"ג'ובס": כל הטעויות האפשריות בדרך לעשיית ביוגרפיה
אשטון קוצ'ר דווקא בסדר גמור בתפקיד מייסד אפל, אבל "ג'ובס", הסרט על חייו, הוא בית ספר לאיך לא עושים ביוגרפיה, והצפייה בו די מביכה
אשטון קוצ'ר דווקא בסדר גמור בתפקיד מייסד אפל, אבל "ג'ובס", הסרט על חייו, הוא בית ספר לאיך לא עושים ביוגרפיה, והצפייה בו די מביכה
לא הכל מושלם ב"הנוער", סרט הביכורים עטור הפרסים של תום שובל, אבל הוא מנסח אמירה חברתית חסרת פשרות ומצליח גם לרגש, להפתיע ולהצדיק את הליהוק של משה אבגי
"פרדייס קרוז" בכיכובו של עוז זהבי נראה לפעמים כמו סרט שעוסק במציאות הישראלית באופן מלאכותי ואופנתי, אך יש בו גם תחושה טראגית אותנטית שהופכת אותו לגדול מסך פגמיו
את עלילת "אקדח כפול", בכיכובם של מארק וולברג ודנזל וושינגטון, תשכחו בדרך החוצה מאולם הקולנוע, אבל בז'אנר סרטי הקיץ הבינוניים הוא מצוין לסוגו וכיפי כל עוד הוא נמשך
סרט הפתיחה של פסטיבל הקולנוע האמריקאי העצמאי הראשון בישראל מתגלה כדרמה משפחתית מלוקקת למדי, שבסופו של דבר לא מצליחה לשכנע או לרגש לרגע
השמועות היו נכונות: "מי מפחד מהזאב הרע" לוקח את הקולנוע הישראלי צעד גדול קדימה, עם מותחן נקמה משוכלל, עשוי נפלא ועוצר נשימה, מהסוג שלאורך שנים היה כל כך חסר פה
קארי, המככב בסרט ההמשך של פנטזיית גיבורי-העל, צדק כשהתנער ממנו - אבל לא בגלל השפעותיו החברתיות כי אם בשל רמתו האמנותית המחפירה
בתור קומדיה שלא מתיימרת לעשות הרבה מעבר לדגדוג בלוטות הצחוק, "אנחנו המילרים" מספקת את הסחורה רק למה היה צריך לדחוף באמצע את הסטריפטיז המיותר של ג'ניפר אניסטון?
"מחק היסטוריה" - סרט הטלוויזיה מבית HBO שרקח לארי דיוויד, יוצר "סיינפלד" ו"תרגיע" - הוא כמו פרק משולש של הסדרות האלה, וזה רק אומר שגם העונג שלו משולש
סרט האנימציה היפני "הלקחנים" הוא אחד העיבודים המוצלחים ביותר לספרה של מרי נורטון - השאלה היא האם הצופים שייהנו מהיצירה היפהפיה יעמדו בקצב האיטי אך נעים של העלילה
כל מה שאתם יודעים על עולמו הרוחני של מייקל ביי - פיצוצים, שרירנים, בחורות ומכוניות, נמצא גם ב"רווח וכאב". הפעם הוא משתמש בכל זה כדי ללגלג על הקהל שאוהב את כל אלו
בפרמטרים של בלוקבאסטר קיצי, "אליסיום" עם מאט דיימון עושה עבודה סבירה לחלוטין, אבל מניל בלוקאמפ, הבמאי של "מחוז 9" המבריק, ציפינו לתסריט קצת פחות אווילי
"בתוך הערפל" של הבמאי הבלארוסי סרגיי לוזניצה הוא סרט שמציע קולנוע וירטואוזי ופיוטי, והקרנתו בישראל היא הפתעה משמחת חבל רק שהתסריט כל כך מבולבל ופרום בקצוות
הפרק הקולנועי החדש במעלליהם של הדרדסים קצת יותר מעניין ונסבל מהראשון, ועדיין הוא לא מצליח להצחיק או להלהיב בשום צורה
סרטו החדש של גיירמו דל-טורו יכול היה להיות פנטזיה פשוטה ומהנה על קרבות בין מפלצות ורובוטים, אבל מסתבך שלא לטובתו בעלילה מסורבלת שמבוצעת באופן שערורייתי