וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזרק, העידן המוזהב, אופוריה, משפחת ג'מסטון: מדריך סדרות ינואר 2022

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 19:45

"החיים האלה" ו"טוני נולד מחדש" חוזרות עם עונות אחרונות, "המרוץ למיליון" שבה אחרי שהקורונה עיכבה את הצילומים במשך שנה וחצי, סדרת בת ל"יחידת המתאבדים", הגרסה האמריקנית ל"על הספקטרום" הישראלית, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בינואר 2022

טיזר "אוזרק" עונה 4/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). על פי דיווחים שונים, דיסני פלוס צפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים, וגם פראמאונט פלוס אמור להגיע בעתיד הלא רחוק. תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 31 בדצמבר 2021

תישאר קרוב (Stay Close)
עוד מותחן בריטי המבוסס על ספר של הרלן קובן, הפעם בכיכובם של כוש ג'מבו ("הטובות לקרב"), ג'יימס נסביט ("רגליים קרות", "ג'קיל"), ריצ'רד ארמיטג' (שכבר כיכב בעיבוד נטפליקסי אחר לקובן - "אדם זר") ואדי איזרד ("להעיר את המלכה"). עקרת בית, צלם עיתונות ובלש מסתירים סודות מהאנשים הקרובים להם ביותר, ומה אתם יודעים - יום אחד העבר מתדפק על דלתם ומרעיד את האדמה תחת רגליהם.

קוברה קאי (Cobra Kai)
עונה רביעית בנטפליקס לסדרת הבת של קלאסיקת האייטיז "קראטה קיד".

עוד בוואלה!

"יורשים", "החטא", "הביטלס - גט באק", "הלוטוס הלבן": מצעד סדרות 2021 - עשר הגדולות

לכתבה המלאה

שבת, 1 בינואר 2022

אהבה ללילה אחד (The Hook Up Plan)
עונה שלישית לקומדיה הרומנטית הצרפתית של נטפליקס.

דוקטור הו
הראשון מתוך שלושה ספיישלים של סדרת המד"ב הבריטית, שבמסגרתם תיפרד ג'ודי וויטאקר מתפקידה כדוקטור, ואיתה גם השואוראנר כריס צ'יבנל. את מקומו של האחרון יתפוס בעונה הבאה ראסל ט' דיוויס, האיש שהחזיר לחיים את הזיכיון ב-2005 ועזב בסוף אותו עשור.

The Tourist
האחים הארי וג'ק וויליאמס, שעומדים מאחורי סדרות מתח כמו "הנעדר/ת" ו"שקרן/שקרנית", חוזרים עם מותחן חדש ב-BBC. ג'יימי דורנן ("חמישים גוונים של אפור") מככב כגבר שמוצא את עצמו פצוע, אבל אין לו מושג מי הוא. אבוד בספר האוסטרלי, הוא בורח מעבר שהוא לא זוכר - ומישהו רוצה במותו.

שני, 3 בינואר 2022

The Cleaning Lady
דרמת פשע חדשה של רשת פוקס בכיכובה של אלודי יאנג (אלקטרה מסדרות "דרדוויל" ו"המגנים"). רופאה שמביאה את בנה החולה לארצות הברית כדי להשיג לו טיפול רפואי, מגלה שמערכת הבריאות האמריקנית מכזיבה אותה - כמובן - ולכן נאלצת לרדת למחתרת עם בנה ולהפוך ל"מנקה" מטעם המאפיה.

מוקד 911: טקסס (9-1-1: Lone Star)
עונה שלישית לסדרת הבת של "מוקד 911" מבית היוצר של ריאן מרפי, העוקבת אחר שירותי ההצלה של העיר אוסטין, טקסס (ב-6 ינואר גם ביס).

Kenan
עונה שנייה לסיטקום (העבש מאוד, למרבה הבאסה) בכיכובו של קינן תומפסון הנפלא מ"סאטרדיי נייט לייב", שמגלם אלמן ואב לשתי ילדות.

שלישי, 4 בינואר 2022

החיים עצמם
עונה שישית ואחרונה לדרמה של NBC על קורותיהם של בני משפחת פירסון, שתמנה 16 פרקים (למחרת גם ביס).

שחור כזה
עונה שמינית ואחרונה לקומדיה המשפחתית של ABC, על קורותיה של משפחה שחורה בפרברים (ב-8 בינואר גם ביס).

אמהות עובדות (Workin' Moms)
עונה חמישית לקומדיה הקנדית בכיכובה של קתרין רייטמן ("שחור כזה"), העוקבת אחר ארבע אמהות טריות מטורונטו שמתמודדות עם הילדים, הבוסים, האהבה והחיים (בהמשך גם בנטפליקס).

La Fortuna
הבמאי אלחנדרו אמנבר ("האחרים", "הים שבפנים") עושה את גיחתו הראשונה לטלוויזיה בסדרת הרפתקאות ספרדית בת שישה פרקים שבארצות הברית עולה בשירות הסטרימינג AMC פלוס. סטנלי טוצ'י, קלארק פיטרס ("הסמויה") וט'ניה מילר ("מי מתגורר באחוזת בליי", "חינוך מיני") הם בין הכוכבים בסיפור על קורותיו של דיפלומט ספרדי צעיר שמופקד עליו לנהל את המאמצים לאתר את השלל שנבזז מספינה טרופה.

Toast of Tinseltown
הקומדיה הבריטית "Toast of London", בכיכובו של מאט ברי ("מה שקורה בצללים") בתפקיד שחקן פומפוזי כושל, חוזרת בגלגול חדש.

רביעי, 5 בינואר 2022

המורדים: הדור הבא (Rebelde)
טלנובלת הנעורים המקסיקנית הפופולרית חוזרת לחיים בנטפליקס עם קאסט חדש וצעיר. סמסטר חדש מתחיל בבית הספר "אליט ויי סקול", ואויבת מוכרת - אגודה סודית בשם "הלשכה" - עלולה לרסק את תקוותיהם המוזיקליות של תלמידי השנה הראשונה.

Good Sam
דרמה רפואית חדשה של CBS בכיכובה של סופיה בוש ("מגרש ביתי"). מנתחת לב הופכת למנתחת הבכירה בבית החולים לאחר שהבוס, שהוא גם אביה (בגילומו של ג'ייסון אייזקס, סרטי "הארי פוטר"), נופל לתרדמת. העניינים מסתבכים כשהוא מתעורר ורוצה לחזור לנתח, מה שאומר שעל בתו לפקח עליו.

המרוץ למיליון
עונה 33 לסדרת הריאליטי המצוינת, שמטבעה כתוכנית שמצולמת בפינות שונות ברחבי הגלובוס, נפגעה מאוד מהקורונה. צילומי העונה הופסקו בפברואר 2020 אחרי שלושה פרקים, והושלמו רק יותר משנה וחצי אחרי כן, בין ספטמבר לאוקטובר 2021 (בהמשך גם בערוץ הטיולים ישראל).

חמישי, 6 בינואר 2022

מועדון הלילה (The Club)
הסדרה המפתיעה של במאית "הכלה מאיסטנבול" חוזרת לחלקה השני בנטפליקס.

ליל המכשפות (A Discovery of Witches)
עונה שלישית ואחרונה לסדרת הפנטזיה הבריטית בכיכובם של מת'יו גוד, תרזה פלמר ואלקס קינגסטון (בהמשך גם ביס).

Women of the Movement
מיני-סדרת דרמה בת שישה פרקים של ABC, החוזרת אל אחד המקרים הנוראים בהיסטוריה של ארצות הברית: הלינץ' בנער בן ה-14 אמט טיל, שבשנת 1955 שוחח עם אישה לבנה בחנות המכולת של משפחתה, כשביקר אצל קרוביו במיסיסיפי. בעלה ואחיו חטפו את טיל, התעללו בו, רצחו אותו והטביעו את הגופה בנהר. הסדרה עוקבת בעיקר אחר מאבקה של אמו לצדק - שאף התעקשה להציג בטקס האשכבה את גופתו המושחתת בארון פתוח כדי להמחיש את גודל הזוועה. המקרה נחשב לאחד הזרזים העיקריים בעלייתה של התנועה לזכויות האזרח בארצות הברית. "נשות התנועה" מלווה במיני-סדרה נוספת, שסוקרת אף היא את המקרה הזה רק בצורה תיעודית.

Joe Millionaire: For Richer or Poorer
סדרת הריאליטי "ג'ו מיליונר", ששודרה במשך כמה עונות בתחילת המילניום, זוכה אף היא לאתחול מחודש ברשת פוקס. במקור התמודדו מספר נשים על לבו של רווק עשיר בלי לדעת שבעצם הוא דל אמצעים, ואילו הפעם הטוויסט הוא שיש שני רווקים - אחד עשיר ואחד לא, והמתמודדות לא יודעות מי הוא מה.

שישי, 7 בינואר 2022

משלחת חיפוש
עונה חמישית ואחרונה לקומדיית הפשע המצוינת בכיכובה של אליה שווכאת, שבין היתר מתארחים בה הפעם ג'ף גולדבלום, קת'י גריפין וג'ון ווטרס (ב-27 בינואר גם בסלקום טיוי ובפרטנר טיוי).

הייפ האוס (Hype House)
סדרת ריאליטי חדשה של נטפליקס, המציצה לחייהם של הכוכבים הכי מדוברים ברשתות החברתיות, שיוצרים תוכן ומתמודדים עם החיים עצמם: אהבה, תהילה, קשרי חברות ומגורים משותפים.

המרוץ לדראג של רופול
עונה חדשה לסדרת הריאליטי האהובה (חודש לאחר מכן גם ביס).

ראשון, 9 בינואר 2022

אופוריה
סוף סוף, אחרי עיכובי קורונה ושני ספיישלים שמילאו את החלל לפני כשנה, מגיעה העונה השנייה של דרמת הנעורים האפלה של HBO בכיכובה של זנדאיה. כמובן, מדובר בעיבוד לסדרה הישראלית באותו שם, שיצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

משפחת ג'מסטון
קומדיית הפשע הפרועה של דני מקברייד ב-HBO חוזרת סוף סוף לעונה שנייה. מקברייד מככב לצד ג'ון גודמן, וולטון גוגינס, אידי פטרסון ואדם דיויין כבני משפחת טלוונג'ליסטים, שמסתבכים גם הפעם עם אנשים מפוקפקים (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Pivoting
קומדיה חדשה של רשת פוקס בכיכובן של אלייזה קופ ("הכל לטובה"), ג'יניפר גודווין ("למה נשים רוצחות") ומגי קיו ("ניקיטה"), המגלמות חברות שמתמודדות עם מותה של חברת ילדות משותפת. האירוע גורם לשלוש לשנות גישה אל החיים ולנהוג ככל האפשר באימפולסיביות ובנהנתנות.

Call Me Kat
עונה שנייה לסיטקום של רשת פוקס בכיכובה של מים ביאליק ("המפץ הגדול"), המבוסס על הקומדיה הבריטית "מירנדה". קורותיה של רווקה בת 39 שהשתמשה בכסף שהוריה חסכו לחתונתה כדי לפתוח בית קפה לחתולים.

שני, 10 בינואר 2022

סמויים (Undercover)
עונה שלישית לדרמת הפשע ההולנדית-בלגית של נטפליקס, בהשראת אירועים אמיתיים. במטרה לחדור לארגונו של ברון סמים, שני סוכנים סמויים מתחזים לזוג נשוי ומנסים להתקרב אליו במחנה שבו הוא שוהה בסופי השבוע.

שלישי, 11 בינואר 2022

Naomi
סדרת גיבורת-על נוספת של ה-CW, אף היא בהפקת גרג ברלנטי שאחראי גם על כל יתר הסדרות, והפעם גם בהפקת אווה דוברניי ("כשהם רואים אותנו"). סיפורה של חנונית שחורה חובבת קומיקס, שנקלעת לאירוע על טבעי שפוקד את העיירה הקטנה שבה היא מתגוררת. את ההמשך אתם יכולים לנחש מכאן.

Superman & Lois
עונה שנייה לעיבוד של ה-CW לגיבור הגדול של קומיקס DC.

רביעי, 12 בינואר 2022

לעודד (Cheer)
עונה שנייה לסדרה התיעודית שעוקבת אחרי רגעי השיא והשפל של נבחרת המעודדים של נווארו קולג' במהלך הכנותיה לאליפות העידוד הארצית. אחד מגיבורי העונה הראשונה, ג'רי האריס, נעצר מאז העונה ההיא על עבירות מין, בכללן שידול לפורנוגרפיית ילדים. העונה החדשה תעסוק גם בכך.

המפרץ
עונה שלישית לסדרת המתח של ITV הבריטי בכיכובה של מורוון קריסטי ("סוג א'"). ליסה ארמסטרונג היא אם חד הורית לשני מתבגרים, שמתמודדת עם קשיים בגידולם ובמקביל עובדת כשוטרת חוקרת, האחראית על תיקי רצח בעיר מגוריה (בהמשך גם ביס).

חמישי, 13 בינואר 2022

Peacemaker
דמותו של פיסמייקר מהסרט החדש-יחסית של "יחידת המתאבדים", זוכה לסדרה משלה ב-HBO מקס. ג'ון סינה שב לגלם את הגיבור, וג'יימס גאן שביים את הסרט (וידוע בעיקר בזכות סרטי "שומרי הגלקסיה") כתב את כל שמונת פרקי הסדרה - קומדיית אקשן שחושפת את מקורותיו של פיסמייקר.

Wolf Like Me
סדרה חדשה ועתירת טוויסטים בהפקת משותפת של שירות הסטרימינג האמריקני פיקוק ושירות הסטרימינג האוסטרלי Stan. ג'וש גד ואיילה פישר מככבים כבני זוג במערכת יחסים חדשה, ששניהם נכנסו אליה בעודם נושאים מטענים קודמים. גארי הוא שבר כלי שנאבק לפרנס את בתו מאז מות אשתו. למרי יש סוד שהיא לא יכולה להביא את עצמה לחלוק עם אף אחד. היקום הפגיש את שני אלה מסיבה מסוימת, הם רק צריכים להמשיך לעקוב אחר הסימנים.

העיתונאית (The Journalist)
דרמת מתח יפנית חדשה של נטפליקס. עיתונאית מסורה שמה לה למטרה לחשוף שערורייה של שחיתות בממשלה, ולא מתקפלת גם כשגורמים רבי-השפעה מנסים לטרפד את מאמציה.

שישי, 14 בינואר 2022

ארכיון 81 (Archive 81)
סדרת מתח חדשה של נטפליקס המבוססת על פודקאסט באותו שם. ארכיונאי מתחיל לעבוד בשחזור של קלטות וידאו פגומות ונשאב לתעלומה הקשורה לבמאית שנעלמה - ולכת מסוכנת. מככבים ממודו אטייה ("Sorry for Your Loss") ודינה שיהאבי ("ג'ק ריאן", "פחמן משודרג").

טוני נולד מחדש (After Life)
עונה שלישית ואחרונה לדרמה הקומית של ריקי ג'רבייס בנטפליקס.

שחור עיניה (These Black Black Eyes)
דרמת פשע הודית חדשה של נטפליקס. בתו של פוליטיקאי רב-עוצמה לא בוחלת באמצעים כדי להשיג את גבר חלומותיה. ניסיונו של הגבר להשיב לעצמו את השליטה בחייו מוביל אותו לדרך אפלה ומסוכנת.

Ray Donovan: The Movie
אחרי שבוטלה במפתיע עם תום עונתה השביעית, אוהדי דרמת הפשע של שואוטיים בכיכובו של לייב שרייבר זוכים לקבל סיומת ראויה לסיפור (בהמשך גם ביס).

ראשון, 16 בינואר 2022

מישהו איפשהו (Somebody Somewhere)
קומדיה חדשה של HBO המבוססת על חייה של הזמרת והקומיקאית ברידג'ט אוורט ("קמפינג"), שגם מככבת בסדרה, ומתמקדת בקושי שלה למצוא את עצמה בעיירה קטנה בקנזס שם גדלה. סם (אוורט) מתקשה להסתדר בעיר הולדתה, מה שמציל אותה הוא אהבתה לשיר ולזמר. השירה מובילה אותה למסע מצחיק, עצוב ומפתיע, שבו היא בעיקר מגלה את עצמה וקהילה של אאוטסיידרים מקומיים שלא מתאימים למקום שבו הם גרים, אבל גם לא מוכנים לוותר בקלות (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלישי, 18 בינואר 2022

How I Met Your Father
אחרי שנים של פיתוח רב תהפוכות, סדרת הבת המדוברת של "איך פגשתי את אמא" רואה אור בהולו. רעיון העלילה זהה למקור, רק עם היפוך מגדרי: הילרי דאף מגלמת את הגיבורה שמחפשת אהבה בניו יורק בעזרת חבריה, בעוד בת דמותה המבוגרת, בגילומה של קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה"), מספרת את קורותיה מהעבר לילדיה.

אומני ההונאה: המצוד אחר גדולי המתחזים (The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס. נוכל אכזרי מתחזה למרגל בריטי, מתחבל תחבולות כדי לגנוב מקורבנותיו ומותיר שובל של משפחות הרוסות.

רביעי, 19 בינואר 2022

חם, לוהט, רותח (Too Hot to Handle)
עונה שלישית לתוכנית הריאליטי הפופולרית של נטפליקס, שבמסגרתה רווקות ורווקים לוהטים נפגשים ויוצרים קשרים על חופיו של גן עדן.

חמישי, 20 בינואר 2022

Single Drunk Female
קומדיה חדשה של רשת פריפורם בכיכובה של סופיה בלאק ד'-אליה ("כבודו", "המיק", "ליל האירוע"). הסדרה עוקבת אחר סמנת'ה פינק, אלכוהוליסטית שעוברת התמוטטות ציבורית מביכה להפליא, ונאלצת לחזור הביתה לגור עם אמה החונקת כדי להתפכח ולהימנע ממאסר. כשהחברה הטובה של ילדותה חושפת חדשות מפתיעות, סמנת'ה מבינה שהיא כבר לא יכולה להיות נערת מסיבות - היא אסון מהלך.

True Story With Ed & Randall
סדרת ריאליטי קומית בת שישה פרקים של פיקוק בהובלת אד הלמס ("המשרד", "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס") ורנדל פארק ("חמוץ מתוק", "וונדהויז'ן"). אנשים מן השורה מספרים אירועים אמיתיים שאירעו בחייהם, ואלה מומחזים על ידי שורה של שחקנים ידועים.

שישי, 21 בינואר 2022

מנקודת מבטנו (As We See It)
גרסה אמריקנית באמזון פריים וידאו לאחת הסדרות הישראליות הנפלאות של העשור האחרון, "על הספקטרום". גם כאן, שלושה שותפים לדירה על הספקטרום האוטיסטי מכוונים את שנות ה-20 המוקדמות לחייהם למציאת אהבה, רכישת חברים, מציאת עבודה, להיות מבוגר - עם כל האושר, הדמעות והצחוק שכרוכים בדבר. במושכות העיבוד החדש אוחז ג'ייסון קייטימס ("אורות ליל שישי"), שמכיר מקרוב את נושא האספרגר - בנו שלו לוקה בתסמונת, והוא כבר עסק בנושא באחת הסדרות הקודמות שלו, "הורים במשרה מלאה". סוזי בייקון, בתם של קווין בייקון וקירה סדג'וויק, ששיחקה בסדרות כמו "13 סיבות" ו"הסודות של איסטאון", מגלמת את המדריכה של הצעירים.

אוזרק (Ozark)
חלקה הראשון של העונה הרביעית והאחרונה בסדרת המתח של נטפליקס, בכיכובם של ג'ייסון בייטמן ולורה ליני. החלק השני שחותם את הסדרה יגיע בחודשים הקרובים.

משרתת (Servant)
סדרת האימה המצוינת של אפל טיוי פלוס ובהפקת מ' נייט שאמאלאן חוזרת לעונה שלישית. היא כבר חודשה לעונה רביעית ואחרונה.

הפרוגלים: בחזרה לסלע (Fraggle Rock: Back to the Rock)
סדרת הבובות האהובה מהאייטיז מבית היוצר של ג'ים הנסון, על היצורים הקטנים שחיים במערה תת-קרקעית בסמוך לבית מגורים אנושי, חוזרת לחיים באפל טיוי פלוס.

העונה הלוהטת (Summer Heat)
דרמת נעורים ברזילאית חדשה של נטפליקס. צעירים וצעירות עובדים באתר נופש על אי בתולי שנראה כמו גן עדן ונהנים מקיץ בלתי נשכח, שבו הם מגלים אהבה, חברות אמת וסודות מרים.

ראשון, 23 בינואר 2022

מיליארדים
אחרי הטוויסט של סוף העונה החמישית, דרמת הטיטאנים חוזרת לעונה שישית שתצטרך להמציא את הסדרה מחדש (למחרת גם ביס).

שני, 24 בינואר 2022

העידן המוזהב
ג'וליאן פלוז, יוצר "אחוזת דאונטון", חוצה לראשונה את האוקיינוס האטלנטי לטובת סדרה חדשה עבור HBO, וגם הפעם כזו העוסקת במלחמת מעמדות. בניו-יורק של סוף המאה ה-19, מריאן (לואיזה ג'ייקובסון, בתה הצעירה של מריל סטריפ) היא בתו של גנרל שהתייתמה לא מזמן, המגיעה לגור בעיר עם דודותיה העשירות. היא נשאבת למלחמה של הדודות שלה, שהן "כסף ישן", אל מול טייקון רכבות ואשתו הנחשבים "נובורישים". הסדרה מתהדרת בקאסט מרשים במיוחד: שתי נשות "הטובות לקרב" - כריסטין ברנסקי ואודרה מקדונלד, קארי קון ("הנותרים"), סינת'יה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה"), ג'ין טריפלהורן ("אהבה גדולה"), ניית'ן ליין ("משפחה מודרנית") ועוד (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Promised Land
דרמה סבונית חדשה של רשת ABC, על קורותיהן של שתי משפחות לטיניות שנלחמות על עושר וכוח בעמק סונומה שבקליפורניה.

רכבת הקרח
עונה חדשה לדרמה הדיסטופית בכיכובם של דויד דיגס וג'ניפר קונלי (למחרת גם בנטפליקס).

אבא אמריקאי!
עונה חדשה (16 או 17, תלוי באיזו ספירה אתם בוחרים) לקומדיית האנימציה הנהדרת של סת' מקפרלן (בהמשך גם בהוט).

שלישי, 25 בינואר 2022

ניימאר: כאוס מושלם (Neymar: The Perfect Chaos)
מיני-סדרה של נטפליקס שבמסגרתה ניימאר, הכדורגלן שזכה לאהבת הקהל וספג חיצי ביקורת, מדבר על רגעי השיא והשפל בחייו האישיים ובקריירה המזהירה שלו כשחקן כדורגל.

רביעי, 26 בינואר 2022

Astrid & Lilly Save the World
קומדיה חדשה של רשת SyFy המגוללת את סיפורן של חברות התיכון הכי טובות, אסטריד ולילי, שפותחות בטעות שער לממד מפלצתי מוזר להחריד. כעת גורל העולם נמצא בידיהן, בתקווה שיצליחו לשרוד את השדים ואת התיכון. כן, זה לגמרי נשמע כמו "באפי קוטלת הערפדים".

תושב חוץ (Resident Alien)
עונה שנייה לדרמה הקומית הנהדרת (מקום 46 בדירוג סדרות השנה של וואלה! תרבות) בכיכובו של אלן טודיק, כחייזר שהגיע להשמיד את האנושות אך התרסק בעיירה קטנה. אלכס בורסטין ("גברת מייזל המופלאה") מצטרפת לעונה החדשה, שתחולק לשני חלקים - חציה השני יגיע מתישהו בקיץ (ב-6 בפברואר גם ביס ובהוט).

חמישי, 27 בינואר 2022

הנבחרת (Chosen)
סדרת מד"ב דנית חדשה של נטפליקס. עולמה של נערה בת 17 מתהפך כשהיא וחבריה מגלים את האמת המטרידה, הרוחשת מתחת לפני השטח בעיירת מגוריהם השלווה בדנמרק. כן, זה לגמרי נשמע כמו "באפי קוטלת הערפדים".

תעלומת רצח סיציליאנית (Framed! A Sicilian Murder Mystery)
קומדיית פשע איטלקית חדשה של נטפליקס. שני טכנאי טלוויזיה חסרי מזל נקלעים לזירת רצח. כל צעד שהם עושים כדי שהחשד לא ייפול עליהם רק מסבך אותם יותר.

אני ג'ורג'ינה (I Am Georgina)
סדרה תיעודית של נטפליקס העוקבת אחר ג'ורג'ינה רודריגס - אם, משפיענית, אשת עסקים, ובת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו.

בוגרת כזה (grown-ish)
חלקה השני של העונה הרביעית בקומדיית הקולג' (בהמשך גם ביס).

שישי, 28 בינואר 2022

אפטר פארטי (The Afterparty)
איזו אסופה מדהימה של קומיקאים התכנסו לטובת קומדיית הפשע החדשה הזו של אפל טיוי פלוס. טיפאני האדיש ("טיול בנות"), סם ריצ'רדסון ("ויפ"), אילנה גלייזר ("ברוד סיטי"), בן שוורץ ("מחלקת גנים ונוף"), אייק ברינהולץ ("מאבדים את זה", "מינדי"), ג'ון ארלי ("משלחת חיפוש"), ג'יימי דמיטריו ("Stath Lets Flats") וגם דייב פרנקו. הסדרה מתמקדת בתעלומת רצח המתרחש במסיבה שאחרי איחוד תיכון. כל אחד משמונת הפרקים מציג את הסיפור של אותו לילה באמצעות נקודת מבט של דמות אחרת, כל אחד עם הסגנון הוויזואלי הייחודי שלו וז'אנר הקולנוע שיתאים לאישיותו של המספר. את הסדרה יצר כריסטופר מילר, ההוא מהשותפות הקבועה עם פיל לורד (המשמש כאן כמפיק), שהניבה יצירות כמו סרטי "רחוב ג'אמפ", "סרט לגו" ו"ספיידרמן: ממד העכביש" שהפיקו. שלושה פרקים היום, שאר החמישה בשידור שבועי.

האישה מהבית שממול לבחורה בחלון (The Woman in the House Across the Street From the Girl in the Window)
סדרה חדשה של נטפליקס, שכפי שניתן להבין משמה, היא פארודיה על מותחנים בנאליים, בדיוק מהסוג שנטפליקס הומה ממנו. קריסטן בל מככבת כאנה, אישה שחיה על תערובת של יין, כדורים, תבשילי קדרה ודמיון מפותח, ומטפחת אובססיה לשכן החתיך שגר ממול, עד שהיא עדה לרצח… או שלא?

מן הכפור (In From the Cold)
דרמת מתח חדשה של נטפליקס בכיכובה של מרגריטה לבייבה ("הצמד", "נקמה"). אם אמריקאית חד-הורית שנחשפת כמי שריגלה בעבר לטובת רוסיה, נאלצת להילחם באויב, לעשות שימוש ביכולתה הייחודית לשנות זהות, וגם לשמור על שלומה של בתה.

פריה: האור הכי חשוך (Feria: The Darkest Light)
דרמת אימה ספרדית חדשה של נטפליקס. שתי אחיות מגלות שהוריהן השתתפו בטקס פולחן שהסתיים במוות. עכשיו עליהן להכיר במציאות החדשה של חייהן - ובכמה אלמנטים על-טבעיים.

כולנו מתים (All of Us Are Dead)
מותחן זומבים קוריאני חדש של נטפליקס. וירוס זומבים מכה בבית ספר תיכון. התלמידים הלכודים חייבים להיאבק ולפלס את דרכם החוצה, אחרת יצטרפו לנחיל הנדבקים האלימים.

אגדת ווקס מכינה (The Legend of Vox Machina)
סדרת אנימציה חדשה של אמזון פריים וידאו, העוקבת אחר קבוצה של הרפתקנים מדרגה שנייה במסע להציל את הממלכה ממפלצות מפחידות וכוחות קסומים אפלים. הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.

ראשון, 30 בינואר 2022

חייבים לדבר על קוסבי (We Need to Talk About Cosby)
מיני-סדרה בת ארבעה פרקים של שואוטיים, שבוחנת את חייו ויצירתו של ביל קוסבי, ומציבה את מעשיו אל מול השפעתו הבלתי מעורערת באמצעות ראיונות עם קומיקאים, פרשני תרבות, עיתונאים ונשים שמשתפות את המפגשים האישיים שלהן עמו (ב-7 בפברואר גם ביס והוט).

עוד ביס בינואר 2022: לגדול בין זאבים, לה בראה, שערורייה בריטית למדי, פילדלפיה זורחת, הצלצול הגואל, שיקגו Fire עונה 3, מחלקת גנים ונוף 1-7, שיט'ס קריק 1-6 ועוד.

עוד בהוט בינואר 2022: הדיילת, 8, CSI לאס וגאס, רייקה, נטל האמת, חברים האיחוד, רופא כלבבי, האקסית המטורפת 1-4, שיקגו פייר, NCIS הוואי, ממי 8, איך פגשתי את אמא 6-9 ועוד.

עוד בסלקום טיוי בינואר 2022: רייקה, הכל יהיה בסדר 2, אקזיט, נהרות הארגמן, פני האמת ועוד.

עוד בפרטנר טיוי בינואר 2022: רופא כלבבי, ניו אמסטרדם 2, גוונים של כחול 3, חוק וסדר מדור מיוחד 15, אמריקה גוט טאלנט 16, פרויקט מסלול 17 ועוד.

עוד בנטפליקס בינואר 2022: כתום הוא השחור החדש 7, החוטאים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully