וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש ספטמבר 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 13:44

"האחיות המוצלחות שלי", "המפקדת", "החברה הגאונה" ו"המסע הגדול" נפרדות, אגת'ה מ"וונדהויז'ן" ו"הפינגווין" של קולין פארל מגיעים עם סדרות משלהם, שובן של "סוסים איטיים", "הישרדות" ו"פרייז'ר" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בספטמבר 2024

גארי אולדמן, "סוסים איטיים" עונה 4. אפל טיוי פלוס,
גארי אולדמן, "סוסים איטיים" עונה 4/אפל טיוי פלוס

מחפשים את הסדרות המומלצות של אוגוסט 2024? הנה הן כאן.

השבוע שמתחיל ב-1 בספטמבר
השבוע שמתחיל ב-8 בספטמבר
השבוע שמתחיל ב-15 בספטמבר
השבוע שמתחיל ב-22 בספטמבר
השבוע שמתחיל ב-29 בספטמבר

סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

פליישמן בצרות (Fleishman Is in Trouble)

המיני-סדרה המדוברת והמצוינת לפרקים של FX/הולו, שבישראל זמינה בדיסני פלוס מאז פברואר 2023, מגיעה עתה גם להוט. עיבוד טלוויזיוני לספרה של טאפי ברודסר-אקנר, שאמונה בעצמה על הסדרה ומשמשת כשואוראנרית. ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית") מגלם את פליישמן משם הסדרה והספר - רופא ניו יורקי שנישואיו הסתיימו לאחרונה וחוזר לזירת הדייטים, מגלה יום אחד שפרודתו (קלייר דיינס, "הומלנד") השאירה אצלו את הילדים ונעלמה. גם עם ליזי קפלן ("הסקס של מאסטרס"), אדם ברודי ("האו.סי"), ג'וש רדנור ("איך פגשתי את אמא") וכריסטיאן סלייטר ("מר רובוט", "ד"ר מוות").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

KAOS

סדרה חדשה ומסקרנת של צ'ארלי קובל, יוצרת "סוף הפאקינג עולם" הנפלאה, המספקת ספין מודרני על המיתולוגיה היוונית. ג'ף גולדבלום מככב (בתפקיד שבמקור לוהק אליו יו גרנט) בתור האל האכזר, הפרנואיד והנוירוטי זאוס, שיש לו יסוד סביר לחשוש כי שלטונו נתון בסכנה וחורשי רעה זוממים להדיחו. בתוך כך, שלושה בני אדם מועדים לעצב מחדש את עתידה של האנושות. גם עם ג'נט מקטיר ("אוזרק") ודיוויד ת'יוליס ("פארגו" עונה 3).

ז'אנר: פנטזיה קומית שחורה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

עוד בוואלה

הסדרה הזו הפכה לדרמה הנצפית ביותר של אפל טי-וי פלוס אי פעם. בצדק, היא צפיית חובה

לכתבה המלאה

שליחות קטלנית: ההתחלה (Terminator Zero)

סדרת אנימה חדשה דוברת אנגלית המתרחשת ביקום סרטי "שליחות קטלנית" - אבל הפעם ביפן ועם שורה של דמויות חדשות, מה שאומר גם התמודדות עם האיום הקיומי של מכונות החיסול מהעתיד בלי עזרתו של נשק חם. גבר בשם מלקולם לי מפתח מערכת בינה מלאכותית נוספת שנועדה להתחרות ב"סקיינט". כשיום הדין מתקרב ב-1997, לי מוצא את עצמו ואת שלושת ילדיו נרדפים על ידי מתנקש רובוט לא ידוע, בעוד חיילת מסתורית משנת 2022 נשלחת להגן עליו. את האנימציה יצר האולפן שמאחורי "הרוח במכונה", וקאסט המדבבים הכוכבי כולל את טימותי אוליפנט ("צדק פרטי") בתפקיד המחסל, אנדרה הולנד ("הניק") בתפקיד מלקולם, סונויה מיזונו ("בית הדרקון", "אקס מכינה") בתפקיד הלוחמת שמגנה עליהם, וגם עם רוזריו דוסון ("אסוקה") ואן דאוד ("סיפורה של שפחה").

ז'אנר: אנימה, מדע בדיוני
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

תיכון המתנזרים (Chastity High)

דרמת נעורים יפנית חדשה. מנהליו של תיכון יוקרתי קובעים חוק האוסר על ניהול קשרים רומנטיים בין תלמידים. העונש למפירי החוק: סילוק מבית הספר. תלמידה אחת מחליטה לעזור לחבריה בחשאי - תמורת תשלום.

ז'אנר: דרמת נעורים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

שר הטבעות: טבעות הכוח (The Lord of the Rings: The Rings of Power)

עונה שנייה לסדרת הפנטזיה המאוד מאוד יקרה של אמזון. רבים מהצופים פרשו ממנה במהלך העונה הראשונה, אבל מי שנשאר אמר שזה היה שווה את זה. עכשיו נראה שהאקשן מתחיל באמת: סאורון חזר. אדון האופל שגורש בידי גלדריאל צריך להסתמך כעת על ערמומיותו כדי לבנות מחדש את כוחו ולחשל את טבעות הכוח האגדיות, תוך איום לכבול את כל תושבי הארץ התיכונה לרצונו הזדוני. העונה השנייה משליכה את הדמויות הכי אהובות ופגיעות אל החשכה הגואה, ומאתגרת כל אחד מהם למצוא את מקומו בעולם על סף פורענות. שלושה פרקים ראשונים והשאר מדי שבוע.

עונה: 2
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

נושמים עמוק (Breathless)

דרמה רפואית סבונית ספרדית חדשה בכיכובן של נג'ווה נימרי ("בית הנייר", "בפנים") ובלאנקה סוארס ("נערות הכבלים"). צוות מסור של אנשי רפואה מקדיש את כל מרצו להצלת חיים בבית חולים ציבורי ושוקק, שבו הלחץ - וגם הרומנטיקה - עושים דפיקות לב. גם עם אייטאנה סנצ'ס-גיחון, מאנו ריוס ("אליטה") ואחרים.

ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 30 באוגוסט 2024

שבויים

סדרת תעודה חדשה בשישה פרקים שיצרו דוקי דרור ואיתי לנדסברג. הדוקו לוקח את הצופים למסע מטלטל לאורך חמישה עשורים, אל אירועי עבר שבהם נשבו ונחטפו ישראלים - חיילים ואזרחים - על ידי ארגוני טרור ואל תהליך המו"מ והעסקאות לשחרורם. הסדרה בוחנת כיצד הפכו חטיפות של ישראלים לנשק אסטרטגי שמכוון לבטן הרכה של מדינת ישראל, וגם כיצד האירועים האלה השפיעו על מרקם החברה הישראלית שנקרעת בין ערכי הערבות הדדית לבין המחיר הגבוה שהיא נדרשת לשלם לארגוני טרור. הדילמות האכזריות שהיו חלק מעסקאות העבר מהדהדות את אירוע החטופים ההמוני והאכזרי שאנו בעיצומו כעת, ומעניקות לצופים הבנה עמוקה של האירועים והתהליכים שהביאו אותנו לנקודה שבה קשה כל כך להכריע. בשל האירועים השבוע, רצח החטופים, הסדרה תשודר מדי יום ולא מדי שבוע כפי שתוכנן.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי: שבת, 31 באוגוסט 2024

המשוחרר (UnPrisoned)

עונה שנייה לקומדיה של הולו בכיכובם של קארי וושינגטון ("סקנדל") ודלרוי לינדו ("הטובות לקרב"), שמגלמים אב ובת. חייה של מטפלת זוגית שהיא חד הורית, התהפכו כשאביה יוצא מהכלא ועובר לגור איתה ועם בנה המתבגר. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שבת, 31 באוגוסט 2024

מאסטר שף ארה"ב (MasterChef USA)

עונה 14 לתחרות האוכל בהובלת גורדון רמזי, הפעם עם פורמט חדש: קרב הדורות. משתתפים מדור הבייבי-בום, דור ה-X, דור המילניום ודור ה-Z יתחרו על תואר המאסטר שף הבא. ימים ראשון, שלישי וחמישי.

עונה: 14
ז'אנר: תחרות ריאליטי, אוכל
איפה רואים: ערוץ האוכל
מתי: ראשון, 1 בספטמבר 2024

חייזרים מן העבר (Ancient Aliens)

עונה חדשה לסדרה הוותיקה הבוחנת את האפשרות שאורחים מעולמות אחרים ביקרו בכדור הארץ בעת העתיקה, והותירו חותם על הציביליזציות הקדומות.

עונה: 16
ז'אנר: תעודה, מסתורין
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי: ראשון, 1 בספטמבר 2024

תסביך אבאל'ה (Daddy Issues)

קומדיה חדשה של ה-BBC בכיכובם של איימי לי ווד ("חינוך מיני") ודיוויד מוריסי ("שם המשחק"). חייה של ג'מה, בליינית סופי שבוע ממנצ'סטר, מתהפכים לאחר שהיא נכנסת להיריון עם בחור שפגשה בחופשה. כעת עליה להתמודד עם ההיריון שלה ובו זמנית לעזור לאביה העצוב מלקולם לאחר קריסת נישואיו. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 1 בספטמבר 2024

חוקי משפחה (Family Law)

לראשונה בפרטנר, הדרמה המשפטית הקנדית בכיכובם של ג'ול סטייט ("פיירפליי") ו-ויקטור גרבר ("זהות בדויה"). אביגיל ביאנשי, עורכת דין ואלכוהוליסטית לשעבר, מתחילה לעבוד אצל אביה המנוכר ושני אחיה-למחצה כחלק מתנאי השחרור שלה ממכון הגמילה. בנוסף על ההתמודדות של אביגיל עם משפחתה הלא-מתפקדת, היא נאלצת כעת להתמודד גם עם המשפחות הלא מתפקדות של לקוחותיה, על אף שמעולם לא עסקה בדיני משפחה. עליה ללמוד כיצד לעבוד תחת אביה ועם אחיה שמעולם לא הכירה, ויחד עם זאת להצליח לשמור על פיכחותה.


עונות: 1-3
ז'אנר: דרמה משפטית
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי: ראשון, 1 בספטמבר 2024

רופא כלבבי (The Heart Guy)

לראשונה בפרי טי-וי, העונה השלישית של הדרמה הקומית האוסטרלית, שממשיכה לעקוב אחרי ד"ר יו נייט, קרדיולוג מבריק אך בעייתי שנשלח לעבוד כרופא משפחה בעיירה כפרית לאחר שאיבד את רישיונו לנתח. גם העונה הרביעית תגיע החודש, ב-29 בספטמבר.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי: ראשון, 1 בספטמבר 2024

נאשמים (Accused)

לראשונה בסלקום, הדרמה של רשת פוקס שכבר זמינה ביס מספר חודשים. הסדרה מבוססת על אנתולוגיית הפשע עטורת הפרסים של ה-BBC, שבה כל פרק נפתח באולם בית המשפט ומסופר מנקודת מבטו של הנאשם, מבלי לדעת את פשעו או כיצד הגיע למשפט. לאורך הפרק מגלים הצופים כיצד אדם רגיל נקלע לסיטואציה יוצאת דופן, וכיצד פנייה לא נכונה מובילה לאחרת עד שמאוחר מכדי לחזור אחורה. הווארד גורדון, איש "24" ו"הומלנד", אמון על העיבוד החדש. בין היתר מככבים מייקל צ'יקליס ("המגן", "ארבעת המופלאים"), ג'יל הנסי ("ג'ורדן"), לורן רידלוף ("המתים המהלכים"), מייגן בון ("הרשימה השחורה"), רייצ'ל בילסון ("האו-סי"), ג'ייק דבנפורט ("דברו עם הסוכן שלי", "קינגסמן"), וויטני קאמינגס ועוד. פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי: ראשון, 1 בספטמבר 2024

היסטוריה למכירה (Pawn Stars)

עונה חדשה למתרחש בחנות המשכון המצליחה "סילבר אנד גולד" בלאס וגאס, בכיכובם של ריק, קורי, צ'מלי ושאר צוות החנות. בין הפריטים שיוצעו למכירה בפרקים החדשים: ספר אוטוביוגרפי חתום של ארנולד שוורצנגר, צעצוע גדול מסדרת "אדוני היקום", ואקדח גרמני מהמאה ה-16 שריק וקורי בוחנים את ביצועיו במטווח. ריק אף מתעניין בציור של האמן הסוריאליסטי רנה מגריט, אך עליו לטוס לבלגיה כדי לאמת את אותנטיות היצירה.

עונה: 25
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי: שני, 2 בספטמבר 2024

הקרב על ג'סטינה (The Battle for Justina)

סדרה דוקומנטרית המספרת את סיפורה של ג'סטינה פלטייר, נערה בת 14 שאושפזה בבוסטון עקב סימפטומים מסתוריים. הסדרה חושפת את המחלוקת סביב אבחנתה, כשבית החולים חושד ב"תסמונת מינכהאוזן ע"י שליח" מצד אמה. הפרשה הופכת לסנסציה תקשורתית ופוליטית, ומעוררת תגובה מפתיעה מהאקר אנונימי. הסדרה מציגה שתי נקודות מבט מנוגדות על האירועים, ומאפשרת לצופים להחליט בעצמם למי להאמין. ארבעת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי: שני, 2 בספטמבר 2024

קרבות קיום (Wild Battleground)

סדרה תיעודית בת ארבעה פרקים החושפת את המאבקים היומיומיים של בעלי חיים על משאבים, מזון, טריטוריה והזכות להתרבות. הסדרה מציגה את אסטרטגיות ההישרדות הייחודיות שפיתחו בעלי חיים באזורים שונים בעולם: מהאזורים הקפואים, דרך המדבריות ויערות הגשם, ועד לאוקיינוסים. היא מדגימה כיצד בעלי חיים מתמודדים עם אתגרי הסביבה, כולל שיתופי פעולה מפתיעים להישרדות.

ז'אנר: תעודה, טבע
איפה רואים: הוט
מתי: שני, 2 בספטמבר 2024

המורה לאנגלית (English Teacher)

בצמוד לשידור בהולו בארה"ב, סדרה קומית חדשה של FX בכיכובו של בריאן ג'ורדן אלוורז ("וויל וגרייס", "ג'יין הבתולה"), שגם יצר אותה. איוון מרקז הוא מורה בתיכון באוסטין, טקסס, שלעתים קרובות מוצא את עצמו בצמתים של ההיבטים האישיים, המקצועיים והפוליטיים של העבודה בתיכון. בין היתר גם עם אנריקו קולנטוני ("ורוניקה מארס"). שמונה פרקים, שניים ראשונים היום והשאר מדי שבוע. הביקורות אוהבות.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שלישי, 3 בספטמבר 2024

סוסים איטיים (Slow Horses)

עונה רביעית לדרמת הריגול הנהדרת בכיכובו של גארי אולדמן, שלמעשה כבר צולמה מבעוד מועד וכעת מגיעה למסך, כתשעה חודשים אחרי קודמתה. בית סלאו הוא המקום שאליו מגיעים אנשי סוכנות הביון הבריטית שכשלו בתפקידם, כדי להעביר את מה שנשאר מחורבות הקריירה שלהם. לכולם יש מכנה משותף אחד: הם רוצים לחזור לשטח ולפעילות, ורובם יעשו הכול כדי להגשים את המטרה הזאת, אלא שעומדים כנגדם שלל כוחות, כולל מקרב מי שאמורים להיות אנשי שלומם. הפעם צוות הדחויים מוצא את עצמו במרוץ נגד הזמן כדי לחשוף מזימה מסוכנת העלולה לערער את יציבות המדינה. גם עם
ג'ק לאודן, קריסטין סקוט תומאס ("הפצוע האנגלי") וג'ונתן פרייס ("הכתר", "משחקי הכס"). פרק בשבוע, שישה בסך הכל. היא כבר חודשה לשתי עונות נוספות.

עונה: 4
ז'אנר: דרמת ריגול
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי: רביעי, 4 בספטמבר 2024

הזוג המושלם (The Perfect Couple)

מיני-סדרת המבוססת על הרומן המצליח של אלין הילדרברנד, בכיכובה של ניקול קידמן. באי ננטקט שבארצות הברית אמור להתקיים אירוע חברתי יוקרתי - חתונת בנם של בני משפחת ווינבורי העשירה. כאשר גופה מתגלה על החוף במהלך ההכנות לחתונה, כל המשתתפים מוצאים את עצמם תחת עננה של חשדות ומסתורין. הקאסט כולל גם את לייב שרייבר ("ריי דונובן"), דקוטה פנינג ("ריפלי"), וגם שני האירים איב יוסון ("אחיות רעות") וג'ק ריינור ("הפריפראל"), שלאחרונה שיתפו פעולה גם בסרט החמוד "פלורה ובנה" של אפל.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 4 בספטמבר 2024

כולם בשביל כולם (Outlast)

עונה שנייה לריאליטי ההישרדות שבמסגרתו מגיעים מתחרים לשטחי פרא באלסקה, שם הם נדרשים לשרוד בתנאים בלתי אפשריים תוך כדי התמודדות עם מצבי חירום, מחסור במזון ומים, ומזג אוויר קיצוני. האינטראקציות החברתיות בין חברי הקבוצות יוצרות דרמות בלתי פוסקות, כשהתחרות הופכת למלחמת הישרדות ממשית - הן פיזית והן מנטלית.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי הישרדות
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 4 בספטמבר 2024

נמלטים (Prison Break)

סדרת המתח המצליחה (שזמינה כבר מזמן בדיסני פלוס, ומוסיפה להישאר שם) חוזרת לנטפליקס. כזכור, העלילה עוקבת אחר מייקל סקופילד, מהנדס מבריק שמבצע פשע מכוון כדי להיכנס לכלא ולסייע בהברחת אחיו, לינקולן בורוז, שנידון למוות על פשע שלא ביצע.

עונה: 1-5
ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 4 בספטמבר 2024

פארגו (Fargo)

שתי העונות הראשונות של דרמת הפשע עטורת השבחים, שיצר נואה האולי על פי הסרט של האחים כהן, חוזרות לסלקום. מדי יום חמישי יעלו חמישה פרקים, כך שחלקה הראשון של העונה השנייה מגיע ב-19 בספטמבר ועונות 3 ו-4 יגיעו באוקטובר. בנובמבר תגיע לראשונה העונה החמישית, שעד כה שודרה רק בהוט.

עונות: 1-2
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי: חמישי, 5 בספטמבר 2024

טריילר לעונה הראשונה של "פארגו"/MGM

נקודת רתיחה (Boiling Point)

הסרט "נקודת רתיחה" מ-2021, שעקב בשוט אחד אחרי ערב עמוס אחד במסעדה יוקרתית, קיבל ספין-אוף בן ארבעה פרקים של ה-BBC, שמגיע עכשיו לראשונה גם לפרטנר טי-וי. העלילה מתרחשת שישה חודשים לאחר אירועי הסרט, כשהמסעדה החדשה פוינט נורת' מתמודדת עם משקיעים גדולים, השפית הראשית קרלי נלחמת בשדים אישיים, בעוד כאוס במטבח דוחף את הצוות שלה לנקודת רתיחה. בזמן שהמטבח מתדרדר לכדי הכאוס המחושב של הסרביס, שף חדש בשם ג'וני מגיע למשמרת ניסיון, ובמהרה מתברר שכישוריו אינם מעודנים במיוחד. סטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת", "האירי") חוזר לככב לצד שאר הקאסט מהסרט, כולל וינט רובינסון ("סוג א'"), איזוקה הויל ("השפעה") והאנה וולטרס (שכיכבה לצד גרהם בעונה הראשונה של "כלואים"/"מאסר").

עונה: 1
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי: חמישי, 5 בספטמבר 2024

מסמנים את סאנסט (Selling Sunset)

עונה שמינית לסדרת הריאליטי. סוכני קבוצת אופנהיים בלוס אנג'לס ממשיכים להילחם על מכירות במיליונים, כשברקע רוקמים תככים ותמרונים שמאיימים להרוס את הבריתות הישנות וליצור חדשות.

עונה: 8
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שישי, 6 בספטמבר 2024

המפקדת

העונה השלישית והאחרונה של הדרמה הקומית המעולה שיצרו עטרה פריש וניר ברגר עבור כאן 11. עלילת העונה החדשה מתרחשת חמישה חודשים אחרי אירועי קודמתה, כשנועה (אלונה סער) דיווחה למצ"ח על התמונה הבעייתית שהופצה בבסיס, ההשלכות עדיין מהדהדות בבט"ר ארז. במקביל, המפקדות ישתתפו באתגר הגדול ביותר שלהן - תחרות הפלוגה המעולה, שתאלץ את פלוגת געש להפוך מכושלת למצטיינת. מלבד סער חוזרות ומגיעים גם נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, גל מלכה, דור הררי, מיכאל זפסוצקי, נועם לוגסי, מיה דגן, נועם אימבר, יעלי רוזנבליט, לין אשרוב, טליה ברטפלד, ניקול פודבלני, רדה קנטרוביץ', עדן דניאל גבאי, נעמה נרקיס, ריקי רייף סיני, נעמי הררי, אמיר טסלר ואחרים. פרק כפול היום ולאחר מכן פרק מדי ראשון ושלישי - עשרה בסך הכל.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: כאן 11
מתי: ראשון, 8 בספטמבר 2024

דיוויד צ'ייס והסופרנוס (Wise Guy: David Chase and The Sopranos)

סרט תיעודי בשני חלקים של HBO ובבימויו של אלכס גיבני אלכס גיבני ("סיינטולוגיה וכלא האמונה", "אימפריית הכאב"), המתאר את יצירתו של דיוויד צ'ייס, המוח שמאחורי הסדרה האיקונית "הסופרנוס". הסרט סוקר את השפעתה של הסדרה על התרבות הפופולרית ועל הז'אנר הטלוויזיוני, ומביא ראיונות וקטעים שלא נראו בעבר.

ז'אנר: תיעודי
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי עולה: ראשון, 8 בספטמבר 2024

האחיות המוצלחות שלי: הודו

מעל חמש שנים וחצי אחרי קודמתה, מגיעה סוף סוף עונת הסיום של הסדרה האהובה. מור (טס השילוני), כעת חיילת משוחררת, יוצאת עם ליזו (עדי חבשוש) לטיול בהודו ומגלה שהמציאות שונה ממה שקיוותה לו. כשנטלי (נלי תגר) מצטרפת לטיול, הדברים מסתבכים עוד יותר. בארץ נשארת רק האחות הבכורה, אורית (דנה סמו), עם זוגתה קארן (גילי סער) והתינוק שלהן. בין המצטרפים לקאסט הפעם גם אדם גבאי והמוזיקאי אורי רוסו. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 4
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 8 בספטמבר 2024

"האחיות המוצלחות שלי" עונה 4. איתן ברנט,
חוזרות אחרי חמש שנים וחצי. "האחיות המוצלחות שלי"/איתן ברנט

נולדו מאותו תורם (Born From the Same Stranger)

סדרה דוקומנטרית המלווה אנשים שנולדו מתרומת זרע או ביצית בחיפוש אחר קשרי דם לא ידועים וזהותם. הסדרה מציגה את השינויים בחוק הבריטי המאפשרים גילוי זהות התורמים, ועוקבת אחר מסעם של אנשים ברחבי העולם בניסיון לפתור תעלומות אישיות. באמצעות טכנולוגיית DNA וייעוץ מומחים, הסדרה חושפת רגעים מרגשים של איחוד משפחתי לצד אתגרים וחוסר ודאות בחיפוש אחר מידע על המוצא הגנטי.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 8 בספטמבר 2024

מרוששים (Brassic)

עונה שלישית לקומדיה הבריטית של רשת סקיי המתרחשת בלנקשייר ועוקבת אחר חייהם של ויני ודילן, חברי ילדות העוסקים בפשעים ועבירות קלות וכעת צריכים להתבגר.

עונה: 3
ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי: ראשון, 8 בספטמבר 2024

סיפון תחתון: הים התיכון (Below Deck Mediterranean)

עונה חדשה לסדרת הריאליטי שמתרחשת הפעם באתונה, יוון, וממשיכה לעקוב אחרי קפטן סנדי יאן וצוותה כשהם מנווטים אתגרים בעבודתם ביאכטת פאר, כולל אורחים תובעניים, בעיות טכניות, בעיות אישיות ודרמות רומנטיות בין אנשי הצוות.

עונה: 9
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: !E
מתי: שני, 9 בספטמבר 2024

מארוול: היט מאנקי (Marvel's Hit-Monkey)

עונה שנייה לקומדיית האנימציה למבוגרים של דיסני פלוס, על פי הקומיקס של מארוול באותו שם, ובדיבובם של ג'ייסון סודייקיס ("טד לאסו"), אוליביה מאן ("חדר החדשות"), ג'ורג' טקיי ("מסע בין כוכבים") ואחרים. העלילה עוקבת אחר מקוק יפני שנעשה לו עוול, ובעזרת החונך שלו, רוח רפאים של מתנקש אמריקני, הוא עושה שמות בעולם התחתון של טוקיו. ג'וש גורדון ו-וויל ספק, שעומדים מאחורי קומדיות כמו "מחליקים אותה" ו"מסיבת השנה", יצרו את העיבוד. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: אנימציה, פעולה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שני, 9 בספטמבר 2024

החברה הגאונה (My Brilliant Friend)

בצמוד לשידור השבועי ב-HBO, עונה אחרונה של סדרת הדרמה האיטלקית על פי "הרומנים הנפוליטנים" של אלנה פרנטה, המבוססת הפעם על הספר הרביעי בסדרה, "הסיפור של הילדה האבודה". העונה החותמת עוסקת בחייהן הבוגרים של אלנה ולילה, על רקע שנות ה-80 הסוערות באיטליה. אלנה שבה לנפולי, והחברות שוב גרות באותה השכונה. בין אימהוּת ואתגרי הקריירה, בגידות, איומים, היעלמויות ואסונות טבע החברות מתמודדות יחדיו עם המשברים וההזדמנויות של החיים. את שתי הגיבורות מגלמות עתה שחקניות חדשות: אלבה רורוואכר ("זרים מושלמים", "לזרו השמח"), שכבר הגיחה לרגע בסוף העונה השלישית בתפקיד אלנה, ואירנה מאיורינו ("גומורה") בתפקיד לילה.

עונה: 4
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי: שלישי, 10 בספטמבר 2024

חיי הקוטב של לפלנד (Arctic Wildlife in Lapland)

מיני סדרת טבע מרהיבה המצולמת בטכנולוגיית 4K, החוקרת את חיי הבר המרהיבים של לפלנד ואת מאבקי ההישרדות של בעלי החיים בסביבה הקפואה והקשה הזו. כל פרק מתמקד בסיפור שונה, המתאר כיצד בעלי החיים שורדים בתנאים הקיצוניים של הקוטב הצפוני.

ז'אנר: טבע
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי: שלישי, 10 בספטמבר 2024

ג'ק וייטהול: אבהות עם אבי (Jack Whitehall: Fatherhood with My Father)

אחרי חמש עונות של "מסעותיי עם אבי", הקומיקאי הבריטי יוצא למסע אישי נוסף עם אביו, הפעם כזה שמושפע מהיותו אב טרי בעצמו. הטיול שלהם בוחן את הקשרים המשפחתיים, הרגעים המצחיקים והרגשיים, ומביא מבט כן ואמיתי על ההתמודדויות של משפחה בזמנים משתנים.

ז'אנר: תעודה קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שלישי, 10 בספטמבר 2024

העלאה (Upload)

לראשונה ביס, הוט וסלקום, שתי העונות הראשונות בקומדיית המד"ב האולטרה-חמודה של אמזון פריים וידאו. רובי אמל מככב כניית'ן, מתכנת שנשמתו הדיגיטלית הועלתה לגן עדן וירטואלי בעקבות תאונת דרכים שעבר, וגילה שמותו לא היה תמים כפי שחשב. אנדי אלו מגלמת את נורה, אשת שירות הלקוחות של המקום שהפכה לאשת סודו של ניית'ן. אלגרה אדוארדס גונבת את ההצגה בקביעות כארוסה של ניית'ן, שמתעקשת לשמור איתו על קשר הדוק גם כשהם בשני ממדים נפרדים של הקיום. ביס והוט עולות שתי העונות בבת אחת. בסלקום, כדרכם גם במקרה של סדרות נושנות, משדרים פרק בשבוע. בפריים וידאו זמינה גם העונה השלישית, והסדרה חודשה לרביעית ואחרונה.

עונות: 1-2
ז'אנר: קומדיה, מדע בדיוני
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי: רביעי, 11 בספטמבר 2024

The Circle ארה"ב

תחרות הריאליטי חוזרת לעונה שביעית, עם מתמודדים חדשים שנכנסים לדירות מבודדות ומנהלים את חייהם החברתיים בתוך רשת חברתית וירטואלית. המטרה: ליצור זהויות מזויפות, להרוויח כמה שיותר לייקים ולשכנע את שאר המשתתפים שהם מי שהם אומרים שהם. מדי שבוע נחשפים טוויסטים חדשים, בריתות בלתי צפויות והפתעות. מקבץ פרקים חדש מדי שבוע.

עונה: 7
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 11 בספטמבר 2024

ההמבורגרים של בוב (Bob's Burgers)

חדשות טובות: סדרת האנימציה האהובה חוזרת עם המשך העונה ה-14, שהפעם משודרת בישראל בסמוך לשידורה בארה"ב.

עונה: 14
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס (ב-8/9 בפוקס)
מתי: רביעי, 11 בספטמבר 2024

אי המיליארדרים (Billionaire Island)

קומדיה סאטירית נורווגית חדשה שיצרו אן ביורנסטד ואיילף סקודווין, העומדים מאחורי הפקת המקור (המשותפת) הראשונה של נטפליקס מעודה, "ליליהאמר", לפני 12 שנים. אולף ברנסון הוא בעל חברת דיג שמתכנן השתלטות עוינת על חברה מתחרה באי שבו מתגוררים מיליארדרים בלבד. בניסיונותיו להפעיל את השפעתו ולשלוט בשוק הדיג העולמי, הוא מתמודד עם תככים, מזימות, ומאבקי כוח בלתי נגמרים.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 12 בספטמבר 2024

אמילי בפריז (Emily in Paris)

חלקה השני של העונה הרביעית בסדרה שהיא ההתגלמות הטלוויזיונית של צמר גפן מתוק.

עונה: 4 (חלק 2)
ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 12 בספטמבר 2024

חצות בפרה פאלאס (Midnight at the Pera Palace)

עונה שנייה לדרמת המסע בזמן הטורקית המצליחה, שבמסגרתה עיתונאית מגיעה למלון פרה פאלאס שבאיסטנבול כדי לכתוב עליו, ומוצאת את עצמה חוזרת בזמן אל אירועים היסטוריים שהתרחשו במלון.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 12 בספטמבר 2024

חוק וסדר פשע מאורגן (Law & Order: Organized Crime)

לראשונה בפרטנר, עונה שלישית לדרמת הפשע של דיק וולף ב-NBC, בכיכובו של כריס מלוני, שנכנס שוב לנעלי אליוט סטייבלר, הבלש האהוב מ"חוק וסדר: מדור מיוחד". סטייבלר עומד בראש כוח מיוחד של משטרת ניו יורק שמטרתו להפיל את סינדיקט הפשע של העיר.

עונה: 3
ז'אנר: פשע
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי: חמישי, 12 בספטמבר 2024

המסע הגדול (The Grand Tour: One for the Road)

זהו זה. אחרי 22 עונות של "טופ גיר" ואז ארבע עונות של "המסע הגדול" ושורה של ספיישלים בנוסף על כך, ג'רמי קלארקסון, ריצ'רד האמונד וג'יימס מיי סוגרים את הבאסטה עם ספיישל אחד אחרון. השלושה מתעלמים מההוראות של מר וילמן ונוסעים לזימבבואה בשלוש מכוניות שהם תמיד רצו שיהיו בבעלותם: לנצ'יה מונטה קרלו, פורד קפרי 3 ליטרים וטריומף סטאג, במסע דרכים מהמם שחוצה נופים יפים ולפעמים מאתגרים, המוביל לסיום מרגש באי מוכר באורח פלא.

ז'אנר: ריאליטי, רכב
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי: שישי, 13 בספטמבר 2024

המגזין ווג: שנות ה-90 (In Vogue: The 90s)

סדרה תיעודית של הולו המגוללת את סיפורה המכריע של תעשיית האופנה בשנות ה-90 מבעד לעיניהם של עורכי ווג, כולל אנה ווינטור. כל אחד מששת הפרקים מתמקד ברגע מגדיר של העשור, מהוליווד ועד ההיפ הופ, ומציג תובנות מכוכבים מובילים בתחומי האופנה, הקולנוע והמוזיקה. הסדרה מציגה שורה ארוכה של אישים בולטים, ביניהם קייט מוס, קים קרדשיאן, קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, טום פורד, ניקול קידמן, גווינית' פאלטרו, מיסי אליוט, הילרי קלינטון וויקטוריה בקהאם, ולוקחת את הצופים למסע מרתק בעשור ששינה את עולם האופנה לנצח. שלושה פרקים ראשונים היום, שלושה פרקים אחרונים שבוע אחרי כן.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שישי, 13 בספטמבר 2024

איך למות לבד (How to Die Alone)

קומדיה חדשה של הולו בכיכובה של נטשה רות'וול ("הלוטוס הלבן", "לא בטוחה"), שגם יצרה את הסדרה. מל, אישה שחורה, שמנה, שבורה ומרוסקת שעובדת בנמל התעופה JFK, מעולם לא התאהבה ושכחה איך לחלום. מפגש מקרי עם המוות מאלץ אותה לשנות את חייה. שמונה פרקים שמתוכם ארבעה היום ואז שניים מדי יום שישי.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שישי, 13 בספטמבר 2024

לגו מלחמת הכוכבים: לבנות את הגלקסיה מחדש (LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy)

סדרה חדשה בת ארבעה פרקים שהופכת את יקום מלחמת הכוכבים לצעצועי לגו. רועה נרף בשם סיג גריבלינג מגלה פריט של הג'דיי בתוך מקדש סודי ויוצא להרפתקה בעולם חדש שהגלקסיה התהפכה בו. גורל הגלקסיה תלוי בכך שסיג יהפוך לגיבור וידע איך להרכיב מחדש את כל חלקי הגלקסיה.

ז'אנר: אנימציה, הרפתקאות, פנטזיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שישי, 13 בספטמבר 2024

טסקמאסטר (Taskmaster)

העונה ה-18 והחדשה של השעשועון הקומי הבריטי המלבב בהנחיית גרג דיוויס ואלכס הורן, שכמו קודמותיה בשנים האחרונות מגיעה אל הערוץ הרשמי של התוכנית ביוטיוב, יממה אחרי השידור השבועי בערוץ 4 הבריטי (בלי תרגום לעברית, אבל עדיין משמח). במסגרת המשחק חמישה קומיקאים מתחרים זה בזה בשלל משימות מוזרות שממציא הורן ומדרג גרג, בשבתו כמאסטר המשימות הקשוח. משתתפים הפעם: ג'ק די, רוזי ג'ונס, אנדי זלצמן, באבטונדה אלשה ואמה סידי. כל העונות הקודמות - כמו גם גרסאות מארצות אחרות - זמינות גם הן במסודר בערוץ היוטיוב של התוכנית, והן מומלצות מאוד.

עונה: 18
ז'אנר: שעשועון קומי
איפה רואים: יוטיוב
מתי: שישי, 13 בספטמבר 2024

מחוברים 11

סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה חוזרת לעונה ה-11. הפעם היא מתעדת את חייהם של יעל פוליאקוב, גיא זו-ארץ, זיו קורן, מעיין אדם וליהי טולדנו, במהלך השנה הדרמטית שעברה על ישראל, כולל אירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. הסדרה מציגה דיוקנאות אינטימיים של המשתתפים תוך חשיפת ההתמודדות האישית והלאומית עם אירועי התקופה. ימים א'-ג'.

עונה: 11
ז'אנר: דוקו-ריאליטי
איפה רואים: הוט
מתי: ראשון, 15 בספטמבר 2024

השודד הגולש (Murf the Surf)

סדרת דוקו פשע אמיתי בהפקת רון הווארד, המגוללת את סיפורו של ג'ק רולנד מרפי, גולש מקצועי שביצע את "שוד התכשיטים של המאה" במוזיאון ההיסטוריה של הטבע בניו יורק ב-1964. הסדרה עוקבת אחר השוד המתוחכם, תפיסת חלק מהאבנים הגנובות, והסתבכותו של מרפי ברצח שהוביל למאסרו. כמו כן חושף הדוקו את מסלול חייו המורכב של מרפי, מפושע מבריק ועד ל"לידתו מחדש" בכלא.

ז'אנר: תעודה, פשע
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 15 בספטמבר 2024

טקס פרסי האמי ה-76

שידור ישיר של טקס פרסי האמי היוקרתי, הפעם בהנחיית האב והבן יוג'ין לוי ודן לוי ("שיט'ס קריק"). הסדרות המובילות במספר המועמדויות הן "שוגון" עם 25 מועמדויות, "הדוב" עם 23 מועמדויות ו"רק רוצחים בבניין" עם 21 מועמדויות - כולן של דיסני.

ז'אנר: טקס פרסים
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 15 בספטמבר 2024 (בלילה בין ראשון לשני)

אבוט אלמנטרי (Abbott Elementary)

עונה א' בקומדיה המוקומנטרית עטורת הפרסים והאוברייטד-להדהים של ABC, שכבר זמינה בדיסני פלוס, מגיעה עתה גם להוט. הסדרה עוקבת אחר ג'נין טיגוס (רווינטה ברונסון, שגם יצרה את הסדרה), מורה צעירה ואידיאליסטית בבית ספר יסודי בפילדלפיה, המתמודדת עם אתגרי מערכת החינוך. למרות המחסור במשאבים והבירוקרטיה, צוות המורים מגלה יצירתיות והומור בניסיון לעזור לתלמידיהם. פרק חדש מדי יום בוויאודי. במהלך אוקטובר תגיע גם העונה השנייה.

עונה: 1
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: הוט
מתי: ראשון, 15 בספטמבר 2024

כל היצורים גדולים כקטנים (All Creatures Great and Small)

ספרו של הווטרינר אלף ווייט, תחת הפסבדונים ג'יימס הריוט, יצא בעברית בשלהי הסבנטיז, במקביל לעיבוד טלוויזיוני פופולרי של ה-BBC. ב-2020, בדיוק בזמן כשהעולם התמודד עם הקורונה, הוא חזר עם עיבוד חדש ומנחם בערוץ 5 הבריטי. הסדרה מגוללת את קורותיו של בן דמותו של הסופר בשנות השלושים של המאה הקודמת - רופא חיות צעיר ביורקשייר שבאנגליה, אזור של טבע פראי ושדות ירוקים. העונה הראשונה עולה עכשיו עם שבעת פרקיה, ובחודשים הבאים יגיעו העונות הבאות - כל אחת מהן כוללת שבעה פרקים (השביעי הוא תמיד ספיישל חג מולד). בבריטניה עולה ממש השבוע, ב-19 בספטמבר, העונה החמישית, והסדרה כבר חודשה לעונה לעונה שישית.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי: ראשון, 15 בספטמבר 2024

לא מתוכנן (Bump)

עונה שלישית לדרמה הקומית האוסטרלית, שנוצרה על-ידי התסריטאית והשחקנית האוסטרלית קלאודיה קארוואן ("רופא כלבבי"). היא גם מככבת בסדרה כאולימפיה, נערה הישגית ושאפתנית שהיריון לא מתוכנן ששינה את חייה.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי: ראשון, 15 בספטמבר 2024

רכבת לילה (Nightsleeper)

מותחן בן שישה פרקים של ה-BBC, בכיכובם של ג'ו קול ("כנופיות לונדון", "כנופיית ברמינגהם"), שהפעם מגלם דווקא שוטר, ואלכסנדרה רואץ' ("בלי לפגוע", "אוטופיה"). רכבת לילה מגלזגו ללונדון נחטפת על ידי האקר מסתורי. השוטר ג'ו רוג ומנהלת אבטחת הסייבר אבי אייסגרת' חייבים לשתף פעולה כדי להציל את הנוסעים ולעצור את החוטף, תוך כדי התמודדות עם חשדות כלפיהם וסודות מעברם. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי: שני, 16 בספטמבר 2024

טולסה קינג (Tulsa King)

עונה שנייה לדרמת הפשע הקומית שיצר טיילור שרידן (יוצר "ילוסטון" ונספחותיה, דוגמת "1883" המעולה), יחד עם טרנס ווינטר, איש "הסופרנוס" ו"אימפריית הטיילת", בכיכובו של סילבסטר סטאלון בתפקידו הטלוויזיוני הראשון אי פעם. קאפו המאפיה הניו יורקי דווייט "הגנרל" מנפרדי, משוחרר מהכלא לאחר 25 שנה ומוגלה על ידי הבוס שלו להקים חנות בטולסה, אוקלהומה. כשהוא מבין שטובתו לא עומדת לנגד עיניה של משפחת המאפיה שלו, דווייט מרכיב לאט לאט צוות משלו. מלבד סטאלון משתתפים גם דומיניק לומברדוזי ("הסמויה"), אנדריאה סאבאג' ("Veep"), מקס קאסלה ("הסופרנוס"), מרטין סטאר ("עמק הסיליקון"), דיינה דילייני ("עקרות בית נואשות"), וגארט הדלונד ("טרון: המורשת"). העונה השנייה עולה בהוט בסמוך לשידורה בארה"ב, והראשונה מקדימה אותה ועולה ב-1 בספטמבר.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת פשע קומית
איפה רואים: הוט (ב-15/9 בפרמאונט פלוס)
מתי: רביעי, 18 בספטמבר 2024

כולי קנאה (Envious)

קומדיה רומנטית ארגנטינית חדשה. לאחר פרידה הרסנית, ויקי, כמעט בת 40, יוצאת למסע חיפוש אחר אהבה חדשה, בלי לדעת שזה יוביל אותה לגילוי עצמי עמוק ומצחיק.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: רביעי, 18 בספטמבר 2024

רגשות אשם (Guilt)

לראשונה בפרטנר, שלוש העונות של דרמת המתח עטורת הפרסים של ה-BBC, בכיכובם של מארק בונאר ("קטסטרופה") וג'יימי סייבס ("צ'רנוביל", "משחקי הכס").
האחים מקס וג'ייק מסתבכים בתאונת פגע וברח ומנסים להסתיר את הפשע.

עונות: 1-3
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי: חמישי, 19 בספטמבר 2024

העיר האבודה: 101 ימים בג'ונגל (The Lost City: 101 Days in the Jungle)

סדרה תיעודית חדשה בת שלושה פרקים, המגוללת את סיפורם של ארבעה ישראלים שנחטפו בקולומביה ב-2003 על ידי ארגון הגרילה ELN. ספטמבר 2003. ארבעה צעירים ישראלים יוצאים לטיול אחרי צבא בדרום אמריקה. עם כמה מטיילים זרים שהם פוגשים בדרך, הם מחליטים לצאת לטראק האולטימטיבי: "העיר האבודה" בקולומביה. בסופו של היום הראשון למסע הם נשארים ללון בבקתה בדרך. לפנות בוקר הם כבר ייחטפו ע"י ארגון גרילה ידוע לשמצה, שיחזיק בהם כשלושה חודשים וחצי בלב הג'ונגל. עשרים שנה אחרי כן, כשהם עדיין נושאים צלקות מהאירוע, וכשעשרות ישראלים שנחטפים לעזה מפעילים את כל הטריגרים שלהם - הם פוגשים לראשונה את מנהיג הארגון שחטף אותם, כדי לנסות לקבל תשובות לשאלות שלא נותנות להם מנוח כל השנים. באמצעות חומרים שצולמו בזמן אמת, יומנים אישיים שנכתבו בשבי ושיחות עם גיבורי הפרשה, מביאה הסדרה החדשה, שיצר עמרי קרונלנד בבימויו של אופיר טריינין ("משפחה בטרנס"), רשומון מצמרר של מסע ההישרדות - הפיזי והפסיכולוגי - ששינה לעד את חייהם של בני, אורפז, עידו, ארז, מאט מארק ורייני.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי: חמישי, 19 בספטמבר 2024

הישרדות (Survivor)

בצמוד לשידור השבועי בארה"ב, העונה ה-47 של תוכנית הריאליטי המצליחה מגיעה לאיי פיג'י עם 18 מתמודדים חדשים שיתחרו על פרס של מיליון דולר.

עונה: 47 (או Forty Several, בפי האוהדים)
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי: חמישי, 19 בספטמבר 2024

מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז (Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story)

העונה השנייה של דרמת הפשע האמיתית של ריאן מרפי, הפעם בכיכובם של חוויאר בארדם וקלואי סביני. בעונה הנוכחית מובא סיפורם המצמרר של האחים מננדז, לייל ואריק, שהורשעו ברצח הוריהם בלוס אנג'לס בשנת 1989. הסדרה חוקרת את האירועים שהובילו לרצח ואת המשפטים המתוקשרים שהפכו את הסיפור לסנסציה לאומית בארצות הברית. את האחים מגלמים קופר קוש וניקולס אלכסנדר שאבז.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 19 בספטמבר 2024

דמדומי האלים (Twilight of the Gods)

סדרת אנימציה מאת זאק סניידר בהשראת המיתולוגיה הנורדית, העוקבת אחרי מאבקם של האלים במאבק אפי על גורל העולם, שהובילו להרס של מידגארד ואסגארד. קאסט המדבבים כולל את לורן כהן ("המתים המהלכים"), סילביה הוקס ("בלייד ראנר 2049"), פיטר סורמר (הסרט "פארגו"), קורי סטול ("בית הקלפים"), רהול קוהלי ("נפילת בית אשר"), פטרסון ג'וזף ("הנותרים"), ג'ון נובל ("פרינג'") ופילו אסבק ("משחקי הכס").

ז'אנר: אנימציה, פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 19 בספטמבר 2024

אגתה לאורך כל הדרך (Agatha All Along)

המרשעת האהובה מ"וונדהוויז'ן" זוכה בהרפתקה משלה, שעלילתה מתחילה ממש בסמוך לסיומה של "וונדהוויז'ן", אז כוחותיה של אגתה הארקנס נלקחו ממנה בעודה נותרת לחיות את חייה בשממה של ווסטוויו. לאחר שהיא מתוודעת לדרך אגדית ומלאת סכנות שמבטיחה בסיומה את הגאולה שאותה היא מבקשת, היא מחליטה להרכיב אחוות מכשפות נואשות כמוה שיסייעו לה בדרכה. מלבד קת'רין האן, הקאסט כולל גם את אוברי פלאזה ("מחלקת גנים ונוף"), סאשיר זמאטה ("סאטרדיי נייט לייב"), דברה ג'ו ראפ ("מופע שנות השבעים"), אמה קלאופילד ("באפי קוטלת הערפדים") וגם פטי לופון האגדית ("פרייז'ר", "אימה אמריקאית"). שני פרקים ראשונים והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: חמישי, 19 בספטמבר 2024

הפינגווין (The Penguin)

בצמוד לשידור השבועי ב-HBO, סדרת בת הנגזרת מהסרט "באטמן" של מאט ריבס, עם קולין פארל שחוזר לתפקיד אוסוולד קובלפוט. הסדרה מתרחשת שבוע אחרי אירועי הסרט, כשהפינגווין מנצל את הכאוס בגות'אם כדי לטפס בסולם העולם התחתון. היחידה שבאמת רואה אותו וחושדת בו היא בתו של הבוס המנוח ומי שהשתחררה לאחרונה מהמוסד לחולי נפש, סופיה פלקון, בגילומה של כריסטין מיליוטי ("איך פגשתי את אמא"). אוסוולד ינסה להתל בה ולנווט בינה לבין סאלבטורה מרוני (קלנסי בראון, "קרניבל") ראש משפחת הפשע המתחרה. הסדרה מבטיחה מבט עמוק יותר לדמותו המורכבת של הפינגווין ולפוליטיקה האפלה של גות'אם.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי: שישי, 20 בספטמבר 2024

פרייז'ר (Frasier)

בסמוך לשידור בארה"ב, עונה שנייה לגלגול המחודש של הקומדיה הקלאסית, שבתקווה לא יבזה הפעם את מקורותיו. פרייז'ר עדיין נמצא בבוסטון, ממנה הגיע אל סיאטל עם תומה של "חופשי על הבר", הפעם כדי להתחבר עם בנו פרדי. העונה מתחזקת בהופעות אורח של דמויות מהסדרה המקורית: פרי גילפין שבה לגלם את רוז, ובפרק מיוחד נראה את בוב "בולדוג" בריסקו (דן באטלר), גיל צ'סטרטון (אדוארד היברט) וביבי גלייזר (הארייט סנום האריס). כמו כן יתארחו רייצ'ל בלום ("האקסית המטורפת"), איימי סדריס ("בוג'ק הורסמן") ופטרישיה היטון ("מקום טוב באמצע"), ששיתפה פעולה עם גרמר בקומדיה קצרת הימים "בחזרה אליך". שני פרקים ראשונים היום והשאר מדי שבוע.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי: שישי, 20 בספטמבר 2024

המתמחה (The Resident)

לראשונה בנטפליקס, כל שש העונות סדרת הדרמה הרפואית "המתמחה", ששודרה בעבר ביס וזמינה זה מכבר בדיסני פלוס (שם היא גם ממשיכה להישאר במקביל). הסדרה עוקבת אחרי צוות הרופאים והאחיות בבית החולים צ'סטיין, ובראשם ד"ר קונרד הוקינס. מאט צוקרי ("האישה הטובה") מככב ולצדו בין היתר אמילי ואנקמפ ("נקמה", סרטי "קפטן אמריקה").

עונה: 1-6
ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שישי, 20 בספטמבר 2024

הבית (La Maison)

(שם עברי לא רשמי) דרמה צרפתית על עולם האופנה העילית בכיכובם של למבר וילסון ("סוד החיים הפשוטים", "גברת האריס נוסעת לפריז") וזיטה הנרו ("פטימה"). בעקבות סרטון ויראלי שערורייתי של מעצב כוכב, בית האופנה האיקוני LEDU עומד בפני קריסה. המוזה לשעבר של המעצב מתאחדת עם מעצבת צעירה כדי להציל ולחדש את בית LEDU בן המאה. בינתיים, מנכ"לית חסרת רחמים של קבוצת יוקרה מתחרה מנסה להשתלט על LEDU, מונעת לא רק משיקולים עסקיים אלא גם מנקמה אישית.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי: שישי, 20 בספטמבר 2024

בלתאזר (Balthazar)

דרמת פשע צרפתית בכיכובו של תומר סיסלי הישראלי לשעבר ("וורטקס", "איש הניסים"), פתולוג משפטי מבריק אך משונה חובר לחוקרת רצינית וישרה (הלן דה פוז'רול) כדי לפתור את הפשעים המטרידים ביותר בעיר, ובמקביל עובד בסתר על תיק הרצח של אדם אהוב. העונה הראשונה עולה עכשיו, ועונות 2-5 יעלו בחודשים הבאים.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי: ראשון, 22 בספטמבר 2024

החיים הם תקופה קשה

דרמה קומית חדשה המבוססת על ספרו רב המכר של חנוך דאום ובכיכובו. העלילה עוקבת אחרי סיטואציות מחייו של חנוך במורכבויות שבין דתי לחילוני, בין ימין לשמאל, בין מתנחל לאיש תקשורת וסטנדאפיסט. עלמה זק מגלמת את אשתו, ומלבדם מונה הקאסט גם את נטע רוט, גל שלהב, נבו אלמליח, שי אביבי, אמיר דדון, אושרית סרוסי ועומר עציון. את הסדרה יצרו דאום, עומרי עמית ואדר מירום, וביים דן מסר. מולי שגב ורם לנדס משמשים כמפיקים ועורכים ראשיים.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: קשת 12
מתי: שני, 23 בספטמבר 2024

חנוך דאום, עלמה זק, "החיים הם תקופה קשה". פיני סילוק,
עם חנוך דאום ועלמה זק. "החיים הם תקופה קשה"/פיני סילוק

אין מוצא (From)

בצמוד לשידור השבועי בארה"ב, עונה שלישית לסדרת האימה על עיירה מסתורית שלוכדת בתוכה את כל מי שאיתרע מזלו להגיע אליה. בעונה החדשה מתכוננים תושבי העיירה לצאת למתקפה כנגד הרוחות והזוועות שסובבות אותם, כאשר דרך מילוט אפשרית הופכת להיות ממשית. עם הארולד פרינאו ("אבודים"), איון ביילי ("עד עצם היום הזה"), קטלינה סנדינו מורנו ("מריה הלבנה") ועוד.

עונה: 3
ז'אנר: אימה, מסתורין
איפה רואים: יס
מתי: שני, 23 בספטמבר 2024

משפחת צוויפלר (The Zweiflers)

דרמה קומית גרמנית העוקבת אחר משפחה יהודית לא מתפקדת בגרמניה המודרנית. שמחה צוויפלר (מייק בורשטיין), פטריארך שאפתן, מתכנן למכור את אימפריית המעדניות המשפחתית, אך סודות מהעבר מאיימים לערער את יציבות המשפחה. הסדרה בוחנת את המתח בין מסורת לקדמה בקרב דורות המשפחה. גם מארק איווניר שלנו כאן.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: הוט
מתי: שני, 23 בספטמבר 2024

רווקת הזהב (The Golden Bachelorette)

הספין-אוף המצליח של "הרווק" המתמקד באנשי גיל הזהב פוצח גם בגרסתו הנשית. ג'ואן ואסוס, מנהלת בית ספר וסבתא בת 61, מקבלת הזדמנות שנייה לאהבה כרווקת הזהב הראשונה. לאחר שעזבה את "רווק הזהב" בטרם עת, ג'ואן תצא למסע חדש בחיפוש אחר בן זוג, תוך הוכחה שלעולם לא מאוחר מדי למצוא אהבה.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי: שלישי, 24 בספטמבר 2024

The Great North

חלקה השני של העונה הרביעית בקומדיית האנימציה מבית היוצר של כותבי "הבורגרים של בוב", על אודות משפחה שמתגוררת באלסקה. מדבבים ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), ג'ני סלייט ("פה גדול"), וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם") ואלאניס מוריסט בתפקיד עצמה. עשרת הפרקים (11-20) עולים בבת אחת.

עונה: 4 ב'
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: רביעי, 25 בספטמבר 2024

משפחת חצות (Midnight Family)

(שם עברי לא רשמי) דרמה רפואית מקסיקנית המבוססת על סרט תיעודי עטור פרסים. הסדרה עוקבת אחר מריגאבי טמאיו, סטודנטית מבטיחה לרפואה, המבלה את לילותיה בהצלת חיים במקסיקו סיטי באמבולנס המשפחתי הפרטי. יחד עם אביה רמון ואחיה מרקוס וחוליטו, מריגבי מתמודדת עם מקרי חירום רפואיים קיצוניים כדי להתפרנס, תוך שהיא משרתת אוכלוסייה של מיליונים בעיר המורכבת והמרתקת. שני פרקים היום, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי: רביעי, 25 בספטמבר 204

המטרה: פריז (Paris Has Fallen)

סדרת אקשן חדשה בעולם הפרנצ'ייז "המטרה", בבימויו של הבמאי הישראלי עודד רסקין. כאשר ארגון טרור תוקף אירוע בפריז, קצין הגנה צרפתי וקצינת MI6 משתפים פעולה כדי לעצור את המתקפה ולחשוף קשר שחיתות נרחב. מככבים תאופיק ג'לאב ("בחזרה לבורגונדי") וריטו אריה (לילה מ"אקדמיית המטרייה"). ג'רארד באטלר, כוכב סדרת הסרטים, מפיק את הסדרה ומופיע בתפקיד אורח קטן.

ז'אנר: אקשן, מתח
איפה רואים: יס והוט
מתי: חמישי, 26 בספטמבר 2024

רק לא זה (Nobody Wants This)

קומדיה רומנטית חדשה בכיכובם של קריסטן בל ואדם ברודי. ג'ואן, אישה אגנוסטית וספקנית, מתאהבת ברב לא שגרתי בשם נואה, מה שמוביל לסדרת התרחשויות כשהשניים מנסים לגשר על הפערים בין עולמותיהם השונים. הסדרה נכתבה ונוצרה על ידי ארין פוסטר, בהתבסס על סיפור חייה האמיתי. הקאסט כולל גם את ג'סטין לופה ("יורשים", "גברת מייזל המופלאה") וטימותי סימונס (ג'ונה מ"ויפ").

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 26 בספטמבר 2024

הכל קורא לישועה (Everything Calls for Salvation)

עונה שנייה לדרמה האיטלקית, שעלילתה מתרחשת שנתיים אחרי אירועי העונה הראשונה. דניאלֵה ונינה הפכו להורים של מריה הקטנה, וזמן קצר לאחר לידתה נפרדו. אנו מוצאים אותם נלחמים על המשמורת של הילדה הקטנה בתמיכת משפחותיהם בהתאמה, השונות מאוד זו מזו. דניאלה, לאחר החוויה העזה שעבר, בחר להיות אח, ובעזרת התערבותו של ד"ר סימארולי, הוא עומד להיכנס כמתמחה בבית החולים שבו אושפז. יש לו חמישה שבועות להוכיח לשופט שהעבודה החדשה יכולה להפוך ליציבה, ולהוכיח את עצמו כהורה אמין.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 26 בספטמבר 2024

מלכי המזרח (We Were Kings)

דרמת פשע רומנטית מקסיקנית. שלושה חברים טובים שולטים ביד רמה בשכונה תוססת במקסיקו סיטי - עד שטרגדיה פתאומית גורמת למפלתם והופכת שניים מהם ליריבים.

ז'אנר: דרמת פשע רומנטית
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שישי, 27 בספטמבר 2024

סאטרדיי נייט לייב (Saturday Night Live)

העונה ה-50 של תוכנית המערכונים האגדית, שהיא גם שנת בחירות, כך שיהיה צפוף במיוחד. מאיה רודולף שבה לגלם את סגנית הנשיא המתמודדת לנשיאות, קמלה האריס. האורחים והאמנים בחמש התוכניות שפותחות את העונה כבר הוכרזו: ג'ין סמארט וג'לי רול בתוכנית הראשונה, נייט ברגצי וקולדפליי בתוכנית השנייה, אריאנה גרנדה וסטיבי ניקס בתוכנית השלישית, מייקל קיטון ובילי אייליש בתוכנית הרביעית, וג'ון מאלייני וצ'אפל רואן בתוכנית החמישית.

עונה: 50
ז'אנר: מערכונים
איפה רואים: NBC (ב-1/10 גם ביס)
מתי: שבת 28 בספטמבר 2024

האנטומיה של גריי (Grey's Anatomy)

עונה ה-21 לדרמה הרפואית הוותיקה, שמביאה הפעם שינויים משמעותיים לסיאטל גרייס. אלן פומפאו חוזרת למספר פרקים מיוחדים כמרדית' גריי, וג'ייסון ג'ורג' (בן וורן) מצטרף מחדש לצוות הקבוע. העונה תתמודד עם ההשלכות הדרמטיות של אירועי העונה הקודמת, כולל שינויים בהנהלה ובצוות הרפואי.

עונה: 21
ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 29 בספטמבר 2024 (וב-10 באוקטובר גם בדיסני פלוס)

האנטומיה של גריי - אלן פומפאו נפרדת. באדיבות yes ו- STINGTV, צילום מסך
שבה למספר פרקים. אלן פומפאו, "האנטומיה של גריי"/צילום מסך, באדיבות yes ו- STINGTV

ג'ואן (Joan)

בצמוד ל-ITV בבריטניה, דרמת פשע המבוססת על סיפורה האמיתי של ג'ואן האנינגטון. סופי טרנר מככבת כג'ואן, אישה שבורחת מנישואים אלימים ומגלה כישרון מפתיע לגניבת תכשיטים. הסדרה עוקבת אחר עלייתה בעולם הפשע של שנות ה-80 בבריטניה, תוך שהיא מנווטת בין סכנות ורצונה לבנות חיים חדשים לה ולבתה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: יס, הוט ופרי טי-וי
מתי: שני, 30 בספטמבר 2024

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש אוגוסט 2024, כולל עונות חדשות של "התעשייה", "רק רוצחים בבניין", "אמילי בפריז", "שר הטבעות: טבעות הכוח", "אבא בהפרעה" ו"פצ'ינקו", פרידות מ"אקדמיית המטרייה" ו"אריות הים", "רוחות רפאים" שהגיעה סוף סוף לישראל, ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully