זין בעין: "נייקד אטרקשן" מטיחה את העירום האנושי בפרצוף
תוכנית ההיכרויות החדשה של ערוץ 4 הבריטי לוקחת את הבוטות הטלוויזיונית צעד אחד קדימה, לעבר העירום המלא. קשה שלא ליהנות ממנה, ובמקביל קשה להצדיק את שידורה בערוץ ציבורי
תוכנית ההיכרויות החדשה של ערוץ 4 הבריטי לוקחת את הבוטות הטלוויזיונית צעד אחד קדימה, לעבר העירום המלא. קשה שלא ליהנות ממנה, ובמקביל קשה להצדיק את שידורה בערוץ ציבורי
במקום סרט טלוויזיה מסכם, "Looking", שבוטלה לאחר שתי עונות, היתה יכולה לקשור את כל הקצוות של עלילותיה הפתוחות בשורה של שקופיות על רקע תמונות דוממות
מתבקש להשוות ל"ארץ נהדרת" שרק לפני יומיים סיימה עונה, אבל גם כשבוחנים את תוכנית הסאטירה החדשה של רשת בפני עצמה, היא מבהירה עד כמה היא גרועה. והו, היא גרועה
"נעולים" יכול להיות שעשועון אינטליגנטי, אבל הפאזה הפסטיגלית של גיא זוארץ הופכת אותו לקרקס אינפנטילי. גם קיצור של 20 דקות וכללים טיפה יותר ברורים היו עשויים לסייע
"החופשה המושלמת", תוכנית הטיולים הקלילה של רשת, היא לא באמת תוכנית טלוויזיה אמיתית אבל בין התוכן השיווקי והזיופים המביכים של האנשים שמופיעים בה, אפשר גם למצוא נקודה חיובית אחת. בקושי
הסדרה החדשה של רוברט ומישל קינג מציגה את וושינגטון הנמצאת בלי ידיעתה תחת מתקפת חייזרים המשתלטים על מוחות הפוליטיקאים. האלגוריה לא מאוד מתוחכמת אבל התוצאה כיפית ולא מעליבה את האינטליגנציה
ב"ביקור בית", שמציגה שלושה אנשים בהוספיס בית בימיהם האחרונים, אין עיגול פינות ואין פילטרים. דווקא במדינה שכל כך מורגלת במוות, יש מקום ליצירה מופלאה כל כך, שמציגה את הסוף שממנו כולנו חוששים כדבר טבעי שאפשר לקבל אפילו בחיוך וברוגע
דרמת האימה החדשה מבית היוצר של נטפליקס מצליחה לכלוא במיומנות את רוח האייטיז, על האייקונים התרבותיים שבה ורוח ההרפתקאות שאיפיינה אותה. עם צילום נפלא, בימוי וכתיבה נהדרים ומשחק יוצא דופן של כוכביה, זוהי ככל הנראה הסדרה הכי כיפית של קיץ 2016
ישבנו מול פרק פתיחת העונה החדשה של תוכנית הכשרונות בהובלת אייל גולן, ואלה הדברים שעלו בדעתנו לאורכה, מההתחלה ועד הסוף, לאורך שלוש שעות ו-25 דקות שלא נקבל בחזרה
"המשימה: אמזונס" מנסה לשלב בין "הישרדות" ל"המירוץ למיליון" וליצור מזה איכשהו תוכנית. אבל ההמתנה המתסכלת לעלייתה לאוויר לא השתלמה
הכתבה על משפחת תבורי ששודרה ב"אנשים" לא תזכה בפוליצר, אבל היא מבדרת ומהנה כיאה לאייטם צהוב בתוכנית בידור צהובה למחצה
מעריצי הבמאי קמרון קרואו מחכים כבר 16 שנה שיחזור עם יצירה ראויה לשמה, וההרפתקה הטלוויזיונית הראשונה שלו מנסה לשחזר את שיאו, הסרט "כמעט מפורסמים". התוצאה מקסימה אבל טעונה שיפור
אחרי ארבע עונות שבהן בנתה את עצמה כסדרת פנטזיה מובחנת סיפורים ודמויות, התמכרה "משחקי הכס" לסצנות ופרקי קליימקס. הפרידה מג'ורג' מרטין הביאה איתה שינוי מחשבתי וכתיבתי: הקפדה מינורית בפרטים, קווי עלילה חלשים ורצון עז לרצות את המעריצים. וגם: לאן הולכים מכאן?