וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגע וברח", "תשעה זרים מושלמים", "אימה אמריקאית": מדריך סדרות אוגוסט 2021

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 14:30

הסדרה החדשה של יוצרי "פאודה" בנטפליקס, עונות אחרונות של "ברוקלין תשע תשע" ו"המתים המהלכים", ג'וזף גורדון-לויט חוזר לראשונה זה 20 שנה לטלוויזיה, הסדרה החדשה והמפתיעה של יוצרי "משחקי הכס", ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה באוגוסט 2021

טריילר לסדרה "פגע וברח"/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). על פי דיווחים שונים, דיסני פלוס צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה, ופראמאונט פלוס ב-2022. תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 30 ביולי 2021

חופים של סודות (Outer Banks)
סדרת הנעורים/הרפתקאות הכיפית של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה.

Watch the Sound With Mark Ronson
סדרה תיעודית מוזיקלית חדשה של אפל טיוי פלוס, שבמסגרתה בוחן המוזיקאי עטור הפרסים מארק רונסון את הצטלבות הטכנולוגיה והחדשנות המוזיקלית עם גיבוריו וחבריו יוצרי הלהיטים, בכללם פול מקרטני, די ג'יי פרמייר, צ'רלי XCX, דייב גרוהל וקווסטלב.

שני, 2 באוגוסט 2021

חדשות מעיר קטנה (Small Town News: KPVM Pahrump)
מיני-סדרת תיעודית חדשה של HBO. תחנת החדשות KPVM Pahrump הוקמה ב-1997 בדרום מדבר נבאדה, ומשדרת את החדשות המקומיות של העיר פראמפ כבר כמעט 25 שנה. הסדרה מביאה את סיפורה של תחנת החדשות המקומיות, שמשדרת באינטנסיביות כאילו לא מדובר במקום הכי שכוח-אל בעולם, מביאה כתבות יוצאות דופן על תושבי המקום ועוקבת אחרי עובדי התחנה המסורים (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

עוד בוואלה!

"שמיגדון!" מזמרת, מפזזת ושואלת שאלה אחת גדולה: מהי אהבת אמת?

לכתבה המלאה

שלישי, 3 באוגוסט 2021

אובמה: איחוד מושלם יותר (Obama: In Pursuit of a More Perfect Union)
מיני-סדרה חדשה בת שלושה פרקים של HBO, שבמסגרתה יוצא הבמאי המוערך פטר קנהרדט ("כיצד הפכתי לוורן באפט") למסע בעקבות המורשת של ברק אובמה, מימיו הראשונים בפוליטיקה ועד תקופת כהונתו כנשיא ה-44 של ארה"ב, על רקע ההיסטוריה הבין-גזעית המתפתחת בארה"ב באותן השנים (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

רביעי, 4 באוגוסט 2021

לוס מוצ'אצ'וס: מלכי הקוקאין של מיאמי (Cocaine Cowboys: The Kings of Miami)
מיני-סדרה של נטפליקס, סאגת פשע המתפרשת על פני עשרות שנים ומגוללת את סיפורם האמיתי של שני חברי ילדות שהפכו מסוחרים קטנים לברוני הסמים החזקים ביותר במיאמי.

לבשל עם פריס (Cooking With Paris)
תוכנית בישול יוצאת דופן של נטפליקס בהנחיית פריס הילטון. היורשת העשירה נחושה להוכיח שכל אחד יכול לבשל, ומוסיפה טאץ' כיפי וזוהר לכל מאכל שהיא מכינה.

Control Z
עונה שנייה לדרמת הנוער המקסיקנית של נטפליקס.

חמישי, 5 באוגוסט 2021

Buffering
קומדיה בריטית חדשה של ITV, העוקבת אחר איאן, מגיש תוכנית ילדים עם סלידה עזה מילדים, ואחר יחסיו ההפכפכים עם זוגתו המפיקה אוליביה. הוא מתגורר עם ארבעה שותפים ושותפות שכולם מנסים לנווט את השלב בחייהם, שבו הם מבוגרים מכדי לצאת למועדונים בלילה ועניים מכדי לקבל משכנתא.

Departure
עונה שנייה למותחן הקונספירציה הבריטי-קנדי של פיקוק, בכיכובם של ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה") וכריסטופר פלאמר ("בגינרס", "צלילי המוזיקה") בתפקידו האחרון. הפעם חוקרת הגיבורה את נסיבות הסטתה של רכבת נסיונית במהירות גבוהה ממסילתה, בסמוך לעיירה קטנה במישיגן הכפרית. מצטרפים לקאסט העונה השנייה, בין היתר, ג'ייסון אומרה ("סוכני שילד") ודונל לוג ("גות'האם").

שישי, 6 באוגוסט 2021

פגע וברח (Hit & Run)
הסדרה החדשה של נטפליקס מאת יוצרי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. גבר נשוי באושר (רז) מאבד את אשתו בתאונת פגע וברח מסתורית בתל-אביב. עולמו חרב עליו והוא יוצא לחפש את האנשים שאחראים למותה. בעזרתה של אקסית (סאנה ליית'ן) הוא חושף עובדות מטרידות על אשתו האהובה - ואת הסודות שהסתירה ממנו.

מר קורמן (Mr. Corman)
ג'וזף גורדון-לויט חוזר לטלוויזיה לראשונה מאז שהסתיימה "מפגשים מהסוג האישי" לפני 20 שנים, והפעם בדרמה קומית שיצר, כתב וביים עבור אפל טיוי פלוס. עלילת הסדרה עוקבת אחר ג'וש קורמן, אמן בנשמתו אך לא במקצועו. לאחרונה הדברים לא הסתדרו מבחינתו - חלומו משכבר על קריירה במוזיקה לא התממש, והוא מוצא את עצמו מלמד את תלמידי כיתה ה' בבית ספר בעמק סן פרננדו. בתוך כך, ארוסתו לשעבר מייגן עזבה את הדירה ובמקומה נכנס חברו מהתיכון. אף שהוא מודע לכך שיש לו הרבה להודות עליו, ג'וש בכל זאת נאבק בתחושות האוניברסליות של חרדה, בדידות וספק עצמי.

ראשון, 8 באוגוסט 2021

ישנן בנות: הדור הבא
עונה שנייה לסדרת ההמשך של הדרמה המצליחה של שואוטיים, העוקבת אחר קבוצה מגוונת של להט"בים שחווים אהבה, שברון לב, סקס, מכשולים והצלחות בלוס אנג'לס (בהמשך גם ביס).

Godfather of Harlem
חלקה השני של העונה השנייה בדרמת הפשע של רשת הכבלים Epix ("תפוס את שורטי"), בכיכובו של פורסט וויטאקר. בשנות השישים של המאה הקודמת, ראש משפחת הפשע באמפי ג'ונסון חזר אל הארלם אחרי עשור בכלא, גילה שהמקום נמצא בשליטת המאפיה האיטלקית והתיידד עם מלקולם אקס.

שני, 9 באוגוסט 2021

Reservation Dogs
קומדיה חדשה של טאיקה וואיטיטי הגאון ("ת'ור ראגנארוק", "מה שקורה בצללים") עבור FX/הולו. בשמורת ילידים באוקלהומה, ארבעה חברים בני עשרה מנסים להשיג ולחסוך מספיק כסף כדי לעקור לקליפורניה. כל הקאסט וצוות הכותבים והבמאים של הסדרה מורכב מילידים.

Ghosts
עונה שלישית לקומדיה הבריטית הנהדרת, על זוג נשוי שמתגורר באחוזה הרדופה ברוחות רפאים חביבות.

שלישי, 10 באוגוסט 2021

Stargirl
עונה שנייה לסדרת גיבורת-העל של רשת ה-CW על פי הקומיקס של DC.

Fantasy Island
עיבוד מחודש לסדרת האנתולוגיה האייטיזית, שבגלגול הנוכחי משודרת בארצות הברית ברשת פוקס. כל פרק בסדרה מגולל סיפור חדש המתרחש בכפר הארחה יוקרתי, שאליו מגיעים אורחים עם חלומותיהם ותשוקותיהם האישיים. רוזלין סאנצ'ז ("עוזרות בית נחושות") מככבת כבעלת המקום.

רביעי, 11 באוגוסט 2021

ריברדייל
עונה חמישית לסבוניית הנעורים האפלה של ה-CW (למחרת גם בנטפליקס).

?...What If
סדרת אנתולוגיה חדשה באנימציה של דיסני פלוס, המדמיינת מה היה קורה לו רגעים מסוימים ביקום הסינמטי של מארוול היו מתרחשים מעט אחרת.

חמישי, 12 באוגוסט 2021

ברוקלין תשע תשע
קומדיית המשטרה הנהדרת חוזרת לעונה שמינית ואחרונה, שהתעכבה גם בגלל הקורונה וגם בגלל המחאה האנטי-משטרתית - שגאתה אחרי הירצחו של ג'ורג' פלויד על ידי שוטר ב-2020. עשרת הפרקים האחרונים (שישודרו שניים מדי שבוע) ינסו להלך בין הטיפות האלה (בהמשך גם בהוט ובנטפליקס).

מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים (Star Trek: Lower Decks)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה הנהדרת של פראמאונט פלוס, העוקבת אחר העובדים הזוטרים באחת מספינות החלל הכי שוליות בצי, USS Cerritos. מייק מקמהן, מתסריטאי "ריק ומורטי", עומד מאחורי הסדרה. בין היתר מדבבים נואל וולס ("סאטרדיי נייט לייב", "מומחה לכלום") וג'רי אוקונל ("גולשים בזמן") (למחרת גם באמזון פריים וידאו ישראל).

Slasher: Flesh & Blood
עונה רביעית לסדרת האימה/אנתולוגיה האמריקאית של שירות הסטרימינג Shudder, שבה כל עונה מגוללת סיפור חדש. הפעם מככב לא אחר מאשר הבמאי דיוויד קרוננברג, בסיפור על משפחה עשירה שמתאגדת באי נידח, ושם רוצח במסכה גורם לסכסוכים ביניהם. שני פרקים בשבוע.

שישי, 13 באוגוסט 2021

טעם דובדבן חדש לגמרי (Brand New Cherry Flavor)
מיני-סדרת אימה חדשה של נטפליקס, בכיכובה של רוזה סלאזר ("בלתי גמור", "אליטה: מלאך קרב"). במאית צעירה מגיעה להוליווד בתחילת שנות ה-90 כדי לביים סרט ומסתבכת במסע הזוי ומוטרף של סקס, נקמה - וחתלתולים. גם עם קת'רין קינר, אריק לאנג, ג'ף וורד ומני חסינטו.

אהבה מודרנית (Modern Love)
עונה שנייה לסדרת האנתולוגיה הקומית-רומנטית של אמזון פריים וידאו, המבוססת על טורי עבר של מדור באותו שם בניו יורק טיימס. כל פרק מגולל סיפור חדש עם קאסט חדש, הפעם בכיכובם של קיט הרינגטון, מיני דרייבר, אנה פקווין, טוביאס מנזיס, מירנדה ריצ'רדסון ורבים אחרים (גם באמזון פריים וידאו ישראל).

הרלן קובן: הנעלמים (Gone for Good)
עיבוד צרפתי לספרו של סופר המתח האהוב (בעיקר על נטפליקס). עשר שנים אחרי שאיבד את שני האנשים היקרים לו מכל, מסתבך גבר בתעלומה מערערת נוספת כאשר בת זוגו נעלמת במפתיע.

ראשון, 15 באוגוסט 2021

Heels
סטיבן אמל, כוכב "החץ", מככב לצד אלכסנדר לודוויג ("משחקי הרעב") בסדרה חדשה של רשת הכבלים סטארז, המתרחשת על רקע עולם ההיאבקות המקצועית בעיירה קטנה. יצר אותה מייקל וולדרון, שאך זה הרשים עם סדרה אחרת שניצח עליה - "לוקי".

המתים המהלכים
עונה 11 ואחרונה לדרמת הזומבים של רשת AMC, שתמנה 24 פרקים ומחולקת לשני חלקים (ב-23 באוגוסט גם ביס).

רביעי, 18 באוגוסט 2021

תשעה זרים מושלמים (Nine Perfect Strangers)
ניקול קידמן חוזרת לככב בסדרה שעיבד דיוויד אי קלי על פי ספרה של מחברת "שקרים קטנים גדולים", ליאן מוריארטי, והפעם בשירות הסטרימינג הולו. הכוכבת האוסטרלית מגלמת את המנהלת של אתר הבראה שמשתדלת לעזור לבאים להחלים ולהשתפר, ספציפית התשעה שבשם הספר/הסדרה, אלא שמה שעומד להגיע יקשה עליהם לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. כזכור, קידמן וקלי שיתפו פעולה גם במיני-סדרה מצליחה נוספת של HBO, "היית צריכה לדעת" ("The Undoing"). מלבד קידמן מככבים גם מליסה מקארתי, מייקל שאנון, רג'ינה הול, לוק אוונס ובובי קנאבלי (ב-20 באוגוסט גם באמזון פריים וידאו).

המובסים (The Defeated)
האמריקאים טיילור קיטש ("אורות ליל שישי"), מייקל סי הול ("דקסטר") ולוגן מרשל-גרין ("קוורי") והבריטית טאפנס מידלטון ("סנס8") הם בין הכוכבים בסדרת המתח הגרמנית שמגיעה לנטפליקס. מקס מקלופלין הוא שוטר אמריקאי המגיע לברלין בקיץ 1946 כדי לעזור ליצור כוח משטרתי בימים הכאוטיים של אחרי המלחמה. מטרתו של מקס היא להפיל את הגנגסטר שצמח בברלין של אחרי המלחמה, אבל יש לו גם משימה סודית: למצוא את אחיו הנעדר שהורג נאצים-לשעבר בהיחבא. בלי ידיעתו של מקס הוא משמש כפיון, במה שבפועל הוא תחילתה של המלחמה הקרה. גם עם נינה הוס ("הומלנד") וסבסטיאן קוך ("חיים של אחרים", "הומלנד").

Awkwafina Is Nora From Queens
עונה שנייה לקומדיה של קומדי סנטרל בכיכובה של הקומיקאית אקוופינה ("עשיר בהפתעה"), שגם יצרה את הסדרה בהתבסס בחופשיות על חייה. סיפור התבגרותה של צעירה אמריקאית ממוצא אסיאתי בפלאשינג, קווינס. גם עם ב"ד וונג ("מר רובוט"), לורי טאן צ'ין ("כתום זה השחור החדש"), בוון יאנג ("סאטרדיי נייט לייב").

שישי, 20 באוגוסט 2021

החוג לאנגלית (The Chair)
סדרה חדשה בהפקת יוצרי "משחקי הכס", דיוויד בניוף וד"ב וייס, שמתרחקת מאוד ממחוזות הפנטזיה ההם. הפעם מדובר בדרמה הקומית בת שישה פרקים של נטפליקס, שעלילתה מתרחשת על רקע האקדמיה. סנדרה או ("להרוג את איב", "האנטומיה של גריי") מככבת כאישה הלא-לבנה הראשונה שמתמנה לתפקיד ראש חוג באוניברסיטה נחשבת, ומנסה לעמוד בדרישות התובעניות ובציפיות הגבוהות של החוג הכושל שקיבלה לידיה - החוג לאנגלית. את הסדרה יצרה השחקנית אמנדה פיט, הנשואה לבניוף, ואינה חלק מהקאסט. כן משחקים מלבד או: הולנד טיילור, ג'יי דופלאס, בוב בלבן, דיוויד מורס ואחרים.

Truth Be Told
עונה שנייה בסדרת המתח של אפל טיוי פלוס, בכיכובה של זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר ("העזרה", "צורת המים"). הסדרה מבוססת על הספר באותו השם, בו עיתונאית בעלת פודקאסט מתחקה אחר תיקים רצח ישנים ברוח ז'אנר הפשע האמיתי ומנסה לפתור אותם.

ראשון, 22 באוגוסט 2021

עובדת על זה (Work in Progress)
עונה שנייה לקומדיה של שואוטיים ומהיוצרת אבי מקאנאני, שגם מככבת בתפקיד הראשי. יחד איתה יצרו את הסדרה גם טים מייסון שביים את הפרק הראשון ולילי ווקובסקי ("המטריקס") שכותבת ומפיקה. הסדרה עוקבת אחרי אבי בת ה-45 משיקגו, המגדירה את עצמה כלסבית שמנה. המזל הרע והייאוש הובילו אותה באופן לא צפוי למערכת יחסים חדשה ומלהיבה עם כריס, טרנסג'נדר צעיר שהחזיר לה את שמחת החיים (בהמשך גם ביס).

Chapelwaite
עוד חודש, עוד סדרה שמבוססת על כתביו של סטיבן קינג. הפעם אדריאן ברודי ("הפסנתרן") ואמילי המפשייר ("שיט'ס קריק") מככבים בעיבוד של רשת הכבלים Epix לסיפור הקצר "Jerusalem's Lot". אחרי מותה הטראגי של אם המשפחה בלב ים, הקפטן צ'ארלס בון חוזר עם ילדיו אל בית ששייך למשפחה בעיירה קטנה במיין, שם רודף אותם סוד משפחתי אפל.

שלישי, 24 באוגוסט 2021

סופרגירל
חלקה השני של העונה השישית והאחרונה בדרמת גיבורת-העל של ה-CW (ב-26 באוגוסט גם בנטפליקס).

בריטניה (Britannia)
עונה שנייה לדרמה הבריטית המתרחשת בעשור החמישי לספירה, ומגוללת את הפלישה הרומית לטריטוריה שלימים תהפוך לאיים הבריטיים (בהמשך גם בהוט).

וונטוורת'
החלק השני בעונה השמינית והאחרונה של דרמת כלא הנשים האוסטרלית (בהמשך גם בהוט).

רביעי, 25 באוגוסט 2021

קליקבייט (Clickbait)
אדריאן גרנייה ("הפמליה") וזואי קאזאן ("הקנוניה נגד אמריקה") מככבים במיני-סדרת מתח חדשה ועתירת טוויסטים של נטפליקס. כאשר אב משפחה נעלם במפתיע, מופיע סרטון באינטרנט שממחיש כי חייו בסכנה. משפחתו יוצאת למרוץ נגד הזמן כדי להבין מי עומד מאחורי העניין ולהציל אותו.

אימה אמריקאית
עונה עשירית לסדרת האימה המצליחה של FX, שנוצרה והופקה על ידי ריאן מרפי ובראד פלצ'וק. העונה מגוללת שני סיפורים נפרדים, האחד מתרחש בים והשני ביבשה, ומככבים בה מקולי קולקין ("שכחו אותי בבית"), קתי בייטס ("מיזרי"), וגם שרה פולסון ואוואן פיטרס חוזרים לסדרה אחרי שנעדרו מהעונה הקודמת (ב-30 באוגוסט גם ביס).

ארצ'ר
עונה 12 לקומדיית האנימציה, שהיא גם האחרונה עם ג'סיקה וולטר כמדבבת, אחרי שהלכה לעולמה בחודש מרץ האחרון (בהמשך גם בנטפליקס).

חמישי, 26 באוגוסט 2021

משפחה אחת (Family Reunion)
חלק רביעי לסיטקום המולטי-קאמרה של נטפליקס, בכיכובן של לורטה דיווין ("האנטומיה של גריי", "בוסטון פאבליק") וטיה מאורי-הרדיקט ("תאומות"). משפחת מק'קלאן עברה מסיאטל הסואנת לג'ורג'יה, אבל החיים בדרום והגישה השמרנית של סבא וסבתא מעמידים במבחן את אורח החיים העירוני שלהם.

The Other Two
כמעט שנתיים וחצי אחרי שהסתיימה הקומדיה הנהדרת של קומדי סנטרל בארצות הברית, היא חוזרת לעונה שנייה עם עשרה פרקים (שניים כל שבוע), והפעם ב-HBO מקס. שני האחים בני דור הוויי, קארי וברוק (הלני יורק ודרו טארבר), שבעונה הראשונה ראו איך אחיהם החמוד בן העשרה הופך לכוכב ענק, ממשיכים לראות אותו הופך לאימפריית בידור גם בעונה השנייה, ובמקביל גם אימם (מולי שאנון) הופכת לכוכבת אחרי שהיא מתחילה להנחות תוכנית בוקר. הפעם הם גומרים אומר לא להישאר שני האחרים. גם עם קן מרינו ו-וונדה סייקס, ולאורך העונה מתארחים בואן יאנג, זוסיה מאמט, איאן זירינג, דבי מזר וג'ורדנה ברוסטר.

שישי, 27 באוגוסט 2021

See
עונה שנייה לדרמה הפוסט-אפוקליפטית של אפל טיוי פלוס בכיכובו של ג'ייסון מומואה ("משחקי הכס", "אקוומן"), שעלילתה מתרחשת בעולם שבו האנושות כולה איבדה את יכולת הראייה, ובני האדם נאלצים לפתח דרכים חדשות לבנות, לצוד ולשרוד - כל זאת עד שנולדים לפתע תאומים אשר מסוגלים לראות. גם עם אלפרה וודוורד ("עקרות בית נואשות", "לוק קייג'").

ראשון, 29 באוגוסט 2021

פני הרוע (Evil)
דרמת האימה של רוברט ומישל קינג ("האישה הטובה", "הטובות לקרב") חוזרת להמשך העונה השנייה (בהמשך גם ביס).

Vigil
סדרת מתח בריטית חדשה בת שישה פרקים של ה-BBC, בכיכובם של סורן ג'ונס ("ג'נטלמן ג'ק", "דוקטור פוסטר"), מרטין קומפסטון ("במילוי תפקידם") ורוז לזלי ("משחקי הכס", "הטובות לקרב"). היעלמותה המסתורית של ספינת דייגים סקוטית ומקרה מוות על סיפונה של צוללת הגרעין Trident HMS Vigil, מביאים את המשטרה לעימותים עם הצי המלכותי ושירותי הביטחון הבריטיים.

שלישי, 31 באוגוסט 2021

מארי קונדו: שמחה בלב (Sparking Joy With Marie Condo)
מארי קונדו חוזרת בסדרת ריאליטי חדשה בנטפליקס, והפעם היא עולה מדרגה ומסדרת עיירה שלמה.

Only Murders In The Building
שידוך מוזר ומסקרן במיני-סדרה חדשה של הולו. הצמד הקומי הוותיק סטיב מרטין ומרטין שורט מתאחד שוב לטובת סדרת המתח והמסתורין הקומית (שהראשון גם יצר), ועושה זאת עם לא אחרת מאשר סלינה גומז. העלילה עוקבת אחר שלושה מעריצי פשע-אמיתי, שמסתבכים ברצח אמיתי המתרחש בבניין שבו הם מתגוררים בניו יורק. גם עם איימי ריאן ("הסמויה", "המשרד").

Back To Life
עונה שנייה לדרמה הקומית של ה-BBC ושואוטיים על אישה החוזרת הביתה אחרי שריצתה 18 שנים בכלא. דייזי הגארד ("הורים בקושי") יצרה ומככבת.

עוד ביס באוגוסט 2021: Hacks, אף בי איי המבוקשים, חפה מפשע, הזמר במסכה, הרווקה, ווייפאאוט, משיכה בעירום, בפטיסט ועוד.

עוד בהוט באוגוסט 2021: Hacks, אף בי איי המבוקשים, מרתה ופרנקלין, אחוזת דאונטון ועוד.

עוד בסלקום טיוי באוגוסט 2021: אזור הדמדומים 2019, נתן לשירותך, סקראבס 1-8, תאגיד 2, נפילות חדות 2 ועוד.

עוד בנטפליקס באוגוסט 2021: ילדות טובות, אחוזת דאונטון, מר רובוט, שטיסל, ממלכת הזומבים, חופי צ'סאפיק ועוד.

עוד באמזון פריים וידאו באוגוסט 2021: קיץ אכזרי, קווין יכול להזד**ן ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully