וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוך על סול, דברים מוזרים, פאודה, רשימת חיסול: מדריך סדרות יולי 2022

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 20:10

סול גודמן חוזר עם ששת הפרקים האחרונים, "דברים מוזרים" סוגרת עונה עם שני פרקי ענק, איילת זורר טסה לירח, תפקידו האחרון של ריי ליוטה המנוח, כריס פראט נוקם את מותם של חבריו ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה ביולי 2022

טריילר "דברים מוזרים" - עונה 4 חלק ב'/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 1 ביולי 2022

דברים מוזרים (Stranger Things)
חלקה השני של העונה הרביעית, שמורכב בעצם משני הפרקים האחרונים: השמיני באורך שעה ו-25 דקות, התשיעי באורך שעתיים וחצי.

רשימת חיסול (The Terminal List)
מותחן אקשן חדש בן שמונה פרקים של אמזון פריים וידאו, על פי ספרו רב המכר של ג'ק קאר ובכיכובם של כריס פראט ("שומרי הגלקסיה"), קונסטנס וו ("חמוץ מתוק", "עשיר בהפתעה") וטיילור קיטש ("אורות ליל שישי"). רס"ן ג'יימס ריס יוצא לנקום לאחר שחקירתו חושפת כוחות מסתוריים האחראים לרצח כל חיילי המחלקה שלו. כשהוא חופשי מהמסגרת הצבאית, ריס מיישם כמעט שני עשורים של ניסיון קרבי על מנת לצוד את האחראים. אנטואן פוקווה ("יום אימונים מסוכן") מביים את הסדרה, וכמו כן מככבות בה ג'ין טריפלהורן ("אינסטינקט בסיסי") וריילי קיאו ("מאהבת בתשלום מראש"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

עוד בוואלה!

"האדם נגד הדבורה" של נטפליקס היא לא סדרה - היא תרגיל עוקץ

לכתבה המלאה

רביעי, 6 ביולי 2022

Maggie
קומדיה על-טבעית רומנטית חדשה של הולו בכיכובה של רבקה ריטנהאוס ("מינדי", "ארבע חתונות ולוויה אחת"), על מדיום שעולמה מתערער כשהיא זוכה להצצה אל עתידה שלה. כל הפרקים עולים בבת אחת (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

Control Z
עונה שלישית לדרמת הנעורים המקסיקנית של נטפליקס.

חמישי, 7 ביולי 2022

Moonhaven
דרמת מד"ב חדשה של AMC פלוס בכיכובם של אמה מקדונלד, דומיניק מונהאן ("אבודים") ואיילת זורר שלנו. העלילה מתרחשת מאה שנה בעתיד. בלה סוויי (מקדונלד) היא טייסת מטען ירחי ומבריחה שמוצאת את עצמה מואשמת בפשע וננטשת על "מונהייבן", קהילה אוטופית הממוקמת במין גן עדן שהוקם בשטח גדול על הירח, כדי לספק פתרונות לבעיות שבקרוב ישימו קץ לציוויליזציה על כדור הארץ. בלה, הספקנית בנוגע למקום, נשאבת לתוך קנוניה שמטרתה להשיג שליטה על הבינה המלאכותית האחראית על "מונהייבן". היא חוברת אל בלש מקומי כדי לעצור את הכוחות שרוצים להשמיד את התקווה האחרונה של כדור הארץ, לפני שיושמדו בעצמם.

צרות טובות
חלקה השני של העונה הרביעית בסדרת הבת של "משפחת פוסטר" (בהמשך גם ביס).

שישי, 8 ביולי 2022

ציפור שחורה (Black Bird)
מיני-סדרת דרמה חדשה של אפל טיוי פלוס בהשראת אירועים אמיתיים, בכיכובו של טארון אדגרטון (סרטי "קינגסמן"). כאשר ג'ימי קין, כוכב פוטבול תיכון ובנו של שוטר מעוטר, נדון לעשר שנים בכלא עם אבטחה מינימלית, ניתנת לו הבחירה של חייו: הוא יכול להישאר במקומו ולרצות את מלוא עונשו ללא אפשרות לשחרור על תנאי, או לחילופין באפשרותו להיכנס לכלא עם אבטחה מקסימלית של פושעים חולי נפש ולהתיידד עם חשוד כרוצח סדרתי, לארי הול (פול וולטר האוזר), כדי להוציא ממנו וידוי ומידע על מקום קבורתן של קורבנותיו. קאסט הסדרה כולל גם את גרג קיניר ואת ריי ליוטה המנוח בתפקידו הטלוויזיוני האחרון. הסופר דניס ליהיין ("שאטר איילנד", "הסמויה") אמון על העיבוד למסך. שני פרקים ראשונים היום, ארבעת הנוספים מדי שבוע.

‫בו, ביץ'! (Boo, Bitch)
קומדיית על טבעי של נטפליקס בכיכובה של לאנה קונדור ("לכל הנערים שאהבתי"). שתי חברות טובות תלמידות י"ב עושות ניסיון נואש אחרון להיות מקובלות בחברה. כשאחת מהן הופכת לרוח רפאים, היא מבינה שכדאי לה למצות כל רגע בחיים כל עוד זה אפשרי.

הלילה הכי ארוך (The Longest Night)
סדרת פשע ספרדית חדשה של נטפליקס, בכיכובו של אלברטו אמאן ("נרקוס"). חמושים מקיפים מתקן כליאה פסיכיאטרי כדי לחטוף רוצח סדרתי שכלוא שם - אבל הם לא ערוכים לקרב שפורץ בעקבות זאת.

קפיטני (Capitani)
עונה שנייה לדרמת המתח הלוקסומבורגית של נטפליקס.

שבת, 9 ביולי 2022

Flowers in the Attic: The Origin
מיני-סדרה חדשה בת ארבעה פרקים של לייפטיים, המתארת את ההתרחשויות שקדמו לעלילת "פרחים בעליית הגג". בין היתר מככבים האנה דוד ("אנטומיה של שערורייה"), מקס איירונס ("הקונדור"), פול ווסלי ("יומני הערפד"), קלסי גרמר ("פרייז'ר") והארי המלין ("פרקליטי אל איי", "מד מן").

ראשון, 10 ביולי 2022

?Who Do You Think You Are
הגרסה האמריקנית של הסדרה התיעודית המצוינת, שבמסגרתה ידוענים מתחקים אחר שורשי משפחתם, שבה עם עונה חדשה. משתתפים הפעם: אליסון ג'אני, זאכרי לוי, ניק אופרמן, בילי פורטר, זאכרי קווינטו ובראדלי וויטפורד.

Tuca & Bertie
סדרת האנימציה מבית היוצר של "בוג'ק הורסמן", שבוטלה על ידי נטפליקס אחרי עונה אחת בלבד, חוזרת עם עונה נוספת באדולט סווים ("ריק ומורטי"), השנייה שלה בערוץ החדש והשלישית בסך הכל. קורותיהן של שתי ציפורים ששוכרות ביחד דירה.

Bridge and Tunnel
עונה שנייה לדרמה הקומית החביבה של אדוארד ברנז ("מדרכות ניו יורק", "האחים מק'מלן") ברשת הכבלים האמריקאית Epix ("תפוס את שורטי"), העוקבת אחר מספר חברים שסיימו את לימודי הקולג' שלהם בפרברי מנהטן בשנות השמונים.

שני, 11 ביולי 2022

סמוך על סול
דרמת המופת חוזרת עם ששת הפרקים האחרונים שלה, כמו תמיד בשידור שבועי (ב-13 ביולי גם ביס, הוט וסלקום טיוי, ב-14 ביולי גם בנטפליקס).

שלישי, 12 ביולי 2022

מה שקורה בצללים (What We Do in the Shadows)
עונה רביעית לקומדיה הנהדרת של ג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורד", "ליגיון") וטאיקה וואיטיטי (במאי "טיסת הקונקורד" ו"ת'ור: ראגנארוק"), עיבוד טלוויזיוני לסרט הפולחן שלהם על קורותיהם של ערפדים החולקים טירה אחת כבר מאות שנים. במקרה הזה: בסטטן איילנד, ניו יורק (ב-23 ביולי גם ביס).

איך לשנות את דעתך (How to Change Your MInd)
סדרת תעודה חדשה של נטפליקס, בהפקת אלכס גיבני ("סיינטולוגיה וכלא האמונה") והסופר מייקל פולן, שעל ספרו היא מבוססת. פולן גם מנחה את הסדרה, המתחקה אחר ההיסטוריה של חומרים פסיכדליים והשימוש בהם, כולל LSD, פסילוסיבין, MDMA ומסקלין.

רביעי, 13 ביולי 2022

פאודה
עונה רביעית של סדרת האקשן של יס, שבמסגרתה יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל. בהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה "קלילה" בבריסל. כמובן שהכל מסתבך משם.

ההמבורגרים של בוב: הסרט (The Bob's Burgers Movie)
סדרת האנימציה הנהדרת וארוכת השנים זוכה לראשונה לסרט - הרפתקה קומית-מסתורית-מוזיקלית שנוחתת בדיסני פלוס ישראל. לאחר שקרע במקור מים יוצר בולען מול "הבורגרים של בוב" וחוסם את הכניסה, בוב ולינדה נאבקים לשמור על העסק צף, בעוד הילדים מנסים לפתור תעלומה שיכולה להציל את המסעדה.

Everything's Trash
קומדיה חדשה של רשת פריפורם מבית דיסני, בכיכובה של פיבי רובינסון ("שתי קרועות"), שגם כתבה ומפיקה אותה על פי ספרה באותו שם. פיבי, כוכבת פודקאסט בת 30 ומשהו שמנווטת את חייה המבולגנים, נאלצת להתבגר כשאחיה הגדול ג'יידן מסתמן כמועמד פוליטי מוביל (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

הפכים סולאריים (Solar Opposites)
עונה שלישית לקומדיית האנימציה של ג'סטין רוילנד (מיוצרי "ריק ומורטי" ומדבב שני גיבוריה) ומייק מק'מהן ("ריק ומורטי", יוצר "מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים") בהולו, העוקבת אחר משפחת חייזרים שנאלצת לגור בארצות הברית. רוילנד עצמו מדבב ולצדו תומס מידלדיץ' ("עמק הסיליקון") ואחרים (בצמוד כנראה גם בדיסני פלוס ישראל).

חטיפה בשמיים: לאן נעלם די-בי קופר (!?D.B. Cooper: Where Are You)
מיני-סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס. בשנת 1971 אדם חטף מטוס, צנח ממנו עם שק מלא מזומנים גנובים - והצליח לחמוק מעונש. עשרות שנים אחר כך, זהותו היא עדיין תעלומה מרתקת.

מכה כואבת (Hurts Like Hell)
דרמה תאילנדית של נטפליקס בהשראת אירועים אמיתיים, המתארת את העולם האפל שמאחורי ספורט האגרוף התאילנדי הפופולרי - מואי תאי - מהימורים בלתי חוקיים עד מכירת קרבות.

בנטפליקס, בחזרה לסאו פאולו (Sintonia)
עונה שלישית לסדרת הנוער הברזילאית של נטפליקס, שיצר וביים קונרד "קונדזילה" דאנטס, מפיק מוזיקלי בז'אנר "פאנק פאוליסטה" שמקורו בסאו פאולו. שלושה חברי ילדות שחיים באותה פאבלה בסאו פאולו מנסים להגשים חלומות ולשמור על החברות ביניהם בעולם של מוזיקה, סמים ודת.

South Park: The Streaming Wars
חלקו השני של הספיישל הבלעדי של "סאות' פארק" בפרמאונט פלוס, כלומר כזה ששוב לא ישודר בישראל אלא יגיע כאשר שירות הסטרימינג יעשה את דרכו אלינו. הפעם קרטמן מצוי בקרב אדירים עם אמו בשל התנגשות רצונות, בזמן שקונפליקט אפי מתפתח ומאיים על עצם קיומה של העיירה.

חמישי, 14 ביולי 2022

העיר הטובה
סדרת דרמה ישראלית חדשה של הוט בכיכובו של עוז זהבי. אדם הוא מורה מחליף עם כוונות טובות, בתיכון קטן בעיר קטנה שבורח מההתמודדות עם נטייתו המינית. את כל האנרגיות שלו הוא מנצל כדי להציל את התלמידים שלו מגורל ידוע מראש של עבריינות, עוני וחיים נטולי חלומות. אבל אדם, שלא מצליח לתקן את עצמו, יצליח לתקן אחרים? ברגע של זעם ותסכול על ראש העיר הוא דוחף את תומר, התלמיד האהוב עליו, למעשה שסוחף את שניהם למלחמה אלימה על העיר שלהם. גם עם אגם בוחבוט, אימרי ביטון, תיקי דיין, אילנית לוי, יעקב כהן ועוד. יוצר ובמאי: אלירן אליה ("מוטלים בספק", ממלא מקום וסגן ראש עיריית אור יהודה).

Resident Evil
לאנס רדיק ("הסמויה", "ג'ון וויק") ואלה בלינסקה ("המלאכים של צ'ארלי") מככבים בסדרה של נטפליקס הבוראת מחדש את זכיון המשחקים האהוב "האויב שבפנים", שכבר זכה כמובן לסדרת סרטי אימה ואף לסדרת אנימציה בנטפליקס עצמו. שנים לאחר התפרצות נגיף שהובילה לאפוקליפסה עולמית, ג'ייד וסקר נשבעת להפיל את האחראים ונאבקת כדי לשרוד כנגד הנגועים.

קונג פו פנדה: אביר הדרקון (Kung Fu Panda: The Dragon Knight)
סדרת אנימציה חדשה של נטפליקס המבוססת על סדרת הסרטים הפופולרית. הלוחם האגדי פו יוצא יחד עם אבירה מובחרת מאנגליה למסע עולמי כדי להציל כלי נשק קסומים, לטהר את שמו - ולהציל את העולם. ג'ק בלאק שב לדבב את הגיבור, ולצדו בין היתר והזמרת ריטה אורה.

שישי, 15 ביולי 2022

חזרה גנרלית (The Rehearsal)
"נייתן בשבילך" (שבישראל זמינה בסלקום טיוי) של ניית'ן פילדר הפכה לאחת מפניני הקומדיה החבויות המהוללות ביותר של העשור האחרון, לאחר מכן הגיעה ל-HBO "המדריך לחיים בניו יורק" הנפלאה שבהפקתו (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי) וזוכה גם היא לשבחים מקיר לקיר (כולל כאן אצלנו). עכשיו מגיעה ל-HBO סדרה נוספת של פילדר, כשהפעם הוא שב בה אל החזית: בעולם שבו שום דבר אף פעם לא עובד כמו שקיווינו או רצינו, פילדר נותן לאנשים את ההזדמנות לעשות חזרות לקראת החיים שלהם (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

פארזר (Farzar)
קומדיית אנימציה ומד"ב חדשה של נטפליקס למבוגרים, מהיוצרים של "משטרת פרדייס". הנסיך פייקל חי במושבה אנושית בעולם זר ונשבע לפטור את כדור הארץ מהרוע - אבל אז מגלה שאביו הוא הרשע הגדול מכולם.

אלבה (Alba)
דרמת מתח ספרדית חדשה של נטפליקס בכיכובה של אלנה ריברה ("יורשי הארץ"). אלבה מתעוררת על חוף הים ועל גופה סימנים המעידים על אונס, אך היא אינה זוכרת דבר מליל אמש. ואז היא מגלה שהאנסים הם חברים של החבר שלה.

בעושר ובעושר (Remarriage & Desires)
קים הי-סיון ("מחר") ולי היון-ווק ("שלי") מככבים בדרמה סבונית חדשה של נטפליקס. גרושה מתכננת להתנקם במאהבת הערמומית של בעלה לשעבר, באמצעות סוכנות שידוכים אקסקלוסיבית עם לקוחות עשירים כקורח.

אמא, די! (!Mom, Don't Do That)
דרמה קומית רומנטית טיוואנית חדשה של נטפליקס, המבוססת על סיפור אמיתי. אלמנה בת 60 מחליטה למצוא אהבה חדשה, לשמחתן ולמורת רוחן של שתי בנותיה.

ראשון, 17 ביולי 2022

דם ואוצרות
שלוש שנים אחרי קודמתה, חוזרת סדרת המתח וההרפתקאות עם עונה שנייה, הפעם בפרמאונט פלוס במקום ב-CBS (ב-21 ביולי גם ביס).

רביעי, 20 ביולי 2022

וירג'ין ריבר (Virgin River)
עונה רביעית לדרמה הרומנטית של נטפליקס. הסדרה כבר חודשה לעונה חמישית.

בוגדן בונר: מגרש שדים (Bad Exorcist)
קומדיית אנימציה פולנית חדשה בנטפליקס. בוגדן בונר, מגרש שדים להשכרה וחובב אלכוהול שלימד את עצמו כל מה שהוא יודע, חוזר לסבב נוסף של משימות שיחייבו פתרונות חדשניים, מוגזמים וקטלניים.

בוגרת כזה (Grown-ish)
עונה חמישית לסדרת-הבת של "שחור כזה". ארבע העונות הראשונות עקבו אחר קורותיהם של זואי וחבריה בקולג', אך הם סיימו את לימודיהם וכעת הגיעו זמנו של אחיה, ג'וניור (מרקוס סקריבנר), שמתחיל בעצמו את לימודיו באותו מקום. בהתאם, רבים מהקאסט המקורי כבר אינם חלק מהסדרה, אבל זואי ועוד כמה עודם כאן (ב-30 ביולי גם ביס).

חמישי, 21 ביולי 2022

עולם היורה: מחנה הקרטיקון (Jurassic World: Camp Cretaceous)
עונה חמישית ואחרונה לסדרת האנימציה של נטפליקס המתרחשת ביקום של עולם היורה. דינוזאורים שיצאו משליטה מחוללים כאוס באיסלה נובלר, ושישה בני נוער ממחנה ההרפתקאות שבצידו השני של האי צריכים לאחד כוחות כדי לשרוד.

American Horror Stories
עונה שנייה לסדרת-הבת של "אימה אמריקאית" של ריאן מרפי, שבמסגרתה כל פרק מגולל סיפור אימה חדש (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

Rap Sh!t
קומדיה חדשה של איסה ריי ("לא בטוחה") ב-HBO מקס, העוקבת אחר שתי חברות תיכון לשעבר ממיאמי, שמתאחדות כדי להקים להקת היפ-הופ.

Primal
עונה שנייה וחדשה לסדרת האנימציה הנפלאה של גנדי טרטקובסקי, יוצר "ג'ק הסמוראי" ו"המעבדה של דקסטר", עבור אדולט סווים ("ריק ומורטי"), המגוללת ללא מילים את סיפור התחברותם של איש מערות ודינוזאור.

שישי, 22 ביולי 2022

מנסים (Trying)
עונה שלישית לקומדיה הבריטית של אפל טיוי פלוס בכיכובם של רייף ספול ("מת על המתים" ושאר טרילוגיית קורנטו) ואסתר סמית' ("קוּקוּ"), על קורותיו של בני זוג שכל חפצם הוא תינוק, ועל תלאותיהם במסגרת תהליך האימוץ.

שלישי, 26 ביולי 2022

יוNנים (Di4ries)
דרמת התבגרות איטלקית חדשה של נטפליקס. אהבות ראשונות, נשיקות ראשונות, כיף עם חברים - וריבים עם יריבים. במסדרונות של חטיבת הביניים גלילאו גליליי, כל יום עמוס בהפתעות.

רביעי, 27 ביולי 2022

היי סקול מיוזיקל: המחזמר: הסדרה (High School Musical: The Musical: The Series)
סדרת הספין-אוף הקומית לסרטי "היי סקול מיוזיקל" חוזרת עם עונה שלישית בדיסני פלוס.

האיש השנוא ביותר באינטרנט (The Most Hated Man on the Internet)
מיני-סדרת פשע תיעודית של נטפליקס. אם עקשנית מחליטה להסיר את התמונות של בתה מאתר "פורנו נקמה" ופותחת במלחמה ברשת נגד מייסדו המרושע.

המורדים: הדור הבא (Rebelde)
עונה שנייה לתחייה של טלנובלת הנוער בנטפליקס.

חמישי, 28 ביולי 2022

נשימה עמוקה (Keep Breathing)
מיני-סדרת הישרדות חדשה בת שישה פרקים של נטפליקס בכיכובה של מליסה באררה ("וידה"). עורכת דין שמעורבת בהתרסקות מטוס קטן בשממה הקנדית, חייבת להילחם במזג האוויר ונגד הסיכויים כדי לשרוד. גם עם ג'ף ווילבוש ("המורדת").

The Resort
קומדיית מתח אפלה חדשה שיצרו אנדי סיארה (תסריטאי הסרט המאוד-חמוד "פאלם ספרינגס") ובן סינקלייר (יוצר וכוכב "סדר אותי") עבור שירות הסטרימינג פיקוק. טיול לאתר נופש בהוואי כדי לחגוג יום הנישואים, מעמיד את הנישואים במבחן כאשר בני הזוג מוצאים את עצמם מסובכים באחת התעלומות הבלתי פתורות המוזרות ביותר של ריביירת המאיה, שהתרחשו חמש עשרה שנים קודם לכן. מככבים וויליאם הרפר ג'קסון ("המקום הטוב"), כריסטין מיליוטי ("איך פגשתי את אמא", "שבב של אהבה") וניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף", "Devs").

Harley Quinn
עונה שלישית לקומדיית האנימציה הכיפית מאוד של HBO מקס העוקבת אחר מעלליה של נבלית העל, בדיבובה של קיילי קווקו.

Pretty Little Liars: Original Sin
סדרת-בת חדשה של הלהיט "שקרניות קטנות" ב-HBO מקס, שעלילתה לא באמת קשורה למקור, לפחות לא בשלב הראשון: היא מתרחשת בעיירה אחרת ומתמקדת בדמויות אחרות. את הסדרה יצרו רוברטו אגירה-סקאסה ("ריברדייל") ולינדזי קרבון ברינג, שכתבה מספר פרקים של "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה", אף היא של אגירה-סקאסה.

שישי, 29 ביולי 2022

מחלקות העיתונים (Paper Girls)
דרמת התבגרות ופנטזיה חדשה של אמזון פריים וידאו, המבוססת על הקומיקס באותו שם. יום אחרי ליל כל הקדושים 1988, ארבע חברות נקלעות במקרה לקרב אינטרגלקטי ומוצאות את עצמן משוגרות באופן לא ברור ל-2019. כשהן מתמודדות פנים מול פנים עם הגרסה המבוגרת שלהן, כל ילדה מגלה את החוזקות שלה ויחד הן מנסות למצוא דרך חזרה לעבר, ובו זמנית להציל את עולם המחר. בין היתר מככבים אלי וונג ("אם זו אהבה") ונייט קורדרי ("ממי"). על העיבוד הטלוויזיוני אמונים כריסטופר קנטוול וכריסטופר רוג'רס, יוצרי "קוד שרוף" המעולה, מה שבפני עצמו נושא הבטחה.

פני השטח (Surface)
דרמת מתח חדשה של אפל טיוי פלוס בכיכובה של גוגו מבת'ה-רואו. סופי סובלת מפגיעת ראש טראומטית שהותירה אותה עם אובדן זיכרון קיצוני, ככל הנראה כתוצאה מניסיון התאבדות. כשסופי יוצאת למסע להרכיב מחדש את חלקי חייה בעזרת בעלה וחבריה, היא מתחילה לתהות אם האמת שמספרים לה היא אכן האמת. גם עם סטיבן ג'יימס ("הומקאמינג"), אוליבר ג'קסון-כהן ("מי מתגורר בבית היל") וארי גריינור ("מת על הבמה").

פרוד (Uncoupled)
ניל פטריק האריס מככב בקומדיה רומנטית של דארן סטאר ("אמילי בפריז", "סקס והעיר הגדולה") וג'פרי ריצ'מן ("משפחה מודרנית") בנטפליקס. סוכן נדל"ן מניו יורק שבן הזוג שלו עוזב אותו אחרי שנים רבות יחד, נאלץ להתחיל מחדש - כולל לחזור לעולם הדייטים - בשנות הארבעים לחייו.

פנאטיקו (Fanático)
דרמה ספרדית חדשה של נטפליקס. לאחר שכוכב המוזיקה הגדול ביותר בספרד מת בטעות במהלך הופעה, מעריץ מנצל את ההזדמנות לברוח מחייו הפשוטים על ידי אימוץ הפרסונה של האליל שלו. לורנזו פרו ("המלאך", "נרקוס: מקסיקו") מככב.

ראשון, 31 ביולי 2022

העיר על הגבעה
עונה שלישית לדרמת הפשע של שואוטיים בכיכובו של קווין בייקון, המגלם בלש מושחת בבוסטון של תחילת שנות ה-90 (במקביל גם ביס).

עוד ביס ביולי 2022: הורים בקושי, הנוכל אשתו והסירה, חנוקה, המפרץ, הזמר במסכה בריטניה, הרווקה, אי הפיתויים, משיכה בעירום, ג'ו מיליונר - בעושר ובעוני, דרגו את האקס, FBoy Island ועוד.

עוד בהוט ביולי 2022: חוזרת לחיים (Back To Life), להתחבר מחדש (Close To Me), פרויקט מסלול, FBI המבוקשים ביותר 3, תמחקי אותי (Delete Me), חשודה בחשיפה גבוהה (Showtrial), הגנב אשתו והקאנו, חוקי המשחק, מהיר יותר מהפחד, לא מתוכנן (Bump), משימה באלג'יר (Algiers Confidential) ועוד.

עוד בסלקום טיוי ביולי 2022: סלובורן, מחלת הנשיכה ועוד.

עוד בפרטנר טיוי ביולי 2022: ניו אמסטרדם 3, בלי לפגוע 3, על כל הקופה, האס ועוד.

עוד בנטפליקס ביולי 2022: מלכת היופי של ירושלים ועוד.

עוד בדיסני פלוס ביולי 2022: פיסטול, Under The Banner Of Heaven, The Old Man, אטלנטה 3 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    14
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully