וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש אוגוסט 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 7:51

עונות חדשות של "התעשייה", "רק רוצחים בבניין", "אמילי בפריז", "שר הטבעות: טבעות הכוח", "אבא בהפרעה" ו"פצ'ינקו", נפרדים מ"אקדמיית המטרייה" ו"אריות הים", "רוחות רפאים" מגיעה סוף סוף לישראל, ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה באוגוסט 2024

"רק רוצחים בבניין" עונה 4. הולו/דיסני פלוס, צילום מסך
"רק רוצחים בבניין" עונה 4/צילום מסך, הולו/דיסני פלוס

מחפשים את הסדרות המומלצות של יולי 2024? הנה הן כאן.

השבוע שמתחיל ב-4 באוגוסט 2024
השבוע שמתחיל ב-11 באוגוסט 2024
השבוע שמתחיל ב-18 באוגוסט 2024
השבוע שמתחיל ב-25 באוגוסט 2024

סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

בוקי (Bookie)

קומדיה שחורה של צ'אק לורי, איש "המפץ הגדול" "ממי" והמוני סיטקומים מצליחים - אבל הפעם בפורמט סינגל-קאמרה. סוכן הימורים נאבק לשרוד את הלגליזציה הממשמשת ובאה של הימורים בספורט, ואת לקוחותיו, משפחתו ועמיתיו לעבודה שהולכים ונעשים לא יציבים. הקומיקאי סבסטיאן מניסקלקו מככב, ולצדו בין היתר חורחה גרסייה ("אבודים") וצ'ארלי שין, שהתפייס עם לורי אחרי שיצא מדעתו במהלך "שני גברים וחצי". הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 1 באוגוסט 2024

אבא בהפרעה (Unstable)

הקומדיה החמודה עם השם האידיוטי בעברית חוזרת בעונה שנייה. רוב לאו האגדי ובנו, ג'ון אואן לאו, מככבים ביחד לצד שאן קליפורד ("פליבג") בסדרה על הבן המופנם שנאלץ לעבוד בשביל אביו המצליח והמוזר כדי להציל אותו ואת החֶברה שלו מאסון.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 1 באוגוסט 2024

המדריך לרצח לילדות טובות (Good Girl's Guide To Murder)

עיבוד של ה-BBC לרומן עטור הפרסים של הולי ג'קסון, שהיה רב מכר גם בישראל כשראה אור בהוצאת כנרת זמורה ביתן. לפני חמש שנים סאל סינג רצח את תלמידת התיכון אנדי בל. המשטרה יודעת שהוא עשה את זה. כל העיירה יודעת שהוא עשה את זה. אבל פיפה, שגדלה באותה עיירה קטנה שבה הפך הרצח לאירוע מרכזי, לא בטוחה שזה מה שקרה. כשהיא בוחרת בתיק הרצח כנושא לעבודת הגמר שלה בתיכון, היא מתחילה לחשוף סודות שמישהו בעיירה מנסה להסתיר. ואם הרוצח האמיתי עדיין מסתובב חופשי, כמה רחוק הוא מוכן ללכת כדי למנוע מפיפה לגלות את האמת? אמה מאיירס (היא איניד, שותפתה החמודה לחדר של "וונסדיי") מככבת בתפקיד הראשי, וגם יהלי מרגלית טופול הישראלית ("המקעקע מאושוויץ", הנכדה של) כאן.

ז'אנר: מתח, נעורים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 1 באוגוסט 2024

עוד בוואלה

אחת הסדרות הנפלאות של השנים האחרונות מגיעה לישראל, והיא עונג צרוף

לכתבה המלאה

באטמן: לוחם בגלימה (Batman: Caped Crusader)

שירות הסטרימינג מקס ויתר על סדרת האנימציה כחלק מקיצוץ התקציבים המסיבי שלו, ופריים וידאו אספה אל חיקה את העיבוד החדש לקורותיו של לוחם הצדק בחליפת העטלף, בהפקת ברוס טים - שיצר את סדרת האנימציה הקלאסית, שזמינה גם היא באמזון - ג'יי-ג'יי אברמס ומאט ריבס (במאי סרטי באטמן הנוכחיים). המיש לינקלייטר ("טקס חצות") מדבב את הגיבור, ולצדו בין היתר מק'קנה גרייס, כריסטינה ריצ'י, דידריך ביידר, ריד סקוט, ג'ון דימאג'יו, מיני דרייבר וטום קני.

ז'אנר: אנימציה, גיבורי על
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 1 באוגוסט 2024

מיס פלאצ'י (Miss Fallaci)

דרמה איטלקית המבוססת על סיפורה הביוגרפי של העיתונאית והסופרת האיטלקייה אוריאנה פאלאצ'י, אחת מהסופרות הבודדות בעולם שהצליחה למכור מעל 25 מיליון עותקים מכתביה, שתורגמו ל-25 שפות ברחבי העולם. פלאצ'י קנתה את שמה בין היתר בזכות ראיונות עם מנהיגים ואישים מפורסמים, כולל גולדה מאיר ואריאל שרון. בין המרואיינים הרבים מספור שלה נמצאים יאסר ערפאת, ח'ומייני, מועמר קדאפי, לך ואלנסה, אינדירה גנדי, הנרי קיסינג'ר, השאה האיראני, הדלאי למה, פדריקו פליני, אינגריד ברגמן, אלפרד היצ'קוק, שון קונרי ועוד. הסדרה מתמקדת בתקופה פחות מוכרת בחייה של פלאצ'י, סוף שנות החמישים של המאה ה-20. היא הייתה אז עיתונאית צעירה ומלאת אמביציה במגזין השבועי L'Europeo, תקועה במדורי הבידור בעוד עמיתיה הגברים זוכים להתמקד בפוליטיקה. נחושה להתקדם לעמוד הראשי ככתבת מלחמה, היא מציעה לעורך שלה שתיסע לניו יורק לראיין את מרילין מונרו, ואם תצליח - יקדם אותה.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: ראשון, 4 באוגוסט 2024

פוקר פייס (Poker Face)

לראשונה בסלקום טי-וי, הסדרה של ריאן ג'ונסון (סרטי "רצח כתוב היטב", "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי") בכיכובה של נטשה ליון ("בובה רוסית", "כתום זה השחור החדש"), ששודרה בעבר ביס בצמוד לארה"ב. הסדרה, דרמה בלשית פרוצדורלית בהשראת "קולומבו", עוקבת אחר חוקרת שניחנת ביכולת על טבעית לזהות שקרים. בהתאם לכך, היא יוצאת למסע שבמהלכו היא נגררת בעל כורחה אל חבורה של טיפוסים צבעוניים ופשעים הדורשים פתרון. שרשרת שחקני המשנה כוללת בין היתר את ג'וזף גורדון לויט, אדריאן ברודי ("יורשים"), אלן ברקין, ג'מילה ג'מיל ("המקום הטוב") וקלואי סביני ("אימה אמריקאית"). העונה השנייה מצולמת בימים אלה. פרק בשבוע.

ז'אנר: מתח, בלשי
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: ראשון, 4 באוגוסט 2024

מרוששים (Brassic)

עונה שנייה לקומדיה הבריטית של רשת סקיי המתרחשת בלנקשייר ועוקבת אחר חייהם של ויני ודילן, חברי ילדות העוסקים בפשעים ועבירות קלות וכעת צריכים להתבגר.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 4 באוגוסט 2024

חוק וסדר: מדור מיוחד (Law & Order: Special Victims Unit)

לראשונה בפרטנר טי-וי, העונה ה-24 בסדרת המשטרה המצליחה בכיכובה של מרישקה הרגיטאי, שמגלמת את אוליביה בנסון, בלשית העומדת בראש יחידה לחקירת פשעים מיוחדים שחוקרת פשעים מרושעים של תקיפה מינית ואלימות במשפחה.

עונה: 24
ז'אנר: דרמה משטרתית
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: שני, 5 באוגוסט 2024

הייתי מתה עם עדי אשכנזי

תוכנית תיעודית חדשה בהובלת עדי אשכנזי, החוזרת לחוויית סף מוות ששינתה את חייה ומחפשת תשובות לשאלות קיומיות על החיים ועל המוות. הקומיקאית יוצאת למסע מחקר מעמיק להבנת משמעות החיים, בעקבות חוויית סף מוות שעברה בטיול בהודו בשנת 2008. במהלך הסדרה היא עוזבת הכל - הבית, הילדים ושגרת חייה - ועוברת למקום מנותק ומבודד שמאפשר לה לחקור את מה שחוותה. היא נפגשת עם מדענים, פילוסופים, אנשי דת, מיסטיקנים ואנשים שחוו גם הם חוויית סף מוות, ויחד איתם מנסה להבין: האם יש חיים אחרי המוות? מה משמעות האור הגדול שראתה? האם זה אלוהים? האם יש לו דת ספציפית? האם ניתן לאורה של חווית מוות להגדיר את המשמעות של חיינו?

ז'אנר: תעודה, קומדיה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שלישי, 6 באוגוסט 2024

הירושה (The Inheritance)

דרמת מתח מבית ערוץ 5 הבריטי. האחים שאן, דניאל וקלואי המומים כשאביהם דניס מת במפתיע ומתגלה שבצוואתו השאיר הכל, כולל בית המשפחה, לאישה שמעולם לא שמעו עליה. כשהם מתחילים להטיל ספק בכל מה שחשבו שידעו על אביהם, הם חושדים יותר ויותר שלאישה הזו יש קשר למותו. בין היתר עם רוברט ג'יימס-קולייר (המשרת תומאס בארו מ"אחוזת דאונטון") וסמנת'ה בונד (ליידי רוזמונד פיינסוויק, אחותו של הרוזן מגרנתהם באותה סדרה).

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 7 באוגוסט 2024

הפסגה (The Summit: Australia)

תחרות ריאליטי אוסטרלית שמביאה את המתמודדים שלה לגבהים חדשים. קבוצה של זרים אמיצים יוצאים למסע אתגרי ומסוכן בפסגות הקשוחות ועוצרות הנשימה של האלפים הדרומיים בניו זילנד. כל אחד מצויד בתיק של מיליון דולר שעליו להביא לפסגת ההר על מנת לקבל הזדמנות לקחת הביתה את הכסף. במהלך המסע יהיה עליהם לעבוד כצוות על מנת לגבור יחד על התנאים הקשים ועל מכשולים שונים ומאתגרים החוסמים את דרכם. אבל מה קורה כשמתמודדים מסוימים מתחילים לדשדש מאחור? האם חברי הקבוצה יאטו על מנת לעזור להם להתקדם ויסכנו את סיכויי הגעתם לפסגה בזמן, או ינטשו אותם לטובת הניצחון? במשחק של אמון ועבודת צוות מול בגידה ובצע כסף, המתמודדים יגיעו עד קצה גבול היכולת הפיזית, המנטלית והמוסרית - האם יצליחו לדבוק זה בזה ולהגיע יחד לפסגה?

ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 7 באוגוסט 2024

האהבה היא עיוורת: בריטניה (Love is Blind: UK)

סדרת הריאליטי הפופולרית של נטפליקס מקבלת גרסה עולמית נוספת, הפעם בבריטניה. גם כאן, נשים וגברים ללא זוגיות מחפשים אהבה ומתארסים עוד לפני שהם נפגשים.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 7 באוגוסט 2024

עולם הצלילים הנסתר עם דייוויד אטנבורו (Secret World of Sound with David Attenborough)

סדרה תיעודית מרתקת המלווה בקריינותו של סר דיוויד אטנבורו, שבמסגרתה טכנולוגיית שמע מתקדמת מתעדת באופן חסר תקדים את הצלילים והקולות של עולם הטבע.

ז'אנר: תעודה, טבע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 7 באוגוסט 2024

רוחות רפאים (בריטניה) (Ghosts UK)

חיכינו חיכינו, ייחלנו ייחלנו, וסוף סוף זה קורה - הקומדיה הנפלאה של ה-BBC, ששודרה בין 2019 ל-2023, מגיעה סוף סוף לישראל. זה קורה הודות ליס, שרכשה את כל חמש העונות של הסדרה הבריטית, שגם עובדה ממנה גרסה אמריקאית (שבעצמה כבר זמינה בישראל, בסלקום טי-וי, ובאוקטובר תחל עונתה הרביעית). הסיפור עוקב מספר רוחות רפאים שפוקדות אחוזה כפרית מתפוררת בשם "באטון הול", אחרי שמתו שם לאורך המאות. כל אחת מהן, כמתבקש, היא תוצר של זמנה, כך שהן לא תמיד מסתדרות, אבל כאשר זוג עירוני צעיר יורש את המקום במפתיע מתוך כוונה להפוך אותו לבית הארחה, המתים מתאחדים כדי לסלק אותם.

עונות: 1-5
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 8 באוגוסט 2024

חברות (בריטניה) (Hullraisers)

העיבוד של ערוץ 4 הבריטי ל"חברות" הישראלית, קומדיה על שלישיית חברות בעיר האל שבמזרח יורקשייר, בעודן מלהטטות בין הדרישות של ילדים, עבודה, מערכות יחסים ובילויים. פרק בשבוע.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: חמישי, 8 באוגוסט 2024

אורות כחולים (Blue Lights)

לראשונה בפרטנר טי-וי, דרמת המשטרה האירית המוצלחת של ה-BBC, העוקבת אחר שלושה שוטרים טירונים במשטרת בלפסט. גרייס אלי (שאן ברוק, "שרלוק", "דוקטור פוסטר"), אנני קונלון (קתרין דוולין) וטומי פוסטר (ניית'ן ברניף), הם שלושה שוטרים חדשים בתקופת הניסיון שלהם, שמוצמדים לשוטרים ותיקים כדי ללמוד את המקצוע. גרייס היא אמא בשנות ה-40 שלה, שעזבה את עבודתה כעובדת סוציאלית, וזמן קצר לאחר שהיא מתחילה בתפקיד החדש היא תוהה אם קיבלה את ההחלטה הנכונה. גם עמיתיה הצעירים יותר נאבקים תחת הלחץ האדיר של התפקיד הקשוח שלקחו על עצמם. ריצ'ארד דורמר ("משחקי הכס"), מרטין מקאן ("הפסיפיק", "מרצ'לה") וג'ואן קרופורד ("בשירות החוק", "החטא הקדמון") מגלמים את השוטרים הוותיקים שמלווים את החדשים, כל אחד עם סיפורו האישי והחוויות שעיצבו את השוטר שהוא עכשיו, ואף אחד מהם אינו באמת כמו שהוא נראה. שתי העונות הראשונות עולות במקביל, שישה פרקים כל אחת. עונות שלוש וארבע כבר הוזמנו.

עונות: 1-2
ז'אנר: דרמת משטרה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: חמישי, 8 באוגוסט 2024

המלכה הלבנה (The White Queen)

לראשונה בפרטנר טי-וי, הדרמה התקופתית בהפקת BBC ו-Starz על פי ספרה של פיליפה גרגורי, בכיכובה של רבקה פרגוסון ("סילו", סרטי "משימה בלתי אפשרית"). בשנת 1416 ניטשת מלחמת השושנים האיקונית, ואנגליה מצויה בקרב המתמשך בין שני הצדדים של אותה המשפחה, בית יורק ובית לנקסטר, הנלחמים על המלוכה האנגלית. שלוש נשים בלתי מתפשרות, שונות ביניהן אך זהות ביעד שלהן, נקלעות למאבק האכזרי ועושות כל שביכולתן על-מנת לפלס את דרכן לכס המלכות. בין שקרים, הונאות ופיתויים, השלוש נלחמות באויבים שעומדים בדרכן ומאיימים על המטרות שלהן. בסופה של המלחמה, מוכתר אדוארד הרביעי למלך בעזרת המנטור שלו, המניפולטור המבריק ריצ'רד נוויל, אך כשאדוארד מתאהב ומתחתן בסתר עם אליזבת וודוויל (פרגוסון), אלמנה ופשוטת-עם, התוכנית הזדונית של נוויל מתרסקת. שתי סדרות ההמשך - "הנסיכה הלבנה" ו"המלכה הספרדייה" - יעלו גם הן החודש, כל אחת בהפרש של שבוע זו מזו.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: חמישי, 8 באוגוסט 2024

אקדמיית המטרייה (The Umbrella Academy)

עונה רביעית ואחרונה לפנטזיית גיבורי העל המבוססת על הקומיקס שיצר ג'ררד וויי, סולן להקת מיי כמיקל רומנס, על קורותיה של משפחת גיבורי-העל עתירת החיכוכים. בין היתר מככבים טום הופר ואליוט פייג', ולקאסט בעונה הזו מצטרפים בני הזוג האהובים מייגן מולאלי וניק אופרמן.

עונה: 4
ז'אנר: פנטזיה, גיבורי על
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 8 באוגוסט 2024

שאהמראן (Shahmaran)

עונה שנייה לסדרת הפנטזיה הטורקית בכיכובה של סרניי סרקאיה ("גאות ושפל"), העוקבת אחר אישה שרצתה לפגוש את סבה המנוכר ומצאה את עצמה בליבה של אגדה.

עונה: 2
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 8 באוגוסט 2024

!?Are You Sure

מיני-סדרת ריאליטי (שמשום מה לא מקבלת שם עברי) העוקבת אחר ג'ימין וג'אנגקוק, שניים משלושת הכוכבים הצעירים ביותר בלהקת BTS, בעודם יוצאים להרפתקאות לפני שיתגייסו לצבא. אנו מתלווים אליהם בנסיעה לניו יורק, לאי ג'ג'ו שבדרום קוריאה ולסאפורו שביפן, שם הם אוכלים, קונים, מבשלים, מקימים מחנות, שוטים בקאנו, שוחים ונוסעים ביחד בדרכים. שמונה פרקים, שני ראשונים היום והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: חמישי, 8 באוגוסט 2024

Mr. Throwback

קומדיה חדשה ומסקרנת שיצר דיוויד קאספ ("הכל לטובה", "נפילות חדות") עבור פיקוק, בכיכובם של אדם פאלי (אותה "הכל לטובה") והכדורסלן סטפן קארי בתפקיד עצמו. מוכר מזכרות אומלל וחסר מזל מקווה למצוא מחילה על ידי פיוס עם אגדת ה-NBA סטף קארי, חבר לקבוצה משנותיו בכיתה ו'. גם עם אגו נאודים ("סאטרדיי נייט לייב"), אדיין מאיירי ("יפה לך"), ריץ' סומר ("מד מן") וטרייסי לטס ("אוגוסט: מחוז אוסייג'").

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: פיקוק (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 8 באוגוסט 2024

תחרות הירידים הגדולה (Blue Ribbon Baking Championship)

תחרות ריאליטי חדשה בהנחיית השחקן ג'ייסון ביגס, שבמסגרתה אופים שהגיעו למקום הראשון בירידים ברחבי ארצות הברית מתמודדים לראשונה על תואר כבוד ועל 100 אלף דולר.

ז'אנר: ריאליטי, תחרות אפייה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 9 באוגוסט 2024

בית של אהבה (Romance in the House)

דרמה קוריאנית חדשה בכיכובו של ג'י ג'ין-הי ("השורד המיועד: 60 יום", "איתור עריקים"). גבר נעלם מחייהם של בני משפחתו למשך 11 שנה בעקבות קריסת העסק שלו. כשהוא חוזר כבעל הבית העשיר שלהם, הוא זוכה לקבלת פנים צוננת. פרק חדש מדי שבת וראשון ב-16:30, בצמוד לשידור בקוריאה הדרומית.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שבת, 10 באוגוסט 2024

לאב איילנד

סדרת הריאליטי הפופולרית מגיעה לראשונה בעיבוד ישראלי, עם עדן פינס כמנחה ועידו מוסרי כקריין. הצילומים לגרסה הישראלית התקיימו ביוון בווילה סודית עם 26 מתמודדים, כולם בטווח הגילאים שבין 22-35, לצד פינס ששהתה איתם לאורך כל התקופה בתפקידה הראשון כמנחה טלוויזיונית. בסבב הראשון נפגוש 11 רווקים ורווקות שווים במיוחד, ובהמשך יודחו וייכנסו מתמודדים נוספים. כולם תועדו 24/7 לתקופה ממושכת בלבוש מינימלי - והכל במטרה לצאת מאוהבים (ולהתפרסם, יש לשער). בתחילת העונה הם מתחלקים לזוגות על פי בחירתם, ובהמשך מקבלים את האפשרות להחליף בני זוג. הם עוברים משימות ומתגברים על דילמות חברתיות וזוגיות. אלו מביניהם שישרדו את ההדחות השונות יגיעו לגמר, וזוג אחד ייצא מנצח ואוהב. 42 פרקים שיעלו מדי יום חול, א'-ה'.

ז'אנר: ריאליטי, שידוכים
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: שבת, 10 באוגוסט 2024

בית קיץ

עונה שמינית הקיץ לסדרת הריאליטי, שבמסגרתה שמונה פנים מוכרות חוזרות לבית המפואר בהמפטונס, ואליהן מצטרפים שני דיירים חדשים. החבורה הזו מגיעה עם מזוודות מלאות בציפיות לקיץ חסר דאגות, אך בבית הקיץ שום דבר אינו צפוי. מערכות יחסים חדשות פורחות בעוד אחרות מתפרקות בדרמטיות. חברויות ייבחנו, אהבות יתלקחו, וסודות כמוסים יצופו על פני השטח - הכל תוך כדי מסיבות פרועות ובילויים אקסקלוסיביים. ימים א'-ד'.

עונה: 8
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: ראשון, 11 באוגוסט 2024

הרווק (The Bachelor)

לאחר שהשתתף בעונה ה- 20 של "הרווקה", ג'ואי גרזיאדי מקבל הזדמנות נוספת למצוא את אהבת חייו, והופך ל"הרווק" ה- 28. ג'ואי בן 28, מורה מקצועי לטניס מפנסילבניה במקור, שחיי כעת בהוואי. בנוסף להשתתפותו ב"הרווק" ו"הרווקה" הוא השתתף גם בתפקיד אורח קצרצר בסדרה "מוקד 911" כשגילם את עצמו בצילומי "הרווק". בין המתמודדות על ליבו של ג'ואי אפשר למצוא את המשפיענית דייזי קנט, המוכרת כאקטיביסטית בנושא איבוד השמיעה, מעודדת של קבוצת מיאמי דולפינס ומיס נברסקה בעברה, ועוזרת לשעבר בלשכתו של דונאלד טראמפ.

עונה: 28
ז'אנר: ריאליטי, היכרויות
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 11 באוגוסט 2024

זוג או פולי (Couple to Throuple)

ריאליטי הזוגות עולה שלב ונכנס למגרש הפוליאמורי. ארבעה זוגות סקרנים מקבלים הזדמנות לצרף צלע נוספת למערכת היחסים שלהם. סקוט אוונס (מנחה Access Hollywood) מלווה את הזוגות בריזורט טרופי לניסוי הגדול: האם פתיחת היחסים תבעיר את הרומן או דווקא תגרום לדעיכתו?
בתום המבחן בגן עדן כל זוג יעמוד בפני האפשרויות - להפוך לשלישיה, להישאר כזוג או להיפרד.

ז'אנר: ריאליטי, היכרויות
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 11 באוגוסט 2024

בואו לרקוד איתי (Come Dance With Me)

ריאליטי ריקודים חדש שיצרו כוכבי "NCIS: לוס אנג'לס", אל-אל קול ג'יי וכריס אודונל. רקדנים צעירים ומוכשרים מכל רחבי ארה"ב מזמינים בן משפחה תומך אבל לא מיומן בריקוד, להצטרף אליהם בתחרות על הפרס הגדול של 100 אלף דולר. לאורך העונה הזוגות מתנסים בסגנונות שונים של ריקוד מהיפ הופ ועד ריקודי נשף. הסדרה זכתה לשבחים על הלב החם שבבסיסה - חיזוק הקשר המשפחתי באמצעות הריקוד, והמסר המרומם לפיו כל אחד יכול לרקוד בלי קשר לגיל, מגדר או כישרון טבעי.

ז'אנר: ריאליטי, ריקודים
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 11 באוגוסט 2024

אחיות (Sisters)

דרמה קומית שהופקה בשיתוף פעולה קנדי-אירי, ונכתבה על-ידי השחקניות שרה גולדברג ("בארי") וסוזן סטנלי, שגם מככבות כאן בתפקידים הראשיים. שר וסוז, שתי נשים שגדלו על יבשות שונות, מגלות לתדהמתן שהן חצי אחיות מצד אביהן הבטלן שמעולם לא הכירו. יחד הן יוצאות למסע מצחיק ומרגש ברחבי אירלנד בחיפוש אחר אביהן. גם עם דונאל לוג ("גות'הם", "ילדי האנרכיה") ודארג שאנון.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 11 באוגוסט 2024

מצב נפשי

עונה שנייה לסדרת הדוקו זוכת פרס האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה, שבמסגרתה נחשפים בני נוער ומדברים בגילוי לב ובכנות על ההתמודדות הנפשית שלהם אל מול ההתמכרות למסכים, הפרעות קשב וריכוז ופגיעה עצמית, על הסטיגמות והבושה שמלוות אותם וגם על היכולת לצמוח מתוך הקושי. לסדרה גויסו מיטב המומחים בבריאות הנפש שמנסים להציג את התמונה המלאה של התופעות השונות ולתת להורים ולבני משפחה כלים לזהות מצבים נפשיים ולסייע.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שני, 12 באוגוסט 2024

התעשייה (Industry)

עונה שלישית לדרמה המעולה של HBO ה-BBC, העוקבת אחרי קבוצת מתמחים צעירים, מוכשרים, מבריקים ומסורים לחלוטין לעבודתם בחברת השקעות אקסקלוסיבית בלונדון. כל אחד מהעובדים צריך להוכיח מדי יום מחדש למעסיקיו שהוא עובד ראוי שיניב לחברה רווחים רבים, ולכל אחד מהם סוד שרודף אותו. הסדרה מצליחה לעקוב ולתאר בצורה מעוניינת אחר חייהם של מספר עובדים בין שעות המשרד לבין שעות הפנאי, שם הם יוצאים למועדונים וחיים את החיים עד הקצה. בעונה החדשה מצטרפים קיט הרינגטון (ג'ון סנואו מ"משחקי הכס") בתפקיד אריסטוקרט בריטי שהוא התגלמות הכסף הישן והפריבילגי של אנגליה, וגם שרה גולדברג (סאלי מ"בארי"), שמגלמת מנהלת תיקים בקרן השקעות אתיות.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי עולה: שני, 12 באוגוסט 2024

הפכים סולאריים (Solar Opposites)

בצמוד לארה"ב, עונה חמישית לקומדיית האנימציה שיצרו ג'סטין רוילנד (מיוצרי "ריק ומורטי" ולשעבר מדבב שני גיבוריה) ומייק מק'מהן ("ריק ומורטי", יוצר "מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים") בהולו, העוקבת אחר משפחת חייזרים שנאלצת לגור בארצות הברית. דן סטיבנס ("אחוזת דאונטון", "לגיון") ותומאס מידלדיץ' ("עמק הסיליקון") מדבבים. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 5
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שני, 12 באוגוסט 2024

ג'נטלמן במוסקבה (A Gentleman in Moscow)

עיבוד של שואוטיים/פרמאונט פלוס לרומן מאת אמור טאוולס - שב-2018 ראה אור גם בעברית בהוצאת מטר - בכיכובם של הזוג הנשוי יואן מקגרגור (עם שפם רוסי עסיסי) ומרי אליזבת ווינסטד (שהכירו בעונה השלישית של "פארגו"). ב-1922 קובע בית דין בולשביקי שהרוזן אלכסנדר רוסטוב הוא אציל חסר תקנה, וגוזר עליו מעצר בית ב"מטרופול", מלון מפואר הניצב מול הקרמלין. רוסטוב, גבר נועז, משכיל ושנון שלא עבד מעולם, חייב כעת לגור בעליית גג, בעת שהעשורים הסוערים ביותר בהיסטוריה הרוסית מתרחשים מחוץ לכתלי המלון. בניגוד לצפוי, תנאי חייו המצומצמים מעשירים את עולמו הרגשי, ומפגישים אותו עם אנשים ותעלומות שישנו את נפשו ואישיותו.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס והוט
מתי עולה: רביעי, 14 באוגוסט 2024

אריות הים (SEAL Team)

סמוך לארה"ב, עונה שביעית ואחרונה (אלא אם כן שוב יבטלו את הביטול) לדרמת הפעולה על היחידה למבצעים מיוחדים של צבא ארצות הברית. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע. בתוך כך, אל הוט מגיעה החודש העונה השישית בחלון שני - החל מ-6 באוגוסט.

עונה: 7
ז'אנר: פעולה
איפה רואים: יס (ב-11/8 בפרמאונט פלוס)
מתי עולה: רביעי, 14 באוגוסט 2024

קוף רע (Bad Monkey)

(שם עברי לא רשמי) ביל לורנס כבר מספק לאפל טי-וי פלוס שתיים מהסדרות הבולטות ביותר של שירות הסטרימינג - "טד לאסו" ו"שרינקינג". עכשיו הוא מנפק סדרה שלישית, קומדיה שחורה בעיבוד לספרו של קרל היאסן באותו שם. וינס ווהן מגלם את אנדרו יאנסי, בעבר בלש במשטרת מיאמי שנבעט מתפקידו וכעת משמש כמפקח בריאות. לאחר שהוא נתקל במקרה שנפתח בזרוע אנושית הנמשית על ידי תיירים, הוא מבין שאם יצליח להוכיח שמדובר ברצח, יאפשרו לו לחזור למשרתו הקודמת. עכשיו עליו רק לצלוח שורה של טיפוסים פלורידיאנים משונים וקוף רע אחד. הקאסט מעורר התיאבון כולל גם את מישל מונהאן (סרטי "משימה בלתי אפשרית"), ג'ון אורטיז ("מעשייה אמריקאית"), מרדית' האגנר ("משלחת חיפוש"), ג'ודי טרנר-סמית' ("האקוליט"), רוב דילייני ("קטסטרופה"), נטלי מרטינז ("ממלכה") ואלכס מופאט ("סאטרדיי נייט לייב"). עשרה פרקים, שני הראשונים היום והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: רביעי, 14 באוגוסט 2024

פלאי הקודש עם דניס קווייד

הפקת מקור חדשה של ערוץ ההיסטוריה בהגשת הכוכב ההוליוודי, המשמש גם כמפיק בפועל שלה, הסדרה מאירה את ההיסטוריה המרשימה, התעלומות הסבוכות והסיפורים האגדיים מאחורי כמה מהשרידים הקדושים המפורסמים ביותר בעולם. במשך אלפי שנים, קיימים בתרבויות שונות חפצים, אביזרים, כלי נשק, אתרים ואפילו עצמות אדם, הנחשבים לבעלי תכונות מיסטיות. הפריטים הייחודיים האלו זוכים ליחס של קדושה, והפכו לחפצים מבוקשים במיוחד עבור קיסרים, אפיפיורים, רודנים, מפקדי צבא, לצד ארכיאולוגים וציידי אוצרות. בין הפריטים, החפצים והאתרים שייבחנו לאורך שמונת פרקי הסדרה: ארון הברית, תיבת נוח, הגביע הקדוש, לוח השנה של בני המאיה, אבן החכמים, כתר הקוצים של ישו ועוד. הסדרה בוחנת לעומק את הסיפורים יוצאי הדופן מאחורי הפריטים, כיצד נוצרו, התעלומה מאחורי הכוח העצום שניחנו בו, וההרפתקאות הבלתי נשכחות שהתקיימו במטרה למצוא אותם.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: רביעי, 14 באוגוסט 2024

פשע אמריקאי: מוניקה לווינסקי (Impeachment: American Crime Story)

לראשונה בדיסני פלוס, העונה השלישית באנתולוגיית הפשע המצליחה של ריאן מרפי. אחרי או ג'יי סימפסון והרצח של ורסאצ'ה, העונה הזו משחזרת את פרשת מוניקה לווינסקי והנשיא ביל קלינטון בפרשיית המין המפורסמת ביותר של שנות ה-90. בשנים האחרונות, עם עליית המודעות לגבי היחס של התקשורת לנשים ושינוי התפיסה לגבי מיקומן בחברה, נעשה ניסיון לעשות תיקון עבור לווינסקי, שבעת פיצוץ הפרשה חוותה יחס בריוני ולגלגני מצד התקשורת והקהל. כעת הבחורה שהייתה מושא ללעג זוכה לסדרה המספרת את הסיפור מנקודת מבטה, ואף מעורבת בתסריט.
ביני פלדשטיין ("חורשות את הלילה") מגלמת את הגיבורה, קלייב אואן הוא ביל קלינטון, שרה פולסון נכנסת לנעלי לינדה טריפ שפוצצה את הפרשה, ואידי פלקו היא הילרי קלינטון. מלבדם מונה הקאסט המרהיב את מרגו מרטינדייל ("צדק פרטי", "בוג'ק הורסמן"), קובי סמולדרז ("איך פגשתי את אמא"), ג'ודית לייט ("מי הבוס"), מירה סורבינו, קולין הנקס, בילי אייכנר וקתלין טרנר.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 14 באוגוסט 2024

מלחמת הכוכבים: הרפתקאות של ג'דיי צעירים (Star Wars: Young Jedi Adventures)

עונה שנייה לסדרת האנימציה שעלילתה מתרחשת בתקופת "הרפובליקה הגבוהה", צעירי ג'דיי לומדים את דרכי הכוח, חוקרים את הגלקסיה, עוזרים לאזרחים ויצורים במצוקה ולומדים כישורים חשובים הדרושים כדי להפוך לג'דיי.

עונה: 2
ז'אנר: אנימציה, הרפתקאות
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 14 באוגוסט 2024

פרויקט טיירנט (The Tyrant)

מותחן ריגול קוריאני חדש שכתב וביים היוצר עטור השבחים פארק הון-ג'ונג ("לילה בגן עדן"). ארה"ב חושפת פרויקט סודי בקוריאה של נשק ביולוגי ודורשת את הפסקתו, אבל תקרית מתרחשת כאשר אנשי שירות הביון הקוריאני מנסים למסור לאמריקאים דגימות של הפרויקט. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: מותחן ריגול
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 14 באוגוסט 2024

מלכות רחבת הריקודים (Dancing Queens)

סדרת ריאליטי חדשה החושפת את העולם הסוער והתחרותי של ריקודי הסלון Pro-Am (מקצועי-חובבני). תשוקה, תחרותיות ודרמה מתערבבים יחד בריקודים סלונים של זוגות מעורבים, מקצועיים וחובבניים - התחום הצומח במהירות הגבוהה ביותר בעולם. במסגרת הספורט הזה, רקדנים חובבים משלמים לשותפים מקצועיים כדי להתחרות איתם בתחרויות ברחבי המדינה. הסדרה עוקבת אחר שש נשים המשקיעות את כל זמנן וכספן בתשוקתן האובססיבית לכבוש את הרחבה ולזכות במקומות הראשונים, בכבוד ובהכרה בעולם התחרויות של הריקודים הסלוניים. הן מוציאות עשרות אלפי דולרים על שיער, איפור ותלבושות, בנוסף להוצאות עבור בני זוגן הרקדנים המקצועיים, על האימונים, הנסיעות והתחרויות. מעקרות בית ועד בעלות עסקים ומנהלת בכירה בתחום הפיננסים, הנשים האלה שמות את חייהן בצד ומנהלות משא ומתן על זמן הרחק ממשפחותיהן כשמדובר בריקוד. ברחבת הריקודים הן שומרות על קור רוח, אך מאחורי הקלעים הדרמה מתלהטת. הנשים מוכנות לחבל ב"חברות-יריבות" שלהן בשם התחרות, ואפילו לגנוב שותפים מקצועיים בשביל הסיכוי לנצח. לרקדניות הללו יש אובססיה משותפת לניצחון, בכל מחיר.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: חמישי, 15 באוגוסט 2024

אהבה מודרנית (Modern Love)

לראשונה בהוט, שתי העונות של סדרת האנתולוגיה הקומית-רומנטית של אמזון פריים וידאו, המבוססת על טורי עבר של מדור באותו שם בניו יורק טיימס. כל פרק מגולל סיפור חדש עם קאסט חדש, בין היתר בכיכובם של אן האת'וויי, טינה פיי, ג'וליה גרנר, אנדרו סקוט, קיט הרינגטון, מיני דרייבר, אנה פקווין, טוביאס מנזיס, מירנדה ריצ'רדסון ורבים אחרים.

עונות: 1-2
ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 15 באוגוסט 2024

דומינו דיי (Domino Day)

סדרת מתח על טבעי של ה-BBC בכיכובה של סיינה קלי ("פגע וברח"). מכשפה צעירה עם כוחות יוצאי דופן מחפשת קהילה שיכולה לעזור לה להבין מי היא, אבל תא מכשפות סמוך כבר עוקב אחריה, ונשותיו משוכנעות שהן חייבות לעצור אותה לפני שתהרוס את כולם ואת כל מה שסביבה. פרק בשבוע.

ז'אנר: מתח, על טבעי
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: חמישי, 15 באוגוסט 2024

הנסיכה הלבנה (The White Princess)

לראשונה בפרטנר טי-וי, הדרמה התקופתית המבוססת על ספרה בעל אותו השם של פיליפה גרגורי, סדרת המשך ל"המלכה הלבנה". העלילה מתרחשת בסוף המאה ה-15, נישואיהם של המלך הנרי ה-7 ואליזבת מיורק מסיימים את מלחמת השושנים ומאחדים את בתי לנקסטר ויורק, אבל הטינה וחוסר האמון השוררים בין השניים, יחד עם המזימות שרוקמות אמותיהם, מאיימות לפרק את קשר הנישואין ואת הממלכה. כדי להשכין שלום, הנרי ה-7 (ג'ייקוב קולינס-לוי) נאלץ להינשא לאליזבת (ג'ודי קומר, "להרוג את איב") ממשפחת יורק, אחייניתו של ריצ'רד והמאהבת שלו, אותה הנרי מתעב. גם ליזי שונאת את הנרי, ושנאתה גוברת כשהוא מחליט לעבר אותה עוד לפני שהתחייב להינשא לה, אך כשהיא מזהה את ההשפעה הגדולה של הריונה הטרי על הנרי, היא מחליטה לשתף פעולה ולשחק את תפקיד הרעיה הטובה, בזמן שהיא ואמה (אסי דיוויס, "משחקי הכס") קושרות קשר נגד משפחת טיודור.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: חמישי, 15 באוגוסט 2024

אמילי בפריז (Emily In Paris)

לילי קולינס ממשיכה בעונה רביעית עם הרפתקאותיה של אמילי בעיר האורות הצרפתית, בדרמה הקומית דלת הקלוריות של דארן סטאר ("סקס והעיר הגדולה", "יאנגר"). הפעם שני סודות גדולים מאיימים על האידיליה של הגיבורה ושל גבריאל כאשר צמד הנאהבים עובד יחד בניסיון להשיג כוכב מישלן. החלק הראשון של העונה עולה היום עם חמישה פרקים, והשני יגיע ב-12 בספטמבר עם חמישה נוספים.

עונה: 4
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 באוגוסט 2024

אבודים (Lost)

בדיוק בזמן לחגיגות 20 שנה לבכורת הסדרה, דרמת המתח העל טבעית האיקונית מגיעה לראשונה לנטפליקס ישראל (היא כבר זמינה מזמן בדיסני פלוס, החברה שלה היא שייכת). כזכור, הסדרה עוקבת אחר נוסעיה של טיסת אושיאניק 815 שמתרסקת על אי בודד ומוזר, ומשם הכל רק מסתבך.

עונות: 1-6
ז'אנר: מתח, מסתורין, על טבעי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 15 באוגוסט 2024

מעבר לחוות העב"מים

עונה שנייה לסדרה המצליחה של ערוץ ההיסטוריה, הבוחנת אתרים נוספים בהם מתרחשים אירועים יוצאי דופן ותופעות מסתוריות ומוזרות, במאמץ לגלות אם יש קשר בינן, לבין הפעילויות יוצאות הדופן, המתועדות ב"חוות סקינווקר" בסדרה "סוד חוות העב"מים". סדרת הבת עוקבת אחר עבודתם של צוות מומחים בראשות אריק בוסטמנטה, קצין מודיעין לשעבר ב-CIA, ופול ביבאן, עיתונאי ותחקירן זוכה פרסים, המשתפים פעולה עם צוות החוקרים המוכרים לנו מהסדרה המקורית - ברנדון פיוגאל (בעל החווה), החוקר והמדען הראשי אריק בארד, וטרוויס טיילור, אסטרופיזיקאי ומהנדס.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: ראשון, 18 באוגוסט 2024

סיפורים מהכורסה

עונה רביעית וחדשה לתוכנית הקומית המאוד חמודה של כאן, שבמסגרתה קומיקאים ושחקנים חולקים עם הצופים סיפורים, חוויות וזיכרונות, שכולם אמיתיים, מרגשים וכמובן מצחיקים. הפעם הקאסט משלב בין פרצופים שמופיעים לראשונה וכאלה שכבר היו בעונות קודמות: דב נבון, יניב ביטון, מגי אזרזר, גיה באר גורביץ', גיתית פישר, קובי מימון, טליה ברטפלד-דיסקין, אורלי זילברשץ ואלי חביב. לעונה החדשה יצטרפו גם שחקני הצגת הקאלט "מייקל" - אבי דנגור, הילה גולדנברג, מיטל רז ונדב הולנדר - שיופיעו בכל פרק ויכניסו את הצופים אל תוך עולמם המשוגע.

עונה: 4
ז'אנר: קומי, אולפן
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: ראשון, 18 באוגוסט 2024

עסקי השימפנזות (Chimp Crazy)

בצמוד לארה"ב, סדרה תיעודית חדשה ומפותלת של הבמאי אריק גוד, יוצר הסדרה המצליחה "טייגר קינג", עבור HBO. הפעם הוא נכנס אל נבכי העולם הסודי של עסקי השימפנזות - מכוכבי שימפנזה הוליוודיים, דרך חייהן של השימפנזות שגדלים בשבי ועד ל"אימהות השימפנזה" שאוהבות ודואגות להם. ספציפית: טוניה האדיקס, שנרדפת על ידי השלטונות בגלל הטיפול שלה בשימפנזות. ארבעה פרקים בשידור שבועי.

ז'אנר: תיעודי
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי עולה: שני, 19 באוגוסט 2024

חוקרי האוקיינוסים (OceanXplorers)

סדרת טבע חדשה של נשיונל ג'יאוגרפיק בהפקת הבמאי ג'יימס קמרון, שלוקחת את הצופים למסע על סיפון ה-OceanXplorer, כלי השיט המחקרי המתקדם ביותר שנבנה אי פעם. הסדרה חוקרת את המעמקים הרחוקים ביותר של האוקיינוסים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת. חמוש בטכנולוגיה מתקדמת, צוות נבחר של חוקרים ומדענים חסרי פחד יוצא למסע עולמי, כדי לפתור כמה מהתעלומות הגדולות ביותר של האוקיינוס ​​דרך חייהם של בעלי החיים והמערכות האקולוגיות שלהם. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: תיעודי, טבע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שני, 19 באוגוסט 2024

מי זאת?

תוכנית מערכונים נשית חדשה שיצרו מגי אזרזר, אושרית סרוסי, ג'וי ריגר ונעמה אמית, שגם מככבות. התוכנית מעניקה במה מרכזית ומוקצנת לעולם הנשי המורכב, שכמעט תמיד חומק מאיתנו, ותעסוק בסוגיות מוכרות לכל אישה ונערה: זוגיות, סקס ומיניות, שליטה, דימוי עצמי, יחסים עם העולם הגברי, בושות ושריטות. התוכנית עוקצת מוסכמות חברתיות, תפקידים מסורתיים, חברות נשית ונטייה מינית - דרך דמויות נשיות שלרובנו הזדמן להיתקל בהן: שתי חברות המנסות להתעלות זו על זו; חבורת חיילות מופרעות; אם ובת עם מערכת יחסים חולנית; קואוצ'ריות אונליין ועוד. במאי ועורך: ארז בן הרוש. עשרה פרקים.

ז'אנר: מערכונים
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שלישי, 20 באוגוסט 2024

מבטלים את דאגלס (Douglas is Cancelled)

דרמה קומית בת ארבעה פרקים שיצר סטיבן מופאט, בכיכובם של יו בונוויל ("אחוזת דאונטון") וקארן גילן ("דוקטור הו"). דאגלס בלואוז הוא מגיש מכובד של תוכנית חדשות השעה שש. הוא בנה חיים מצליחים מעוררי קנאה עם אשתו ועורכת העיתון שילה, אבל הכל מתמוטט כשהוא מספר בדיחה סקסיסטית לכאורה בחתונה של בן דודו, וזו הופכת לוויראלית. גם עם אלכס קינגסטון ("ER") ובן מיילס, שחוזר לשתף פעולה עם מופאט אחרי "זיווגים".

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס, הוט ופרטנר טי-וי
מתי עולה: שלישי, 20 באוגוסט 2024

החווה של קלארקסון (Clarkson's Farm)

לראשונה בסלקום טי-וי, סדרת הדוקו-ריאליטי של אמזון פריים וידאו, העוקבת אחר ג'רמי קלארקסון ("טופ גיר"/"המסע הגדול") בעודו מנסה לנהל את החווה שלו.

ז'אנר: דוקו-ריאליטי
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: שלישי, 20 באוגוסט 2024

הסיפור שלא סופר (Untold)

עונה רביעית לסדרת הדוקו-ספורט היוקרתיים של נטפליקס בהפקת צ'פמן ומקליין וויי, יוצרי "ארץ פראית מאוד". כל סרט מתחיל ברגע מרכזי - הקרב הגדול, האולימפיאדה, הפלייאוף - ואז מתעמק במה שקרה מעבר לכותרות, כפי שמספרים אלה שחיו אותו. הסרטים חושפים את החוצפה, החוסן, שברון הלב, הניצחון, האלימות, הקומדיה והפאתוס שמתחת לזיעה. הפעם מדובר בשלושה סיפורים חדשים שיגוללו על פני שלושה פרקים בשידור שבועי.

עונה: 4
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 1 באוגוסט 2023

אי הדילים (Deal or No Deal Island)

תחרות ריאליטי חדשה המבוססת על השעשועון האהוב "דיל או לא דיל" עם טוויסט אתגרי, בהנחייתו של השחקן ג'ו מנגניילו ("דם אמיתי"). קבוצת מתמודדים מגיעה לאי אקזוטי ליד חופי פנמה להתחרות בשורה של אתגרים, במטרה למצוא ולאסוף מזוודות כסף בסכומים שונים שפוזרו ברחבי האי על-ידי הבנקאי המסתורי. בכל פרק, לאחר האתגר, המתמודד שאוסף את המזוודה בעלת סכום הכסף הגבוה ביותר מחליט מי מהמתחרים שאספו את המזוודות בעלות הסכומים הנמוכים ביותר יועמד להדחה, וייאלץ להתמודד במשחק מהיר של "דיל או לא דיל" בניסיון להציל את עצמו. התחרות דורשת מהמתמודדים שילוב של יכולות פיזיות, אסטרטגיה, יצירת בריתות ומזל.

ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 21 באוגוסט 2024

ויאט ארפ והמלחמה על המערב הפרוע (Wyatt Earp and The Cowboy War)

סדרת דוקו-דרמה מחוספסת המספרת באמצעות שחזורים ריאליסטיים על הסכסוך המיתולוגי בין השריף האיקוני וויאט ארפ לפורע החוק אייק קלנטון - ועל קרב האקדחים שהגדיר עידן שלם. אד האריס, הוא האיש בשחור מ"ווסטוורלד", מקריין.

ז'אנר: דוקו-דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 21 באוגוסט 2024

מה שתגידו

עונה חדשה לתוכנית הסאטירה, שבמסגרתה זוגות של קומיקאים וידוענים מביעים את דעותיהם על ענייני השבוע. בין הזוגות המשתתפים: יעל ושוש פוליאקוב, טל פרידמן ויוסי מרשק, קותי סבג ומאיה בצלאל-עסיס, גלעד כהנא וגלית חוגי, חן מזרחי ויונה קפח, מנדי גרוזמן ואלי ביתאן. בנוסף, כך מבטיחים בכאן, זוגות נוספים ומפתיעים יצטרפו במהלך העונה.

עונה: 4
ז'אנר: סאטירה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: חמישי, 22 באוגוסט 2024

לא במצב (Big Mood)

קומדיה של ערוץ 4 הבריטי, בכיכובן של ניקולה קוכלן ("נערות דרי", "ברידג'רטון") ולידיה ווסט ("השנים", "החטא"). סדרה של אירועים כאוטיים מעמידה במבחן את חברותן העמוקה בת העשור של מגי ואדי. החזרה הבלתי רצויה של הפרעת הדו-קוטביות של מגי, מביאה את אדי לתהות אם החברות הזו היא אכן לטובתן.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 22 באוגוסט 2024

הנסיכה הספרדייה (The Spanish Princess)

לראשונה בפרטנר טי-וי, הדרמה התקופתית השלישית המבוססת על הרומנים שכתבה פיליפה גרגורי ("בת בולין האחרת"), המשך לסדרות "המלכה הלבנה" ו"הנסיכה הלבנה" - הפעם על קורותיה של קתרין מארגון. היא הייתה אשתו הראשונה של הנרי השמיני מלך אנגליה, שלא הצליחה ללדת לו בן זכר בריא שיירש אותו ולכן זכתה ממנו לאיבה וניסיון לגרשה. שרלוט הופ, שהייתה מירנדה, בת הזוג של רמזי בולטון ב"משחקי הכס", מככבת.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: חמישי, 22 באוגוסט 2024

מופע שנות ה-90 (That '90s Show)

למרות שתוכננה לעלות רק באוקטובר, בנטפליקס מקדימים את החלק השלישי של הסדרה לאוגוסט, כנראה כדי לנצל איזשהו מומנטום רפה אחרי שהחלק השני עלה ביוני האחרון. קשה להאמין שזה יעזור, הסדרה גרועה וחסרה את הקסם שהפך את הורתה, "מופע שנות ה-70", להצלחה גדולה.

חלק: 3
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 22 באוגוסט 2024

פצ'ינקו (Pachinko)

עונה שנייה לסדרת הדרמה היפה של אפל. אפוס רחב יריעה המבוסס על ספר באותו שם, ועוסק בסיפורם של ארבעה דורות של משפחת מהגרים קוריאנית, שמתחיל בסיפור אהבה אסור ונפרש לאורך שלוש מדינות: יפן, קוריאה וארה"ב, ולפיכך גם מסופר בשלוש שפות. סו יו (העונה הראשונה והמופלאה של "האימה") כתבה את התסריט ומשמשת כשואוראנרית, והסדרה היא אחת הבודדות בהיסטוריה האמריקנית שמכילה קאסט שרובו אסייתים-אמריקאים; בראשן יון יו-ג'ונג, שתפקידה בסרט "מינארי" הפך אותה לקוריאנית הראשונה שזכתה בפרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר. פרק בשבוע.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: שישי, 23 באוגוסט 2024

התקרית (Critical Incident)

דרמת מתח פסיכולוגית אוסטרלית חדשה. חייו של השוטר זיל אחמד מתהפכים כאשר מרדף משטרתי מסתיים בטרגדיה. במהלך מרדף אחר צעירה החשודה בפשע חמור, זיל פוגע אנושות בעובר אורח, וכשהוא מבין שמדובר בטעות זיהוי קטלנית, עולמו קורס. מוצף ברגשות אשמה, תחת חקירה משטרתית ולחץ תקשורתי אינטנסיבי, זיל נואש לטהר את שמו ואינו בוחל באמצעים.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: ראשון, 25 באוגוסט 2024

הטוב מכולם (The Best of Us)

דרמת מתח צרפתית. אתלט מצטיין בעיירה קטנה ומושלגת באלפים נמצא מת, ירוי בראשו. מפקחת משטרה צעירה מוזנקת לחקור את האירוע ומגלה שמתחת לפני השטח, העיירה השלווה רוחשת סודות ושקרים.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 25 באוגוסט 2024

אבודים באפריקה

הקומדיה הסאטירית הישראלית ששודרה ביס ב-2010, וסיפקה לרותם סלע את תפקיד המשחק הגדול הראשון שלה, מגיעה לראשונה לסלקום. צוות צילום ישראלי נוסע לאפריקה לצלם קטלוג לחברת אופנה. במהלך הנסיעה כוכבי הקמפיין יריבו ביניהם, יריבו עם הצוות וכמעט יגרמו למלחמת שבטים, אבל זה בסדר - אפשר לתקן הכל בפוטושופ. פרק בשבוע.

ז'אנר: קומדיה סאטירית
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: שני, 26 באוגוסט 2024

התייר (The Tourist)

לראשונה בסלקום טי-וי, עונה שנייה לסדרת המתח בכיכובם של ג'יימי דורנן ("50 גוונים של אפור", "החטא הקדמון") ודניאל מקדונלד ("פאטי קייקס", "סקין"). העונה החדשה מתרחשת באירלנד (לאחר שהקודמת התרחשה באוסטרליה) ובה אליוט (דורנן) והלן (מקדונלד) ממשיכים במסעם לחשוף את עברו עטוי העלטה של אליוט ואת שורשיו לאחר שאיבד את זיכרונו. במהרה הם נגררים לתוך מריבה משפחתית עתיקה ומתמודדים עם השלכות מעשיו של אליוט בחייו הקודמים. פרק בשבוע.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: שלישי, 27 באוגוסט 2023

רק רוצחים בבניין (Only Murders in the Building)

במקביל לשידור השבועי בארצות הברית, העונה הרביעית של קומדיית הפשע הנהדרת בכיכובם של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז. הפעם השלישייה חובבת חקירות הרצח מתמודדת עם אירועי הסיום המזעזעים של העונה השלישית. צ'ארלס, אוליבר ומייבל יוצאים ללוס אנג'לס, שם אולפן הוליוודי מתכנן סרט על פי הפודקאסט הפופולרי שלהם, כולל שלושה שנכנסים לנעליהם: יוג'ין לוי ("שיט'ס קריק"), זאק גליפיאנקיס ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס"), ואווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות"). העונה כוללת שחקנים אורחים נוספים כמו מולי שאנון, מליסה מקארת'י, קומייל ננג'יאני, ריצ'רד קיינד, וגם מריל סטריפ שחוזרת אחרי שגנבה את ההצגה בעונה 3.

עונה: 4
ז'אנר: קומדיית פשע
איפה רואים: דיסני פלוס ישראל
מתי עולה: שלישי, 27 באוגוסט 2023

האקסים הגרועים בתבל (Worst Ex Ever)

סדרת דוקו פשע אמיתי, ספין-אוף של "השותפים הגרועים בתבל" הפופולרית אך דלה, המנתחת את הצד האפל של האהבה - מבגידות מצמררות ועד מזימות רצחניות - דרך עדויותיהם של עדי ראייה.

ז'אנר: תעודה, פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 14 באוגוסט 2024

פליישמן בצרות (Fleishman Is in Trouble)

המיני-סדרה המדוברת והמצוינת לפרקים של FX/הולו, שבישראל זמינה בדיסני פלוס מאז פברואר 2023, מגיעה עתה גם להוט. עיבוד טלוויזיוני לספרה של טאפי ברודסר-אקנר, שאמונה בעצמה על הסדרה ומשמשת כשואוראנרית. ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית") מגלם את פליישמן משם הסדרה והספר - רופא ניו יורקי שנישואיו הסתיימו לאחרונה וחוזר לזירת הדייטים, מגלה יום אחד שפרודתו (קלייר דיינס, "הומלנד") השאירה אצלו את הילדים ונעלמה. גם עם ליזי קפלן ("הסקס של מאסטרס"), אדם ברודי ("האו.סי"), ג'וש רדנור ("איך פגשתי את אמא") וכריסטיאן סלייטר ("מר רובוט", "ד"ר מוות").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

KAOS

סדרה חדשה ומסקרנת של צ'ארלי קובל, יוצרת "סוף הפאקינג עולם" הנפלאה, המספקת ספין מודרני על המיתולוגיה היוונית. ג'ף גולדבלום מככב (בתפקיד שבמקור לוהק אליו יו גרנט) בתור האל האכזר, הפרנואיד והנוירוטי זאוס, שיש לו יסוד סביר לחשוש כי שלטונו נתון בסכנה וחורשי רעה זוממים להדיחו. בתוך כך, שלושה בני אדם מועדים לעצב מחדש את עתידה של האנושות. גם עם ג'נט מקטיר ("אוזרק") ודיוויד ת'יוליס ("פארגו" עונה 3).

ז'אנר: פנטזיה קומית שחורה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

שליחות קטלנית: ההתחלה (Terminator Zero)

סדרת אנימה חדשה דוברת אנגלית המתרחשת ביקום סרטי "שליחות קטלנית" - אבל הפעם ביפן ועם שורה של דמויות חדשות, מה שאומר גם התמודדות עם האיום הקיומי של מכונות החיסול מהעתיד בלי עזרתו של נשק חם. גבר בשם מלקולם לי מפתח מערכת בינה מלאכותית נוספת שנועדה להתחרות ב"סקיינט". כשיום הדין מתקרב ב-1997, לי מוצא את עצמו ואת שלושת ילדיו נרדפים על ידי מתנקש רובוט לא ידוע, בעוד חיילת מסתורית משנת 2022 נשלחת להגן עליו. את האנימציה יצר האולפן שמאחורי "הרוח במכונה", וקאסט המדבבים הכוכבי כולל את טימותי אוליפנט ("צדק פרטי") בתפקיד המחסל, אנדרה הולנד ("הניק") בתפקיד מלקולם, סונויה מיזונו ("בית הדרקון", "אקס מכינה") בתפקיד הלוחמת שמגנה עליהם, וגם עם רוזריו דוסון ("אסוקה") ואן דאוד ("סיפורה של שפחה").

ז'אנר: אנימה, מדע בדיוני
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

תיכון המתנזרים (Chastity High)

דרמת נעורים יפנית חדשה. מנהליו של תיכון יוקרתי קובעים חוק האוסר על ניהול קשרים רומנטיים בין תלמידים. העונש למפירי החוק: סילוק מבית הספר. תלמידה אחת מחליטה לעזור לחבריה בחשאי - תמורת תשלום.

ז'אנר: דרמת נעורים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

שר הטבעות: טבעות הכוח (The Lord of the Rings: The Rings of Power)

עונה שנייה לסדרת הפנטזיה המאוד מאוד יקרה של אמזון. רבים מהצופים פרשו ממנה במהלך העונה הראשונה, אבל מי שנשאר אמר שזה היה שווה את זה. עכשיו נראה שהאקשן מתחיל באמת: סאורון חזר. אדון האופל שגורש בידי גלדריאל צריך להסתמך כעת על ערמומיותו כדי לבנות מחדש את כוחו ולחשל את טבעות הכוח האגדיות, תוך איום לכבול את כל תושבי הארץ התיכונה לרצונו הזדוני. העונה השנייה משליכה את הדמויות הכי אהובות ופגיעות אל החשכה הגואה, ומאתגרת כל אחד מהם למצוא את מקומו בעולם על סף פורענות. פרק בשבוע.

עונה: 2
ז'אנר: פנטזיה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 29 באוגוסט 2024

נושמים עמוק (Breathless)

דרמה רפואית סבונית ספרדית חדשה בכיכובן של נג'ווה נימרי ("בית הנייר", "בפנים") ובלאנקה סוארס ("נערות הכבלים"). צוות מסור של אנשי רפואה מקדיש את כל מרצו להצלת חיים בבית חולים ציבורי ושוקק, שבו הלחץ - וגם הרומנטיקה - עושים דפיקות לב. גם עם אייטאנה סנצ'ס-גיחון, מאנו ריוס ("אליטה") ואחרים.

ז'אנר: דרמה רפואית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 30 באוגוסט 2024

שבויים

סדרת תעודה חדשה בשישה פרקים שיצרו דוקי דרור ואיתי לנדסברג. הדוקו לוקח את הצופים למסע מטלטל לאורך חמישה עשורים, אל אירועי עבר שבהם נשבו ונחטפו ישראלים - חיילים ואזרחים - על ידי ארגוני טרור ואל תהליך המו"מ והעסקאות לשחרורם. הסדרה בוחנת כיצד הפכו חטיפות של ישראלים לנשק אסטרטגי שמכוון לבטן הרכה של מדינת ישראל, וגם כיצד האירועים האלה השפיעו על מרקם החברה הישראלית שנקרעת בין ערכי הערבות הדדית לבין המחיר הגבוה שהיא נדרשת לשלם לארגוני טרור. הדילמות האכזריות שהיו חלק מעסקאות העבר מהדהדות את אירוע החטופים ההמוני והאכזרי שאנו בעיצומו כעת, ומעניקות לצופים הבנה עמוקה של האירועים והתהליכים שהביאו אותנו לנקודה שבה קשה כל כך להכריע.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: כאן 11
מתי: שבת, 31 באוגוסט 2024

המשוחרר (UnPrisoned)

עונה שנייה לקומדיה של הולו בכיכובם של קארי וושינגטון ("סקנדל") ודלרוי לינדו ("הטובות לקרב"), שמגלמים אב ובת. חייה של מטפלת זוגית שהיא חד הורית, התהפכו כשאביה יוצא מהכלא ועובר לגור איתה ועם בנה המתבגר. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שבת, 31 באוגוסט 2024

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש יולי 2024, כולל שובן של "קוברה קאי", "הדוב", "אבוט אלמנטרי", "האמת" הישראלית שהגיעה באיחור, אנתוני הופקינס כקיסר רומאי, נטלי פורטמן לראשונה בטלוויזיה, פרידות מ"אליטה" ו"ויקינגים: ולהאלה" ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully