וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוכנית הבוקר", "לוציפר", "פשע אמריקאי", "המוסד": מדריך סדרות ספטמבר 2021

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 9:03

השטן האהוב נפרד, סיפורה של מוניקה לווינסקי בעונה החדשה של "פשע אמריקאי", קלאסיקת המד"ב של אסימוב מגיעה לאפל, "הישרדות" חוזרת אחרי עיכוב קורונה גדול, "שנות הקסם" זוכה לעיבוד מחודש עם טוויסט, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בספטמבר 2021

טריילר "לוציפר" עונה 6/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). על פי דיווחים שונים, דיסני פלוס צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה. תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

במהלך ספטמבר

Hitmen
עונה שנייה לסדרה הקומית הבריטית של רשת סקיי בכיכובן של הקומיקאיות מל גדרויץ' וסו פרקינס ("בייק אוף בריטניה", "מל וסו"), על אודות שתי חברות שמצאו את עצמן עובדות כמתנקשות להשכרה.

עוד בוואלה!

קל להתעלם מהסדרה הזאת, אבל היא אחד הדברים הכי מדהימים בנטפליקס

לכתבה המלאה

רביעי, 1 בספטמבר 2021

Dug Days
יומיים אחרי שהלך לעולמו אד אסנר, שדיבב את הגיבור הקשיש של הסרט "למעלה" מבית פיקסאר, מגיעה אל דיסני פלוס סדרה בת ארבעה פרקים המוקדשת לכלב חובב הסנאים שליווה אותו לאורך הסרט.

Code 404
עונה שנייה לקומדיה הבריטית של רשת סקיי, בכיכובם של סטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת") ודניאל מייז ("בשורות טובות"). חייהם של שני בלשים בכירים השתנו אחרי שאחד מהם מוחלף על ידי אינטליגנציה מלאכותית.

חמישי, 2 בספטמבר 2021

מה שקורה בצללים (What We Do in the Shadows)
עונה שלישית לקומדיה הנהדרת של ג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורד", "ליגיון") וטאיקה וואיטיטי (במאי "טיסת הקונקורד" ו"ת'ור: ראגנארוק"), עיבוד טלוויזיוני לסרט הפולחן שלהם על קורותיהם של ערפדים החולקים טירה אחת כבר מאות שנים. במקרה הזה: בסטטן איילנד, ניו יורק. כזכור, העונה השנייה הסתיימה (ספוילר!) באירוע שבו מועצת הערפדים טמנה פח לארבעת הערפדים האהובים עלינו - נדיה, לאזלו, ננדו וקולין - כעונש על כך שהרגו ערפד אחר, ודנה אותם למוות. גיירמו הגיע לישועתם וטבח בכל באי התיאטרון, חושף אגב כך בפניהם את היותו נצר לצייד הערפדים ואן הלסינג (ב-23 באוקטובר גם ביס).

כוח-Q: גאוות יחידה (Q-Force)
קומדיית אנימציה חדשה של נטפליקס, העוקבת אחר מרגל מוכשר שמועבר לעבודה משרדית במערב הוליווד אחרי שהוא יוצא מהארון בפני הממונים עליו. בעודו שם הוא אוסף להטב"קים גאונים נוספים ומקים עמם יחידה מובחרת, שכעבור עשור זוכה סוף סוף לברכת הדרך של הארגון. בתנאי אחד: שיצטרף אליה סטרייט אחד. שון הייז ("וויל וגרייס") מוביל את קאסט המדבבים הנוצץ, שמונה גם את דיוויד הרבור ("דברים מוזרים"), וונדה סייקס ("הטובות לקרב"), לורי מטקאלף ("רוזאן"), גארי קול ("Veep") ואחרים.

A.P. Bio
עונה רביעית לקומדיה החמודה של פיקוק בכיכובו של גלן האוורטון ("פילדלפיה זורחת") כמורה נרגן למדעים.

שישי, 3 בספטמבר 2021

בית הנייר (La casa de papel)
חלקה הראשון של העונה החמישית והאחרונה בסדרת הלהיט הספרדית של נטפליקס. החלק השני יגיע בדצמבר.

ראשון, 5 בספטמבר 2021

מיליארדים
חלקה השני של העונה החמישית של הדרמה בכיכובם של דמיאן לואיס ופול ג'יאמטי (למחרת גם ביס).

שני, 6 בספטמבר 2021

הספירה לאחור: Inspiration4 - תיירים בחלל (Countdown: Inspiration4 Mission to Space)
סדרה תיעודית חדשה של ג'ייסון ההיר, במאי "הריקוד האחרון", עבור נטפליקס. חמשת הפרקים עוקבים אחר טיסת החלל הראשונה בהיסטוריה שהשתתפו בה אזרחים בלבד, ומעניקים הזדמנות להצטרף לצוות של Inspiration4 במסעם אל החלל, מהאימונים עד לנחיתה. הטוויסט: הסדרה מופקת ממש בסמוך לאירועים עצמם, כך שהיא תשודר בשידור שבועי (והלו"ז אף עשוי להשתנות בהתאם לבלת"מים).

שלישי, 7 בספטמבר 2021

פשע אמריקאי: מוניקה לווינסקי (Impeachment: American Crime Story)
אנתולוגיית הפשע המצליחה של ריאן מרפי חוזרת בחלק שלישי. אחרי או ג'יי סימפסון והרצח של ורסאצ'ה, העונה החדשה משחזרת את פרשת מוניקה לווינסקי והנשיא ביל קלינטון בפרשיית המין המפורסמת ביותר של שנות ה-90. בשנים האחרונות, עם עליית המודעות לגבי היחס של התקשורת לנשים ושינוי התפיסה לגבי מיקומן בחברה, נעשה ניסיון לעשות תיקון עבור לווינסקי, שבעת פיצוץ הפרשה חוותה יחס בריוני ולגלגני מצד התקשורת והקהל. כעת הבחורה שהייתה מושא ללעג זוכה לסדרה המספרת את הסיפור מנקודת מבטה, ואף מעורבת בתסריט. ביני פלדשטיין ("חורשות את הלילה") מגלמת את הגיבורה, קלייב אואן הוא ביל קלינטון, שרה פולסון נכנסת לנעלי לינדה טריפ שפוצצה את הפרשה, ואידי פלקו היא הילרי קלינטון. מלבדם מונה הקאסט המרהיב את מרגו מרטינדייל ("צדק פרטי", "בוג'ק הורסמן"), קובי סמולדרז ("איך פגשתי את אמא"), ג'ודית לייט ("מי הבוס"), מירה סורבינו, קולין הנקס, בילי אייכנר וקתלין טרנר (ב-29 בספטמבר גם ביס).

מחזיקות מעמד (On the Verge)
סדרת דרמה חדשה בת 12 פרקים של נטפליקס, שיצרה השחקנית ז'ולי דלפי (סרטי "לפני השקיעה") ובכיכובה, הגוזלת את שמה העברי מסדרה של HBO מהעשור הקודם. הפעם מדובר בסיפורן של ארבע נשים - שפית, אם יחידנית, יורשת עשירה ואישה מובטלת - שמתמודדות עם קריירה, אהבה ומשבר אמצע החיים בלוס אנג'לס. לצד דלפי מככבות אליזבת שו ("הבנים"), שרה ג'ונס ("עבור כל האנושות"), אלכסיה לנדאו וג'ובני ריביסי ("חברים", "סניקי פיט").

Queen Sugar
עונה שישית לדרמה של הבמאית אווה דוברניי ברשת הכבלים של אופרה ווינפרי, על שלושה אחים ואחיות שנאלצו לחבור זה לזה כדי לנהל את חוות קני הסוכר המשפחתית בלואיזיאנה הכפרית, אחרי שנים שבהן היו מנוכרים.

רביעי, 8 בספטמבר 2021

אל תוך הלילה (Into the Night)
עונה שנייה לדרמת המד"ב הבלגית של נטפליקס, שממשיכה את הסיפור על הנוסעים והצוות בטיסת לילה מבריסל במטוס שנחטף, שטסים במרוץ נגד השמש אחרי שהיא מתחילה לקטול את כל החיים בעולם.

The Circle ארה"ב
סדרת הריאליטי הפופולרית של נטפליקס חוזרת בעונה שלישית: תחרות שהיא גם ניסוי שמתרחש ברשת חברתית. השחקנים מפלרטטים, יוצרים קשרים ומתחזים לאחרים כדי לזכות ב-100 אלף דולר. הפעם נטפליקס תשחרר אותה בשידור סמי-שבועי כדי להגביר את הבאזז: ארבעה פרקים במשך שלושה שבועות, ואז הגמר בשבוע שלאחר מכן.

.Doogie Kamealoha, M.D
עיבוד מחודש של דיסני פלוס לסדרה הקלאסית "דוגי האוזר", שהשיקה את הקריירה של ניל פטריק האריס בראשית שנות התשעים, עת גילם נער גאון שמסיים את לימודי הרפואה כבר בגיל ההתבגרות. הפעם נערה תיכנס לנעליו, וכנרמז משם הסדרה, הגיבורה היא בת הוואי, שבה מתרחשת הסדרה החדשה. מגלמת אותה פייטון אליזבת לי, היא "אנדי מאק" של ערוץ דיסני.

Kin
דרמת פשע חדשה של AMC פלוס. אחרי שילד קטן נהרג, משפחתו - שגם היא משפחת פשע - יוצאת למלחמת כנופיות עם קרטל בינלאומי, מלחמה שאי אפשר לנצח בה. משפחת קינסלה, שאינה ממוסדת, ממומנת או מזוינת כיאות, מוצאת את עצמה במעוזה בדבלין בזמן שעסקיה נכשלים. אבל לחבריה יש משהו שאין לקרטל: הקשרים החזקים של דם ומשפחה. מככבים צ'ארלי קוקס ("דרדוויל"), איידן גילן ("משחקי הכס", "הסמויה"), קירן היינדס ("רומא", "האימה") ואחרים (בהמשך כנראה גם באמזון פריים וידאו).

Wu-Tang: An American Saga
עונה שנייה לדרמה של הולו המגוללת את סיפורה של להקת ההיפ הופ החלוצית וו טאנג קלאן.

שישי, 10 בספטמבר 2021

לוציפר
העונה השישית והחותמת של פנטזיית הפשע של נטפליקס, על השטן שפותר תעלומות בלוס אנג'לס.

לולה - רודפי בצע (LuLaRich)
סדרה תיעודית בת ארבעה פרקים של אמזון פריים וידאו מאת יוצרי "Fyre: המסיבה שלא הייתה" (הסרט של הולו על הפסטיבל, לא של נטפליקס), שמתארת את התפרקותה של לולהרו. חברת השיווק הרשתי הידועה לשמצה שהתפרסמה בזכות מכנסי הטייטס הרכים שלה, הפכה לוויראלית כשהבטיחה לאימהות צעירות ישועה בעבודה מהבית. מייסדיה האקסצנטריים גייסו מספר מדהים של קמעונאים עצמאיים שימכרו את המוצרים, שהפכו עם הזמן למוזרים ופגומים, עד שהכול השתבש.

Wolfe
דרמת פשע חדשה בת שישה פרקים של פול אבוט - יוצר "לגדול בלי בושה", "בלי לפגוע" ו"לדפוק שעון" - עבור רשת סקיי הבריטית. פרופסור וולף קינטה הוא חוקר זירת הפשע הטוב ביותר בצפון אנגליה - גאון הפכפך בכל הנוגע לחיבור ראיות, אך גם נוטה להיות חסר אחריות. באבו סיזיי ("רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים") מככב בתפקיד הראשי.

The Cleaner
סדרה קומית חדשה עם קאסט מרשים של ה-BBC, בכיכובו ופרי עטו של הקומיקאי גרג דיוויס ("קרועים"). הסדרה עוקבת אחרי פול 'וויקי' וויקסטד, טכנאי ניקיון מוסמך מטעם המדינה עם תחום עבודה מיוחד מאוד: הוא מנקה זירות פשע, זה שאחראי על הסרת כל סימן למוות. בעת מילוי תפקידו הוא נתקל באנשים המוזרים ביותר - החל מקרובי משפחתו של הקורבן, מעסיקים, שכנים ומכרים, ולפעמים עד לרוצחים עצמם. ומכיוון שהוא טיפוס חברותי, הוא לפעמים מרכל יותר מכפי שהוא מנקה. גם עם הלנה בונהם קרטר ("הכתר"), דיוויד מיטשל ("פיפ שואו"), דונלד סאמפטר (המלומד לואין מ"משחקי הכס") ואחרים.

ראשון, 12 בספטמבר 2021

תמונות מחיי נישואין
עיבוד חדש של חגי לוי הישראלי עבור HBO, למיני סדרה השוודית האיקונית של אינגמר ברגמן משנת 1973, הפעם בכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ("כוננות עם שחר") ואוסקר אייזק (סרטי "מלחמת הכוכבים" החדשים). כמו במקור, גם הסדרה החדשה בוחנת את התפוררות נישואיהם של בני זוג על פני עשור (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

American Rust
סדרה חדשה של רשת שואוטיים המבוססת על ספרו של פיליפ מאייר (מחבר "הבן", שהפך גם הוא לסדרה בכיכובו של פירס ברוסנן). ג'ף דניאלס מככב בתפקיד מפקח משטרה בעיירה בפנסילבניה, ב"רצועת החלודה" של אמריקה, שחייו מסתבכים כאשר הבן של האישה שאיתה הוא מנהל רומן מואשם ברצח. עוד מככבים: מורה טירני ("הרומן", "אי אר"), ביל קמפ ("ליל האירוע") ועוד.

שני, 13 בספטמבר 2021

Y: The Last Man
במשך שנים רבות ניסו לעבד את הקומיקס הפופולרי לכדי סדרה, יוצרים ושחקנים באו והלכו, שמות התחלפו, ועכשיו סוף סוף זה קורה תחת שמו המקורי של הקומיקס, וישודר בארה"ב בהולו תחת המותג של FX. סיפור המעשה מתרחש, כמו כל כך הרבה יצירות בימינו, בעולם פוסט-אפוקליפטי. במקרה הזה נמחו כל נושאי כרומוזום Y, כלומר יונקים זכרים, מלבד אחד. ליתר דיוק שניים - יוריק בראון וקוף המחמד שלו, אם כי מי יודע אם ההפקה תרצה להתמודד עם חיה קפריזית. מטבע הדברים הקאסט מונה בעיקר נשים, בכללן דיאן ליין ואמבר טמבלין. שלושה פרקים ראשונים זמינים בתור התחלה, ולאחר מכן שידור שבועי.

שלישי, 14 בספטמבר 2021

ג'ק וייטהול: מסעותיי עם אבי (Jack Whitehall: Travels with my Father)
עונה חמישית לדוקו-ריאליטי הקומי של נטפליקס, שבמסגרתו יוצאים הקומיקאי הבריטי ג'ק ווייטהול ואביו המרובע מייקל לטיולים משעשעים ויוצאי דופן בארצות זרות בניסיון להדק את הקשר.

רביעי, 15 בספטמבר 2021

הצלחתי! (!Nailed It)
עונה שישית לתחרות האפייה המצחיקה של נטפליקס שבמסגרתה מנסים מתחרים ליצור קונסטרוקציות מסובכות ונכשלים מרות.

חמישי, 16 בספטמבר 2021

Dan Brown's The Lost Symbol
"הסמל האבוד", ספרו של דן בראון, השלישי בסדרת רוברט לנגדון, לא זוכה לסרט נוסף בכיכובו של טום הנקס. תחת זאת הוא מעובד לסדרה של שירות הסטרימינג פיקוק, ומככב בה אשלי זאקרמן ("השורד המיועד", "יורשים") כלנגדון הצעיר, מומחה לסמלים באוניברסיטת הווארד, שמגויס על ידי ה-CIA כדי לסייע לעצור קנוניה עולמית.

The Premise
סדרת אנתולוגיה חדשה של בי ג'יי נובאק, מהכוחות הבולטים של "המשרד" האמריקנית, שגם גילם בה את ריאן. הפעם מדובר בדרמה קומית בת חמישה פרקים שיצר עבור FX בהולו, וכל פרק בה מגולל סיפור חדש ששם לו למטרה לעסוק בשאלות הגדולות ביותר של העידן המודרני שלנו. בין היתר מככבים בו ברידג'ס ("נערי בייקר המופלאים"), ג'ון ברנתל ("המתים המהלכים"), קייטלין דיבר ("לא ייאמן"), איימי לנדקר ("טרסנפרנט") ועוד.

The Harper House
קומדיית אנימציה חדשה של שירות הסטרימינג פראמאונט פלוס, עם קולותיהם של ריי סיהורן ("סמוך על סול"), טטיאנה מסלאני ("אורפן בלאק", "פרי מייסון") וג'ייסון לי ("קוראים לי ארל"). ראשת משפחה בעלת ביטחון עצמי עודף, מתקשה להשיב לעצמה ולבני משפחתה המשונים את מעמדם הגבוה יותר, אחרי שאיבדה את עבודתה ועברה מהצד העשיר לצד העני של עיר קטנה בארקנסו.

Tacoma FD
עונה שלישית לקומדיה של ערוץ הכבלים TruTV העוקבת אחר לוחמי האש בעיר הכי רטובה בארה"ב, שבשל מיקומם מוצאים את עצמם מתעסקים פחות באש ויותר במרכיבים הפחות זוהרים של העבודה.

שישי, 17 בספטמבר 2021

תוכנית הבוקר (The Morning Show)
סדרת הדגל הנהדרת של אפל, בכיכובן של ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון וסטיב קארל, חוזרת אל המסך קרוב לשנתיים אחרי קודמתה, אחרי עיכובי קורונה שכללו גם שכתוב של התסריט.

חינוך מיני (Sex Education)
העונה השלישית של דרמת הנעורים הקומית של נטפליקס חוזרת אף היא באיחור ניכר בגלל הקורונה. ג'מיימה קירק ("בנות") מצטרפת לקאסט.

דודתי המגניבה (Chicago Party Aunt)
קומדיית אנימציה חדשה של נטפליקס, המבוססת על חשבון טוויטר באותו שם. דיאן דנברובסקי תמיד הייתה ותמיד תהיה הרוח החיה של המסיבה, גם כשהמסיבה נגמרה מזמן. חוסר ההתבגרות המוחלט שלה מאוזן בלב זהב, רצון לעזור לאחרים וחיבה ספציפית לאחיין שלה. לורן אש (דינה מ"סופרסטור") מדבבת, ולצידה בין היתר אייק ברינהולץ ("מינדי", "יחידת המתאבדים"). כפי שניתן לזהות, האנימציה מגיעה מאותו סטודיו של "פה גדול".

ראשון, 19 בספטמבר 2021

טקס פרסי האמי ה-73
סדריק דה אנטרטיינר מנחה, "הכתר", "טד לאסו" ו"להרוס אותך" הן הפייבוריטיות. אלה המועמדויות (בשידור חי גם ביס).

שני, 20 בספטמבר 2021

The Big Leap
דרמה קומית חדשה של רשת פוקס בכיכובו של סקוט פולי ("סקנדל", "פליסיטי"), העוקבת אחר מתמודדים בתוכנית ריאליטי שמוצאת רקדני בלט חובבים לטובת הפקה חדשה של "אגם הברבורים". הקאסט כולל גם את ג'ון ראדניצקי ("מלכוד 22", "סאטרדיי נייט לייב"), טרי פולו ("משפחת פוסטר") ופייפר פראבו ("פרשיות סמויות", "חופשיות על הבר").

פשוט ג'ו (Ordinary Joe)
סדרת דרמה חדשה של רשת NBC בכיכובו של ג'יימס ווק ("ווצ'מן", "מד מן"). בטקס סיום הקולג' שלו קיבל ג'ו קימבריו החלטה גורלית. הסדרה עוקבת אחר שלושת צירי הזמן האפשריים שיתפתחו כתוצאה מכל אחת מהאפשרויות שניתנו לו, ובוחנת את השאלה כיצד חייו היו נראים אם היה מקבל החלטה המבוססת על אהבה, נאמנות או תשוקה (ב-29 בספטמבר גם בהוט).

NCIS: Hawaiʻi
שלוחה נוספת של אימפריית סדרות הפשע של CBS, על יחידת שירות החקירות הפליליות של חיל הים, והפעם כמובן בהוואי. לראשונה בתולדות הזכיון, אישה עומדת בראש הצוות, בגילומה של מלכת היופי לשעבר ונסה מינילו.

NCIS
עונה 19 לדרמת הפשע של CBS (ב-3 באוקטובר גם ביס).

מוקד 911
עונה חמישית לדרמת האקשן של ריאן מרפי (בהמשך גם ביס).

Bob ♥ Abishola
עונה שלישית לסיטקום של CBS מבית היוצר של צ'אק לורי ("המפץ הגדול", "שני גברים וחצי"), על הגבר האמריקאי שהתאהב באחות השיקומית שלו מניגריה.

חדשים בשכונה (The Neighborhood)
עונה רביעית לקומדיה של CBS (ב-9 באוקטובר גם ביס).

שלישי, 21 בספטמבר 2021

Our Kind of People
סבוניית-על חדשה של רשת פוקס מבית היוצר של לי דניאלס ("אימפריה"), על חייהם של שחורים מהמעמד הגבוה. אם יחידנית מחליטה לתבוע מחדש את שם משפחתה, ולהשפיע על קו טיפוח השיער המהפכני שלה, שמדגיש את היופי הטבעי של נשים שחורות. יאיא דקוסטה ("שיקגו מד") מככבת ולצדה בין היתר מוריס צ'סטנאט ("המתמחה").

FBI: International
תוצר שלישי מהזכיון הטרי ביותר (יחסית) של דיק וולף, שמביא אותו לחלוש על לא פחות משמונה שעות פריים טיים בסתיו הקרוב בארצות הברית (סדרות "חוק וסדר", סדרות "שיקגו פייר/מד/פי.די" ו"אף בי איי"). הפעם מתמקדת הסדרה בסוכני הבולשת שפועלים מהמטה שלהם בבודפשט, ומשם משוטטים בעולם במסגרת משימתם לנטרל איומים על אזרחים אמריקאים באשר הם. עם לוק קליינטנק ("האיש במצודה הרמה", "בונז"), היידה ריד ("פולדארק") ועוד.

אף בי איי
עונה רביעית לדרמת המתח שהתחילה את הפרנצ'ייז (ב-26 בספטמבר גם ביס).

אף בי איי: המבוקשים ביותר
עונה שלישית גם לסדרת הבת (ב-26 בספטמבר גם ביס).

ניו אמסטרדם
עונה רביעית לדרמה הרפואית של NBC (ב-13 באוקטובר גם ביס).

המתמחה (The Resident)
עונה חמישית לדרמת בית החולים של רשת פוקס, בכיכובו של מאט זוקרי ("האישה הטובה") (בהמשך גם ביס).

רביעי, 22 בספטמבר 2021

The Wonder Years
עיבוד מחודש של ABC לדרמה הקומית המקסימה "שנות הקסם", ששודרה במקום בסוף שנות השמונים ותחילת התשעים. גם הפעם עלילתה של הסדרה מתרחשת בסיקסטיז ועוקבת אחר התבגרותו של נער בפרברים האמריקנים, אלא שבמקרה הזה מדובר במשפחה שחורה באלבמה. כחלק מחגיגות הרימייק, כוכבי הסדרה המקורית יתארחו בקומדיות של הערב ב-ABC.

מיליון דברים קטנים
עונה רביעית לדרמה של ABC על קבוצת החברים (למחרת גם ביס).

הגולדברגים
עונה תשיעית לקומדיה הנוסטלגית של ABC, המתרחשת בשנות השמונים. העונה נפתחת בפרידה מדמותו של סבא, הוא ג'ורג' סיגל שהלך לעולמו מוקדם יותר השנה. דן לוריה (שגילם את ג'ק אבי המשפחה ב"שנות הקסם" המקורית) מתארח (בהמשך גם ביס).

The Conners
עונה רביעית לסדרת הבת של "רוזאן" ב-ABC, שנפתחת בפרק שמבוצע ומשודר חי. פרד סבאג' (שגילם את קווין ב"שנות הקסם" המקורית) מתארח.

Home Economics
עונה שנייה לקומדיה של ABC על שלושה אחים שכל אחד מהם במעמד כלכלי אחר: האחד נמנה על האחוזון העליון, השנייה במעמד בינוני והשלישי במעמד נמוך. עם טופר גרייס ("מופע שנות השבעים"), קייטלין מקגי ("מסע אגדי") וג'ימי טטרו ("חוליגן אמריקאי"). דניקה מקלאר (שהייתה וויני ב"שנות הקסם" המקורית) מתארחת.

הישרדות
עונה חדשה לסדרת הריאליטי הוותיקה והאהובה, שמגיעה באיחור עקב עיכובי קורונה. הצילומים אמורים היו להיערך באיי פיג'י זו העונה התשיעית ברציפות, אך התעכבו עקב מגבלות נסיעות ברחבי העולם וסגירת גבולות פיג'י. לבסוף, לאחר אישור מיוחד של הממשלה המקומית, הוכנס צוות הסדרה והחל בצילומים. העונה הזאת מקוצרת: היא צולמה במשך 26 יום ולא 39 כנהוג. למרות שההפקה שומרת כרגע בסוד את כל הפרטים לגבי העונה, כולל אפילו את הנושא ואת שמות המשתתפים, המנחה ג'ף פרובסט כבר הודיע על דבר אחד שלא צפוי לחזור העונה: אי הגלות. מי שיודח מהמשחק, לא צפוי לחזור (למחרת גם ביס).

הזמר במסכה
עונה חדשה של הגרסה האמריקנית. גם הפעם יופיעו שלל זמרים וידוענים חובבים מול השופטים כאשר הם עוטים תחפושת (ב-26 בספטמבר גם ביס).

שיקגו Fire + שיקגו PD + שיקגו MED
עונה 10, 9 ו-7, בהתאמה, לדרמות של דיק וולף ב-NBC (בהמשך גם ב-HOT).

אנשים לבנים יקרים (Dear White People)
עונה רביעית ואחרונה לדרמה הקומית של נטפליקס, שמביאה אל החזית את העיסוק בפוליטיקת זהויות בקולג' אמריקני.

חמישי, 23 בספטמבר 2021

חוק וסדר: פשע מאורגן
עונה שנייה לדרמת הפשע של דיק וולף ב-NBC, בכיכובו של כריס מלוני, שנכנס שוב לנעלי אליוט סטייבלר, הבלש האהוב מ"חוק וסדר: מדור מיוחד". סטייבלר עומד בראש כוח מיוחד של משטרת ניו יורק שמטרתו להפיל את סינדיקט הפשע של העיר. העונה הראשונה עולה ב-27 בספטמבר ביס ובהוט, ובהמשך תגיע גם העונה השנייה.

חוק וסדר: מדור מיוחד
עונה 23 לדרמת הפשע של דיק וולף ב-NBC (בהמשך גם ביס ובהוט).

Doom Patrol
עונה שלישית לסדרת הקומיקס של HBO מקס על קורותיה של קבוצת גיבורי על דחויים. בין היתר בכיכובם של מאט בומר ("צווארון לבן"), דיאן גררו ("כתום זה השחור החדש") אלן טודיק ("פיירפליי") וטימותי דלטון.

שישי, 24 בספטמבר 2021

המוסד (Foundation)
אחת מהסדרות המסקרנות של השנה: עיבוד של אפל טיוי פלוס לסדרת הספרים האגדית באותו שם של אייזק אסימוב, מגדולי סופרי המדע הבדיוני מאז ומעולם. עלילתה משתרעת על פני אלף שנים ועוקבת אחר קבוצה של גולים שנגזר עליהם למרוד נגד האימפריה הגלקטית כדי להציל אותה מחורבן. ג'ארד האריס ("מד מן", "צ'רנוביל", "האימה") ולי פייס ("קוד שרוף") מככבים.

טקס חצות (Midnight Mass)
סדרת אימה חדשה של מייק פלנאגן, יוצר "מי מתגורר בבית היל", גם הפעם עבור נטפליקס. סיפורה של קהילת אי קטנה ומבודדת שהמחלוקות הקיימות בה מועצמות על ידי חזרתו של צעיר מנודה והגעתו של כומר כריזמטי. כאשר הופעתו של האב פול עולה בקנה אחד עם אירועים בלתי מוסברים, להט דתי מחודש תופס את הקהילה: אך האם לניסים הללו יש מחיר? בין היתר מככבים זאק גילפורד ("אורות ליל שישי", "ילדות טובות"), האמיש לינקלייטר ("לגיון") וקייט סיגל ("מי מתגורר בבית היל").

גוליית (Goliath)
עונה רביעית ואחרונה לדרמה המשפטית הכיפית של דיוויד אי. קלי ("שקרים קטנים גדולים") באמזון פריים וידאו, בכיכובו של בילי בוב תורנטון.

ראשון, 26 בספטמבר 2021

BMF
דרמת פשע חדשה של רשת הכבלים האמריקנית סטארז, המבוססת על אירועים אמיתיים. סיפורים של שני אחים שצמחו ברחובות המרקיבים של דרום מערב דטרויט בסוף שנות השמונים, והביאו לבריאתה של אחת ממשפחות הפשע המשפיעות ביותר בארצות הברית. בין היתר מונה הקאסט את סטיב האריס ("הפרקליטים"), ואילו אחיו ווד האריס ("הסמויה") ישתתף בתפקיד אורח, וכך גם סנופ דוג.

The Walking Dead: World Beyond
עונה שנייה ואחרונה לספין-אוף של "המתים המהלכים" שהוגדר מראש כ"אירוע טלוויזיוני מיוחד" בן שתי עונות. העלילה עוסקת בדור הראשון של שורדים שנולד וגדל בעולם שאחרי פרוץ המגפה. במוקד עומדים צמד אחיות ושני חבריהן שיוצאים למסע מסוכן, בזמן שמבקשי טובתם ורעתם דולקים אחריהם. בין היתר מככבות אנט מהנדרו (נינה מ"האמריקנים") וג'וליה אורמונד ("רוחות של תשוקה", "מד מן") (ב-4 באוקטובר גם באמזון פריים וידאו, אם כי משום מה ללא תרגום לעברית).

הטירון (The Rookie)
עונה רביעית לדרמת המשטרה בכיכובו של ניית'ן פיליון (בהמשך גם ביס).

איש משפחה
עונה 20 לקומדיית האנימציה של פוקס (ב-16 באוקטובר גם ביס).

משפחת סימפסון
עונה 33 של קומדיית האנימציה, שנפתחת בפרק מחזמר (בהמשך גם ביס).

Bob's Burgers
עונה 12 לקומדיית האנימציה של פוקס.

The Great North
עונה שנייה לקומדיית האנימציה מבית היוצר של כותבי "Bob's Burgers" על אודות משפחה שמתגוררת באלסקה. מדבבים ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), ג'ני סלייט ("פה גדול"), וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם") וגם אלאניס מוריסט בתפקיד עצמה.

שני, 27 בספטמבר 2021

הרופא הטוב
עונה חמישית הדרמה הרפואית של ABC (ב-30 בספטמבר גם בהוט).

שלישי, 28 באוגוסט 2021

La Brea
דרמת המד"ב והמסתורין התורנית של עונת הסתיו בארצות הברית, הפעם ב-NBC, ובהפקת קשת אינטרנשיונל. כאשר בולען גדול נפער בלוס אנג'לס, הוא קורע משפחה ומפריד בין האם והבן לבין האב והבת. כאשר חלק מהמשפחה מוצא את עצמו בעולם קדום בלתי מוסבר לצד קבוצת זרים מגוונת, עליהם לפעול כדי לשרוד, להבין היכן הם נמצאים ואם יש דרך חזרה הביתה. בין היתר מככבים נטלי זיאה ("צדק פרטי"), ג'ון סדה ("רצח מאדום לשחור", "הפסיפיק") וניקולס גונזלז ("הרופא הטוב").

חמישי, 30 בספטמבר 2021

הבעיה עם ג'ון סטיוארט (The Problem With Jon Stewart)
שש שנים אחרי שנפרד מהמסך עם "הדיילי שואו", ג'ון סטיוארט חוזר עם תוכנית אקטואליה קומית חדשה, הפעם שבועית ובאפל טיוי פלוס, כלומר זמינה גם לישראלים עם תרגום לעברית.

תחנה 19
עונה חמישית לסדרת הבת של "האנטומיה" ב-ABC (ב-4 באוקטובר גם ביס).

האנטומיה של גריי
עונה 18 לדרמה הרפואית של ABC (ב-4 באוקטובר גם ביס).

Big Sky
עונה שנייה לסדרת המתח של דיוויד אי קלי ב-ABC, על אודות בלש פרטי ושוטרת לשעבר המחפשים אחר שתי אחיות שנעלמו סמוך לכביש המהיר במונטנה.

עוד ביס בספטמבר 2021: בנות לנצח, תושב חוץ (Resident Alien), אבק כוכבים (Starstruck), הכל יהיה בסדר ועוד.

עוד בהוט בספטמבר 2021: בנות לנצח, תושב חוץ (Resident Alien), אבק כוכבים (Starstruck), הכל יהיה בסדר, רופא כלבבי, כמעט משפחה, ויקטוריה 1-3, הסוכנות (The Bureau), דרכים משונות, הים שמעבר ועוד.

עוד בסלקום טיוי בספטמבר 2021: אמא אמריקאית 1-4, נתן לשירותך, NCIS 17 ועוד.

עוד בנטפליקס בספטמבר 2021: סופרסטור, חלל אינסופי, לכודים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully