וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דקסטר - דם חדש", "מחזור כישור הזמן", "פה גדול": מדריך סדרות נובמבר 2021

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 20:07

"דוקטור הו" נפרדת מהגיבורה שבמרכזה, קלאסיקת האנימה "קאובוי ביבופ" מקבלת עיבוד בשר ודם, וויל פארל ופול ראד בקומדיה שחורה חדשה של אפל, להיט הסגר "טייגר קינג" שב לבדוק אם הוא עדיין מעניין מישהו, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בנובמבר 2021

טריילר לסדרה "דקסטר: דם חדש"/שואוטיים

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). על פי דיווחים שונים, דיסני פלוס צפוי להגיע לישראל עד קיץ 2022, וגם פראמאונט פלוס אמור להגיע בעתיד הלא רחוק. תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ראשון, 31 באוקטובר 2021

Doctor Who
עונה 13 בת שישה פרקים לגלגול החדש של סדרת המד"ב הבריטית. ג'ודי וויטאקר ("ברודצ'רץ'") וכריס צ'יבנול (יוצר "ברודצ'רץ'") חוזרים בפעם השלישית והאחרונה - היא אל תפקיד הדוקטור והוא אל כס השואוראנר. ראסל דיוויס ("החטא", "קוויר בעיר"), שהשיב את הסדרה לחיים ב-2005, יחזור לנהל אותה בעונה ה-14, אחרי שעזב ב-2010.

עוד בוואלה!

הוט רכשה את "סקס והעיר הגדולה" ו"אחת שיודעת" החדשות, "הדיילת" ואיחוד "חברים"

לכתבה המלאה

רביעי, 3 בנובמבר 2021

Dr. Brain
הסדרה הקוריאנית הראשונה של אפל טיוי פלוס מגיעה בסנכרון עם השקת השירות בדרום קוריאה. לי סון-קיון ("פרזיטים") מככב כמנתח מוח מבריק הסובל מטרגדיה אישית מחרידה כאשר משפחתו נופלת קורבן לתאונה מסתורית. בייאושו לפענח את התעלומה, הוא יוצא מגדרו ויוצר "סינכרון מוח" עם המתים כדי לגשת אל זכרונותיהם. את הסדרה, המונה שישה פרקים שיעלו מדי שבוע, יצר קים ג'י-וון ("סיפור על שתי אחיות", "ראיתי את השטן").

חמישי, 4 בנובמבר 2021

Head of the Class
עוד חודש, עוד חידוש. הפעם ל"מלך הכיתה", ששודרה ברשת ABC בין השנים 1986 ל-1991, ובהפקת ביל לורנס ("טד לאסו", "סקראבס", "קוגר טאון") עבור HBO מקס. קבוצת תלמידי תיכון מחוננים והישגיים נתקלים באתגר הגדול ביותר שלהם: מורה שרוצה שיתמקדו פחות בציונים ויותר בלחוות את החיים. גם במקרה הזה מדובר בקומדיית מולטי-קאמרה, כלומר מהדור הישן, ורובין גיבנס שכיכבה בסדרה המקורית כדרלין מרימן, אחת התלמידות, חוזרת הפעם כגרסתה המבוגרת - אמא לאחד מהתלמידים שגם מכהנת כיושבת ראש ועד ההורים.

שישי, 5 בנובמבר 2021

פה גדול (Big Mouth)
עונה חמישית לקומדיית האנימציה הנפלאה למבוגרים של נטפליקס, על תלאות גיל ההתבגרות.

נרקוס: מקסיקו (Narcos: Mexico)
עונה שלישית ואחרונה לסדרת הפשע של נטפליקס, המגוללת את סיפור קרטל גוודלחארה.

רוצח לא טיפוסי (The Unlikely Murderer)
מיני-סדרת פשע שוודית של נטפליקס, המציגה את המקרה של אדם שטען כי היה עד לרצח ראש ממשלת שוודיה, אולוף פלמה, ולמעשה ייתכן שהיה הרוצח בעצמו והצליח לחמוק מאשמת רצח. בין היתר מככב מיקאל פרברנדט (יאקוב מ"חינוך מיני").

גלוריה (Gloria)
הסדרה הפורטוגלית הראשונה של נטפליקס - דרמת מתח וריגול המבוססת על אירועים אמיתיים. ב-1968, תקופת המלחמה הקרה, הכפר הקטן גלוריה דו ריבטז'ו רוחש מרגלים, שקרים וסודות. ז'ואאו, סוכן קג"ב חשאי, מושתל כמהנדס בתחנת רדיו אירופה החופשית, כדי לסכל משימות של ה-CIA ולגלות מה קרה למיה, סוכנת קג"ב נעדרת.

דיקינסון (Dickinson)
עונה שלישית ואחרונה לדרמה הקומית של אפל טיוי פלוס, בכיכובה של היילי סטיינפלד (פעם ראשונה מתוך שלוש בחודש הזה), על קורותיה של המשוררת אמילי דיקינסון בצעירותה.

שלום, ג'ק! תוכנית האדיבות (Hello, Jack! The Kindness Show)
תוכנית ילדים חדשה של אפל טיוי פלוס בהנחיית השחקן הקומי ג'ק מקברייר, שמוכר בעיקר מ"רוק 30". ג'ק הוא אחד התושבים המתחשבים והאכפתיים ביותר של קלובר גרוב, מברך את כולם באדיבות ובהומור. היכולת שלו להפיץ חמלה, יצירתיות ודמיון מעוררת את כולם בעיר לעשות את אותו הדבר. בין היתר מתארחים חברים קומיקאים כמו סם ריצ'רדסון ("ויפ", "טד לאסו") ופול שיר ("נפילות חדות", "הליגה"), ועל המוזיקה אחראית משום מה להקת OK Go.

Animaniacs
עונה שנייה לגלגול החדש של הולו לקומדיית האנימציה הניינטיזית האהובה, החוזרת אל מעלליהם של יאקו, וואקו ודוט שעושים שמות באולפני האחים וורנר.

ראשון, 7 בנובמבר 2021

דקסטר: דם חדש
סדרת המשך לדרמת המתח של רשת הכבלים שואוטיים על הרוצח הסדרתי שרוצח רק רוצחים, המתרחשת כעשר שנים לאחר מאורעות הסיום המושמץ של הסדרה המקורית. דקסטר מורגן חי כעת תחת השם הבדוי ג'ים לינדזי בעיירה מושלגת בשם איירון לייק במדינת ניו יורק. הוא מועסק כמוכר בחנות נשק ופיתיונות, ונמצא במערכת יחסים עם אנג'לה בישופ (ג'וליה ג'ונס, "דמדומים"), מפקדת המשטרה בעיירה. מאז הגעתו הצליח להדחיק את נטיותיו הרצחניות, אולם סדרה של תקריות באיירון לייק גורמות לו לחשוש ש"הנוסע האפל" שבו יתעורר לחיים (למחרת גם ביס).

ארקיין (Arcane)
מיני-סדרת אנימציה/פנטזיה למבוגרים של נטפליקס, המתרחשת בעולם של משחק המחשב הפופולרי "League of Legends", ומגיעה מאותם יוצרים. העלילה מתרחשת בעברו של היקום, באזור האוטופי פילטובר ובעיר התת-קרקעית זאון, ובמרכזה שני גיבורי "ליגת האגדות" - והכוח שעתיד להפריד ביניהם. בין היתר בדיבובן של היילי סטיינפלד (פעם שנייה מתוך שלוש בחודש הזה), אלה פורנל ("המעון של מיס פרגרין לילדים משונים", "מתוק ומר"), קווין אלחנדרו ("הורים במשרה מלאה", "דם אמיתי") וקייטי לאונג (סרטי "הארי פוטר").
מה שבעיקר מעניין בסדרה הוא אופן ההפצה שלה. בניגוד לשאר תכני המקור של נטפליקס, שעולים במלואם בחצות ודקה על פי שעון החוף המערבי בארצות הברית, או 10:01 בבוקר שעון ישראל, במקרה של "ארקיין" ישוחרר מקבץ פרקים מדי שבת ב-22:00 בשעון החוף המזרחי, כלומר ארבע בבוקר יום ראשון אצלנו, ובשבתות הבאות שני מקבצים נוספים.

Yellowstone
עונה רביעית לדרמת הפשע המאוד-מצליחה של ערוץ פראמאונט בכיכובו של קווין קוסטנר, ובבימויו ופרי עטו של טיילור שרידן ("סיקאריו", "רוחות קרות"). ג'ון דאטון הוא הבעלים של החווה הגדולה ביותר בארה"ב, מה שהופך אותו לאיש החזק ביותר באזור, וגם אחד האכזריים בהם.

In My Skin
דרמת ההתבגרות הקומית של הביביסי חוזרת עם עונה שנייה. הסדרה המחוספסת והנהדרת עוקבת אחר נערה בת 16 בעודה מתמודדת עם החרדות וחוסר הביטחון של גיל ההתבגרות, לצד העובדה שהחיים בביתה שונים בתכלית מכפי שהיא מציגה לחבריה.

רביעי, 10 בנובמבר 2021

Gentefied
עונה שנייה לקומדיה של נטפליקס על שלושה בני הדודים ממוצא לטיני, שמנסים לגשר על הפערים ביניהם ולשמור על מסעדת הטאקו של סבם בשכונתם המתחדשת בלוס אנג'לס.

חמישי, 11 בנובמבר 2021

Ragdoll
סדרת מתח חדשה של AMC פלוס, המבוססת על ספרי "בובת סמרטוטים" של דניאל קול, שיצאו לאור גם בעברית בהוצאת כתר. מספר בלשים חוקרים את רציחתם של שישה אנשים שנתפרו יחד, בעוד הרוצח שולח למשטרה רשימה של קורבנותיו הבאים. בין היתר מככבת לוסי הייל ("שקרניות קטנות").

South Side
עונה שנייה לקומדיה של פראמאונט פלוס (ולשעבר של קומדי סנטרל) על שני בוגרי מכללה קהילתית שמנסים את כוחם ביזמות בדרום שיקגו.

שישי, 12 בנובמבר 2021

הפסיכיאטר מהבית השכן (The Shrink Next Door)
מיני-סדרה חדשה בת שמונה פרקים של אפל, בכיכובם של וויל פארל ופול ראד בהשראת אירועים אמיתיים. סיפורה של מערכת היחסים המוזרה בין הפסיכיאטר לכוכבים ד"ר אייזיק "אייק" הרשקופף (ראד) ומטופלו הוותיק מרטין "מרטי" מרקוביץ (פארל). במהלך מערכת היחסים ביניהם, אייק המקסים מחדיר את עצמו לאט לאט לחייו של מרטי, אפילו עובר לביתו בהמפטונס ומשכנע את מרטי למנות אותו לנשיא העסק המשפחתי. גם עם קתרין האן ("וונדהויז'ן"), קייסי ווילסון ("הכל לטובה"). שלושה פרקים ראשונים עולים היום, השאר מדי שבוע.

תמיד ג'יין (Always Jane)
מיני סדרה תיעודית חדשה של אמזון פריים וידאו. ג'יין נורי גרה עם משפחתה בניו ג'רזי הכפרית, וכמו בני נוער אחרים עליה למצוא איזון בין חברים, משפחה ובית הספר. למרות שהאקלים הפוליטי והחברתי כיום אולי לא נראה כמו הזמן הקל ביותר לנערה טרנסג'נדרית להתבגר בו, טרם הכרתם את משפחתה, משפחת נורי. אהבתם היא ללא תנאי והם מוצאים הומור בחיי היומיום, בעוד ג'יין מכוונת לחיים מחוץ לגבולות העיירה הקטנה שלהם.

שבת, 13 בנובמבר 2021

Carole Baskin's Cage Fight
ארבעה ימים לפני העונה השנייה של "טייגר קינג", שירות הסטרימינג דיסקברי פלוס מעלה סדרה תיעודית המתמקדת באישה ששורטטה שם כנבלית (ומי יודע, אולי היא אכן כזו) - קרול בסקין. היא ובעלה הווארד חוקרים את היחס כלפי חתולים גדולים, חושפים הברחות חיות, התעללות בחיות וסיורי גני-חיות לא חוקיים - ולשם כך באים במגע עם מפעילים מסוכנים.

ראשון, 14 בנובמבר 2021

Mayor of Kingstown
סדרת פשע חדשה של טיילור שרידן, יוצר "ילוסטון", בפראמאונט פלוס. העלילה עוקבת אחר משפחת מקלאסקי רבת העוצמה בעיירה הקטנה קינגסטאון, מישיגן, שם עסקי הכליאה הם התעשייה המשגשגת היחידה. בין היתר מככבים ג'רמי רנר (פעם ראשונה מתוך שתיים החודש), דיאן וויסט וקייל צ'נדלר.

Yellowjackets
דרמה חדשה של שואוטיים, בין היתר בכיכובן של מלאני לינסקי, כריסטינה ריצ'י וג'ולייט לואיס. צוות של תיכוניסטיות שחקניות כדורגל מוכשרות, שורד התרסקות מטוס בעומק השממה הצפונית הנידחת. הסדרה עוקבת מצד אחד אחר נסיונות ההישרדות של הנערות, ומצד שני קופצת 25 שנים קדימה לעתיד כדי להציג כיצד הטראומה הותירה בהן את חותמה.

שני, 15 בנובמבר 2021

שקרים ומרמה (Lies and Deceit)
דרמת המתח הבריטית "שקרן/שקרנית" ("Liar"), שזמינה ביס, זוכה לעיבוד ספרדי בנטפליקס. מורה לספרות מנסה להשיג צדק ולהעניש רופא שלטענתה אנס אותה כשיצאה איתו לדייט. הוא מצידו מכחיש בתוקף את דיווחיה על המפגש ביניהם. אנג'לה קרמונטה ("נערות הכבלים") וחבייר ריי ("פאריניה") מככבים.

שלישי, 16 בנובמבר 2021

ריברדייל
עונה שישית לסבוניית הנעורים האפלה של ה-CW (למחרת גם בנטפליקס).

הפלאש (The Flash)
עונה שמינית לסדרת גיבור העל של ה-CW (יומיים אחרי כן גם בנטפליקס).

רביעי, 17 בנובמבר 2021

טייגר קינג/חיות רעות (Tiger King)
עונה שנייה לסדרה התיעודית של נטפליקס, שהפכה ללהיט ענק בתקופת הסגר הראשון של 2020.

Hit-Monkey
קומדיית אנימציה למבוגרים של דיסני פלוס, על פי הקומיקס של מארוול באותו שם, ובדיבובם של ג'ייסון סודייקיס ("טד לאסו"), אוליביה מאן ("חדר החדשות"), ג'ורג' טקיי ("מסע בין כוכבים") ואחרים. סיפורו של מקוק יפני שנעשה לו עוול, ובעזרת החונך שלו, רוח רפאים של מתנקש אמריקני, הוא עושה שמות בעולם התחתון של טוקיו. ג'וש גורדון ו-וויל ספק, שעומדים מאחורי קומדיות כמו "מחליקים אותה" ו"מסיבת השנה", יצרו את העיבוד.

חמישי, 18 בנובמבר 2021

מסע בין כוכבים: דיסקברי (Star Trek: Discovery)
עונה רביעית לסדרת המד"ב. לצערם של אוהבי הסדרה, היא כבר לא תעלה יותר בנטפליקס, ולמעשה תרד לגמרי מהשירות. היא צפויה להיות בלעדית בשירות הסטרימינג פראמאונט פלוס, שמפיק ומשדר אותה בארצות הברית, ובכוונתו להתרחב לטריטוריות רבות נוספות בעולם במהלך 2022 - בכללן כנראה ישראל.

The Sex Lives of College Girls
קומדיה חדשה שיצרו מינדי קיילינג ("אמת או חובה", הסדרה "ארבע חתונות ולוויה אחת") וג'סטין נובל ("ברוקלין תשע תשע") עבור HBO מקס. קורותיהן של ארבע צעירות המגיעות ממקומות ורקעים שונים, והופכות שותפות לחדר במעונות של אוניברסיטה יוקרתית פיקטיבית בניו אינגלנד.

שישי, 19 בנובמבר 2021

קאובוי ביבופ (Cowboy Bebop)
קלאסיקת האנימה היפנית, שנחשבת לאחת הטובות בז'אנר אי פעם, זוכה לעיבוד בשר ודם של נטפליקס בכיכובו של ג'ון צ'ו ("הרולד וקומאר", "סטאר טרק"). מערבון חללי העוקב אחר צוות שמורכב מערב-רב של ציידי ראשים, ומנהל מרדפים אחר הפושעים המסוכנים ביותר בגלקסיה. הם יהיו מוכנים להציל את העולם תמורת המחיר הנכון. גם עם מוסטפה שאקיר ("הצמד"), דניאלה פינדה ("המקוריים"), תמרה טוני ("חוק וסדר: מדור מיוחד") ואחרים. הסדרה המקורית עלתה באוקטובר לנטפליקס, לקראת הסדרה החדשה.

דין גיהינום (Hellbound)
מותחן אימה על טבעי דרום-קוריאני אלים שיצרו יאון סאנג-הו ("רכבת לבוסאן") וצ'וי קיו-סאוק עבור נטפליקס, על פי הקומיקס הדיגיטלי שלהם באותו שם. ישויות על-טבעיות שצצות ברחבי העולם ומשלחות אנשים לגיהנום, מביאות להקמתה של קבוצה דתית המבוססת על רעיון הצדק האלוהי.

מחזור כישור הזמן (The Wheel of Time)
אחת מסדרות הפנטזיה השאפתניות והמסועפות ביותר, פרי עטו של רוברט ג'ורדן, מגיעה אל המסך בעיבוד טלוויזיוני של אמזון פריים וידאו ובכיכובה של רוזמונד פייק. בעולם שיש בו קסם אבל רק נשים מעטות רשאיות להשתמש בו, חייהם של חמישה תושבי כפר צעירים משתנים לנצח עם הגעתה של אישה זרה ורבת עוצמה, הטוענת כי אחד מהם עומד במרכזה של נבואה עתיקה ובכוחו להטות את כף המאזניים במלחמה בין האור לבין האופל לנצח. עליהם לבחור אם לתת אמון באישה הזרה הזו - וזה בזה - ולהפקיד בידיה את גורל העולם, לפני שאדון האופל ישתחרר מכלאו ויחל הקרב האחרון. העונה הראשונה מונה שמונה פרקים - שלושת הראשונים עולים היום ואז השאר מדי שבוע. עונה שנייה כבר הוזמנה והחלה להצטלם. את הסדרה יצר רייף ג'דקינס, שכתב לסדרות כמו "סוכני שילד" ו"צ'אק", אבל מוכר בעיקר כמשתתף בעונה ה-11 של "הישרדות" האמריקנית.

הרייט המרגלת (Harriet the Spy)
סדרת ספרי הילדים הפופולרית מגיעה לטלוויזיה עם עיבוד אנימציה של אפל טיוי פלוס. דעתנית וסקרנית תמידית - זו הרייט בת ה-11. אבל אם היא הולכת להיות הרייט מ' וולש, סופרת לעתיד, היא תצטרך לדעת הכל, וכדי לדעת הכל היא תצטרך לרגל אחר כולם. ביני פלדסטין ("פשע אמריקאי: מוניקה לווינסקי", "חורשות את הלילה") מדבבת את הגיבורה הצעירה, וגם ג'יין לינץ' ("גלי", "גברת מייזל המופלאה") תורמת את קולה.

The Great
עונה שנייה לסאטירה הקומית שיצר וכתב טוני מקנמרה ("המועדפת") עבור הולו, המגוללת את חייה של יקטרינה הגדולה הצעירה, בעודה מנווטת את דרכה בחצר הקיסרות הרוסית כשלצדה בעל אגומניאק. אל פנינג מגלמת את הגיבורה, ולצדה מככבים ניקולס הולט ("סקינס") וסשה דוואן ("איירון פיסט"). ג'יליאן אנדרסון ("חינוך מיני", "הכתר") מתארחת בעונה החדשה.

ראשון, 21 בנובמבר 2021

Power Book II: Ghost
עונה שנייה לסדרת ההמשך של "כוח", דרמת ההיפ-הופ של רשת הכבלים סטארז. מרי ג'יי בלייג' ומת'וד מן מככבים.

גומורה (Gomorrah)
עונה חמישית ואחרונה לדרמת הפשע האיטלקית על מעלליה של המאפיה הנאפוליטנית (בהמשך גם בהוט).

שלישי, 23 בנובמבר 2021

שליטי היקום: הגילוי (Masters Of The Universe: Revelation)
החלק השני של המיני-סדרה שמעבדת מחדש את קלאסיקת האנימציה "הי-מן ושליטי היקום" בנטפליקס, עם קווין סמית' ("ג'יי ובוב השקט", "דוגמה") על המושכות.

רביעי, 24 בנובמבר 2021

Hawkeye
סדרה נוספת מהיקום המורחב של מארוול, הפעם כזו שמתמקדת בהוקאיי בכיכובו של ג'רמי רנר (פעם שנייה מתוך פעמיים החודש). ההערכות הן שהסדרה תהיה הפרידה של רנר מהדמות, והוא יעביר את החץ והקשת לקייט בישופ, בגילומה של היילי סטיינפלד (פעם שלישית מתוך שלוש בחודש הזה). גם עם ורה פרמיגה, פלורנס פיו ואחרים.

סיפור אמיתי (True Story)
קווין הארט חותך מהקומדיות ופונה אל כיוון מסקרן - מותחן פשע בכיכובו לצד ווסלי סנייפס. קומיקאי בעל שם עולמי מופיע בפילדלפיה ויוצא לבילוי לילי גורלי עם אחיו, שמאיים להרוס לו את ההצלחה - ולא רק אותה. את הסדרה יצר אריק ניומן, שעומד גם מאחורי סדרות "נרקוס".

האנה (Hanna)
עונה שלישית ואחרונה לדרמת האקשן המוצלחת של אמזון פריים וידאו, על אודות הנערה בעלת היכולות יוצאות הדופן שגדלה עם אביה בלבד במשך 15 שנה ביער קר ומבודד, וכעת מנסה להפיל את יוטרקס - הארגון חסר הרחמים שיצר אותה ואחרות כמוה כדי להפוך אותן למתנקשות צייתניות. אסמה קריד-מיילס מככבת ולצדה מיריי אינוס ("ההרג") ודרמוט מולרוני ("החתונה של החבר שלי").

הצלצול הגואל
עונה שנייה לסדרת ההמשך המאוד-כיפית של הקומדיה הניינטיזית (בהמשך גם ביס).

חמישי, 25 בנובמבר 2021

The Beatles: Get Back
במשך שלוש שנים הבמאי פיטר ג'קסון שיפצר וערך מעל 55 שעות שצולמו בשלהי שנות השישים לטובת סרטו של מייקל לינדזי-הוג, ובהם הביטלס מנגנים, רבים, מיודדים ומקליטים את המוזיקה שתמצא את דרכה לשני אלבומיה האחרונים, "Let it Be" ו-"Abbey Road". ג'קסון הפך אותה למיני-סדרה בת שש שעות המחזירה את הקהל אחורה בזמן אל מפגשי ההקלטה האינטימיים של הלהקה, שהתבררו כרגע מפתח בתולדות המוזיקה.

סאות' פארק
ספיישל נוסף של קומדיית האנימציה הסאטירית והמופרעת, הפעם כזה שעוקב אחר הילדים בעודם מנסים לחזור לעולם של פוסט-קורונה, עד כמה שהוא כזה. ספיישל נוסף יגיע בדצמבר, ועונה חדשה סוף סוף צפויה לעלות בתחילת 2022, מעל שנתיים אחרי קודמתה.

נוכלי-על (Super Crooks)
אחרי הכישלון המהדהד של "מורשת יופיטר" האיומה, מגיע יבול חדש של מילרוורלד, יצירותיו של מארק מילר, הפעם בדמות סדרת אנימה בת 13 פרקים המבוססת על הקומיקס באותו שם. ג'וני בולט מגייס קבוצה מגוונת של נבלי-על לשוד אחרון. היעד: בוס פשע חסר רחמים בעל כוחות-על. בנוסף לסדרה האנימה הזו, בהמשך צפויה לעלות גם גרסת בשר-ודם המבוססת על "סופר קרוקס" - סדרה שעלילתה מתרחשת באותו יקום של "מורשת יופיטר" במין ניסיון לשדר סוג של עסקים כרגיל.

משפחת מרפי (F Is For Family)
עונה חמישית ואחרונה לקומדיית האנימציה של ביל בר בנטפליקס.

אחת שיודעת
חלקה השני של העונה הראשונה בגלגול המחודש של סדרת הנעורים (בצמוד גם בהוט).

שישי, 26 בנובמבר 2021

המדריך לחיים בניו יורק
עונה שנייה לאחת ההפתעות הגדולות של השנה שעברה, סדרת דוקו-קומי רגישה ויפה של ג'ון ווילסון עבור HBO. ווילסון, שמתאר את עצמו כ"ניו-יורקר חרדתי" ומתעד באובססיביות את תושבי עירו, יוצא למסע ייחודי ומבדר של גילוי-עצמי וסקירה תרבותית (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שבת, 27 בנובמבר 2021

Nash Bridges
סדרת הלהיט הניינטיזית האמריקנית "נאש ברידג'ס" (ששודרה גם בישראל בערוץ 2) עושה קאמבק במולדתה בדמות סרט שמשודר בערוץ USA. דון ג'ונסון וצ'יץ' מרין חוזרים בתפקיד קפטן נאש ברידג'ס וסגן ג'ו דומינגז, הפועלים במסגרת יחידה מיוחדת של משטרת סן פרנסיסקו. אם הסרט יתקבל יפה אצל הקהל, אולי הוא גם יוביל לסדרת המשך.

ראשון, 28 בנובמבר 2021

האזור החם (The Hot Zone)
כמו שקורה רבות בימינו, מה שתוכנן כמיני-סדרה זוכה לחיים נוספים. במקור הסדרה של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק מנתה שישה פרקים והתבססה על ספר באותו שם, שתיאר את מאורעות התפרצות האבולה ב-1995 באפריקה. הפעם נפתח סיפור חדש עם דמויות וקאסט חדשים, שמתמקד במתקפות האנתרקס ברחבי ארצות הברית בחודשים שאחרי 11 בספטמבר 2001. בין היתר מככבים טוני גולדווין ("סקנדל"), דניאל דיי קים ("אבודים", "הוואי חמש אפס"), הארי המלין ("פרקליטי אל איי", "מד מן") ודילן בייקר ("האישה הטובה") (ב-5 בדצמבר גם בנשיונל ג'יאוגרפיק ישראל).

עוד ביס בנובמבר 2021: חוק וסדר פשע מאורגן, חוק וסדר מדור מיוחד, הטירון, המתמחה, הגולדברגים, העוקץ - החזרה, המרוץ לדראג של רו פול - בריטניה, עובדת על זה, בול, מוקד 911, מאסר (Time) ועוד.

עוד בהוט בנובמבר 2021: חוק וסדר פשע מאורגן, חוק וסדר מדור מיוחד, וונטוורת', סנדיטון, רגשות אשמה, כלואים (Time), פרויקט מסלול, קרדינל 1-4, החיים עצמם 1-3, אריות הים 3, משפחה מודרנית 1-10 ועוד.

עוד בסלקום טיוי בנובמבר 2021: מחשבות פליליות 1-14, אנשים נורמלים, קונדור 1, חסד נצחי בע"מ, המפצחת ועוד.

עוד בנטפליקס בנובמבר 2021: זרה 4, משפחת קרדשיאן 7-8, עד המוות, הסיפון התחתון - הים התיכון 3 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully