וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקס והעיר הגדולה" חוזרת, "אמילי בפריז", "המכשף": מדריך סדרות דצמבר 2021

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 19:36

שלוש מנשות "סקס והעיר הגדולה" חוזרות עם סדרת ההמשך "פשוט ככה", שניים מהלהיטים הגדולים של נטפליקס חוזרים עם עונה שנייה לכל אחד מהם, עונות אחרונות של "בית הנייר", "המרחב" ו"אבודים בחלל", ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בדצמבר 2021

טריילר "פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל"/HOT

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). על פי דיווחים שונים, דיסני פלוס צפוי להגיע לישראל עד קיץ 2022, וגם פראמאונט פלוס אמור להגיע בעתיד הלא רחוק. תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רביעי, 1 בדצמבר 2021

אבודים בחלל (Lost In Space)
עונה שלישית ואחרונה לדרמת המד"ב המשפחתית של נטפליקס.

פילדלפיה זורחת
הקומדיה המופרעת של FX חוזרת לעונה 15, מה שהופך אותה לסדרה הקומית (שאינה אנימציה) הארוכה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקנית (בהמשך גם ביס).

הפלייליסט של זואי
הדרמה הקומית המוזיקלית אמנם בוטלה, אבל נושעה בארצות הברית על ידי ערוץ רוקו, שמחזיר אותה לטובת ספיישל חג - Zoey's Extraordinary Christmas (בהמשך כנראה גם ביס).

עוד בוואלה!

במאית "הכלה מאיסטנבול" עשתה זאת שוב: "מועדון לילה" של נטפליקס מרתקת

לכתבה המלאה

חמישי, 2 בדצמבר 2021

זאבי ערבות (The Coyotes)
דרמת מתח בלגית של נטפליקס. קבוצת נערים במחנה קיץ מוצאת יהלומים ביער, ונקלעת לחוויה מטלטלת שמעמידה במבחן את החברויות ביניהם ומסכנת את חייהם.

שישי, 3 בדצמבר 2021

בית הנייר (La casa de papel)
חלק חמישי ואחרון לסדרת הלהיט הספרדית של נטפליקס - חמישה פרקים אחרונים בהחלט. לצדם יעלה גם הספיישל "בית הנייר: מטוקיו ועד ברלין" ("Money Heist: From Tokyo to Berlin") - היוצרים והשחקנים מאחורי הדמויות בסדרה, כמו טוקיו והפרופסור, מדברים על התהליך הרגשי והאמנותי של צילום הסדרה.

קולטון יוצא מהארון (Coming Out Colton)
סדרת ריאליטי חדשה של נטפליקס, במסגרתה קולטון אנדרווד, שחקן הפוטבול לשעבר וכוכב "הרווק", יוצא למסע כדי לחגוג את חייו החדשים כחבר מוצהר בקהילת הלהטב"ק.

הארלם (Harlem)
קומדיה חדשה של אמזון פריים וידאו שאולי תמלא את החלל שמותירה "לא בטוחה". הסדרה עוקבת אחר ארבע חברות הכי טובות, שאפתניות ואופנתיות בהארלם, ניו יורק: מרצה באוניברסיטה וכוכבת עולה המתקשה לפנות מקום לחיי האהבה שלה, יזמית בתחום ההיי-טק שתמיד יוצאת עם מישהי חדשה, זמרת חסרת טאקט, ומעצבת אופנה רומנטיקנית ונואשת. יחד הן מתקדמות לשלב הבא בקריירות שלהן, במערכות היחסים שלהן ובחלומות העיר הגדולה.

PEN15
חלקה השני של העונה השנייה - שמתברר כי היא גם האחרונה - בסדרה הקומית של הולו המתרחשת בחטיבת ביניים. את שתיים מבני הנוער שבמרכז הסדרה מגלמות יוצרות הסדרה, אנה קונקל ומאיה ארסקין - גרסה של עצמן משנת 2000 - בעודן מוקפות בשחקנים בני 13 אמיתיים.

Alex Rider
עונה שנייה לסדרה של שירות הסטרימינג IMDB, על הנער שמצא את עצמו כסוכן בשירות סוכנות הביון הבריטית. מבוססת על ספריו של אנתוני הורוביץ.

שני, 6 בדצמבר 2021

רואים קולנוע (Voir)
דיוויד פינצ'ר הבטיח בשורות בנוגע לפרויקט בנטפליקס וגרם להמוני אוהבי "מיינד האנטר" לחשוב שמדובר בעונה חדשה של דרמת הפשע. אבל לא, מדובר בסדרה תיעודית חדשה שהוא אחד ממפיקיה, ובמרכזה אסופה של מסות חזותיות שבהן חובבי קולנוע בוחנים רגעים קולנועיים שריגשו, הדהימו, אתגרו ושינו אותם.

Landscapers
דרמת פשע קומית בת ארבעה פרקים של HBO האמריקנית וסקיי הבריטית, בכיכובם של אוליביה קולמן ("הכתר") ודיוויד ת'יוליס ("פארגו 3"). סיפורם - המבוסס על מקרה אמיתי - של סוזן וכריסטופר אדוארדס, בני זוג נעימים וחביבים שבחצרם התגלו קבורות גופות הוריה של סוזן.

שלישי, 7 בדצמבר 2021

עולם הקנטאורים (Centaurworld)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה המוזיקלית המיוחדת לילדים, שקודמתה זכתה כאן לשבחים רבים. סוסת מלחמה שאינה יודעת פחד מקווה לפגוש שוב את הרוכבת הנאמנה שלה, ויוצאת למסע בעולם שכולו קסם, הרפתקאות וקנטאורים מזמרים.

Abbott Elementary
סדרה קומית חדשה של רשת ABC, שתעלה לשידור רציף בינואר אבל זוכה לבכורה מוקדמת של הפרק הראשון. קבוצה של מורים מסורים ונלהבים - ומנהל מעט חסר טאקט - מתכנסים בבית ספר ציבורי בפילדלפיה, שבו, למרות הסיכויים נגדם, הם נחושים לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים.

חמישי, 9 בדצמבר 2021

פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל (And Just Like That)
סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" שמאחדת שלוש מארבע נשותיה, ועוקבת אחר קארי (שרה ג'סיקה פרקר), מירנדה (סינת'יה ניקסון) ושרלוט (קריסטן דיוויס) בעוד הן מנסות לצלוח את המסע מהמציאות המורכבת של החיים בגיל 30, למציאות העוד יותר מורכבת של החיים בגיל 50. מלבדן ישובו גם כריס נות' בתפקידו האיקוני כמיסטר ביג, ווילי גרסון ("צווארון לבן"), שמגלם את סטנפורד, חברה הטוב של קארי שנפטר במהלך צילומי העונה החדשה, אוון הנדלר ("קליפורניקיישן") ואחרים. נוסף להם יגיעו בין היתר גם שרה רמירז ("האנטומיה של גריי") וסטריטה צ'ודהורי ("הומלנד", "ג'סיקה ג'ונס"). התסריטאי והמפיק מייקל פטריק קינג חוזר כשואוראנר (במקביל גם בהוט).

שישי, 10 בדצמבר 2021

המרחב (The Expanse)
עונה שישית ואחרונה בשידור שבועי לסדרת המד"ב המצוינת של אמזון פריים וידאו.

!Saturday Morning All Star Hits
סדרה קומית מוזרה חדשה של נטפליקס שיצר קייל מוני, שידוע בהומור המשונה שלו לכל מי שצופה ב"סאטרדיי נייט לייב". הפרויקט החדש שלו משלב בין אנימציה למבוגרים לקטעי בשר ודם, בסדרה שמצדיעה לתוכניות הקאמפיות של שבת בבוקר משנות ה-80 וה-90.

שנות העשרים הסוערות (Twentysomethings: Austin)
סדרת ריאליטי המתרחשת באוסטין שבטקסס, ומלווה חבורה של בני 20 פלוס המתמודדים עם אהבות וחברויות ויוצאים להרפתקה חדשה: החיים עצמם. בניגוד למתכונת הרגילה של נטפליקס, פרקי הסדרה הזו יגיעו מדי שבוע ולא בבת אחת.

סודות מהיער (Aranyak)
נמשך סיפור האהבה בין נטפליקס לסדרות עם "יער" בשם שלהן, הפעם עם סדרת מתח הודית. שוטר ושוטרת מרקעים שונים מגששים את דרכם בים של חשודים, בניסיון לפענח תעלומת רצח בעיירה הררית, ומעירים מרבצם תככים פוליטיים, אג'נדות אישיות ומיתוס מפלצתי.

Crossing Swords
עונה שנייה לקומדיית אנימציית הסטופ-מושן של אנשי "רובוט צ'יקן" עבור הולו, שעלילתה מתרחשת בימי הביניים ועוקבת אחר נתין טוב לב שזכה לתפקיד נחשק כעוזר-אביר בארמון המלכותי.

שני, 13 בדצמבר 2021

American Auto
יוצר "סופרסטור", ג'סטין ספיצר, חוזר עם סדרה קומית חדשה עבור אותה רשת, NBC, שאף היא על רקע מקום עבודה. במקרה הזה: עובדים במטה של חברת רכב ענקית בדטרויט, שמתקשים להסתגל אל המציאות המשתנה בתחומם. אנה גאסטייר ("סאטרדיי נייט לייב", "עושה בית ספר") מככבת.

שלישי, 14 בדצמבר

Grand Crew
סדרה קומית חדשה נוספת שמעניקה הצצה לקראת השידור הקבוע שלה בינואר - הפעם עם שני פרקים ראשונים. על פניה היא נראית קצת כמו "חברים", רק עם קאסט שחור (כלומר כמו "Living Single", שעלתה ברשת פוקס שנה לפני "חברים"): שישה חברים צעירים מנסים לנווט את חייהם והקריירה שלהם בלוס אנג'לס, ונפגשים בקביעות בבר היינות החביב עליהם. את הסדרה יצר עבור NBC פיל אוגוסטה ג'קסון ("ברוקלין תשע תשע") ומפיק יוצר הסדרה ההיא, דן גור.

רביעי, 15 בדצמבר 2021

סיפורי אליטה (Elite: Short Stories)
הספין אוף של סדרת הלהיט הספרדית של נטפליקס חוזר עם שלושה סיפורים חדשים ונפרדים, שכל אחד מהם מונה שלושה פרקים. היום עולה "פיליפ, קאייה ופליפה", ב-20 בדצמבר עולה "סמואל ועומאר" וב-23 "פטריק".

רוק הצעיר, אדוני ראש העיר, Kenan
שלוש הקומדיות של NBC חוזרות עם פרק לכבוד חג המולד, בטרם ישובו עם עונות חדשות בשנה הבאה. שתי הראשונות משודרות ביס - הפרק של "רוק הצעיר" יעלה אצלה ב-25 בדצמבר ו"אדוני ראש העיר" בהמשך.

חמישי, 16 בדצמבר 2021

Station Eleven
"תחנה אחת-עשרה", ספרה המהולל של הסופרת הקנדית אמילי סנט ג'ון מנדל, זוכה לעיבוד טלוויזיוני ב-HBO מקס בכיכובה של מקנזי דיוויס ("קוד שרוף", "שליחות קטלנית: גורל אפל"). מגפה קטלנית וחשוכת מרפא משמידה את הציביליזציה האנושית. מי ששרדו הם רק אלה שהיו חסינים מפני המחלה, או השכילו להתגונן מפניה בזמן, שבריר אחוז של האוכלוסייה האנושית שהתקיימה לפני כן. כעת הם נאלצים לכונן מחדש את חייהם על חורבות העולם שאבד. ללא חשמל, דלק, טלפונים או רפואה מודרנית, הם שבים למצב קיום פרימיטיבי של ציידים, לקטים ושודדים, אך במקביל לכך גם נאבקים לשמור ולשמר משהו מתרבותם הקודמת. הירו מוראי המוכשר ("אטלנטה") מביים את המיני-סדרה.

MacGruber
הפארודיה על מקגיוור התחילה כמערכון קבוע ב"סאטרדיי נייט לייב", המשיכה כסרט כושל אך נערץ, ועכשיו מגיעה גם כסדרת טלוויזיה בשירות הסטרימינג פיקוק. וויל פורטה שב לגלם את הסוכן החשאי מקגרובר, שמרצה מאסר עולם אך משוחרר במפתיע כדי להשתתף במשימה ממשלתית סודית נגד אויבו המר משכבר, בגילומו של בילי זיין ("טיטאניק"). גם עם קריסטן וויג, ריאן פיליפה, סאם אליוט ולורנס פישבורן.

שישי, 17 בדצמבר 2021

המכשף (The Witcher)
כמעט שנתיים אחרי קודמתה, סדרת הפנטזיה האובּר-פופולרית של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה. הנרי קאוויל שב לנעלי הוויצ'ר שצד שדים תמורת שכר.

מתגרשים (Decoupled)
קומדיה הודית חדשה של נטפליקס. סופר מיזנתרופ ואשתו, יזמית סטארט-אפ, מתמודדים עם גירושיהם הקרבים בעזרת מצבים אבסורדיים וטרדות החיים בעולם של עשירים.

המסע הגדול (The Grand Tour)
ספיישל סגר שני לסדרת הדוקו המבדרת של אמזון פריים וידאו, גלגולה החדש של "טופ גיר" הבריטית בהובלת ג'רמי קלארקסון, ריצ'רד המונד וג'יימס מיי. הפעם השלישייה צוללת לתוך העולם המוזר של תרבות הרכב הצרפתית. בטיול כביש אפי שמתחיל בגבעות הוולשיות, הם מגישים טיפוס הרים מסמר שיער, נטרול פצצות, מכוניות מונעות-מדחף, פעלולי מסוקים והמרוץ המרגש ביותר בחייהם - בטרם יגיעו לתעלת למאנש לטובת שיא שומט לסת מימי הביניים.

With Love
קומדיה רומנטית חדשה של אמזון פריים וידאו (אבל לא בישראל), שכל אחד מחמשת פרקי העונה שלה מתרחש בחג אחר לאורך השנה. הסדרה עוקבת אחר שני אחים, לילי (אמרוד טוביה, "ציידי הצללים") וחורחה (מארק אינדליקטו, האחיין ג'סטין של "בטי") שמנסים למצוא אהבה ומטרה. על הסדרה אחראית גלוריה קלדרון קלט, יוצרת הגרסה החדשה של "כל יום מחדש".

ראשון, 19 בדצמבר 2021

1883
סדרת הלהיט הענקית "ילוסטון" זוכה כמתבקש לספין-אוף בפראמאונט פלוס, שכפי שניתן להבין משמו, חוזר אחורה בזמן ומתאר את קורותיה של משפחת דאטון במסעה על פני המרחבים אדירי הממדים של שלהי המאה ה-19 באמריקה. סאם אליוט מככב, בילי בוב תורנטון מתארח, וכך גם זמרי הקאנטרי טים מקגרו ופיית' היל.

The Girl Before
מיני-סדרת מתח של ה-BBC בכיכובה של גוגו מבאתה-רו ("תוכנית הבוקר") על פי ספרה של ג'יי פי דילייני באותו שם, שבעברית יצא לאור תחת השם "זאת שהיתה כאן קודם" בהוצאת ידיעות. אחרי שעברה טרגדיה אישית, ג'יין זקוקה להתחלה חדשה. כשהיא מגיעה לבית ברחוב פולגייט מס' 1 היא נכבשת מיד בקסמי המקום - ובקסמיו של בעליו המסתורי והמפתה. רק לאחר שהיא עוברת לגור שם נודע לג'יין על מותה בטרם עת של הדיירת הקודמת, אישה שדומה לה מאוד בגיל ובמראה החיצוני. בעודה מנסה לרדת לחקר האמת, חוזרת ג'יין שלא בטובתה על אותם דפוסים, עושה את אותן בחירות ונתקלת באותם האנשים. בעל כורחה היא מגלה שהיא הולכת בדיוק בדרכי קודמתה. גם עם דיוויד אוילואו ("סלמה") ובן הארדי ("רפסודיה בוהמית").

Claws
עונה רביעית ואחרונה לדרמה הקומית של רשת TNT, על אודות חמש נשים שעובדות במכון ציפורניים ומסתבכות במעשי פשע.

שני, 20 בדצמבר 2021

שושלת (Dynasty)
עונה חמישית לסבוניה של ה-CW, חידוש לקלאסיקה האייטיזית (בהמשך גם בנטפליקס).

רביעי, 22 בדצמבר 2022

אמילי בפריז (Emily In Paris)
הדרמה הקומית במשקל נוצה של דארן סטאר ("סקס והעיר הגדולה", "יאנגר") בכיכובה של לילי קולינס, חוזרת לעונה שנייה בנטפליקס.

חמישי, 23 בדצמבר 2021

Reno 911: The Hunt for QAnon
ספיישל חדש של השוטרים חסרי היכולת במשרד השריף של רינו, נבאדה, הפעם בפרמאונט פלוס. הצוות מנסה לאתר את קיו, האיש שעומד מאחורי קונספירציות QAnon.

שישי, 24 בדצמבר 2021

ים השלווה (The Silent Sea)
דרמת מד"ב דרום-קוריאנית של נטפליקס. במהלך משימה מסוכנת של 24 שעות על הירח, חוקרי חלל מנסים לשלוף דגימות ממתקן מחקר נטוש העמוס בסודות מסווגים.

שבת, 25 בדצמבר 2021

Letterkenny
עונה עשירית לקומדיית הפולחן הקנדית על שני חברים שגרים בלטרקני, אונטריו.

ראשון, 26 בדצמבר 2021

Around the World in 80 Days
עיבוד חדש של ה-BBC לקלאסיקה "מסביב לעולם ב-80 יום" של ז'ול ורן, הפעם בכיכובו של דיוויד טננט ("דוקטור הו", "בשורות טובות") המגלם את פיליאס פוג. התערבות עם חברו מדרבנת אותו לנסות להקיף את העולם בכדור פורח תוך שמונים ימים בלבד. כמו במקור מצטרף אליו משרתו, והפעם גם עיתונאית בשם אביגיל פיקס (לאוני בנש, "בבילון ברלין"). את הסדרה, הכוללת שמונה פרקים, יצר אשלי פארו, יוצר-שותף של "חיים על מאדים".

שערורייה בריטית למדי (A Very British Scandal)
עונה שנייה של סדרת האנתולוגיה של סטיבן פרירס ב-BBC, שמדי עונה חוזרת אל מקרה מרתק אחר בהיסטוריה הבריטית הקרובה. בפעם הקודמת, לפני שלוש שנים וחצי, יו גרנט היה חבר פרלמנט שנחשד בקשירת קשר לרצח מאהבו לשעבר (בגילומו של בן ווישו). הפעם קלייר פוי (הלא היא המלכה אליזבת' בשתי העונות הראשונות של "הכתר") מככבת בתפקיד הדוכסית מארגייל, שסיפור גירושיה מהדוכס (פול בטאני, "וונדהויז'ן") בשנות השישים הפך לאחד המקרים המשפטיים המתוקשרים והידועים לשמצה של המאה ה-20. הם כללו טענות על זיוף, גניבה, אלימות, לקיחת סמים, הקלטה סודית, שוחד ותמונת פולארויד גסה. גם במקרה הזה תמנה העונה שלושה פרקים (ב-20 בינואר גם ביס).

שני, 27 בדצמבר 2021

קיץ בלתי נשכח (Our Beloved Summer)
קומדיה רומנטית דרום-קוריאנית בנטפליקס. שני אקסים שלא מפסיקים לריב מוצאים את עצמם שוב לפני המצלמה - וזה בחייו של זה - שנים אחרי שצילמו סרט תיעודי שהפך לוויראלי.

רביעי, 29 בדצמבר 2021

The Book of Boba Fett
סדרת בת חדשה בעולמה של "מלחמת הכוכבים", שעוקבת הפעם אחר בובה פט, מציידי הראשים המפחידים ביותר בגלקסיה.

חרדים (Anxious People)
דרמת פשע קומית שוודית חדשה של נטפליקס, עם בחירה מוזרה לשמה בעברית. שודד בנק לוקח כבני ערובה מבקרים שבאו לאירוע בית פתוח, ואז נעלם לפתע. המשטרה מבולבלת וחושדת בכולם.

חמישי, 30 בדצמבר 2021

בני טובים (Kitz)
דרמת נעורים גרמנית חדשה של נטפליקס. שנה לאחר מותו הטרגי של אחיה, ליסי בת ה-19 מקיצבהיל נכנסת לעולמה הדקדנטי של קליקה במינכן, שמגיעה לאתר הסקי היוקרתי כדי לחגוג בכל עונה. אלא שבמהרה גורמת ליסי למפולת שלגים החושפת את האמת מאחורי החזית המלאה בזוהר, כסף ונהנתנות - עם השלכות בלתי נשלטות.

עין קווירית (Queer Eye)
עונה שישית לסדרת הריאליטי האהובה של נטפליקס.

שישי, 31 בדצמבר 2021

תישאר קרוב (Stay Close)
עוד מותחן בריטי המבוסס על ספר של הרלן קובן, הפעם בכיכובם של כוש ג'מבו ("הטובות לקרב"), ג'יימס נסביט ("רגליים קרות", "ג'קיל"), ריצ'רד ארמיטג' (שכבר כיכב בעיבוד נטפליקסי אחר לקובן - "אדם זר") ואדי איזרד ("להעיר את המלכה"). עקרת בית, צלם עיתונות ובלש מסתירים סודות מהאנשים הקרובים להם ביותר, ומה אתם יודעים - יום אחד העבר מתדפק על דלתם ומרעיד את האדמה תחת רגליהם.

קוברה קאי (Cobra Kai)
עונה רביעית בנטפליקס לסדרת הבת של קלאסיקת האייטיז "קראטה קיד".

עוד ביס בדצמבר 2021: קתרינה (The Great), הצהובות (Yellowjackets), שבב של אהבה (Made For Love), סיפור אהבה (Love Life), ד"ר מוות, אדוני ראש העיר, קרוב מדי, אנג'לה בלאק, טובעת בספק (Drowning), משפחת סימפסון, יאנגר 1-7, NCIS לוס אנג'לס 7-8 ועוד.

עוד בהוט בדצמבר 2021: ד"ר מוות, איחוד חברים, אלה שהורגים, המאורות (The Luminaries), שקרים ונשיקות, אבא אמריקאי, SWAT, שיקגו מד, הטובות לקרב 4 ועוד.

עוד בסלקום טיוי בדצמבר 2021: אבק כוכבים, אנשים נורמלים, הכל יהיה בסדר, סדרות המגפה-שאינה-קורונה אנה (האיטלקית) וסלובורן (הגרמנית-הדנית), Furia ואקזיט הנורווגיות, פני האמת הדנית, נהרות הארגמן הצרפתית, הכי גרועים שיש 5 ועוד.

עוד בנטפליקס בדצמבר 2021: סופרסטור, ארצ'ר, טיטאנים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    11
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully