וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש מרץ 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 19:26

"הצבי" ו"ברלין בלוז" הישראליות, "אלזבת" האהובה מ"האישה הטובה" מגיעה עם סדרה חדשה, יוצרי "משחקי הכס" משיקים אפוס מד"ב מסקרן, "בנות לנצח" שבה, "הג'נטלמנים" של גאי ריצ'י, סדרה נוספת על הקיסרית סיסי ועוד סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה במרץ 2024

טריילר לסדרה "אלזבת'"/פרמאונט פלוס

הישרדות (Survivor)

בצמוד לשידור השבועי בארה"ב, עונה חדשה של סדרת הריאליטי האהובה. 18 מתמודדים חדשים מגיעים לאי מאמאנוצ'ה באיי פיג'י, והם יעשו כל מה שצריך כדי לזכות בפרס הראשון.

עונה: 46
ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 29 בפברואר 2024

מלכה אדומה (Red Queen)

עיבוד של אמזון לטרילוגיית ספרי המתח הספרדים "פרויקט מלכה אדומה", שהראשון שבהם ראה אור גם בעברית בתחילת השנה שעברה בהוצאת כתר. אנטוניה סקוט היא "מלכה אדומה", גאונה הניצבת כחוד החנית בפרויקט ניסיוני של רשויות אכיפת החוק האירופיות, שנועד לפתור פשעים שהמשטרות המקומיות לא מצליחות להתמודד איתם. היא חוברת אל שוטר בחקירת רצח מזעזע ומוזר באחוזה מפוארת של אחת המשפחות העשירות בספרד. המצב מסתבך כשמתברר שהרצח באחוזה הוא רק הראשון, והם רודפים אחר פושע שלא בוחל בשום פשע, בדרך למטרה שהם לא מצליחים להבין מהי. ויקי לואנגו ("חוקי התרמודינמיקה") והוביק קצ'קריאן (בוגוטה מ"בית הנייר"). שבעה פרקים.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 29 בפברואר 2024

עוד בוואלה!

מתכננים לצפות בסדרה החדשה של נטפליקס? יש לנו המלצה אחרת במקומה

לכתבה המלאה

מחיאות כפיים רמות (A Round of Applause)

דרמה טורקית חדשה שעלילתה מתפרסת על פני כמה עשורים ונשמעת משונה במיוחד. גבר הסובל מחרדה קיומית מתגעגע לגלגול חייו הקודם כוויטמין בתפוז ומנסה להתמודד עם משפחתו האקסצנטרית.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 29 בפברואר 2024

אלזבת' (Elsbeth)

קולם של בני הזוג רוברט ומישל קינג היה חסר מאוד בשנה האחרונה. עם האנטישמיות הגואה בארצות הברית ובעולם, העיסוק הנרחב בבינה מלאכותית, המשפטים של דונלד טראמפ ולאחרונה גם פסילתו מלרוץ במדינות שונות - יוצרי "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב" ללא ספק היו עושים כמה וכמה מטעמים מהאירועים הללו. עכשיו הם חוזרים עם סדרה חדשה - בצמוד לשידור השבועי ברשת CBS ארה"ב - שבתקווה תספק גם את הפרשנות שלהם על האירועים השונים. היא מתמקדת בדמותה של אחת מדמויות האורח האהובות בשתי הסדרות, עורכת הדין המשונה אך היעילה אלזבת' טסיוני, שבניגוד לעלילות שתי הסדרות הקודמות, שהתרחשו בשיקגו, פועלת בניו יורק. קארי פרסטון שבה לגלם את דמותה, והעלילה מתרחקת מעט מהעולמות המשפטיים, לפחות על פניה: אלזבת' מסייעת למשטרת ניו יורק לפתור מקרים סבוכים. וונדל פירס ("הסמויה", "ג'ק ריאן") כאן אף הוא.

ז'אנר: בלשי
איפה רואים: יס
מתי: שישי, 1 במרץ 2024

נקודת פיצוץ (Trigger Point)

עונה שנייה לדרמת האקשן הבריטית בכיכובה של ויקי מקלור ("בשירות החוק")

עונה: 2
ז'אנר: אקשן
איפה רואים: יס
מתי: שישי, 1 במרץ 2024

ההרפתקאות המומצאות לחלוטין של דיק טרפין (The Completely Made-Up Adventures of Dick Turpin)

(שם עברי לא רשמי) קומדיה בריטית תקופתית חדשה בכיכובו של נואל פילדינג ("צוות איי טי"), העוקבת אחר שודד הדרכים (האמיתי) דיק טרפין שפעל במאה ה-18 ועיקר תהילתו נסוב סביב קסמו, ראוותנותו ושיערו. בעל כורחו הוא נאלץ להפוך למנהיג של כנופיית פורעי חוק, ומוטל עליו להערים על איש חוק מושחת שמינה את עצמו ללוכד-גנבים. גם עם יו בונוויל ("אחוזת דאונטון"), טמזין גריג ("אפיזודס"), ג'ו ווילקינסון ואסים צ'אודרי. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: קומדיית הרפתקאות תקופתית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 1 במרץ 2024

הפוּריה (Furies)

דרמת פשע צרפתית קשוחה על העולם התחתון של פריז, בכיכובן של לינה אל ערבי ("עסק משפחתי"), מרינה פויס ("דארלינג") ומתייה קסוביץ' ("הסוכנות"). צעירה המבקשת לנקום את מותו של אביה מסתבכת ברשתה של הפוּריה - אישה שתפקידה להשכין שלום בעולם התחתון של פריז.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 1 במרץ 2024

שמישהו יאכיל את פיל (Somebody Feed Phil)

עונה שביעית לסדרה הקולינרית-דוקומנטרית בכיכובו של פיל רוזנטל (יוצר "כולם אוהבים את ריימונד"), וגם בה הוא צפוי לבקר בשלל ערים ברחבי העולם ולטעום ממיטב מטעמי המטבחים שלהן.

עונה: 7
ז'אנר: תעודה, אוכל
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 1 במרץ 2024

CSI

נטפליקס ממשיכה במגמה המבורכת של הבאת סדרות עבר, והפעם דרמת הפשע הנוצצת, שבעברית נקראה פעם "זירת הפשע" והייתה לאורך שנים הסדרה הנצפית ביותר בעולם. העלילה עוקבת אחר צוות של חוקרי מז"פ בעודו מנסה לפתור מקרי רצח. הסדרה שודרה במשך 15 עונות בין השנים 2000 ל-2015, ובנטפליקס עולות בשלב הזה שש העונות האחרונות.

עונות: 10-15
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 1 במרץ 2024

חוק וסדר: מדור מיוחד (Law & Order: Special Victims Unit)

עונה 22 בסדרת המשטרה המצליחה בכיכובה של מרישקה הרגיטאי. היא מגלמת את אוליביה בנסון, העומדת בראש יחידה לחקירת פשעים מיוחדים שחוקרת פשעים מרושעים של תקיפה מינית ואלימות במשפחה.

עונה: 22
ז'אנר: דרמה משטרתית
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שישי, 1 במרץ 2024

שוטרי שיקגו (Chicago PD)

לראשונה בפרטנר טיוי, העונה החמישית בדרמה של דיק וולף העוקבת אחר שוטרי יחידת המודיעין של מחוז 21 בשיקגו, המפטרלים במחוז ומפענחים פשעי רחוב, כולל פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח.

עונה: 5
ז'אנר: דרמה משטרתית
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שישי, 1 במרץ 2024

האסירה איקס

סדרת תעודה בת שלושה פרקים שזכתה בפרס חבר השופטים דוקאביב 2023. המביאה את סיפורה של מיכל וולס/בן חורין, שיוצאת למסע המשתרע על פני 30 שנים, מבקשת לחזור אל העבר כדי להבין את מעשיו החולניים של אביה החורג, מוטקה קידר ("ומכל המפלצות שראיינתי - אבא שלי המפלצת הכי גדולה!"), סוכן מוסד שרצח בדם קר את הסייען שלו, ונודע בשם האסיר X. המסע מתועד בארכיון סרטים אישי שבו היא מנהלת שיחות אישיות עם 12 מגדולי הפושעים הפסיכופתים בעולם, בהם צ'ארלס מנסון, ריצ'רד רמירז (הידוע בכינוי "The Night Stalker", שרצח ואנס 18 בני אדם), לינט פורם ממשפחת מנסון, האישה שניסתה להתנקש בחיי הנשיא פורד ועוד. יוצרת ובמאית: לימור פנחסוב.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שבת, 2 במרץ 2024

טיפול זוגי

סדרת הדוקו-ריאליטי המצוינת של שואוטיים (שזמינה ביס) קיבלה גם עיבוד מקומי שחוזר עכשיו עם עונה שנייה, שבמרכזה פסיכולוגית אחרת - שרי אופיר לביא, מטפלת זוגית מוסמכת, מטפלת מינית ומדריכת מטפלים. כל עונה מלווה במשך קרוב לחצי שנה ארבעה זוגות אמיצים, שהסכימו להתיישב על כורסת המטפלת הזוגית ולפתוח אשנב מפוכח אל תוך נבכי זוגיותם המורכבת. הסדרה מתרחשת כמעט לחלוטין בחדר הטיפולים, חדר אינטימי ונטול צלמים, באופן שיסב לזוגות נוחות מירבית ויאפשר להם לדבר בגילוי לב על הקשיים, המורכבויות, הפחדים והמכאובים שאיתם מתמודדים מרבית הזוגות הנתונים במערכת יחסים ארוכה.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שני, 4 במרץ 2024

המשטר (The Regime)

אחרי ההצלחה הגדולה של "הסודות של איסטאון", קייט ווינסט שבה לככב במיני-סדרה נוספת של HBO, הפעם מקורית לגמרי ועם נימה שונה בתכלית - סאטירה עמוסת מסתורין. העלילה מגוללת את סיפורה של שנה בחייהם של דיירי ארמון במדינה בעלת שלטון ריכוזי, בזמן שהמשטר הנוקשה מתחיל להתפורר. את הסדרה יצר וויל טרייסי, שכתב את הסרט המדובר "התפריט" וגם עבור הסדרה "יורשים". לצד ווינסלט משחקים גם יו גרנט, מתיאס שונארטס ("חלודה ועצם"), אנדראה רייסבורו ומרתה פלימפטון.

ז'אנר: סאטירה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שני, 4 במרץ 2024

עלייתה של הפרימייר ליג (Fever Pitch: The Battle for the Premier League)

עונה שניה לסדרת הספורט בהפקת דיוויד בקהאם, שמתעדת את מהפכת הכדורגל האנגלי של שנות ה-90: כאשר חמישה מועדונים עשו מהלך נועז ופרשו מהליגה האנגלית - בדיוק לפני 30 שנה - זו היתה שריקת הפתיחה של דרמת כדורגל עסיסית בכיכובם של טייקונים עסקיים, כוכבי כדורגל, עיתונאים נלהבים, ואוהדים שרופים.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 4 במרץ 2024

הצבי

מיני-סדרת דרמה תקופתית חדשה של כאן 11. משפחת ציפיס האמידה, ההורים ושלוש בנותיהן, מגיעה לירושלים הקנאית של 1885 בעקבות חזון חיבת ציון של אב המשפחה. בנות המשפחה אינן מרוצות מהמעבר לארץ ישראל וכל רצונה של פרומה, הבכורה בת 19, הוא לברוח בחזרה לאודסה לזרועות אהובה המהפכן. אלא שאז היא פוגשת את אליעזר בן יהודה ומתחילה לעבוד בעיתונו "הצבי", שם היא נחשפת לסיפורים על לינץ' אכזרי כנגד נערות יהודיות צעירות מתוך רצון "לחנך" אותן, סיפורים שבקהילה יעשו הכול כדי שלא יפורסמו בעיתון. פרומה הופכת לעיתונאית חוקרת בעיתון, ומבלי לשים לב היא מתאהבת בשפה העברית. בכיכובם של סוזנה פפיאן ("סובייצקה"), אור בן מלך ("המדובב"), ולדימיר פרידמן, מיכל שטמלר ינאי, נטע רוט, פולינה ויטורגן, יאנה פרידמן, לב לוין וגאלה קוגן. יצרה ומביימת קרן מרגלית (יוצרת "פלפלים צהובים" ו"להעיר את הדב").

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שלישי, 5 במרץ 2024

הצצה לסדרה "הצבי"/כאן 11

מוות ופרטים נוספים (Death & Other Details)

דרמה של הולו בסגנון אגתה כריסטי, בכיכובו של מנדי פטינקין ("הומלנד", "הטובות לקרב"). אימוג'ין סקוט (ויולט בין), אישה צעירה בשיט יוקרתי בים התיכון, מוצאת את עצמה מואשמת ברצח. כדי להוכיח שהיא חפה מפשע ולמצוא את האשם האמיתי, עליה לחבור אל רופוס קוטוורת', הבלש הטוב בעולם (פטינקין), שנמצא אף הוא על הספינה. הבעיה היא שאימוג'ין שונאת אותו. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: מסתורין
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שלישי, 5 במרץ 2024

מלכות (Queens)

סדרת טבע חדשה של נשיונל ג'אוגרפיק. בשישה מקומות מרוחקים ומרהיבי עין בכדור הארץ נמצאות ממלכות בשליטת המלכות העוצמתיות ביותר בממלכת החי. המלכות האלו הן אחיות, אמהות חד הוריות, סבתות, שהסדרה מגוללת את סיפורי החוסן הנפשי, הכוח, האהבה והאובדן שלהן. אנג'לה באסט מקריינת. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: טבע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שלישי, 5 במרץ 2024

התוכנית: נוכלים, כתות וחטיפות (The Program: Cons, Cults and Kidnapping)

מיני-סדרה תיעודית חדשה. אישה שנשלחה לבית ספר מיוחד ל"שינוי התנהגותי" וחוויותיה מהמקום עדיין רודפות אותה, חושפת את השחיתות והניצול לרעה בתעשיית הילדים הבעייתיים.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 5 במרץ 2024

S.W.A.T

עונה שביעית ואחרונה לדרמת האקשן.

עונה: 7
ז'אנר: דרמת אקשן
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: רביעי, 6 במרץ 2024

יוצאת מן הכלל (Extraordinary)

עונה שנייה לקומדיית הפנטזיה הבריטית של דיסני פלוס, שעלילתה מתרחשת בעולם שבו כולם מפתחים כוח-על ביום הולדתם ה-18 ועוקבת אחר ג'ן, שבגיל 25 עדיין לא מצאה את שלה. העונה השנייה ממשיכה מהמקום שבו הסתיימה קודמתה ועוקבת אחר ג'ן במסעה כשהיא נרשמת כלקוחה למרפאת הכוח. היא מגלה במהרה שתהליך מציאת כוחה אינו קל כפי שקיוותה, וגם הדברים בחייה אינם מתנהלים בצורה חלקה. היא וחבריה נאלצים להתמודד עם רמות חדשות של בגרות וכאוס, שאף אחד מהם לא מוכן להן.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיית פנטזיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 6 במרץ 2024

המתים המהלכים (The Walking Dead)

לראשונה בדיסני פלוס, העונה האחרונה של סדרת הזומבים. כל 24 הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 11
ז'אנר: אימה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 6 במרץ 2024

אויבות: בטי וג'ואן (Feud: Bette and Joan)

העונה הראשונה בסדרת האנתולוגיה מבית היוצר של ראיין מרפי, שכבר שודרה בזמן אמת (2017) ביס, והעונה החדשה שלה משודרת שם בימים אלה, מגיעה כעת גם לדיסני פלוס. העונה מספרת את סיפור האגדה על היריבות המרה בין ג'ואן קרופורד (ג'סיקה לאנג) ובטי דיוויס (סוזן סרנדון) במהלך שיתוף הפעולה שלהן ב-1962, בהפקת הסרט "מה קרה לבייבי ג'יין?" המועמד לאוסקר, ועוד זמן רב לאחר שהמצלמות פסקו לצלם. הסדרה מציגה את הקשיים שחוו שתי השחקניות, אשר סבלו משנאת נשים, אפליה על רקע גילן ומינן, בעודן נאבקות למשוך את ההצלחה והתהילה, בדמדומי הקריירות שלהן. גם עם אלפרד מולינה, סטנלי טוצ'י, שרה פולסון, קתרין זיטה-ג'ונס, קאת'י בייטס וקירנן שיפקה.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 6 במרץ 2024

סופרסקס (Supersex)

דרמה ביוגרפית איטלקית המגוללת את סיפורו של רוקו סיפרדי, שהצליח להיחלץ מחיי עוני והפך לכוכב הפורנו הגדול בעולם. בהשראת אירועים אמיתיים. אלסנדרו בורג'י ("סובורה") מככב בתפקיד הראשי.

ז'אנר: דרמה ביוגרפית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 6 במרץ 2024

חדר מיון: חיות

סדרת דוקו חדשה בת שלושה פרקים של יס. בית החולים הווטרינרי במכון וולקני הוא המרכז הגדול ביותר בישראל לרפואת חירום של חיות בית. אנשים מכל קצות הארץ מגיעים לשם כאשר חיות המחמד האהובות שלהם זקוקות לטיפול נמרץ, והן מפרפרות בין חיים ומוות. במשך למעלה משנה עקבו הבמאית תמרה ממון ("פתח את הפה") והמפיקה הילה מדליה ("טרנסקידס", "יומני אוסלו") אחר הדרמות המתרחשות בין כתלי בית-החולים. זה מתחיל בדרמות ה"יומיומיות", אבל אז מגיע ה-7 באוקטובר והכל משתנה, גם עבור החיות.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 7 במרץ 2024

הקיסרית סיסי (Sisi)

הסדרה של נטפליקס על הקיסרית האוסטרית האהובה זכתה להצלחה גדולה, גם כאן בישראל, ועכשיו מגיעה לארץ הקודש סדרה נוספת שנעשתה עליה עוד ב-2021, ועד כה שודרו ממנה שלוש עונות בגרמניה ואוסטריה. אל הוט מגיעה עתה הראשונה שבהן, ובהמשך השנה יגיעו גם האחרות. עלילת הסדרה עוקבת אחר חייה המרהיבים של הקיסרית המוכרת בכינוייה "סיסי". היא גדלה כדוכסית בווארית, נערה צעירה וחסרת מעצורים הפוגשת בקיסר אוסטריה יפה התואר פרנץ, ומתאהבת עד מעל הראש. לאחר רומן ממושך מחליטים השניים להינשא וסיסי הופכת לקיסרית אוסטריה. בעודה מתמודדת עם אתגרי המלוכה הרבים הניצבים בפניה, היא מבססת את מעמדה והופכת לקיסרית חלוצה, מודרנית, מלאה בכריזמה וביטחון עצמי, המתווה דרך לנשים רבות ולאירופה כולה ובכך הופכת לקיסרית אוסטריה האיקונית.

עונה: 1
ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 7 במרץ 2024

הטירון (The Rookie)

לראשונה בהוט, העונה השלישית בסדרת האקשן המשטרתית האהובה בכיכובו של ניית'ן פיליון.

עונה: 3
ז'אנר: משטרתי
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 7 במרץ 2024

הג'נטלמנים (The Gentlemen)

גאי ריצ'י חוזר לטלוויזיה לטובת קומדיית פשע (אלא מה) על פי סרטו מ-2019 באותו שם, שאמנם מגולל סיפור חדש אבל מתקיים באותו עולם. אדי האריסטוקרט יורש אחוזה משפחתית ומגלה שהיא כוללת גם אימפריית קנאביס ענקית - שבעליה לא מתכוונים ללכת לשום מקום. מככבים תיאו ג'יימס ("הלוטוס הלבן"), ריי ווינסטון ("לצאת נקי"), קאיה סקודלריו ("סקינס"), ג'יאנקרלו אספוזיטו ("סמוך על סול"), דניאל אינגס ("חולה אהבה", "הכתר"), ויני ג'ונס ("סנאץ'") וג'ואלי ריצ'רדסון ("ניפ/טאק").

ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 7 במרץ 2024

הסיגנל (The Signal)

דרמת מתח פסיכולוגית גרמנית בכיכובם של פלוריאן דוויד פיץ ("וינסנט רוצה לים") ופרי באומייסטר ("הממלכה האחרונה", "מעירים דובים מרבצם"). בני משפחתה של אסטרונאוטית נעדרת מחפשים בקדחתנות אחר תשובות, אבל ככל שהתמונה מתבהרת, כך גדלה הסכנה שנשקפת להם - ולעולם.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 7 במרץ 2024

המטייל המסויג (The Reluctant Traveler)

(שם עברי לא רשמי) עונה שנייה לסדרה העוקבת אחר יוג'ין לוי ("שיט'ס קריק") בעודו מבקר בכמה מהיעדים היפים והמסקרנים בעולם.

עונה: 2
ז'אנר: טיולים
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 8 במרץ 2024

המרוץ לדראג של רו פול נגד העולם (RuPaul's Drag Race UK Vs The World)

עונה שנייה לסדרת הבת הנוספת ממפעלות המרוץ לדראג, עם מתמודדות מכל רחבי העולם. הפעם המלכות הטובות ביותר מעונות של הגרסאות העולמיות של המרוץ לדראג יתייצבו לקרב על כתר הטובה מכולן. הן אמנם לא זכו אבל כבשו את הצופים ומקבלות הזדמנות שנייה לכתר ולתואר מלכת העולם. גם כאן מנחה רופול, ולצדו שופטים מישל ויסאז', אלן קאר וגרהם נורטון.

עונה: 2
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: שבת, 9 במרץ 2024

מלכת הדמעות (Queen of Tears)

קומדיה רומנטית קוריאנית חדשה בכיכובם של קים ג'י-וון ("אהבה אורבנית", "יומני השחרור שלי") וקים סו-היון ("המפיקים", "גבר מהכוכבים"). מלכת חנויות הכלבו ונסיך הסופרמרקטים מתמודדים עם משבר בנישואים - עד שהאהבה ביניהם ניצתת שוב באורח פלא. פרקים חדשים מדי שבת וראשון ב-14:20, במקביל לקוריאה הדרומית.

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שבת, 9 במרץ 2024

הטובות לקרב

לראשונה בהוט, העונה השישית והאחרונה בדרמה המשפטית והפוליטית המעולה בכיכובה של כריסטין ברנסקי. לישורת האחרונה הגיעו בתפקידי אורח ג'ון סלאטרי, אנדרה בראוור המנוח, וגם אלן קאמינג שחזר לראשונה מאז "האישה הטובה" בתפקיד איליי גולד.

עונה: 6
ז'אנר: דרמה משפטית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 10 במרץ 2024

נורמלי

הסדרה שיצר ליאור דיין ואסף קורמן (שגם מביים) עבור הוט מגיעה עתה גם לנטפליקס ישראל. העלילה, השואבת השראה מאירועי חייו של דיין, מגוללת את סיפורו של נעם אשכנזי (רועי ניק, "בתולות", "אופוריה", "קיבוצניקים"), עיתונאי בן 25, פיטר-פן מטעם עצמו, מתמחה בהגשת טקסטים באיחור, הסנפת כדורי ריטלין שהוא קונה מילדים בתיכון, השמדת מערכות-יחסים ודיבור אסוציאטיבי שנשמע כמו פואטרי-סלאם שיצא משליטה. לאחר שהוא לוקה בהתקף פרנויה קשה, נעם מוצא את עצמו מאושפז במחלקה סגורה ומתמודד לראשונה עם סביבה זרה שכוללת אנשים קיצוניים וחוקים נוקשים. במחלקה הפסיכיאטרית הוא גם מוצא לראשונה אנשים שיכולים להבין ולקבל אותו כפי שהוא, מה שגורם לו להאמין שמצא את המקום שהוא יכול להרגיש שייך, אלא שלמחלקה - ולצוות הרפואי שלה - חוקים משלו.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: ראשון, 10 במרץ 2024

טריילר הסדרה "נורמלי"/HOT

שככה יהיה לי טוד (So Help Me Todd)

עונה שנייה גם לדרמת המתח הקומית בכיכובה של מרשה גיי הארדן, על אם ובנה שפותרים יחד מקרי רצח ופשעים נוספים. היא - מנהלת חברת עורכי דין קשוחה שהולכת לפי כל הכללים. הוא - חוקר פרטי שנוטה למתוח את גבולות החוק בדרך לאמת. אחרי שנקלע לקשיים כלכליים, הוא נאלץ לעבוד אצל אמו ומגלה שמשפחה היא המקרה הכי מסובך שיכול להיות. שלושה פרקים ראשונים עולים היום, השאר מדי שבוע בסמוך לארה"ב.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 11 במרץ 2024

דרך המלך (Young Royals)

עונה שלישית ואחרונה לדרמת הנעורים השבדית של נטפליקס, העוקבת אחר הנסיך וילהלם שמסתגל לחייו בפנימייה היוקרתית הילרסקה ומגלה שלא פשוט ללכת עם הלב. חמישה פרקים ראשונים היום, השישי והאחרון שבוע לאחר מכן, ב-18 במרץ.

עונה: 3
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שני, 11 במרץ 2024

Hacks

לראשונה בפרטנר טיוי, עונה שנייה של הדרמה הקומית החמודה ועטורת השבחים והפרסים של HBO מקס, עם ג'ין סמארט והאנה איינבנדר כקומיקאיות מדורות שונים שחוברות ומתחברות. הפעם שתיהן יוצאות לסיבוב הופעות ברחבי ארה"ב. דברה (סמארט) נאלצת לעזוב את ביתה העצום ואת חייה הנוחים לטובת אוטובוס צפוף, ולהתמודד עם היותה דג גדול בתוך אגם ענק.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: פרטנר טיוי
מתי עולה: שני, 11 במרץ 2024

כבאי קליפורניה (Fire Country)

עונה שנייה לדרמת האקשן המצליחה של CBS, העוקבת אחר המשתתפים בתכנית שיקום מיוחדת שמכשירה אסירים להשתלב לצד לוחמי האש בערי קליפורניה הבוערות. שלושה פרקים ראשונים עולים היום, השאר מדי שבוע בסמוך לארה"ב.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת אקשן
איפה רואים: יס
מתי עולה: שלישי, 12 במרץ 2024

משמר החיות (Animal Control)

בסמוך לארה"ב, עונה שנייה לקומדיה של רשת פוקס בכיכובו של ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי"), המתמקדת בעובדיה של מחלקת פיקוח על בעלי חיים בגוף שלטון מקומי. בראש הצוות עומד פרנק, קצין בקרת בעלי חיים דעתן ואקסצנטרי שאולי לא למד בקולג', אבל הוא עדיין האדם הכי משכיל בחדר. בחייו הקודמים כשוטר, פרנק ניסה לחשוף שחיתות במחלקה שלו, אך מאמציו הביאו לפיטוריו והותירו אותו ציני ומסורבל. למרות החיצוניות המחוספסת שלו, הוא התברך ביכולת כמעט על אנושית להבין בעלי חיים. גם עם ולה לאבל ("האקסית המטורפת").

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס (ב-6/3 בפוקס)
מתי עולה: שלישי, 12 במרץ 2024

נקודת מפנה: הפצצה והמלחמה הקרה (Turning Point: The Bomb and the Cold War)

מיני-סדרה של הבמאי בריאן נאפנברגר ("ילד הפלא של האינטרנט: סיפורו של אהרון שוורץ", "אמת וכוח") במסגרת הסדרה "נקודת מפנה", השואפת לגולל את הסיפור האולטימטיבי של המלחמה הקרה. לאורך תשעה פרקים עוקבת הסדרה אחר ההיסטוריה של המלחמה הקרה, החל מפיתוח פצצת האטום וההפצה הדרמטית של נשק גרעיני בעשורים שלאחר מכן, דרך התמוטטות ברית המועצות ועד עלייתו של ולדימיר פוטין והפלישה הרוסית לאוקראינה.

ז'אנר: תעודה, היסטוריה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 12 במרץ 2024

נקודת שוויון (The Equalizer)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה רביעית לסדרת הפשע בכיכובה של קווין לאטיפה, המגלמת אם יחידנית שמשתמשת בסט המיומנויות המרשים והמסתורי שלה כדי להגן על אלה ששוכרים את שירותיה, בלי שיוכלו לקבל עזרה או צדק בשום מקום אחר. שלושה פרקים ראשונים עולים היום, השאר מדי שבוע בסמוך לארה"ב.

עונה: 4
ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 13 במרץ 2024

גברת מייזל המופלאה (The Marvelous Mrs. Maisel)

לראשונה בסלקום טיוי, העונה השלישית של הקומדיה הנפלאה של אמזון פריים וידאו, על עקרת הבית שמתחילה קריירת סטנד אפ בניו יורק של שנות החמישים. שידור שבועי.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: רביעי, 13 במרץ 2024

בנדידוס (Bandidos)

סדרת הרפתקאות מקסיקנית בכיכובם של אסתר אקספוסיטו ("אליטה"), אלפונסו דוסאל ("נרקוס: מקסיקו") וחואן פבלו מדינה ("בית הפרחים"). על רקע נופי גן העדן של הקאריביים המקסיקניים, צמד נוכלים מגייס קבוצת שודדים כדי למצוא ולחפור אוצר מהקבר התת-ימי של ספינת גליאון ספרדית, שטבעה במעמקי מפרץ מקסיקו במהלך מלחמת העצמאות. אבל הם לא היחידים שרודפים אחרי האוצר הזה.

ז'אנר: הרפתקאות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 13 במרץ 2024

אבא אמריקאי (!American Dad)

עונה 19 של קומדיית האנימציה מבית סת' מקפרלן עולה במלואה.

עונה: 19
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 13 במרץ 2024

נתראה בחיים אחרים (See You In Another Life)

מיני-סדרת דרמה ספרדית. ב-2004 בוצעה מתקפת הטרור הגדולה ביותר באירופה - 191 איש נרצחו ו-1500 נפצעו בפיצוץ במדריד. גבריאל "בייבי" וידאל היה אז בן 16, ויחד עם אמיליו טרסהוראס הוא השתתף בהעברת חומר הנפץ ששימש לפיגוע. הוא היה הראשון שהורשע אל חלקו במתקפה, ועדותו הייתה מכרעת למשפט שנערך ב-2007. הסדרה מתארת את השתלשלות בשישה פרקים, כולם עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 13 במרץ 2024

בנות לנצח (Girls5eva)

הקומדיה הנהדרת בוטלה על ידי פיקוק אחרי שתי עונות אבל נגאלה על ידי נטפליקס, שלקחה אליה את הפרקים הקיימים ועכשיו גם מעלה את העונה השלישית בבכורה. בשנות ה-90, להקת הבנות Girls5Eva נהנתה מ-15 דקות של תהילה כאשר אחד השירים שלהן הפך ללהיט. לאחר יותר מ-20 שנה הן קיבלו הזדמנות נוספת להשגת ההצלחה שחמקה מהן בסיבוב הראשון. בעונה החדשה הן ממשיכות לנסות להדליק את הניצוץ ולפצח את הסוד לתהילת עולם. מככבות שרה ברייליס בתפקיד קומי מפתיע, רנה אליס גולסברי ("המילטון") שגונבת את ההצגה, ביזי פיליפס ("דוסון קריק", "קוגר טאון") ופולה פל ("רוק 30", "סאטרדיי נייט לייב"). העונות הקודמות שודרו ביס והוט, אבל הפעם הבלעדיות כולה של נטפליקס.

עונה: 3
ז'אנר: הרפתקאות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 14 במרץ 2024

יד הברזל (Iron Reign)

דרמת פשע ספרדית חדשה בכיכובו של אדוארד פרננדס ("קולו של הים", "קרימינל: ספרד"). בנמל ברצלונה, חואקין מנצ'דו שולט באימפריית הסמים שלו ביד ברזל - אבל משלוח חדש מערער את אחיזתו בעסק ובחיי המשפחה.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 14 במרץ 2024

חלומות שעלו באש: הטרגדיה של הכדורגל הברזילאי (From Dreams to Tragedy: The Fire that Shook Brazilian Football)

מיני-סדרה תיעודית חדשה. אחרי אירוע טרגי במרכז כדורגל לנוער, המשפחות האבלות פונות לקבוצה הפופולרית ביותר בברזיל ודורשות תשובות - וצדק.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 14 במרץ 2024

בלתי מנוצח (Invincible)

חלקה השני של העונה השנייה בדרמת גיבור-העל המונפשת, האלימה והמצוינת שמיועדת למבוגרים, המבוססת על הקומיקס של רוברט קירקמן ("המתים המהלכים") ומופקת על ידי סת' רוגן ואוון גולדברג. קאסט המדבבים כולל את סטיבן יאן ("עצבים", "מינארי", "המתים המהלכים"), ג'יי קיי סימונס ("וויפלאש"), סנדרה או ("להרוג את איב"), גיליאן ג'ייקובס ("קומיוניטי"), זאזי ביטס ("אטלנטה", "דדפול"), וולטון גוגינס ("המגן"), מארק האמיל ("מלחמת הכוכבים"), ג'ייסון מנצוקס ("פה גדול"), זכארי קווינטו ("סטאר טרק"), לורן כהן ("המתים המהלכים") ורבים אחרים. ארבעה פרקים בשידור שבועי.

עונה: 2 ב'
ז'אנר: גיבורי-על
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 14 במרץ 2024

גולסטאר יוון

סדרת הדוקו-ריאליטי חוזרת בעונה 11 והפעם גם בכיכובו של איאן זירינג, המוכר מתפקידו כסטיב מ"בוורלי הילס 90210". לצדו מופיעים בעונה החדשה המאמנים שייע פייגנבוים וג'ובאני רוסו, אלירז שדה, ליאם גולן, רז זהבי, דניאל יונה, ג'קי מנחם, יוני ארליך, חמימו, אנדי רם, ליאור דיין, קובי סויסה, ירון ברלד ואלעד צפני.

עונה: 11
ז'אנר: דוקו-ריאליטי
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 14 במרץ 2024

NCIS

העונה ה-20 של הסדרה המצליחה, שכבר שודרה בזמן אמת ביס ואז גם בספטמבר האחרון בהוט, מגיעה עתה גם לסלקום טיוי בשידור שבועי. לראשונה זה קורה ללא כוכב הסדרה מארק הרמון, שפרש במהלך העונה הקודמת. למרות עזיבתו, הצליחה הסדרה לשמור על המקום הראשון בטבלאות הרייטינג.

עונה: 20
ז'אנר: מתח
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: חמישי, 14 במרץ 2024

מוקד 911 (9-1-1)

רשת פוקס אמנם ביטלה את דרמת האקשן של ריאן מרפי, אבל ABC, ששייכת לדיסני המפיקה את הסדרה, לקחה אותה אליה. עכשיו היא עולה עם העונה השביעית.

עונה: 7
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: ABC (בהמשך גם ביס)
מתי עולה: חמישי, 14 במרץ 2024

The Girls on the Bus

דרמה פוליטית חדשה המתחקה אחר ארבע עיתונאיות שעוקבות אחר כל צעד בקמפיין של מספר מועמדים פגומים לנשיאות. הארבע מתחברות ומוצאות ידידות, אהבה וגם שערורייה שעלולה להפיל לא רק את הנשיאות, אלא את כל הדמוקרטיה האמריקאית. הסדרה נבראה בהשראת ספר העיון "Chasing Hilary" של עיתונאית הניו יורק טיימס איימי צ'וזיק, שבמסגרתו תיארה את קורותיה בדיווח מהקמפיין לנשיאות של הילרי קלינטון. מככבות מליסה בנויסט ("סופרגירל"), קרלה גוג'ינו ("מי מתגורר בבית היל?"), כריסטינה אלמור ("הספינה האחרונה"), ברנדון סקוט ("האנטומיה של גריי"), גריפין דאן ("שיגעון של לילה") וסקוט פולי ("פליסיטי"). צ'וזיק גם יצרה את הסדרה יחד עם ג'ולי פלק ("יומני הערפד" ונגזרותיה).

ז'אנר: דרמה פוליטית
איפה רואים: מקס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 14 במרץ 2024

מצוד (Manhunt)

(שם עברי לא רשמי) מיני סדרת מתח בכיכובו של טוביאס מנזיס ("האימה", "משחקי הכס"), העוסקת באחד הפשעים המפורסמים ביותר אך הכי פחות מובנים בהיסטוריה, רצח אברהם לינקולן, ובסיפור המצוד אחר הרוצח ג'ון ווילקס בות'. שני פרקים ראשונים מתוך שבעה, השאר מדי שבוע. הקאסט כולל גם את האמיש לינקלייטר ("טקס חצות"), לילי טיילור ("עמוק באדמה"), אנתוני בויל ("אדוני האוויר"), מאט וולש ("ויפ") ופאטון אוסוולט.

ז'אנר: מתח תקופתי
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 15 במרץ 2024

מונק (Monk)

הדרמה הבלשית הקומית בכיכובו של טוני שלהוב, שהיה מועמד על תפקידו כאן לפרסי אמי לאורך כל שמונה עונות הסדרה וזכה בשלושה מהם, מגיעה במלואה לנטפליקס. אדריאן מונק הוא בלש שלא מצליח לפתור את תיק הרצח של אשתו, מה שגורם לו לפתח הפרעה טורדנית כפייתית. למרות שפוטר מעבודתו, הוא ממשיך לפתור תיקים עם הבוס לשעבר שלו.

עונות: 1-8
ז'אנר: דרמה בלשית קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 15 במרץ 2024

צ'יקן נאגט (Chicken Nugget)

קומדיית מסתורין קוריאנית חדשה. אישה נכנסת לתוך מכונה משונה והופכת לצ'יקן נאגט. רק אביה והבחור שמאוהב בה יכולים להחזיר אותה לקדמותה - אבל לשם כך עליהם לצאת למסע פרוע. רו סונג-רונג ("ממלכת הזומבים"), אן ג'ה-הונג ("ניצודים") וקים יו-ג'ונג (לא אחותו של קים ג'ונג און) מככבים.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 15 במרץ 2024

פרשת אוטרו: העיוורון (The Outreau Case: A French Nightmare)

סדרה תיעודית הבוחנת מחדש את פרשת אוטרו, אחת השערוריות הגדולות בתולדות צרפת - פרשה טרגית של ניצול והתעללות בילדים וכשל משפטי מוחלט.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 15 במרץ 2024

הסיפון התחתון (Below Deck)

לראשונה בנטפליקס, עונה שביעית של סדרת הריאליטי הפופולרית של ערוץ !E, שבמסגרתה אנשי צוות צעירים על סיפונה של יאכטה מפוארת מנסים ליהנות מהחיים בים הפתוח בין האתגרים שמציבים להם אורחים תובעניים, פרשיות אהבים ודרמות שבאות בגלים.

עונה: 7
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 15 במרץ 2024

האנטומיה של גריי (Grey's Anatomy)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, דרמת בית החולים האהובה והוותיקה חוזרת בעונתה ה-20. לאחר כמעט שני עשורים שבהם הייתה כוכבת הסדרה, זו העונה הראשונה שאלן פומפאו (מרדית' גריי) לא תיכלל בקאסט הקבוע שלה. היא אמנם תשתתף בלפחות ארבעה פרקים במהלך העונה ותמשיך לקריין את הפתיחים והסגירים של הפרקים, אבל מוגדרת כעת כחלק מהקאסט המשני ולא הקבוע. אל הקאסט חוזרים כצפוי ג'יימס פיקנס ג'וניור (ריצ'ארד וובר) וצ'אנדרה וילסון (מירנדה ביילי). יחד איתם חוזרים קווין מקייד (אוון האנט), קים ריבר (טדי אלטמן), קתרינה סקורסון (אמיליה שפרד) וקמילה לודינגטון (ג'ו וילסון). כמו כן ישובו לתפקידי אורח: ד"ר אריזונה רובינס (ג'סיקה קפשאו) שלאחרונה נראתה בעונה 14 כשעזבה לניו יורק לחיות עם בת זוגה קאלי טורס. גם ד"ר ניקו קים (אלכס לנדי) יחזור לתפקיד אורח.

עונה: 20
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס, וגם בדיסני פלוס כנראה ב-28/3 (ב-14/3 ב-ABC)
מתי עולה: ראשון, 17 במרץ 2024

תחנה 19 (Station 19)

בסמוך לשידור השבועי בארה"ב, עונה שביעית ואחרונה בת עשרה פרקים לסדרת הספין-אוף המצליחה של "האנטומיה של גריי", העוקבת אחר החיים בתחנת כיבוי האש העמוסה בסיאטל.

עונה: 7
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס, וגם בדיסני פלוס כנראה ב-28/3 (ב-14/3 ב-ABC)
מתי עולה: ראשון, 17 במרץ 2024

קסם דרומי

עונה תשיעית וחדשה לסדרת הריאליטי המצליחה, המציצה לחייהן המפוארים של משפחות האצולה בצ'רלסטון, דרום קרוליינה. העונה קתרין דניס פורשת מהסדרה, אבל שאר החבורה חוזרת במלוא המרץ. אליהם מצטרפים רוד וג'יי-טי הרווקים, המחפשים רומן חדש בעיר. ימים א'-ד' בערוץ וגם בוויאודי.

עונה: 9
ז'אנר: ריאליטי-סבוניה
איפה רואים: !E
מתי עולה: ראשון, 17 במרץ 2024

תפוחים לעולם לא נופלים (Apples Never Fall)

בסמוך לארה"ב, מיני סדרה חדשה המבוססת על רב המכר של ליאן מוריארטי, מחברת "שקרים קטנים גדולים", עבור שירות הסטרימינג פיקוק. העלילה עוקבת אחר המתרחש במשפחה אובססיבית לטניס. כאשר אם המשפחה (בגילומה של אנט בנינג) נעלמת יום אחד, ילדי המשפחה - בגילומם של אליסון ברי ("קומיוניטי", "גלואו") וג'ייק לייסי ("הלוטוס הלבן") נותרים בדילמה מה לספר, והאם לספר לרשויות כשהחשוד המיידי הוא אביהם (סאם ניל). כל שבעת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס והוט (ב-14/3 בפיקוק)
מתי עולה: שני, 18 במרץ 2024

FBI

לראשונה בסלקום, העונה החמישית של סדרת הפשע מבית דיק וולף העוקבת אחר שני סוכני ה-FBI מגי בל ועומר זידאן, שמגנים על ניו יורק ועל כל ארצות הברית.

עונה: 5
ז'אנר: מתח
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 19 במרץ 2024

פאלם רויאל (Palm Royale)

קומדיה המבוססת על הספר "Mr. & Mrs. American Pie" מאת ג'ולייט מקדניאל, ושעלילתה מתרחשת על רקע ניצני ממשלו של ריצ'רד ניקסון בשנות השבעים. אחרי שנבגדה על ידי בעלה והודרה מהמעגל החברתי שאליו השתייכה, יוצאת מקסין סימונס (קריסטן וויג, "סאטרדיי נייט לייב", "מסיבת רווקות") למה שנראה כמו משימה בלתי אפשרית: להמציא את עצמה מחדש ולהתברג בצמרת החברתית הגבוהה של פאלם ספרינגס. הוויתורים והבחירות שעליה לעשות בדרך ישנו את מי שהייתה לפני שהחלה בתהליך. מלבד וויג כולל הקאסט עתיר הכוכבים את קרול ברנט האגדית ("סמוך על סול"), אליסון ג'אני ("הבית הלבן"), לורה דרן ("שקרים קטנים גדולים") וגם ריקי מרטין. כן, ההוא. טייט טיילור ("העזרה") ביים את עשרת פרקי הסדרה, מתוכם שלושה פרקים עולים היום והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי: רביעי, 20 במרץ 2024

החיים ובת' (Life & Beth)

עונה שנייה לדרמה הקומית הקטנה והמקסימה של איימי שומר המבוססת בחופשיות על חייה, ובמסגרתה תקרית פתאומית גורמת לבת דמותה לבחון מחדש את חייה. שומר גם כתבה ומביימת. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: רביעי, 20 במרץ 2024

אדמת חול: הסדרה (Sand Land: The Series)

אמן המאנגה אקירה טוריאמה, בין היתר יוצר "דרגון בול", כתב ואייר את המנגה "סנד לנד" בתחילת המילניום. בשנה שעברה היא הפכה גם לסרט באנימציית CGI, בעוד חודש היא תהפוך למשחק וידאו, ובין לבין עולה עכשיו סדרת אנימה יפנית המבוססת על חומר המקור. כל זה מתרחש כשבאורח מקרה טוריאמה עצמו הלך לעולמו ממש לאחרונה, בתחילת החודש. הסדרה מתרחשת בשממה פוסט אפוקליפטית, עת המים נשלטים על ידי שליט חמדן. השריף ראו מגייס את בנו של מלך השדים בעל זבוב ואת עוזרו הקרוי גנב, כדי למצוא אגם אבוד לנוכח סכנות ברחבי המדבר. שבעה פרקים ראשונים היום, שישה פרקים נוספים בשבוע שאחרי כן - כל מקבץ פרקים הוא קשת עלילתית נפרדת.

ז'אנר: אנימה-מדע בדיוני
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: רביעי, 20 במרץ 2024

אקס מן 97' (X-Men '97)

סדרת האנימציה הקלאסית אמנם לא זמינה בדיסני פלוס, וגם לא צפויה לחזור בקרוב, אבל הזכרונות הטובים של רבים מילדי שנות התשעים ללא ספק מספיקים כדי לגרום להם לעלוץ. הסדרה ממשיכה ממש מסוף קודמתה וחוזרת לתקופה האיקונית שבה חבורת מוטנטים משתמשת בכישוריה העל-טבעיים שלה כדי להגן על עולם ששונא אותה ומפחד ממנה, מאותגרת כפי שטרם אותגרה, ונאלצת להתמודד עם עתיד חדש, מסוכן ובלתי צפוי. המדבבים המקוריים חוזרים ברובם. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע, עשרה בסך הכל.

ז'אנר: אנימציה, גיבורי על
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: רביעי, 20 במרץ 2024

מחלק רצח ניו יורק (Homicide: New York)

אחרי שהשתלט על ערוצי הברודקאסט האמריקאים, וגם הרבה מעבר להם, עם סדרות "חוק וסדר", "שיקגו" ו-"FBI", מפיק העל דיק וולף תוקע יתד גם בנטפליקס. במקרה הזה עם סדרת דוקו-פשע חדשה בת חמישה פרקים, שבמסגרתה בלשים ותובעים מספרים על מקרי הרצח המאתגרים ביותר שעברו תחת ידיהם. בהמשך השנה תגיע גם "מחלק רצח לוס אנג'לס", ולא נתפלא אם גם ערים נוספות לאחר מכן.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 20 במרץ 2024

בעיית שלושת הגופים (Three Body Problem)

הסדרה השנייה (אחרי "החוג לאנגלית" הנהדרת) במסגרת חוזה תשע הספרות שחתמה נטפליקס עם דיוויד בניוף וד"ב וייס, יוצרי "משחקי הכס", היא עיבוד לטרילוגיית רבי המכר של ליו צשין, זוכה פרס הוגו היוקרתי לרומן הטוב ביותר. העלילה, שמשתרעת על פני מיליוני שנים (!), מתארת את המפגש הראשון אי פעם בין האנושות לבין אוכלוסיית חייזרים מפותחת, ועושה זאת באמצעות קפיצות זמן בין העבר, ההווה והעתיד. על רקע המהפכה התרבותית בסין, פרויקט צבאי סודי שולח אותות לחלל בתקווה ליצור קשר עם חייזרים. חברה חייזרית על סף הכחדה מיירטת את השדרים ומחליטה לפלוש לכדור הארץ. הקהילה האנושית מתפצלת בין הכנה למלחמה לבין נכונות להושיט יד ולקבל את הכובשים החדשים כברכה לשחיתות הפושה בכדור הארץ.
מ"משחקי הכס" ייבאו בניוף ווייס את ג'ון בראדלי, הלא הוא סאמוול טארלי, ומלבדו כולל הקאסט גם את אייזה גונזלס, בנדיקט וונג וג'ונתן פרייס. יצוין שיש גם עיבוד טלוויזיוני סיני לספר, והוא זמין רשמית במלואו ביוטיוב עם תרגום לאנגלית (שני פרקים ראשונים בחינם והשאר עם מינוי).

ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 21 במרץ 2024

הסוכנים של בוורלי הילס (Buying Beverly Hills)

עונה שנייה לסדרת הריאליטי שבמרכזה עומדים מאוריציו אומנסקי, מלך סוכני הנדל"ן, בתו החורגת פארה ובתו אלקסיה. חברת הנדל"ן המשפחתית שלהם מייצגת כמה מהנכסים המפוארים ביותר בבוורלי הילס, ומאחורי כל פינת רחוב מסתתרת דרמה.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שישי, 22 במרץ 2024

אחרי השיטפון (After the Flood)

דרמת מתח חדשה בת שישה פרקים של ITV הבריטי, בכיכובה של סופי ראנדל ("ג'נטלמן ג'ק", "עמק האושר"). כאשר השוטרת ג'ו מרשל מוצאת אדם מת במעלית בחניון תת קרקעי לאחר שיטפון, המשטרה מניחה שהוא נלכד במים העולים. למרות זאת, ג'ו אובססיבית לגלות את האמת והחקירה משנה את חייה לנצח.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 24 במרץ 2024

החקירות של ויסטינג (Wisting)

עונה שנייה לסדרת המתח הנורבגית העוקבת אחר ויליאם ויסטינג (סוון נורדין, "חיים כפולים"), בלש אלמן בעיר הנמל הנורבגית לרוויק. הפעם הוא פותח במצוד אחר רוצח סדרתי נוסף לפני שיכה שנית. במקביל, הוא מנסה לפענח מקרה רצח מסתורי שהתרחש במרכז העיר לבריק, שם נמצא ראשה הערוף של אישה צעירה.

עונה: 2
ז'אנר: מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 24 במרץ 2024

ברלין בלוז

דרמה קומית ישראלית חדשה מהיוצרת של "על הספקטרום", דנה אידיסיס, יחד עם איתמר רוטשילד, שגם מככב לצד שירה נאור ("היהודים באים", "תאג"ד"). יונה נגן האבוב ואשתו טליה הסופרת הצעירה נרגשים לעבור לברלין ביחד עם בתם רני בתקווה להתחיל בחיים חדשים וטובים יותר. יונה משקיע את כל מאמציו כדי להרגיש בבית ולהסתגל לתרבות הגרמנית, ומצטרף כנגן לתזמורת ברלינאית. טליה, מצידה, שמנסה להתמקד בכתיבת ספרה השני אחרי שהראשון נחל בישראל הצלחה גדולה, רואה בברלין הרבה מעבר למקום תרבותי ומעודן: המקומיים זרים לה ומנוכרים, השפה קשה ומעצבנת, ובאופן כללי הגרמנים עולים לה על העצבים במקרה הטוב, ומעוררים בה אימה במקרה הפחות טוב. הקשיים של טליה וגעגועיה לישראל אל מול הפריחה של יונה, שמרגיש כי מצא בברלין את ביתו, עומדים במרכז הסדרה ומעלים שאלות על זהות, נאמנות, זוגיות ואולי מעל הכל - האם אפשר לעשות רילוקיישן גם ללב? גם עם לאורה ריבלין, תמיר בר, מאיר סוויסה, נעמה שפירא, אליענה בקייר, אורי קומאי, אסף הראל ועוד. רם נהרי ("אהבה זה כואב", "ככה זה") מביים. שני הפרקים הראשונים ישודרו ברצף והשאר מדי שבוע. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 27 מרץ 2024

ההמבורגרים של בוב (Bob's Burgers)

חלק א' של עונה 14 בקומדיית האנימציה הנהדרת על בעל ההמבורגריה המשופם, אשתו ושלושת ילדיהם. פרקים 1-11 עכשיו, ואז בהמשך השנה (מאי-יוני, יש לשער) יגיע החלק השני.

עונה: 14
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 27 במרץ 2024

את ואני (You & Me)

דרמה קומית רומנטית בת שלושה פרקים, המגוללת סיפור אהבה מודרני מלא בתהפוכות, על אהבה, אובדן והתאוששות. חייהם של בן (הארי לאוטי, "התעשייה"), אמה (ג'סיקה בארדן, "סוף הפאקינג עולם") וג'ס (סופיה בראון, "רצח במעגל סגור") נמצאים במסלול התנגשות בעקבות סדרה של מפגשים מקריים שישנו אותם לעד. כל אחד מהם סוחב טרגדיה אישית שמשתקת אותו, אבל כשהכל מרגיש אבוד, ההזדמנות לאהבה חדשה מצליחה לעורר בהם את הצורך לנסות ולצאת בחזרה אל העולם. האם יצליחו, כל אחד מצידו, להניח בצד את המטען הקשה ולפתוח את ליבם לאפשרות להתחיל מחדש?

ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: יס
מתי: רביעי, 27 במרץ 2024

התורה כולה: סיפורו של משה (Testament: The Story of Moses)

סדרת דוקו‑דרמה תוצרת טורקיה, מכל המקומות, המגוללת את סיפור חייו יוצא הדופן של משה רבנו כנסיך, נביא ומנהיג, עם תובנות מפי תיאולוגים והיסטוריונים.

ז'אנר: דוקו-דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 27 במרץ 2024

עקרות בית אמיתיות: סולט לייק (The Real Housewives of Salt Lake City)

סדרת הבת התשיעית של הריאליטי מבית בראבו מגיעה גם היא לנטפליקס (אחרי שהעב"א של בוורלי הילס כבר השתקעו).

עונה: 1
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 27 במרץ 2024

ווקר (Walker)

עונה שנייה לחידוש לסדרת הלהיט בכיכובו של צ'אק נוריס. את תפקיד הריינג'ר הטקסני מגלם הפעם ג'ארד פאדאלקי, הוא סאם מ"על טבעי". הפעם הוא אלמן ואב לשני מתבגרים שבעבודתו אמור ללכוד את הרעים, לצדו לינדזי מורגן (רייבן מ"ה-100") כשותפתו, וגם קיגן אלן ("שקרניות קטנות") וקובי בל ("משמרת שלישית").

עונה: 2
ז'אנר: דרמת אקשן
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: חמישי, 28 במרץ 2024

משפחת בקסטר (The Baxters)

סדרת דרמה משפחתית חדשה על פי ספריה של כותבת הפרוזה הנוצרית קארן קינגסבורי, בכיכובם של רומה דאוני ("מגע של מלאכים") וטד מקגינלי ("שרינקינג", ג'פרסון מ"נשואים פלוס"). העלילה עוקבת אחר אליזבת וג'ון בקסטר וחמשת ילדיהם הבוגרים. העונה ראשונה מתמקדת בקארי, שמגלה למרבה הזעזוע שבעלה הפרופסור, טים, ניהל בחשאי רומן עם אחת מהסטודנטיות שלו, ונאלצת לבחון מחדש את חייה ולהיעזר במשפחתה.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 28 במרץ 2024

היינו בני המזל (We Were the Lucky Ones)

דרמה חדשה של הולו המבוססת על פי ספרה של ג'ורג'יה האנטר באותו שם, שראה אור גם בעברית בהוצאת מטר. סיפורם של בני משפחת קורץ היהודית שנפרדו זה מזה עם תחילת מלחמת העולם השנייה, והיו נחושים בדעתם לשרוד - ולמצוא זה את זה. בעוד אח אחד נשלח לגלות, אח אחר מנסה להימלט מהיבשת, ואחרים נאבקים להיחלץ ממוות ודאי בשעות ארוכות של עבודה מפרכת על בטן ריקה בבתי המלאכה של הגטו או בהתחזות לגויים מחוצה לו. מתוך החלטה נחושה לשרוד, ומפחד שלעולם לא יראו שוב זה את זה, נאלצים בני משפחת קורץ להסתמך על התקווה, על תעצומות הנפש שלהם ולעתים על מזל טהור, על מנת לשרוד מיום ליום. ג'ואי קינג (סרטי "דוכן הנשיקות", "רכבת הקליע") ולוגן לרמן (סרטי פרסי ג'קסון, "כמה טוב להיות פרח קיר") היהודים מככבים, ולצדם גם כוכבי שטיסל מיכאל אלוני והדס ירון, וגם עמית רהב ("המורדת"), מורן רוזנבלט ("פאודה", "כפולים") וליאור אשכנזי.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: הולו (בהמשך גם בדיסני פלוס)
מתי עולה: חמישי, 28 במרץ 2024

נל העריקה (Renegade Nell)

סדרת הרפתקאות-פנטזיה תקופתית שיצרה סאלי וויינרייט ("עמק האושר", "ג'נטלמן ג'ק") בכיכובה של לואיזה הארלנד (אורלה מ"נערות דרי"). נל ג'קסון, צעירה שמופללת ברצח, נאלצת להפוך לשודדת דרכים יחד עם שתי אחיותיה היתומות. עד מהרה היא מבינה שלגורל יש עבורה תוכניות גדולות אף יותר. גם עם ג'ואלי ריצ'רדסון ("ניפ/טאק"), אדריאן לסטר ("הנוכלים") וניק מוחמד ("טד לאסו"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: הרפתקאות-פנטזיה תקופתית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שישי, 29 במרץ 2024

עוגה או לא עוגה? (?Is It Cake)

עונה שלישית לתחרות האפייה שבמסגרתה מעצבי עוגות מוכשרים יוצרים העתקים מעוררי תיאבון של תיקי יד, מכונות תפירה ועוד. מייקי דיי מ"סאטרדיי נייט לייב" מנחה.

עונה: 3
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 29 במרץ 2024

ג'רוד (Jerrod Carmichael Reality Show)

בצמוד לשידור השבועי בארה"ב, סדרת תיעודית קומית חדשה של HBO, העוקבת אחר חייו של הקומיקאי ג'רוד קרמייקל - שגם מפיק את הסדרה - כשהוא פוגש חברים, בני משפחה ואנשים זרים, במסגרת חיפושיו אחר אהבה, סקס וקשרים חברתיים.

ז'אנר: תעודה-קומדיה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שבת, 30 במרץ 2024

seperator

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש פברואר 2024, כולל גרסת לייב אקשן ל"אווטאר: כשף האוויר האחרון", עונות חדשות ל"אויבות" ו"רוחות רפאים", קלאסיקות כמו "חשיפה לצפון", "בנות הזהב" ו"נשואים פלוס" שבות למסך, סוף ל"תרגיע", "שלדון הצעיר" ו"הרופא הטוב" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully