וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת מייזל המופלאה, כפולים האמריקנית, ויקינגים ולהאלה: מדריך סדרות פברואר 2022

עודכן לאחרונה: 26.2.2022 / 10:32

סדרת הבת של "ויקינגים" מגיעה לנטפליקס, קלטת הסקס של פמלה אנדרסון וטומי לי נגנבת במיני-סדרה חדשה, "להרוג את איב" ו"דברים טובים" באות אל סיומן, הגרסה האמריקנית של "כפולים" ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בפברואר 2022

טריילר למיני-סדרה "פאם וטומי"/הולו/דיסני פלוס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית), וזו שתהיה זמינה בקיץ הקרוב, דיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שלישי, 1 בפברואר 2022

איך לגדל גיבור-על (Raising Dion)
עונה שנייה לדרמה המשפחתית של נטפליקס על ילד שקיבל כוחות-על, ואמו שמנסה להבין איך אמורים לגדל ככה ילד.

המרוץ העולמי לדראג של רופול (RuPaul's Drag Race UK Vs The World)
כן, סדרת בת נוספת ממפעלות המרוץ לדראג של רופול, הפעם כזו שמתחרות בה מתמודדות מכל רחבי העולם. גם כאן מנחה רופול, ולצדו שופטים מישל ויסאג', אלן קאר וגרהם נורטון (חודש לאחר מכן גם ביס).

עוד בוואלה!

בוקרים קשוחים, מורים חבוטים ואיך להפוך לדוש-על: סקירת סדרות חדשות

לכתבה המלאה

רביעי, 2 בפברואר 2022

פאם וטומי (Pam & Tommy)
לילי ג'יימס ("אחוזת דאונטון", "המרדף אחרי האהבה") וסבסטיאן סטן ("הפלקון וחייל החורף", "אני, טוניה") בלתי ניתנים לזיהוי כפמלה אנדרסון וטומי לי, במיני-סדרה שפיתחו אוון גולדברג וסת' רוגן ("סופרבאד") עבור הולו, וביים מישהו שמבין דבר או שניים בהפיכת סיפורים סנסציוניים - קרייג גילספי ("אני, טוניה"). העלילה חוזרת אל שנות התשעים ומתארת כיצד קלטת סקס של השחקנית והרוקר נגנבה והופצה בלי רשותם על ידי צמד מתעשיית הפורנו, בגילומם של ניק אופרמן ורוגן עצמו (בקיץ גם בסטאר/דיסני פלוס).

סאות' פארק
סוף סוף, יותר משנתיים אחרי העונה הקודמת, חוזרת קומדיית האנימציה הנשכנית של קומדי סנטרל עם עונה 25 במספר. שני ספיישלי הקורונה הראשונים נחשבים לעונה 24, וזה לא כזה מופרך בהתחשב בכך שמשך הזמן המצטבר שלהם לא רחוק ממה שנקבל בעונה החדשה, שכוללת רק שישה פרקים (למחרת גם בהוט).

הצד האפל של התשוקה (Dark Desire)
עונה שנייה לדרמת המתח האירוטית של נטפליקס.

חמישי, 3 בפברואר 2022

עיר הרצח (Murderville)
קומדיה מאולתרת בת שישה פרקים של נטפליקס, המבוססת על Murder in Successville הבריטית. וויל ארנט ("בוג'אק הורסמן", "משפחה בהפרעה") מגלם בלש במחלק רצח, שמדי פרק מקבל "שותף" אחר שעוזר לו לפתור פשע. הטוויסט: לשותפים אין טקסט מראש, עליהם לאלתר דיאלוגים ולמצוא את הרוצח על סמך הרמזים והעדויות שייחשפו אליהם. מתארחים קונן או'בריאן, מרשון לינץ', קומייל ננג'יאני, אנני מרפי, שרון סטון וקן ג'ונג.

לגדול בין זאבים (Raised by Wolves)
עונה שנייה לדרמת המד"ב של HBO מקס, על צמד האנדרואידים שמגדל את דור ההמשך של האנושות על כוכב נידח (בהמשך גם ביס).

שישי, 4 בפברואר 2022

חשד (Suspicion)
הגרסה האמריקנית של "כפולים" של קשת הישראלית, שגם הפיקה את הסדרה החדשה עבור אפל טיוי פלוס, בכיכובה של אומה ת'ורמן ("להרוג את ביל", "ספרות זולה"). כאשר בנה של אשת עסקים אמריקאית בולטת נחטף ממלון בניו יורק, החשד נופל במהירות על ארבעה אזרחים בריטים רגילים לכאורה ששהו במלון בלילה המדובר. כשהם מוצאים את עצמם במרוץ חתול ועכבר טרנס-אטלנטי כדי להתחמק מהכוחות המשולבים של סוכנות הפשע הלאומית וה-FBI ולהוכיח את חפותם, מתברר שלא ניתן לסמוך על כולם. מי באמת עומד מאחורי החטיפה המסתורית, ומי רק אשם בכך שהיה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון? מלבד ת'ורמן מונה הקאסט גם את קונאל נייאר ("המפץ הגדול"), נואה אמריך ("האמריקנים"), אליזבת הנסטרידג' ("סוכני שילד") ואחרים. שני הפרקים הראשונים עולים בשלב הראשון, ולאחר מכן שאר השישה בשידור שבועי.

ריצ'ר (Reacher)
סדרת מתח חדשה של אמזון פריים וידאו על פי ספריו של לי צ'יילד על קורותיו של ג'ק ריצ'ר, בעונה שמבוססת על הספר "כסף קטלני". כשקצין המשטרה הצבאית המשוחרר ג'ק ריצ'ר נעצר בגין רצח שלא ביצע, הוא מוצא את עצמו בליבה של קנוניה קטלנית הגדושה בשוטרים מושחתים, אנשי עסקים מפוקפקים ופוליטיקאים תככנים. בעזרת תבונתו בלבד עליו לפענח מה קורה במרגרייב, ג'ורג'יה.

פאט טיוסדיי: עידן קומדיות ההיפ-הופ (Phat Tuesdays)
סדרה תיעודית חדשה של אמזון פריים וידאו. במילותיהם של אנתוני אנדרסון, טיפאני האדיש, סטיב הארווי, רג'ינה קינג ועוד, הסדרה מגוללת סיפור לא ייאמן על אדם אחד, גאי טורי, שהזיז הרים כדי להשיק ערב סטנד-אפ שכולו שחור ב"קומדי סטור". מה שהחל כניסוי בלוס אנג'לס של שנות ה-90, הפך למצע גידול של הקומיקאים הגדולים ביותר כיום, והעניק לקולם של השחורים את תורם על הבמה.

מגנוליות מופלאות (Sweet Magnolias)
עונה שנייה לדרמה ההולמרקית של נטפליקס, העוקבת אחר החברות הטובות מאדי, הלן ודיינה סו בעודן תומכות זו בזו ומתמודדות עם מערכות יחסים, משפחה וקריירה בעיירה הדרומית הקטנה סרניטי.

ראשון, 6 בפברואר 2022

The Curse
קומדיית פשע חדשה של ערוץ 4 הבריטי, המתרחשת בלונדון בתחילת שנות ה-80 ועוקבת אחר כנופיית נוכלים קטנים חסרי תקנה, שטיפשותם וכושר השיפוט העלוב שלהם מביאים אותם להסתבך באחד ממעשי שוד הזהב הגדולים בהיסטוריה.

Power Book IV Force
סדרת בת חדשה נוספת של "כוח", שבמסגרתה טומי איגן עוזב את ניו יורק מאחור ומתכנן להתמודד עם שיקגו, תוך שהוא משתמש במעמד האאוטסיידר שלו כדי לשבור את כל החוקים המקומיים ולשכתב אותם, במסעו להפוך לסוחר הסמים הגדול ביותר בעיר.

שני, 7 בפברואר 2022

אבק כוכבים (Starstruck)
עונה שנייה לדרמה הקומית הבריטית החמודה של ה-BBC, שיצרה רוז מטפאו ובכיכובה, על צעירה מלונדון שחברה לסטוץ עם גבר שהתברר ככוכב קולנוע (למחרת גם ביס והוט).

שלישי, 8 בפברואר 2022

This Is Going To Hurt
קומדיה חדשה של ה-BBC על פי הספר הנהדר באותו שם, שיצא לאור בעברית (וגם המשכו) בהוצאת הכורסא/מודן, תחת השם "זה הולך לכאוב". אדם קיי, בעברו רופא שלאחר מכן פרש העלה את התנסויותיו המצחיקות מאוד בלימודי הרפואה לכדי ספר מצליח מאוד, יצר גם את הסדרה הזו שעוקבת אחר בן דמותו, בגילומו של בן ווישו ("שערורייה אנגלית מאוד", סרטי ג'יימס בונד), בעודו מנסה להשאיר את הראש מעל המים כסטאז'ר ולאחר מכן מתמחה תחת שירות הבריאות הלאומי הבריטי.

רביעי, 9 בפברואר 2022

Disenchantment
עונה רביעית לסדרת האנימציה של נטפליקס ממאט גריינינג, יוצר "משפחת סימפסון" ו"פיוצ'רמה", שמשום מה בחרו לא לתרגם את שמה לעברית.

Fairview
קומדיית אנימציה חדשה של קומדי סנטרל בהפקת סטיבן קולבר והאנשים שיצרו את "קריקטורה של נשיא", שכמוה עוסקת בנושאים אקטואליים. הפוליטיקה הלאומית גורמת לדרמה משוגעת בעיירה הקטנה פיירוויו, המתאפיינת בשתייה מרובה, ריבים בחניון המרכול והשתנה בפומבי - כל זה מבעד לעיניה של קלי סמפסון, נערת מסיבות שהפכה לראשת העיר הפרגמטית.

חמישי, 10 בפברואר 2022

עד שהחיים יפרידו בינינו (Until Life Do Us Part)
דרמה קומית רומנטית של נטפליקס תוצרת פורטוגל. שלושה דורות של משפחה אחת חיים יחד בווילה חלומית ומנסים לתמרן בין עסק תובעני של ארגון חתונות ובין המשברים האישיים שלהם.

Magpie Murders
דרמת פשע חדשה בת שישה פרקים של בריטבוקס על פי הספר באותו שם של אנתוני הורוביץ (ספרי "אלכס ריידר"). סוזן ריילנד היא העורכת של סופר ספרי המסתורין הידוע לשמצה והמצליח אלן קונווי. כשהיא מקבלת כתב יד לא גמור שלו, הכולל את הבלש הפופולרי ביותר שלו אטיקוס פונד, היא מתחילה לעבוד עליו בלי לדעת שהוא ישנה את חייה לנצח. מככבים בין היתר לזלי מנוויל ("סודות ושקרים"), דניאל מייז ("בשירות החוק") וקונלת' היל (ואריס מ"ממשחקי הכס").

Fear Index
דרמה בריטית חדשה של סקיי על פי הספר באותו שם של רוברט האריס (שבעברית יצא תחת השם "מדד הפחד" בהוצאת כנרת זמורה-דביר). ג'וש הארטנט ("פרל הארבור") מככב כדוקטור אלכס הופמן, שנחשב לאגדה במעגלים הפנימיים של אילי ההון. תוכנת המחשב שפיתח מנתחת רגשות אנושיים וחוזה תנודות בשוקי ההון בדייקנות על־טבעית, ובהתאם קרן הגידור שלו מרוויחה מיליארדים. אבל כשיום אחד נפרצת מערכת האבטחה של ביתו, טלטלת שווקי ההון הצפויה מעמידה את הכלכלה הגלובלית כולה בסכנה. אל מול מחול שדים של פרנויה ואלימות, נאלץ הופמן להתעמת עם אויב מסתורי, מחושב ונטול עכבות.

שישי, 11 בפברואר 2022

להמציא את אנה (Inventing Anna)
הסדרה השנייה של שונדה ריימס במסגרת החוזה עתיר האפסים שלה עם נטפליקס (קדמה לה "ברידג'רטון" המלבבת) היא גם הראשונה שריימס תכתוב ותנהל בעצמה. הסיפור האמיתי על אנה דלבי, יורשת הון גרמנייה מזויפת, שהשתחלה בכזבים אל העילית של החברה הניו יורקית. תכל'ס זה נשמע קצת כמו הסבוניה "נקמה" בכיכובה של אמילי ואן קאמפ, שהקדימה את הסיפור האמיתי, ובעצמה התבססה בחופשיות על "הרוזן ממונטה כריסטו". ג'וליה גארנר האהובה מ"אוזרק" מככבת בתפקיד הראשי, ומלבדה גם אנה קלאמסקי ("Veep") ולאברן קוקס ("כתום זה השחור החדש").

האהבה היא עיוורת (Love Is Blind)
עונה שנייה וחדשה ללהיט הריאליטי של נטפליקס, על נשים וגברים ללא זוגיות שמחפשים אהבה ומתארסים עוד לפני שהם נפגשים. ניק ו-ונסה לאשיי מנחים, וכמו בפעם הקודמת הפרקים יעלו בשלושה מקבצים מדי שבוע.

טוי בוי (Toy Boy)
עונה שנייה וחדשה לדרמת הפשע הספרדית של נטפליקס, על אודות חשפן שנידון למאסר על רצח בעלה של המאהבת שלו. אחרי שריצה שבע שנות מאסר והשתחרר מהכלא, יצא להוכיח את חפותו ולנקום במאהבת.

Dollface
עונה שנייה לסדרה הקומית של הולו בכיכובה של קאט דנינגס, שמגיעה מעל שנתיים אחרי קודמתה.

ראשון, 13 בפברואר 2022

Bel-Air
במסגרת התחיות הבלתי נגמרות של להיטי עבר, מגיע אל שירות הסטרימינג פיקוק יציר הכלאיים המוזר הזה - חידוש דרמטי ל"הנסיך המדליק מבל אייר", שלפי הטריילר השיל מעצמו את כל החן והקלילות של המקור. את הסיפור אתם כבר מכירים משיר הפתיחה האיקוני של המקור: חייו של נער שחור שגדל בשכונה ענייה במערב פילדלפיה, מתהפכים על פניהם כשהוא נשלח לגור בבית דודו ומשפחתו העשירים בבל אייר, לוס אנג'לס. עונה שנייה כבר הוזמנה.

המתים המהלכים
דרמת הזומבים של AMC ממשיכה את מסעה הארוך אל סופה, עם החלק השני מתוך שלושה של העונה האחרונה (ב-21 בפברואר גם ביס).

שני, 14 בפברואר 2022

מסירות: סיפור על אהבה ותשוקה (Devotion, a Story of Love and Desire)
דרמה איטלקית חדשה של נטפליקס. חיי נישואים מאושרים לכאורה מתחילים להתפורר כשהנאמנות של הבעל מוטלת בספק, ושני בני הזוג מתפתים לרעות בשדות זרים.

כמו דג זהב (Fishbowl Wives)
דרמה יפנית חדשה של נטפליקס, המבוססת על מנגה מאת קורוסאווה ר'. שש נשים שכלואות בחיי נישואין אומללים באותו בניין דירות יוקרתי מוצאות נחמה בזרועותיהם של גברים אחרים.

State of the Union
הסופר ניק הורנבי והבמאי סטיבן פרירס (שעבדו ביחד על העיבוד הקולנועי ל"נאמנות גבוהה") חוזרים עם עונה שנייה לסדרה הקומית הייחודית של ערוץ סאנדנס האמריקני, עם סיפור חדש, דמויות חדשות וזוג חדש בתפקידים הראשיים במקום רוזמונד פייק ("נעלמת", "מחזור כישור הזמן") וכריס אודאוד ("תפוס את שורטי", "צוות איי טי") שכיכבו בעונה הראשונה. אל נעליהם נכנסים פטרישה קלארקסון ("חפצים חדים") וברנדן גליסון ("מר מרצדס"), כבני זוג נשואים שיושבים לשתות ביחד בבית קפה לפני שימשיכו אל פגישת הייעוץ הזוגי השבועית שלהם.

חמישי, 17 בפברואר 2022

ולאנדר הצעיר (Young Wallander)
עונה שנייה לדרמה הבלשית הבריטית/שבדית של נטפליקס, המגוללת את קורותיו המוקדמים של הבלש הספרותי השבדי קורט וולאנדר, שהגה הנינג מנקל.

שישי, 18 בפברואר 2022

ניתוק (Severance)
מותחן חדש של אפל טיוי פלוס בכיכובו של אדם סקוט ("מחלקת גנים ונוף", "שקרים קטנים גדולים"), המגלם את מארק, מנהל צוות ב"לומון תעשיות", שעובדיו עוברים הליך יוצא דופן: זכרונותיהם עוברים הפרדה מלאה בין העבודה לחייהם האישיים. הניסוי הנועז הזה ב"איזון בין עבודה לחיים" מוטל בספק כאשר מארק מוצא את עצמו במרכזה של תעלומה מפותלת, שתיאלץ אותו להתעמת עם הטבע האמיתי של עבודתו, כמו גם של עצמו. הקאסט המכובד כולל גם את ג'ון טורטורו ("המזימה נגד אמריקה", "ליל האירוע"), פטרישה ארקט ("הבריחה מדאנמורה", "התבגרות") וכריסטופר ווקן.

הדילמה של לינקולן (Lincoln's Dilemma)
סדרה תיעודית חדשה בת ארבעה חלקים של אפל טיוי פלוס, הבוחנת מחדש את הנשיא לינקולן כאדם מורכב ואת האירועים שעיצבו את עמדתו המתפתחת לגבי העבדות. השחקן ג'פרי רייט ("ווסטוורלד") מקריין, והשחקנים ביל קאמפ ("ליל האירוע") ולזלי אודום ג'וניור ("המילטון", "הקדושים של ניוארק") מעניקים את קולותיהם ללינקולן ופרדריק דאגלס, בהתאמה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

המופע של קאפהד (The Cuphead Show)
קומדיית אנימציה חדשה של נטפליקס לכל המשפחה, המבוססת על משחק הווידאו המצליח ועוקבת אחר מעלליהם של קאפהד האימפולסיבי ואחיו מאגמן, הנוח להשפעה. טרו ולנטינו ("הטירון") מדבב את קאפהד, וויין בריידי ("של מי השורה הזו בכלל?") מדבב את מאגמן.

חיל החלל (Space Force)
העונה הראשונה של הקומדיה הזו לא הייתה איומה במיוחד, ובכל זאת נרשמה כאחת האכזבות הגדולות של 2020, פשוט כי לנוכח הכוחות העומדים מאחוריה (יצרו אותה גרג דניאלס וסטיב קארל, בהתאמה היוצר והכוכב של "המשרד" האמריקנית) ובחזיתה (קארל עצמו, ליסה קודרו, בן שוורץ, ג'ון מלקוביץ' ורבים אחרים), היא פשוט לא הייתה טובה כמו שהייתה יכולה להיות. אלא שדניאלס ידוע בכך שהסדרות שלו מגיעות לדרך המלך שלהן בעונה השנייה (הדוגמאות הבולטות ביותר הן "המשרד" ו"מחלקת גנים ונוף"), ולכן יש למה לחכות למרות מפח הנפש הראשוני. כזכור, הסדרה של נטפליקס עוסקת בכינונו של חיל חלל אמריקני, עם דמותו של קארל בראשו, והניסיון להציב כוח אמריקני על הירח בשעה שמעצמות זרות מסייעות ביד אחת ומחבלות באחרת.

גברת מייזל המופלאה (The Marvelous Mrs. Maisel)
שנתיים ושלושה חודשים אחרי העונה הקודמת, חוזרת סוף סוף הסדרה המלבבת של אמזון פריים וידאו עם עונה רביעית וחדשה. שני שחקנים מהסדרה הקודמת של איימי שרמן פלדינו, "בנות גילמור", מגיעים לתפקיד אורח בעונה החדשה: קלי בישופ (שהייתה אמילי גילמור) ומיילו ונטימיליה (שהיה ג'ס הפוחז). מלבדם יתארחו העונה גם ג'ייסון אלכסנדר ("סיינפלד"), ריד סקוט ("ויפ") והבמאי ג'ון וולטרס. שמונה פרקים שיעלו במקבצים של שניים מדי שבוע.

ראשון, 20 בפברואר 2022

From
מותחן מדע בדיוני ואימה של רשת הכבלים האמריקנית Epix, בכיכובו של הרולד פרינאו ("אבודים", "אוז"). סיפורה של עיירה מסויטת באמצע ארצות הברית, הלוכדת בה את כל הנכנסים. בעוד התושבים נאבקים לשמור על תחושת נורמליות, להבין מדוע זה קורה ולחפש מוצא, עליהם לשרוד גם את איומי היער שמסביב - כולל היצורים המפחידים שיוצאים החוצה כשהשמש שוקעת. גם עם קטלינה סנדינו מורנו ("מריה הלבנה") ואיאון ביילי ("אחים לנשק"). האחים אנתוני וג'ף רוסו (סרטי "הנוקמים" האחרונים) מפיקים.

שני, 21 בפברואר 2022

The Endgame
דרמת אקשן חדשה של NBC בכיכובה של מורינה בקארין ("דדפול", "פיירפליי") ובהפקת ג'ולי פלק ("יומני הערפד") וג'סטין לין ("מהיר ועצבני"). שודדת בנקים שנשבתה מתכננת שורה של שודים חדשים גם כשהיא מאחורי סורג ובריח, בעוד סוכנת FBI מנסה לסכל את מזימותיה.

All American: Homecoming
סדרת בת לסדרה All American של רשת ה-CW. המקור עוקב אחר נער שחור ומוכשר בפוטבול מאזור עני בלוס אנג'לס, שעובר לגור עם משפחתו של המאמן שלו בבוורלי הילס (כן, לא בשונה ממה שמנסה לעשות הדרמה "בל אייר"). הספין-אוף עוקב אחר דמותה של סימון היקס (ג'פרי מאיה), שמתחילה ללמוד בקולג' יוקרתי לשחורים ומייחלת להצטיין בטניס.

רביעי, 24 בפברואר 2022

שלג צח (Snowfall)
עונה חמישית לדרמת הפשע של FX שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה"), המתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80 ובמרכזה מגפת הקוקאין והקראק, וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום (בהמשך גם ביס).

חמישי, 25 בפברואר 2022

חוק וסדר
12 שנים אחרי שהסתיימה, בזמן שסדרת הבת שלה ("מדור מיוחד") ממשיכה לשגשג ולהניב צאצאים ("פשע מאורגן"), חוזרת דרמת הפשע של דיק וולף שהתחילה הכל. כזכור, הפורמט שלה מחלק כל פרק לשניים - אחד שמוקדש למלאכת המשטרה ושני שמוקדש לעבודת הפרקליטות, בעודה מנסה להרשיע את האדם שנתפס בחלק הראשון. מהסדרה המקורית חוזרים סם ווטרסון בתפקיד התובע ג'ק מקאבוי ואנתוני אנדרסון בתפקיד הבלש קווין ברנרד. נוסף להם מצטרפים קמרין מנהיים ("הפרקליטים"), יו דנסי ("חניבעל") וג'פרי דונובן ("סוכן מחוק", "פארגו 2"). כמו כל שאר הסדרות בזכיון, גם זה קורה ברשת NBC.

שישי, 25 בפברואר 2022

ויקינגים: ולהאלה (Vikings: Valhalla)
סדרת המשך בנטפליקס ל"ויקינגים" שעלילתה מתרחשת מאה שנים אחרי אירועי הסדרה המקורית, כאשר דור חדש של גיבורים אגדיים קם כדי לגבש את גורלו ולעשות היסטוריה. על הסדרה אמון ג'ב סטיוארט, שכתב את הסרטים "מת לחיות" ו"הנמלט", וב-2020 עמד מאחורי המיני-סדרה "המשחרר: מבצע אוולאנש", אף היא בנטפליקס.

שוב בת 15 (Back to 15)
דרמת נעורים ופנטזיה ברזילאית של נטפליקס. אניטה בת ה-30 לא מרוצה מחייה ומגלה במקרה דרך לחזור לגיל 15. האם תצליח לשכתב את עברה?

בית משפט לנוער (Juvenile Justice)
דרמה משפטית קוריאנית חדשה של נטפליקס. שופטת קשוחה מטפלת בתיקים מורכבים בבית משפט לנוער וצריכה להלך על החבל הדק שבין סלידתה מנוער עבריין לבין דעותיה הנחרצות בנושא צדק וענישה הולמת.

ראשון, 27 בפברואר 2022

כנופיית ברמינגהם (Peaky Blinders)
מעל שנתיים וחצי אחרי קודמתה, סוף סוף מגיעה העונה השישית והאחרונה של סדרת המאפיונרים הבריטית התקופתית (ב-8 באפריל גם בנטפליקס).

להרוג את איב
דרמת המתח הקומית של BBC אמריקה, בכיכובן של סנדרה או וג'ודי קומר, חוזרת בעונה רביעית ואחרונה. מדי עונה מתחלפת שואוראנרית, והפעם זוהי לורה ניל, שעד כה נמנתה על צוות הכותבים בסדרה, וכן כתבה עבור "יומן השומן", "חינוך מיני" וסדרות נוספות (למחרת גם גם בהוט).

Super Pumped: The Battle for Uber
סדרת אנתולוגיה חדשה של רשת הכבלים שואוטיים, שמדי עונה מגוללת סיפור אחר על רגע מפתח אחד בהיסטוריה העסקית. בעונה הראשונה: ג'וזף גורדון-לויט, קייל צ'נדלר ואומה תורמן מככבים בעיבוד דרמטי לסיפור האמיתי מאחורי עלייתו ונפילתו המטאורית של מייסד אובר, טראוויס קלניק. בעזרתם של איש ההון סיכון ביל גרלי וחברת ההנהלה אריאנה הפינגטון, קלניק הופך את הסטארט-אפ הטרי לכדי ענקית שמגלגלת מיליארדי דולרים. אבל לכל עלייה יש מחיר. גם עם אליזבת' שו וקרי בישה.

שני, 28 בפברואר 2022

החברה הגאונה
עונה שלישית לדרמה האיטלקית של HBO על פי "הסיפור של מי שברחו ומי שנשארו" של אלנה פרנטה, בהתבסס על הספר השלישי בסדרה, "הסיפור של שם המשפחה החדש", שממשיך לעקוב אחר סיפור חברותן ההפכפכה של אלנה ולילה בשנות השישים באיטליה (ב-8 במרץ גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

דברים טובים (Better Things)
עונה חמישית ואחרונה לדרמה הקומית של פמלה אדלון ב-FX. שני הפרקים הראשונים משודרים ברצף, השאר מדי שבוע (בהמשך גם ביס).

עוד ביס בפברואר 2022: חקירה במצולות (Vigil), בי פלוס, בשירות החוק, ליל המכשפות, המרוץ לדראג של רופול + הכל בחוץ, שיקגו Fire עונות 4-5, NCIS לוס אנג'לס 9, בוגרת כזה 4 ב', אחוות הזברה ועוד.

עוד בהוט בפברואר 2022: המורה, ג'ון אוליבר, חיים מושלמים, שיקגו PD ועוד.

עוד בסלקום טיוי בפברואר 2022: קוברה, קוד 404, בקו האש (Bulletproof), סוכן חשאי 2, תושב חוץ 1, קונדור 2, שחור כזה 4-6, תחנה 19 עונות 1-3 ועוד.

עוד בפרטנר טיוי בפברואר 2022: וונטוורת' 2, תחנה 19 עונות 1-3 ועוד.

עוד בנטפליקס בפברואר 2022: אחד מאיתנו משקר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully