וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום אסייג, ארץ נהדרת, הישרדות וקופה ראשית: כל מה שיעלה בסתיו בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 20:27

ספין אוף ל"שטיסל", יצירות דוקומנטריות על מאיר דגן, זאב רווח ואבי נשר, שפע של סדרות פליליות וגם עונות חדשות של "ארץ נהדרת" ו"בייבי בום". זה מה שישודר בטלוויזיה בסתיו 2024

פרומו לתכנית "בייבי בום 2024" של קשת 12/קשת 12

yes

"אבי נשר: מילים להחלפה" (2 בנובמבר, yes ישראלי)
"כל הסרטים שלי אישיים, מבלי שהם יהיו אוטוביוגרפיים", אומר הבמאי אבי נשר, שמחביא בתוך סרטיו את חייו האישיים ואת סיפורה של ישראל, שהעבר שלה, והצעירים והצעירות שנלחמו עליה (ושרו עליה), הם חומרי הדלק ביצירתו. מ"הלהקה" ועד "תמונת הניצחון", הסרט התיעודי "אבי נשר: מילים להחלפה", המבוסס על עשרות שעות של ראיונות, מבקש לפצח את ה-DNA של נשר: חייו, סרטיו והמדינה שבה התחיל לביים בגיל 24 ובה הוא ממשיך ליצור גם בגיל 71. יצירותיו של הבמאי המוערך שזורות בהיסטוריה של מדינת ישראל ללא יכולת להפריד בין השניים. "אבי נשר: מילים להחלפה" הוא סרט על אתגרים לצד ניצחונות והישגים, סרט שמתחיל במלחמת יום כיפור 1973 ומסתיים בסוכות, 1 באוקטובר 2023. תסריט ובימוי: יאיר רוה

"בית הכלבים" - עונה חמישית (ניקלודיאון לצופי yes, ב-10 בנובמבר)

סדרת הילדים המצליחה שבה לעונה חמישית. בדיוק כשאורי ניסתה להחזיר את רויו לזרועותיה, ירדן, בת זוגו ושותפתו לטיול בדרום אמריקה, מופיעה בהפתעה בבית הכלבים. רויו מנסה להבין אם הוא צריך בכלל להישאר עם ירדן או שהיא בעצם מאמללת אותו - מה ששאר בני הבית הבינו מזמן. הוא מתארגן לחזרה שלו לדרום אמריקה עם ירדן ואורי מוצאת לו ממלא מקום שהוא ממש כפיל שלו, ורויו כמובן מתחיל לקנא. בינתיים, ד"ר פלאק ממשיך בניסיונות שלו לסגור את בית הכלבים, ואפילו לקורל יש דייט עם הקומונר של המושב. את הסדרה יצרו ליאור כפיר רפאל וחגית ביליה, ביים יוגב יפת, ומככבים בה גאלה קוגן, אבי גרייניק, נאיה פדרמן, עמית הכטר, רוני מרחבי, בן יוסיפוביץ, ליאן בן ישי ויהלי ניר - עם השף חיים כהן בתפקיד אורח.

"דגן: המלחמה האחרונה" (21 בנובמבר, yes דוקו)
סדרת דוקו בת חמישה פרקים. בשנה שלפני מותו מסרטן, מתיישב מאיר דגן - ראש המוסד הלוחם המעוטר, שכיהן בשורה ארוכה של תפקידי מפתח ביטחוניים בישראל במשך למעלה מיוֹבֵל - לסדרה ארוכה של ראיונות אינטימיים עם הבמאי דרור מורה ("שומרי הסף"). בנם של בעלי המכבסה בבת-ים שנמלטו מאימי הנאצים, הקצין שהקים את יחידת המסתערבים הראשונה "רימון", לחם בחמש מלחמות ושימש כראש המוסד האגדי במשך עשור - משקיף על עברו ועל ההווה בעיניים צופות פני עתיד, מפוכחות וחדות. על ערש דווי, מספר איש הצללים את סיפורו - הוא סיפורה של ישראל - ומצלצל בפעמוני אזהרה לגבי עתידה של המדינה שראה בהגנה על קיומה את תפקיד חייו. בימוי: דרור מורה

"קוגל" (נובמבר או דצמבר, yes)
קוגל, סדרת הבת של שטיסל, שעל פיתוחה פורסם לראשונה בוואלה תרבות, היא בעצם פריקוול המספר את סיפורם של נוחעם וליבי, אב ובת, המתגוררים בשכונה החרדית באנטוורפן, בלגיה לפני עלייתם לישראל. ההורים, נוחעם (ששון גבאי) ויידעס (מילי אביטל), עומדים בפני גירושים אך מתקשים למצוא את השידוך הראוי לבתם היחידה והנפלאה - ליבי (הדס ירון), מה שמעכב את התהליך. נוחעם הוא עסקן, שבין היתר מתפרנס ממכירת תכשיטים לנשים עשירות ומשתוקק להיחשב כגביר בקרב בני קהילתו. ליבי, היא מורה בסמינר לתלמידות, אך התשוקה האמיתית שלה נתונה לכתיבה. היא כתבה רומן עב כרס ומנסה למצוא מישהו שיסכים לפרסם אותו, או לפחות לקרוא אותו.

בעוד הוריה של ליבי עדיין לא מצאו לה את החתן הנכון, פוגשת ליבי בטראם בחור חרדי יפה תואר (רועי ניק), ומתאהבת בו ברגע. במקביל, נוחעם מגלה שמסעדת הקוגל האהובה שלו נסגרה עקב מותו הפתאומי של בעליה. כשהוא שבור לב בעצמו מהעזיבה של אשתו, הוא מתחיל לעזור לאלמנה (רותם אבוהב) בניהול המסעדה במקום בעלה. בין השניים נרקמים יחסים עסקיים ורומנטיים. זהו סיפור על אנשים, מספרי סיפורים, שכפי שנוחעם מגדיר זאת, יודעים להבדיל בין העיקר לתפל ולזכור תמיד, אבל תמיד, להתמקד בתפל. יוצר: יהונתן אינדורסקי, במאי: ארז קו-אל, שחקנים: ששון גבאי, הדס ירון, מילי אביטל, רועי ניק, רותם אבוהב, יגאל נאור, אורי אלבי, שי אביבי, ירדן בר כוכבא, ניב מג'ר ורבקה מיכאלי.

"הסוכן" (ניקלודיאון לצופי yes והוט)
סדרה קומית החדשה לילדים, שיצרו יובל סמו, אלעד חן ויוגב יפת שגם יביים את הסדרה.

מתוך הסדרה "קוגל" של yes. גיא רז,
מתוך הסדרה "קוגל" של yes/גיא רז

HOT

"ילד רע" (הוט 3)
סדרת דרמה קומית, שנכתבה בהשראת סיפור חייו של הסטנדאפיסט דניאל חן, שהעביר את שנות התיכון בכלא שהאסירים בו בני 12 עד 18. חן נמנה על יוצרי וכותבי הסדרה אותה מובילים הבמאית והיוצרת הגר בן אשר ורון לשם, החתום כאחד מיוצרי הסדרה ומכותבי התסריט.

לפנות בוקר, שוטרים דופקים בדלת ושולפים מהמיטה את דין, לעיני אמו המודאגת ואחיו בן השבע. דין, בן 13, אלוף שחמט שסבל מהפרעת קשב חמורה, חלם להיות ראש ארגון פשע - כשחברים שלו חלמו להיות כוכבי כדורגל. בדרכו לחקירה דין חושד שאמו היא זו שהתקשרה למשטרה והסגירה אותו. בבית המעצר אבו-כביר, בבוקסר ובכפכפים, מתחיל מסעו הפרוע והאינטנסיבי של דין. הוא מועבר לכלא הנוער ובו דין בולט כנער תלוש וזר, אך עם יתרון יחסי - הוא יודע להצחיק ולספר סיפורים. כולם רואים בו ליצן, אבל דין רוצה שיפחדו ממנו. ההומור הוא כלי הנשק שיאפשר לו לשרוד שלוש תקופות מאסר קשות במיוחד לאורך ארבע שנים. חברות נפש עם אסיר עולם אפוף סודות ובמאית תיאטרון המפעילה סדנה לאסירים יגרמו לו לממש את כישרונו. הסדרה מלווה את דין ואת חבריו האסירים לאורך שנות התבגרותם. האם יצליחו לברוח מהגורל המשותף לאלה שנכלאו לפניהם - שנעשו לעבריינים או מצאו את מותם בגיל צעיר? שחקנים: גיא מנסטר, לירז חממי, בת חן סבג, נטע פלוטניק, בן סולטן, הבטמו פרדה, ישי ללוש, יניב שביט ויניב לוי.

"שלומי 6" (הוט 3)
שלומי "שש" (אופק פסח) ושלומי "תשע" (עידו אליאלי) מנתניה הם שני בני דודים בני 17, שכל מי שרואה אותם משחקים כדורגל מיד מבין שהם בדרך להצלחה גדולה, והצלחה עבורם זה לשחק ביחד במועדונים הכי נחשבים באירופה. יום אחד, קטטה על כר הדשא מסבכת את השלומים עם ארגון פשע אלים, שפועל בעסקי הכדורגל והסחר בשחקנים. מאותו רגע חייהם משתנים והם נשאבים לעמקי העולם התחתון בניסיון להציל את חלומם המשותף. דקירות ביציעים, הטיות משחקים, חיסולים, בטים, ערימות של קוקאין וכדורגל. מכל הסכנות הניצבות בפני השלומים, הדבר ממנו הם הכי חוששים, הוא לאבד אחד את השני. יוצר: חן מכלוף. שחקנים: אופק פסח, עידו אליאלי, ליאנה עיון, חנן סביון ומירב שירום.

"מגדלים" (הוט בידור)
דוקו ריאליטי בהשתתפותם של גיא איתן, אייל חדד, נאור ברוך ומאיר כהן, המלווה גברים שגדלו בסביבה מורכבת עם הורים שלא האמינו בהם, וכנגד כל הסיכויים הצליחו להגיע לקומה הכי גבוהה במגדל. יוצר: לירון שעובי.

עוד בוואלה

הסרט החדש של אבי נשר הוא סיכום מושלם לקריירה שלו. חסר רק דבר אחד

לכתבה המלאה
ליטל שוורץ מתוך הסיטקום "אליצורה" של ניקלודיאון לצופי הוט. ניקלודיאון,
ליטל שוורץ מתוך הסיטקום "אליצורה" של ניקלודיאון לצופי הוט/ניקלודיאון

"אליצורה" (ניקלודיאון לצופי הוט, 3 בנובמבר)

סיטקום לכל המשפחה שעליה חתומה ליטל שוורץ כשחקנית הראשית וכיוצרת הסדרה לצד חן קלימן-גל ואופיר בועז ביים. סיגל (שוורץ) היא אמא מאוד אוהבת ומאוד מתערבת. היא כל כך רוצה לשמור על הילדים שלה שהיא לא נותנת להם לעשות צעד אחד לבד. כשבתה מילי מתקבלת לנבחרת הכדורעף העירוני, היא קובעת שזהו, הפעם אין כניסה לאימהות. אלא שסיגל היא לא אמא שמוותרת בקלות. היא מתגנבת לאימון ובדרך לא דרך מתמרנת את דרכה לתפקיד עוזרת מאמנת הנבחרת. עכשיו סיגל ומילי תקועות באותה הנבחרת. האם זו האפוקליפסה עצמה או תחילתה של ידידות מופלאה? לצד שוורץ, משחקים בסדרה דנה בן סימון, תום אנטופולסקי, יגאל עדיקא, ליאור כלפון, הלל גזית, אליה טולדנו, מעיין אייזנברג, אוראל רביד, נועם פרנק, דניאל בן גל, נויה זיזה כהן, שירה שך, נעמה שיטרית וניר דינו.

"טאבו: עמוס גוטמן" (הוט 8, נובמבר)
"חיפשתי טאבו", כך העיד עמוס גוטמן בריאיון המצולם האחרון שקיים בביתו בשנת 1993, רגע לפני מותו ממחלת האיידס, כשהוא רק בן 38. "טאבו: עמוס גוטמן" מציג לראשונה קטעי ארכיון נדירים, לצד קטעים מסרטיו שטרם נראו וראיונות שטרם נשמעו. הבמאי שאולי מלמד ("מיני דיוי") מספר את סיפורו של גוטמן, תוך הערכה מחודשת של ההחלטות הנועזות שקיבל - על סט הצילומים ומחוצה לו.

"מיסטר אפריקה" (הוט 8, נובמבר)
מדי שנה, אלפי ילדים במלוואי שבאפריקה נופלים קורבן לסחר. הסוחרים חוטפים נערות ומוכרים אותן במדינות שכנות. מעקב אחר סיפורה של תרזה, נערה בת 14 אותה הבמאית אפרת לכטר פגשנה ביום בו השתחררה מהשבי והגיעה ל"בית-ישראל", מקלט במלאווי שהוקם על ידי ניר גז, מיליונר ישראלי המתואר כבעל קשרים ל-FBI ול-DEA, שבילה שנים באפריקה והרוויח הון בניצול משאבי היבשת. בחיפוש אחר גאולה ומחילה על עברו, הוא הקים את המקלט. בהתחלה זה נראה מבטיח. עד שהמערכת המושחתת שטיפח במשך שנים, התחילה לפעול נגדו. האם ניר באמת יכול לתת לילדות, ולעצמו, תקווה לחיים חדשים?

"ריקי גל" (הוט 8, דצמבר)
תיעוד אינטימי של ריקי גל בגיל 73, שמאפשרת התבוננות עמוקה אל תוך חייה. דיוקן על זמרת הרוק הישראלית, על סיפור חייה הפתלתל והמורכב ותיעוד המסע אליו היא יוצאת, בין המקומות בהם גדלה, מערכות היחסים שניהלה עם בני משפחתה הקרובה והרחוקה והמוזיקה והשירים שלה. בימוי: ציפי ביידר

"שושה" (הוט 8, דצמבר)
בתחנה המרכזית בתל־אביב שוכן "יונג יידיש", מוזיאון ומרכז תרבות. מנדי, המייסד, הציב לעצמו כמטרה לחזור ליידיש - ולשמר את התרבות והשפה שננטשו באירופה. העלאת קברט מוזיקלי המבוסס על הרומן "שושה" מאת יצחק בשביס־זינגר מציפה את הנוכחות המורכבת של היידיש בישראל של ימינו. בימוי: ניר מיימרן ודוד פארם

"יהדות ארצות הברית" (הוט 8, דצמבר)
סדרה היסטורית בת שלושה פרקים, בעלת נקודת מבט אישית, המגוללת את סיפור האנטישמיות בארצות הברית לאורך השנים. הסדרה מתארת את המסע הקשה שעוברת הקהילה היהודית באמריקה, נלחמת בגלי אנטישמיות מימין ומשמאל, שלא מרפים לאורך ההיסטוריה. גיבורי הסדרה הם סטודנטים בהרווארד ובקולומביה, מנהיגי קהילות ואמנים, שמספרים בסדרה את סיפור חייהם וזהותם כיהודים אמריקאים, תוך התבוננות במקומה של ישראל בחייהם. דרך עיניהם נגלה את המורכבות שבחיים בין שני העולמות - זה האמריקני וזה הישראלי - ואת הקשיים שהם נאלצים להתמודד איתם ביום-יום. מסעם של שמונת גיבורי הסדרה, שמייצגים דורות שונים, מעלה שאלות על מה זה אומר להיות יהודי אמריקאי בעידן המודרני, ומהו מקומה של ישראל בחייהם. האם הקשר עם ישראל הוא מקור גאווה או שמא מעורר קונפליקט פנימי עמוק? הסדרה שואלת: האם קיומה של ישראל טוב או רע ליהודי אמריקה? במאי: נפתלי גליקסברג במאי.

"זאב רווח" (הוט 8 בשיתוף עם yes דוקו, ינואר)
זאב רווח, הקומיקאי העממי של ישראל, נלכד בטייפקאסט שלימים הפך לכלאו. מהבמה היוקרתית של תיאטרון הקאמרי ועד לדמויות מן הקולנוע שנחקקו בזיכרון התרבותי, רווח נאבק למצוא את מקומו בין דת לחילוניות, בין סרטי קאלט לאמנות גבוהה. בעזרת חומרים נדירים ועדויות יוצאות דופן מביא הסרט את סיפורו המורכב של רווח, מסע קולנועי על תשוקה וטרגדיה של אגדת מסך שלא הכרנו באמת. בימוי: אלון גור אריה ועופר נעים

מתוך הסרט "הקרב על משטרת שדרות" של כאן 11. עודד קירמה,
מתוך הסרט "הקרב על משטרת שדרות" של כאן 11/עודד קירמה

כאן

"פגישה עם רוני קובן" (26 באוקטובר, כאן 11)
עונה חדשה לתכנית הראיונות האישית בהגשת רוני קובן. אורח התכנית הראשונה: אורן סמדג'ה.

"הפקות המזרח" (26 באוקטובר, כאן 11)
סיפורו של ימין מסיקה, במאי ופעיל חברתי שהוביל מהפכה תרבותית מחתרתית דרך הפקת קליפים וסרטים דלי תקציב, בכיכובם של זמרים מזרחיים. למרות הדרה מתמשכת מצד הממסד התרבותי, סרטיו נחלו הצלחה והגיעו למאות אלפי בתים.

"הקרב על משטרת שדרות" (27 באוקטובר, כאן 11)
סרט המתעד את סיפור הקרב על משטרת שדרות ב-7 באוקטובר. חמאס סימן את תחנת שדרות כיעד מרכזי - עשרות מחבלים חמושים בטילים, מקלעים ומטענים, הסתערו על המבנה שבו שהו בבוקר שמחת תורה מספר מועט של שוטרים ושוטרות. באמצעות מונולוגים של השורדים, קטעי וידאו, צילומי אבטחה והקלטות רשת הקשר, משוחזר סיפור הקרב עד להחלטה הדרמטית להרוס את התחנה. הסרט ישודר ב-27 באוקטובר, שבו חל תאריך הזיכרון העברי לטבח ה-7 באוקטובר. יוצר: אייל בלחסן.

"האריות של שלי הכובשת" (28 באוקטובר, כאן חינוכית)
עונה חדשה לדרמת הספורט לילדים ונוער. לאחר שמשפחתה של שלי נקלעה לקשיים כלכליים, אימה מקבלת הצעת עבודה מפתה בצרפת והמשפחה עוברת. שחקני הקבוצה, שלא רוצים להמשיך לשחק ללא המאמנת והקפטנית, מחליטים לפרק את הקבוצה ולא לשחק יותר. אך אחרי שהם מתכנסים יחד למשחק ראווה נגד בלפוריה, האריות נזכרים כמה כייף להם יחד, ושגם אם שלי לא נמצאת, זו לא סיבה להפסיק לשחק. הם יוצאים לדרך ואל האריות מצטרפת שחקנית חיזוק משמעותית - קבסה. לאחר ריב שלה עם בלפוריה, היא עוזבת את הקבוצה ונענית להפצרותיו של בן כוכבי, שנבחר על ידי האריות למאמן הקבוצה. האריות בונים את עצמם מחדש תחת שרביטו, וזוכים לחיזוק של שחקנית נוספת - דורון, ילדה חולת כדורגל, שעברה למגדל העמק מעוטף עזה ומתקשה למצוא את עצמה בבית החדש. היא עצבנית וקצרת רוח כלפי כל מי שמנסה להתקרב אליה, אך כשהיא מצטרפת אל האריות היא מקבלת את המעטפת לה היא זקוקה ולאט לאט מוצאת מחדש את מקומה. שחקנים: טל פרידמן, שיפי אלוני, אביטל סוויסה, ליעד קטורזה, נטע אורבך, שיר אברמוב, עידן שלו, אודרי יגור, מישל ריאבוי, מרואן חמדאן, דניאל בן גל, גיא מנסטר, אסף בליקוב, רון כהן, אריאל לינדזן, לירי אדיר, נגה מנצור, אליה שר ואופיר לוי. יוצרי הסדרה: ארנון וייס וירון ארזי. בימוי: דניאל אדר

שלמה ארצי זהו זה. כאן 11, צילום מסך
"זהו זה" עם שלמה ארצי בעונה הקודמת/צילום מסך, כאן 11

"המו"לים" (30 באוקטובר, כאן 11)
סדרת דוקו החושפת את אחורי הקלעים של העיתונות בישראל, המשפחות השולטות בה ויחסי ההון-שלטון שהתפתחו לאורך השנים: מהקרע ב"ידיעות אחרונות", שהוליד את "מעריב", דרך גילויים חדשים בפרשת האזנות הסתר - ועד פרשת 2000.

"זהו זה" - עונה 7 (31 באוקטובר, כאן 11)
החמישייה המופלאה - מוני מושונוב, גידי גוב, דבל'ה גליקמן, אבי קושניר ושלמה בראבא - ממשיכה להצחיק ולרגש במערכונים מרעננים ושירים אהובים.

"תמיכה מלאה" (2 בנובמבר, כאן 11)
סרט דוקו העוסק במערכת היחסים של נשים עם החזה שלהן, המתרחש בתא המדידה בחנות חזיות ביפו. בסרט נפרשת מערכת יחסים - מההתרגשות והחששות של ההתחלה, דרך אכזבות, משברים, אהבות, ועד לפרידות מכל מיני סוגים. בכל הסטה של הוילון הפרחוני של תא המדידה, מתגלה דמות, אישה, שאחרי שבחרה מה גודל הפריים ומידת החשיפה הנכונה לה, היא עומדת מול הראי, וכמו בתא וידוי, המבט מעורר סיפור של מערכת יחסים מסעירה, סקסית, משמחת, אך גם מסרבלת, מכבידה ומאיימת. במאית: מיכל כהן

"ציפורים משונות" (9 בנובמבר, כאן 11)
סרט דוקו. צלצול טלפון מעיר אותי לפנות בוקר ושולח אותי להציל את אחי הבכור. שוב. אחרי הסתבכות נוספת, אני מבינה שלא אוכל להתעלם עוד מהבעיות שמלוות אותו, ושמאיימות להשתלט גם על חיי. אני משתמשת במצלמה כדי לקבל תשובות מהמשפחה שלי, וחומה של שתיקה נמסה. מבעד לסדרת האירועים - אחדים משעשעים, אחרים דרמטיים ומטלטלים - אני מבינה לראשונה כיצד יחסי הסבוכים עם בני משפחתי, ובעיקר עם אמי, עוצבו בדמותו של ביטוי יחיד שלא נאמר בביתנו - אוטיזם. "ציפורים משונות" הוא סרט אינטימי שחושף סיפור בלתי מדובר על הורות מיוחדת ועל הילדים שגדלים בצִלה. בימוי: שקד אורבך

מתוך הסדרה "היהודי החדש עם גורי אלפי" העוסקת ביהודי ארצות הברית אחרי 7 באוקטובר. כאן 11,
מתוך הסדרה "היהודי החדש עם גורי אלפי", העוסקת ביהודי ארצות הברית אחרי 7 באוקטובר/כאן 11

"היהודי החדש" (11 ו-18 בנובמבר, כאן 11)
שני פרקים בהם גורי אלפי חוזר ליהודי ארצות הבית ובוחן את השפעת 7 באוקטובר על הקשר בינם לבין ישראל ובינם לבין אמריקה. אלפי בודק את הברית החדשה והחזקה שנוצרה שוב בשנה האחרונה בין היהודים שמעבר לים לבין אחיהם בישראל, עם ההבנה העדכנית שלשונאינו לא אכפת מאיזה זרם של יהדות אנחנו באים. אבל האם זו באמת התחלת הדרך לתיקון? האם מתוך השבר הגדול נצליח סוף-סוף לראות את הדברים בעין אחת? האם אנו עדיין אוחזים באותן דעות ובאותם ערכים? האם, אחרי האסון הנורא שפקד אותנו, אנחנו באמת "עם אחד"?

בין המפגשים שעורך אלפי בסדרה: סיפורם של הסטודנטים הישראלים והיהודים הנלחמים את מלחמתה של ישראל בקמפוסים של קולומביה והרווארד מול הלובי הפרו-פלסטיני; מפגש עם משפחת נאוטרה הישראלית-אמריקאית שבנה, החייל עומר נאוטרה, עדיין חטוף בעזה; מפגש עם משפחתה של רוז רובין, החיילת האמריקאית הבודדה שנרצחה בעיר העתיקה בנובמבר 23'; ניצולת נובה שמשתקמת במחנה קיץ מיוחד בארצות הברית; וגם מפגשים עם אזרחים, קומיקאים, אנשי דת וציבור, שלכל אחד מהם דעה, חזון, ומשאלת לב לעתיד טוב יותר. במאי: אייל אלישע

"רצח במגדל המים" (16 בנובמבר, כאן 11)
סרט דוקו. תל-אביב ב-1937. סוכן קרקעות נכלולי ונהנתן עומד למשפט על רצח אכזרי של אחד העובדים שלו - מהנדס אפרורי ודיכאוני בשם צוואנגר. אחד אחד עולים העדים המרכזיים בפרשה ודרכם נפרשת החקירה, שמתחילה כסכסוך עסקי ומסתעפת לכדי פרשיית ריגול שמזעזעת את הישוב ומככבים בה "הבונים החופשיים", רשת ריגול נאצית שהתנהלה בארץ ישראל, מרגלים יהודיים וסוכנים כפולים של ארגון "ההגנה". את החקירה הוביל בלש פרטי בשם דוד תדהר. דמותו של תדהר תוביל את הסרט, יחד עם היוצרים הממשיכים את חקירתו, שלא הגיעה למיצוי. הסרט ישתמש בטכנולוגיית AI, שמשלבת אנימציה עם חומר מצולם ויהיה בין הסרטים הראשונים בארץ שמשתמשים בטכנולוגיה זו בסרט דוקומנטרי. יוצרים ובמאים: דניאל נחנסון, עודד פרבר

"קו המים" (23 בנובמבר, כאן 11)
סרט דוקו. בחום הלוהט של עמק בית שאן, קבוצת פעילים נאבקת על זכות הציבור לגישה למשאב טבע ציבורי. דרישתם היא אחת: לפתוח את שערי קיבוץ ניר דוד על מנת שכולם יוכלו ליהנות ממימי נחל האסי הזורם דרכו, כפי שהחוק מאפשר. מהצד השני של השער - חברי הקיבוץ שחוששים משינוי ומפגיעה במרקם חייהם. במאי הסרט מתלווה אל הפעילים ומתעד מקרוב את המחאה המחריפה בשטח, בבתי המשפט ובשיח הציבורי. המאבק העיקש מעלה שאלות על שוויון, חוק וצדק חלוקתי שחורגות הרבה מעבר לגבולות העמק. במאי: אלון לוי

"הורים בטיפול" (24 בנובמבר, כאן 11)
דוקו ראליטי חדש המספק הצצה אל עולם הטיפול ההורי והדרכת ההורים. חמישה מטפלים בגישות טיפול שונות פתחו את חדר הטיפולים שלהם כדי לתת הצצה לעולם הטיפול ההורי.

עוד בסתיו הנוכחי בכאן 11: "קופה ראשית" תחזור לעונה חמישית ב-12 בנובמבר, ובאותו יום תשוב גם "מועדון הסטנדאפ" לעונה שנייה.

איל קיציס אייל ארץ נהדרת. קשת 12, צילום מסך
אייל קיציס ב"ארץ נהדרת"/צילום מסך, קשת 12

קשת 12

"מאסטר שף - נבחרת החלומות" (עלה בתחילת אוקטובר)
המשך עונת האולסטארס של ריאליטי הבישול. העונה נעדרים השופטים חיים כהן, ישראל אהרוני ואייל שני אך הצטרפו השופטים מיכל אנסקי, יובל בן נריה ואבי ביטון ולצדם רותי ברודו. במסגרת התוכנית, 11 מתמודדים מעונות קודמות יקבלו הזדמנות שנייה לחזור אל המטבח בניסיון להשיג את הניצחון שחמק מהם בפעם הקודמת.

"בקרוב אצלי"
עדי חבשוש מגלמת את דסי טולדנו, מפיקת חתונות מסורה ומצליחה עם אהבה לריקוד, ה"רווקה ללא" האחרונה מבין חברותיה, שרוצה משפחה ומחפשת את האחד. אלא שלפתע, משום מקום, יפלו עליה... ארבעה: חברה הטוב מהילדות אסי (תומר קאפון), מלך הנשף מהתיכון חן (אושרי כהן), האקס יוראי (תמיר בר) שהוא גם אמן מיוסר, ובחור אירופאי מסתורי ומקסים בשם אלכס (רוני הרמן). אז מי יהיה האחד שיזכה בלבה? עוד מככבים: שירה נאור, אורנה בנאי, שי אביבי, בן יוסיפוביץ, יעל שרוני ונועה יהודאי. יוצר ותסריטאי: אורי גרוס. יוצרים: תמרה סלם, יואב צפיר, טמירה ירדני ותמר מרום. בימוי: איתן צור.

"הראש"
סדרת מתח וריגול חדשה על ראש שב"כ (יהודה לוי) שמתמודד עם הרגע המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים: ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון מובילה לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו. "הראש", שנמכרה עוד לפני שידורה לנטפליקס העולמית, תעסוק בעולם של קץ הפרטיות וביכולת של גורמים עוינים, לצד המדינה ומוסדותיה - לפרוץ לכל מכשיר טלפון נייד, מצלמה או מחשב, ולרגל אחרי הסודות הכי כמוסים שלנו. לצד יהודה לוי, מככבים יעל אלקנה, אושרי כהן, מלי לוי, אמיר בנאי, אימרי ביטון, גיא עמיר, אור בן מלך, תיקי דיין ולונא מנסור. יוצרים: רון לשם, דניאל אמסל, עמית כהן ואופיר לובל (שגם ביים).

עוד בעונת הסתיו בקשת 12: עונות חדשות ל"עובדה", "בייבי בום", "ארץ נהדרת", "הכוכב הבא" ו"חתונה ממבט ראשון".

משחקי השף, רשת 13, 5 באוגוסט 2024. רשת 13, צילום מסך, עיבוד תמונה
"משחקי השף"/עיבוד תמונה, רשת 13, צילום מסך

רשת 13

"אהבה חדשה" - עונה 4
עונה רביעית לריאליטי ההיכרויות בהנחיית מאיה ורטהיימר. גם בה ייכנסו רווקים ורווקות למתחם מגורים ברחוב נחלת בנימין בתל אביב על מנת למצוא אהבה. הם יפגשו דייט אופציונלי, שיעבור לגור איתם בדירה ל-72 שעות. בתום שלושת הימים יהיה על כל רווקה או רווק להחליט: האם להמשיך עם בן או בת הזוג לשלושה ימים נוספים, או להיפרד ולהמשיך בחיפושים.

"פטריק"
דרמת פשע חדשה בכיכובו של שלום אסייג, המגלם את פטריק, עבריין בכיר שקם למציאות חדשה לאחר ששרד ניסיון חיסול. הוא מתעורר אחרי ששכב בקומה במשך חצי שנה כשהוא לא זוכר דבר מחייו הקודמים ולא יודע מי ניסה לחסל אותו, מי בעדו ומי נגדו. לצד אסייג משחקים יובל סגל, אגם רודברג, יעל אבוקסיס, שלומי קוריאט, אורי קומאי, יגאל עדיקא, לינור אברג'יל, אייל רוזלס, דני A ועדי אלון.

"משחקי השף"
המשך העונה השביעית. לאחר שלב האודישנים ב"משחקי השף", הנבחרות של השפים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית יתמודדו אחת נגד השניה באתגר קולינרי אחר. את המנות שהנבחרות הכינו יטעמו אורחים מיוחדים שיחליטו איזה נבחרת ניצחה ומי מהנבחרות תאלץ להיפרד מאחד המתמודדים.

"אבודים" עם צופית גרנט
המשך העונה ה-17 של התכנית הוותיקה, עם סיפורים על אנשים המחפשים את קרוביהם ברחבי העולם. והפעם - ביוון וברוסיה.

"הישרדות"
עונה חדשה לריאליטי ובה לראשונה צמדים של בני משפחה מגיעים לאי להצטרף למשחק.

"המקור"
תכנית התחקירים "המקור" בהגשת רביב דרוקר תשוב בקרוב לעונה חדשה. מירי רגב, הקליטי כסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully