וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדרקון, סנדמן, אמת או חובה, ליגה משלהן: מדריך סדרות אוגוסט 2022

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 10:13

סדרת הבת של "משחקי הכס" תנסה למלא את החלל, יוצרי "האמריקאים" חוזרים עם סדרה חדשה, עונות חדשות ללהיטים של נטפליקס "אמת או חובה" ו"המפתחות של משפחת לוק", סדרה חדשה מעולמות מארוול, ועוד ועוד. זה מה שקורה בטלוויזיה באוגוסט 2022

"בית הדרקון" - טריילר ארוך/HBO

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בפרט ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

במהלך אוגוסט 2022

מבוימים (Staged)
ספיישל לקומדיה של ה-BBC בכיכובם של דיוויד טננט ומייקל שין ("בשורות טובות"), המגלמים גרסאות מוגזמות של עצמם כשחקנים שנאלצים להתכונן להצגה משותפת מביתם באמצעות שיחות וידאו. פרק הספיישל כולל פספוסים וקטעים שטרם נראו בעונות הקודמות, ובנוסף מראה כיצד הסדרה נהגתה. החל בניסיונות ראשוניים לצלם את הסדרה וכלה ברעיונות השונים לגבי אפיון הדמויות. מדובר במבט ייחודי על סדרה ייחודית שנוצרה בתקופה הכי ייחודית שהייתה לנו (ב-16 באוגוסט גם בהוט).

שני, 1 באוגוסט 2022

התעשייה (Industry)
עונה שנייה לדרמה של HBO ה-BBC, העוקבת אחרי קבוצת מתמחים צעירים, מוכשרים, מבריקים ומסורים לחלוטין לעבודתם בחברת השקעות אקסקלוסיבית בלונדון. כל אחד מהעובדים צריך להוכיח, כל יום מחדש, למעסיקיו שהוא עובד ראוי שיניב לחברה רווחים רבים, ולכל אחד מהם סוד אפל. הסדרה מצליחה לעקוב ולתאר בצורה מעוניינת אחר חייהם של מספר עובדים בין שעות המשרד לבין שעות הפנאי, שם הם יוצאים למועדונים ומנסים לחיות את החיים. ג'יי דופלאס ("טרנספרנט") מצטרף לקאסט (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

קפה מינאמדנג (Café Minamdang)
דרמת פשע קומית דרום-קוריאנית חדשה בנטפליקס בכיכובם של סו אין-גוק ("גשם של אהבה") ואו יון-סו ("אוהבים בטירוף"). עסק חשוד מציע את שירותיו של שמאן יודע-כול לכאורה, ולוכד את תשומת ליבה של שוטרת נחושה.

חתונה מהגיהינום (Welcome to Wedding Hell)
דרמה דרום-קוריאנית חדשה בנטפליקס, המעניקה נקודת מבט ריאליסטית על אהבה מודרנית. הצעת נישואין אמורה בדרך כלל להיות סוף טוב. אבל בשביל זוג אחד זו רק תחילתו של מאבק מתיש ומייגע סביב ההכנות לחתונה. עם לי ג'ין-אוק ("כמו בבית") ולי יון-הי ("נס בתא מספר 7").

עוד בוואלה!

מחמש יוצא מיליארד: החודש הענק של הטלוויזיה יוצא לדרך

לכתבה המלאה

רביעי, 3 באוגוסט 2022

כלבי שמורה (Reservation Dogs)
עונה שנייה לדרמה הקומית של טאיקה וואיטיטי ("ת'ור: אהבה ורעם", "מה שקורה בצללים") עבור FX/הולו. בשמורת ילידים באוקלהומה, ארבעה חברים בני עשרה מנסים להשיג ולחסוך מספיק כסף כדי לעקור לקליפורניה. כל הקאסט וצוות הכותבים והבמאים של הסדרה מורכב מילידים (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל, שבו זמינה העונה הראשונה).

‫קטסטרופה מוחלטת: וודסטוק 99' (Clusterf**k: Woodstock '99)
מיני-סדרה תיעודית של נטפליקס. פסטיבל וודסטוק 1969 הבטיח שלום ומוזיקה. הניסיון להחיות אותו ב-1999 הוביל למהומות, לנזק ממשי ולימים של זעם. מה קרה ואיך זה השתבש כל כך? פאטבוי סלים, גאווין רוסדייל מ-Bush, ג'ול, ג'ונתן דייוויס מ-Korn, ומייקל לאנג, מיוצרי פסטיבל וודסטוק, נזכרים ומספרים.

בוקר טוב, ורוניקה (Good Morning, Verônica)
עונה שנייה לסדרת המתח הברזילאית של נטפליקס.

חמישי, 4 באוגוסט 2022

הכל או לא כלום: ארסנל (All or Nothing: Arsenal)
עונה חדשה לסדרת הדוקו-ספורט של אמזון פריים וידאו, שהפעם עוקבת אחר מועדון הכדורגל האיקוני ארסנל במהלך עונה בלתי נשכחת. כשהאוהדים חוזרים לאצטדיונים, גובר הלחץ על המנג'ר מיקל ארטטה וקבוצתו הצעירה לחזור לתפארתם ולשוב לאירופה. הסדרה מאפשרת גישה חסרת תקדים למה שקורה מאחורי הקלעים ותופסת את רגעי השיא והשפל של החיים על המגרש ומחוצה לו. זהו כדורגל במיטבו: גולמי, דרמטי ומלא תשוקה.

Beavis and Butt-Head
צמד הנערים האידיוטים שיצר ודיבב מייק ג'אדג' ("עמק הסיליקון", "מלך הגבעה") חוזר - כמו כל דבר בימינו - עם סדרה חדשה בפרמאונט פלוס, שירות הסטרימינג של החברה ש-MTV בבעלותה. יהיה מעניין לראות אם תוצר דור ה-X המובהק הזה יצליח לבצע את ההתאמות הנדרשות לדור ה-Z. הגלגול החדש זכה מראש להזמנה של שתי עונות.

קוד 404 (Code 404)
עונה שלישית לקומדיה המד"ב הבריטית של רשת סקיי, בכיכובם של סטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת") ודניאל מייז ("בשורות טובות"), על חייהם של שני בלשים בכירים שהשתנו אחרי שאחד מהם הוחלף על ידי אינטליגנציה מלאכותית (בהמשך גם בסלקום טיוי).

שישי, 5 באוגוסט 2022

סנדמן (The Sandman)
הרומן הגרפי של ניל גיימן מבית די.סי קומיקס, שעל פי הדיווחים הוא הפרויקט הטלוויזיוני היקר ביותר שדי.סי הייתה מעורבת בו, מגיע סוף סוף לנטפליקס אחרי שלל גלגולים ותלאות. בשנת 1916, מורפיאוס, מלך החלומות ואחד משבעת האינסופיים, נלכד בטקס נסתר. לאחר שהוחזק בשבי במשך 105 שנים, הוא נמלט ויוצא להחזיר את הסדר לממלכת החלומות שלו. טום סטארידג' ("להיות ג'וליה") מככב בתפקיד הראשי, ולצדו ג'נה קולמן ("ויקטוריה", "דוקטור הו"), ג'ואלי ריצ'רדסון, דיוויד ת'יוליס, סטיבן פריי, פאטון אוזוולט, וכן פליטי "משחקי הכס" גוונדלין כריסטי (שהייתה בריאן מטארת') וצ'ארלס דאנס (הוא טייווין לאניסטר).

רביעי, 10 באוגוסט 2022

המפתחות של משפחת לוק (Locke & Key)
עונה שלישית ואחרונה לסדרת הפנטזיה של נטפליקס, המבוססת על הנובלה הגרפית באותו שם ועוקבת אחר שלושה אחים צעירים המתגוררים עם אמם באחוזה המשפחתית של אביהם המנוח, שם מצאו מפתחות קסומים שפותחים כוחות וסודות.

הרוחות של בית הספר (School Tales The Series)
סדרת אנתולוגיית אימה חדשה של נטפליקס בבימויים של מיטב במאי האימה בתאילנד, שכל פרק בה מגולל סיפור רפאים על זוועות איומות המתרחשות במסדרונות בית ספר תיכון.

אני גרוט (I Am Groot)
סדרת אנתולוגיה של דיסני פלוס הכוללת חמישה סרטים קצרים מקוריים בכיכובו של בייבי גרוט, העץ הקטן האהוב מסרטי "שומרי הגלקסיה". הסדרה מתארת את ימי ילדותו ונעוריו והצרות שהסתבך בהן. וין דיזל מדבב אותו גם הפעם.

תושב חוץ
חלקה השני של העונה השנייה בדרמת המד"ב הקומית על קורותיו של חייזר שנשלח להשמיד את האנושות, ומסווה את עצמו כרופא בעיירה קטנה. אחרי עונה ראשונה נהדרת, העונה השנייה עד כה הייתה די איומה. נקווה שהיא תתעשת בפרקים החדשים (למחרת גם ביס ובהוט).

שישי, 12 באוגוסט 2022

ליגה משלהן (A League of Their Own)
סדרה חדשה של אמזון פריים וידאו שיצרה אבי ג'ייקובסון האהובה ("ברוד סיטי"), בהתבסס על סרטה הקלאסי של פני מרשל מ-1992. הסדרה מבקשת לעורר מחדש את הרוח המשמחת של הסרט המקורי, תוך הרחבת העדשה כדי לספר את סיפורם של דור שלם של נשים שחלמו לשחק בייסבול מקצועני, הן בליגת הנשים המקצוענית והן מחוצה לה. התוכנית עוקבת אחר קרסון (אבי ג'ייקובסון) ומקס (שאנטה אדמס) ואחרי הרכב חדש של דמויות חדשות, בעודן חוצבות את דרכן לעבר המגרש, בדרך למצוא את הצוותים שלהם ואת עצמם.

חמישה ימים בממוריאל (Five Days at Memorial)
מיני-סדרת דרמה חדשה של אפל טיוי פלוס בהפקת ג'ון רידלי ("12 שנים של עבדות") וקרלטון קיוז ("אבודים", "בייטס מוטל"), המבוססת על ספר העיון זוכה הפוליצר באותו שם. הסדרה מתארת את השפעת הוריקן קתרינה והשלכותיו על בית חולים מקומי. כאשר מי השטפונות עלו, החשמל קרס והחום נסק, מטפלים מותשים בבית חולים בניו אורלינס נאלצו לקבל החלטות שירדפו אותם במשך שנים רבות. בין היתר מככבים ורה פרמיגה ("בייטס מוטל"), שרי ג'ונס ("24"), וו' ארל בראון ("דדווד").

אמת או חובה (Never Have I Ever)
עונה שלישית לדרמת ההתבגרות הקומית של נטפליקס, שיצרה מינדי קיילינג על פי חוויותיה כנערה אמריקאית מודרנית ממוצא הודי. עונה רביעית ואחרונה כבר הוזמנה.

משפחה למופת (A Model Family)
דרמת מתח דרום-קוריאנית חדשה של נטפליקס. פרופסור תפרן שגנב בלי כוונה כסף מקרטל מגלה שהדרך היחידה להציל את משפחתו המפורקת היא לעבוד כבלדר סמים. הממ…

This Fool
קומדיה אוטוביוגרפית שיצר הקומיקאי כריס אסטרדה עבור הולו ובכיכובו. לחוליו לופז יש לב זהב והוא יוצא מגדרו כדי לעזור לכולם מלבד לעצמו. חוליו בן ה-30, שעדיין גר עם הוריו ויוצא עם אותה חברה מאז התיכון, מנסה לשפר את הקהילה שלו, להתגבר על בעיות התלות שלו עם משפחתו, ולנווט את חיי מעמד הפועלים בסאות' סנטרל, לוס אנג'לס (בהמשך גם בדיסני פלוס).

RuPaul's Secret Celebrity Drag Race
ספין-אוף נוסף ללהיט הריאליטי "המרוץ לדראג של רופול", במסגרתו שלושה חביבי קהל עושים מהפך דראג לשלושה כוכבים שונים, והמלכות שלהם נלחמות בתחרויות קלאסיות על תואר כוכב הדראג הידוען הבא, ועל כספי הזכייה שיועברו לארגון צדקה לפי בחירתו.

ראשון, 14 באוגוסט 2022

Tales of the Walking Dead
סדרת-בת חדשה של "המתים המהלכים", הפעם אנתולוגיה בת שישה פרקים שכל אחד מהם עומד בפני עצמו ומגולל סיפור חדש עם נימה שונה ודמויות אחרות. בין היתר מככבים אנתוני אדוארדס ("ER", "להמציא את אנה"), אוליביה מאן ("חדר החדשות") ופרקר פוזי ("אבודים בחלל").

Power Book III: Raising Kanan
עונה שנייה לסדרת-הבת של "כוח", סאגת ההיפ-הופ של רשת הכבלים סטארז, שבמסגרתה חוזרת העלילה בזמן אל שנות התשעים ועוקבת אחר שנות נעוריו של קיינן סטארק, שלימים יהפוך לסוחר סמים.

שני, 15 באוגוסט 2022

Legacy: The True Story of the L.A. Lakers
אחרי "לייקרס: קבוצה מנצחת" (שבישראל זמינה ביס, הוט וסלקום טיוי) וסדרת הדוקו על מג'יק ג'ונסון (של אפל טיוי פלוס) - אם עוד לא נמאס לכם מקבוצת הכדורסל האגדית, עכשיו מגיעה גם סדרת תיעודית חדשה של הבמאי אנטואן פוקואה בהולו, שמגוללת את סיפור עלייתה והצלחתה חסרת התקדים של אחד המותגים הדומיננטיים והאיקונים ביותר בספורט המקצועני, כפי שהוא מסופר מפי האנשים שחיו אותה. לנוכח התלונות של אותם אנשים בדיוק על חוסר הדיוק ב"קבוצה מנצחת", קרוב לוודאי שזו הסדרה שתשביע את רצונם. עשרה פרקים (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

שלישי, 16 באוגוסט 2022

הסיפור שלא סופר (Untold)
עונה שנייה לסדרת הדוקו-ספורט היוקרתיים של נטפליקס בהפקת צ'פמן ומקליין וויי, יוצרי "ארץ פראית מאוד". כל סרט מתחיל ברגע מרכזי - הקרב הגדול, האולימפיאדה, הפלייאוף - ואז מתעמק במה שקרה מעבר לכותרות, כפי שמספרים אלה שחיו אותו. הסרטים חושפים את החוצפה, החוסן, שברון הלב, הניצחון, האלימות, הקומדיה והפאתוס שמתחת לזיעה. הפעם מדובר בארבעה סיפורים חדשים שיגוללו על פני חמישה פרקים בשידור שבועי.

רביעי, 17 באוגוסט 2022

להבות (High Heat)
דרמת פעולה מקסיקנית של נטפליקס. רמזים בנוגע לרצח אחיו מובילים את פונצ'ו ליחידת לוחמי אש. הוא מתגייס ליחידה כדי להמשיך בחקירה ומוצא שם אהבה, משפחה וגם רוצח סדרתי.

כלום לא חשוד (Unsuspicious)
קומדיית פשע ברזילאית חדשה של נטפליקס. שלוש נשים שנפלו בפח של אותו פלייבוי נוסעות לאחוזה שלו יחד עם משפחותיהן כדי לקבל תשובות - ונאלצות להישאר שם לחקירה כשהוא נמצא מת.

חמישי, 18 באוגוסט 2022

שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק (She-Hulk: Attorney at Law)
טטיאנה מסלאני ("אורפן בלאק") מככבת בסדרת הלייב-אקשן החדשה של דיסני פלוס, המוגדרת כקומדיה עם פרקים באורך חצי שעה כל אחד. מסלאני מגלמת את ג'ניפר וולטרס, עורכת דין מבריקה ובת דודו של אחד מהגיבורים המזוהים ביותר בעולם - ברוס באנר (מארק רופאלו), או בשמו המוכר יותר "הענק הירוק". לאחר שסבלה מפציעה חמורה, נזקקת וולטרס לתרומת דם שאותה היא מקבלת מבאנר. ביחד עם כדוריות הדם היא מקבלת כמובן גם את כוחותיו של הענק הבלתי יציב. עם כוחותיה החדשים היא מנסה להמשיך בחייה ובקריירה כרגיל, אבל מהר מאוד מוצאת את עצמה תורמת את חלקה לסוכנות חדשה שמתמחה בטיפול משפטי בעל-אנושיים. עוד מככבים: טים רות' (שצפוי לגלם את הנבל האיקוני, אבומיניישן), ג'מילה ג'מיל ("המקום הטוב") ורנה אליס גולדסברי ("המילטון", "בנות לנצח").

שישי, 19 באוגוסט 2022

אחיות רעות (Bad Sisters)
קומדיה שחורה חדשה בת עשרה פרקים שעיבדה שרון הורגן המעולה ("קטסטרופה") על פי סדרה בלגית, כחלק מהעסקה שלה עם אפל טיוי פלוס. הורגן גם מככבת כאחת מחמש אחיות קרובות שמאז ומתמיד דאגו זו לזו. כאשר הגיס שלהן מת, סוכני ביטוח החיים שלו פותחים בחקירה כדי להוכיח כוונת זדון, ומתמקדים באחיות, שלכולן היו סיבה מספקת להרוג אותו. מלבד הורגן, האחיות הרעות הן אן-מארי דאף ("לגדול בלי בושה", "חינוך מיני"), אווה בירת'יסטל ("הממלכה האחרונה"), שרה גרין ("אנשים נורמלים", "פני דרדפול") ואיב יוסון ("דה ניק", "מאחורי עיניה") שני פרקים ראשונים עולים בבת אחת, היתר מדי שבוע.

הדהודים (Echoes)
מותחן אוסטרלי חדש של נטפליקס בכיכובה של מישל מונאהן (סרטי "משימה בלתי אפשרית", "איש הניסים") בתפקיד כפול. התאומות לני וג'ינה נהגו להתחלף זו עם זו במשך שנים. כשאחת מהן נעלמת, החיים של שתיהן מתחילים להתפרק. גם עם מאט בומר ("הלב הרגיל", "צווארון לבן").

קליאו (Kleo)
מותחן אקשן גרמני חדש של נטפליקס. בעקבות נפילתה של חומת ברלין, מרגלת לשעבר ממזרח גרמניה יוצאת לחפש את האנשים שבגדו בה, להבין את המניע למעשיהם - ולהתנקם בהם ללא רחמים.

הנערה במראה (The Girl in the Mirror / Alma)
סדרת מתח/נעורים ספרדית חדשה של נטפליקס. אלמה מאבדת את הזיכרון ואת רוב חבריה לכיתה בתאונה מוזרה, ומנסה לגלות מה קרה באותו יום - ולהשיב לעצמה את זהותה.

אומני הזוהר (Glow Up)
עונה רביעית לתוכנית הריאליטי הבריטית של נטפליקס, במסגרתה מאפרים צעירים מתמודדים עם אתגרים ססגוניים כדי לזכות בהזדמנות להזניק את הקריירה שלהם בתעשיית היופי.

המופע של קאפהד (The Cuphead Show)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של נטפליקס לכל המשפחה, המבוססת על משחק הווידאו המצליח ועוקבת אחר מעלליהם של קאפהד האימפולסיבי ואחיו מאגמן, הנוח להשפעה. טרו ולנטינו ("הטירון") מדבב את קאפהד, וויין בריידי ("של מי השורה הזו בכלל?") מדבב את קינג דייס.

לגזור ולתפור (Making the Cut)
עונה שלישית לתוכנית הריאליטי של היידי קלום וטים גאן באמזון פריים וידאו. גם הפעם השניים מארחים עשרה מעצבים מבוססים מרחבי העולם בלוס אנג'לס, קליפורניה, ושם הם יתחרו על תואר מותג האופנה העולמי הבא. בכל שבוע המראה המנצח יהיה זמין לרכישה באמזון בחנות הסדרה, והזוכה יקבל מיליון דולר לטובת השקעה במותג שלו.

Sprung
סדרה קומית חדשה של גרג גרסיה המבריק בשירות הסטרימינג Freevee, המאחדת את שני כוכבי הסדרה הקודמת (והנהדרת, שזמינה בדיסני פלוס) שלו, "לגדל את הופ" - גארט דילהאנט ומרתה פלימפטון. הסדרה עוקבת אחר ג'ק, פושע מורשע הנחוש לשנות את חייו לאחר שריצה יותר משני עשורים בכלא. כשהוא משתחרר באופן בלתי צפוי מהכלא בגלל המגפה, ללא מקום מגורים בעוד העולם סגור, ג'ק שוהה בהסגר עם קבוצה לא סבירה של אסירים לשעבר, והחבורה מתאגדת ומשתמשת במומחיות העבריינית שלה כדי לעשות הפעם טוב.

ראשון, 21 באוגוסט 2022

בית הדרקון
האם הצופים עדיין מעוניינים במשהו שקשור ל"משחקי הכס" אחרי הסוף המושמץ שלה? מיד נגלה. סדרת הבת החדשה שלה היא עיבוד טלוויזיוני לספר "אש ודם" של ג'ורג' ר"ר מרטין, שעלילתה מתרחשת כ-150 שנים לפני אירועי "משחקי הכס", בתקופת שלטונו של המלך ויסריז טארגאריין הראשון, ומגוללת את "תחילתו של הסוף" של בית טארגאריין.

הסדרה, שעונתה הראשונה צפויה להכיל 10 פרקים, תתמקד באירועים שקדמו והובילו לאירוע ידוע לשמצה בהיסטוריה של ווסטרוז, שיכוסה אף הוא בסדרה, הידוע בשם 'ריקוד הדרקונים' - מלחמת האזרחים שהתרחשה בין האחים ראנירה ואייגון טארגאריין על כס המלוכה, מלחמה שקרעה את הממלכה והעמידה את כל ווסטרוז בקונפליקט, כאשר בתים אצילים אחרים כמו הסטארקים והלאניסטרים נאלצו לנקוט עמדה ולהצטרף לצד.

בין היתר מככבים אמה דארסי, אוליביה קוק, מאט סמית' ופאדי קונסידיין. את הסדרה יצרו ריאן קונדל ("המושבה") והבמאי מיגל ספוצ'ניק, האחראי על כמה מהפרקים הכי זכורים של הסדרה האם, בהם "הארדהום" ו"קרב הממזרים", ולעומתם גם את "הלילה הארוך" - פרק הקרב החשוך על ווינטרפל. ספוצ'ניק יביים גם פרקים נוספים בסדרה (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שני, 22 באוגוסט 2022

Kevin Can F**k Himself
עונה שנייה ואחרונה לדרמה הקומית השחורה (והמאכזבת) של AMC, ששמה מתכתב עם סיטקום אחר - "Kevin Can Wait" בכיכובו של קווין ג'יימס. מהסיטקומים הפושרים האלה שעלילתם נבנית סביב הגבר שבמשפחה, המתאפיין לרוב באינפנטיליות, קלילות וחוסר אונים, מה שמצייר את רעייתו כחרוצה ונוקשה. הסדרה של AMC, בכיכובה של אנני מרפי (אלכסיס מ"שיט'ס קריק"), משלבת בין סיטקום מיושן - כולל פסקול צחוק ומולטי-קאמרה - לפורמט עדכני יותר, מתמקדת ברעיה סיטקומית כזו - אליסון. אחרי שתוכניתה הקיצונית מתגלה, היא נאלצת לחשוב על תוכנית חלופית (בהמשך גם באמזון פריים וידאו ישראל, משום מה בלי תרגום לעברית).

רביעי, 24 באוגוסט 2022

אולי הלך לאיבוד (Lost Ollie)
מיני-סדרת פנטזיה חדשה של נטפליקס, המגוללת סיפור פיוטי על אהבה, אובדן וכוח הדמיון עם הקולות של ג'ונתן גרוף, טים בלייק נלסון ומרי ג'יי בלייג'.‎ ארנב טלאים עם אוזניים שמוטות וזיכרונות מטושטשים יוצא למסע אפי למצוא את החבר הכי טוב שלו - הילד הצעיר שהוא אוהב נואשות.‎

מוֹ (Mo)
הקומיקאי מו עמר מככב, כותב ומפיק קומדיה חדשה שיצר עבור נטפליקס יחד עם ראמי יוסף ("ראמי"). בטקסס, מו מנסה לתמרן בין שתי תרבויות, שלוש שפות ובקשת מקלט אחת - והכול בלי להזניח ולו לרגע את משפחתו הפלסטינית.

מסמנים את אורנג' קאונטי (Selling The OC)
ספין-אוף לסדרת הריאליטי הפופולרית "מסמנים את סאנסט", שכמו הורתה גם היא של נטפליקס. קבוצת אופנהיים מתרחבת לאורנג' קאונטי: צוות חדש של סוכני נדל"ן מציג נכסים מפוארים עם נוף לים, ודמויות עם אישיות גדולה מהחיים עושות גלים.

תחת אש (Under Fire)
סדרה בלגית חדשה בנטפליקס, העוקבת אחר קורותיהם של לוחמי אש בעבודתם ובחייהם הפרטיים.

Welcome to Wrexham
בין "פילדלפיה זורחת" ל"מסע אגדי", רוב מקלהני מספיק גם לנהל יחד עם ריאן ריינולדס מועדון כדורגל מדשדש בעיר הוולשית רקסהאם. הסדרה התיעודית החדשה של FX עוקבת אחר השניים כשהם מגיעים לעיר לראשונה, ומתחקה אחר התגובות של התושבים לשני האאוטסיידרים, כמו גם לעבודה המשותפת של הצמד עצמו, שמעולם לא עבד ביחד קודם לכן (בהמשך גם בדיסני פלוס).

ארצ'ר
עונה 13 לקומדיית האנימציה על המתרחש בסוכנות ריגול (בהמשך גם בנטפליקס).

חמישי, 25 באוגוסט 2022

מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים (Star Trek: Lower Decks)
עונה שלישית לקומדיית האנימציה הנהדרת של פראמאונט פלוס, העוקבת אחר העובדים הזוטרים באחת מספינות החלל הכי שוליות בצי, USS Cerritos. מייק מקמהן, מתסריטאי "ריק ומורטי", עומד מאחורי הסדרה. בין היתר מדבבים נואל וולס ("סאטרדיי נייט לייב", "מומחה לכלום") וג'רי אוקונל ("גולשים בזמן") (למחרת גם באמזון פריים וידאו ישראל).

מייק (Mike)
הצוות מאחורי הסרט הנהדר "אני, טוניה" - התסריטאי סטיבן רוג'רס והבמאי קרייג גילספי (שמוקדם יותר השנה היה מעורב גם ב"פאם וטומי" המעולה) - חוברים לטובת ביוגרפיה נוספת, הפעם של מייק טייסון. המיני-סדרה של הולו מגוללת בשמונה פרקים את סיפורו של המתאגרף, על הנצחונות הגדולים והמחלוקות שעורר (ב-8 בספטמבר גם בדיסני פלוס).

שדה קטנה (Little Demon)
קומדיית אנימציה חדשה של FXX, עם קולותיהם של אוברי פלאזה, דני דה-ויטו ובתו לוסי דה-ויטו. 13 שנים לאחר שהוכנסה להריון על ידי השטן, אם חסרת סבלנות ובתה השטנית מנסות לחיות חיים רגילים בדלאוור, אך מסוכלות ללא הרף על ידי כוחות מפלצתיים, כולל השטן, המשתוקק למשמורת על נשמת בתו (בהמשך גם בדיסני פלוס).

מבוא להיסטוריה (History 101)
עונה שנייה לסדרה התיעודית של נטפליקס, המקנה שיעורי היסטוריה קצרים על פריצות דרך מדעיות, תנועות חברתיות ותגליות ששינו את העולם, בעזרת שילוב מיוחד של אינפוגרפיקה וצילומי ארכיון.

שישי, 26 באוגוסט 2022

פשע בדלהי (Delhi Crime)
עונה שנייה לדרמת הפשע של נטפליקס, העוקבת אחר כוחות משטרה שחוקרים מקרי פשע בולטים בדלהי.

לודיק (Ludik)
דרמת פשע דרום-אפריקנית חדשה של נטפליקס. יזם רהיטים מצליח נאלץ להשתמש בעסק הסודי שלו להברחת יהלומים, כדי להעביר כלי נשק אל מעבר לגבול על מנת להציל בן משפחה שנחטף.

המסלול לשותפות (Partner Track)
דרמה חדשה של נטפליקס. במשרד עורכי דין יוקרתי בניו יורק, אינגריד יון עושה הכול כדי להפוך לשותפה בלי לוותר על העקרונות שלה, ומנסה לתמרן בין אהבה, החברות והציפיות של משפחתה.

See
עונה שלישית ואחרונה לדרמה הפוסט-אפוקליפטית של אפל טיוי פלוס בכיכובו של ג'ייסון מומואה ("משחקי הכס", "אקוומן"), שעלילתה מתרחשת בעולם שבו האנושות כולה איבדה את יכולת הראייה, ובני האדם נאלצים לפתח דרכים חדשות לבנות, לצוד ולשרוד. כל זאת עד שנולדים לפתע תאומים אשר מסוגלים לראות. גם עם אלפרה וודוורד ("עקרות בית נואשות", "לוק קייג'").

שלישי, 30 באוגוסט 2022

המטופל (The Patient)
אחת הסדרות המסקרנות של החודש מגיעה רגע לפני סופו: מותחן פסיכולוגי חדש של יוצרי "האמריקאים", ג'ואל פילדס וג'ו ווייסברג, עבור FX- בהולו ובכיכובו של סטיב קארל. במיני-סדרה הוא מגלם פסיכותרפיסט שנשבה על ידי אחד ממטופליו (בגילומו של דונל גליסון, "לברוח"), רוצח סדרתי שדורש ממנו לגאול אותו מיצריו הרצחניים. שלושה פרקים ראשונים עולים בבת אחת, השאר מדי שבוע (בהמשך גם בדיסני פלוס).

רביעי, 31 באוגוסט 2022

סודות משפחתיים (Family Secrets)
קומדיה פולנית חדשה של נטפליקס. ביום חתונתה של סטודנטית לרפואה עם מנתח פלסטי אמיד, מבינות המשפחות של הזוג הצעיר כי הדבר היחיד המשותף ביניהם הוא סודות ושקרים - כולן מתגלים במהלך טקס החתונה.

Stargirl
עונה שלישית לסדרת גיבורת-העל של רשת ה-CW על פי הקומיקס של DC.

עוד ביס באוגוסט 2022: נקודת פיצוץ (Trigger Point), פורעי חוק, שיי טאון, הרווק, חיזור תקופתי, אתגר הנינג'ה ועוד.

עוד בהוט באוגוסט 2022: הנערה מפליינוויל, חיי הסקס של נערות קולג', המגדל, מגנום בלש פרטי, בחור מספר 8, תחנה 19 עונה 1, מוקד 911 עונה 1, חוק וסדר מדור מיוחד 16-17 ועוד.

עוד בסלקום טיוי באוגוסט 2022: הרולינג סטונס חוגגים 60 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully