וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים מוזרים, בנות לנצח, Hacks, אבודות בטבע: מדריך סדרות מאי 2022

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 19:12

שני זוכי אוסקר בסדרת מד"ב מסקרנת של אמזון, "אשתו של הנוסע בזמן" מגיעה לטלוויזיה, קומדיה חדשה של מייק מאיירס בנטפליקס, שלל מקרי פשע שהופכים לסדרת דרמה, דני בויל מקים לתחייה את הסקס פיסטולס, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה במאי 2022

טריילר "דברים מוזרים" - עונה 4/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית), וזו שתהיה זמינה החל מחודש יוני הקרוב, דיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 29 באפריל 2022

אוזרק (Ozark)
דרמת הפשע של נטפליקס חוזרת עם החלק השני והאחרון של העונה האחרונה, הכולל שבעה פרקים.

גרייס ופרנקי (Grace and Frankie)
הקומדיה של נטפליקס בכיכובן של ג'יין פונדה ולילי טומלין חוזרת עם תריסר הפרקים האחרונים של הסדרה.

בלתי גמור (Undone)
סוף סוף, אחרי שנתיים וחצי, העונה השנייה של הדרמה-הקומית המונפשת היפה של אמזון פריים וידאו, מבית היוצר של קייט פרדי ורפאל-בוב ווקסברג, אנשי "בוג'ק הורסמן". העלילה עוקבת אחר אלמה, אישה בת 28 שמתגוררת בסן אנטוניו, טקסס. לאחר תאונת דרכים שבה כמעט איבדה את חייה, גילתה אלמה שיש לה מערכת יחסים חדשה עם הזמן. היא פיתחה את היכולת החדשה הזו כדי לגלות את האמת בנוגע למותו של אביה. עם רוזה סלזאר ("אליטה: מלאך קרב", "טעם דובדבן חדש לגמרי"), בוב אודנקירק ("סמוך על סול").

זוהרות (Shining Girls)
דרמה חדשה של אפל טיוי פלוס בכיכובה של אליזבת' מוס ("סיפורה של שפחה", "מד מן"), המבוססת על ספרה באותו שם של לורן ביוקס, שיצא בעבר גם בעברית בהוצאת מודן. שנים לאחר שתקיפה אכזרי הותירה אותה במציאות שכל הזמן משתנה, קירבי מזרצ'י מגלה שמקרה רצח טרי קשור לתקיפה שלה. היא משתפת פעולה עם הכתב הוותיק דן ולסקז כדי להבין את ההווה המשתנה שלה ולהתעמת עם עברה. גם עם ואגנר מורה ("נרקוס"), ג'יימי בל ("בילי אליוט", "סקין"), פיליפה סו ("המילטון") ואיימי ברנמן ("הנותרים").

עוד בוואלה!

יופי ושיממון בטוקיו, התאבדות הודעות הטקסט וחייל-העל המפתיע: סקירת סדרות חדשות

לכתבה המלאה

Ten Percent
גרסה בריטית לקומדיה הצרפתית האהובה "10 אחוז" (המקור כמובן זמין בנטפליקס). בדומה למקבילו, העיבוד הבריטי עוקב אחר קבוצת סוכני אמנים בסוכנות בריטית בדיונית, אך בניגוד למקור, הסדרה החדשה תשים דגש בין היתר על התחרות העזה בין התעשייה הבריטית לסוכנויות האמריקאיות. ג'ק דוונפורט ("זיווגים", "שודדי הקאריביים") וג'ים ברודבנט ("אייריס וג'ון", "מולן רוז'") נמנים עם הסוכנים. בין הכוכבות והכוכבים שמתארחים בתפקיד עצמם: הלנה בונהם קרטר, אוליביה וויליאמס, דיוויד אוילואו, דומיניק ווסט, אמה קורין, קלי מקדונלד והימש פאטל.

I Love That for You
קומדיה חדשה של רשת הכבלים שואוטיים, בכיכובה של ונסה באייר הנהדרת ("סאטרדיי נייט לייב") שגם יצרה את הסדרה עם ג'פרי ביילר בהשראת ילדותה האמיתית. העלילה עוקבת אחר ניצולת לוקמיה בילדותה, ג'ואנה גולד, בעודה רודפת אחרי חלום חייה להיות מנחת ערוץ קניות ביתי. היא מסירה את תווית "ילדת הסרטן", מתרחקת מהוריה, פוצחת ברומן לראשונה בחייה הבוגרים ומתיידדת עם האלילה שלה (מולי שאנון), הכוכבת הכריזמטית של הרשת. אבל כששקר לבן קטן לבוסית שלה (ג'ניפר לואיס) הופך למפולת שלגים גדולה, ג'ואנה מגלה שיש תג מחיר גבוה ללחיות את החלום.

ראשון, 1 במאי 2022

ברוכה הבאה ניקי גלייזר? (?Welcome Home Nikki Glaser)
סיטקום-ריאליטי החדש של ערוץ !E העוקב אחר הקומיקאית ניקי גלייזר, שמחליטה לעזוב את לוס אנג'לס ולחזור לבית הוריה בסנט לואיס לתקופת הסגר בקורונה. אך המעבר הזמני הזה, הופך במהרה לקבוע. ניקי מנסה לבנות מחדש את חייה, למנף את הקריירה שלה, להכיר חברים חדשים ולמצוא אהבה (ב-13 במאי גם ב-!E ישראל).

Duncanville
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של רשת פוקס, שמפיקים אנשי "מחלקת גנים ונוף" איימי פוהלר ומייק סקאלי, יחד עם רעייתו של האחרון, ג'ולי ת'אקר, שעבדה עמו ב"משפחת סימפסון" ככותבת. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיו של נער ממוצע להפליא בשם דנקן, בדיבובה של פוהלר. עוד מדבבים: רשידה ג'ונס, אף היא מ"מחלקת גנים ונוף", טיי בורל ("משפחה מודרנית") והראפר וויז קאליפה.

רביעי, 4 במאי 2022

The Circle ארה"ב
סדרת הריאליטי הפופולרית של נטפליקס חוזרת בעונה רביעית: תחרות שהיא גם ניסוי שמתרחש ברשת חברתית. השחקנים מפלרטטים, יוצרים קשרים ומתחזים לאחרים כדי לזכות ב-100 אלף דולר. גם הפעם שידור סמי-שבועי: ארבעה פרקים במשך שלושה שבועות, ואז הגמר בשבוע שלאחר מכן.

קלארק (Clark)
סדרת דרמה חדשה של נטפליקס, בבימויו של יונאס אקרלונד ("Polar: המתנקש") ובכיכובו של ביל סקארסגארד ("זה"). סיפורו הבלתי ייאמן של קלארק אולופסון, הפושע השנוי במחלוקת שהיה ההשראה למונח "תסמונת שטוקהולם". מבוסס על שקריו ואמיתותיו.

אחיות בדם (Blood Sisters)
מותחן פשע דרום אפריקאי של נטפליקס. שרה וקמי, חברות טובות שסוד מסוכן קושר ביניהן, נאלצות להימלט על נפשן לאחר שחתן עשיר נעלם במהלך מסיבת האירוסין שלו.

שלושה מטרים מעל השמיים (Summertime)
עונה שלישית ואחרונה לסדרת הנוער האיטלקית של נטפליקס, על צעיר וצעירה מעולמות שונים לחלוטין שהתאהבו במהלך חופשת קיץ לחוף הים האדריאטי באיטליה. בהשראת סדרת הספרים של פדריקו מוצ'ה.

חמישי, 5 במאי 2022

בנות לנצח (Girls5eva)
אחת הקומדיות הנהדרות של 2021 חוזרת עם עונה חדשה: בשנות ה-90, להקת הבנות Girls5Eva נהנתה מ-15 דקות של תהילה כאשר אחד השירים שלהן הפך ללהיט. לאחר יותר מ-20 שנה הן קיבלו הזדמנות נוספת להשגת ההצלחה שחמקה מהן בסיבוב הראשון. בעונה השנייה הן ממשיכות לנסות להדליק את הניצוץ ולפצח את הסוד לתהילת עולם. מככבות שרה ברייליס בתפקיד קומי מפתיע, רנה אליס גולסברי ("המילטון") שגונבת את ההצגה, ביזי פיליפס ("דוסון קריק", "קוגר טאון") ופולה פל ("רוק 30", "סאטרדיי נייט לייב") (ב-9 במאי גם ביס והוט).

החמשושויה (The Pentaverate)
קומדיה חדשה של מייק מאיירס, שיצר וכתב את הסדרה עבור נטפליקס, ומככב בה לצד קיגן-מייקל קי, קן ג'יונג, דבי מזאר ועוד. אגודה סודית שמשפיעה כבר מאות שנים על אירועים עולמיים ניצבת בפני איום מסוכן מבפנים. האם עיתונאי קנדי יצליח להציל אותם - ואת העולם?

גורי פרא (Wild Babies)
סדרת טבע חדשה של נטפליקס, העוקבת אחר הרפתקאותיהם של גורי אריות, פילים, פינגווינים, פנגולינים ועוד בעלי חיים, שמוצאים את דרכם בעליות ובמורדות של החיים בטבע. מקריינת הלנה בונהם קרטר ("הכתר").

Star Trek: Strange New Worlds
סדרת בת נוספת מעולמות "מסע בין כוכבים", שנגזרת מ"דיסקברי" ועוקבת אחר קפטן כריסטופר פייק (אנסון מאונט) ואנשי צוותו, שחוקרים את הגלקסיה כעשור לפני מאורעות הסדרה המקורית משנות השישים. מלבד מאונט חוזרים מ"דיסקברי" גם רבקה רומיין כמספר אחת ואית'ן פק כספוק. הסדרה חודשה מבעוד מועד לעונה שנייה, ויצטרף אליה פול ווסלי ("יומני הערפד") כקפטן קירק.

The Staircase
הסדרה התיעודית עטורת השבחים "המדרגות" (שזמינה בנטפליקס) עקבה אחר הסופר האמריקאי מייקל פיטרסון, שהואשם ברצח אשתו על ידי דחיפתה במורד המדרגות, בעוד הוא טוען כל העת שזו הייתה תאונה. הסיפור עתיר התפניות הזה זוכה כעת לעיבוד עלילתי של HBO מקס, כי זה הקטע של הטלוויזיה בימינו. קולין פירת' מככב ולצדו טוני קולט כרעיה המתה, ומלבדם הקאסט המרשים כולל את ז'ולייט בינוש, פרקר פוזי, רוזמרי דוויט, סופי טרנר, מייקל סטולברג, ג'ים ראש ופטריק שוורצנגר.

שישי, 6 במאי 2022

אבודות בטבע (The Wilds)
השם העברי המטופש של הדרמה החביבה של אמזון פריים וידאו עומד למבחן בעונה השנייה - אם הקודמת עקבה אחר נערות שמטוסן התרסק על אי בודד, הפעם מדובר בקבוצה של נערים, בזמן שעלילת גיבורות העונה הראשונה נמשכת.

הרצח הלא מפוענח של בוורלי לין סמית' (The Unsolved Murder of Beverly Lynn Smith)
מיני-סדרת דוקו-פשע חדשה של אמזון פריים וידאו, הצוללת עמוק לתוך מבצע עוקץ משוכלל ושנוי במחלוקת שנועד לחקור חשוד ברצח של בוורלי לין סמית' בת ה-22 - אך בסופו של דבר רק העלה שאלות נוספות, וחיפוש אחר צדק שנמשך עשרות שנים. בוורלי לין סמית' גרה בבית חווה כפרי בקהילה התעשייתית של אושאווה, אונטריו עם בעלה ותינוקה בן 10 החודשים. ב-9 בדצמבר 1974 היא נרצחה במטבח ביתה. אלן סמית' (אין קשר משפחתי לנרצחת) היה דמות מרכזית בחקירה מאז ליל הרצח לפני כמעט 50 שנה. עד שנת 2007 התקרר המקרה, עד שתוצאות בדיקת הפוליגרף העלו חשדות, וסמית' הפך לבעל עניין - ויעד לחקירה משטרתית שנויה במחלוקת. לאורך כל הפיתולים, סמית תמיד התעקש על חפותו.

ההונאה הגדולה (The Big Conn)
מיני-סדרת דוקו של אפל טיוי פלוס. אריק סי קון היה עורך דין במזרח קנטאקי שחי את חייו בצורה קצת יותר מדי רהבתנית, עד ששני חושפי שחיתויות הבינו שהוא נמצא במרכז הונאה ממשלתית בשווי של למעלה מחצי מיליארד דולר, אחת הגדולות בתולדות ארה"ב. וזו הייתה רק ההתחלה.

ברוכים הבאים לעדן (Welcome to Eden)
דרמת מד"ב ספרדית חדשה של נטפליקס. חבורה של צעירים מגיעה למסיבה באי מרוחק, אבל גן העדן המפתה שמחכה להם שם טומן בחובו מלכודות וסודות מסוכנים.

אנרסומנארה: צלילי הקסם (The Sound of Magic)
דרמה מוזיקלית דרום-קוריאנית של נטפליקס. קוסם שגר בפארק שעשועים נטוש גורם לצרות להיעלם ומעניק תקווה מחודשת לנערה מפוכחת שמתמודדת עם מציאות קשה.

בוש: מורשת (Bosch: Legacy)
סדרת ההמשך לדרמת המתח "בוש" של אמזון פריים וידאו על פי ספריו של מייקל קונלי. העלילה מתרחשת אחרי מאורעות העונה האחרונה של "בוש" (שבעצמה, יחד עם העונה השישית שקדמה לה, משום מה עוד לא הגיעה לישראל, למרות שהיא הפקת מקור של אמזון פריים וידאו). הגיבור - שוב בגילומו של טייטוס ווליבר - עזב את משטרת לוס אנג'לס ומשמש עכשיו כבלש פרטי עבור עורכת הדין האני צ'נדלר (מימי רוג'רס שחוזרת גם היא), בעוד בתו היא עכשיו שוטרת טירונית במשטרה שעזב. בארה"ב הסדרה עולה בשירות הסטרימינג החינמי של אמזון, Amazon Freevee, שאינו זמין בישראל, ואילו בישראל היא מגיעה כמו קודמתה לאמזון פריים וידאו.

שני, 9 במאי 2022

הורים בקושי (Breeders)
עונה שלישית לקומדיה של FX וסקיי על ההורים המתקשים, בכיכובם של מרטין פרימן ודייזי האגרד (בהמשך גם ביס).

Candy
עוד מקרה פשע אמיתי שהופך לסדרת דרמה, הפעם בהולו ובכיכובה של ג'סיקה ביל ("החוטאים"). בשנות ה-80, קנדי מונטגומרי היא עקרת בית ואמא שעושה הכל נכון - בעל טוב, שני ילדים, בית נחמד, אפילו תכנון וביצוע קפדניים של עבירות. אבל כשלחץ הקונפורמיות נבנה בתוכה, מעשיה זועקים רק לקצת חופש. עד שהיא עושה צעד אחד קיצוני מדי. גם עם טימותי סימונס ("ויפ"), מלאני לנסקי ("הצהובות") פבלו שרייבר ("Halo") (בהמשך בדיסני פלוס ישראל).

רביעי, 11 במאי 2022

‫42 ימים באפלה (42 Days of Darkness)
דרמת פשע צ'ילאנית חדשה של נטפליקס, בהשראת מקרה אמיתי. בעיירה בצ'ילה, אישה מובילה חיפושים קדחתניים אחר אחותה הנעדרת, על רקע סערה תקשורתית וחקירה משטרתית.

האחים (Brotherhood)
עונה שנייה לדרמת הפשע הברזילאית של נטפליקס, בכיכובם של השחקן-זמר הברזילאי סאו ז'ורז' ("פלה", "עיר האלוהים") ונרונה קוסטה.

חמישי, 12 במאי 2022

Hacks
הדרמה הקומית החמודה ועטורת השבחים והפרסים של HBO מקס, עם ג'ין סמארט והאנה איינבנדר כקומיקאיות מדורות שונים שחוברות ומתחברות, חוזרת לעונה שנייה. הפעם שתיהן יוצאות לסיבוב הופעות ברחבי ארה"ב. דברה (סמארט) נאלצת לעזוב את ביתה העצום ואת חייה הנוחים לטובת אוטובוס צפוף ולהתמודד עם היותה דג גדול בתוך אגם ענק (למחרת גם ביס והוט).

יופי פראי (Savage Beauty)
דרמה דרום-אפריקאית חדשה של נטפליקס. אישה מסתורית שמבקשת נקמה בעקבות עברה הטרגי מצליחה להשתלב במשפחה שמנהלת אימפריית יופי עולמית - ומסתירה סודות אפלים.

שישי, 13 במאי 2022

הנחש מאסקס (The Essex Serpent)
דרמת מתח תקופתית של אפל טיוי פלוס, בכיכובם של קלייר דיינס ("הומלנד") וטום הידלסטון ("לוקי"). באנגליה הוויקטוריאנית, האלמנה הלונדונית קורה סיבורן עוברת לאסקס כדי לחקור דיווחים על נחש מיתולוגי. היא יוצרת קשר מפתיע של מדע וספקנות עם הכומר המקומי, אבל כשהטרגדיה מתרחשת, המקומיים מאשימים אותה בכך שהיא מושכת את היצור. שני הפרקים הראשונים עולים היום, שאר הארבעה בשידור שבועי.

סנגור במבחן (The Lincoln Lawyer)
ספרו של מייקל קונלי (בפעם השנייה ברשימה הזו), שכבר הפך לסרט בכיכובו של מתיו מקונהי ב-2011, מגיע עכשיו גם לטלוויזיה, בעיבוד של דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים", "תשעה זרים גמורים") עבור נטפליקס. מיקי הולר, עורך דין מצליח מלוס אנג'לס, מושבת בעקבות תאונה אבל מתניע מחדש את הקריירה שלו - ואת מכונית הלינקולן שהפכה לסימן ההיכר שלו - עם תיק רצח. מנואל גרסיה-רולפו ("שבעת המופלאים") מככב בתפקיד הראשי, ולצדו בין היתר נב קמפבל ("שולחן לחמישה") ובקי ניוטון ("בטי").

אימפריית הבלינג (Bling Empire)
עונה שנייה לסדרת הריאליטי של נטפליקס, העוקבת אחר חייהם הפרועים והנוצצים של צעירים עשירים ממוצא אסייתי בלוס אנג'לס, כולל מסיבות מהממות, חיי זוהר ודרמות בלי סוף.

ארשאן קונרי (The Life and Movies of Erşan Kuneri)
דרמה קומית חדשה של נטפליקס. גורם ידוע בתעשיית הקולנוע האירוטי בוחן מחדש את מורשתו, מחליט לשנות כיוון ועובר ליצור סרטים מז'אנרים אחרים - ממדע בדיוני עד סרטי אקשן מימי הביניים.

גבהים חדשים (New Heights)
סדרת דרמה שוויצרית חדשה של נטפליקס. היועץ העסקי מיכי ויס יורש את החווה הבעייתית של אביו המנוח, וצריך להישיר מבט אל עברו הכפרי - ואל עתידה של משפחתו.

ילדים במסדרון (The Kids in the Hall)
מוזר לקרוא את זה בשפת הקודש אחרי כל כך הרבה שנים, אבל זהו השם העברי של כנופיית הקומיקאים הקנדית האגדית The Kids in the Hall, שהעונות המוקדמות של סדרת המערכונים פורצת הדרך שלה עלו בשנה האחרונה לאמזון פריים וידאו, לקראת הגעתה של עונה חדשה שמגיעה כעת אל אותו שירות סטרימינג. מככבים דייב פולי, ברוס מקולוך, קווין מקדונלד, מארק מק'קיני וסקוט תומפסון. שבוע לאחר מכן גם יעלה באמזון סרט תיעודי על אודותיהם.

טיפול זוגי
עונה שלישית לסדרת התעודה המצוינת של שואוטיים, העוקבת אחר מספר זוגות בטיפול אצל הפסיכולוגית ד"ר ארנה גורלניק, וזכתה לא מזמן גם לעיבוד ישראלי בכאן 11 (בהמשך גם ביס. הגרסה האמריקנית, כמובן).

ראשון, 15 במאי 2022

אשתו של הנוסע בזמן
עיבוד של רשת הכבלים HBO לספר רב המכר באותו שם מאת אודרי ניפנגר, שכבר זכה לעיבוד קולנועי בכיכובם של רייצ'ל מקאדמס ואריק באנה. הפעם מככבים רוז לזלי ("משחקי הכס", "הטובות לקרב") ות'יאו ג'יימס ("סנדיטון"), וגם כאן העלילה מגוללת את סיפור האהבה הייחודי של קלייר והנרי, זוג צעיר שהדבר היחיד שמפריע לאהבתם היא נטייתו של הנרי לקפוץ בזמן באופן ספונטני, ללא שליטתו. הם נפגשים בסדר מבולגן ומנסים לנהל מערכת יחסים על אף המגבלות. את הסדרה החדשה יצר סטיבן מופאט, האיש שאחראי ל"שרלוק" ולעונות רבות של "דוקטור הו" (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שיחות עם חברים (Conversations with Friends)
אחרי ההצלחה הענקית של העיבוד הטלוויזיוני היפהפה לספר "אנשים נורמלים", חוברים שוב הגופים שהביאו אותו אל הטלוויזיה, BBC והולו, עם אותו במאי (לני אברמסון) כדי לעבד את ספרה הראשון של סאלי רוני - אף הוא יצא בישראל בהוצאת מודן - לכדי מיני-סדרה. העלילה עוקבת אחר שתי סטודנטיות צעירות בטריניטי קולג' שבדבלין, שהן גם חברות נפש עוד מימי התיכון ומאהבות לשעבר. הקשר של הצעירות עומד למבחן כשהן מוזמנות על ידי צלמת אל ביתה לטובת כתבה עליהן. את הסדרה, המונה 12 פרקים בני חצי שעה, כתבה אליס בירץ', שכתבה גם עבור "אנשים נורמלים".

שלישי, 17 במאי 2022

יומן העתיד (The Future Diary)
עונה שנייה לסדרת הריאליטי היפנית של נטפליקס, שבמסגרתה זרים גמורים נפגשים ומקבלים יומן עם תסריט שמכתיב את סיפור האהבה ביניהם. האם זה יוביל לרגשות אמיתיים?

רביעי, 18 במאי 2022

מי הרג את שרה? (?Who Killed Sara)
עונה שלישית לסבוניית-המתח המקסיקנית של נטפליקס.

אהבה על הרצף ארה"ב (Love on the Spectrum U.S)
סדרת הריאליטי האוסטרלית של נטפליקס מקבלת כעת גרסה אמריקנית. גם כאן, צעירים על הרצף האוטיסטי מנסים למצוא אהבה, ובמקרה שלהם עולם הדייטים הבלתי צפוי טומן בחובו אתגרים מורכבים במיוחד.

תיכון לאבסטראק (Lovestruck High)
תוכנית ריאליטי היכרויות חדשה של אמזון פריים וידאו, שבמסגרתה 15 רווקות ורווקים בריטיים מועברים לסביבה מיוחדת שמדמה תיכון אמריקאי, לטובת הזדמנות שנייה למצוא אהבה. המשימה האולטימטיבית שלהם היא להבטיח דייט לנשף, ואלה מהם שיוכתרו למלכי האירוע יזכו ב-100 אלף דולר. לינדזי לוהן מקריינת את האירועים.

חמישי, 19 במאי 2022

שקר, מצלמים (Insiders)
עונה שנייה לסדרת הריאליטי הספרדית של נטפליקס, במסגרתה 12 משתתפים חושבים שהם בשלב הליהוק האחרון לקראת תוכנית ריאליטי, אבל לא יודעים שהם כבר מצולמים בחשאי - ו-100,000 אירו מונחים על הכף.

הממשלה, לה לה (The G Word With Adam Conover)
סדרה חדשה של נטפליקס שבמסגרתה אדם קונובר - האיש שמאחורי סדרת הרשת הפופולרית "אדם הורס הכל", שהפכה גם לסדרה טלוויזיונית - בוחן את הצלחותיה וכישלונותיה של הממשלה האמריקאית, ושואל איך ניתן אולי לשנות אותה.

Angelyne
מיני-סדרה של פיקוק בכיכובה של אמי רוסום ("חסרי בושה"), על אנג'לין, פצצה בלונדינית מסתורית שהשתלטה על שלטי החוצות של לוס אנג'לס באמצע שנות ה-80, וזרעה את הזרע לתרבות המפורסמים כי הם מפורסמים. הסדרה מבוססת בחופשיות על המאמר של ההוליווד ריפורטר משנת 2017, שחשף את עברה הסודי של אנג'לין כבת ילידת פולין של ניצולי שואה. הסיפור מתמקד בתהילה ובטבעה החמקמק של האמת עצמה.

שישי, 20 במאי 2022

שמי הלילה (Night Sky)
שני זוכי האוסקר, ג'יי קיי סימונס ("וויפלאש") וסיסי ספייסק ("בתו של כורה הפחם"), מככבים בדרמת מד"ב חדשה של אמזון פריים וידאו. עלילת הסדרה משתרעת על פני המרחב והזמן ועוקבת אחר איירין ופרנקלין, בני זוג שלפני שנים גילו חדר שמוביל באופן בלתי מוסבר לכוכב לכת נטוש ומוזר. מאז הם שמרו בקפידה על סודם, אבל כשצעיר מסתורי נכנס לחייהם, קיומם השקט מתהפך במהירות - והתא שחשבו שהם מכירים כל כך טוב מתגלה כהרבה יותר ממה שהיו יכולים לדמיין. בניגוד למנהגה של אמזון לאחרונה, כל שמונת הפרקים יהיו זמינים בבת אחת.

עכשיו ואז (Now & Then)
סדרת מתח חדשה ודוברת ספרדית ואנגלית של אפל טיוי פלוס, הבוחנת את ההבדלים בין שאיפות נעורים למציאות של הבגרות: חייהם של קבוצת חברים טובים בקולג' משתנים לנצח לאחר שסוף שבוע חגיגי מסתיים כשאחד מהם מת. כעת, 20 שנה מאוחר יותר, חמשת הנותרים מתאחדים בחוסר רצון על ידי איום שמסכן את עולמם המושלם לכאורה. נשמעת כמו סדרה שתצטרך לעמוד בסטנדרטים המלבבים של "אפטר פארטי", שעלתה באותו אפל טיוי פלוס מוקדם יותר השנה. הקאסט כולל בין היתר גם את זליקו איבנק ("נזקים") ורוזי פרז ("הדיילת"), ועם המפיקים והבמאים נמנה גם גידי רף, יוצר "חטופים" ו"אלי", כך שסיפור האהבה בין אפל טיוי פלוס לטלוויזיה הישראלית מתבטא גם כאן.

אהבה, מוות ורובוטים (Love, Death & Robots)
עונה שלישית לסדרת האנימציה המלהיבה שמפיק דיוויד פינצ'ר עבור נטפליקס, ומורכבת משלל סרטי מד"ב ופנטזיה קצרצרים.

רחובות קשוחים (Wrong Side of the Tracks)
דרמה ספרדית חדשה של נטפליקס העוקבת אחר לוחם ותיק שזועם על סוחרי סמים ושאר עושי צרות המסתננים לשכונה שלו. כדי להילחם בזה, הוא מחליט להתחיל בקטן בתוך משפחתו שלו ולתקן את נכדתו המתבגרת הסוררת.

החלום האמריקאי של ג'ורג' קרלין
הבמאים ג'אד אפאטו ומייקל בונפיגו מביאים את סיפורו של הקומיקאי האגדי במיני-סדרת דוקו בת שני חלקים. מהילדות הקשה בניו יורק, האהבות, ההצלחות הגדולות וגם בעיות הסמים שהשפיעו על בריאותו (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

הרייט המרגלת (Harriet the Spy)
עונה שנייה לעיבוד האנימציה של אפל טיוי פלוס לסדרת ספרי הילדים הפופולרית. דעתנית וסקרנית תמידית - זו הרייט בת ה-11. אבל אם היא הולכת להיות הרייט מ' וולש, סופרת לעתיד, היא תצטרך לדעת הכל, וכדי לדעת הכל היא תצטרך לרגל אחר כולם. ביני פלדסטין ("פשע אמריקאי: מוניקה לווינסקי", "חורשות את הלילה") מדבבת את הגיבורה הצעירה, וגם ג'יין לינץ' ("גלי", "גברת מייזל המופלאה") תורמת את קולה.

המרוץ לדראג של רו פול: אולסטארס
עונה שביעית לגרסת האולסטארס של תוכנית הריאליטי, שלראשונה אי פעם מורכבת רק מזוכות של עונות קודמות בתוכנית המקורית (חודש לאחר מכן גם ביס).

שבת, 21 במאי 2022

אי כחול בים (Our Blues)
דרמה דרום-קוריאנית של נטפליקס עתירת כוכבים בני הארץ, בהם לי ביונג-הון (סרטי "ג'י איי ג'ו", "מר סאנשיין"), שו מין-אה ("אהבה בכפר דייגים"), צ'ה סונג-וון ("לילה בגן עדן") ולי ג'יונג און ("פרזיטים"). הסדרה מגוללת את סיפוריהם המתוקים והמרירים של אנשים שחיים ועובדים באי ג'ג'ו התוסס.

שני, 23 במאי 2022

כוכב לכת פרהיסטורי (Prehistoric Planet)
מיני-סדרת טבע של אפל טיוי פלוס בהפקת ה-BBC ובקריינות של דיוויד אטנבורו, שילוב שהניב בעבר פלאות כמו "הכוכב הכחול" ו"עולם מופלא". עם זאת, הפעם לא מדובר בטבע בן ימינו אלא בעיבודי מחשב ריאליסטיים המתארים איך נראו חיי הפרא בימי קדם, עידן הדינוזאורים. חמישה פרקים בשידור יומי.

שלישי, 24 במאי 2022

החיים עצמם
אחרי שש עונות ו-106, הדרמה סוחטת הדמעות של NBC מגיעה אל סיומה (למחרת גם ביס).

רביעי, 25 במאי 2022

שמישהו יאכיל את פיל (Somebody Feed Phil)
עונה חמישית לסדרה הקולינרית-דוקומנטרית בכיכובו של פיל רוזנטל (יוצר "כולם אוהבים את ריימונד") בנטפליקס, וגם בה הוא צפוי לבקר בשלל ערים ברחבי העולם ולטעום ממיטב מטעמי המטבחים שלהן.

מאסטר שף
עונה 12 לתחרות הריאליטי האמריקאית בהובלת גורדון רמזי (בהמשך גם בערוץ האוכל ישראל).

שישי, 27 במאי 2022

דברים מוזרים (Stranger Things)
אחרי הפוגה ארוכה וכפויה בת כמעט שלוש שנים מפאת הקורונה, חוזרת סדרת הלהיט הנוסטלגית של נטפליקס עם חלקה הראשון של העונה הרביעית. למרות שהחזות של השחקנים הצעירים בוודאי כבר השתנתה לגמרי והם בקרוב ייצרו ילדים בעצמם - העלילה מתרחשת שישה חודשים אחרי אירועי העונה הקודמת. בנוסף לעיירה הוקינס ההתרחשויות מתרחבות הפעם גם לקליפורניה, מקום מושבו החדש של וויל, ואל הכלא הרוסי, אליו נלקח הופר. העונה החדשה כוללת תשעה פרקים, מתוכם יעלו בשלב הזה חמישה והשאר יגיעו ב-1 ביולי. נוסף להם כבר הוזמנה חמישית ואחרונה, שיש לקוות שתגיע הפעם מהר יותר.

מלחמת הכוכבים: אובי-וואן קנובי (Star Wars: Obi-Wan Kenobi)
יואן מקגרגור שב לגלם את דמותו של אובי-וואן במיני-סדרה חדשה בת שישה פרקים של דיסני פלוס, שעלילתה מתרחשת עשור אחרי מאורעות הסרט "מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'". בעוד אובי-וואן משגיח על לוק סקייווקר בטטואין, הוא נקלע להרפתקה סוחפת. היידן כריסטיאנסן שב לגלם את דארת' ויידר, וכמו כן הקאסט כולל גם את ג'ואל אדג'רטון, אינדירה וארמה ועוד. המלחין האגדי ג'ון וויליאמס שב גם הפעם ואחראי על נעימת הסדרה, ואילו על הפסקול לאורכה אמונה נטלי הולט, האישה הראשונה שמלחינה פסקול לסדרת לייב אקשן של "מלחמת הכוכבים".

That Damn Michael Che
עונה שנייה לתוכנית המערכונים של איש "סאטרדיי נייט לייב" מייקל צ'ה ב-HBO מקס, ובכיכובם של חבריו לקאסט כמו ססילי סטרונג, היידי גרדנר וקולין ג'וסט, שותפו להנחיית "עדכון סוף השבוע".

שלישי, 31 במאי 2022

Pistol
מיני-סדרה בת שישה פרקים של FX בהולו, שבוימה כולה על ידי דני בויל, ומתמקדת בשלוש השנים שבהן נוסדה הסקס פיסטולס וכבשה את בריטניה ואת העולם. זהו סיפורה של להקת ילדים רועשים ונטולי עתיד ממעמד הפועלים, שזעזעו את הממסד המשעמם והמושחת עד לליבתו, איימו להפיל את הממשלה ושינו את המוזיקה והתרבות לנצח. הסדרה מבוססת על ספר הזכרונות של סטיב ג'ונס, גיטריסט הלהקה ואחד ממייסדיה, ובין הדמויות שלה, מלבד חברי הלהקה, ניתן למצוא שלל אושיות פאנק ורוק מהתקופה. בין היתר: כריסי היינד, סוזי סו, מלקולם מקלארן ובילי איידול. השחקן האוסטרלי טובי וואלאס ("שיני כלב") מגלם את ג'ונס, ומלבדו כולל הקאסט את דילן לואלין ("נערות דרי"), אמה אפלטון ("המכשף"), מייזי וויליאמס ("משחקי הכס"), תומאס ברודי-סנגסטר ("גמביט המלכה"), טלולה ריילי ("ווסטוורלד") ועוד (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

Tom Swift
ספין אוף של "ננסי דרו", שעוקבת אחר המיליארדר טום סוויפט (או תום, כפי שהוא תורגם בארץ) מהסדרה האם, שבעצמו מבוסס על סדרת ספרי בילוש איקונית. סוויפט הוא ממציא מבריק במיוחד עם משאבים בלתי מוגבלים ועושר בלתי נתפס, שנמשך לעולם של קונספירציות מדע בדיוני ותופעות בלתי מוסברות לאחר היעלמותו המפתיעה של אביו. הוא יוצא למסע לחשיפת האמת, משאיר מאחור את הנוחות של אורח חייו הרגיל, תוך שהוא נלחם כדי להישאר צעד אחד לפני ארגון צללים ששם לו למטרה לעצור אותו. כמו "ננסי דרו", גם היא משודרת ב-CW.

אמריקה גוט טאלנט
עונה 17 לתחרות הכשרונות (בסמוך גם בסלקום טיוי).

עוד ביס במאי 2022: ערוץ הרווק, ראשון בזירה (The Responder), סודות בחצר האחורית (Landscapers), אסטריד ולילי מצילות את העולם, ג'ו אקזוטיק נגד קרול, נפרדנו כך, בוגדים, אמת או שקר (You Shall Not Lie) ועוד/

עוד בהוט במאי 2022: סודות בחצר האחורית (Landscapers), בוגדים, למצוא את אליס, NCIS לוס אנג'לס, FBI עונה 3, אמת ושקר, חשודות לא רגילות, הצייד ועוד.

עוד בסלקום טיוי במאי 2022: PEN15, דם ואוצרות 1, ליל המכשפות 2, FBI עונה 3, ניו אמסטרדם 3, לה בראה 1, תאגיד 3, NCIS עונה 18 ועוד.

עוד בפרטנר טיוי 2022: ליל המכשפות 2, שטח פראי 2, בלי לפגוע 2.

עוד בנטפליקס במאי 2022: אימהות עובדות, מלכת היופי של ירושלים ועוד.

עוד באמזון פריים וידאו במאי 2022: ליזו - היזהרו מהבחורות הגדולות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully