אתה נראה פיל: "דמבו" של טים ברטון הוא סרט מרהיב, מרגש ונפלא
היו מבקרים שאמרו כי יעדיפו להימחץ בידי פיל מאשר לצפות בעיבוד מחודש של טים ברטון ל"דמבו", אך התוצאה הסופית מתגלה כפנטזיה מעוררת השראה, רלוונטית ומקסימה, שהכל בה עובד
היו מבקרים שאמרו כי יעדיפו להימחץ בידי פיל מאשר לצפות בעיבוד מחודש של טים ברטון ל"דמבו", אך התוצאה הסופית מתגלה כפנטזיה מעוררת השראה, רלוונטית ומקסימה, שהכל בה עובד
לרוב "הלכלוך" מהנה לצפייה, הרי כיף לראות אנשים מסניפים נמלים ומקיאים על חשפניות, אבל בסופו של דבר הסרט מרגיש כמו פספוס. בין התנהגות דוחה אחת לאחרת, היה ראוי להתייחס גם למוזיקה של מוטלי קרו. אחרת התוצאה נראית כמו פארודיה לא מוצלחת על "ספיינל טאפ"
אחרי שהימם את העולם ב"תברח", ג'ורדן פיל מעט מאכזב ב"אנחנו", סרט האימה החדש שלו. יש בו המון רגעים מצמררים על אמת, והעשייה הקולנועית מרשימה, אך התסריט מעט מקושקש
סרט הביכורים של עלמוורק דוידיאן אינו קל לצפייה, אבל הוא מתהדר בעשייה קולנועית יפהפייה ומעלה שאלות על הדרך שבה תפסנו עד כה את חוויית העלייה לישראל
אחרי עשור מפואר, טרילוגיית "הדרקון הראשון שלי" מגיעה לסיומה. הכוכב שלה, ג'יי ברושל, מתקשה להיפרד, אבל גאה שהקול המוזר שלו עזר לשמח ילדים ברחבי העולם, וכמובן גם להעשיר את קופות הוליווד ב-1.5 מיליארד דולר
הסרט הראשון בתולדות אולפני מארוול שמציב במרכזו גיבורת-על משווק בתור חגיגה פמיניסטית, אבל מתגלה בעיקר כקדימון ל"הנוקמים: סוף המשחק". בסך הכל, חווית הצפייה מהנה למדי ויש בו רגעים יפים, אבל יש לו גם הרבה חולשות תמוהות. מזל שברי לארסון כה נפלאה