וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי בפריז, אוצר לאומי, הרכש החדש, ג'ק ריאן: מדריך סדרות דצמבר 2022

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 13:44

שתי סדרות ישראליות מסקרנות עם כוכבים בין-לאומיים, "סוסים איטיים" חוזרת עם עונה שנייה בזריזות, "פיירפליי ליין" מתחילה את הסוף, עונה אחרונה גם ל"חומריו האפלים", שלל סדרות לחג המולד ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בדצמבר 2022

טריילר לעונה 3 של "אמילי בפריז"/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בפרט ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (רוב הזמן עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רביעי, 30 בנובמבר 2022

ווילו והנסיכה (Willow)
עוד סרט שמקבל ספין-אוף טלוויזיוני, הפעם סדרת בת של דיסני פלוס לקלאסיקת האייטיז "ווילו והנסיכה". בסיפור שמתרחש 20 שנים אחרי הקודם, וורוויק דיוויס שב לגלם את הגיבור הקטן ווילו, גמד מכשף שמצטרף אל קבוצה בלתי סבירה של גיבורים במסע מסוכן אל מקומות הרחק מעבר לביתם, שם עליהם להתמודד עם השדים הפנימיים שלהם ולהתאחד כדי להציל את עולמם. את החבורה מובילה הנסיכה קיט, שאחיה החטוף הוא הסיבה להרפתקה. רובי קרוז ("הסודות של איסטאון") היא הנסיכה, וכמו כן הקאסט כולל את כריסטיאן סלייטר, ג'ואנה וואלי ("דרדוויל") וטוני רבולורי (סרטי ספיידרמן החדשים, "מלון גרנד בודפשט").

אשפים בחטיפים (Snack VS. Chef)
תחרות ריאליטי חדשה של נטפליקס, במסגרתה מנסים 12 שפים לעורר את מדען המזון ששוכן בתוכם כדי להמציא מחדש חטיפים קלאסיים וממתקים מקוריים, תמורת פרס בסך 50,000 דולר.

Irreverent
דרמת פשע קומית בהפקת נטפליקס אוסטרליה ו-NBC יוניברסל - האחרונה גם מופקדת על הפצתה, כך שהסדרה כנראה לא צפויה להגיע אל נטפליקס מחוץ לאוסטרליה. העלילה עוקבת אחר פושע משיקגו שאחרי שהוא הורס את שוד חייו, נאלץ להימלט על נפשו. הוא מוצא מקלט בעיירת חוף בצפון הרחוק של אוסטרליה כשהוא מתחזה לכומר החדש של הכנסייה.

עוד בוואלה!

"וונסדיי" מצליחה לעשות את מה שכל כך הרבה סדרות בנטפליקס נכשלו בו

לכתבה המלאה

חמישי, 1 בדצמבר 2022

אחת שיודעת (Gossip Girl)
עונה שנייה לסדרת החידוש של דרמת הנעורים (ב-4 בדצמבר גם בהוט).

דד אנד (Dead End)
קומדיית מתח פולנית חדשה של נטפליקס. קבוצת אנשים שחולקים טרמפ מחליפה בטעות מכוניות עם שודד בנק, והוא רודף אחריהם כדי להשיג בחזרה את הכסף הגנוב שהשאיר בתא המטען.

ההרפתקה המוזרה של ג'וג'ו (JoJo's Bizarre Adventure)
14 הפרקים האחרונים של סדרת האנימה בנטפליקס, על אודות בני דורות שונים במשפחת ג'וסטר - שלכולם אותו כינוי - המתעמתים עם יריבים על-טבעיים בתקופות זמן שונות.

שישי, 2 בדצמבר 2022

סוסים איטיים (Slow Horses)
עונה שנייה לדרמת הריגול הנהדרת של אפל טיוי פלוס בכיכובו של גארי אולדמן, שלמעשה כבר צולמה מבעוד מועד וכעת מגיעה למסך, שמונה חודשים אחרי קודמתה. בית סלאו הוא המקום שאליו מגיעים אנשי סוכנות הביון הבריטית שכשלו בתפקידם, כדי להעביר את מה שנשאר מחורבות הקריירה שלהם. לכולם יש מכנה משותף אחד: הם רוצים לחזור לשטח ולפעילות, ורובם יעשו הכול כדי להגשים את המטרה הזאת, אלא שעומדים כנגדם שלל כוחות, כולל מקרב מי שאמורים להיות אנשי שלומם. גם עם אוליביה קוק ("בייטס מוטל"), ג'ונתן פרייס ("משחקי הכס") וקריסטין סקוט תומאס ("הפצוע האנגלי"). כמו קודמתה, גם העונה השנייה תכלול שישה פרקים.

פיירפליי ליין (Firefly Lane)
חלקה הראשון של העונה השנייה והאחרונה בדרמה של נטפליקס, בכיכובן של קתרין הייגל ושרה צ'וק כשתי חברות ותיקות.

הראש הקודח (Hot Skull)
דרמת מדע בדיוני טורקית חדשה של נטפליקס. בעולם דיסטופי שמשתוללת בו מגפה המופצת באמצעות תקשורת מילולית, מוסד רודני ששולט במדינה ביד ברזל רודף אחר בלשן שחסין בפני המחלה.

חיי: מהלכה למעשה (My Unorthodox Life)
עונה שנייה לסדרת הריאליטי של נטפליקס, המלווה את ג'וליה הארט, מנכ"ל קבוצת עילית וורלד גרופ וחרדית לשעבר, ואת ילדיה הבוגרים.

צ'אנס אחרון לאהבה (La ultima)
דרמה מוזיקלית ספרדית חדשה של דיסני פלוס. סיפורה של קנדלה, צעירה שעובדת בחברת לוגיסטיקה ומנסה להגשים את חלומה להיות זמרת. גורלה משתנה כשפדריקו אריסה, מנהל חברת הקלטות, שומע אותה שרה במועדון. באותו ערב היא גם נתקלת בדייגו, בחור שלמד איתה בתיכון, ועכשיו מנסה להתפרנס מאגרוף בעודו מחפש את האיזון בין אימון ילדים לבין השתתפות בקרבות לא-חוקיים. הם אמנם לא התראו במשך שנים, אבל אחרי המפגש המקרי באותו ערב, חייהם משתנים מן הקצה אל הקצה.

Three Pines
סדרה בלשית קנדית חדשה של אמזון פריים וידאו (אבל לא בכל העולם, ובכלל זאת גם לא בישראל) על פי סדרת רבי המכר של הסופרת לואיז פני. הסדרה עוקבת אחר המפקח הראשי ארמנד גמאצ'י, בגילומו של אלפרד מולינה ("ספיידרמן: אין דרך הביתה"), בעודו חוקר מקרים המתרחשים מתחת לפני השטח האידיליים של הכפר ת'רי פיינס בקוויבק, ומוצא סודות קבורים זה מכבר בשעה שהוא מתמודד עם כמה מרוחות הרפאים שלו עצמו.

ראשון, 4 בדצמבר 2022

George & Tammy
דרמה ביוגרפית של רשת הכבלים שואוטיים, בכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ומייקל שאנון, המגוללת את סיפורו של הפאוור קאפל של מוזיקת ​​הקאנטרי, תמי וויינט וג'ורג' ג'ונס. מערכת היחסים המורכבת אך מתמשכת שלהם הייתה השראה למוזיקה מהאיקוניות ביותר בכל הזמנים. גם עם סטיב זאן, וולטון גוגינס, קלי מקורמק.

Housebroken
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של רשת פוקס, העוקבת אחר שלל חיות מחמד המתגוררות באותה שכונה ומשתתפות ביחד בטיפול פסיכולוגי קבוצתי. בין המדבבות קליאה דובאל ("עונת השמחות") ושרון הורגן ("קטסטרופה"), שגם שותפות ליצירת הסדרה, וכן ליסה קודרו, וויל פורטה, טוני הייל, ג'ייסון מנצוקס, מריה במפורד וסאם ריצ'רדסון.

שני, 5 בדצמבר 2022

חומריו האפלים
עונה שלישית ואחרונה לסדרת הפנטזיה של HBO וה-BBC, המבוססת על הטרילוגיה עטורת הפרסים של הסופר פיליפ פולמן. בעונה החדשה הגיבורים מתכוננים לקרב הגדול ביותר בין כוחותיו של לורד עזריאל לכוחות "הסמכות". הקרב יוביל את הגיבורים בין עולמות מקבילים ויערב כמובן גם את הדמונים - החיות שמייצגות את נפש האדם ואת נפשה של כל דמות.

שלישי, 6 בדצמבר 2022

חאנשי
דרמה קומית חדשה בת 10 פרקים של HOT על קורותיה של חרדית מאמריקה שנוחתת בישראל למסע פרוע וחסר גבולות, שמעמיד אותה למבחן נוגע ללב ומלא הומור, בין שמרנות ובין חרמנות. כמו כל צעירה מהקהילה החרדית בברוקלין, גם חאנשי (עליזה חנוביץ', שיצרה את הסדרה) נמצאת במסלול הנכון להתחתן בשידוך, להביא שישה ילדים לעולם ולהכין צ'ולנט בשבת. אלא שבניגוד לכולן, חאנשי סוחבת איתה פנטזיה סודית שלילדה דתייה טובה אסור לחלום - לעשות הרבה סקס. עם הרבה חיילים ישראלים.
אי שם, במזרח התיכון. רגע לפני החתונה לגבר שהיא לא באמת מכירה, היא מחליטה להפתעת כולם ובהתנגדות משפחתה, לנטוש הכל ולעשות עלייה פתאומית לארץ ישראל. אלא שהמעבר מחיים שמגיעים עם ספר חוקים אל חיים בלי חוקים בכלל, שואב את חאנשי למערבולת ומאלץ אותה להתעמת עם הזהויות הסותרות שלה - הדתית והמינית.
גם עם אושרי כהן, דניאל מורשת, רוני דלומי, דיאנה גולבי, ליהיא גרינר, שרי, טליה ברטפלד, וכן הופעות אורח מיוחדות של הנרי ווינקלר האגדי ("בארי", "ימים מאושרים") וקרוליין אהרון ("גברת מייזל המופלאה"). את הסדרה ביימו מיקי טריאסט ואהרון גבע ("ברכה" הקצר זוכה פרס אופיר).
הפרק הראשון עולה היום בבכורה בוויאודי, ואז שידור שבועי בימי חמישי.

בייבי בוס: בונוס חג המולד (The Boss Baby: Christmas Bonus)
ספיישל כריסמס לסדרת האנימציה של נטפליקס. ערב חג מולד מקבל תפנית מפתיעה כשבייבי בוס מתחלף בטעות עם אחד האֶלפים של סנטה קלאוס ונתקע בקוטב הצפוני. את סנטה מדבב הקומיקאי ג'ורג' לופז.

רביעי, 7 בדצמבר 2022

חם, לוהט, רותח (Too Hot to Handle)
עונה רביעית לסדרת הריאליטי הפופולרית של נטפליקס, שמציבה בכפר נופש אחד מספר יפים ויפות ואוסרת עליהם להתנשק ולשכב ביחד, אם ירצו לזכות בפרס כספי גדול. מקבץ פרקים מדי שבוע.

הפרח היפה ביותר (The Most Beautiful Flower)
קומדיית נעורים מקסיקנית חדשה של נטפליקס, בהשראת חוויות התיכון האישיות של היוצרת והקומיקאית מישל רודריגס (לא ההיא שאתם מכירים), בכיכובה של אסמרלדה סוטו. למיץ' יש קימורים, תלתלים והרבה ביטחון, והיא יודעת שהיא פשוט מהממת. היא רק צריכה לשכנע בזה גם את כל התיכון בסוצ'ימילקו.

סמיילי (Smiley)
קומדיה ספרדית חדשה של נטפליקס, עיבוד של גילם קלואה למחזה שלו, בכיכובם של מיקי אספרבה ("הרלן קובן: התמימים") וקרלוס קוובאס ("מישהו חייב למות"). שני גברים מברצלונה יוצאים יחד עם חבריהם לחפש את אהבת האמת שחסרה להם, ומנסים למצוא איזון בין היסוסים, ניתוקים וקשרים מפוספסים.

לא סובלת את חג המולד (I Hate Christmas)
קומדיה רומנטית איטלקית חדשה של נטפליקס. אחות רווקה משקרת למשפחתה ומספרת שיש לה חבר. בצעד נואש היא מנסה למצוא בן זוג לפני חג המולד - שמגיע בעוד 24 ימים.

קונקט (Connect)
דרמת פנטזיה דרום-קוריאנית חדשה בת שישה פרקים של הולו, ובישראל בדיסני פלוס. הא דונג-סו הוא "קונקט", סוג חדש של בני אלמוות, שנחטף על ידי כנופיה של קוצרי איברים הנחושים לקחת את עיניו. אחרי שהוא מתעורר לפתע על שולחן ניתוחים באמצע הניתוח, דונג-סו מצליח להימלט עם עינו האחת שנותרה. מאוחר יותר הוא מגלה שהוא עדיין יכול לראות מתוך עינו החסרה, המשמשת כעת רוצח סדרתי המטיל אימה על תושבי סיאול. הבמאי טקאשי מייקה ("13 מתנקשים") ביים את כל הפרקים.

חמישי, 8 בדצמבר 2022

האיש הרע (The Bad Guy)
קומדיית פשע איטלקית של אמזון פריים וידאו, המגוללת את סיפורו של נינו סקוטלו (לואיג'י לו קסיו, "קסם הנעורים"), תובע ציבורי סיציליאני שהקדיש את כל חייו ללחימה במאפיה, עד שלפתע הוא מואשם בהיותו אחד מאותם גברים שתמיד לחם נגדם: מאפיונר. לאחר שהוא מוקע וכבר אין לו מה להפסיד, הוא מחליט להוציא לפועל תוכנית נקמה מקיאוולית והופך באמת ל"איש הרע". את הסדרה יצרו לודוביצ'ה רמפולדי ודוד סרינו, שעומדים בין היתר מאחורי המיני-סדרות "1992" ו-"1993" עטורות השבחים.

לוקיזם (Lookism)
דרמת אנימה-נעורים דרום-קוריאנית של נטפליקס. בחברה שמקדשת את המראה החיצוני, תלמיד תיכון בודד מנהל חיים כפולים בשני גופים שונים שנראים כהפכים גמורים.

A Spy Among Friends
סדרה חדשה של ITVX, שירות הסטרימינג של הערוץ הבריטי, על פי ספרו של בן מקנטייר שיצא גם בעברית בהוצאת עם עובד תחת השם "מרגל בין חברים". סיפורו המסעיר של קים פילבי הכתיר אותו בתואר "גדול המרגלים של ימי המלחמה הקרה". פילבי, עיתונאי, סוכן כפול ומראשי המודיעין בבריטניה, הקסים את כל מודעיו ומכריו, אך בגד בארצו ובכל חבריו. המידע המסווג והיקר שהעביר למפעיליו במוסקבה סיכל פעילות ביטחונית חשובה של מדינות המערב והביא למותם של רבים. דמיאן לואיס ("מיליארדים", "הומלנד") מככב ולצדו גאי פירס, אנה מקסוול ואחרים.

Doom Patrol
עונה רביעית לסדרת הקומיקס של HBO מקס על קורותיה של קבוצת גיבורי על דחויים. בין היתר בכיכובם של מאט בומר ("צווארון לבן"), דיאן גררו ("כתום זה השחור החדש") אלן טודיק ("פיירפליי") וטימותי דלטון.

שישי, 9 בדצמבר 2022

חלום של בית (Dream Home Makeover)
עונה רביעית לסדרת הריאליטי של נטפליקס, במסגרתה שיי וסיד מקגי מ"סטודיו מקגי" עוזרים למשפחות אמיתיות להגשים חלום וליהנות מבית מושלם המותאם לסגנונן ולצורכיהן הייחודיים.

הלשנות (CAT)
סדרת אקשן הודית של נטפליקס בכיכובו של רנדיפ הודה ("טיילר רייק: חילוץ"). מודיע משטרתי לשעבר שחי בזהות בדויה נקרא לחדור אל שורותיה של אימפריית סמים גדולה, אבל חושף קשר מסוכן לעברו האפל.

איך להרוס את חג המולד (How to Ruin Christmas)
עונה שלישית לדרמה הקומית של נטפליקס, על קורותיהן שתי משפחות שונות מאוד שתמיד רבות בחג המולד. כלומר "סברי מרנן" גרסת דרום אפריקה.

בית הנייר: קוריאה (Money Heist: Korea - Joint Economic Area)
החלק השני בגרסה הדרום קוריאנית הנשכחת ללהיט הענק של נטפליקס, המתרחשת במציאות שבה קוריאה הדרומית והצפונית עומדות בפני איחוד מחודש.

Dragon Age: Absolution
סדרת אנימה אמריקאית חדשה של נטפליקס על פי משחק הווידאו. חבורה של מגים מורדים וגנבים יוצאת להילחם בכוח מרושע שמחזיק בחפץ מסוכן.

אמריקה הקטנה (Little America)
עונה שניה לסדרת הדרמה האנתולוגית של אפל טיוי פלוס, שכל פרק בה מתמקד במהגר אחר המגיע לארה"ב ומתיישב בה. הסדרה מבוססת על סיפורים אמיתיים שהתפרסמו במגזין "Epic".

ראשון, 11 בדצמבר 2022

סטרייק (Strike)
עונה חדשה בת ארבעה פרקים לדרמת הבלש הבריטי של ה-BBC על פי ספרי רוברט גלבריית', היא ג'יי קיי רולינג. הפעם הספר החמישי, "דם חם", שכמו קודמיו יצא בישראל בהוצאת ידיעות ספרים וספרי עליית גג. הפעם: אישה מבקשת את עזרתו של הבלש הפרטי קורמורן סטרייק בפתרון תעלומת ההיעלמות של אמא שלה, שעקבותיה אבדו ב- 1974. במהלך החקירה הוא ושותפתו רובין ילמדו שגם תעלומות בנות 40 עלולות להיות רצחניות. מככבים גם הפעם טום ברק והוליידי גריינג'ר (בפברואר גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלישי, 13 בדצמבר 2022

מכללת הסיכוי האחרון: כדורסל (Last Chance U: Basketball)
עונה שנייה לסדרת התעודה המרגשת של נטפליקס, שבמסגרתה ספורטאים מובילים בעלי עבר בעייתי פונים לספורט מכללות בניסיון אחרון לשנות את חייהם ולהגשים את חלומותיהם.

מאחורי כל כוכב (Behind Every Star)
עיבוד נוסף בנטפליקס לסדרת הלהיט הצרפתית "10 אחוז", הפעם תוצרת דרום-קוריאה. גם כאן, סוכנים במשרד לניהול כישרונות מתמודדים עם משחקי אגו ועם פוליטיקה משרדית, ובמקביל עושים הכול כדי לספק את רצונותיהם של הלקוחות המפורסמים ולטפח את הקריירה שלהם. וגם כאן, הסדרה משופעת הופעות אורח. שני פרקים בשבוע.

Kindred
מיני-סדרה של FX בהולו על פי ספרה האיקוני באותו שם של סופרת המד"ב המהוללת אוקטביה א' באטלר. דיינה ג'יימס (מלורי ג'ונסון) היא אישה שחורה צעירה וסופרת מתחילה, שעקרה את חייה והשתחררה ממחויבויות משפחתיות לטובת עתיד משוחרר יותר בלוס אנג'לס. אלא שבטרם תספיק להתמקם בביתה החדש, דיינה מוצאת את עצמה מיטלטלת באלימות קדימה ואחורה בזמן. היא מגיחה במטע מהמאה התשע-עשרה, מקום שיש לו קשר פלאי ואינטימי לה ולמשפחתה. כעת השעון מתקתק בעודה נאבקת להתעמת עם סודות שמעולם לא ידעה שעברו בדמה. כל הפרקים עולים בבת אחת (בהמשך גם בדיסני פלוס).

רביעי, 14 בדצמבר 2022

אוצר לאומי: קצה ההיסטוריה (National Treasure: Edge Of History)
סרטי "אוצר לאומי" החביבים מגיעים כעת כסדרה של דיסני פלוס, אם כי בלי הכוכב שלהם, ניקולס קייג'. ג'ס, בחורה מבריקה ובעלת תושייה שהגיעה לארצות הברית כבתם של מהגרים לא חוקיים, מחפשת אחר תשובות על משפחתה. היא יוצאת להרפתקה של פעם בחיים כדי לחשוף את האמת על העבר ולהציל אוצר פאן-אמריקאי אבוד. ליסט אוליברה ("הורים במשרה מלאה") מככבת, ג'סטין ברת'ה והארווי קייטל משחזרים את תפקידיהם מהסרטים בהופעות אורח, וקת'רין זיטה-ג'ונס מצטרפת. הבמאית המוערכת מירה נאיר ("סלאם בומביי", "חתונת מונסון") מביימת את הסדרה (או לפחות כמה פרקים בה). שני פרקים ראשונים מתוך עשרה עולים היום, השאר מדי יום רביעי.

אל תעני לטלפון (Don't Pick Up The Phone)
סדרה תיעודית בריטית של נטפליקס, המתמקדת בחקירתו של אדם שהתקשר למסעדות מזון מהיר ברחבי ארצות הברית ושכנע את מנהליהן לערוך חיפוש פולשני על העובדים.

מלכות המשי (Glitter)
דרמה פולנית של נטפליקס שעלילתה מתרחשת בסופוט, פולניה, 1976. שלוש נשים נחושות מתמרנות בין שינויים חברתיים ופוליטיים בניסיון להשיג עצמאות, חופש כלכלי ואהבה.

חמישי, 15 בדצמבר 2022

עיר הרצח: מי הרג את סנטה? (Who Killed Santa? A Murderville Murder Mystery)
קומדיית האלתורים של וויל ארנט בנטפליקס חוזרת עם ספיישל לחג. בסדרה, המבוססת על Murder in Successville הבריטית, מגלם ארנט בלש במחלק רצח שמקבל בקביעות "שותף" אחר שעוזר לו לפתור פשע. הטוויסט: לשותפים אין טקסט מראש, עליהם לאלתר דיאלוגים ולמצוא את הרוצח על סמך הרמזים והעדויות שייחשפו אליהם. הפעם מתארח עמיתו ל"משפחה בהפרעה" - ג'ייסון בייטמן, וגם עם מאיה רודולף ("פה גדול", "המקום הטוב") אלייזה קופ ("הכל לטובה") וטאוני ניוסום ("חיל החלל", "מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים").

ויולט אברגרדן: זיכרונות (Violet Evergarden: Recollections)
סרט המסכם את סדרת האנימציה עטורת הפרסים של נטפליקס. ילדה חיילת שגדלה והפכה לנערה מצולקת רגשית נעשית כותבת מכתבים.

סוניק פריים (Sonic Prime)
סוניק הקיפוד ממשחקי הווידאו הפופולריים חוזר עם סדרה חדשה, הפעם של נטפליקס. קרב הרסני נגד ד"ר אגמן מנפץ את היקום, וסוניק מתרוצץ בין ממדים מקבילים כדי לחדש את הקשר עם חבריו ולהציל את העולם.

Litvinenko
מיני-סדרה בת ארבעה פרקים של ITVX, שירות הסטרימינג של הערוץ הבריטי, בכיכובו של דיוויד טננט, המגלם את איש הקג"ב לשעבר אלכסנדר ליטוויננקו. הרעלתו של הסוכן לשעבר בנובמבר 2006, השיקה את אחת החקירות המורכבות והמסוכנות ביותר בהיסטוריה של משטרת המטרופולין.

שישי, 16 בדצמבר 2022

הרכש החדש (The Recruit)
נואה סנטינאו ("לכל הבנים שאהבתי בעבר") מככב בסדרת ריגול מלאת אקשן שיצר אלכסי האולי, האיש שמאחורי "הטירון", עבור נטפליקס. עורך דין מתחיל ב-CIA נקלע לעולם המסוכן של ריגול בינלאומי כשסייענית לשעבר מאיימת לחשוף סודות של הסוכנות. גם עם לורה האדוק ("פשע במעגל סגור") וארטי מאן ("המפץ הגדול").

משטרת פרדייס (Paradise PD)
עונה רביעית לקומדיית האנימציה של נטפליקס, העוקבת אחר טירון צעיר ונלהב בכוח משטרה מגוון בעיירה קטנה תחת פיקודו של אביו, ומצטרף לחקירת סמים שיוצאת מכלל שליטה. בין המדבבים: טום קני (הוא בובספוג מכנסמרובע) ושרה צ'וק ("פיירפליי ליין", "ריק ומורטי").

סערה לחג המולד (A Storm for Christmas)
הבמאי פר-אולב סורנסן והשחקנית אידה אליסה ברוק, שכבר שיתפו פעולה בדרמה הקומית הנורווגית של נטפליקס "חבר לחג", עושים זאת שוב במיני-סדרה נוספת לכבוד כריסמס. נוסעים ועובדים נתקעים בשדה התעופה בגלל תנאי מזג אוויר קיצוניים ונאלצים לבלות יחד את השעות האחרונות שלפני חג המולד.

תלמיד מצטיין (Far From Home)
דרמה דרום-אפריקאית חדשה של נטפליקס. נער ממשפחה ענייה מקבל מלגה יוקרתית לבית ספר אקסקלוסיבי שמיועד לאחוזון העליון, ומוצא את עצמו בעולם של פאר.

של מי הריקוד הזה? (Dance Monsters)
תחרות מוזיקלית של נטפליקס בין רקדנים חובבים המוסווים כאווטארים באמצעות אנימציית CGI, ומפגינים את מיטב מהלכי הריקוד שלהם בתקווה לזכות בפרס ובהזדמנות להגשים חלום. זמר הארנ'בי ני-יו נמנה עם השופטים, ואילו אשלי רוברטס מהפוסיקאט דולס מנחה.

לבשל בכל מחיר (Cook at all Costs)
תחרות בישול חדשה של נטפליקס, שבה בשלנים חובבים מגישים הצעות מחיר על מצרכים ויוצרים מנות כדי להרשים שופטים אורחים מפורסמים - ולזכות בכסף שנותר בקופה.

נופש עובדים (Summer Job)
סדרת ריאליטי איטלקית חדשה של נטפליקס, בהנחיית השחקנית מטילדה ג'ולי ("הון אנושי"). עשרה מתחרים מפונקים בני דור ה-Z יוצאים לחופשה חלומית, אבל בשביל הסיכוי לשהות בווילה יוקרתית - ולזכות במאה אלף אירו - הם יצטרכו לעבוד בעבודות אמיתיות.

טיזר לסדרה "קרתגו"/כאן 11

ראשון, 18 בדצמבר 2022

קרתגו
סדרה חדשה בת 11 פרקים של כאן 11, בכיכובם של שחקנים ישראלים ובין-לאומיים כמו אורי גוב, פיליפ גלניסטר, רשף לוי (שגם נמנה עם יוצרי הסדרה), יעקב זדה-דניאל, הנרי דוד, קרולינה יורשק ואחרים. סיפורם של שוהי מחנה עצורים שהקימו הבריטים באפריקה בזמן מלחמת העולם השנייה. ביום בהיר אחד וללא משפט מקדים, מוצאים עצמם ראשי המחתרות במחנה העצורים, אותם אנשים שלימים הפכו למקימי המדינה וראשי הימין הפוליטי בישראל, כשלצדם במחנה אסורים גם פשיסטים איטלקים ונאצים זוטרים.
את הסדרה יצרו וכתבו רשף לוי ("הבורר", "איים אבודים"), ינץ לוי ("הרפתקאות דוד אריה") ותומר שני ("איש חשוב מאוד", "נחמה"), שנחשפו אל הסיפור האמיתי לראשונה דרך אביהם של האחים לוי, שהיה בעצמו אסיר במחנה. זהו שיתוף פעולה שני של רשף לוי ותומר שני אחרי הסדרה הקודמת שיצרו ביחד, "נחמה". צמד פרקי הפתיחה ישודר בבת אחת, והפרק השלישי יהיה זמין כבר באותו ערב באפליקציית כאן בוקס. שאר הפרקים ישודרו בימים ראשון ורביעי.

1923
אחרי "1883" היפה שעלתה בתחילת השנה בפרמאונט פלוס, מגיעה אל שירות הסטרימינג מיני-סדרת ההמשך שגם היא מגוללת את קורותיה המוקדמים של משפחת דאטון, גיבוריה המפוקפקים של "ילוסטון". במקרה הזה היא אף מתהדרת בשני כוכבים גדולים שלא מרבים לשזוף את מסך הטלוויזיה: הריסון פורד והלן מירן. כמשתמע מהשם, העלילה מתרחשת - או לפחות נפתחת - בשנת 1923 ומציגה את הדור ההוא של המשפחה, בראשות הפטריארך ג'ייקוב (פורד) והמטריארך קארה (מירן); תקופה שבה מגפות, בצורת היסטורית, סוף תקופת היובש והשפל הגדול פוקדים את המערב ההררי ואת הדאטונים שקבעו בו את ביתם. הקאסט הענף כולל גם את טימותי דלטון, הוא 007 בדימוס, ג'רום פלין ("משחקי הכס"), ג'יימס באדג' דייל ("24", "הפסיפיק"), בריאן ג'רטי ("שיקגו פי די"), מרלי שלטון ("פרא") וג'ניפר אל ("גאווה ודעה קדומה").

שני, 19 בדצמבר 2022

שונאים את סוזי (I Hate Suzie Too)
עונה שנייה לדרמה הקומית של סקיי הבריטית בכיכובה של בילי פייפר. הפעם סוזי פיקלס נלחמת כדי להחזיר לעצמה את אהבת הציבור הבריטי באמצעות תוכנית ריאליטי, בזמן שחייה האישיים יוצאים מכלל שליטה (בהמשך גם ביס)

רביעי, 21 בדצמבר 2022

המדובב
שלוש וחצי שנים אחרי קודמתה מגיעה סוף סוף העונה השנייה של דרמת הפשע של יס, הפעם עם תוספת לשם - "המדובב: חשבון פתוח" - ושוב בכיכובם של עמוס תמם, אור בן מלך, אניה בוקשטיין והמצטרף החדש עוז זהבי. כמו במציאות חלפו כמה שנים מאירועי העונה הקודמת, אנחנו חוזרים לעולם המעושן של הקריות, לעונה שמתרחשת על רקע הבחירות המקומיות לראשות העיר. אסא כץ (אור בן מלך), חופשי מאחיו דוד אבל מרוסק נפשית, התנתק מהעולם, מצא עבודת יום שחורה וגר בדירת שיכון מתפרקת ששייכת לו ולאחיו. ואז דוד יוצא מהכלא, והחיים של אסא נכנסים שוב לסחרור. שמונה פרקים.

ג'ק ריאן (Jack Ryan)
יותר משלוש שנים אחרי קודמתה, חוזרת סדרת הריגול והאקשן של אמזון פריים וידאו לעונה שלישית. ג'ון קרזינסקי מככב גם הפעם.

אמילי בפריז (Emily In Paris)
הדרמה הקומית של דארן סטאר ("סקס והעיר הגדולה", "יאנגר") בכיכובה של לילי קולינס, חוזרת לעונה שלישית בנטפליקס.

Big Bet
דרמה דרום-קוריאנית של דיסני פלוס בכיכובו של צ'וי מין-סיק האגדי ("שבעה צעדים") בהופעתו הראשונה בסדרת דרמה מזה למעלה מ-26 שנים. סיפורו של אדם, צ'ה מוסיק, שאחרי תקופה קשה בחיים בונה את עצמו מכלום והופך לאיל קזינו בפיליפינים. אלא שעד מהרה צ'ה שוב מוצא את עצמו בתחתית כשהוא נחקר במסגרת תיק רצח. נחוש לא לתת לחיים להכות אותו שוב, צ'ה יסכן את כל מה שיש לו, כולל חייו שלו, כדי להחזיר את עצמו למשחק. פרק בשבוע.

אני רוצח (I AM A KILLER)
עונה רביעית לסדרה התיעודית של נטפליקס, שבה רוצחים שנידונו לעונש מוות מספרים על הפשעים שביצעו.

חמישי, 22 בדצמבר 2022

בורדרלנד (Alice in Borderland)
כשיצאה "משחק הדיונון" והפכה ללהיט עולמי ענק, רבים הצביעו על כך שקדמה לה בנטפליקס הסדרה היפנית הזו שיש לה קונספט די דומה. עכשיו מגיעה העונה השנייה של המותחן היפני שעלילתו, המבוססת על המאנגה באותו שם, עוקבת אחר גיימר חסר מעש ושני חבריו, המוצאים את עצמם בממד מקביל של טוקיו שבו עליהם להשלים סדרת משחקים סדיסטיים כדי להישאר בחיים.

The Best Man: The Final Chapters
ב-1999 יצא לאקרנים הסרט הסרט "השושבין". 14 שנים לאחר מכן הגיע סרט ההמשך, "חופשתו של השושבין". עכשיו מתאחד שוב כל הקאסט לטובת מיני-סדרת המשך, כי זה מה שעושים בימינו. טיי דיגס, הרולד פרינאו, טרנס הווארד, ניה לונג, רג'ינה הול, מוריס צ'סנאט וסאנה ליית'ן - כולם כאן לטובת הסדרה הזו של פיקוק, שמוצאת את החברים המוכרים בתקופה של משבר אמצע החיים - וגם בתקופה של רנסנס אמצע החיים.

שישי, 23 בדצמבר 2022

היפים והנכונים (The Fabulous)
דרמה רומנטית דרום-קוריאנית קלילה של נטפליקס, בכיכובם של צ'ה סו-בין ("סיפור אהבה חמוץ-מתוק") והזמר צ'וי מין-הו. ארבעה חברים טובים מנסים להגשים את חלומותיהם בעולם האופנה התחרותי ולתמרן בין עבודות תובעניות, דילמות רומנטיות ולילות פרועים של בילויים.

ראשון, 25 בדצמבר 2022

המכשף: מקור הדם (The Witcher: Blood Origin)
מיני-סדרה חדשה של נטפליקס, שחוזרת אלף ומאתיים שנה לפני ההתרחשויות ב"המכשף" ומגוללת סיפור שאבד בין דפי ההיסטוריה - על בריאתו של המכשף הראשון ועל האירועים שהובילו ל"התנגשות העולמות" הגורלית שמיזגה בין העולמות של המפלצות, האלפים ובני האדם.

הבנדיט מהעתיד (Time Hustler)
קומדיה ברזילאית של נטפליקס. אדם שנחבל בראשו מתעורר בשנת 1927. כשהוא מגלה שבנדיט מפורסם דומה לו כשתי טיפות מים, הוא מחליט להפיק את המקסימום מהמצב.

אמא יש רק שתיים (Daughter from Another Mother)
עונה שלישית לדרמה הקומית המקסיקנית של נטפליקס, על שתי נשים שגילו כי התינוקות שלהן הוחלפו בלידה, והחליטו (הנשים, לא התינוקות) להקים משפחה אחת גדולה ויוצאת דופן.

Ghosts
ספיישל חג המולד המסורתי של קומדיית רוחות הרפאים הנפלאה של ה-BBC. שמישהו כבר ירכוש אותה בישראל, למען השם.

Letterkenny
עונה 11 לקומדיית הפולחן הקנדית על שני חברים שגרים בלטרקני, אונטריו.

צ'ארלי קוקס, אונה צ'פלין, הסדרה "הפרת אמונים" (Treason). Ana Blumekron/Netflix,
סוכן במלכוד. "הפרת אמונים"/Ana Blumekron/Netflix

שני, 26 בדצמבר 2022

הפרת אמונים (Treason)
מותחן ביון בריטי של נטפליקס בכיכובו של צ'ארלי קוקס ("דרדוויל"). עתידו המזהיר של סגָן באם-איי 6 מוטל בספק בעקבות מפגש מחודש עם מרגלת רוסייה, והוא נאלץ לבחון את חייו מחדש. גם עם אולגה קורילנקו ("קוונטום של נחמה"), אונה צ'פלין ("משחקי הכס"), קירן הינדס ("רומא", "משחקי הכס") ואלכס קינגסטון ("ER"). את הסדרה יצר מאט צ'רמן, תסריטאי "גשר המרגלים" לצד האחים כהן.

רביעי, 28 בדצמבר 2022

The Circle ארה"ב
סדרת הריאליטי הפופולרית של נטפליקס חוזרת בעונה חמישית: תחרות שהיא גם ניסוי שמתרחש ברשת חברתית. השחקנים מפלרטטים, יוצרים קשרים ומתחזים לאחרים כדי לזכות ב-100 אלף דולר. גם הפעם, מקבץ פרקים ישוחרר מדי שבוע לאורך מספר שבועות.

האהבה היא עיוורת: ברזיל (Love Is Blind: Brazil)
עונה שנייה לגרסה הברזילאית של להיט הריאליטי של נטפליקס, על נשים וגברים ללא זוגיות שמחפשים אהבה ומתארסים עוד לפני שהם נפגשים.

חמישי, 29 בדצמבר 2022

העות'מאנים: לידתה של אימפריה (Rise of Empires: Ottoman)
עונה שנייה לסדרת הדוקו-דרמה הטורקית של נטפליקס, המתארת את מאמציו של הסולטן העות'מאני מהמט השני להרחיב את גבולות האימפריה שלו. צ'ארלס דאנס (טיווין לאניסטר מ"משחקי הכס") מקריין.

שישי, 30 בדצמבר 2022

דודתי המגניבה (Chicago Party Aunt)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של נטפליקס העוקבת אחר דיאן דנברובסקי, שתמיד הייתה ותמיד תהיה הרוח החיה של המסיבה, גם כשהמסיבה נגמרה מזמן. חוסר ההתבגרות המוחלט שלה מאוזן בלב זהב, רצון לעזור לאחרים וחיבה ספציפית לאחיין שלה. לורן אש (דינה מ"סופרסטור") מדבבת, ולצידה בין היתר אייק ברינהולץ ("מינדי", "יחידת המתאבדים") ורופול.

זכרי אלפא (Alpha Males)
קומדיה ספרדית של נטפליקס העוסקת בגבריות החדשה. ארבעה חברים בני ארבעים וקצת מצויים במשבר גבריות. לפני שנים הם היו זכרי אלפא עם שליטה על מערכות היחסים שלהם, עבודתם וחייהם. עכשיו הם צריכים לחיות בעידן השוויון, חברה עם כללים חדשים שפוגעים בהם ומראה כמה הם פתטיים.

תהילת הנקמה (The Glory)
דרמת מתח דרום-קוריאנית אפלה של נטפליקס. שנים אחרי ששרדה התעללות מחרידה בתיכון, אישה מפעילה תוכנית נקמה מסועפת כדי לגרום לעבריינים לשלם על פשעיהם.

דודתי המגניבה (Chicago Party Aunt). נטפליקס,
חוזרת לעונה ב'. "דודתי המגניבה"/נטפליקס

עוד ביס בדצמבר 2022: שככה יהיה לי טוד, לה בראה, אין מוצא (From), לשחות עם כרישים, למה לא שאלו את אוונס?, להיות אליזבת', אימה אמריקאית, העוקץ - החזרה, סוג של, מגניב במקרה, להרוג את איב 3, NCIS לוס אנג'לס 11 ועוד.

עוד בהוט בדצמבר 2022: לו הייתי פיראט (Our Flag Means Death), מבוימים, טוקיו וייס, לשחות עם כרישים, להיות אליזבת', סוג של, NCIS לוס אנג'לס, מגניב במקרה, הטובות לקרב 5 ועוד.

עוד בסלקום טיוי בדצמבר 2022: משטרת פריז 1900, ריאליטי אש (La Flamme), הסוד שלנו (Between Us) ועוד.

עוד בנטפליקס ישראל בדצמבר 2022: ארצ'ר 13, מלכת הדרום 3 (המקסיקנית) ועוד.

עוד בדיסני פלוס ישראל בדצמבר 2022: בית הספר היסודי אבוט (בשעה טובה), אטלנטה 3, ביג סקיי 3, הסנדק של הארלם 2, הטיפש הזה (This Fool) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully