וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה נשים רוצחות", "לופן", "הטובות לקרב", "לוקי": מדריך סדרות יוני 2021

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 20:17

הגנב הצרפתי האהוב שב בפרקים חדשים, דרמת הנעורים "אליטה" חוזרת עם הפתעות, הקרדשיאנס נפרדות, רוז ביירן מככבת בסדרה חדשה ומסקרנת של אפל טיוי פלוס, "ריק ומורטי" אולי יחזרו לעצמם בעונה החמישית, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה ביוני 2021

טריילר "לופן" - עונה 1 חלק ב'/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שני, 31 במאי 2021

Housebroken
קומדיית אנימציה חדשה של רשת פוקס, העוקבת אחר שלל חיות מחמד המתגוררות באותה שכונה ומשתתפות ביחד בטיפול פסיכולוגי קבוצתי. בין המדבבות קליאה דובאל ("עונת השמחות") ושרון הורגן ("קטסטרופה"), שגם שותפות ליצירת הסדרה, וכן ליסה קודרו, וויל פורטה, טוני הייל, ג'ייסון מנצוקס, מריה במפורד וסאם ריצ'רדסון.

עוד בוואלה!

האיחוד של "חברים" רחוק משלמות אבל כובש ושופע קסם - בדיוק כמו הסדרה

לכתבה המלאה

שלישי, 1 ביוני 2021

Anne Boleyn
אם עדיין לא נמאס לכם מחצר המלוכה של הנרי השמיני, הנה עוד עיבוד לקורותיה של אן בולין, הפעם בדמות מותחן פנטזיה פסיכולוגי ובכיכובה של שחקנית שחורה - ג'ודי טרנר-סמית' ("נייטפלייר", "ג'ט"). הסדרה של ערוץ 5 הבריטי בוחנת את החודשים האחרונים לחייה של אן בולין בטרם הותז ראשה, בעודה נאבקת להבטיח את עתיד בתה ומאתגרת את הפטריארכיה רבת העוצמה שהולכת וסוגרת אותה. עוד מככבים: פאאפה אסיידו ("כנופיות לונדון"), מארק סטנלי (גרן, עמיתו של ג'ון שלג למשמר הלילה ב"משחקי הכס") ולולה פטיקרו ("משוכה על הדרך").

חמישי, 3 ביוני 2021

למה נשים רוצחות
עונה שנייה לקומדיה השחורה המענגת של מארק צ'רי ("עקרות בית נואשות"). שחוזרת עם קאסט חדש וסיפורים חדשים, הפעם בכיכובן של אליסון טולמן ("פארגו"), לאנה פארילה ("עד עצם היום הזה") וניק פרוסט ("אישור מחלה", "מת על המתים"). בכל עונה מציגה הסדרה את סיפוריהן של נשים מתקופות שונות וממעמדות שונים. כל אחת מהן מתמודדת עם בעיות שונות, ועם הגברים בחייה, וכל סיפור מסתיים באופן בלתי נמנע ברצח. העונה החדשה מתרחשת בשנת 1949 ומספרת את סיפורן של אלמה (טולמן) - עקרת בית ביישנית ומגושמת, שהצליחה לשמור על אופטימיות אל מול אכזריותו של העולם עד שגילתה על תחביבו של בעלה; ריטה (פארילה) - אישה שנשואה לאיש עשיר, אכזר וזקן, ובזמן שהיא ממתינה למותו מתחילה לנהל רומן עם גבר צעיר; ודי (בי.קיי קאנון, "הפוליטיקאי"), בתה חסרת הביטחון של אלמה שמתחילה רומן סודי ואסור. גם עם מת'יו דאדריו ("ציידי הצללים"), ורוניקה פלקון ("פרי מייסון"), ג'סיקה פיליפס ("חוק וסדר: מדור מיוחד") רייצ'ל ביי ג'ונס ("משפחה מודרנית") (ב-6 ביוני גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלושה מטרים מעל השמיים (Summertime)
עונה שנייה לסדרת הנוער האיטלקית של נטפליקס, על צעיר וצעירה מעולמות שונים לחלוטין שהתאהבו במהלך חופשת קיץ לחוף הים האדריאטי באיטליה. בהשראת סדרת הספרים של פדריקו מוצ'ה.

Professor T
סדרת דרמה חדשה בת שישה פרקים של שירות הסטרימינג בריטבוקס, המיזם המשותף ל-BBC ו-ITV. בן מילר ("המופע של ארמסטרונג ומילר") מככב כפרופסור ג'ספר טמפסט, מרצה אקסצנטרי אך מבריק באוניברסיטת קיימברידג', שסובל מהפרעה טורדנית-כפייתית ועבר מיוסר.

שישי, 4 ביוני 2021

סוויט טות': נער עם קרניים (Sweet Tooth)
סדרה חדשה בת שמונה של נטפליקס, המבוססת על הקומיקס של DC באותו שם. אגדה פוסט-אפוקליפטית המתרחשת בעתיד שבו מחלה מסתורית מכלה חלק גדול מהאנושות, ובמקביל נולדים תינוקות בני כלאיים - תערובת אנושית וחייתית. ילד-אייל שכזה נאלץ לחבור אל נווד מתבודד והשניים יוצאים להרפתקה יוצאת דופן. בין היתר מככבים נונזו אנונזי ("משחקי הכס") ו-וויל פורטה.

מיי וג'ורג' (Feel Good)
עונה שנייה ואחרונה לדרמה הקומית של נטפליקס בכיכובה של הסטנדאפיסטית מיי מרטין, שגם יצרה את הסדרה, המתמודדת בהומור יבש עם גמילה מאלכוהול, התמכרויות בכלל, ועם החברה שלה שהייתה פעם סטרייטית (בגילומה של שרלוט ריצ'י הנהדרת, "בשר טרי", "Ghosts"). גם ליסה קודרו כאן בתפקיד אמה של מיי.

סיפורה של ליסי (Lisey's Story)
מיני-סדרת מתח חדשה בת שמונה פרקים של אפל טיוי פלוס, המבוססת על ספרו של סטיבן קינג באותו שם, וקינג עצמו אמון על העיבוד. ג'וליאן מור מככבת כאישה ששנתיים קודם לכן איבדה את בעלה סקוט, סופר עטור פרסים (קלייב אואן). סדרה של אירועים מטרידים גורמת לה להתמודד עם זיכרונות מנישואיה, כאלה שעד כה מוחה חסם במכוון. מלבד מור ואואן כולל הקאסט גם את ג'ואן אלן, רון סיפס ג'ונס וג'ניפר ג'ייסון לי. שני פרקים ראשונים עולים בשבוע הראשון, ולאחר מכן שישה פרקים בשידור שבועי.

ראשון, 6 ביוני 2021

Time
דרמת כלא בריטית חדשה בת שלושה פרקים מאת היוצר עטור השבחים והפרסים ג'ימי מקגוורן ("המפצח", "האגמים" ועוד), בכיכובם של שון בין ("משחקי הכס") וסטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת"). מארק קובדן (בין) הוא אסיר חדש, אכול אשמה על פשעו וחסר אונים לנוכח החיים הנפיצים בכלא. הוא פוגש את אריק מקנלי (סטיבן גרהאם), קצין כלא מעולה שעושה כמיטב יכולתו להגן על האנשים שבאחריותו. עם זאת, כאשר אחד האסירים המסוכנים ביותר מזהה את חולשתו של אריק, הוא ניצב בפני בחירה בלתי אפשרית - בין עקרונותיו למשפחתו.

שלישי, 8 ביוני 2021

סוכן חשאי (Intelligence)
עונה שניה לקומדיה הבריטית בכיכובם של דיוויד שווימר ("חברים") וניק מוחמד ("טד לאסו"), המתרחשת במשרדי הביון והביטחון הבריטי (ב-12 ביוני גם ביס).

רביעי, 9 ביוני 2021

Loki
הסדרה התורנית של מארוול בדיסני פלוס, שעוקבת הפעם בשישה פרקים אחר קורותיו של האח החורג של ת'ור, בגילומו הנהדר תמיד של טום הידלסטון. כמו קודמותיה, "וונדהויז'ן" ו"הפלקון וחייל החורף", העלילה מתרחשת אחרי אירועי הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" ועוקבת אחר לוקי מקו הזמן החלופי, כלומר הפוחז ולא זה שיישר את דרכיו לאורך השנים. הנבל האהוב מובא אל "הרשות לתנודות זמן", ארגון מסתורי בירוקרטי המתקיים מחוץ למרחב החלל הזמן ומנטר את קו הזמן. הרשות מגייסת את לוקי לעזרתה, והוא מוצא את עצמו נוסע בזמן ומשנה את ההיסטוריה האנושית.

חמישי, 10 ביוני 2021

משפחת קרדשיאן (Keeping Up with the Kardashians)
אחרי כמעט 14 שנים, 20 עונות ומעל 270 פרקים, "משפחת קרדשיאן" מגיעה לסיומה. בשני הפרקים האחרונים לעונה יוצאות בנות המשפחה לטיול אחרון באגם טאהו, שם הן נזכרות ברגעים האהובים עליהן מהסדרה ואף משחזרות את חלקם. בעוד הן שם, קים מתמודדת עם בעיות בנישואים ומגיעה להחלטה קשה אך חשובה, קורטני מרגישה לחץ גובר מהמשפחה לחדש את מערכת היחסים עם סקוט, וקלואי צריכה להחליט אם לעבור לבוסטון עם טריסטן. כאקט אחרון להנצחת הסדרה שהייתה חלק מחייהן כל כך הרבה זמן, בנות המשפחה מכינות קפסולת זמן ומכניסות אליה פריטים שונים המסמלים רגעים חשובים וזכורים במיוחד מ"משפחת קרדשיאן".
נוסף לפרקי הסיום, ישודרו גם שתי תוכניות פרידה בשבועיים העוקבים: אנדי כהן יישב לשיחה עם בנות המשפחה, ויחד הם יחזרו אל הרגעים השערורייתיים, המרגשים והנודעים לשמצה בתולדותיה הסדרה, וגם יענו על כמה שאלות שנשארו פתוחות (למחרת גם ב-!E ישראל).

שישי, 11 ביוני 2021

לופן (Lupin)
עונה שנייה לסדרת הלהיט הצרפתית של נטפליקס, על קורותיו של הגנב הג'נטלמני אסאן דיופ, השואב השראה מהרפתקאותיו של ארסן לופן ויוצא להתנקם במשפחה העשירה שאחראית למות אביו.

הביתה לפני החשיכה (Home Before Dark)
עונה שנייה לסדרת הדרמה הבלשית של אפל טיוי פלוס על הילדה שנוברת באירועי עיירת מגוריה לטובת העיתון המקומי והחובבני שייסדה. ברוקלין פרינס המעולה ("פרויקט פלורידה") מככבת.

בטי
עונה שנייה לדרמה הקומית של HBO, על קורותיהן של נערות חכמות ומוכשרות המנסות לנווט בין חברויות, התאהבויות ומציאת זהותן בתוך העולם הגברי של סקייטרים בניו יורק (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Love, Victor
עונה שנייה לספין-אוף הטלוויזיוני לסרט "באהבה, סיימון", שעוקב אחר שנות ההתבגרות של נער הומו, ויקטור. עם מייקל צ'ימינו, אנה אורטיז ("בטי"), ג'יימס מרטינז ("בית הקלפים") וסופיה בוש ("מגרש ביתי", "שיקגו PD").

ראשון, 13 ביוני 2021

Blindspotting
סדרת דרמה חדשה של רשת הכבלים סטארז, ספין-אוף לסרט עטור השבחים באותו שם, שבעברית נקרא "תקופת מבחן", בכיכובם של דויד דיגס ורפאל קסל, שגם היו שותפים לכתיבת הסרט ונמנים על יוצרי הסדרה. העלילה הפעם מתמקדת בדמותה של אשלי (ג'זמין סיפס ג'ונס), שכעת נותרת לבדה אחרי המאסר של בעלה (קסל) ועוברת לגור עם חמותה, בגילומה של הלן האנט.

Kevin Can F**k Himself
קומדיה שחורה חדשה של רשת AMC, ששמה מתכתב עם סיטקום אחר - "Kevin Can Wait" בכיכובו של קווין ג'יימס. אתם יודעים, אחד מהסיטקומים הפושרים האלה שעלילתם נבנית סביב הגבר שבמשפחה, המתאפיין לרוב באינפנטיליות, קלילות וחוסר אונים, מה שמצייר את רעייתו כחרוצה ונוקשה. עלילת הסדרה החדשה, שמשלבת בין סיטקום מיושן - כולל פסקול צחוק ומולטי-קאמרה - לפורמט עדכני יותר, מתמקדת ברעיה סיטקומית כזו. יום אחד היא קולטת שחייה ונישואיה רחוקים מלהיות מושלמים, ויוצאת לעשות מעשה. אנני מרפי (אלכסיס מ"שיט'ס קריק") מככבת.

Tuca & Bertie
סדרת האנימציה מבית היוצר של "בוג'ק הורסמן", שבוטלה על ידי נטפליקס אחרי עונה אחת בלבד, זוכה לחיים חדשים באדולט סווים ("ריק ומורטי"). קורותיהן של שתי ציפורים ששוכרות ביחד דירה.

שני, 14 ביוני 2021

סיפורי אליטה (Elite: Short Stories)
סדרת הלהיט הספרדית של נטפליקס חוזרת ביום שישי של השבוע הזה לעונה רביעית, ואת הימים המקדימים מקדישה לסדרת-בת שמגוללת ארבעה סיפורים חדשים ונפרדים, כל אחד מהם מונה שלושה פרקים. ב-14 בחודש תעלה "גוזמן, קאייה ורבה", ב-15 תגיע "נדיה גוזמן", וב-17 תבוא "קרלה וסמואל".

The Republic of Sarah
סדרה חדשה של ה-CW העוקבת אחר עיירה קטנה בניו אינגלנד. כאשר תושביה מאיומים על ידי חברת כרייה חמדנית, שרה קופר, מורה מקומית, מנצלת פרצה בחוק ומכריזה על המקום כרפובליקה עצמאית.

רביעי, 16 ביוני 2021

דייב
עונה שנייה לדרמה הקומית הנהדרת של FX, שיצר הראפר ליל דיקי - הוא דייב ברד - שגם מגלם את עצמו (ב-26 ביוני גם ביס).

חמישי, 17 ביוני 2021

קיץ שחור (Black Summer)
עונה שנייה לסדרה של נטפליקס המתרחשת ביקום של "אומת הזומבים" ("Z Nation"). בחודשים הראשונים שאחרי התפרצות המגפה שגרמה לבני האדם להפוך לזומבים רצחניים. אמא (ג'יימי קינג, "חשיפה לדרום") מנסה להתאחד עם בתה, ובדרך נעזרת באנשים אחרים שמנסים לשרוד ולחמוק הן מהמתים והן מבני אדם שמנסים לשרוד, גם במחיר של הקרבת אחרים.

Generation
סדרת הנעורים היפה של HBO מקס חוזרת להמשך העונה הראשונה שלה, המונה שבעה פרקים.

iCarly
שמונה וחצי שנים אחרי שהסתיימה הסדרה הקומית של ניקלודיאון, היא חוזרת לחיים בגלגול נוסף בשירות הסטרימינג של החברה האם, פראמאונט פלוס, כי זה העולם שאנחנו חיים בו היום. מירנדה קוסגרוב, ג'רי טריינור וניית'ן קרייס חוזרים לתפקידיהם כקרלי, ספנסר ופרדי.

שישי, 19 ביוני 2021

פיזיקל (Physical)
אולי הסדרה החדשה של אפל טיוי פלוס תשכך את כאב הביטול הבלתי צפוי של "Glow"? אולי. כמוה היא דרמה קומית המתרחשת בשנות השמונים ועוסקת בנשים אתלטיות. רוז ביירן מככבת בתפקיד אם ועקרת בית שסובלת בחייה המשמימים בקהילה לחוף דרום קליפורניה. כל זה משתנה כשהיא מגלה את עולם האירוביקה, ובאמצעותו את הדרך להעצמה אישית. צפויות חותלות. מלבד ביירן מככב גם פול ספארקס ("בית הקלפים", "אימפריית הטיילת"), ואת הסדרה יצרה אנני ווייסמן, שכתבה בין היתר עבור "עקרות בית נואשות" ו"עושות כותרות".

אליטה
עונה רביעית לדרמת הנעורים הספרדית של נטפליקס.

ראשון, 20 ביוני 2021

ריק ומורטי
עונה חמישית לקומדיית האנימציה המד"בית, שבתקווה תמצא הפעם את המוג'ו שלה מחדש (למחרת גם בנטפליקס).

פני הרוע (Evil)
דרמת האימה של רוברט ומישל קינג ("האישה הטובה", "הטובות לקרב") חוזרת לעונה שנייה (בהמשך גם ביס).

שני, 21 ביוני 2021

רוצח נעלם בחשיכה: פרק העדכון
פרק עדכון מיוחד לסדרת הפשע האמיתי של HBO, שעקבה אחרי "הרוצח מגולדן סטייט". האנס והרוצח הסדרתי פעל בקליפורניה בין השנים 1974 ל-1986 וביצע לפחות 13 מקרי רצח, למעלה מ-50 מעשי אונס ומעל ל-100 התפרצויות לבתים. הכינוי ניתן לו על ידי העיתונאית והסופרת מישל מקנמרה, שחקרה את הפרשה וכתבה על כך ספר שהפך לרב-מכר. הרוצח עצמו הצליח לחמוק מכוחות המשטרה והבלשים הטובים ביותר בארה"ב ונעלם ליותר משלושה עשורים. כעת מעדכן הפרק המיוחד במה שאירע מאז (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלישי, 22 ביוני 2021

David Makes Man
עונה שנייה לדרמה של רשת הכבלים OWN, של אופרה ווינפרי, פרי עטו של טארל אלווין מקרייני (כותב המחזה שעליו מבוסס הסרט "אור ירח") ומבוסס בחופשיות על חוויותיו. העונה הראשונה עסקה בנעוריו של הגיבור, והפעם עוקבת אחריו כאיש עסקים בשנות השלושים לחייו, שמנסה ליצור פרויקט שאולי יסייע רבות לקהילה שלו.

Motherland: Fort Salem
עונה שנייה לדרמה העל-טבעית של רשת הכבלים פריפורם. במציאות חלופית שבמסגרתה מכשפות אכן חיו בהיסטוריה של ארצות הברית, וכעת בהווה הפכו לחיילות הכי מזרות אימה של האומה, הן רותמות את כוחותיהן כדי להילחם באיומי טרור.

רביעי, 23 ביוני 2021

בחשיכה
עונה שלישית ואחרונה לדרמת המתח על צעירה עיוורת שמתקשה להתאושש מהטראומה שעברה בעקבות שוד אלים (ב-29 ביוני גם ביס).

חם, לוהט, רותח! (Too Hot to Handle)
עונה שנייה לתוכנית הריאליטי הפופולרית של נטפליקס, במסגרתה רווקות ורווקים לוהטים נפגשים ויוצרים קשרים על חופיו של גן עדן. הטוויסט: כדי לזכות בפרס של 100,000 דולר עליהם להתנזר מסקס.

חמישי, 24 ביוני 2021

הטובות לקרב
עונה חמישית לדרמה המשפטית והפוליטית, שלראשונה תשודר בלי שטראמפ - האנטגוניסט המרכזי שלה - יושב בכס הנשיאות. כזכור, העונה הקודמת הסתיימה טרם זמנה בשל מגפת הקורונה והותירה את הצופים עם שתי שאלות מרכזיות שלא נפתרו: תעלומת תזכיר 618, ועתידה של החברה תחת הבעלים החדשים שדרשו לקצץ 20 אחוז ממצבת העובדים. כוש ג'מבו (שמגלמת את לוקה) ודלרוי לינדו (שמגלם את אדריאן בוזמן) עוזבים את הסדרה (למחרת גם ביס).

המרוץ לדראג של רו פול: אול סטארז
עונה שישית לגרסת הכוכבות של תוכנית הריאליטי המהממת (ב-24 ביולי גם ביס).

שישי, 25 ביוני 2021

סנטרל פארק (Central Park)
עונה שנייה לסדרת האנימציה של לורן בושארד, יוצר "Bob's Burgers", באפל טיוי פלוס. קומדיה מוזיקלית העוקבת אחר משפחה שמתגוררת בסנטרל פארק בניו יורק ומשגיחה על תחזוק המקום. מדבבים לזלי אודום ג'וניור ("המילטון") קתרין האן, טייטוס בורג'ס, דויד דיגס ("המילטון", "רכבת הקרח") וסטנלי טוצ'י. קריסטן בל, שדיבבה את הבת בעונה הראשונה, פינתה את מקומה מאחר שהדמות ממוצא מעורב. את מקומה תתפוס אמי רייבר-למפמן, שמוכרת בעיקר כאליסון מ"אקדמיית המטרייה". בל תשוב גם לעונה השנייה עם דמות חדשה.

Sex/Life
דרמה קומית חדשה של נטפליקס בכיכובה של שרה שאהי ("מבוקש"). עברה המיני הנועז של אישה מתנגש בהווה שלה כאישה נשואה ואם, כאשר האקס הפרוע שלה, שהיא לא מסוגלת להפסיק לפנטז עליו, מופיע שוב בחייה.

בוש (Bosch)
עונה שביעית ואחרונה לדרמת הבלש של אמזון פריים וידאו בכיכובו של טייטוס ווליבר ("אבודים", "דדווד") (בהמשך גם באמזון פריים וידאו ישראל).

The Mysterious Benedict Society
סדרת חדשה של דיסני פלוס, העוקבת אחר קבוצת יתומים שחושפים מזימה מרושעת בפנימייה שבה הם לומדים. את המבוגרים מגלמים טוני הייל (איש "Veep" ו"ארסטד דיבלופמנט" בתפקיד כפול, כמר בנדיקט והתאום המרושע שלו), קריסטין שאל ("טיסת הקונקורד") וריאן הרסט ("ילדי האנרכיה").

רביעי, 30 ביוני 2021

סופי: רצח בווסט קורק (Sophie: A Murder in West Cork)
מיני-סדרת פשע אמיתי בת שלושה פרקים של נטפליקס, על סופי טוסקן דו פלנטייה, מפיקה צרפתייה שנרצחה בעת שהייתה בבית קיט מבודד בווסט קורק, אירלנד, ב-1996.

עוד ביס ביוני 2021: מאהבת בתשלום מראש סדרה, מלכת הדרום, בלתי נשכח ועוד.

עוד בהוט ביוני 2021: NCIS ניו אורלינס 7, NCIS עונה 18, אנחנו, רופא להשכיר, רופא ללא גבולות ועוד.

עוד בסלקום טיוי ביוני 2021: אמריקה גוט טאלנט, הפשע: ג'יפסי רוז, רצח בדם קר 2, פשע אמריקאי 1-3, פשע במעגל סגור ועוד.

עוד בנטפליקס ביוני 2021: אימהות עובדות, המכולת של קים, ברק שחור, סטארט אפ ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully