וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יורשים", "תרגיע", "לא בטוחה", "הרשימה השחורה": מדריך סדרות אוקטובר 2021

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 11:31

העשירים הנתעבים האהובים עלינו חוזרים סוף סוף לעונה שלישית, לארי דיוויד שב להתעצבן ולעצבן, עונות אחרונות של "לא בטוחה" ו"בבלוק שלי", שתי דרמות המבוססות על נעוריהם של כוכבי ספורט (באותו יום!) ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה באוקטובר 2021

טריילר לעונה השלישית של "יורשים"/HBO

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). על פי דיווחים שונים, דיסני פלוס צפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים. תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

חמישי, 30 בספטמבר 2021

הבעיה עם ג'ון סטיוארט (The Problem With Jon Stewart)
שש שנים אחרי שנפרד מהמסך עם "הדיילי שואו", ג'ון סטיוארט חוזר עם תוכנית אקטואליה קומית חדשה, הפעם שבועית ובאפל טיוי פלוס, כלומר זמינה גם לישראלים עם תרגום לעברית. הקאץ': בישראל זה יקרה רק החל מ-14 באוקטובר.

תחנה 19
עונה חמישית לסדרת הבת של "האנטומיה" ב-ABC (ב-4 באוקטובר גם ביס).

האנטומיה של גריי
עונה 18 לדרמה הרפואית של ABC (ב-4 באוקטובר גם ביס).

Big Sky
עונה שנייה לסדרת המתח של דיוויד אי קלי ב-ABC, על אודות שני בלשים פרטיים (ריאן פיליפה וקיילי בנברי) שחברו לאקסית השוטרת של אחד מהם (קתרין וויניק, "ויקינגים"), בחיפוש אחר שתי אחיות שנעלמו סמוך לכביש המהיר במונטנה.

עוד בוואלה!

בין "משחקי הרעב" ל"פרזיטים": "משחק הדיונון" בנטפליקס מספקת בינג' סוחף על תחרות חולנית

לכתבה המלאה

במהלך אוקטובר 2021

Around the World in 80 Days
עיבוד חדש של ה-BBC לקלאסיקה "מסביב לעולם ב-80 יום" של ז'ול ורן, הפעם בכיכובו של דיוויד טננט ("דוקטור הו", "בשורות טובות") המגלם את פיליאס פוג. התערבות עם חברו מדרבנת אותו לנסות להקיף את העולם בכדור פורח תוך שמונים ימים בלבד. כמו במקור מצטרף אליו משרתו, והפעם גם עיתונאית בשם אביגיל פיקס (לאוני בנש, "בבילון ברלין"). את הסדרה יצר אשלי פארו, יוצר-שותף של "חיים על מאדים".

שישי, 1 באוקטובר 2021

עוזרת בית (Maid)
עכשיו כש"חסרי בושה" הגיעה אל קיצה, היוצר שלה ג'ון וולס עובר אל סדרה נוספת שעוסקת בעניים באמריקה, הפעם דרמה עבור נטפליקס. מרגרט קוואלי ("הנותרים", "היו זמנים בהוליווד") מככבת בתפקיד אם יחידנית שהופכת להיות מנהלת משק בית כדי לשרוד. הסדרה מבוססת על ספר זכרונותיה של סטפני לנד, שהפך לרב מכר בארצות הברית. מלבד קוואלי מככבים גם אמא שלה, אנדי מקדאוול ("לקום אתמול בבוקר") וניק רובינסון ("באהבה, סיימון", "עולם היורה").

S.W.A.T
עונה חמישית לדרמת האקשן של CBS (בהמשך גם ביס ובהוט).

שוטרים בדם
עונה 12 לדרמה המשטרתית של CBS בכיכובו של טום סלק (בהמשך גם בהוט).

מגנום בלש פרטי
עונה רביעית לדרמת הבילוש של CBS (העונה השנייה עולה בהוט ב-10 באוקטובר).

All or Nothing: Toronto Maple Leafs
עונה חדשה לסדרת הדוקו-ספורט של אמזון פריים וידאו, שהפעם עוקבת אחר קבוצת ההוקי-קרח טורונטו מייפל ליפס.

שבת, 2 באוקטובר 2021

סאטרדיי נייט לייב
עונה 47 לתוכנית המערכונים האגדית (ב-5 באוקטובר גם ביס).

ראשון, 3 באוקטובר 2021

Ridley Road
סדרת מתח חדשה של ה-BBC, המתרחשת על רקע שנות השישים העליזות בלונדון, אבל מתמקדת בעלייתו של הפשיזם הימני-קיצוני באיסט אנד.

שני, 4 באוקטובר 2021

בבלוק שלי (On My Block)
עונה רביעית ואחרונה לדרמה הקומית של נטפליקס, במסגרתה החברים מהשכונה חוזרים ומתאחדים כאשר סוד נחשף. אוהדי הסדרה אולי יתנחמו בכך שנטפליקס הזמינה מאותם יוצרים סדרת-בת בשם "פרירידג'" ("Freeridge"), על שם השכונה הפיקטיבית שבלב "בבלוק שלי". הסדרה החדשה תעקוב אחר קבוצת נערות חדשה שאולי, ואולי לא, אחראית לשחרורה של קללה איומה, מה שישיק הרפתקה נוספת.

רביעי, 6 באוקטובר 2021

לא ספורטיבי (Bad Sport)
סדרת דוקו-פשע/ספורט חדשה של נטפליקס, הבוחנת מקרים שנויים במחלוקת ושערורייתיים במפגש שבין עולם הספורט לעולם הפשע, כולל עדויות ממקור ראשון.

אפייה בלתי אפשרית (Baking Impossible)
תחרות ריאליטי חדשה של נטפליקס, במסגרתה צוותים של אופים ומהנדסים מתמודדים עם משימות שמשלבות את שני התחומים: בנייה של יצירות אכילות שיהיו ערבות לחך - ועמידות.

CSI: Vegas
במסגרת המוסכמה של העידן הטלוויזיוני הנוכחי ששום דבר מת איננו מת באמת, דרמת הפשע שבעברית נקראה פעם "זירת הפשע", חוזרת לגלגול חדש כמיני-סדרה ב-CBS, שבה שודרה בעבר. זה קורה חמש שנים וחצי אחרי שהסתיימה, ועשור ומשהו אחרי שהייתה הסדרה הנצפית ביותר בעולם. מהקאסט המקורי שבים וויליאם פיטרסן (בתפקיד גריסום), ג'ורג'ה פוקס (שרה), וואלאס לנגהם (דיוויד הודג'ס) וגם פול גילפויל בתפקיד אורח כג'ים בראס. מלבד זאת מצטרפים לסיבוב החדש פולה ניוסום ("בארי", "שיקגו מד"), מאט לוריא ("אורות ליל שישי", "הורים במשרה מלאה"), מל רודריגז ("האיש האחרון בעולם", "סמוך על סול") ועוד.

חמישי, 7 באוקטובר 2021

Ghosts
בנובמבר 2019 הוכרז ש-CBS תיצור עיבוד לסדרה הקומית "Ghosts" של ה-BBC, בניצוחם של שני כותבים מ"בחורה חדשה", ג'ו פורט וג'ו ווייזמן. אלה היו חדשות מעולות במיוחד, כי בעונה הראשונה הקונספט המקורי היה מגניב, אבל הביצוע לא התעלה מעבר לחביב. מאז כבר הגיעו שתי עונות נוספות לסדרה הבריטית והן נפלאות והגיעו לפסגות שהרעיון הבטיח, אבל גם הרימייק האמריקני מסקרן מאוד. גם כאן, זוג צעיר עובר לגור באחוזה משפחתית כפרית ישנה, ותאונה גורמת לאישה להתחיל לראות את רוחות הרפאים של דורות קודמים במשפחתה שממשיכים לפקוד את המקום. רוז מקייבר ("איי זומבי") מככבת לצד אוטקארש אמבודקאר ("אמת או חובה"). שני הפרקים הראשונים משודרים ברצף.

One of Us Is Lying
מותחן נעורים של שירות הסטרימינג פיקוק, על פי הספר "אחד מאיתנו משקר" מאת קארן מ' מקמנוס, שבעברית יצא בהוצאת כנרת זמורה ביתן. חמישה תלמידים נכנסים לריתוק, אבל אחד מהם - שבמקרה הוא היוצר של אפליקציית הרכילות הידועה של התיכון - לא יוצא בחיים. חוקרי המשטרה קובעים שמותו לא היה תאונה, כי למחרת האירוע הוא תיכנן לפרסם חשיפות עסיסיות על כל ארבעת שותפיו לעונש, מה שהופך את כולם לחשודים ברצח.

בול
עונה שישית לדרמה המשפטית של CBS (בהמשך גם ביס).

שלדון הצעיר
עונה חמישית לסדרת הבת המצליחה של "המפץ הגדול" ב-CBS (ב-12 באוקטובר גם ביס ובסלקום טיוי).

United States of Al
עונה שנייה לקומדיה של CBS בהפקת צ'אק לורי, על נחת לשעבר (פרקר יאנג, "מתחזים") שלחם באפגניסטן ומתקשה לחזור לחיים באזרחות, והמתורגמן של יחידתו (אדיר קליאן, "חוקי המשחק") , שעזב את ארצו לטובת חיים חדשים באמריקה. פרק וחצי כבר צולמו אבל אז היוצרים נאלצו לשכתב את תסריטי העונה החדשה כדי להתייחס לנסיגת האמריקנים ונפילת אפגניסטן שוב לידי הטאליבן. גם עם דין נוריס ("שובר שורות").

שישי, 8 באוקטובר 2021

אקפולקו (Acapulco)
קומדיה חדשה של אפל טיוי פלוס שעלילתה מתרחשת ב-1984 ומגוללת את סיפורו של מקסימו גאלארדו (אנריקה ארזזון), צעיר שחלומו מתגשם כאשר הוא מקבל את תפקיד חייו כ"נער קבאנה" באתר הנופש החם ביותר באקפולקו. עד מהרה הוא מבין שהעבודה מסובכת בהרבה מכפי שדמיין אי פעם, וכדי להצליח עליו ללמוד לנווט בין קהל לקוחות תובעני, מנטור כספי, וחיי משפחה מסובכים, בלי לאבד את דרכו לקיצורי דרך או פיתויים.

יופי של אחות (Pretty Smart)
נמשכים הנסיונות של נטפליקס ליצור להיט מסיטקום במתכונת הנושנה של מולטי קאמרה ופסקול צחוק. הפעם אמילי אוסמנט (סרטי "ספיי קידס", "האנה מונטנה", "שיטת קומינסקי") מככבת כצ'לסי המשכילה, שנאלצת לעבור לגור עם אחותה הקלילה והתוססת ועם עוד שלושה שותפים. מהר מאוד היא מגלה שיש לה הרבה מה ללמוד מהם על אושר ועל החיים.

ננסי דרו
עונה שלישית לדרמת המתח של ה-CW המבוססת על סדרת הספרים האיקונית (למחרת גם ביס).

העוקץ: החזרה
המשך העונה הראשונה של דרמת הפשע הקלילה, סדרת המשך של "העוקץ" על צוות של חמישה גנבים שפועלים כסוג של רובין הוד מודרניים, ומסייעים לאנשים הנפגעים ממונופולים וגורמים רבי כוח (בהמשך גם ביס).

ראשון, 10 באוקטובר 2021

Buried
מיני-סדרת דוקו-פשע חדשה של שואוטיים, העוקבת אחר סיפורה של איילין פרנקלין, שבעת ששיחקה עם בתה הצעירה נזכרה לפתע שהייתה עדה לאונס ולרצח חברת הילדות הטובה שלה, סוזן נאסון בת ה-8. הזיכרון שלה הוביל לפתיחה מחודשת של תיק שלא נפתר במשך כמעט 20 שנה. אם זה לא מספיק, מי שהיא זוכרת שהיה הרוצח הוא אביה שלה, ג'ורג' פרנקלין.

נקודת שוויון (The Equalizer)
עונה שנייה לסדרת הפשע בכיכובה של קווין לאטיפה, המגלמת אם יחידנית שמשתמשת בסט המיומנויות המרשים והמסתורי שלה כדי להגן על אלה ששוכרים את שירותיה, בלי שיוכלו לקבל עזרה או צדק בשום מקום אחר. העונה הראשונה תעלה ביס ב-14 באוקטובר, ובהמשך תעלה גם השנייה.

אריות הים
עונה חמישית לדרמה הצבאית בכיכובו של דיוויד בוריאנז. בארצות הברית ישודרו ארבעת הפרקים הראשונים שלה מדי שבוע ב-CBS, כמו העונות הקודמות, אבל החלק מהפרק החמישי היא תעקור אל שירות הסטרימינג של החברה האם, פראמאונט פלוס, ותמשיך שם. בישראל היא תשודר כרגיל ביס יום אחרי השידור בארצות הברית.

NCIS: לוס אנג'לס
עונה 13 לדרמת הפשע של CBS (בהמשך גם בהוט).

אימת המתים המהלכים
עונה שביעית לסדרת הבת הראשונה של "המתים המהלכים" (בהמשך גם באמזון פריים וידאו).

שני, 11 באוקטובר 2021

מועדון הבייביסיטריות (The Baby-Sitters Club)
עונה שנייה לסדרה של נטפליקס, גרסה עדכנית לסדרת הספרים המצליחה של אן מ' מרטין, שבמרכזה קבוצה של חברות שמחליטות לפתוח עסק לשמרטפות. הסדרה עוקבת אחרי החברויות ביניהן וההרפתקאות שהן עוברות ביחד בניסיון להתמודד עם העסק החדש, הלימודים בחטיבת הביניים וקשיי גיל ההתבגרות.

אנחנו כאן
עונה חדשה לסדרה הלא מתוסרטת מבית HBO שעוקבת אחר תושבי עיירה המגויסים להשתתף בהופעת דראג חד פעמית (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלישי, 12 באוקטובר 2021

הסרטים שגדלנו עליהם (The Movies That Made Us)
עונה שלישית שמגיעה בזריזות לסדרה התיעודית הכיפית של נטפליקס, שהפעם תתמקד בעיקר בסרטי אימה.

Chucky
הבובה הרצחנית מסרטי "משחק ילדים" מגיעה גם אל המסך הקטן, עם סדרה חדשה שמשודרת בארצות הברית גם ברשת USA וגם ברשת SyFy - שתיהן מבית יוניברסל. לאחר שבובת צ'אקי נושנה מופיעה במכירת חצר בפרברים, עיירה אמריקאית אידילית נזרקת לתוהו ובוהו כאשר שורה של רציחות מחרידות מתחילה לחשוף את הצביעות והסודות של העיר. את הספין-אוף יצר דון מנסיני, תסריטאי הסרטים, ומככבת בו ג'ניפר טילי ("קליעים מעל ברודוויי"), המשחזרת את תפקידה כטיפני ולנטיין. בראד דוריף ("דדווד") שב לדבב את צ'אקי, ובתו פיונה דוריף חוזרת לגלם את נינה פירס.

רביעי, 13 באוקטובר 2021

אגדות המחר
עונה שישית לסדרת גיבורי-העל המבדרת של ה-CW (למחרת גם בנטפליקס).

Batwoman
עונה שלישית לסדרה של ה-CW על אשת העטלף.

החוטאים (The Sinner)
עונה רביעית לסדרת האנתולוגיה/מתח, שבמרכזה בכל עונה סיפור חדש שחוקר הבלש הארי אמברוז (ביל פולמן). הפעם, בזמן שהוא אמור להירגע בשהייתו באי הנובר שבמיין, הארי מתבקש לסייע בחקירת תעלומה שמעורבת בה בת למשפחה חשובה באי (בהמשך גם בנטפליקס).

רגשות אשמה (Guilt)
עונה שנייה לדרמת המתח הבריטית בכיכובם של מארק בונר וג'יימי סייבס (בהמשך גם בהוט).

Dopesick
מיני-סדרת דרמה של הולו המתחקה אחר מקורות מגפת האופיודים באמריקה, החל מהחברה שיצרה את האוקסיקונטין וכלה באנשים שהושפעו מהתרופה. בין היתר מככבים מייקל קיטון, קייטלין דיבר ורוזריו דוסון. שלושה פרקים ראשונים זמינים.

חמישי, 14 באוקטובר 2021

חיים אחרים (Another Life)
למרות ביקורות קוטלות וקבלת פנים צוננת מהקהל, דרמת המד"ב של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה, יותר משנתיים אחרי קודמתה. צוות בראשות האסטרונאוטית ניקו ברקנרידג' יוצא לחקור את מקורו של אובייקט חייזרי, ונתקל בסכנות שעולות על כל דמיון. מככבים קייטי סאקהוף ("באטלסטאר גלקטיקה"), סמואל אנדרסון ("דוקטור הו"), ג'סטין צ'טווין ("חסרי בושה") וסלמה בלייר ("משחקי פיתוי"). סאקהוף מתאחדת בעונה הזו עם שתיים מנשות "באטלסטאר גלקטיקה" שמצטרפות לקאסט: רקהה שארמה (שהייתה שם טורי פוסטר) וקייט ורנון (אלן טיי).

Guilty Party
דרמה קומית שחורה חדשה של פראמאונט פלוס בכיכובה של קייט בקינסייל. עיתונאית בעלת מוניטין מפוקפק, נואשת להציל את הקריירה שלה בכך שהיא נצמדה לסיפורה של אם צעירה, טוני פלימפטון, שנידונה למאסר עולם על הריגת בעלה.

Legacies
עונה רביעית לסדרת-הבת של "המקוריים" (וסדרת-הנכדה של "יומני הערפד").

B Positive
עונה שנייה לסיטקום של צ'אק לורי ("שני גברים וחצי", "המפץ הגדול", "שיטת קומינסקי", "ממי") ב-CBS, בכיכובו של תומס מידלדיץ' ("עמק הסיליקון"). גבר גרוש וחולה שזקוק נואשות להשתלת כליה, קיבל אותה מאישה מעברו. גם עם אנהלי אשפורד ("הסקס של מאסטרס", "לא ייאמן").

פרויקט מסלול
עונה 19 של תוכנית הריאליטי (בהמשך גם בהוט).

שישי, 15 באוקטובר 2021

את (You)
עונה שלישית לדרמת המתח של נטפליקס על הסטוקר (פן בדג'לי), שמפתח הפעם אובססיה חדשה לבחורה אחרת, בגילומה של מיקיילה מקמנוס ("מגרש ביתי", "חוק וסדר מדור מיוחד").

אני יודע מה עשית בקיץ האחרון (I Know What You Did Last Summer)
מותחן האימה הניינטיזי (שבעצמו מבוסס על ספר מ-1973) זוכה לעיבוד טלוויזיוני חדש של אמזון פריים וידאו. בעיר מלאת סודות, רוצח מסתורי רודף אחר קבוצה של בני נוער, שנה אחרי שהיו מעורבים בתאונה קטלנית בליל טקס הסיום שלהם. ארבעה פרקים ראשונים זמינים בשבוע הראשון, ואז השאר בשידור שבועי.

Day of the Dead
עוד סדרת זומבים, הפעם של Syfy, המבוסס על סרטו של ג'ורג' רומרו באותו שם מ-1985 ומושפע באופן כללי מיקום הזומבים של הבמאי האגדי המנוח. תושביה של עיירה קטנה עסוקים בענייניהם. ראש המועצה באומן עומד בפני בחירה מחדש, ג'אי עומד להתחתן בעוד שעות ספורות, ללוק יש מסיבה, לורן מתכוננת להוביל הלוויה, למקדרמוט יש תעלומה שעליו לפתור ולקאם יש דשא לכסח. כל התוכניות משתבשות בצורה נוראה כאשר המתים מתחילים לקום מקבריהם, והאנשים הנפרדים האלה ייפגשו במנוסתם מפני עדר זומבים רעבים המנסים לקרוע אותם לגזרים.

ראשון, 17 באוקטובר 2021

יורשים (Succession)
סוף סוף, אחרי עיכוב קורונה רציני ושנתיים אחרי שהסתיימה קודמתה, מגיעה העונה השלישית של הדרמה הקומית השחורה של HBO, על קורותיה של משפחת המיליארדרים רוי, אילי תקשורת נטולי מצפון (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Hightown
עונה שנייה לדרמת הפשע של רשת הכבלים Starz בכיכובם של מוניקה ריימונד ("שיקגו פייר") וג'יימס באדג' דיילי ("24", "הפסיפיק"), על קורותיה של סוכנת פדרלית ימית בפרובינסטאון, מסצ'וסטס, שלא מתה על העבודה שלה, מחכה שיגיע זמנה לפרוש ומבלה את זמנה הפנוי במסיבות ובפיתוי תיירות יפות.

שלישי, 19 באוקטובר 2021

Queens
מעין גרסה דרמטית ו-R&Bית ל"בנות לנצח" הנפלאה, הפעם ברשת ABC: מעשה בלהקת בנות מהניינטיז שכיום חברותיה בשנות הארבעים לחייהן, ומנסות לעשות קאמבק אחרי כל השנים האלה. בין היתר מככבות הראפרית איב והזמרת ברנדי.

חמישי, 21 באוקטובר 2021

הרשימה השחורה
עונה תשיעית לדרמת הפשע של NBC בכיכובו של ג'יימס ספיידר (למחרת גם ביס ובסלקום טיוי, ויום אחרי כן גם בנטפליקס).

שישי, 22 באוקטובר 2021

פלישה (Invasion)
סדרת מדע בדיוני חדשה של אפל טיוי פלוס בהשראת "מלחמת העולמות" של ה.ג' וולס, העוקבת אחר פלישה של חייזרים דרך נקודות מבט שונות על פני מספר יבשות. בין היתר מככבים סם ניל ("פארק היורה", "פיקי בליינדרס"), שמייר אנדרסון ("ווינונה ארפ"), גולשיפטה פרחאני ("פטרסון"), וגם פיראס נסאר הישראלי ("פאודה", "בתולות"). את הסדרה יצרו סיימון קינברג (תסריטאי "מר וגברת סמית'", סרטי "אקס מן" האחרונים) ודייויד ווייל (יוצר הסדרה "ציידים").

המפתחות של משפחת לוק (Locke & Key)
עונה שנייה לסדרת הפנטזיה החביבה של נטפליקס, המבוססת על הנובלה הגרפית באותו שם ועוקבת אחר שלושה אחים צעירים המתגוררים עם אמם באחוזה המשפחתית של אביהם המנוח, שם מצאו מפתחות קסומים שפותחים כוחות וסודות.

המושכים בחוטים (Inside Job)
ליזי קפלן וכריסטיאן סלייטר מדבבים קומדיית אנימציה חדשה של נטפליקס, שללא ספק מתאימה בעידן שהכחשות המציאות ותיאוריות הקונספירציות חזקות מאי פעם. גאונה מוזרה והקולגות הלא-מתפקדים שלה מנהלים את הקונספירציות בעולם במסגרת המשרד המיועד לכך. אנשי לטאה? סיפור אמיתי. הנחיתה על הירח? חדשות כוזבות.

חיית הרפתקאות (Adventure Beast)
סדרת אנימציה קומית חינוכית של נטפליקס המיועדת למבוגרים. זואולוג אמיץ, אחייניתו הנועזת ועוזרו החרדתי חוקרים את העולם ועל הדרך מצילים חיות בר.

מאיה ושלושת הלוחמים (Maya and the Three)
מיני-סדרת אנימציה של נטפליקס שיצר חורחה גוטיירס, שכמו סרטו "ספר החיים", העלילה היא בהשראת מיתולוגיה מקסיקנית. מאיה, נסיכה לוחמת אמיצה ומרדנית, חיה בעולם אגדי וקסום שנשלט על ידי ארבע ממלכות. מאיה יוצאת להרפתקה מסעירה כדי להגשים נבואה עתיקה ולהציל את עתיד האנושות. זואי סלדנה מדבבת את הגיבורה, ומלבדה כולל הקאסט עתיר הכוכבים גם את גבריאל איגלסיאס ("מיסטר איגלסיאס"), דייגו לונה, גאל גרסייה ברנאל (שניהם כיכבו ב"ואת אמא שלך גם"), ריטה מורנו ("סיפור הפרברים", "אוז"), אלפרד מולינה ("ספיידרמן 2"), סטפני ביאטריז ("ברוקלין תשע תשע"), דני טרחו, רוזי פרז, צ'יץ' מרטין, קווין לאטיפה, ווייקלף ז'אן ואחרים.

ראשון, 24 באוקטובר 2021

תרגיע
עונה 11 לקומדיה של לארי דיוויד ב-HBO (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

לא בטוחה (Insecure)
הדרמה הקומית של איסה ריי ב-HBO חוזרת בעונה חמישית ואחרונה (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שני, 25 באוקטובר 2021

The Outlaws
קומדיית פשע חדשה ועתירת כוכבים של הביביסי, שיצר סטיבן מרצ'נט ("המשרד") ובכיכובו, לצד אישים כמו כריסטופר ווקן, אלינור טומלינסון ("פולדארק", "נשות הלעולם לא"), דארן בויד ("להרוג את איב"), וריצ'רד אי גרנט ("האם אי פעם תסלחי לי?", "לוקי"). שבעה זרים מתחומי חיים שונים, מצוותים יחד כדי לבצע עבודת שירות בבריסטול. עם זאת, המזל שלהם משתנה כשהם מגלים שקית מלאה בכסף, בלי לדעת שכמה אנשים מסוכנים מחפשים אותו.

4400
17 שנים אחרי גלגולה הקודם (שבין היתר גילה לעולם את מהרשלה עלי, שאז עוד נקרא בשמו המלא: מהרשללחשבז עלי), חוזרת סדרת המד"ב עם עיבוד מחודש, הפעם ברשת ה-CW. גם הפעם עוקבת העלילה אחר אלפי אנשים - 4,400, ליתר דיוק - שנעלמו איש איש בנפרד לאורך מאה השנים האחרונות, ואז חוזרים פתאום בלי שהזדקנו ובלי לזכור מה קרה להם.

All American
עונה רביעית לדרמת הספורט של ה-CW.

שלישי, 26 באוקטובר 2021

Stath Lets Flats
על ברכי הזכייה בבפט"א בשנה שעברה, מגיעה העונה השלישית של הקומדיה בכיכובו של ג'יימי דמיטריו ("פליבג"), המגלם את סטאת', בחור ממוצא יווני-קפריסאי שעובד בעסק המשפחתי כסוכן תיווך להשכרת דירות, ואינו מוצלח בעבודתו כהוא זה.

.The Last O.G
עונה רביעית לקומדיה של רשת הכבלים TBS בהפקת ג'ורדן פיל ("קי ופיל", "תברח") ובכיכובו של טרייסי מורגן ("רוק 30"), המגלם אסיר לשעבר שמנסה להסתגל שוב לעולם אחרי עשור וחצי בכלא. גם עם טיפני האדיש.

חמישי, 28 באוקטובר 2021

סיפור אהבה (Love Life)
עונה שנייה לדרמה הקומית של HBO מקס, שמדי עונה עוקבת אחר מסע בעקבות אהבה של דמות מסוימת. בעונה הראשונה גילמה אותה אנה קנדריק, הפעם זהו וויליאם ג'קסון הרפר (צ'ידי מ"המקום הטוב"), שאחרי מערכת יחסים ארוכת שנים מוצא את עצמו שוב מחפש אהבה. קנדריק, שגם נמנית עם מפיקי הסדרה, תשוב להופעת אורח במהלך העונה (בהמשך גם ביס).

Star Trek: Prodigy
סדרה נוספת מעולם "מסע בין כוכבים" בפראמאונט פלוס, שכמו "סיפונים תחתונים" גם היא באנימציה, אבל הפעם מיועדת לקהל צעיר יותר. חמש שנים אחרי עלילת "מסע בין כוכבים: וויאג'ר", קבוצת נערים מרביע דלתא מוצאת חללית נטושה ויוצאת בה להרפתקאות. על החללית הם נעזרים בהולוגרמה בדמות קפטן קתרין ג'יינוויי מ"וויאג'ר". השחקנית קייט מלגרו חוזרת כדי להעניק לה את קולה.

Walker
עונה שנייה לגלגול החדש על הטקסס ריינג'ר של ה-CW, בכיכובו של ג'ארד פדלקי.

שישי, 29 באוקטובר 2021

קולין בשחור לבן (Colin in Black & White)
מיני-סדרת דרמה של נטפליקס על כוכב הפוטבול קולין קאפרניק, המספר בקולו על השנים שעיצבו אותו כנער שחור ושאפתן המפלס את דרכו בין מגבלות של גזע, מעמד ותרבות.

Swagger
תאמינו או לא, אבל באותו יום עולה עוד סדרת דרמה המבוססת על (או במקרה הזה - בהשראת) נעוריו של ספורטאי אמיתי, הפעם כוכב ה-NBA קווין דוראנט ובאפל טיוי פלוס. הסדרה בוחנת את עולם כדורסל הנוער, ואת השחקנים, משפחותיהם ומאמניהם ההולכים על הגבול הדק שבין חלומות לשאפתנות, בין אופורטוניזם ושחיתות. מחוץ למגרש, הסדרה מתארת איך זה לגדול באמריקה.

פיירפקס (Fairfax)
קומדיית אנימציה חדשה של אמזון פריים וידאו, העוקבת אחרי מעלליהם של ארבעה חברים טובים היוצאים למסע בלתי נגמר להשגת כוח והשפעה. זוהי נקודת מבט מודרנית על המאבק העל-זמני להיות מגניבים יותר, להשתלב תוך כדי התבלטות, והתחושה שטמונה בהמתנה לזוג נעלי ספורט בלתי מושגות. כל הפרקים עולים בבת אחת. הסדרה חודשה מראש גם לעונה שנייה.

ראשון, 31 באוקטובר 2021

Doctor Who
עונה 13 בת שישה פרקים לגלגול החדש של סדרת המד"ב הבריטית. ג'ודי וויטאקר ("ברודצ'רץ'") וכריס צ'יבנול (יוצר "ברודצ'רץ'") חוזרים בפעם השלישית והאחרונה - היא אל תפקיד הדוקטור והוא אל כס השואוראנר. ראסל דיוויס ("החטא", "קוויר בעיר"), שהשיב את הסדרה לחיים ב-2005, יחזור לנהל אותה בעונה ה-14, אחרי שעזב ב-2010.

עוד ביס באוקטובר 2021: מה שקורה בצללים, האנטומיה של גריי, תחנה 19, רוק הצעיר, הוא חייב למות (The Beast Must Die), ניו אמסטרדם, איש משפחה, פני הרוע, ישנן בנות הדור הבא, חדשים בשכונה, NCIS, שיקגו Fire עונות 1-2 ועוד.

עוד בהוט באוקטובר 2021: ברוקלין תשע תשע, המרדף אחר האהבה, מגנום בלש פרטי, אני כריסטיאנה פ', זאב זאב, האנטומיה של גריי 16, האקסית המטורפת 4, האוס 1-8 ועוד.

עוד בסלקום טיוי באוקטובר 2021: פרטים יתווספו בקרוב.

עוד בנטפליקס באוקטובר 2021: סיינפלד, המשרד, קאובוי ביבופ המקורית, שושלת, הארטלנד, עד המוות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully