וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכתר", "האנטומיה של גריי", "הצלצול הגואל": מדריך סדרות נובמבר 2020

עודכן לאחרונה: 25.11.2020 / 20:28

סדרת הפאר המלכותית של נטפליקס חוזרת לעונה חדשה, סדרה חדשה בהולו ליוצרי "שעת נעילה", סדרות בית החולים "האנטומיה של גריי" ו"הרופא הטוב" שבות אחרי עיכוב עם פרקי קורונה, המותחנים של דיק וולף ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בנובמבר 2020

טריילר "הכתר" עונה 4/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שני, 2 בנובמבר 2020

הרופא הטוב
אחרי עיכובים בגלל הקורונה, חוזרת הדרמה הרפואית של ABC לעונה רביעית (בהמשך גם ב-HOT).

עוד בוואלה!

יגעת ומצאת תאמין: הטוויסט הכי גדול ויפה של "מחפשי האמת" נעוץ בשם שלה

לכתבה המלאה

רביעי, 4 בנובמבר 2020

אהבה ואנרכיה (Love and Anarchy)
קומדיה רומנטית שוודית חדשה של נטפליקס. יועצת נשואה ואיש מחשבים צעיר מתחילים לנהל משחק פלרטטני שמעמיד במבחן נורמות חברתיות ובסופו של דבר גורם להם לבחון מחדש את חייהם.

חמישי, 5 בנובמבר 2020

חוקר במופלא (Paranormal)
הסדרה המצרית הראשונה של נטפליקס היא עיבוד טלוויזיוני לסדרת רבי-המכר, מעין "צמרמורת" המצרית, מאת הסופר המנוח אחמד ח'אלד תאופיק. המטולוג ציני וקטן-אמונה בעל הומור שחור נקלע לסדרת אירועים בלתי מוסברים, והופך בעל כורחו לבר-סמכא בכל הקשור לחקירות על-טבעיות. את הסדרה יצר הבמאי-תסריטאי עמר סלאמה ("שייח' ג'קסון").

B Positive
סיטקום חדש של צ'אק לורי ("שני גברים וחצי", "המפץ הגדול", "שיטת קומינסקי", "ממי") ב-CBS, בכיכובו של תומס מידלדיץ', הוא ריצ'רד מ"עמק הסיליקון". גבר גרוש וחולה שזקוק נואשות להשתלת כליה, מקבל אותה מאישה מעברו. גם עם אנהלי אשפורד ("הסקס של מאסטרס", "לא ייאמן").

שלדון הצעיר
עונה רביעית לסדרת הבת המצליחה של "המפץ הגדול" ב-CBS (בדצמבר גם ב-yes ובסלקום tv).

ממי
עונה שמינית לקומדיה של צ'אק לורי ב-CBS, בלי אנה פאריס שעזבה (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 6 בנובמבר 2020

אהבה ללילה אחד (The Hook Up Plan)
עד שהקומדיה הרומנטית הצרפתית של נטפליקס תחזור עם עונה שלישית, מגיע בינתיים פרק ספיישל העוסק בקורונה ובהשפעתה על הדמויות.

ראשון, 8 בנובמבר 2020

Moonbase 8
קומדיית החלל השלישית השנה, אחרי "אווניו 5" של HBO ו"חיל החלל" של נטפליקס, ובתקווה שגם מוצלחת ואחידה מהן. פרד ארמיסן, טים היידקר וג'ון סי ריילי יצרו ומככבים בסדרה של שואוטיים, העוקבת אחר מספר אסטרונאוטים שמתאמנים במתקן הדמיה ירחי של נאס"א באריזונה לקראת המשימה הראשונה שלהם.

No Man's Land
דרמה מסקרנת בת שמונה פרקים שיצרו רון לשם ועמית כהן, בין היתר האנשים שמאחורי "שעת נעילה", עבור שירות הסטרימינג האמריקאי הולו וערוץ ארטה הצרפתי. צעיר צרפתי משוכנע שהוא מזהה את אחותו בדיווח חדשותי ממלחמת האזרחים בסוריה - אחות שאמורה להיות מתה כבר שנתיים. הוא יוצא לחפש אותה בארץ שסועת הקרבות ולשם כך נעזר ביחידת לוחמות כורדיות. לשם וכהן יצרו את הסדרה עם מריה פלדמן (שיצרה עם כהן את "כפולים") ואיתן מנצורי ("פוקסטרוט", "בשבילה גיבורים עפים"). עודד רסקין, שכבר חבר אל פלדמן ב"כפולים" ו"אבסנטיה", מביים גם הפעם. בין היתר מככבים פליקס מואטי ("סיפור כיסוי"), מלאני תיירי ("הכאב") וג'יימס פיורפוי ("רומא").

חומריו האפלים
עונה שנייה לסדרת הפנטזיה של ה-BBC ו-HBO על פי הטרילוגיה של פיליפ פולמן (ב-17 בנובמבר ב-HOT, yes וסלקום tv).

NCIS: לוס אנג'לס + NCIS: ניו אורלינס
עונות 12 ו-7, בהתאמה, לדרמות הפשע של CBS (בהמשך גם ב-HOT).

שני, 9 בנובמבר 2020

התעשייה (Industry)
דרמה בריטית חדשה בת שישה פרקים של ה-BBC ו-HBO, בהפקת לינה דאנהם ("בנות"), שגם מביימת את הפרק הראשון. ב-2008, בזמן מפולת הבורסות בעולם, הארפר היא צעירה העושה את צעדיה הראשונים בעולם הפיננסי של לונדון, בו חבורת צעירים רעבים ואמביציוזיים מתחרים על מספר מקומות מצומצם בחברת הפיננסים פייפוינט (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

סמויים (Undercover)
עונה שנייה לדרמת המתח הבלגית של נטפליקס, במסגרתה שני סוכנים סמויים חודרים לארגון של ברון סמים.

שלישי, 10 בנובמבר 2020

דאש ולילי (Dash & Lily)
קומדיית נעורים רומנטית חדשה של נטפליקס על פי הספר רב המכר "Dash & Lily's Book of Dares", המתארת את סיפורם של דאש הציני ולילי האופטימית, המשאירים זה לזה מסרים ואתגרים במחברת אדומה שהם מעבירים ברחבי ניו יורק.

A Teacher
דרמה חדשה בת עשרה פרקים של הולו (FX בהולו, אם לדייק) שיצרה האנה פידל על פי סרטה באותו שם מ-2014, על אודות מורה שפוצחת ברומן לא חוקי עם אחד מתלמידיה. קייט מארה ("בית הקלפים") מככבת ולצדה ניק רובינסון ("עולם היורה", "באהבה, סיימון").

רביעי, 11 בנובמבר 2020

המשחרר: מבצע אוולאנש (The Liberator)
סדרת מלחמה חדשה באנימציה בת ארבעה פרקים של נטפליקס, המבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו במלחמת העולם השנייה, עת פלוגה של אסירים קשוחים עמדה בראש הפלישה של בנות הברית לאיטליה.

המשפט הרביעי (Trial 4)
מיני-סדרת תעודה חדשה בת ארבעה פרקים של נטפליקס, החושפת שוב את עוולות מוסדות החוק כלפי אזרחיה השחורים של ארצות הברית. שון ק' אליס היה נער כשהואשם ב-1993 ברצח של שוטר מבוסטון. במשך שנים הוא נאבק כדי להוכיח את חפותו, וחשף שחיתות משטרתית ומערכת הנגועה בגזענות.

שיקגו Fire + שיקגו PD + שיקגו MED
עונה 9, 8 ו-6, בהתאמה, לדרמות של דיק וולף ב-NBC (בהמשך גם ב-HOT).

S.W.A.T
עונה רביעית לדרמת האקשן של CBS (בהמשך גם ב-yes וב-HOT).

חמישי, 12 בנובמבר 2020

תחנה 19
עונה רביעית לסדרת הבת של "האנטומיה" ב-ABC, שנפתחת בקרוס-אובר עם הסדרה האם (ב-16 בנובמבר גם ב-yes).

האנטומיה של גריי
עונה 17 לדרמה הרפואית של ABC, שנפתחת עם פרק כפול העוסק כמתבקש בקורונה, כמו גם בקרוס אובר עם "תחנה 19" (ב-16 בנובמבר גם ב-yes).

חוק וסדר: מדור מיוחד
עונה 22 לדרמת הפשע של דיק וולף ב-NBC (בהמשך גם ב-yes וב-HOT).

יוניקורן
עונה שנייה לקומדיה החביבה בכיכובו של וולטון גוגינס ("שמונת השנואים") ב-CBS (בדצמבר גם ב-yes).

שישי, 13 בנובמבר 2020

החיילים של מידאס (The Minions of Midas)
מיני-סדרה ספרדית חדשה בת שישה פרקים של נטפליקס, המבוססת על הסיפור של ג'ק לונדון באותו שם, אבל מתרחשת במדריד של ימינו. מו"ל מיליונר מקבל מכתב סחיטה, והתגובה שלו היא עניין של חיים ומוות. לואיס טוסאר ("קח את עיני") מככב.

Becoming You
סדרה תיעודית גלובלית חדשה של אפל טיוי פלוס, שבאמצעות התמקדות בילדים בכל רחבי העולם חוקרת כיצד 2000 הימים הראשונים של אדם על פני כדור הארץ מעצבים את המשך חיינו. אוליביה קולמן ("הכתר") מקריינת.

הרשימה השחורה
עונה שמינית לדרמת הפשע של NBC בכיכובו של ג'יימס ספיידר (למחרת גם ב-yes ובסלקום tv).

ראשון, 15 בנובמבר 2020

גרזן קטן (Small Axe)
מיני-סדרת אנתולוגיה דרמה חדשה של ה-BBC ואמזון פריים וידאו. סטיב מקווין, הבמאי זוכה האוסקר של "12 שנים של עבדות", ביצירה הטלוויזיונית הראשונה שלו שמגיעה אל המסך אחרי שש שנים תמימות של עבודה. הסדרה מורכבת מחמישה סרטים לא בהכרח קצרים, שכל אחד מהם מספר סיפור שונה העוסק בקהילה האפריקאית-קריבית בלונדון בין סוף שנות השישים לאמצע שנות השמונים. בין היתר מככבים לטישיה רייט ("הפנתר השחור"), ג'ון בויגה (סרטי "מלחמת הכוכבים" החדשים), מלאכי קירבי ("שורשים" החדשה) ואחרים. מקווין ביים את כל הסרטים והיה שותף לכתיבתם. ב-20 בנובמבר הסדרה תעלה גם באמזון פריים וידאו.

הכתר (The Crown)
עונה רביעית לסדרת הפאר הבריטית של נטפליקס על המלכה אליזבת'. הפעם חולשים הפרקים על השנים 1977 ל-1990, ומציגים בין היתר את הנסיכה דיאנה (בגילומה של אמה קורין) וראש הממשלה מרגרט ת'אצ'ר (ג'יליאן אנדרסון, "חינוך מיני", "תיקים באפלה"), וכן את הנסיכים וויליאם והארי. אוליביה קולמן חוזרת בפעם האחרונה בסדרה לגלם את המלכה, טוביאס מנזיס את הנסיך פיליפ, הלנה בונהם קרטר את הנסיכה מרגרט, ארין דוהרטי את הנסיכה אן, וג'וש צ'ארלס ישוב לנעליו של הנסיך צ'ארלס.

The Reagans
מיני-סדרה תיעודית בת ארבעה פרקים של שואוטיים, המתמקדת בחייהם ופועלם של רונלד וננסי רייגן.

שני, 16 בנובמבר 2020

חדשים בשכונה (The Neighborhood)
עונה שלישית לקומדיה של CBS (בדצמבר גם ב-yes).

בית המשפט (All Rise)
עונה שנייה לדרמה המשפטית של CBS בכיכובה של מארג' הלגנברגר ("זירת הפשע"), הבוחנת את כל ההיבטים של מערכת המשפט הפלילי, מהשופטים והמושבעים ועד לתובעים והפקידים (בהמשך גם בסלקום tv).

בול
עונה חמישית לדרמה המשפטית של CBS (למחרת גם ב-yes).

Bob ♥ Abishola
עונה שנייה לסיטקום של CBS מבית היוצר של צ'אק לורי ("המפץ הגדול", "שני גברים וחצי"), על הגבר האמריקאי שהתאהב באחות השיקומית שלו מניגריה.

שלישי, 17 בנובמבר 2020

Big Sky
אחרי שנים שבהן דיוויד אי קלי פרח בחברות הכבלים ויצר סדרות כמו "שקרים קטנים גדולים", "מר מרצדס", "גוליית" ו"היית צריכה לדעת", הוא חוזר אל רשת ברודקאסט לטובת הסדרה החדשה שלו. הרשת היא ABC, אצלה שודרה דרמת בית המשפט שיצר, "הפרקליטים", במשך שמונה עונות החל מ-1997, ואז גם סדרת הבת "בוסטון ליגל" למשך ארבע עונות נוספות. הסדרה החדשה מבוססת על ספר המתח "The Highway" של סי ג'יי בוקס, ועוקבת אחר שני בלשים פרטיים (ריאן פיליפה וקיילי בנברי) שחוברים לאקסית השוטרת של אחד מהם (קתרין וויניק, "ויקינגים"), בחיפוש אחר שתי אחיות שנעלמו סמוך לכביש המהיר במונטנה.

NCIS
עונה 18 לדרמת הפשע של CBS (בהמשך גם ב-HOT).

אף בי איי
עונה שלישית לדרמת המתח של דיק וולף ב-CBS (ב-19 בנובמבר גם ב-yes).

FBI: Most Wanted
עונה שנייה גם לסדרת הבת, אף היא ב-CBS.

רביעי, 18 בנובמבר 2020

For Life
עונה שנייה לדרמה של ABC המבוססת על הסיפור האמיתי של אדם שהואשם והורשע בטעות כברון סמים, זוכה בסופו של דבר והפך לעורך דין שטען באותו בית משפט שבו הורשע. ניקולס פינוק ("מרצ'לה") מככב, ולצדו בין היתר אינדירה וארמה ("משחקי הכס") ומרי סטיוארט מסטרסון ("עגבניות ירוקות מטוגנות").

חמישי, 19 בנובמבר 2020

מיליון דברים קטנים
עונה שלישית לדרמה של ABC על קבוצת החברים (למחרת גם ב-yes).

Supernatural
אחרי 15 עונות, הפרק האחרון לגמרי של סדרת המתח העל-טבעית.

שישי, 20 בנובמבר 2020

הלהקה (The Pack)
סדרת ריאליטי תיעודית חדשה של אמזון פריים וידאו. 12 קבוצות של כלבים והבעלים שלהם מתחרות באתגרים כיפיים ומרגשים במסגרת הרפתקה ברחבי העולם, החוגגת את הקשר המדהים ביניהם. מה שנמצא על כף המאזניים בסיומו של המסע הבלתי נשכח הזה הוא פרס משנה חיים - 500,000 דולרים לזוג הזוכה ו-250,000 דולרים לאגודה למען חיות. בהנחיית הגולשת האלפינית והאלופה האולימפית לינדזי וון, והכלבה שלה לוסי.

Animaniacs
קומדיית האנימציה הניינטיזית האהובה חוזרת עם עיצוב חדש ופרקים חדשים להולו, החוזרת אל מעלליהם של יאקו, וואקו ודוט שעושים שמות באולפני האחים וורנר.

שני, 23 בנובמבר 2020

Black Narcissus
מיני סדרה בריטית חדשה בת שלושה פרקים של ה-BBC הבריטי ו-FX האמריקאי, שכוללת את דיאנה ריג המנוחה ("משחקי הכס") בתפקידה האחרון. נזירה שנשלחת לבסס את המסדר שלה בהימלאיה, נאבקת למתן את משיכתה לחייל שלחם במלחמת העולם הראשונה. מככבים אלסנדרו ניבולה ("קוקו לפני שאנל"), ג'מה ארטרטון ("קוונטום של נחמה"), ג'ים ברודבנט ואחרים.

רביעי, 25 בנובמבר 2020

Saved by the Bell
"הצלצול הגואל", סדרת הפולחן המטופשת למדי מהניינטיז, זוכה לסדרת המשך בשירות הסטרימינג פיקוק, והטריילר עושה רושם נחמד למדי ומודע לעצמו. העלילה חוזרת אל תיכון בייסייד בימינו עם תלמידים חדשים, מהקאסט המקורי חוזרים אליזבת ברקלי ומריו לופז (שגילמו את ג'סי וסלייטר, בהתאמה) לתפקידים מרכזיים כעובדים בבית הספר, ואילו זאק מוריס (מארק פול גוסלר) הפך למושל קליפורניה, וכמו כן ישובו דמויותיהן של קלי (טיפני ת'יסן) וליסה (לארק וורהייז). טרייסי וויגפילד, מצוות כותבי "רוק 30" ויוצרת הסיטקום "חדשות טובות", יצרה את העיבוד החדש ואף ייבאה אליו מסדרתה הקודמת את ג'ון מייקל היגינס המעולה לתפקיד מנהל בית הספר. בניגוד לסדרה המקורית, הפעם מדובר בסיטקום מצלמה-אחת נטול קהל או צחוק מוקלט.

חמישי, 26 בנובמבר 2020

The Flight Attendant
קיילי קאוקו, כוכבת "המפץ הגדול", בתפקידה הראשון אחרי סיומה של סדרת הלהיט ההיא, הפעם דרמת מסתורין קומית בשירות הסטרימינג של האחים וורנר, HBO מקס. סיפורה של דיילת שמתעוררת בחדרה במלון במהלך עצירת ביניים בדובאי, ולצדה במיטה שוכבת גופה שאין לגיבורה מושג איך הגיעה לשם. גם עם זושה מאמט ("בנות"), מייקל הויזמן ("משחקי הכס"), רוזי פרז ("עשה את הדבר הנכון") וטי אר נייט ("האנטומיה של גריי").

שישי, 27 בנובמבר 2020

וירג'ין ריבר (Virgin River)
עונה שנייה לדרמה הרומנטית של נטפליקס.

עוד ב-yes בנובמבר 2020: החיים עצמם, גברת אמריקה, ראמי, NCIS 15, עושות כותרות 3 ועוד.

עוד ב-HOT בנובמבר 2020: דויטשלנד 89, שיקגו Fire עונה 7, אחוזת ביצ'הם, המתים המהלכים 8, המאפיה הורגת בקיץ 2, הסודות שהיא שומרת ועוד.

עוד בסלקום tv בנובמבר 2020: סקנדל 1-7, תחנה 19 עונות 1-2 ועוד.

עוד בפרטנר TV בנובמבר 2020: מחשבות פליליות 1-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully