וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני פלוס, הבנים, כנופיית ברמינגהם, אקדמיית המטרייה: מדריך סדרות יוני 2022

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 10:42

הפיקי בליינדרז מגיעים אל סוף דרכם, גיבורי העל של "הבנים" ו"אקדמיית המטרייה" שבים, "בורגן", "ווסטוורלד", "עבור כל האנושות" ו"רק רוצחים בבניין" חוזרות, שירות הסטרימינג של דיסני מגיע עם שלל עצום, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה ביוני 2022

טריילר "הבנים" - עונה 3/אמזון פריים וידאו

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית), דיסני פלוס (החל מ-16 ביוני, כולל תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שלישי, 31 במאי 2022

Pistol
מיני-סדרה בת שישה פרקים של FX בהולו, שבוימה כולה על ידי דני בויל, ומתמקדת בשלוש השנים שבהן נוסדה הסקס פיסטולס וכבשה את בריטניה ואת העולם. זהו סיפורה של להקת ילדים רועשים ונטולי עתיד ממעמד הפועלים, שזעזעו את הממסד המשעמם והמושחת עד לליבתו, איימו להפיל את הממשלה ושינו את המוזיקה והתרבות לנצח. הסדרה מבוססת על ספר הזכרונות של סטיב ג'ונס, גיטריסט הלהקה ואחד ממייסדיה, ובין הדמויות שלה, מלבד חברי הלהקה, ניתן למצוא שלל אושיות פאנק ורוק מהתקופה. בין היתר: כריסי היינד, סוזי סו, מלקולם מקלארן ובילי איידול. השחקן האוסטרלי טובי וואלאס ("שיני כלב") מגלם את ג'ונס, ומלבדו כולל הקאסט את דילן לואלין ("נערות דרי"), אמה אפלטון ("המכשף"), מייזי וויליאמס ("משחקי הכס"), תומאס ברודי-סנגסטר ("גמביט המלכה"), טלולה ריילי ("ווסטוורלד") ועוד (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

Tom Swift
ספין אוף של "ננסי דרו", שעוקבת אחר המיליארדר טום סוויפט (או תום, כפי שהוא תורגם בארץ) מהסדרה האם, שבעצמו מבוסס על סדרת ספרי בילוש איקונית. סוויפט הוא ממציא מבריק במיוחד עם משאבים בלתי מוגבלים ועושר בלתי נתפס, שנמשך לעולם של קונספירציות מדע בדיוני ותופעות בלתי מוסברות לאחר היעלמותו המפתיעה של אביו. הוא יוצא למסע לחשיפת האמת, משאיר מאחור את הנוחות של אורח חייו הרגיל, תוך שהוא נלחם כדי להישאר צעד אחד לפני ארגון צללים ששם לו למטרה לעצור אותו.

אמריקה גוט טאלנט (America's Got Talent)
עונה 17 לתחרות הכשרונות (ב-2 ביוני גם בסלקום טיוי).

עוד בוואלה!

מביכים וארכניים: הדבר הכי מפחיד ב"דברים מוזרים 4" הוא מה שהסדרה עשתה לעצמה

לכתבה המלאה

רביעי, 1 ביוני 2022

South Park: The Streaming Wars
ספיישל בלעדי נוסף של "סאות' פארק" בפרמאונט פלוס, כלומר כזה ששוב לא ישודר בישראל בהוט אלא יגיע כאשר שירות הסטרימינג יעשה את דרכו אלינו. הפעם קרטמן מצוי בקרב אדירים עם אמו בשל התנגשות רצונות, בזמן שקונפליקט אפי מתפתח ומאיים על עצם קיומה של העיירה.

חמישי, 2 ביוני 2022

הממשלה - תהילה וכוח (Borgen - Power & Glory)
סיסה בבט קנוסן ובירגיטה יורט סורנסן חוזרות לעונה חדשה של הדרמה הפוליטית זוכת הפרסים מאת אדם פרייס. מחלוקת על נפט בגרינלנד עלולה להפוך למשבר בינלאומי ולחסל את הקריירה של שרת החוץ בירגיטה ניבורג.

האורוויל
דרמת המד"ב הקומית של סת' מקפרליין ובכיכובו, חוזרת אחרי הפוגה ארוכה בת יותר משלוש שנים (ב-11 ביוני גם ביס, וגם בדיסני פלוס כאשר יעלה ב-16 ביוני).

The Midwich Cuckoos
רומן המד"ב הקלאסי של ג'ון ווינדהם, שכבר זכה לעיבודים קולנועיים תחת השם "כפר הארורים", מקבל כעת גרסה טלוויזיונית של רשת סקיי הבריטית בכיכובם של קילי הוז ("שומר הראש") ומקס ביזלי ("חליפות", "הומלנד"). מידוויץ' היא עיירת פרברים שקטה שבה לא קורה הרבה. כלומר, עד לשעות הדמדומים של יום של סוף הקיץ, כאשר כולם בתוך אזור מוגדר של העיירה מאבדים את ההכרה. האירוע המוזר נראה זמני והנפגעים חוזרים להכרה, אבל כל אישה בגיל הפוריות בתוך האזור נכנסה להריון בפתאומיות ובאופן בלתי מוסבר. ככל שילדי התופעה גדלים, מתברר שהם אינם מהעולם הזה.

שישי, 3 ביוני 2022

הבנים (The Boys)
עונה שלישית לסדרת הלהיט הכיפית של אמזון פריים וידאו על גיבורי-על, שחלקם פגומים מאוד מוסרית ואף יותר מזה, ועל החבורה שהתאגדה כדי להפיל אותם (אחד מהם בגילומו של תומר קאפון). ג'נסן אקלס חובר שוב ליוצר הסדרה אריק קריפקי, שאיתו עבד ב"על טבעי", ומצטרף לקאסט בתפקיד סולג'ר בוי - "גיבור העל המקורי" שלחם במלחמת העולם השנייה והפך לגיבור העל הידוען הראשון ולאייקון אמריקאי לאורך עשורים. בנוסף מצטרפות בין היתר לורי הולדן ("המתים המהלכים") וקטיה ווינטר ("אגדות המחר", "סליפי הולו"). שלושת הפרקים הראשונים עולים בבת אחת, וחמשת הנותרים מדי שבוע.

פיזיקל (Physical)
עונה שנייה לסדרת הדרמה של אפל טיוי פלוס בכיכובה של רוז באיירן, המגלמת עקרת בית שהופכת לגורו התעמלות אירובית בשנות השמונים בארצות הברית.

אמא מושלמת (The Perfect Mother)
דרמת מתח צרפתית חדשה של נטפליקס. אם מסורה משוכנעת שבתה החשודה ברצח חפה מפשע, אבל עד מהרה היא מגלה כמה אמיתות מטרידות שמטשטשות את הגבול בין הקורבן לתוקפן.

שני קיצים (Two Summers)
דרמת מתח בלגית חדשה של נטפליקס. מעגל חברים קרוב מתאחד לחופשה מפנקת - עשרות שנים אחרי שאחת מהם נפלה קורבן לתקיפה מינית שביצעו אחרים מהקבוצה.

המסלול הבוער (Floor Is Lava)
עונה שנייה לתוכנית הריאליטי של נטפליקס, במסגרתה קבוצות שונות מנסות לעבור בשלום חדרים שמוצפים לָבה, וכל האמצעים כשרים: קפיצה מכיסאות, היאחזות בווילונות והיתלות בנברשות.

P-Valley
דרמת החשפניות של רשת הכבלים סטארז חוזרת לעונה שנייה.

ראשון, 5 ביוני 2022

פורעי חוק (The Outlaws)
עונה שנייה לדרמת הפשע החמודה של סטיבן מרצ'נט עבור ה-BBC, על קורותיהם של שבעה זרים שעבודות שירות משותפות חיברו ביניהם (בהמשך גם ביס ובהוט).

שני, 6 ביוני 2022

אירמה ופ (Irma Vep)
זוכת האוסקר אליסיה ויקנדר ("הנערה הדנית") מככבת בדרמת האקשן החדשה מבית HBO המבוססת על סרט בעל שם זהה בבימויו של אוליביה אסייאס משנת 1996. מירה היא כוכבת קולנוע אמריקאית המעוניינת לשנות את כיוון הקריירה שלה ולהתנער משערורייות בצהובונים ופרידה מערערת. היא מגיעה לצרפת כדי לככב בתפקיד אירמה ופ בגרסה מחודשת לקלאסיקה של סרט אילם צרפתי בשם Les Vampires. במהלך הצילומים של מותחן הפשע המצמרר, הקווים בין המציאות לדמיון מיטשטשים ומתחילים להתמזג. מירה מתקשה להבחין בין זהותה האמיתית לבין הדמות שאותה היא מגלמת בסרט, ואט אט היא ניצבת על קרקע לא יציבה ולא בטוחה (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

בחשיכה
עונה רביעית ואחרונה לדרמת המתח של ה-CW על צעירה עיוורת שמנסה לפתור תעלומה (ב-8 ביוני גם ביס).

Roswell, New Mexico
עונה רביעית ואחרונה לעיבוד המחודש של ה-CW לסדרת החייזרים-בכדור-הארץ.

שלישי, 7 ביוני 2022

יש לך רבע שעה, עם דיוויד לטרמן (That's My Time With David Letterman)
במסגרת פסטיבל "נטפליקס הוא בדיחה", דיוויד לטרמן מזמין כמה מכוכבי הסטנדאפ העולים והלוהטים ביותר להופיע עם סט ולשבת לשיחה.

בית המשפט (All Rise)
עונה שלישית לדרמה המשפטית, שבוטלה ב-CBS ונושעה על ידי רשת OWN של אופרה ווינפרי. מארג' הלגנברגר ("זירת הפשע") מככבת בסדרה, הבוחנת את כל ההיבטים של מערכת המשפט הפלילי, מהשופטים והמושבעים ועד לתובעים והפקידים (בהמשך גם בסלקום טיוי).

רביעי, 8 ביוני 2022

מיס מארוול (Ms. Marvel)
גיבורת העל הראשונה ביקום הקולנועי והטלוויזיוני של מארוול מגיעה בסדרה חדשה של דיסני פלוס. קמלה קאן היא נערה פקיסטנית-אמריקאית חנונית ממשפחה דתית בניו ג'רזי, שמגלה כי יש לה כוחות על.

פרו ורבו (Baby Fever)
קומדיה דנית חדשה של נטפליקס. רופאת פוריות מפרה את עצמה בזרע של חברהּ לשעבר ברגע של שכרות. עכשיו היא צריכה להסביר את ההיריון ולנסות לזכות מחדש באהבה האבודה.

נופת צופים: מתפללים ושותקים (Keep Sweet: Pray and Obey)
סדרה תיעודית של נטפליקס, הבוחנת את עלייתו של וורן ג'פס בכנסייה הפונדמנטליסטית של ישוע המשיח של קדושי אחרית הימים ואת פשעיו המזעזעים.

חמישי, 9 ביוני 2022

Queer as Folk
גרסה אמריקנית חדשה בשירות הסטרימינג פיקוק לסדרה הבריטית פורצת הדרך מ-1999, "קוויר בעיר" של ראסל ט' דיוויס, שנמנה גם עם מפיקי העיבוד החדש. גם הפעם קבוצת חברים מגוונת, במקרה הזה בניו אורלינס, חווה טרגדיה משותפת ומתמודדת איתה יחדיו. הסדרה הבריטית כבר זכתה לעיבוד אמריקני פופולרי בשנת 2000, "הכי גאים שיש", אבל אין קשר בין הרימייק החדש לגרסה ההיא. ריאן אוקונל ("מיוחד"), פין ארגוס וג'וני סיבילי ("Hacks", "פוזה") הם בין כוכבי הסדרה החדשה, ומלבדם בתפקידי משנה ניתן למצוא את קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה"), אד בגלי ג'וניור ("סמוך על סול") וג'ולייט לואיס ("הצהובות").

שישי, 10 ביוני 2022

עבור כל האנושות (For All Mankind)
הסדרה המעולה של אפל טיוי פלוס חוזרת עם עונה שלישית. דרמת המד"ב מתארת היסטוריה חלופית שבמסגרתה רוסיה היא זו שהקדימה את ארצות הברית במרוץ לחלל, מה ששינה את כל מאזן המלחמה הקרה ואת תוכניות החלל של שתי המדינות. בעונה החדשה, שעלילתה הגיעה לשנות התשעים, גיבורי הסדרה עושים את דרכם אל מאדים.

כנופיית ברמינגהם (Peaky Blinders)
מעל שנתיים וחצי אחרי קודמתה, סוף סוף מגיעה לנטפליקס העונה השישית והאחרונה של סדרת המאפיונרים הבריטית התקופתית.

חיסול ראשון (First Kill)
דרמת נעורים וערפדים חדשה של נטפליקס. כאשר הגיע הזמן שהערפדית המתבגרת ג'ולייט תעשה את החיסול הראשון שלה כדי שתוכל לתפוס את מקומה בקרב משפחת ערפדים עוצמתית, היא מתמקדת בנערה חדשה בעיר בשם קליופי. אבל להפתעתה הרבה של ג'ולייט, קליופי היא ציידת ערפדים, נצר לקוטלים מפורסמים. שתיהן מגלות שלא יהיה כל כך קל להרוג זו את זו, ולמרבה הצער, קל מדי להתאהב. גם עם אליזבת מיטשל ("אבודים").

חיים אישיים (Intimacy)
דרמה ספרדית חדשה של נטפליקס. הקריירה של פוליטיקאית מצליחה נקלעת לסכנה אחרי שסרטון שתיעד את חיי המין שלה ללא ידיעתה מודלף לציבור.

פיירפקס (Fairfax)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של אמזון פריים וידאו, העוקבת אחרי מעלליהם של ארבעה חברים טובים היוצאים למסע בלתי נגמר להשגת כוח והשפעה.

ראשון, 12 ביוני 2022

פני הרוע (Evil)
דרמת האימה של רוברט ומישל קינג ("האישה הטובה", "הטובות לקרב") חוזרת עם עונה שלישית (ב-14 ביוני גם ביס).

Dark Winds
מותחן פסיכולוגי חדש של רשת הכבלים AMC על פי ספרו של טוני הילרמן באותו שם, בכיכובם של זאק מק'למון ("משחקי הכס", "הוקאיי") וריין ווילסון ("המשרד"). במוצב מרוחק של אומת נאואג'ו בשנת 1971, סגן ג'ו ליפורן ממשטרת השבט והסגן החדש ג'ים צ'י מוקפים בפשעים שלכאורה אינם קשורים זה לזה. יחד שני הגברים מתעמתים עם טראומת העבר שלהם כשהם מחפשים רמזים.

Becoming Elizabeth
דרמה תקופתית חדשה של רשת הכבלים האמריקנית סטארז, המתחקה אחר שנות נעוריה של המלכה אליזבת הראשונה משושלת טיודור, מתבגרת יתומה שמסתבכת בפוליטיקה הפוליטית והמינית של בית המשפט האנגלי במסעה להבטחת הכתר. את הגיבורה מגלמת השחקנית הגרמניה אליסיה פון ריטברג ("גאון: אלברט איינשטיין"), ג'סיקה ריין ("פטריק מלרוז", "וולף הול"), טום קאלן ("אחוזת דאונטון") ובלה רמזי (היא ליאנה מורמונט הצעירה והעזה ב"משחקי הכס").

שלישי, 14 ביוני 2022

Miss Scarlet And The Duke
עונה שנייה לדרמת הפשע של ערוץ אליבי הבריטי, המתרחשת בלונדון של התקופה הויקטוריאנית. כאשר אביה של אלייזה סקרלט מת היא נותרה חסרת כל, מלבד נכס אחד: סוכנות הבילוש שלו. מאחר שלאישה בתקופה ההיא אין יכולת לעמוד בחזית העסק, היא גייסה שותף. מככבים קייט פיליפס ("פיקי בליינדרס", "הכתר") וסטיוארט מרטין ("בבילון").

רביעי, 15 ביוני 2022

אידיוט המחמד של אלוהים (God's Favorite Idiot)
השחקנים הנשואים בן פלקון ומליסה מקארתי ("תמי", "הבוס") חוברים לקומדיה חדשה של נטפליקס. קלארק המתוק נראה כמו האדם האחרון שאלוהים היה בוחר כדי להילחם ברוע. כדי להפיץ את הבשורה ולהציל את העולם הוא יצטרך להיעזר בקולגה מהמשרד שהוא דלוק עליה ובחבריו הטובים. פלקון גם יצר את הסדרה.

מלדיווס (Maldivas)
דרמה קומית ברזילאית חדשה של נטפליקס. צעירה עוברת למתחם דיור קהילתי יוקרתי בריו דה ז'ניירו כדי לחקור תעלומה, ופוגשת את דייריו המשונים והמפוקפקים.

שף הברזל: מחפשים את אגדת הברזל (Iron Chef: Quest for an Iron Legend)
גרסה חדשה של נטפליקס לתוכנית הריאליטי - תחרות בישול ברמה גבוהה שבה כוכבים קולינריים מתחרים כדי להגיע לגמר גדול מהחיים ולהתמודד על התואר "אגדת הברזל".

רשת התעתועים: מוות, שקרים והאינטרנט (Web of Make Believe: Death, Lies and the Internet)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס בהפקת רון הווארד ובריאן גרייזר. קונספירציה. הונאה. אלימות. רצח. הווירטואלי יכול להפוך למציאותי מהר מאוד, וכשהרשת חובקת עולם - גם ההשלכות כאלה.

באהבה, ויקטור (Love, Victor)
עונה שלישית ואחרונה לספין-אוף הטלוויזיוני לסרט "באהבה, סיימון", שעוקב אחר שנות ההתבגרות של נער הומו, ויקטור. עם מייקל צ'ימינו, אנה אורטיז ("בטי"), ג'יימס מרטינז ("בית הקלפים") וסופיה בוש ("מגרש ביתי", "שיקגו PD") (למחרת גם בדיסני פלוס בישראל, עם עליית השירות בארץ).

חמישי, 16 ביוני 2022

The Old Man
ג'ף ברידג'ס נאלץ להילחם גם עם סרטן וגם עם קורונה קשה, אבל כל זה לא מנע ממנו לככב בסדרת האקשן החדשה הזו של הולו. הוא מגלם סוכן מודיעין בגמלאות שהופך למטרה לחיסול, מה שמאלץ אותו לחזור אל העולם שהשאיר מאחור. גם בכיכובם של ג'ון לית'גו ("הכתר", "דקסטר") ואיימי ברנמן ("הנותרים"). את הסדרה יצרו ג'ונתן סטיינברג ורוברט לויין, שעומדים מאחורי "מפרשים שחורים" המצוינת והאנדרייטד (בסמוך גם בדיסני פלוס ישראל).

אהבה ואנרכיה (Love & Anarchy)
עונה שנייה לקומדיה הרומנטית השבדית של נטפליקס, על הרומן שנרקם בין יועצת נשואה ואיש מחשבים צעיר.

Players
דן פראולט וטוני יאסנדה, יוצרי "חוליגן אמריקאי" הגאונית, חוזרים עם סדרה מוקומנטרית חדשה, הפעם בפרמאונט פלוס, על רקע עולם הספורט האלקטרוני - תחרויות משחקי וידאו. חבריה של קבוצה תחרותית שכזו הכוללת טירון בן 17 ומקצוען עם 27 שנות ניסיון, חייבים ללמוד לעבוד יחד אם הם רוצים לזכות באליפות לאחר שנכשלו לאורך השנים. שלושת הפרקים הראשונים עולים היום, שאר השבעה בשידור שבועי.

The Lazarus Project
דרמת מדע בדיוני חדשה בת שמונה פרקים של רשת סקיי הבריטית, בכיכובו של באפה אסיאדו ("להרוס אותך"). כשג'ורג' מתעורר יום אחד ומוצא את עצמו חי מחדש יום מלפני חודשים, הוא חושב שהוא יוצא מדעתו. כל ההישגים האחרונים שלו בוטלו, כולל הצלחתו בעבודה ונישואיו לאהבת חייו שרה. והגרוע מכל, נראה שהוא היחיד שהבחין במה שקרה. עד שהוא פוגש את ארצ'י, שמגייס אותו לפרויקט לזרוס - ארגון סודי שרתם את היכולת להחזיר את הזמן לאחור בכל פעם שהעולם נמצא בסכנת הכחדה. את הסדרה יצר ג'ו ברטון, שעומד גם מאחורי "המאבק של קנזו" ("Giri/Haji") המצוינת.

Rutherford Falls
עונה שנייה לקומדיה של מייק שור, יוצר "מחלקת גנים ונוף", "ברוקלין תשע תשע" ו"המקום הטוב", שאיחדה אותו עם אד הלמס, עמו עבד ב"המשרד" - ויש לקוות שהפרקים החדשים יהיו מוצלחים יותר. הלמס מגלם את נייתן רתרפורד, תושב בעיירה הקטנה רתרפורד פולס בצפון מדינת ניו יורק, הגובלת בשמורה אינדיאנית וקרויה על שם משפחתו, שמצא את עצמו ראש בראש מול פרנסי השמורה - וגם מול חברתו הטובה ריגן - כאשר החליטו להסיר פסל היסטורי של אחד מאבות אבותיו. הלמס שותף ליצירת הסדרה בשירות הסטרימינג פיקוק, עם שור ועם סיירה טלר אורנלאס, תסריטאית ממוצא מקסיקני ושבט נבאחו שכתבה והפיקה בין היתר לסדרות כמו "ברוקלין תשע תשע" ו"הכל לטובה". צוות הכותבים מונה את מספר הכותבים ממוצא ילידי הכי גדול בתולדות הטלוויזיה האמריקאית - חמישים אחוז מהתסריטאים. מלבד הלמס מככבים ג'אנה שמידינג, קומיקאית משבט הלקוטה, וגם מייקל גריהיהס ("אימת המתים המהלכים") ודסטין מיליגן ("שיט'ס קריק").

שישי, 17 ביוני 2022

הקיץ שבו הפכתי ליפה (The Summer I Turned Pretty)
אחרי ההצלחה הגדולה בנטפליקס לסרטי "לכל הנערים שאהבתי", אמזון פריים וידאו מעבדת את טרילוגיית הספרים הראשונה של הסופרת ג'ני האן, הפעם לכדי סדרה. מדי קיץ נוסעות בלי ומשפחתה לבית החוף של פישר בקאזינס. כל קיץ אותו הדבר. עד שבלי חוגגת 16. מערכות יחסים יעמדו למבחן, אמיתות כואבות ייחשפו, ובלי תשתנה לעד. זהו קיץ של אהבה ראשונה, שברון לב ראשון והתבגרות - זה הקיץ שבו היא הפכה ליפה.

האגם (The Lake)
קומדיה חדשה של אמזון פריים וידאו, בכיכובם של ג'ורדן ג'באריס ("אורפן בלאק") וג'וליה סטיילס ("10 דברים שאני שונאת אצלך"). לאחר שחזר מחו"ל בעקבות פרידה מבן זוגו מזה שנים, ג'סטין מתכנן להתחבר לבתו המתבגרת שמסר לאימוץ. התוכניות שלו ליצור זכרונות חדשים עם בתו בקוטג' המשפחתי, משתבשות כשהוא מגלה שהוריו השאירו את המקום לאחותו החורגת המושלמת, מייזי-מיי.

אתם לא מכירים אותי (You Don't Know Me)
מיני-סדרת הדרמה של ה-BBC מגיעה לנטפליקס. גבר העומד למשפט על רצח מפטר את עורך הדין שלו במהלך התיק, לטובת ייצוג עצמו בבית המשפט. הוא מחליט לנטוש את גרסת האירועים שנאמר לו שתהיה לטובתו, ובמקום זאת מציג גרסה משלו לאירועים, וחושף כיצד אזרח שומר חוק מופלל ברצח. סמואל אדוונמי ("המשמר", "אנג'לה בלאק") מככב.

היא (She)
עונה שנייה לדרמת המתח ההודית של נטפליקס, על שוטרת ביישנית שמתחזה לזונה כדי להפליל מנהיג של קרטל סמים.

ראשון, 19 ביוני 2022

ממלכת החיות
העונה השישית והאחרונה של דרמת הפשע של TNT. מורן אטיאס מצטרפת לקאסט (ב-23 ביוני גם בסלקום טיוי ובפרטנר טיוי).

Flatbush Misdemeanors
עונה שנייה לקומדיה של רשת הכבלים שואוטיים, על שני חברים שמנסים לחיות את חיי היום יום שלהם בשכונת פלאטבוש שבברוקלין.

שלישי, 21 ביוני 2022

Motherland: Fort Salem
עונה שלישית ואחרונה לדרמה העל-טבעית של רשת הכבלים פריפורם. במציאות חלופית שבמסגרתה מכשפות אכן חיו בהיסטוריה של ארצות הברית, וכעת בהווה הפכו לחיילות הכי מזרות אימה של האומה, הן רותמות את כוחותיהן כדי להילחם באיומי טרור (בהמשך גם בדיסני פלוס).

העתיד (The Future of)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס שבוחנת תחזיות מפתיעות על מציאות רבודה, טכנולוגיה לבישה ועוד חידושים שישפיעו על חיינו בעתיד.

רביעי, 22 ביוני 2022

אקדמיית המטרייה (The Umbrella Academy)
עונה שלישית לסדרה של נטפליקס המבוססת על הקומיקס שיצר ג'ררד וויי, סולן להקת מיי כמיקל רומנס, על קורותיה של משפחת גיבורי-העל עתירת החיכוכים. בין היתר מככבים טום הופר ואליוט פייג', לשעבר אלן, וגם דמותו בסדרה תצא מהארון כטרנסג'נדר.

מתחשלים (Snowflake Mountain)
סדרת ריאליטי בריטית חדשה של נטפליקס. פריבילגים חסרי תקנה או מפונקים שפשוט זקוקים לקצת אהבה קשוחה? עשרה צעירים יוצאים אל הטבע בלי רשת הביטחון של הוריהם.

חמישי, 23 ביוני 2022

The Bear
קומדיה חדשה של FX בהולו, העוקבת אחר כרמן "כרמי" ברזאטו (ג'רמי אלן ווייט, הוא ליפ מ"חסרי בושה"), שף צעיר מעולם הגורמה, שמגיע הביתה לשיקגו כדי לנהל את חנות הכריכים המשפחתית שלו לאחר מותו הטראגי של אחיו. במרחק של עולם שלם ממה שהוא רגיל אליו, כרמי חייב לאזן את המציאות מוחצת הנשמה של בעלות על עסקים קטנים, צוות המטבח החזק והסורר שלו ומערכות היחסים המשפחתיות המתוחות שלו, והכל תוך התמודדות עם ההשפעה של התאבדות אחיו. גם עם אבון מוס-בכרך ("בנות"), איו אדבירי (זו שהחליפה את ג'ני סלייט כקולה של מיסי ב"פה גדול"), אבי אליוט ("סאטרדיי נייט לייב") ואחרים. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת (בהמשך גם בדיסני פלוס).

מלכה (Queen)
דרמה אינטימית פולנית חדשה של נטפליקס. חייט ודראגיסט פריזאי ידוע חוזר לעיר הולדתו בפולין אחרי עשרות שנים כדי להתפייס עם בתו.

שישי, 24 ביוני 2022

שלל (Loot)
מאיה רודולף הנפלאה חוזרת לשתף פעולה עם היוצר אלן יאנג אחרי "לנצח", לטובת סדרה קומית חדשה של אפל טיוי פלוס, שבתקווה תהיה מוצלחת יותר. למיליארדרית מולי נובאק יש חיים חלומיים, עם מטוסים פרטיים, אחוזה רחבת ידיים ויאכטת-על - כל מה שלבה חפץ. אבל כשבעלה מזה 20 שנה בוגד בה, היא מאבדת שליטה בפומבי והופכת לחומר עבור הצהובונים. היא מגיעה לתחתית כשהיא מגלה להפתעתה כי יש לה קרן צדקה. זו מנוהלת על ידי סופיה סלינס הקשוחה (מיכאלה ג'אה רודריגז, "פוזה"), המתחננת בפני מולי להפסיק לייצר עיתונות גרועה. בעזרתה ובעזרת צוות מסור, מולי יוצא למסע של גילוי עצמי, ומבינה שאולי עליה להעניק לאחרים כדי להעניק גם לעצמה.

האדם נגד הדבורה (Man Vs Bee)
זוכה הבפט"א רואן אטקינסון ("מר בין"), מככב בקומדיה כמעט-אילמת חדשה של נטפליקס, על היריבות של דייר עם דבורה. טרבור הוא אב מגושם ששומר על אחוזה יוקרתית ומנסה להביס דבורה ערמומית - אבל הוא רק גורם לעוד ועוד בלגן. אטקינסון יצר את הסדרה עם וויליאמס דיוויס, תסריטאי סרטי "ג'וני אינגליש" שבכיכובו.

בית הנייר: קוריאה (Money Heist: Korea - Joint Economic Area)
גרסה דרום-קוריאנית ללהיט הענק של נטפליקס, אף הוא באותו שירות סטרימינג. אתם מכירים את הסיפור: חבורת גנבים משתלטת על המטבעה של קוריאה המאוחדת ולוקחת בני ערובה. המשטרה חייבת לעצור אותם ואת המוח האפל שעומד מאחורי התקרית כולה. ההבדל בין המקור לחידוש הוא שמשום מה העלילה הפעם מתרחשת בעולם שבו קוריאה הדרומית והצפונית עומדות בפני איחוד מחודש. שישה פרקים ראשונים עולים היום, שישה נוספים בהמשך השנה.

קלואי (Chloe)
מיני-סדרת מתח של אמזון פריים וידאו בהפקה משותפת עם ה-BBC, בכיכובה של ארין דוהרטי (הנסיכה אן מ"הכתר"). שנים אחרי שקלואי נטשה אותה כשהיו נערות, בקי עדיין צופה בחייה המושלמים של קלואי באובססיביות באמצעות המדיה החברתית הפוטוגנית שלה. ערב אחד בקי מקבלת את ההזדמנות להגשים את חלומה לשדרג את חייה, כשהיא מתחזה לאשתו של הבוס שלה על מנת להשתתף במסיבה זוהרת. למחרת היא מגלה שקלואי מתה - וניסתה להתקשר אליה לפני כן.

שיי טאון (The Chi)
עונה חמישית לדרמה על המתרחש בשכונת מצוקה של שיקגו (בהמשך גם ביס).

ראשון, 26 ביוני 2022

ווסטוורלד
עונה רביעית לדרמת המדע הבדיוני של HBO, בכיכובם של אוון רייצ'ל ווד, אד האריס, טסה תומפסון וג'פרי רייט (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלישי, 28 ביוני 2022

רק רוצחים בבניין (Only Murders In The Building)
עונה שנייה לקומדיית הפשע המלבבת של הולו/דיסני פלוס בכיכובם של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז. לקאסט מצטרפים איימי שומר, שירלי מקליין, קארה דלווין ואחרים. טינה פיי וניית'ן ליין חוזרים אף הם.

רביעי, 29 ביוני 2022

איך עושים את זה (The Upshaws)
עונה שנייה לסיטקום של נטפליקס בכיכובם של וונדה סייקס ומייק אפס, על משפחה שחורה ממעמד הפועלים באינדיאנה שמנסה לבנות חיים טובים ומאושרים יותר בינות לאתגרים שהחיים מזמנים לה.

האוצר של אדאק (Pirate Gold of Adak Island)
האם צוות המומחים יגלה אוצר פיראטים אגדי? סדרה תיעודית של נטפליקס יוצאת למסע בעקבות הזהב הקבור במרחבי הטבע הקשוחים של אלסקה.

עוד ביס ביוני 2022: בלאדי מורי, דבר עם הסוכן שלי, התייר, שבב של אהבה, הכל אודות פאם, חוק וסדר, דרך הולינגטון, המרוץ לדראג של רופול אולסטארז, קה דה ווה - זמנים משתנים ועוד.

עוד בהוט ביוני 2022: התייר, הכל אודות פאם, חוק וסדר, דרך הולינגטון, חוקי משפחה, קה דה ווה - זמנים משתנים, מיראז', NCIS 19, אריות הים 4, רד נוק, הים שמעבר ועוד.

עוד בסלקום טיוי ביוני 2022: יוני 2022 בסלקום טיוי, כולל ברוד סיטי 1-5, ממלכת החיות, אריות הים 4, לשם שמיים, FBI אינטרנשיונל 1, NCIS הוואי 1, אזור הדמדומים 2, היוניקורן 2 ועוד.

עוד בפרטנר טיוי 2022: רופא כלבבי 3, חוק וסדר מדויר מיוחד 17, בלי לפגוע 3.

עוד בדיסני פלוס ביוני 2022: המנדלוריאן, וונדהויז'ן, לוקי, הפלקון וחייל החורף, הוקאיי, מון נייט, הספר של בובה פט, דופסיק, איך פגשתי את אבא, אבוט אלמנטרי, שמיים גדולים, אטלנטה ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully