"מודי": סרט מעורר השראה על תשוקה אינסופית לחיים ולאמנות
אחרי "צורת המים" ו"פדינגטון 2" מגיע סרט נוסף עם סאלי הוקינס, והפעם הוא דרמה ביוגרפית על סיפורה הלא שגרתי של הציירת מוד לואיס. הצפייה בה מעט מתישה, אבל שווה את ההשקעה
אחרי "צורת המים" ו"פדינגטון 2" מגיע סרט נוסף עם סאלי הוקינס, והפעם הוא דרמה ביוגרפית על סיפורה הלא שגרתי של הציירת מוד לואיס. הצפייה בה מעט מתישה, אבל שווה את ההשקעה
הסרט הענק שאליו התנקז עשור של סרטי מארוול הבטיח הרבה, ולשם שינוי גם קיים. האחים ג'ו ואנתוני רוסו שולטים ביד רמה על עשרות דמויות וקווי עלילה, ומספקים אקשן נפלא ומרהיב. לצדם התסריט החכם והמפתיע שוזר טרגדיה והומור בחוויה שעושה כבוד למונח "שובר קופות"
"מרגישה פצצה" הוא שם שגדול בכמה מספרים על הקומדיה החדשה והבינונית של איימי שומר. אבל למרות כל החסרונות, יש בסרט הזה משהו ובהחלט מהנה לצפות בו. הוא לא מפציץ, אבל לגמרי סבבה
אמנם הוא יותר אוסף של מערכונים מאשר סרט שלם ואחיד, ובכל זאת יש ב"סטלין מת" שלושה רגעים גדולים, ובעיקר נורת אזהרה אחת ומהבהבת שכל העולם צריך לשים אליה לב
סרטו של ריצ'רד לינקלייטר על שלושה לוחמים בוייטנאם שמתאחדים כדי לקבור את בנו של אחד מהם, נושא עמו אמנם מסרים על הבנאליות של המוות, חוסר התוחלת במלחמה וקדושת החיים, אבל אלה משתלבים נפלא בחבורה הנהדרת שנבנית על המסך וביחסים בינה ובין העולם שסביבה
למרות שכמעט אין בו דמויות או דיאלוגים, "מקום שקט" הפך להיט עצום בקופות ארצות הברית, ואפשר להבין למה: הסיפור על המשפחה הנדרשת לשמור על דממה כדי להישאר בחיים מצליח למתוח ולסחוף, ויש בו הרבה רבדים מעניינים
"מקום לאהבה" הוא עוד סרט אינדי אמריקאי סתמי שמבזבז את הכישרון של ג'יי קיי סימונס. הדבר היחיד שנזכור ממנו זה את הישראלית לשעבר אודיה רש, שמבססת בו את מעמדה כאחת הצעירות המבטיחות בהוליווד
"מאבדים את זה" אמנם לא מצליח לקרוע מצחוק, אבל התסריט שלו כן משכיל לקרוע לגזרים את הכללים הקלאסיים של ז'אנר סרט נשף הסיום, ולכתוב אותם מחדש באופן מלא העצמה נשית
"בחזרה מטואיצ'י", עם דניאל רדקליף כיוסי גינסברג, אינו סרט גדול - אבל הוא ייצוג קולנועי נדיר ומעניין לחוויית התרמילאות הכה מרכזית כאן, ולכן לא פלא שהפך פה לשובר קופות