בלי חשק, בלי מטרה: "מפלצת של מלון 2" לא נחוץ לאף אחד
אחרי שהמפלצות ובני האדם למדו לכבד אלה את אלה ולחיות בשלום, לא היתה שום הצדקה להמשיך את סרט האנימציה הזה. אבל חוק ההמשכונים ההוליוודי חזק מכל היגיון וכך נותרנו עם הסרט חסר ההצדקה הזה
אחרי שהמפלצות ובני האדם למדו לכבד אלה את אלה ולחיות בשלום, לא היתה שום הצדקה להמשיך את סרט האנימציה הזה. אבל חוק ההמשכונים ההוליוודי חזק מכל היגיון וכך נותרנו עם הסרט חסר ההצדקה הזה
בניגוד לסרטי תלת-ממד אחרים, "אוורסט" מצדיק את השימוש בשיטת הצילום המיוחדת. והוא גם יוציא לכם את החשק לטפס על הרים בזמן הקרוב
סרט ההמשך ל"הרץ במבוך" אפילו לא טורח להסביר את ההיגיון הפנימי שמצדיק את קיומו. זהו אותו אוסף של סצנות מרדף, מדבריות, מאבק ביישות מסתורית וסיום פתוח לסרט הבא. שמישהו יגאל אותנו מהז'אנר הזה
הודות לסצנות מתח ואקשן יעילות, "סיקאריו" הוא אחד מהסרטים שתופסים את הצופים בצוואר ומושכים אותם אל קצה הכיסא. ועוד לא דיברנו על מה שתחשבו לאחר שתסיימו לצפות בו
"ריקי והפלאש", הכישלון הקופתי הנדיר של מריל סטריפ, הוא אכן סרט עתיר חסרונות - אבל שתי סצנות מרגשות להפליא מצדיקות את הצפייה בו
אם אתם חושבים ש"פלאפל אטומי" יהיה מוצלח כמו "מבצע סבתא", כדאי שתחשבו שוב. כי "פלאפל אטומי" הוא רק קומדיה נחמדה שקורסת תחת העומס והציפיות
מה קורה כשכוכב סדרת סרטי האקשן שלכם לא מצליח לבסס לעצמו זהות ומוניטין? מחליפים לו את השם. זה בדיוק מה שקורה ב"טרנספורטר: סכנה מיידית" וזה גרוע
יש גם דברים רעים להגיד על העיבוד של נטלי פורטמן ל"סיפור על אהבה וחושך" של עמוס עוז, אבל אי אפשר לקחת ממנה את תשוקתה הגדולה והאמיתית לספר, למילותיו ולדמויותיו