מכת צפרדעים
בדיסני חשבו ש"הנסיכה והצפרדע" יחיה מחדש את האנימציה הקלאסית. לא ברור איך הם חשבו לעשות זאת עם עלילה מבולבלת וחסרת מעוף ושירים שאיש אינו רוצה לשמוע
בדיסני חשבו ש"הנסיכה והצפרדע" יחיה מחדש את האנימציה הקלאסית. לא ברור איך הם חשבו לעשות זאת עם עלילה מבולבלת וחסרת מעוף ושירים שאיש אינו רוצה לשמוע
דנה קסלר מנסה להבין למה הסרט שמתעד את מופעי האיחוד המצליחים של בלר מלנכולי ומדכדך כל כך. התשובה: הם קוטרים. וזקנים
"שאטר איילנד" רק נראה כעוד מותחן מסחרי עם ליאונרדו דיקפריו. בפועל מדובר בסרט שחוגג את יכולתו של הקולנוע לערער את החושים וביצירה הכי טובה של מרטין סקורזה זה שנים
הגיבור של "פרסי ג'קסון וגנב הברק", המבוסס על סיפור מהמיתולוגיה היוונית, הוא מעין הארי פוטר מינוס הציפיות הגבוהות והעבר הטראגי, פלוס עלילה דלה למדי. ג'רמי יפה אל יווני
"פרשס" הוא סרט נצלני ומהונדס שמוכר סיפור חיים טרגי ושחור לקהל לבן ולא עני כדי לזכות בפרסים. ישי קיצ'לס מלקולם X
כולם מתלהבים מ"אווטאר", אבל בעוד חמישים שנה איש לא יבין למה. מ"מר שועל המהולל", לעומת זאת, יתלהבו תמיד ורק לא יבינו איך הוא לא הוקרן בישראל. ישי קיצ'לס בלול התרנגולות
קבצו אנסמבל מרשים של כוכבים, קחו במאי מוערך והוסיפו עיתוי מושלם. מה קיבלתם? את "יום האהבה", הקומדיה הרומנטית הגרועה בהיסטוריה
לרגל יציאת הסרט "פרסי ג'קסון וגנב הברק", מאי פלטי נפגשה עם כוכבי הסרט בתקווה שהיא גם תוכל להיות אחת מהחבר'ה
כמו בסרטיו הקודמים, גם ב"סרט לבן" ממשיך הבמאי מיכאל האנקה להתעקש להראות לנו את מה שרובנו - כמו גם רב חבריו למקצוע - מעדיפים לא לראות. הפעם זה מוצדק: קבלו מאסטרפיס
"תלוי באוויר", סרטו החדש של ג'ייסון רייטמן, הוא סרט קצבי וקל לצפייה אבל מחמיץ הזדמנות למבט אמיתי ומעמיק על התרבות התאגידית שאותה הוא מציג. ישי קיצ'לס טס בביזנס
קלוני, ברידג'ס, מקגרגור או ספייסי זה לא משנה. ישי קיצ'לס משוכנע ש"גברים שבוהים בעזים" הוא לא יותר מבדיחה לא מוצלחת