אפשר לצפות כנראה בנובמבר, ובהמשך גם כאן בישראל.

WandaVision (דיסני פלוס)
הסדרה של מארוול, העוקבת אחר וונדה מקסימוף ו-ויז'ן, צפויה להגיע לשירות בדצמבר הקרוב בשידור שבועי.

אופוריה איפור. HOT,
יקח עוד קצת זמן, אבל לפחות צפוי פרק ביניים. זנדאיה, "אופוריה"/HOT

אגדות המחר (בישראל בנטפליקס)
החודש אמורים היו להתחיל צילומי העונה השישית, אבל הם מתעכבים יחד עם המעבדה שעושה את בדיקות הקורונה. למסך היא צפויה להגיע באביב 2021.

אווניו 5 (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
הקומדיה של HBO, שקצת חזתה את ההתנהגות האנושית בהתפרצות הקורונה מוקדם יותר השנה, צפויה להתחיל את הפקת העונה השנייה בנובמבר הקרוב.

אוזרק (נטפליקס)
צילומי העונה הרביעית והאחרונה אמורים להתחיל ב-9 בנובמבר.

אופוריה (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
העונה השנייה בעיבוד של HBO לדרמת הנעורים הישראלית הושהתה אף היא בגלל המגפה, אחרי שכבר החלה במרץ 2020. בריאיון בספטמבר אמרה זנדאיה, שמאז זכתה על תפקידה בפרס האמי לשחקנית הטובה ביותר, כי העונה השנייה כבר כתובה בשלמותה ושהיא יפהפיה. קייסי בלויז, נשיא HBO, אמר שהצילומים צפויים לצאת לדרך בתחילת 2021. בנוסף תפיק הסדרה פרק קורונה מיוחד, שכנראה ישמש כגשר בין העונה הראשונה לשנייה.

אטלנטה (בישראל ב-yes)
מלכתחילה תכננו דונלד גלובר ו-FX שצילומי העונות 3 ו-4 יתקיימו בצמוד. זה אמור היה לקרות השנה, אבל כרגע נדחה לתחילת 2021. הפעם האחרונה שהדרמה הקומית המהוללת שזפה את המסך הייתה במאי 2018.

אטלנטה עונה 2. יח"צ,
שתי עונות ברצף. "אטלנטה"/יח"צ

בארי (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
הקומדיה של ביל היידר ב-HBO אמורה הייתה להתחיל צילומים באפריל האחרון. בריאיון עם סטיבן רוט, שמגלם בסדרה את פיוקס, בחודש יוני, אמר השחקן שאולי לא יחזרו לצלם עד ינואר 2021, אבל סיכוי טוב שענקית הכבלים מנסה לעשות את זה מוקדם יותר.

בית הנייר (נטפליקס)
צילומי העונה החמישית והאחרונה החלו באוגוסט בדנמרק ואז עברו לספרד ופורטוגל. גם בלי עיכובים מיותרים מדובר בכשבעה חודשי צילומים, כך שלכל המוקדם אפשר לצפות לה בקיץ 2021.

ברוקלין תשע תשע (בישראל ב-HOT)
הכותבים נאלצו לשכתב את תסריטי העונה כדי להכניס לסיפור את הקורונה ואת המחאה נגד המשטרה. כרגע לא ברור מתי תתחיל לצלם.

ברק שחור (בישראל בנטפליקס)
עדיין אין תאריך ידוע לצילומים אבל היא מתכוננת להגיע למסך בינואר 2021, אז מתישהו בקרוב.

בשירות החוק (Line of Duty; בישראל בנטפליקס, ובכאן 11 תחת השם "שחיתות")
בחודש מרץ הושעו צילומי העונה השישית אחרי ארבעה שבועות, ובסוף אוגוסט הם חזרו תחת המגבלות הנדרשות של בריטניה. סיכוי טוב שהעונה תגיע למסך עוד לפני סוף השנה.

גברת מייזל המופלאה (אמזון פריים וידאו)
איימי שרמן-פלדינו, יוצרת הסדרה, סיפרה השבוע שצילומי העונה הרביעית צפויים להתחיל בניו יורק ב-7 בינואר 2021. עם זאת, שוב, מאחר שהמגפה שוב מתחילה להתגבר בניו יורק, לכו תדעו אם זה אכן יצלח. בהנחה שכן, אפשר לצפות לה על המסך בסתיו 2021.

דברים מוזרים (נטפליקס)
צילומי העונה הרביעית החלו ב-28 בספטמבר בג'ורג'יה, ואחריהם צפוי תהליך ארוך של עריכה ואפקטים, כך שאם הכל ילך כשורה אפשר לצפות גם לה מתישהו בשלהי 2021.

דיקינסון (אפל טיוי פלוס)
העונה השנייה בקומדיה המוזרה בכיכובה של היילי סטיינפילד תגיע ב-8 בינואר 2021. היא כבר חודשה לעונה שלישית.

גברת מייזל המופלאה עונה 2, The Marvelous Mrs. Maisel, רייצ'ל ברוסנהן, טוני שלהוב. יח"צ,
ינואר בניו יורק. "גברת מייזל המופלאה"/יח"צ

האנטומיה של גריי + תחנה 19 (בישראל שתיהן ב-yes)
הדרמה הרפואית וסדרת הבת שלה יגיעו ב-12 בנובמבר, ובצמוד גם בישראל. כמתבקש, "האנטומיה" תעסוק בין היתר גם בקורונה.

הטובות לקרב (בישראל ב-yes)
העונה הרביעית נחתכה באמצע בגלל הקורונה. העונה החמישית תגיע ב-2021, אבל תאבד את אחת מהכוכבות שלה: קוש ג'מבו, שמגלמת את לוקה קווין, החליטה לעזוב.

הכתר (נטפליקס)
הפרקים האחרונים של העונה הרביעית צולמו על אף שהמגפה כבר השתוללה באנגליה בחודש מרץ האחרון, כך שהיא תגיע כמתוכנן ב-15 בנובמבר הקרוב. עם זאת, העונה החמישית לא תגיע לפני 2022, בדומה למה שהיה בפעם הקודמת שהתחלף כל הקאסט.

המכשף (The Witcher; נטפליקס)
העונה השנייה חידשה את צילומיה ב-17 באוגוסט בבריטניה. על פי הדיווחים, בשל מגבלות הקורונה הצילומים צפויים להימשך שמונה חודשים, וזאת כמובן אם לא יהיו הפסקות כפויות. כך שגם במקרה שלה זה כנראה לא יקרה לפני סתיו 2021.

המפתחות של משפחת לוק (Locke & Key; נטפליקס)
סדרת הפנטזיה חזרה לצלם את עונתה השנייה בחודש ספטמבר בטורונטו, מה שאמור להימשך עד סוף מרץ 2021.

המתים המהלכים (בישראל ב-yes)
סיום חלקה הראשון של העונה העשירית בסדרת-האם שודר השבוע חודשים רבים אחרי הפרקים שקדמו לו. חלקה השני של העונה, שימנה שישה פרקים, יגיע מתישהו ב-2021. צילומיו יחלו החודש בג'ורג'יה, ובעוד שנה יחלו צילומי העונה ה-11.

המתמחה (בישראל ב-yes)
העונה הרביעית של הדרמה הרפואית תגיע מתישהו בתחילת 2021. פרק פתיחת העונה צפוי לעסוק בקורונה.

הפלאש (בישראל בנטפליקס)
החודש אמורים היו להתחיל צילומי העונה השביעית בוונקובר, אבל העיכוב במעבדות מנע זאת. אל המסך היא צפויה להגיע כנראה בינואר 2021.

הרופא הטוב (בישראל ב-HOT)
העונה הרביעית צפויה להגיע למסך ב-2 בנובמבר ולאחר מכן גם לישראל.

הרשימה השחורה (בישראל ב-yes, סלקום tv ונטפליקס)
העונה השמינית צפויה לעלות ב-13 בנובמבר בארצות הברית ובצמוד בישראל.

האנטומיה של גריי עונה 15, אלן פומפאו. יס,
תעסוק גם בקורונה. "האנטומיה של גריי"/יס

וינונה ארפ (בישראל בנטפליקס)
צילומי ששת הפרקים האחרונה של העונה הרביעית החלו בקיץ, כך שאפשר לצפות להם בסוף השנה או תחילת 2021.

ויקינגים (בישראל ב-yes)
חלקה השני של העונה השישית, כלומר עשרת הפרקים האחרונה של הסדרה, צפויים להגיע עוד השנה, כנראה בנובמבר.

זרה (בישראל ב-yes ובסלקום tv)
צילומי העונה השישית, שאמורים היו להתחיל במאי האחרון, נדחו על פי השמועות לינואר 2021, כך שאפשר לצפות לה רק בשלב מאוחר של השנה הבאה.

חומריו האפלים (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
העונה השנייה בסדרת הפנטזיה של ה-BBC ו-HBO נאלצה גם היא להפסיק את צילומיה בחודש מרץ, אבל הקורבן היה הפרק האחרון של העונה, שעומד בפני עצמו ולא משפיע על כלל העלילה. אי לכך ישודרו שבעה פרקים, שצפויים להגיע בנובמבר.

חוק וסדר: מדור מיוחד (בישראל ב-yes וב-HOT)
העונה ה-22 של סדרת הפשע צפויה לעלות בארצות הברית ב-12 בנובמבר, ובהמשך גם בישראל.

חיים אחרים (Another Life; נטפליקס)
סדרת המד"ב החלה את צילומיה באוגוסט האחרון, כך שיש לשער שתגיע למסך בסביבות אביב/קיץ 2021.

חינוך מיני (נטפליקס)
צילומי העונה השלישית של דרמת הנעורים הקומית אמורה הייתה להתחיל בחודש מאי, אך נדחו והחלו לבסוף בספטמבר בדרום וויילס. כרגע היא צפויה להגיע למסך בפברואר 2021.

זרה. יח"צ,
רק בשנה הבאה. "זרה"/יח"צ

יורשים (בישראל ב-HOT, yes וסלקום tv)
העונה השלישית של זוכת האמי הטרייה צפויה להתחיל את צילומיה במהלך הסתיו, מה שלכל המוקדם יביא אותה אל מסכינו בחודש מאי 2021.

לוציפר (נטפליקס)
צילומי העונה השישית והאחרונה החלו השבוע. עוד קודם לכן צפוי להגיע חלקה השני של העונה החמישית, שכבר צולם. טרם נקבע לכך מועד, אבל כבר ידוע שזה לא יקרה לפני 2021.

מוקד 911 + מוקד 911: טקסס (בישראל שתיהן ב-yes)
דרמות האקשן של ריאן מרפי החלו לצלם החודש את עונותיהן החדשות. במקרה של סדרת הבת, היא נאלצת להיפרד מהכוכבת הראשית שלה, ליב טיילר - גם זה בשל הקורונה. טיילר מתגוררת באנגליה עם משפחתה, כולל שני ילדים קטנים, כך שאינה יכולה לטוס בקלות ובתכיפות כשם שהיה בעבר. לכן ביקשה לעזוב, והסדרה בשלב הזה תמשיך בלעדיה.

מחזור כישור הזמן (The Wheel of Time; אמזון פריים וידאו)
סדרת הפנטזיה המיוחלת החלה את צילומיה בצ'כיה בספטמבר 2019 ואמורה הייתה לסיים בחודש מאי השנה, מה שכמובן לא הסתייע. ההפקה חזרה בספטמבר כדי לסיים את צילומי שני הפרקים שנותרו לעונה, ואלה אמורים להימשך עד דצמבר.

מיליון דברים קטנים (בישראל ב-yes)
העונה השלישית צפויה לעלות ב-19 בנובמבר בארצות הברית, ולאחר מכן גם בישראל.

מכושפות: הדור החדש (בישראל ב-yes)
העונה השלישית לא תגיע לפני ינואר 2021.

ממלכת החיות (בישראל בסלקום tv)
הפקת העונה החמישית של דרמת הפשע חזרה בחודש ספטמבר, כך שניתן לצפות לה בסוף השנה או תחילת 2021.

יורשים עונה 2 פרק 10. HBO,
באביב הבא לכל המוקדם. "יורשים"/HBO

נערות דרי (בישראל בנטפליקס)
העונה השלישית של הקומדיה הבריטית/אירית הנפלאה אמורה הייתה להצטלם הקיץ. בריאיון הביע דילן לואלין (שמגלם את ג'יימס) תקווה שהצילומים יחלו לפני סוף השנה, אבל אין משהו רשמי.

סופרגירל (בישראל בנטפליקס)
עוד סדרה שמצולמת בוונקובר. "סופרגירל" אמורה הייתה להתחיל לאחרונה את צילומי העונה השישית והאחרונה, וגם אם זה קרה, ההפקה נעצרה בשל העיכוב בבדיקות הקורונה. לפי שעה היא מתוכננת להגיע למסך באביב 2021.

סיפור פשע אמריקאי: הדחה (בישראל ב-yes)
הכרך החדש בסדרת האנתולוגיה של ריאן מרפי (קדמו לו "אמריקה נגד או ג'יי סימפסון" ו"הרצח של ורסצ'ה") עוסק בסיפור ניסיון ההדחה של הנשיא קלינטון אחרי הרומן שלו עם מוניקה לווינסקי. במקור העונה תוכננה לעלות בחודש נובמבר, לפני הבחירות בארצות הברית, אבל זה כמובן לא יקרה - רק החודש החלו צילומי העונה.

סיפורה של שפחה (בישראל ב-HOT)
הפקת העונה הרביעית של הדרמה הדיסטופית של הולו נפסקה בחודש מרץ אחרי כשבועיים של צילומים בטורונטו, קנדה. בתחילת ספטמבר היא שבה, כך שבוודאי אפשר לצפות לה בסביבות אביב 2021.

סמוך על סול (בישראל ב-HOT, yes, סלקום tv ונטפליקס)
מראש היה ידוע שהעונה השישית והאחרונה תגיע לכל המוקדם בסוף 2021, כך שיש עוד זמן להמתין ולקוות שלא יהיו עד אז אירועים בלתי צפויים שיעכבו אותה עוד יותר. בינתיים כבר יש כזה, שכרגע כנראה עדיין משאיר אותה בטווח של סוף השנה הבאה: במסגרת פאנל של יוצרים אמר יוצר הסדרה, פיטר גולד, שהם קיוו להתחיל לצלם עוד לפני סוף 2020, אבל זה כבר לא יקרה. הוא הוסיף ואמר שסוני, שמפיקה את הסדרה, עושה כל שביכולתה כדי להחזיר את הצילומים בצורה בטיחותית.

פוזה (בישראל ב-yes)
העונה השלישית של דרמת הלהט"ב של ריאן מרפי הפסיקה את צילומיה במרץ. החודש היא סוף סוף שבה.

פיקי בליינדרז (כנופיית ברמינגהם; בישראל בנטפליקס)
בחודש מרץ הפסיק ה-BBC את הפקת העונה השישית. במאי הסדרה אנתוני ביירן אמר שהם מקווים להתחיל לצלם בסוף 2020 או תחילת 2021, צילומים שייארכו עד מאי או יוני, ואז עוד חצי שנה של עריכה. בקיצור, יש זמן.

קוברה קאי, ראלף מאצ'יו. יוטיוב פרימיום,
העונה השלישית כבר בקנה. "קוברה קאי"/יוטיוב פרימיום

קוברה קאי (נטפליקס)
העונה השלישית של דרמת אמנויות הלחימה הנהדרת, שעקרה לאחרונה מיוטיוב לנטפליקס, תעלה בינואר 2021.

קרניבל רואו (Carnival Row; אמזון פריים וידאו)
צילומי העונה השנייה של סדרת הפנטזיה בכיכובם של אורלנדו בלום וקארה דלאבין הסתיימו בצ'כיה באוגוסט האחרון. על סמך לוח הזמנים מהעונה הראשונה, אפשר לצפות לחדשה באביב/קיץ 2021.

ריברדייל (בישראל בנטפליקס)
צילומי העונה החמישית החלו באמצע ספטמבר, והיא כנראה תחל את שידורה בינואר 2021.

שיקגו Fire + שיקגו PD + שיקגו Med (בישראל כולן ב-HOT)
שלוש הדרמות של דיק וולף ברשת NBC צפויות לחזור ב-11 בנובמבר, ובהמשך גם בישראל.

שר הטבעות (אמזון פריים וידאו)
הפקת הענק הטלוויזיונית החדשה חזרה לצלם בסוף ספטמבר בניו זילנד, אחרי שבחודש מרץ כמעט סיימה את שני הפרקים הראשונים. את חודשי ההפסקה, אגב, ניצלו יוצרי הסדרה כדי למפות ולכתוב את העונה השנייה, שכבר הוזמנה מבעוד מועד.

תוכנית הבוקר (אפל טיוי פלוס)
סדרת הדגל של אפל, בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס וויתרספון, החלה לאחרונה לצלם את העונה השנייה. קודמתה צולמה במשך שבעה חודשים, כך שאפשר אולי לצפות לה רק בשלהי 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully