"נערה עם קעקוע דרקון": מופרך, מנוכר ובכל זאת מחשמל
העיבוד של דיוויד פינצ'ר למותחן השוודי סובל מתסריט שרירותי וחסר רגש בדיוק כמו המקור. הוא מתעלה על כך הודות לבימוי סוחף ולתצוגת המשחק הייחודית של רוני מארה
העיבוד של דיוויד פינצ'ר למותחן השוודי סובל מתסריט שרירותי וחסר רגש בדיוק כמו המקור. הוא מתעלה על כך הודות לבימוי סוחף ולתצוגת המשחק הייחודית של רוני מארה
כמו ב"אלוהי הקטל", גם ב"חייבים לדבר על קווין" מגלם ג'ון סי. ריילי, מהשחקנים המוערכים בהוליוד, אב שמשפחתו מתפרקת על המסך. בראיון בלעדי, הוא מסביר למה הטרגדיות הן סיוט מציאותי
אמנם הגלגול הקולנועי של שרלוק הולמס מנסה להפוך אותו לגיבור-על מן השורה, אבל בכל זאת הוא מצליח לתת כבוד לטקסט הגאוני שעליו הוא מבוסס
"הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" מתחיל כקומדיית בורקס ומסתיים כדרמה טרגית, מה שעשוי לאכזב את הקהל שבא בשביל הצחוקים של ציון ברוך
העיבוד של רומן פולנסקי למחזה על החיכוך בין זוגות בורגניים אמנם מצליח לבדר, אבל עושה זאת בצורה שטחית, צפויה ורדודה למדי
למרות ריבוי גימיקים שלא תמיד עובדים, המגה-קומדיה הומנטית מצליחה בסופו של דבר להנעים את הזמן ולרגש, וגם מוכיחה את הפוטנציאל הקולנועי האדיר של ליה מישל
הגלגול הקולנועי המחודש של קרמיט וחבריו אולי לא יוליד להם מעריצים חדשים, אבל יוכיח למי שגדלו עליה כי הילדות שלהם עדיין חיה, ולא תמות לעולם
אל תתנו לשום תקרית סביב "מלנכוליה" של לארס פון טרייר למנוע מכם לראות אותו: מדובר באחת מיצירות האמנות הגדולות שנעשו על חורבן ועל השלמה איתו
"פלנטה אחרת" הוא סרט מסקרן ומיוחד שמתחקה אחר מיתוס של ילד שגדל עם זאבים. במקביל הוא סובל מפגמים קולנועיים והחלטות תמוהות שמורידים מאיכותו
סרטו החדש של ריצ'רד גיר מנסה להחיות את מותחני הסוכנים הכפולים של ימי המלחמה הקרה, אך נראה דווקא כמו פארודיה עליהם
לא פחות משני מותחני פעולה בכיכובו של ניקולס קייג' הגיעו עתה לאולמות בארץ, אבל רק לאחד מהם יש ערך כלשהו