כהוא זה: "כולם רוצים את זה" הוא קומדיה שטופת הורמונים אך זניחה למדי
אחרי "התבגרות", ריצ'רד לינקלייטר חוזר עם "כולם רוצים את זה", אבל אלא אם ממש בוער לכם לדעת איך היה עולם בייסבול הקולג'ים בארצות הברית של תחילת האייטיז, מדובר בסרט קטן ודי חסר משמעות
אחרי "התבגרות", ריצ'רד לינקלייטר חוזר עם "כולם רוצים את זה", אבל אלא אם ממש בוער לכם לדעת איך היה עולם בייסבול הקולג'ים בארצות הברית של תחילת האייטיז, מדובר בסרט קטן ודי חסר משמעות
ההמשכון של "אליס בארץ הפלאות" שוב יגרום לסופר לואיס קרול להתהפך בקברו, והפעם גם לפרוץ בבכי, ואת הצופים ישעמם עד מוות. ג'וני דפ איבד את זה - מה עוד חדש?
קומדיית הפשע המצחיקה והכיפית בכיכובם של ראיין גוסלינג וראסל קרואו, מציגה כימיה נהדרת בין שני כוכבים נהדרים, תסריט חכם ושנון, אקשן נהדר וכוכבת צעירה ומפתיעה. דווקא בקיץ עמוס כל כך בסרטי גיבורים, מפתיע לגלות כמה קומדיית שוטרים מהוקצעת יכולה להפוך ללהיט
על אף שהיא מתאמצת מאוד לעמוד ברמת העוקצנות והחתרנות של סרטים כמו "מכונת הכסף", דרמת בני הערובה בכיכובם של ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני היא מוצר חיוור ונטול השראה. לא מדובר בסרט גרוע או מתיש, אלא בכזה שתשכחו ברגע שתעזבו את האולם
טרילוגיית הפריקוול, שנפתחה עם ההבטחה הגדולה של "אקס-מן: ההתחלה", התדרדרה עד לקלישאות הנוראיות ביותר של ז'אנר הגיבורים ב"אקס-מן: אפוקליפסה". הנבל המשמים, התסריט החלש והעומס הבלתי אפשרי של אפקטים, הביאו לאובדן הקסם של המוטנטים
שנתיים אחרי הלהיט הנפלא "שכנים", מגיע ההמשכון שלו, שמציע טוויסט מגדרי. בדיחות מצחיקות לא תמצאו כאן, אבל אם תחפשו עמוק, תגלו מסר פמיניסטי בועט ורלוונטי
תחת הנהגתם של הבמאים אנתוני וג'ו רוסו, הסרט השלישי בסדרת "קפטן אמריקה" מצליח לאזן בין עלילה מפותלת, גיבורים חדשים ואקשן מרהיב, ולהצטיין בכולם. רמת הקושי עבור מי שאינם חובבי קומיקס כבדים הולכת וגדלה, אבל לשם שינוי הנה סרט ששווה לעשות עבורו שיעורי בית