וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתר, מניפסט, מסע אגדי, אקו 3: מדריך סדרות נובמבר 2022

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 12:00

בית המלוכה מתרענן עם קאסט חדש, "תיק נעדר" ו"בשבילה גיבורים עפים" מגיעות לאמריקה, סדרה חדשה של יוצרי "דארק", עונה אחרונה של "בשבילי אתם מתים", אמילי בלאנט מסתבכת במערבון "האנגלייה" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בנובמבר 2022

טריילר "הכתר" עונה 5/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בפרט ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (רוב הזמן עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ראשון, 30 באוקטובר 2022

הלוטוס הלבן
עונה שנייה לדרמה של HBO, שזכתה לאחרונה בשלל פרסי אמי בקטגוריית המיני-סדרה (אף שהיא כמובן לא כזו): הבימוי, הכתיבה, שחקן משנה (למוריי בארטלט, שגילם את מנהל כפר הנופש), שחקנית המשנה (ג'ניפר קולידג') וגם כמיני-סדרה הטובה ביותר. העונה החדשה משאירה מאחור את הריזורט בהוואי ועוברת לעקוב אחר קבוצת נופשים חדשה באי סיציליה שבאיטליה. קולידג' חוזרת לגלם את טניה, וסביבה יכלול הקאסט בין היתר את מייקל אימפריולי ("הסופרנוס"), פ' מארי אברהם ("אמדאוס", "מסע אגדי"), אוברי פלזה ("מחלקת גנים ונוף"), ת'יאו ג'יימס ("סנדיטון", "אשתו של הנוסע בזמן") וטום הולנדר ("קינגס מן: ההתחלה") (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Rogue Heroes
דרמה חדשה שיצר סטיבן נייט, יוצר "כנופיית ברמינגהם", בהפקה משותפת של ה-BBC ורשת הכבלים האמריקנית Epix, על פי ספר של בן מקנטייר (שלא תורגם לעברית) על יחידת הקומנדו הבריטית SAS. במהלך מלחמת העולם השנייה, הקצין הצעיר האקסצנטרי דיוויד סטירלינג מאושפז בקהיר לאחר תאונת אימון. בשעמומו הוא מתחיל לחשוב ששיטות המלחמה המקובלות שגויות ויוזם תוכנית רדיקלית. הוא נלחם לקבל רשות לגייס את החיילים הקשים, הנועזים והמבריקים ביותר ליחידה סמויה קטנה שתיצור מהומה מאחורי קווי האויב. הצוות של סטירלינג מורכב מגברים שהם יותר מורדים מאשר חיילים - מסובכים, פגומים ופזיזים, באותה מידה שהם אמיצים והירואיים להדהים. בין היתר מככבים קונור סווינדלס ("חינוך מיני"), ג'ק אוקונל ("חסרי אלוהים", "סקינס"), דומיניק ווסט ("הסמויה", "הכתר") ואלפי אלן ("משחקי הכס").

עוד בוואלה!

הכנת תחפושות וחגיגות בבר: האובססיה המטרידה של מעריצי "דהאמר - מפלצת"

לכתבה המלאה

שלישי, 1 בנובמבר 2022

דרך המלך (Young Royals)
עונה שנייה לדרמת הנעורים השוודית של נטפליקס, העוקבת אחר הנסיך וילהלם שמסתגל לחייו בפנימייה היוקרתית הילרסקה ומגלה שלא פשוט ללכת עם הלב.

חמישי, 3 בנובמבר 2022

בלוקבסטר (Blockbuster)
המתחרה הגדולה של נטפליקס בראשית ימיה, בימים שנטפליקס התבססה רק על שליחת DVD בדואר, הופכת אצלה כעת לסיטקום שיצרה ונסה ראמוס, מכותבות "ברוקלין תשע תשע", ובין היתר בכיכובה של מליסה פומרו שגילמה את איימי באותה סדרה. רנדל פארק ("חמוץ מתוק") מגלם את טימי יון, בחור אנלוגי בעולם 5G. כאשר נודע לו שהוא מפעיל את סניף הבלוקבסטר האחרון באמריקה, טימי והצוות שלו - הכולל את האישה שהוא דלוק עליה זמן רב, אלייזה (פומרו) - נלחמים כדי להישאר רלוונטיים. הדרך היחידה להצליח היא להזכיר לקהילה שלהם שהם מספקים משהו שתאגידים גדולים לא יכולים: חיבור אנושי.

סאלי: פיתוח גוף ורצח (Killer Sally)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס. ראיונות עם חבריה ובני משפחתה של סאלי מקניל, כמו גם עם סאלי עצמה, חושפים חיי נישואין סוערים של זוג מפתחי גוף - שמסתיימים באופן מטלטל עם רצח ביום האהבה.

טיטאנים (Titans)
עונה רביעית לסדרת הקומיקס של HBO מקס מבית DC קומיקס, העוקבת אחר מספר בני נוער בעלי כוחות על שבמקביל להתמודדות עם יכולותיהם גם נאלצים להתבגר (בהמשך גם בנטפליקס).

שישי, 4 בנובמבר 2022

מניפסט (Manifest)
נטפליקס הצילה את סדרת המתח העל-טבעית ש-NBC ביטלה והפכה אותה ללהיט ענק. עכשיו לראשונה מגיע חלקה הראשון של העונה הרביעית והאחרונה. עשרה פרקים ראשונים עולים היום, ועשרת האחרונים צפויים להגיע בשנה הבאה.

הסוד של משפחת גרקו (The Secrets of the Greco Family)
דרמת פשע מקסיקנית חדשה של נטפליקס, המבוססת על סיפור אמיתי. משפחה מושלמת לכאורה חוטפת בסתר עשירים תמורת כופר כדי להמשיך לקיים רמת חיים גבוהה ולשמור על מעמדה החברתי.

היפים והנכונים (The Fabulous)
דרמה רומנטית דרום-קוריאנית קלילה של נטפליקס, בכיכובם של צ'ה סו-בין ("סיפור אהבה חמוץ-מתוק") והזמר צ'וי מין-הו. ארבעה חברים טובים מנסים להגשים את חלומותיהם בעולם האופנה התחרותי ולתמרן בין עבודות תובעניות, דילמות רומנטיות ולילות פרועים של בילויים.

הסוכנים של בוורלי הילס (Buying Beverly Hills)
סדרת ריאליטי חדשה של נטפליקס שבמרכזה עומדים מאוריציו אומנסקי, מלך סוכני הנדל"ן, בתו החורגת פארה ובתו אלקסיה. חברת הנדל"ן המשפחתית שלהם מייצגת כמה מהנכסים המפוארים ביותר בבוורלי הילס, ומאחורי כל פינת רחוב מסתתרת דרמה.

חוף מוסקיטו (The Mosquito Coast)
עונה שנייה לסדרת המתח של אפל טיוי פלוס על פי הרומן רב המכר מאת פול ת'רו, ובכיכובו של אחיינו של הסופר, ג'סטין ת'רו ("הנותרים"). משפחת פוקס ממשיכה במנוסתה במקסיקו מרשויות ארצות הברית. גם עם מליסה ג'ורג' ("מלהולנד דרייב").

אל פרזידנטה (El Presidente: The Corruption Game)
עונה שנייה לדרמה הסאטירית הצ'יליאנית של אמזון פריים וידאו, על סיפור שערוריית השחיתות של פיפ"א-גייט ב-2015 מנקודת מבטו של סרג'יו ג'אדואה, נשיא התאחדות הכדורגל הצ'יליאנית לשעבר. העונה החדשה מתרחשת ברחבי אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה ואפריקה וכוללת את מקורות עלייתה של פיפ"א מארגון ספורט פשוט למעצמה מסחרית ופוליטית. במרכז הסיפור עומד נשיא פיפ"א לשעבר ז'ואאו האבלנז', האאוטסיידר הברזילאי הבלתי סביר שגזל את השלטון מהאירופים, החזיק בשליטה בפיפ"א במשך כמעט שלושה עשורים, והפך את הארגון למפלצת המוכרת לנו היום.

סוף האהבה (The End of Love)
דרמה קומית ספרדית חדשה בכיכובה של המבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של אחת תמרה טננבאום. לאלי אספוסיטו ("כמעט מלאכים") מגלמת את תמרה, יהודייה אורתודוכסית לשעבר שנאלצת להתעמת שוב עם עברה. בעקבות זאת היא נפרדת מהחבר שלה, מתקוממת נגד אהבה רומנטית ומונוגמיה במטרה לחשוף את רצונה האמיתי.

רוק הצעיר
עונה שלישית לקומדיה המצליחה של NBC על אודות חייו של דוויין "דה רוק" ג'ונסון. השחקן מגלם את עצמו מתוך הקמפיין שלו לנשיאות ארה"ב בשנת 2032, ומספר לנו על חייו ואיך הם הובילו אותו אל המקום שבו הוא נמצא בו היום (ב-12 בנובמבר גם ביס).

Lopez vs. Lopez
סיטקום משפחתי חדש של NBC בכיכובו של הקומיקאי ג'ורג' לופז ובתו במציאות מאיאן לופז, שמגלמים אב ובת גם בסדרה.

ראשון, 6 בנובמבר 2022

Dangerous Liaisons
רומן המכתבים הקלאסי "יחסים מסוכנים" כבר זכה לכמה עיבודים קולנועיים, כולל של סטיבן פרירס בכיכובם של גלן קלוז, ג'ון מלקוביץ' ומישל פייפר, ועכשיו הוא מגיע גם לטלוויזיה ברשת הכבלים האמריקנית סטארז. העלילה, שמתרחשת בפריז של המאה ה-18, חוזרת אחורה בזמן ביחס לעיבודים קודמים כדי לגולל את סיפור ההיכרות והשנים המוקדמות של היריבים הנרקיסיסטים והמאהבים לשעבר, המרקיזה דה מרטיי והוויקונט דה ולמונט. אליס אנגלרט ("יצורים יפהפיים", "כוחו של הכלב") וניקולס דנטון מככבים, ומלבדם כולל הקאסט גם את לזלי מנוויל (שנפגוש בהמשך השבוע גם בעונה החדשה של "הכתר"), פאלומה פיית' ושני ותיקי "משחקי הכס" - קאריס ואן האוטן (שהייתה שם מליסנדרה) ומייקל מקלהאטון (שהיה רוז בולטון). הסדרה חודשה לעונה שנייה עוד לפני בכורתה.

רביעי, 9 בנובמבר 2022

הכתר (The Crown)
דרמת הפאר של נטפליקס חוזרת עם עונה חמישית חדשה וקאסט חדש, שהיא גם העונה הראשונה שעולה אחרי מותם של הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת'. הסיפור מגיע הפעם לשנות התשעים, עשור קשוח במיוחד עבור בית המלוכה הבריטי, כולל עיסוק נוסף ביחס המחפיר שזכתה לו הנסיכה דיאנה מבית המלוכה, הריאיון שהעניקה למרטין באשיר תחת מצג שווא מצדו ועוד. כדי שלא נחשוב בטעות שמדובר בסדרת תעודה, לסדרה יתווסף כיתוב שמבהיר כי מדובר בדרמטיזציה של האירועים האמיתיים.
אימלדה סטונטון ("וירה דרייק", "הארי פוטר ומסדר עוף החול") נכנסת לנעלי המלכה אחרי קלייר פוי ואוליביה קולמן. אליזבת דביקי ("שומר הלילה") היא הנסיכה דיאנה, ג'ונתן פרייס ("משחקי הכס") הוא הנסיך פיליפ, לזלי מנוויל ("הכל או לא כלום" וסרטי מייק לי נוספים) היא הנסיכה מרגרט, דומיניק ווסט ("הסמויה", "הרומן") הוא המלך העתידי צ'ארלס, אוליביה וויליאמס ("האב", "נשות הלעולם לא") היא אהובתו קמילה פרקר בולס, וג'וני לי מילר ("אלמנטרי") מגלם את את ראש הממשלה החדש ג'ון מייג'ור. בנו במציאות של ווסט, סינאן ווסט, מגלם את בנו גם כאן - הנסיך וויליאם.

פיפ"א: חשיפה (FIFA Uncovered)
רגע לפני המונדיאל, מיני-סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס הבוחנת מקרוב את ארגון פיפ"א וחושפת את עברו השנוי במחלוקת - ממאבקי כוח ועד פוליטיקה גלובלית - ומגלה מה באמת נדרש כדי לארח את משחקי גביע העולם.

זוטרופוליס+ (+Zootopia)
אנתולוגיה חדשה של דיסני פלוס, הכוללת שישה סרטי אנימציה קצרים שמתרחשים בעולם של להיט האנימציה - וכל אחד מהם נעשה בז'אנר טלוויזיוני אחר.

חמישי, 10 בנובמבר 2022

The English
מערבון בהפקה משותפת של ה-BBC ואמזון פריים וידאו, בכיכובה של אמילי בלאנט. אנגלייה אריסטוקרטית, ליידי קורניליה לוק (אמילי בלאנט), וגשש משבט הפאוני שהיה בעבר פרש של פאוני, אלי וויפ (צ'סקה ספנסר, "דמדומים", "באנשי"), חוברים ב-1890 באמצע אמריקה כדי לחצות מרחב אלים ומכשולים מסוכנים יותר ויותר, בדרכם לעיירה החדשה הוקסם שבוויומינג. לשניהם יש תפיסה ברורה של גורלם, אבל הם לא יודעים כי הוא נטוע בעבר שמשותף להם. בתוך כך, בעיירה השריף רוברט מרשל (סטיבן ריאה, "משחק הדמעות") והאלמנה הצעירה מרת'ה מאיירס (ואלרי פצ'נר) חוקרים סדרה של רציחות מוזרות ומקאבריות שלא נפתרו. קאסט הסדרה כולל גם את רייף ספול ("מנסים"), טום יוז ("ויקטוריה"), טובי ג'ונס ("הארי פוטר") וקירן הינדס ("האימה", "משחקי הכס"). את הסדרה יצר הוגו בליק, שעומד בין היתר מאחורי "זעקת האדמה השחורה" ו"האישה המכובדת". כל הפרקים עולים בבת אחת, אבל למרבה הצער לא בישראל.

נזירה לוחמת (Warrior Nun)
שנתיים ורבע אחרי קודמתה מגיעה העונה השנייה של סדרת הפנטזיה החמודה של נטפליקס, על היתומה שהתעוררה בחדר מתים וגילתה כי יש לה כוחות-על, וכי היא נושאת ההילה בכת סודית של נזירות ציידות שדים.

The Calling
עיבוד בן שמונה פרקים של דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים", "ביג סקיי") ל"תיק נעדר" של דרור משעני עבור שירות הסטרימינג פיקוק ובהפקת קשת אינטרנשיונל. אברהם אברהם, בלש משטרת ניו יורק (בסדרה הישראלית של כאן 11 וקשת 12 הוא היה פקד במשטרת חולון), שמאמין כי הרוחניות שלו מקנה לו כוחות בכל הנוגע לחשיפת האמת. חקירה שגרתית לכאורה הופכת את חייו וגורמת לו להטיל ספק בכל מה שהוא מאמין בו. את הגיבור מגלם ג'ף ווילבוש ("המורדת", "נשימה עמוקה") והבמאי בארי לבינסון ("איש הגשם", "רצח מאדום לשחור") אמון על מספר פרקים בסדרה, כולל הראשון.

שישי, 11 בנובמבר 2022

מסע אגדי (Mythic Quest)
עונה שלישית לקומדיה של רוב מקלהני וצ'רלי דיי, שניים מכנופיית "פילדלפיה זורחת", באפל טיוי פלוס. אחרי שסוף העונה הקודמת טרף את הקלפים, הדמויות מוצאות את עצמן בתרחישים חדשים ולא מוכרים. פ' מאריי אברהם הגדול, שגילם את סי-דאבליו, לא חוזר. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

דם חם (Mammals)
דרמה קומית אפלה של אמזון פריים וידאו בכיכובו של ג'יימס קורדן. עולמו של ג'יימי, שף כוכב מישלן, מתרסק כשהוא מגלה סודות מזעזעים על אשתו ההריונית, אמנדין. ג'יימי מוצא את עצמו מחפש תשובות בעזרת גיסו ג'ף. בינתיים אמנדין מתעמקת בתשוקתה לכינור אך מוצאת נחמה ממקור בלתי סביר.

בקול רם (A Grito Herido)
דרמה קומית מוזיקלית ספרדית חדשה של אמזון פריים וידאו. ארבע חברות מהתיכון והמורה שלהן לשירה מרכיבות להקת קאברים רומנטית מהנה ומבטיחה מאוד, עד שריב גדול מפרק אותן. שבע שנים לאחר מכן, הודות לנישואיה של אחת מהן, הן נפגשות שוב. כאשר החתן מבריז לכלה, הבעיות של כל הנשים מגיעות לשיאן.

זאק אפרון: עם שתי רגליים על הקרקע (Down to Earth With Zac Efron)
עונה שנייה לסדרת הטיולים של נטפליקס, שבמסגרתה יוצאים השחקן זאק אפרון וגורו החיים הבריאים דארין אוליאן למסע ברחבי העולם, ומחפשים דרכים לחיות חיים בריאים ובני־קיימא.

האפוקליפסה הקדומה (Ancient Apocalypse)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס. העיתונאי גרהם הנקוק מסתובב ברחבי העולם בחיפוש אחר עדויות לתרבויות מסתוריות ואבודות, המתוארכות לעידן הקרח האחרון.

ראשון, 13 בנובמבר 2022

Tulsa King
טיילור שרידן, יוצר "ילוסטון" ונספחותיה (דוגמת "1883" המעולה), ממשיך לספק תוצרת לשירות הסטרימינג פרמאונט פלוס. הפעם מדובר בדרמת פשע מסקרנת במיוחד ששרידן יצר יחד עם טרנס ווינטר, איש "הסופרנוס" ו"אימפריית הטיילת", בכיכובו של סילבסטר סטאלון בתפקידו הטלוויזיוני הראשון אי פעם. קאפו המאפיה הניו יורקי דווייט "הגנרל" מנפרדי, משוחרר מהכלא לאחר 25 שנה ומוגלה על ידי הבוס שלו להקים חנות בטולסה, אוקלהומה. כשהוא מבין שטובתו לא עומדת לנגד עיניה של משפחת המאפיה שלו, דווייט מרכיב לאט לאט צוות משלו. מלבד סטאלון משתתפים גם דומיניק לומברדוזי ("הסמויה"), אנדריאה סאבאג' ("Veep"), מקס קאסלה ("הסופרנוס"), מרטין סטאר ("עמק הסיליקון"), דיינה דילייני ("עקרות בית נואשות"), וגארט הדלונד ("טרון: המורשת").

ילוסטון
גם הדרמה המוצלחת בכיכובו של קווין קוסטנר חוזרת עם עונה חמישית, שתכלול הפעם יותר פרקים ותחולק לשניים - שבעה פרקים בשידור שבועי ואז מתישהו בשנה הבאה עוד שבעה (בהמשך גם בסלקום טיוי).

שני, 14 בנובמבר 2022

טלטאביז (Teletubbies)
תוכנית הילדים הקלאסית חוזרת לחיים בנטפליקס, עם עדכונים שנועדו לשקף את העולם המודרני.

שלישי, 15 בנובמבר 2022

Upright
עונה שנייה לדרמה הקומית האוסטרלית בכיכובו של הקומיקאי והמוזיקאי האוסטרלי טים מינצ'ין על שני לא יוצלחים, לאקי ומג, החוברים זה לזה לטובת הרפתקה חדשה. את מג מגלמת מילי אלוק, שהפכה מפורסמת בהרבה מאז העונה הראשונה בזכות גילומה את הנסיכה הצעירה רהאינירה ב"בית הדרקון".

רביעי, 16 בנובמבר 2022

סנטה במשרה חלקית - ההרפתקה ממשיכה (The Santa Clauses)
מיני-סדרה חדשה של דיסני פלוס הממשיכה את עלילות הסרטים "סנטה במשרה חלקית". אחרי יותר מ-25 שנים כסנטה, סקוט קלווין (טים אלן) מחליט שהגיע הזמן לפרוש ומתחיל לחפש יורש אפשרי. טים אלן חוזר בתפקיד הראשי ולצדו שוב אליזבת' מיטשל ודיוויד קרמהולץ.

חסר גבולות עם כריס המסוורת' (Limitless With Chris Hemsworth)
סדרה תיעודית חדשה של דיסני פלוס שיצר הבמאי דארן ארונופסקי ("ברבור שחור") ומוביל כריס המסוורת' (הוא ת'ור בסרטי מארוול), הבוחנת את האפשרות להילחם בהזדקנות ולגלות את מלוא הפוטנציאל של גוף האדם. מחקר מדעי חדש מנפץ את החוכמה הקונבנציונלית לגבי גוף האדם ומציע תובנות מרתקות כיצד כולנו יכולים לפתוח את כוחות העל של הגוף שלנו כדי להילחם במחלות, להגיע לביצועים טובים יותר ואפילו להפוך את תהליך ההזדקנות.

העוקץ: החזרה (Leverage: Redemption)
עונה שנייה לסדרת האקשן הקלילה בשירות הסטרימינג Freevee מבית אמזון, שממשיכה את עלילות "העוקץ" מראשית העשור הקודם, בין היתר בכיכובו של נואה וויילי ("ER") (בהמשך גם ביס).

Leopard Skin
מותחן פשע של פיקוק בכיכובה של קרלה גוג'ינו, בסדרה שנוצרה על ידי בן זוגה סבסטיאן גוטיירז, שיצר גם את "ג'ט" המעולה שבכיכובה. כנופיית פושעים הנמלטת בעקבות שוד יהלומים שהשתבש, מחפשת מחסה בגן העדן המרוחק של פלאיה פרדידה, מקסיקו, באחוזת החוף של שתי נשים, אלבה ובאטי. העניינים מסתבכים כאשר מצטרפים אליהם שני אורחים לארוחת ערב ועוזרת הבית לשעבר של אלבה - מכיוון שכולם עד מהרה נלקחים כבני ערובה. גם עם אמיליה איב ("מי מתגורר באחוזת בליי"), אנה דה לה רגוארה ("נרקוס"), ג'נטרי ווייט ("אנריל"), פיליפ ווינצ'סטר ("מכת מחץ") וכן ג'פרי דין מורגן ("המתים המהלכים"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

חמישי, 17 בנובמבר 2022

1899
יוצרי אחת הסדרות המדוברות ביותר של נטפליקס, "אפל" ("Dark") הגרמנית, חוזרים עם סדרת מסתורין ועל-טבעי חדשה ומסקרנת. הפעם מדובר בסדרה שבבסיסה דוברת אנגלית אבל למעשה מלאה בשפות שונות. עלילתה מתרחשת בשנה המתנוססת בשם הסדרה ועוקבת אחר ספינת קיטור המלאה במהגרים שיוצאת מערבה מהיבשת הישנה. הנוסעים, ערב רב ממוצא אירופי בעיקר, מאוחדים בתקוותיהם ובחלומותיהם למאה החדשה ולעתידם ביעד החדש. אבל המסע שלהם מקבל תפנית בלתי צפויה כשהם מגלים ספינת מהגרים אחרת נסחפת בים פתוח. מה שהם ימצאו על הסיפון, יהפוך את המעבר שלהם לארץ המובטחת לסיוט מחריד. בין היתר מככבים אמילי ביצ'ם ("ג'ו הקטן", "הידד הקיסר!") ואנדראס פיטשמן, שהיה הזר ב"אפל".

בשבילי אתם מתים (Dead To Me)
שנתיים וחצי אחרי קודמתה, עונה שלישית ואחרונה לדרמה הקומית של נטפליקס בכיכובן של כריסטינה אפלגייט ולינדה קרדליני, על שתי נשים שהתחברו זו עם זו בעקבות אובדן.

פפסי, איפה מטוס הקרב שלי? (?Pepsi, Where's My Jet)
מיני-סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס החוזרת אל מקרה משפטי משנות התשעים: צעיר בן 20 מנסה לזכות במטוס קרב כפי שהובטח בהגרלה של חברת פפסי, משהו שהחברה הבטיחה בהומור, ומכשיר את הקרקע למאבק משפטי חסר תקדים ברוח דוד נגד גוליית.

חיי הסקס של נערות הקולג'
עונה שנייה לדרמה הקומית של HBO מקס בהפקת מינדי קיילינג, העוקבת אחר ארבע שותפות לחדר במעונות בקולג' וחיי האהבה והמין שלהן. שני פרקים מדי שבוע (ב-20 בנובמבר גם בהוט).

פליישמן בצרות (Fleishman Is in Trouble)
ספרה של טאפי ברודסר-אקנר, שבעברית יצא בהוצאת תכלת, זוכה לעיבוד טלוויזיוני ב-FX בהולו. ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית") מגלם את פליישמן משם הסדרה והספר - רופא ניו יורקי שנישואיו הסתיימו לאחרונה חוזר לזירת הדייטים, מגלה יום אחד שפרודתו (קלייר דיינס, "הומלנד") השאירה אצלו את הילדים ונעלמה. גם עם ליזי קפלן ("הסקס של מאסטרס"), אדם ברודי ("האו.סי"), ג'וש רדנור ("איך פגשתי את אמא") וכריסטיאן סלייטר ("מר רובוט", "ד"ר מוות") (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

שישי, 18 בנובמבר 2022

המושכים בחוטים (Inside Job)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של נטפליקס בדיבובם של ליזי קפלן וכריסטיאן סלייטר, העוקבת אחר גאונה מוזרה והקולגות הלא-מתפקדים שלה, שמנהלים את הקונספירציות בעולם במסגרת המשרד המיועד לכך. אדם סקוט מצטרף לעונה השנייה בתפקיד מרכזי כחבר באילומינטי, שמתגלה כיריב משמעותי לדמותה של קפלן.

אליטה (Elite)
עונה שישית לדרמת הנעורים הספרדית של נטפליקס.

העולם של מחר (Reign Supreme)
דרמה חדשה של נטפליקס המגוללת את החלוצים המוזיקליים הצרפתים Suprême NTM בשנות השמונים - שני נערים, חברים לחיים, שמובילים את מהפכת ההיפ-הופ בצרפת משכונות המצוקה ועד לבמות הגדולות של פריז.

Somebody
מותחן דרום-קוריאני חדש של נטפליקס. מפתחת תוכנה וחבריה נלכדים בסבך של רציחות ופשעים שקשורים לאפליקציית ההיכרויות שיצרה ולגבר מסתורי שאורב להם.

המופע של קאפהד (The Cuphead Show)
עונה שלישית לקומדיית האנימציה של נטפליקס לכל המשפחה, המבוססת על משחק הווידאו המצליח ועוקבת אחר מעלליהם של קאפהד האימפולסיבי ואחיו מאגמן, הנוח להשפעה. טרו ולנטינו ("הטירון") מדבב את קאפהד, וויין בריידי ("של מי השורה הזו בכלל?") מדבב את קינג דייס.

שבת, 19 בנובמבר 2022

בחסות המלכה (Under the Queen's Umbrella)
דרמה תקופתית דרום-קוריאנית חדשה של נטפליקס, בכיכובה של קים היי-סו ("המניפולטורים", "בית משפט לנוער"). מלכה חדורת מטרה מנסה לרסן את בניה הפרועים כדי שאחד מהם יוכתר כמלך ג'וסון. אבל המאבק על הכתר רק מתחיל. שידור שבועי.

ראשון, 20 בנובמבר 2022

ריק ומורטי
העונה השישית של קומדיית האנימציה חוזרת עם החלק השני שלה אחרי פגרה קצרה (למחרת גם בנטפליקס ישראל).

ישנן בנות: הדור הבא (The L Word: Generation Q)
עונה שלישית לסדרת ההמשך לדרמה הלהט"בית "ישנן בנות" של שואוטיים מהעשור הקודם, שעקבה אחר מספר לסביות וביסקסואליות בלוס אנג'לס (ב-22 בנובמבר גם ביס).

שלישי, 22 בנובמבר 2022

Welcome to Chippendales
רוברט סיגל, שיצר מוקדם יותר השנה את "פאם וטומי" הנהדרת, חוזר עם מיני-סדרה נוספת עבור הולו, וגם היא מבוססת על סיפור אמיתי. במקרה הזה - קורותיו של סטיב באנרג'י, מהגר מהודו לארצות הברית שהקים את אימפריית החשפנים הצ'יפנדיילס, ונקט בצעדים מסוכנים כדי למנוע תחרות. קומייל ננג'יאני ("עמק הסיליקון") מככב ולצדו אישים כמו מוריי בארטלט ("הלוטוס הלבן"), אנהלי אשפורד ("גוליית"), דן סטיבנס ("לגיון", "אחוזת דאונטון"), ג'ולייט לואיס ("צהובות") ועוד. שני פרקים ראשונים היום ואחרי כן שידור שבועי (בהמשך גם בדיסני פלוס)

רביעי, 23 בנובמבר 2022

ונסדיי (Wednesday)
טים ברטון חוזר לטלוויזיה לראשונה זה כמעט ארבעה עשורים, כמפיק וכבמאי של מחצית מפרקי הסדרה הזו של נטפליקס. מדובר כמובן בספין-אוף החדש של "משפחת אדמס" העוקב אחר הבת המתבגרת וונסדיי, בגילומה של ג'נה אורטגה, המתארת את שנותיה כתלמידה באקדמיית נברמור. וונסדיי מנסה לשלוט ביכולותיה המדיומיות החדשות, לסכל מסע הרג מפלצתי שהטיל אימה על העיירה המקומית, ולפתור את התעלומה העל-טבעית שסיבכה את הוריה לפני 25 שנה - כל זאת תוך כדי ניווט מערכות היחסים החדשות והסבוכות שלה בנברמור. את הוריה של הגיבורה, מורטישה וגומז אדמס, מגלמים בתפקידי אורח קת'רין זיטה-ג'ונס ולואיס גוזמן. פרד ארמיסן מגלם את הדוד פסטר, ומלבדם מונה הקאסט גם את גוונדלין כריסטי ("משחקי הכס") וכריסטינה ריצ'י, שגילמה את וונסדיי בסרטים האיקוניים של בארי זוננפלד מהניינטיז, וכאן משחקת בתפקיד חדש.

דם, כתרים וסקס: תולדות בית המלוכה הבריטי (Blood, Sex & Royalty)
סדרת דוקו-דרמה חדשה של נטפליקס המספקת הצצה מזווית מודרנית אל חייהם של השליטים הקטלניים, הסקסיים והמפורסמים ביותר בהיסטוריה של בית המלוכה הבריטי.

The Unbroken Voice
דרמה מוזיקלית חדשה של נטפליקס בהשראת תחילת דרכה של הזמרת הקולומביאנית הפופולרית, ארליס אנאו. הסדרה עוקבת אחר דמותה בצעירותה, כאשר כנגד כל הסיכויים היא לא מוותרת על חלומה להיות זמרת.

אקו 3 (Echo 3)
הגרסה של אפל טיוי פלוס לסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" בהשראת ספרו של אמיר גוטפרוינד, בעיבוד שיצר זוכה האוסקר מארק בול ("מטען הכאב") וגם הפעם בהפקת קשת אינטרנשיונל. המותחן עמוס האקשן מתרחש בדרום אמריקה ועוקב אחר אמבר צ'סבורו, מדענית צעירה ומבריקה שהיא הלב הרגשי של משפחה אמריקאית קטנה. כאשר אמבר נעדרת לאורך גבול קולומביה-ונצואלה, אחיה ובעלה - שני גברים עם ניסיון צבאי רב ועבר מסובך - נאבקים למצוא אותה. מככבים מיקיל האוסמן (דאריו נהאריס מ"משחקי הכס"), לוק אוונס ("היפה והחיה") וג'סיקה קולינס (המוכרת מתפקידים קטנים בסרטים כמו "כוננות עם שחר" וסדרות קצרות ימים כמו "מהפכה"). בניגוד לבדרך כלל באפל, הבכורה מגיעה ביום רביעי. שלושה פרקים ראשונים יעלו היום ואז השאר מדי יום שישי החל מ-2 בדצמבר.

שאק (Shaq)
סדרת דוקו-ספורט חדשה בת ארבעה פרקים של HBO על כוכב ה-NBA שאקיל אוניל, אחד מגדולי השחקנים בתולדות הכדורסל (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Pitch Perfect: Bumper in Berlin
ספין-אוף של פיקוק לסדרת הסרטים "פיץ' פרפקט", המתמקדת בדמותו של באמפר (אדם דיוויין). כאשר שיר שלו הופך ללהיט בלתי צפוי בגרמניה, הוא עוקר לשם בניסיון להחיות את הקריירה שלו. גם עם ג'מילה ג'מיל ("המקום הטוב", "שי-האלק") ושרה היילנד ("משפחה מודרנית").

חמישי, 24 בנובמבר 2022

אהבות ראשונות (First Love)
דרמה רומנטית יפנית של נטפליקס. הם היו צעירים, חופשיים ומאוהבים בטירוף. בנעוריהם העולם היה מונח בכף ידם, אבל כשהתבגרו חייהם איבדו את הברק, כאילו מרכיב חיוני חסר בהם.

מבוימים (Staged)
עונה שלישית לקומדיה הבריטית - שבמולדתה עוקרת הפעם מה-BBC לשירות הסטרימינג בריטבוקס - בכיכובם של דיוויד טננט ומייקל שין ("בשורות טובות"), המגלמים גרסאות מוגזמות של עצמם בעוד מתקשרים זה עם זה באמצעות שיחות וידאו (ב-28 בדצמבר גם בהוט).

Criminal Minds: Evolution
הסדרה "מחשבות פליליות", שירדה מהמסך בפברואר 2020 אחרי 15 עונות, חוזרת בגלגול חדש בפרמאונט פלוס. ג'ו מנטניה, פאג'ט ברוסטר, איי ג'יי קוק, עיישה טיילר, אדם רודריגז וקירסטן ונגסנס חוזרים כולם, ואילו זאק גילפורד ("אורות ליל שישי", "טקס חצות") מצטרף.

שישי, 25 בנובמבר 2022

דם ומים (Blood & Water)
עונה שלישית לדרמת הנוער הבלשית הדרום אפריקאית של נטפליקס.

ראשון, 27 בנובמבר 2022

הממלכה (The Kingdom Exodus)
25 שנים אחרי קודמתה מגיעה אל עונת המשך, שלישית ואחרונה, לסדרה הדנית האיקונית של לארס פון טרייר ("לשבור את הגלים"). הסדרה עקבה אחר המתרחש בבית חולים שכולל תופעות משונות, כמו רוח רפאים המעונה של ילדה בודדה, צעיר וצעירה עם תסמונת דאון שאוחזים ביכולת נבואית וכהנה וכהנה. בדנמרק העונה עלתה באוקטובר, עכשיו זה קורה בשירות הסטרימינג MUBI עם תרגום לאנגלית. השירות זמין בישראל (בלי תרגום לעברית) אבל הסדרה לא נרכשה על ידם לטריטוריה שלנו. עונות קודמות שודרו בעבר בהוט והוקרנו בסינמטקים, אולי זה יקרה גם הפעם.

רביעי, 30 בנובמבר 2022

ווילו (Willow)
עוד סרט שמקבל ספין-אוף טלוויזיוני, הפעם סדרת בת לקלאסיקת האייטיז "ווילו והנסיכה" בדיסני פלוס. בסיפור שמתרחש 20 שנים אחרי הקודם, וורוויק דיוויס שב לגלם את הגיבור הקטן ווילו, גמד מכשף שמצטרף אל קבוצה בלתי סבירה של גיבורים במסע מסוכן אל מקומות הרחק מעבר לביתם, שם עליהם להתמודד עם השדים הפנימיים שלהם ולהתאחד כדי להציל את עולמם. את החבורה מובילה הנסיכה קיט, שאחיה החטוף הוא הסיבה להרפתקה. רובי קרוז ("הסודות של איסטאון") היא הנסיכה, וכמו כן הקאסט כולל את כריסטיאן סלייטר, ג'ואנה וואלי ("דרדוויל") וטוני רבולורי (סרטי ספיידרמן החדשים, "מלון גרנד בודפשט").

אשפים בחטיפים (Snack VS. Chef)
תחרות ריאליטי חדשה של נטפליקס, במסגרתה מנסים 12 שפים לעורר את מדען המזון ששוכן בתוכם כדי להמציא מחדש חטיפים קלאסיים וממתקים מקוריים, תמורת פרס בסך 50,000 דולר.

Irreverent
דרמת פשע קומית בהפקת נטפליקס אוסטרליה ו-NBC יוניברסל - האחרונה גם מופקדת על הפצתה, כך שהסדרה כנראה לא צפויה להגיע אל נטפליקס מחוץ לאוסטרליה. העלילה עוקבת אחר פושע משיקגו שאחרי שהוא הורס את שוד חייו, נאלץ להימלט על נפשו. הוא מוצא מקלט בעיירת חוף בצפון הרחוק של אוסטרליה כשהוא מתחזה לכומר החדש של הכנסייה.

עוד ביס בנובמבר 2022: גזלייט, כנופיות לונדון, החקירה של ריי, פרויקט לזרוס, אריות הים, ישנן בנות הדור הבא, תקציב משפחתי, המרוץ לדראג של רופול VIP, אנחנו כאן, שיקגו Fire ועוד.

עוד בהוט בנובמבר 2022: גזלייט, כנופיות לונדון, שיחות עם חברים, המשפט של כריסטין קילר, מצוד, שיקגו PD, ברטאון, אשמים עד שיוכח אחרת, אינפיניטי, העולם על פי דיוויד הסלהוף, האישה הטובה 1-7, חוק וסדר מדור מיוחד 19 ועוד.

עוד בסלקום טיוי בנובמבר 2022: זירו זירו זירו, החמישייה (הרלן קובן), חטיפה בלב ים ועוד.

עוד בנטפליקס ישראל בנובמבר 2022: אחד מאיתנו משקר ועוד.

עוד בדיסני פלוס ישראל בנובמבר 2022: אתחול מחדש (Reboot), המטופל, מבוסס על שקרים (Tell Me Lies), מורשת: סיפורה האמיתי של הלוס אנג'לס לייקרס, ג'אקס סטיוארט: ספק סביר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully