וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק בטטות: זה מה שמחכה לנו החורף בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 16:23

הדרמות החדשות "עלומים" ו"הד קולך" של כאן 11, עונה אחרונה של "להיות איתה", עונות ידוענים של "הישרדות" ו"המטבח המנצח", "אקס פקטור" תבחר את המתמודד הישראלי באירוויזיון, סדרת ההמשך של "שנות ה-80", סדרת מתח חדשה של דלית קהן, "אור הירח" של אביב גפן ועוד

דלית קהן בקטע מהסדרה "חיה" של yes שעליה היא חתומה כיוצרת וכוכבת/סטילס: ורד אדיר, ודאו: yes

בשבוע שעבר התחיל רשמית הסתיו. בישראל אין סתיו אמיתי אבל בכל זאת מורגש בתקופה הזאת שינוי אמיתי במקום אחד מסוים: שידורי הטלוויזיה. אחרי שידורים חוזרים בחגים במינון מטורף, שעולה אפילו על כמות בדיחות הקרש הממוחזרות של הדוד סביב שולחן החג, סוף סוף מרעננים לנו את לוחות השידורים על המרקע. אז קבלו את המדריך המיוחד של וואלה! תרבות עם פירוט על סדרות הדרמה והקומדיה, תוכניות הריאליטי והדוקו הצפויים בחודשי הסתיו והחורף, כפי שנמסר לנו מגופי השידור. רק לא להיבהל אם תמצאו כאן כמה דברים שגופי השידור הבטיחו לנו שיעלו כבר מזמן, והופיעו במדריכים דומים לפני עונות קודמות. אחרי הכל, הבטחות של חלק מגופי השידור הן לפעמים ממשיות כמו, ובכן, הסתיו הישראלי.

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

דויד גרוסמן. AP
יעמוד במרכז סרט דוקו בכאן 11. דויד גרוסמן/AP

כאן 11

"עלומים" (4 אוקטובר)
סדרת דרמת מתח חברתית מחוספסת על בני נוער בסיכון בתיכון בבית שמש, שבה משחקים יהודה לוי, שני כהן, יניב ביטון, רונה לי שמעון והשחקנים הצעירים אמיר טסלר ואופק פסח. בחודש הבא תשתתף הסדרה בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של קאן.

"מייקרז" (אוקטובר)
סדרת דוקו ריאליטי חדשה בהנחיית יפתח קליין, בה חבורת "מייקרים", שאמורים להיות מגוונים ומוכשרים, עוזרים לבעלי מוגבלויות בהמצאת פתרונות יצירתיים שיהפכו את חייהם לקלים ונגישים יותר.

רצועת הדוקו של כאן 11 (אוקטובר, ימי רביעי)
משבצת הדוקו ממשיכה בימי רביעי עם שלושה סרטים במרכזם שלושת הסופרים הישראלים המובילים - עמוס עוז ("החלון הרביעי"), דוד גרוסמן ("גרוסמן") וא.ב יהושע ("הפרק האחרון של א.ב יהושע").

"סיפורים מהכורסא" (אוקטובר)
שחקנים וקומיקאים מובילים ישתתפו בעונה השנייה של התוכנית, ובהם ערן זרחוביץ, נועה קולר, יובל סמו, יניב ביטון, שלום אסייג ואורנה בנאי.

בנוסף ישובו באוקטובר ללוח השידורים של כאן 11 תוכנית התחקירים "זמן אמת", "קארפול קריוקי" עם אודי כגן, "סליחה על השאלה" ו"הבלתי חשובים".

עוד בוואלה!

חזרה בזמן: 10 הסדרות הישראליות הטובות של שנת תשפ"א

לכתבה המלאה
שחקני "זהו זה" - גידי גוב, שלמה בראבא, מוני מושונוב, דבל'ה גליקמן ואבי קושניר. מיכה לובטון,
חמשת המופלאים חוזרים בעונה חדשה. "זהו זה"/מיכה לובטון

"הד קולך" (נובמבר)
סדרת דרמה חדשה שיצר הבמאי תום שובל, המגוללת את סיפורו של מוזיקאי כושל שמתמודד עם צילו של אביו, אגדת רוק ישראלי, ועם בנו המתבגר העושה גם הוא את צעדיו הראשונים בעולם המוזיקה. בסדרה משחקים איתמר רוטשילד, שמואל וילוז'ני ואור עמרמי ברוקמן.

"זהו זה" (4 בנובמבר)
בתאריך הטעון ארבעה בנובמבר ישובו למסך לאחר פגרה ארוכה חמשת המופלאים - שלמה בראבא, מוני מושונוב, גידי גוב, דבל'ה גליקמן ואבי קושניר - לעונה נוספת, לאחר שהתקמבקו בשנה שעברה בעקבות משבר הקורונה.

גרסה ישראלית ל-"Planet Child" (נובמבר)
סדרת דוקו-ריאליטי חדשה המבוססת על פורמט בריטי, שתבחן את חייהם של ילדים ממקומות שונים בעולם, את האתגרים הניצבים בפניהם ואת דרכים ההתמודדות שלהם.

"צדק צדק תרדוף" (נובמבר)
מיני סדרת תיעודית העוקבת אחרי מערכת בתי המשפט הקהילתיים שהחלה לפעול בישראל בשנים האחרונות, דרך סיפוריהם של מספר דמויות המטופלות במערכת וניסיונותיהם להשתקם.

אייכמן בנעלי בית: הצצה להיסטוריה של משטרת ישראל. שלומי גבאי
סדרת תעודה חדשה על הפושע הנאצי. אייכמן/שלומי גבאי

"אייכמן" (דצמבר)
קצת יותר מ-60 שנים לאחר שנפתח בישראל משפטו של הפושע הנאצי אדולף אייכמן, בו הועמד לדין על מעשיו בשואה ובסיומו נידון למוות והוצא להורג בתלייה, תעלה סדרת תעודה החוזרת לאחת הפרשיות והמשפטים הדרמטיים בתולדות המדינה.

"טיפול זוגי" (דצמבר)
גרסה מקומית לפורמט האמריקאי של רשת שואוטיים (בישראל המקור משודר ביס), שבמרכזו זוגות נשואים אמיתיים עוברים תהליך טיפול זוגי מול המצלמות.

סברי מרנן. באדיבות קשת 12,
המבקרים קטלו, אבל השיירה ממשיכה לעונה שביעית. "סברי מרנן"/באדיבות קשת 12

קשת 12

"להיות איתה" - עונה שלישית (אוקטובר)
הקומדיה הרומנטית של אסי עזר וקשת תעלה בעונה שלישית ואחרונה, שתכלול ארבעה פרקים בלבד (לעומת עשר בכל אחת משתי העונות הקודמות). העונה יצטרפו לקאסט יעל אלקנה, רועי גולדשמידט, עומר שריף ג'וניור, קורל סימנוביץ ובר זומר. לסדרה נוצרו ארבעה רימייקים בינלאומיים, אך הגרסה האמריקאית של ABC, ששמה "The Baker and The Beauty" בוטלה לאחר עונה אחת בלבד.

"סברי מרנן" - עונה שביעית
"סברי מרנן", הסדרה עם מספר הפרקים הכי גדול שנוצרה בישראל, שנקטלה על ידי המבקרים אך זכתה להצלחה בקרב הצופים, שבה לערבי שישי בעונה חדשה ושביעית לאחר שנה של היעדרות מהמסך. נטע אלחמיסטר תצטרף לקאסט שכולל את יהורם גאון, יונה אליאן, טוביה צפיר, סנדרה שדה, דביר בנדק ורותם אבוהב. בעונה הנוכחית שי ושני מתחילים לארח בביתם את ההורים משני הצדדים.

"המטבח המנצח VIP". קשת 12,
גם קורין גדעון הבלתי תהיה שם. "המטבח המנצח VIP"/קשת 12

"המטבח המנצח VIP"
עונת VIP ראשונה לריאליטי האוכל, שבמסגרתה יגיעו חמישה זוגות מפורסמים להתחרות על תואר "המטבח המנצח" מול צמד השופטים רותי ברודו וחיים כהן. בתוכנית ישתתפו דודו אהרון ואשתו נטלי, אורלי זילברשץ ובנה אלישע בנאי, אילנית לוי ואחיה אשר, איתן כבל ואחותו חגית, קורין גדעון ואמה ורדה.

"נינג'ה ישראל" - עונה רביעית
עונה חדשה ורביעית, שבה ירדן ג'רבי תחליף את רותם ישראל שנטשה לטובת המתחרים ברשת 13. בעונה הנוכחית יתחרו מתמודדים חדשים בוותיקים. עוד מובטח כי רמת הקושי תעלה ותביא גם את המתמודדים לקצה גבול היכולת.

עוד בקשת 12 בחודשים הקרובים: עונות חדשות ל"עובדה" בהגשת אילנה דיין, "ארץ נהדרת", עונה שנייה ל"הזמר במסכה", ו"יצאת צדיק" בהגשת חיים אתגר.

התכנית "אקס פקטור לאירוויזיון". רשת 13,
עם אס האירוויזיון, אבל בלי האס סיימון קאוול. "אקס פקטור לאירוויזיון"/רשת 13

רשת 13

"אקס פקטור לאירוויזיון"
שני אסים תוכננו בעונתה החדשה של "אקס פקטור" - אחד הוא הצטרפותו סיימון קאוול, וברגע האחרון הכוכב הבינלאומי הבריז. האס השני עדיין בידיהם - התוכנית נבחרה לשלוח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022 שיתקיים באיטליה, לאחר ש"הכוכב הבא" של קשת הפסידה לקול הקורא של התאגיד והדבר נחשב למכה לזכיינית.

לירון ויצמן תנחה, ובפאנל השופטים נוכחות שנויה במחלוקת של מרגלית צנעני, שהורשעה בסחיטה ואיומים של אסף אטדגי, ולצדה מירי מסיקה בריאליטי מוזיקלי שישי שהיא שופטת בו, אביב גפן, נטע ברזילי ורן דנקר. גורמים בתעשייה אמרו לוואלה! תרבות ש"אקס פקטור" שאלה הרבה אלמנטים מ"הכוכב הבא". רן דנקר אמר על כך בתגובה: "מה שהיה 'הכוכב הבא לאירוויזיון' - עכשיו זה 'אקס פקטור לאירוויזיון'. מעבר לזה, התוכניות האלה בסופו של דבר מסתכמות באנשים".

"שנות ה-90"
כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, "שנות ה-80" נמשכת בצורה שונה תחת השם "שנות ה-90". סדרת ההמשך מתרחשת ארבע שנים קדימה, בשנת 1993, שבה שלום אסייג פרץ לתודעה. הסדרה מתמקדת במסע שאסייג עובר בחייו, מניהול צוות בידור באילת, הופעות במועדון הקאמל קומדי קלאב שרק נפתח ועד הפיכתו לכוכב. בסדרה יחזרו דמויות נוספות מ"שנות ה-80" לאחר שהתבגרו ועברו שינויים רבים.

"הישרדות VIP"
הריאליטי בהנחיית גיא זוארץ בעונה חדשה, שבה נאלצו המתמודדים לראשונה להתמודד עם סופת טייפון חזקה ולשרוד בתנאים קשים. בין המתמודדים יובל המבולבל, דודו אוואט, ג'קי אזולאי ומייקל לואיס.

התכנית "יש לכם עסק" עם אלון גל. רשת 13,
האם לסגור את העסק או לפתוח אותו בדרך החדשה? "יש לכם עסק" עם אלון גל/רשת 13

"יש לכם עסק" עם אלון גל
פורמט חדש שבו אלון גל מלווה בעלי עסקים בישראל שהיו בקשיים בשנים האחרונות, ואז הקורונה הקשתה עליהם יותר. גל מציג בפניהם אילו שינויים דרמטיים, עסקיים ואישיים הם צריכים לעשות כדי שהעסק שלהם יוכל להתרומם, ולבעלי העסקים יש 48 שעות כדי להחליט: האם לסגור את העסק או לפתוח אותו בדרך החדשה?

"אבודים" עם צופית גרנט
התוכנית המצליחה שבה בעונה חדשה, שבה צופית גרנט וצוותה יוצאים בעקבות אחיות משוודיה שמחפשות את הוריהן. המסע הופך לדרמטי יותר ככל שמתבררים הפרטים על הורי הילדות, וצוות התוכנית מאוים על ידי קרובי המשפחה הביולוגים שלהן.

בנוסף, תימשך תוכנית התחקירים "המקור" בעריכתו והגשתו של רביב דרוקר, שחזרה באחרונה, ולהבדיל - בקרוב תחזור גם "סלבריישן" בהגשת צחי קומה.

דלית קהן. שלומי יוסף,
החורף הזה יגיע הקאמבק הגדול של דלית קהן, ככוכבת, יוצרת ובמאית-שותפה של הסדרה המסקרנת "חיה"/שלומי יוסף

yes

"חיה"
לאחר שהשחקנית והיוצרת דלית קהן היתה אחת העדות המרכזיות בתחקיר וואלה! שחשף את פרשת משה איבגי, בו העידה באומץ ובעילום שם ובאחרונה נחשפה בשמה ב"עובדה", קהן חוזרת בגדול בסדרת המתח "חיה", עליה היא חתומה כיוצרת, כוכבת ראשית ובמאית לצד אילן עבודי. בסדרה המסקרנת, שעל קיומה פורסם לראשונה בוואלה! תרבות, קהן מגלמת הומלסית בת 40 ומשהו. היא נמצאת בהריון מתקדם, אנטי סוציאלית, בקושי מדברת, חיה ברחוב, אוכלת מפחי אשפה וגרה בין הריסותיו של מלון נטוש. עמי (יפתח קליין) הוא חוקר משטרה שלידיו מגיע תיק אפל ומסואב, ובמרכזו עומד ארגון פשע חובק עולם שעוסק בחטיפה וסחר בתינוקות בני יומם. הארגון מאתר נשים אבודות בהריון, מפתה אותן ברווחה כלכלית אם ימכרו את תינוקן למשפחות אצולה באירופה, כשבפועל מיילדים את הנשים במקום נסתר, וסוחרים בתינוקות שלהן באמצעות הדארקנט. מי שמבין שמתרחש משהו הרבה יותר גדול מהנראה לעין, מצליח לאתר את אחת הנשים שעומדת לעלות על הטיסה הבאה, ועושה הכל כדי לגייס את חיה כסוכנת סמויה בנסיעה הגורלית, בעזרתה יגיעו אל ראשי הארגון. הוא יוצא יחד עם חיה למסע של חייו, תוך נטילת סיכוני חיים רבים - שלו, של חיה ושל התינוק שברחמה.

"מנגן ושר"
סדרת דרמה מוזיקלית שבמרכזה מוזיקאי צעיר מראש העין (בר צברי), העובד לפרנסתו באולם אירועים וחולם להוציא תקליט משלו. הוא מופיע באירועים קטנים בסגנון המוזיקה המזרחית הקלאסית, ואפילו מצליח להקליט שיר אחד בליווי הגיטריסט האגדי יהודה קיסר. מוות פתאומי של אבא שלו, שנטש לא מכבר את המשפחה, משבש לו את התוכניות ואת החלומות ומאלץ אותו לתפקד כמבוגר האחראי במשפחה. כדי להחזיר את החובות שהשאיר אביו למאפיונר (ששון גבאי), אמרגן לשעבר, הוא עובד כנהגו הפרטי ובמפתיע דווקא בעזרתו הוא מצליח לקדם את הקריירה המוזיקלית. עוד משחקים בסדרה דפנה דקל וג'וי ריגר.

"יס מן 2" (17 באוקטובר)
עונה שנייה לדוקו-ריאליטי בהגשת חנוך דאום, הפעם בהשתתפות רותי ברודו, אביבית בר-זוהר, דיקלה, ערן סויסה ומלך זילברשלג, שיציבו לעצמם מטרה לשינוי משמעותי בחייהם, תוך התחייבות להסכים לעמוד בחוויות ובאתגרים שבעבר נמנעו מלומר להם "כן".

מתוך הדרמה המוזיקלית "מנגן ושר". אוהד רומנו,
המאפיונר מקדם את הקריירה של הזמר. "מנגן ושר"/אוהד רומנו

"הבוזגלוס" - עונה 6
המשפחה המתוקשרת חוזרת בעונה שישית, בעיצומו של משבר משפחתי. העונה הנוכחית תתייחס לשאלות: איך הזכייה של אסי ב"הישרדות" תשפיע על המרקם המשפחתי, האם מאור יחזור למגרש הכדורגל, והאם יעקב יצליח לאחות את הקרעים בין עדי למירן במריבת הגבות שיצאה משליטה.

"ריקוד האש"
סדרת דרמה ראשונה של הבמאית, היוצרת וזוכת פרסי אופיר רמה בורשטיין, המתרחשת בקהילה חסידית בצפון. נתן (יהודה לוי), הבן הבכור של האדמו"ר שהלך לעולמו ואמור לרשת את מקומו, נהג בעבר להיות "רב של נשים", דבר המעיב על קבלתו על ידי הקהילה. הוא הבטיח לא לעסוק בזה יותר, אך כשהוא פוגש את פייגי בת ה-17 (מיה עברין) ברגע אחד הכל משתנה.

"פריפריה אימפריה"
אורנה בן דור מלווה שש נשים בסצנת הביוטי והפאשן של הדרום והפריפריה, שחוברות כדי להרים יחד אירוע אופנה נוצץ מחוץ לתל אביב, שישים את הפריפריה על המפה.

"אבא מטפלת" - עונה רביעית
עונה חדשה לסדרה הקומית בערוץ טין ניק, מבית היוצר של יואב גרוס, רז יובן, אלעד חן ויובל סמו, בכיכובם של סמו עצמו, גיה באר גורביץ' ודאנה איבגי. בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לילדים ונוער שנערך לאחרונה, זכו סמו ובאר גורביץ' בפרסי המשחק בסדרה קומית.

יהודה לוי מתוך הדרמה הטלוויזיונית "ריקוד האש". שלמה גלבר,
"רב של נשים". יהודה לוי מתוך "ריקוד האש", הדרמה הטלוויזיונית הראשונה של רמה בורשטיין/שלמה גלבר

"למה אמרתי אני? בחזרה לפרשת חנית קיקוס" (אוקטובר)
סרט דוקו שיצרו הבמאית ג'ולי שלז והמפיקה הילה מדליה, החוזר לפרשת האונס והרצח של הנערה חנית קיקוס מאופקים. סלימאן אל-עביד הורשע באונס וברצח שלה ונידון למאסר עולם. הסרט חוזר עם המעורבים בפרשה לסרטי השחזור אחרי 30 שנה ושואף לשפוך אור חדש על מה שקרה. על פי ההפקה, "המבט, הזיכרון והתודעה שהשתנו, איפשרו לפרק את הנרטיב שיצרו המשטרה ומערכת המשפט אשר ראו את סולימן הבדואי, השחור והגדול כליהוק מושלם לתפקיד האנס שרוצח את הנערה הלבנה והבתולה, תוך התעלמות מהסתירות בהודאותיו ומהעדר הראיות".

"קלף מלוכלך" (נובמבר)
סדרת דוקו שביים דניאל סיון, ניצב משחק הקלפים ברידג'. כאשר שחקן הברידג' לוטן פישר מואשם ברמאות על-ידי יריבו, האלוף הנורווגי בויה ברוגלנד, עולם הברידג' ניצב בפני שערורייה גדולה.

"החיים הסודיים של בני 5" - עונה שלישית (דצמבר)
עונה שלישית לסדרת הדוקו ריאליטי, והפעם - 12 ילדים בני חמש עד שש מרחבי הארץ מתקבצים לשנתם האחרונה בגן, לקראת המעבר הגדול הצפוי להם בקרוב, עלייה לכיתה א'.

טליה לביא, היוצרת של אפס ביחסי אנוש, בקולנוע. ראובן קסטרו
סדרת הדרמה הקומית שלה, "ילדות סכסכניות", תעלה ב-HOT. טליה לביא/ראובן קסטרו

HOT

"ילדות סכסכניות" (אוקטובר, HOT3)
סדרת דרמה קומית חדשה של התסריטאית שיר ראובן והבמאית טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש"), העוקבת אחר שתי נשים בשנות העשרים לחייהן שעוברות לגור בדירת שותפים קטנה ומסריחה בתל אביב והופכות למשפחה הרסנית, חסרת גבולות ולא מתפקדת. ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה ולסבית שעוזבת את בית הוריה בראשון לציון, ולאה (עינת הולנד) היא סטרייטית שנפלטה מהעולם החרדי כדי לנסות למצוא את עצמה בעולם החילוני. למרות ההבדלים ביניהן הן מתנהלות כמו חברות ותיקות שנפגשו רק עכשיו. החברות ביניהן משאירה את העולם "בחוץ", והן עושות את כל הטעויות האפשריות כדי לשמר אותה - פורשות ממסגרות, נדבקות בכינים והורסות מערכות יחסים. עוד משחקים בסדרה: מנשה נוי, רבקה מיכאלי, שולי רנד, חנה לסלאו, טלי שרון, שרה פון שוורצה, ענבר דנון ופלורנס בלוך.

"גולסטאריות 3" (נובמבר, HOT Real)
עונת נשים שלישית לריאליטי "גולסטאר", השנה בהשתתפות תקווה גדעון, טיילור מלכוב, נעמי הורביץ, רוסלנה רודינה, אורטל עמר, ליהיא גרינר, מאיה בוסקילה, מירב בן ארי, סילבי ז'אן, מיטל דיין, תמי יחזקאל, ליטל סמאדג'ה ושמחה גואטה. המאמנים שייע פייגנבוים והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי.

מתוך הסדרה "שנות הירח". באדיבות HOT,
החורף מביא את האביב. מתוך הסדרה "שנות הירח"/באדיבות HOT

"שנות הירח" (דצמבר, HOT3)
סדרת דרמה בהשראת סיפור חייו של הזמר והיוצר אביב גפן, עליה חתום גפן עצמו כיוצר ותסריטאי ואוהד פרח כבמאי. היא מסופרת דרך עיניו של אביב הצעיר (המגלם נח אנגלהרד). הסדרה מתארת את התהליך שעבר מנער דיכאוני, אלמוני ועצמאי שמפלס את דרכו בעקשנות בעולם המוזיקה ועד לביסוס מעמדו ככוכב. היא מתמקדת בשנים הראשונות של הפריצה שלו, מ-89' ועד 95', משלבת דמויות מהחיים האמיתיים בחייו של אביב, הוריו יהונתן (נירו לוי) ונורית גפן (אסנת פישמן), אחותו שירה גפן (אלישבע וייל), בת זוגו לשעבר אילנה ברקוביץ' (גילי איצ'קוביץ) ועוד.

"משפחת שדה" (דצמבר, HOT בידור)
סדרת דוקו ריאליטי העוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה - אלירז, אילנית לוי והילדים ליאם ואלין גולן, ילדיה של אילנית מנישואיה הראשונים. בסדרה נחשפים חייהם האישיים של בני משפחה - החל מההיריון הראשון של אילנית ואלירז, דרך החזרה בתשובה של אלירז, ועד המסע של אלין אל עולם השירה והמשחק.

מתוך הסרט "המלכה שושנה". באדיבות HOT8,
תהילה ובדידות. שושנה דמארי מתוך הסרט "המלכה שושנה"/באדיבות HOT8

"המלחמה האחרונה של נלסון" (אוקטובר, HOT8)
סרט דוקו בבימויו של אבי מרזוק, העוסק בשטחו של כפר הנופש של רפי נלסון במפרץ טאבה, שנקלע לסכסוך גבול שהעמיד את גורלו של הכפר בסכנה. נלסון, שועל קרבות ותיק, יצא למלחמה כדי להגן על חלקת אלוהים הקטנה שלו. הוא רתם את חבריו מצמרת המדינה להרפתקה שטלטלה את השלום הטרי עם מצרים.

"אימהות אבודות" (HOT8)
סרט דוקו של ציפי ביידר, העוסק בארבע אימהות ביולוגיות שמסרו את ילדיהן לאימוץ, ולראשונה מתעמתות עם עברן במסגרת סדנה ייחודית. הן יוצאות בתקווה להתאחד עם הילדים שעליהם ויתרו. דרך ארבע האמהות מנסה במאית הסרט, בגבולותיה, לבחון את יחסיה המורכבים עם אמה הביולוגית.

"אשת חיל" (נובמבר, HOT8)
סרט דוקו בבימויה של אנה סומרשף, המביא את סיפורה של אסתי שושן, בת של רב ואחות בכורה מתוך 12 אחים, שילדיה למדו במוסדות חרדיים. במשך שנים היא כתבה מאמרים תחת שם בדוי של גבר, ושתקה מול מציאות שבה לנשים חרדיות אסור להיבחר לכנסת. יום אחד היא מפסיקה לשתוק ויוצאת למאבק עם חברותיה. בדרך להגשמת חלומה היא תעיד באו"ם, תביא לשינוי התקנון המפלה של המפלגות החרדיות בבג"ץ, תכשיר נשים למנהיגות ולשבירת תקרת הזכוכית - אך תשלם מחיר אישי ומשפחתי כבד.

"ענת גוב, על החיים ועל המוות" (דצמבר, HOT8)
סרט דוקו בבימויה של תמר טל ענתי, ובמרכזו ענת גוב, תסריטאית, מחזאית ואשתו של הזמר והשחקן גידי גוב, כשהתכוננה למותה. גוב ביקשה מאריק קנלר, סוכן אמנים, לדאוג לעיזבון שלה. בשיחתם המתועדת האחרונה, התקשה קנלר לעכל את ההומור ושלוות הנפש שלה ביחס לסופה הקרב. גוב, שכבר הייתה בתודעת סוף, ביקשה להוריש לאלה הנשארים אחריה צוואה רוחנית: יש סוף טוב.

"המלכה שושנה" (HOT8)
סרטם של קובי פרג' ומוריס בן מיור על שושנה דמארי, המציג את הדיווה והאישה שמאחוריה, ועוסק בתהילה ובדידות, בהצלחה ואובדן, בתעוזה ובוויתור.

איל קיציס בתכנית "השמרטפים" של כאן חינוכית. מיכה לובטון,
שלוש תכניות חדשות עולות בסתיו הזה בכאן חינוכית, ובכל אחד מהם יש כוכב מההווה או מהעבר של "ארץ נהדרת". איל קיציס בתכנית "השמרטפים"/מיכה לובטון

כאן חינוכית

"בלוגה בלוז" (אוקטובר)
סדרה קומית חדשה העוסקת במחנה קיץ בצפון הארץ, אותו מנהלת אשת שטח חסרת כישורים חברתיים בגילומו של ערן זרחוביץ. הסדרה תעסוק באנדרדוג של המחנה - קבוצת בלוגה, על שלל חניכיה יוצאי הדופן, ובניצוחם של שני מדריכים לוזרים ששום כשלון לא יעצור אותם בדרך להצלחה. עוד משתתפים בסדרה: אמיר שורוש, דוד שאול, טל לוי, כרמל נצר, אורי בלופרב, מור עזריה ואליה שר. יוצרים: נעם נבו ויעל כץ. הפקה: טדי הפקות

"השמרטפים" (6 באוקטובר)
בנוסף לזרחוביץ, כוכב נוסף של "ארץ נהדרת" שמגיח לכאן חינוכית הוא אייל קיציס בתכנית "השמרטפים", שבה הוא, יוסי מרשק ויעל שרוני נשלחים להיות השמרטפים החדשים של ילדי ישראל. הם משחקים עם הילדים, עוזרים להם עם שיעורי הבית, דואגים שהם ייכנסו למיטה בזמן ובתוך כך נחשפים לעולמם הפנימי והמיוחד שלהם. יוצרים: רותי רילוב ועמרי ון-אסן. במאי: רועי פלורנטין. הפקה: beyond

"האחיין שלי בנץ" (נובמבר)
הסדרה מגוללת את סיפורו של יוני רובין (דניאל קורן), מורה להיסטוריה בתיכון, שכדי להגשים את חלומו להתמנות כמנהל בית הספר חותם על עסקה עם השטן (מאור כהן). הוא ימנה אותו למנהל רק אם הוא יצליח לגרום לבן המתבגר שלו להשיג תעודת בגרות מלאה. והם גם צריכים לגור ביחד כל התקופה הזאת. עוד משתתפים בסדרה: אורי ורד, עומר עציון, גיתית פישר, אושרית סרוסי, ראם קופולביץ, יהודה בוחבוט , נעה אסטנגולוב, נועה כהן ואברהם ארנסון. יוצר: דרור ויידמן. הפקה: נאוי פרו בע"מ

סדרת המערכונים "שרופים" בפרטנר TV העוסקת באוהדי קבוצת הכדורגל בני יהודה. יח"צ,
רוקמים מזימה שנעה בין החוקי למפוקפק. "שרופים"/יח"צ

פרטנר TV

"שרופים" (אוקטובר)
פרק ספיישל ארוך בסדרת המערכונים "שרופים" בערוץ טדי, העוסקת באוהדי קבוצת הכדורגל בני יהודה. שלושה אוהדים מתוסכלים רוקמים מזימה כדי להוציא את הקבוצה מידיו של הבעלים, והאמצעים שלהם נעים בין החוקי למפוקפק, עד שזה מתפוצץ להם בפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    14
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully