וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טד לאסו", "אמת או חובה", "חופים של סודות": מדריך סדרות יולי 2021

עודכן לאחרונה: 24.7.2021 / 9:13

מאמן הכדורגל המשופם חוזר לעונה שנייה ומיוחלת, שתיים מהסדרות האהובות של נטפליקס שבות עם עונה שנייה, "העוקץ" ו"אחת שיודעת" מקבלות סדרות המשך, וגם "שמיגדון!" המסקרנת-מאוד של אפל טיוי פלוס ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה ביולי 2021

טריילר לעונה השנייה של "אמת או חובה" ("Never Have I Ever")/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). על פי דיווחים שונים, דיסני פלוס צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה, ופראמאונט פלוס ב-2022. תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו.

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שלישי, 6 ביולי 2021

די, שיגעת: תוכנית המערכונים של טים רובינסון (I Think You Should Leave With Tim Robinson)
תוכנית המערכונים עטורת השבחים של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה. יקום מי שזכר שכך קוראים לה בעברית.

עוד בוואלה!

מורשת מפוקפקת: הסיפור מאחורי כישלון סדרת הענק של נטפליקס

לכתבה המלאה

רביעי, 7 ביולי 2021

הביצה: 1997 (The Mire)
עונה שנייה לדרמת הפשע הפולנית של נטפליקס, שבעונתה הראשונה עלילתה התרחשה בשנות ה-80 וכעת קופצת לעשור הבא עם מקרה חדש.

Monsters at Work
סדרת בת חדשה של דיסני פלוס לסרטי "מפלצות בע"מ" האהובים מבית פיקסאר, שעלילתה מתרחשת אחרי אירועי הסרט הראשון, עת העיר מונסטרופוליס נמצאת בתהליך של החלפת אמצעי התדלוק שלה לצחוק, במקום בעתת ילדים. ג'ון גודמן ובילי קריסטל חוזרים לדבב את סאלי ומייק, ומלבדם מונה קאסט המדבבים גם את מינדי קיילינג, הנרי ווינקלר ועוד.

חמישי, 8 ביולי 2021

האויב שבפנים: אפלה אינסופית (Resident Evil: Infinite Darkness)
סדרת אנימציית אימה חדשה של נטפליקס, המבוססת על משחק הווידאו והסרטים שבעקבותיו.

בוגרת כזה (Grown-ish)
עונה רביעית לסדרת-הבת של "שחור כזה", העוקבת אחר קורותיה של זואי וחבריה בקולג' (בהמשך גם ב-yes).

Gossip Girl
סבוניית הנעורים "אחת שיודעת" חוזרת בגלגול חדש ב-HBO מקס, עם חבורת בני עשרה חדשה שלומדים בתיכון פרטי באפר איסט סייד בניו יורק. קריסטן בל, שקריינה את בעלת בלוג הרכילות בגלגול הראשון, תעשה כך גם הפעם. העונה הראשונה מונה תריסר פרקים שרק ששת הראשונים מתוכם עולים בשלב ראשון בשידור שבועי, והשישה האחרונים בסוף השנה.

שישי, 9 ביולי 2021

העוקץ: החזרה (Leverage: Redemption)
צוות סדרת האקשן הקלילה והחביבה "העוקץ" חוזר בסדרת המשך חדשה בשירות הסטרימינג של מאגר הסרטים IMDB (כן, יש כזה, מבית אמזון), עם כל הקאסט המקורי מלבד טימותי האטון, שהטענות על האונס שביצע מעיבות על הקריירה שלו. כזכור, הסדרה המקורית עוקבת אחר צוות של חמישה גנבים שפועלים כסוג של רובין הוד מודרניים, ומסייעים לאנשים הנפגעים ממונופולים וגורמים רבי כוח. כעת חוזר הצוות עם כוחות ומוטיבציה חדשים. הצוות כולל את סופי דברו (ג'ינה בלמן), הנוכלת המבריקה, פארקר (בת' ריסגאף), הגנבת שאמונה על הפעולות הטכניות הדרושות, אליוט ספנסר (כריסטיאן קיין) שאמון על השרירים, וההאקר אלק הארדיסון (אלדיס הודג', "מאחורי המספרים"). אליהם מצטרף הארי ווילסון (נואה האולי, איש "ER"), עורך דין תאגידי שמחפש לעשות עם עצמו תיקון לאחר שהבין שישב יותר מדי זמן בצד הלא נכון של השולחן (ב-11 ביולי גם ביס. כמו כן עלו לשירות כל חמש העונות של הסדרה המקורית, שאף משודרות מדי ערב ביס טיוי אקשן).

לא טיפוסי (Atypical)
עונה רביעית ואחרונה לדרמה הקומית של נטפליקס על נער עם אספרגר שמנסה למצוא אהבה.

וירג'ין ריבר (Virgin River)
עונה שלישית לדרמה הרומנטית של נטפליקס.

הטבחית מקסטמאר (The Cook of Castamar)
דרמה ספרדית תקופתית חדשה של נטפליקס, המבוססת על רומן מאת פרננדו ג' מונייס. במדריד ב-1720, טבחית מוכשרת צדה את עינו של דוכס אלמן שחוזר להתרועע עם החברה האריסטוקרטית אחרי תקופת אבל.

ביו-האקרים (Biohackers)
עונה שנייה לסדרת המד"ב הגרמנית של נטפליקס, על קורותיה של סטודנטית לרפואה שמנסה לחשוף תרמית הקשורה לטרגדיה משפחתית ולמרצה לביולוגיה עם רעיונות חדשניים (בגילומה של ג'סיקה שוורץ, "היום בו לא נולדתי").

This Way Up
אחת הקומדיות המענגות של 2019 חוזרת בעונה שנייה, והפעם עולה במלואה בהולו בארצות הברית ומעט לאחר מכן גם תהיה זמינה בערוץ 4 במולדתה בריטניה. עכשיו רק נשאר לבקש שגוף שידור מקומי ירכוש אותה אף הוא. אשלינג בי ("החטא הקדמון", "לחיות עם עצמך") כתבה ומככבת גם הפעם, ולצדה שרון הורגן ("קטסטרופה") ואסיף מנדבי. ביי מגלמת את אניה, בחורה המנסה לשקם את חייה אחרי "התמוטטות עצבים קטנטונת".

התוכנית של סנופי (The Snoopy Show)
עונה שנייה לסדרת האנימציה של אפל טיוי פלוס בכיכובו של הכלב סנופי וחברו הטוב, הציפור הקטנה וודסטוק.

The Patrick Star Show
סדרת בת של בובספוג מכנסמרובע המתמקדת בפטריק בצעירותו (בהמשך גם בניקלודיאון ישראל).

ראשון, 11 ביולי 2021

הלוטוס הלבן
מיני-סדרה קומית חדשה של רשת HBO שנוצרה, נכתבה ובוימה על-ידי מייק ווייט ("מוארת", "רוק בבית הספר"). הקאסט עתיר הכוכבים מונה בין היתר את קוני בריטון ("אורות ליל שישי", "נאשוויל"), ג'ניפר קולידג' ("אמריקן פאי"), ג'ייק לייסי ("בנות", "המשרד"), אלכסנדרה דדאריו ("למה נשים רוצחות", "בלש אמיתי") וסידני סוויני ("אופוריה"). הסדרה מתרחשת בכפר נופש בהוואי ועוקבת אחר חייהם ומעלליהם של הבעלים, העובדים והאורחים במשך שהותם (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

ממלכת החיות
עונה חמישית לדרמת הפשע של TNT על פי הסרט האוסטרלי עטור השבחים באותו שם. הוזמנה גם עונה שישית שתהיה אחרונה (ב- 15 ביולי גם בסלקום טיוי ובפרטנר טיוי).

History of the Sitcom
CNN ממשיכה להרעיף עלינו סדרות מענגות על ההיסטוריה של תרבות הפופ, ועל היסטוריה בכלל, הפעם כזו שעוסקת בתולדות קומדיית המצבים הטלוויזיונית. כל אחד משמונת הפרקים מתמקד בנושא מסוים בסיטקום ומתאר כיצד התפתח לאורך ההיסטוריה על המסך.

שני, 12 ביולי 2021

תפוס והרוג: קלטות הפודקאסט (Catch & Kill: The Podcast Tapes)
סדרה חדשה של HBO בעקבות הפודקאסט המצליח באותו שם של העיתונאי זוכה הפוליצר, רונאן פארו. ב-24 בפברואר הרשיע חבר מושבעים בניו-יורק את הארווי ווינשטיין באונס ובתקיפה מינית. בכך הגיעו לקיצם עשורים של תקיפות מיניות של נשים שעבדו בחברת ההפקות שלו, שחקניות ודוגמניות. פארו עקב במשך שנתיים אחר חקירתו של הארווי וויינשטיין, והשמיע לראשונה ראיונות עם עוזרות אישיות, דוגמניות, מגישות ושחקניות שהאשימו את ויינשטיין בהטרדה ובתקיפה מינית. המונח "תפוס והרוג" היה חלק מהמדיניות של טראמפ ו-וויינשטיין: "לתפוס" כל קצה חקירה שלילית ו"לחסל" אותו מיד. בפודקאסט, שזכה למיליוני מעריצים בכל העולם, הציג פארו את הסיפור מאחורי חשיפת הפרשה במגזין ה"ניו יורקר", סיפר על הניסיונות לדבר עם קורבנות, על ניסיונות ההשתקה של גורמים בכירים, על השימוש של ויינשטיין במעקב של חברת "בלאק קיוב" הישראלית, ואף הציג סיפורים על גברים חזקים נוספים שהואשמו בפשעים בהוליווד, וושינגטון ומחוצה לה. שישה פרקים, שניים בכל שבוע (למחרת ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלישי, 13 ביולי 2021

Miracle Workers: Oregon Trail
מיני-סדרת המשך לקומדיית האנתולוגיה של רשת הכבלים האמריקאית TBS בהפקת לורן מייקלס ("סאטרדיי נייט לייב") ובכיכובם של דניאל רדקליף ("הארי פוטר") וסטיב בושמי ("אימפריית הטיילת"), שחוזרים עם דמויות חדשות וסיפור חדש המתרחש במערב הפרוע.

רביעי, 14 ביולי 2021

צרות טובות
חלקה השני של העונה השלישית לסדרת הבת של "משפחת פוסטר", במסגרתה קאלי ומריאנה מנסות לפרוח בלוס אנג'לס (בהמשך גם ביס).

חמישי, 15 ביולי 2021

אמת או חובה (Never Have I Ever)
עונה שנייה לדרמת ההתבגרות הקומית החמודה של נטפליקס, שיצרה מינדי קיילינג על פי חוויותיה כנערה אמריקאית מודרנית ממוצא הודי.

The North Water
מיני-סדרה בת ארבעה פרקים של ה-BBC ו-AMC, המבוססת על ספרו של איאן מקגווייר באותו שם, בכיכובם של קולין פארל, ג'ק אודונל ("חסרי אלוהים", "סקינס"), סטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת"), ופיטר מולאן ("ווסטוורלד", "קוורי"). צייד לוויתנים מחוספס יוצא למשלחת של ציד לוויתנים בחוג הארקטי, יחד עם מנתח צבאי בדימוס שעברו מוכתם ומשמש כרופא הספינה, בניסיון לברוח מהטראומות שחווה.

Dr. Death
מיני-סדרת דרמה חדשה בת שמונה פרקים של שירות הסטרימינג פיקוק, המבוססת על סיפור אמיתי. ג'ושוע ג'קסון ("הרומן", "דוסון קריק") מככב כמנתח מוח שמואשם ברשלנות קשה, אחרי שיותר משלושים ממטופליו נותרו מתים או פצועים. גם עם אלק בולדווין, קרי פרסטון, כריסטיאן סלייטר, גרייס גאמר.

American Horror Stories
סדרת-בת של "אימה אמריקאית" של ריאן מרפי. בניגוד לסדרה המקורית, שבה כל עונה גוללה סיפור חדש, הפעם כל פרק עושה זאת. "אימה אמריקאית" עצמה חוזרת באוגוסט, למעוניינים.

The Outpost
עונה רביעית לסדרת הפנטזיה של ה-CW, ובמרכזה השורדת היחידה מגזע בשם בלאקבלודס (Blackbloods), שיוצאת למסע בעקבות רוצח משפחתה.

שישי, 15 ביולי 2021

שמיגדון! (!Schmigadoon)
אחת הסדרות המסקרנות ביותר השנה היא קומדיה מוזיקלית של אפל טיוי פלוס בכיכובה של ססילי סטרונג המעולה ("סאטרדיי נייט לייב"), המוקפת בשלל כוכבים נוספים. העלילה מוגדרת כשילוב בין "לקום אתמול בבוקר" ל"מכושפת", ובמסגרתה בני זוג שיחסיהם מצויים בקשיים ומחליטים לצאת לטיול כדי לעבוד על הקשר. השניים נתקלים באקראי בעיר קסומה שנראית כאילו נשלפה ממחזמר משנות ה-40 (על כן שם הסדרה, טייק על המיוזיקל הקלאסי "בריגדון"), אלא שהעניין מסתבך כשהם מגלים כי לא יוכלו לעזוב אותה עד שלא ימצאו אהבת אמת. את בן הזוג מגלם קיגן-מייקל קי ("קי ופיל"), ומלבדם מונה הקאסט גם את אלן קאמינג ("האישה הטובה"), פרד ארמיסן ("סאטרדיי נייט לייב"), קריסטן צ'נוות' ("אלים אמריקאים") וג'יין קרקובסקי ("קימי שמידט").

לגזור ולתפור (Making the Cut)
עונה שנייה לתוכנית הריאליטי של היידי קלום וטים גאן באמזון פריים וידאו. גם הפעם השניים מארחים עשרה מעצבים מבוססים מרחבי העולם בלוס אנג'לס, קליפורניה, ושם הם יתחרו על תואר מותג האופנה העולמי הבא. בכל שבוע המראה המנצח יהיה זמין לרכישה באמזון בחנות הסדרה, והזוכה יקבל מיליון דולר לטובת השקעה במותג שלו.

ראשון, 18 ביולי 2021

גל של 30 מטר (Foot Wave 100)
סדרה תיעודית חדשה בת שישה פרקים של HBO, המלווה קבוצת גולשים בחיפושם אחר הגלים הגדולים והמסוכנים ביותר בכפר החוף הקטן נזרה בפורטוגל. הנוף הגיאוגרפי המיוחד של הקניון התת-אוקייני הנמצא עמוק מתחת לים בנזרה, פורטוגל, יוצר את הגלים הייחודים והעוצמתיים ביותר שנראו אי פעם בעולם. אלו התחזקו אף יותר בשנים האחרונות, וגולשים מקצועיים מכל העולם, לצד תיירים שרוצים לצפות בנוף העוצמתי, מגיעים בהמוניהם אל כפר הדייגים הקטן. הסדרה שופעת בסצנות מרהיבות ומהפנטות של גולשים המתמודדים עם איתני הטבע העוצמתיים ביותר (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Baptiste
עונה שנייה וכנראה אחרונה לסדרת הבת של "הנעדר/ת", העוקב אחר אחת הדמויות הכי מנג'סות מהסדרה האם, הבלש הצרפתי ז'וליאן בפטיסט, שכעת חי עם משפחתו באמסטרדם (ב-26 באוגוסט גם ביס).

Jerusalem: City of Faith and Fury
מיני-סדרה תיעודית של CNN, שכמשתמע משמה מגוללת את סיפורה של ירושלים, העיר הכי שנויה במחלוקת בהיסטוריה. היא מתמקדת בששת הסכסוכים והיריבויות האפיים שהגדירו אותה, החל מהאימפריה הרומית בעת העתיקה ועד למלחמה הקרה. הסדרה משלבת קטעי וידאו, ראיונות, סצנות קולנועיות יוקרתיות ואפקטים מיוחדים חדשניים שמקימים לחיים את ירושלים בצורה שלא נעשתה קודם לכן.

Power Book III: Raising Kanan
סדרת-בת נוספת ל"כוח", סאגת ההיפ-הופ של רשת הכבלים סטארז. הפעם חוזרת העלילה בזמן אל שנות התשעים ועוקבת אחר שנות נעוריו של קיינן סטארק, שלימים יהפוך לסוחר סמים.

רביעי, 21 ביולי 2021

חיות דייטים (Sexy Beasts)
תוכנית דייטים/ריאליטי בריטית חדשה של נטפליקס, העוקבת אחר מספר רווקים ורווקות שמבקשים להפסיק לצאת לדייטים שטחיים, ולשם כך עוטים תחפושות ואיפור כדי להעמיד למבחן את הכימיה האמיתית של פגישה עיוורת.

ציידי הטרולים: עלייתם של הטיטאנים (Trollhunters: Rise of the Titans)
סרט במסגרת יקום האנימציה של גיירמו דל טורו בנטפליקס, שבמסגרתו הגיבורים של "ציידי הטרולים", "שלושה בהסוואה" ו"מכשפים" משלבים כוחות מול אויב מסתורי שמתכנן להשתלט על העולמות שלהם.

חם, לוהט, רותח: ברזיל (Too Hot to Handle: Brazil)
גרסה ברזילאית לסדרת הריאליטי החמה, לוהטת, רותחת של נטפליקס, שמציבה בכפר נופש אחד מספר יפים ויפות ואוסרת עליהם להתנשק ולשכב ביחד, אם ירצו לזכות בפרס כספי גדול.

Turner & Hooch
סרט הלהיט האייטיזי בכיכובו של טום הנקס וכלב דוג דה בורדו מגיר ריר, מגיע אל המסך הקטן בעיבוד של דיסני פלוס. גם הפעם מדובר בקומדיית פשע על בלש שנאלץ לחבור לכלב.

שישי, 23 ביולי 2021

טד לאסו (Ted Lasso)
הדרמה הקומית המקסימה של אפל טיוי פלוס בכיכובו של ג'ייסון סודייקיס, חוזרת לעונה שנייה בשידור שבועי. זה קורה בדיוק בזמן לקראת ההצבעה לפרסי האמי שבמסגרתם העונה הקודמת תהיה מועמדת, וגם כשאפל מפסיקה את ההתנסות החינמית למנוייה לשירות הסטרימינג. כזכור, סודייקיס מגלם מאמן פוטבול אמריקאי שמאמן קבוצת כדורגל אנגלית זניחה ועושה בה רק טוב.

שליטי היקום: הגילוי (Masters Of The Universe: Revelation, Season Limited)
הסדרה המונפשת הקלאסית "הי-מן ושליטי היקום" חוזרת לחיים חדשים באדיבות נטפליקס, עם קווין סמית' ("ג'יי ובוב השקט", "דוגמה") על המושכות. המלחמה על אטרניה מתעוררת מחדש עם מה שעלול להיות הקרב האחרון בין הי-מן לסקלטור.

שמיים אדומים (Sky Rojo)
עונה שנייה לסדרת המתח שיצרו אלכס פינה ואסתר מרטינז לובאטו ("בית הנייר", "בפנים", "קווים לבנים") עבור נטפליקס, ועוקבת אחר שלוש פרוצות שנמלטות מהסרסור שלהן ומאיש ימינו, במסע חיפוש אחר החופש שלהן. מככבות בין היתר ורוניקה סאנצ'ז ("המזח" של פינה), לאלי אספוסיטו ("כמעט מלאכים") ומיגל אנחל סילבסטרה ("נרקוס", "סנס8").

הסרטים שגדלנו עליהם (The Movies That Made Us)
עונה שנייה לסדרה התיעודית הכיפית של נטפליקס.

שני, 26 ביולי 2021

Roswell, New Mexico
עונה שלישית לעיבוד המחודש של ה-CW לסדרת החייזרים-בכדור-הארץ.

שלישי, 27 ביולי 2021

איך למכור סמים באינטרנט (במהירות) [(How to Sell Drugs Online (Fast]
עונה שלישית לדרמת הנעורים הגרמנית הקצבית של נטפליקס, העוקבת אחר חנון צעיר שהתחיל למכור אקסטזי באינטרנט כדי לזכות שוב בליבה של האקסית שלו, והפך לאחד הסוחרים הגדולים באירופה.

רביעי, 28 ביולי 2021

The Snitch Cartel: Origins
דרמת פשע קולומביאנית חדשה של נטפליקס, שעלילתו מקדימה את הסרט The Snitch Cartel מלפני עשור ומתרחשת בעיר קאלי בשנות השישים והשבעים של המאה הקודמת. סיפורם של שני אחים המלהטטים בין משפחה, אהבה, והמרדף המשותף אחר שאיפתם הבוערת: לשלוט בתעשיית הסמים של קולומביה.

שישי, 30 ביולי 2021

חופים של סודות (Outer Banks)
סדרת הנעורים/הרפתקאות הכיפית של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה.

Watch the Sound With Mark Ronson
סדרה תיעודית מוזיקלית חדשה של אפל טיוי פלוס, שבמסגרתה בוחן המוזיקאי עטור הפרסים מארק רונסון את הצטלבות הטכנולוגיה והחדשנות המוזיקלית עם גיבוריו וחבריו יוצרי הלהיטים, בכללם פול מקרטני, די ג'יי פרמייר, צ'רלי XCX, דייב גרוהל וקווסטלב.

עוד ביס ביולי 2021: פלמ"ח, פוזה, משימה מיוחדת, המרוץ לדראג, כנופיית המאיה, בין הקצוות, נפילות חדות ועוד.

עוד בהוט ביולי 2021: שבאבניקים, רגשות אשמה, יפה למות, אף בי איי: המבוקשים ביותר ועוד.

עוד בנטפליקס ביולי 2021: ואן הלסינג, הרופא הטוב 1-4, הטובות למשטרת אל איי 1-2 (L.A. Finest), פפה פיג ועוד.

עוד בסלקום טיוי ביולי 2021: רצח בדם קר 3, פני הרוע 1, ישנן בנות - הדור הבא 1, היוניקורן 1, הכוח שמעבר 1-2, מלאך מוזר 1, מעבר לזמן ועוד.

עוד בפרטנר טיוי ביולי 2021: צרות טובות 1-2, בית הינשוף (סדרת המשך לגרביטי פולס) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully