"ווסטוורלד" עונה 1 פרק 9: היינו כאן פעם
רגע לפני הסוף אנחנו מגלים כמה אמיתות מהותיות על ארנולד, ברנרד, וויליאם ודולורס, ובמקביל נראה שסיפור הרקע של טדי מתבסס על אירוע קריטי בתולדות הפארק. ספוילרים
רגע לפני הסוף אנחנו מגלים כמה אמיתות מהותיות על ארנולד, ברנרד, וויליאם ודולורס, ובמקביל נראה שסיפור הרקע של טדי מתבסס על אירוע קריטי בתולדות הפארק. ספוילרים
נקודת המוצא של הסרט התיעודי "פלסטין.נט" היתה לבחון כיצד הפלסטינים משתמשים בפייסבוק כדי להכניס תוכן לחייהם הלא מקוונים. אלא שהמציאות שינתה הכל וחשפה איך הרשת הופכת מקרקע לדיאלוג לשדה מלחמה שבו שני הצדדים מפסידים. חבל רק שיוצרת הסרט לא הלכה צעד נוסף קדימה
סדרת ההמשך של "בנות גילמור" בחרה להגיש עוד מאותו הדבר, אבל בדיוק, וזה בא גם על חשבון הדמויות וגם על חשבוננו, שנאלצים לצרוך את זה במינון גבוה מדי. ספוילרים קלים
שובה של התוכנית המיתולוגית לספיישל של ארבע תוכניות, החזיר לרגע את השיח המיינסטרימי שברח לרשתות החברתיות אל הטלוויזיה. בתוך שיחות החולין נפלטו לא מעט אמירות אמת מפתיעות, אבל לא פחות חשוב מכך: הוכיחו שאפשר לעשות טלוויזיה שהיא גם צינית, גם מחבקת וגם מנחמת
הדרמה בכיכובו של שלמה בראבא כוללת ממד שבור של יחסים מוזרים בין אב ובתו, אולם הסך הכללי של "אורי ואלה" מקסים, עשיר ונבון, וזו התחלה נפלאה לסדרה חדשה וגם ליוצרת חדשה
אם הבעיה המהותית ב"ערסים ופרחות: האליטות החדשות", הסדרה הקודמת של רון כחלילי בנושא מזרחים, היתה פרספקטיבה צרה מדי שהקשתה להבין ממנה את מצב הדברים לאשורו, הסדרה החדשה עושה את הדבר החכם ומרחיבה אותה עשרות מונים
אחרי הגילוי הגדול בפרק הקודם, מגיע החדש ומספק תשובות ישירות לכמה שאלות בוערות, כאלה שממשיכות ללבות את התיאוריה הגדולה של הסדרה. ספוילר
האירוניה בשמה של "פלאשבק" היא שבאמת מדובר בסדרה מיושנת ומביכה שכמו נשלפה מהבוידעם, ומתבוססת במהלכי עלילה מאולצים, משחק גרוע ועריכה איומה ונטולת קצב
בניגוד לדלקת הקוקיצ'י, "ההמתנה לחיים", סרטה של ציפי ביידר על האבחון השגוי של אמיר פרישר גוטמן, לא עובר מהר וגורם לתחושת אי נוחות בשל הדרמטיות הרבה שמככבת בו
מעט לפני סוף העונה חותכת "ווסטוורלד" בחדות ומספקת פרק עם כמה תשובות מהותיות. בינתיים וויליאם ודולורס משעממים, פורד וההנהלה מתנגחים וברנרד נקלע בתווך. ספוילר
מי ששרד עד כה יודע ש-"The Fall" אינה מושלמת ושהיא סובלת מפגמים אבל החורים הקטנים בעלילה פוערים פער בין הצופים והסדרה, ובכלל לא בטוח שהמשך העונה יצליח לגשר עליהם
סרטו של חן שלח מציג הסבר אפשרי לקריסת מפעל החזיר בישראל לאור התנגשות אידיאולוגית בין שני מחנות. טוב יעשה הצופה הממוצע אם יחשוב כיצד הסיפור הקטן הזה הוא למעשה הסיפור של כל אדם ליברלי במדינה
הגילוי החדש של ברנרד בנוגע לפורד חושף כמה שאלות מהותיות, ואולי מחזק תיאוריית מעריצים גדולה. בנוסף: מיהו "היריב" שמופיע בשם הפרק? האם זהו ארנולד שמוסיף ממקומו לרדוף את פורד, או מייב שלומדת עוד ועוד על מהותה האמיתית?
הסדרה התיעודית השאפתנית של הערוץ הראשון מספרת את תולדות ארץ ישראל מהזמן הקדום ביותר ועד לתקופה העות'מאנית, ואף שהיתה יכולה להיות מרתקת יותר, חשיבותה מחפה על חסרונותיה
סבתות בסלון, עברית "טובה מדי" ואובססיה למטאל - עם המאפיינים העבשים הללו ועם ערכי הפקה שלא ראויים לפריים טיים, מנסה "הרוסים" לייצר קומדיה מודרנית ורלוונטית. על הדרך היא מצליחה להשטיח נשים ופריפריה, ולהוכיח בפעם המיליון שההומור העדתי המיושן צריך להיעלם
הסדרה הקומית החדשה של רשת משתמשת בבובות פרוותיות בתור פעוטות, ומנצלת אותן בפיקחות כדי לתאר תמונות מדויקות, ריאליסטיות ומבדרות מחיי ההורות
המעבר למסך הקטן מאפשר לבמאי האיטלקי פאולו סורנטינו להוכיח מחדש למה הוא נחשב ליורש של פליני, אך הסדרה שלו, "האפיפיור הצעיר", משאירה גם סיבות לדאגה