וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמק האושר, חופים של סודות, את, שלום מחר: סדרות מומלצות לפברואר 2023

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 19:27

בילי קרודאפ מככב בדרמת פנטזיה קומית מסקרנת, כריסטוף וולץ מגיע לטלוויזיה, "מחוברים" ו"איסט סייד" הישראליות, עונות סיום של "עמק האושר", "מיליון דברים קטנים", "קרניבל רואו" ו"הפלאש", ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בפברואר 2023

טריילר לעונה השלישית של "עמק האושר"/BBC

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בפרט ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (רוב הזמן עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

למקרה שפספסתם: הסדרות המומלצות לחודש ינואר 2023

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שלישי, 31 בינואר 2023

השקפת עולם עם פילומינה קונק (Cunk on Earth)
הקומיקאית דיאן מורגן ("טוני נולד מחדש") מוכרת בבריטניה בעיקר בזכות דמותה של פילומינה קאנק, עיתונאית כסילה ובורה במיוחד שהפציעה לפני כמעט עשור בתוכנית סיכום השבוע של צ'ארלי ברוקר, יוצר "מראה שחורה", ומאז הופיעה בכמה מוקומנטרים משל עצמה. זה הטרי שבהם, אף הוא בשיתוף פעולה עם ברוקר, שבבריטניה שודר ב-BBC וכעת מגיע לנטפליקס בשאר העולם. במסגרת הסדרה מספרת קאנק את סיפור ההמצאות הגדולות ביותר של האנושות, כמו הגלגל, המונה ליזה וכוח גרעיני. לאורך הדרך קאנק שואלת מומחים שאלות קשות על התקדמות האנושות, וגם עומדת ליד חורבות ישנות מרשימות ובתוך מוזיאונים.

רביעי, 1 בפברואר 2023

חופשה תחת אש (Crossfire)
דרמה של ה-BBC בכיכובה של קילי הוז ("שומר הראש", "אפר לעפר"), שמגיעה עכשיו גם אל יס והוט בישראל. עולמה של ג'ו קרוס מתנפץ כאשר חמושים תוקפים את המלון הספרדי המפואר שבו היא נופשת עם משפחתה וחבריה. האימה שלאחר מכן מסכנת חיים וחושפת סודות רבים.

המיליונים של גונתר (Gunther's Millions)
מיני-סדרה תיעודית של נטפליקס המתחקה אחר הכלב ששווה 400 מיליון דולר. בשלושת העשורים האחרונים, העושר של גונת'ר הכלב נבנה לכדי אימפריה עצומה החולשת על שתי יבשות וכוללת אחוזות מפוארות, פמליה זוהרת ואפילו להקת ​​פופ. אבל כמו שכל גור טוב יכול להגיד לכם, תמיד כדאי לחפור קצת יותר לעומק.

משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר (The Proud Family: Louder and Prouder)
עונה שנייה לסדרת האנימציה עטורת השבחים של דיסני פלוס, שהייתה מועמדת בשנה שעברה לפרס סדרת האנימציה הטובה ביותר בטקס האמי לסדרות ילדים ומשפחה, ומגוללת את ההרפתקאות של פני פראוד בת ה-14 ומשפחתה בחיים המודרניים. בישראל העונה הראשונה לא הייתה זמינה עד כה, כך ששתי העונות עולות ביחד.

The Ark
סדרת מדע בדיוני חדשה של רשת הכבלים האמריקנית SyFy, שעלילתה מתרחשת מאה שנה בעתיד, כאשר משימות יישוב פלנטריות החלו כדי לסייע בהבטחת הישרדות המין האנושי. אחת מהחלליות שעוסקות בשליחות הזו נקלעת לאירוע קטסטרופלי בדרכה, ועל הצוות הנותר לשרוד עם מחסור באספקה חיונית, אובדן מנהיגות, וכל זה כשהם במרחק של שנה מההגעה לכוכב היעד.

עוד בוואלה!

כל הקלפים על השולחן: "פוקר פייס" מחזירה את הטלוויזיה לימים בטוחים וצפויים יותר

לכתבה המלאה

חמישי, 2 בפברואר 2023

פרירידג' (Freeridge)
קיילה מונטרוסו מחייה ("תרגיע"), בריאנה סאלאז ("אני עם קיילי") ואחרים מככבים בסדרת המשך ל"בבלוק שלי", שכמו קודמתה גם היא של נטפליקס. ארבעה בני נוער קונים קופסה ישנה ומשונה שעושה להם רק צרות, ומחליטים לעשות הכול כדי להסיר מעליה את הקללה.

Nolly
מיני-סדרת דרמה בריטית של ראסל ט' דיוויס ("דוקטור הו", "השנים", "החטא") בשירות הסטרימינג ITVX, בכיכובה של הלנה בונהם קרטר ("הכתר", "נאום המלך"). סיפורה האמיתי של השחקנית האגדית נואל גורדון, נולי בפי חבריה, שהייתה לאגדה כבר בחייה. תפקידה כאלמנה בעלת השיער האדום מג ריצ'רדסון באופרת הסבון הוותיקה "Crossroads", הפך אותה לאחת האנשים המפורסמים ביותר בבריטניה. ואז ב-1981, בשיא הצלחת הסדרה ובשיא התהילה של נולי, היא פוטרה ללא גינונים, ללא אזהרה וללא הסבר - מהסדרה שהייתה כל חייה במשך 18 שנים.

שישי, 3 בפברואר 2023

אדוארד היקר (Dear Edward)
סדרת דרמה חדשה של ג'ייסון קייטימס, שמתאחד עם השחקנית קוני בריטון לראשונה מאז שיתוף הפעולה שלהם ב"אורות ליל שישי" היפה, הפעם באפל טיוי פלוס. העלילה, המבוססת על הספר באותו שם של אן נפוליטנו שיצא גם בעברית בהוצאת מודן, עוקבת אחר אדוארד בן ה-12, הניצול היחיד מהתרסקות מטוס שבה נהרגו גם כל בני משפחתו. סיפורו שובה את לב האומה כולה, אבל הוא עצמו מתקשה למצוא את מקומו בעולם ללא משפחתו. אלא שאז הוא נתקל בתגלית מפתיעה שתעזור לו למצוא תשובות לחלק מהשאלות העמוקות שעומדות ביסודם של החיים: איך ממשיכים לצעוד קדימה אחרי שמאבדים הכול? מה מעניק משמעות לחיים כשכל מה שהכרת התפרק לבלי שוב? גם עם טיילור שילינג ("כתום זה השחור החדש"). שלושה פרקים ראשונים עולים היום ואז עוד שבעה מדי שבוע.

הארלם (Harlem)
עונה שנייה לקומדיה של אמזון פריים וידאו, העוקבת אחר ארבע חברות הכי טובות, שאפתניות ואופנתיות בהארלם, ניו יורק: מרצה באוניברסיטה וכוכבת עולה המתקשה לפנות מקום לחיי האהבה שלה, יזמית בתחום ההיי-טק שתמיד יוצאת עם מישהי חדשה, זמרת חסרת טאקט, ומעצבת אופנה רומנטיקנית ונואשת. יחד הן מתקדמות לשלב הבא בקריירות שלהן, במערכות היחסים שלהן ובחלומות העיר הגדולה. שני פרקים מדי שבוע, שמונה בסך הכל.

מעמדות (Class)
עיבוד הודי לסדרת הנעורים הפופולרית, "אליטה", גם היא בנטפליקס, ומטבע הדברים בגרסה חסודה בהרבה, ועם שם עברי שנאלץ לוותר על כפל המשמעות של האנגלי. שלושה תלמידים משכונת עוני מתקבלים לתיכון אקסקלוסיבי של בני האליטה של דלהי. שמועות וסודות שפושטים במסדרונותיו של המוסד היוקרתי מובילים בסופו של דבר לרצח.

כשהמדינה הורגת (Killing County)
מיני-סדרה תיעודית חדשה בת שלושה פרקים של הולו. ירי קטלני במלון בבייקרספילד, קליפורניה, גורם למשפחת רמירז לפקפק בכל מה שהם יודעים על עירם. נואשים לגלות מה באמת קרה ליקירם, הם לומדים במהרה שהם לא לבד בטרגדיה שלהם ונלחמים על האמת. זה סיפור של פיתולים, שחיתות וטיוח לכאורה, שמעלה את השאלה: למי פונים כשאלה שאמורים לשרת ולהגן עליך הם אלה שאי אפשר לסמוך עליהם? (ב-8 בפברואר גם בדיסני פלוס ישראל).

שני, 6 בפברואר 2022

מעושרים (Riches)
סדרת דרמה של רשת ITV הבריטית שמגיעה עכשיו ליס והוט בישראל. סטיבן ריצ'רדס הוא המייסד של אימפריית מוצרי קוסמטיקה. כשהוא חווה התקף לב, נפתח מאבק בין בני משפחתו על השליטה בתאגיד שבנה במו ידיו. סודות משפחה ישנים עולים מהאוב והעתיד של האימפריה שלו עומד בסכנה. מככבות דברה איורינדה ("הם", "לוק קייג'"), ברנדן קויל ("אחוזת דאונטון"), שרה ניילס ("להרוס אותך", "טד לאסו"), סי ג'יי בקפורד ("ויקטוריה") והרמיוני נוריס ("ספוקס").

המרוץ לדראג של רופול
העונה ה-15 של תוכנית הריאליטי האהובה מגיעה ליס חודש אחרי הבכורה בארצות הברית.

שלישי, 7 בפברואר 2023

סטרייק (Strike)
עונה חדשה בת ארבעה פרקים לדרמת הבלש הבריטי של ה-BBC על פי ספרי רוברט גלבריית', היא ג'יי קיי רולינג, שמגיעה עכשיו ליס, הוט וסלקום טיוי. העלילה מושתתת הפעם על הספר החמישי בסדרה, "דם חם", שכמו קודמיו יצא בישראל בהוצאת ידיעות ספרים וספרי עליית גג. אישה מבקשת את עזרתו של הבלש הפרטי קורמורן סטרייק בפתרון תעלומת ההיעלמות של אמא שלה, שעקבותיה אבדו ב- 1974. במהלך החקירה הוא ושותפתו רובין ילמדו שגם תעלומות בנות 40 עלולות להיות רצחניות. טום ברק והוליידי גריינג'ר שבים לתפקידים הראשיים.

רביעי, 8 בפברואר 2023

מיליון דברים קטנים
עונה חמישית ואחרונה לדרמה של רשת ABC (למחרת גם ביס).

Not Dead Yet
קומדיה חדשה של רשת ABC בכיכובה של ג'ינה רודריגז ("ג'יין הבתולה"). נל סטיבנס, רווקה טרייה ומרוששת שמגדירה את עצמה כאסון, פועלת כדי לאתחל מחדש את החיים והקריירה שהשאירה מאחור לפני 10 שנים. כאשר הניסיון הזה מוביל אותה לעבודה היחידה שהיא מצליחה למצוא - כתיבת מודעות אבל - היא מתחילה לקבל עצות לחיים ממקור לא צפוי. גם עם האנה סימון ("בחורה חדשה") ולורן אש ("סופרסטור").

הפלאש (The Flash)
עונה תשיעית ואחרונה לסדרת גיבור העל של ה-CW (ב-10 בפברואר גם בנטפליקס).

העסקה (The Exchange)
דרמה כוויתית חדשה של נטפליקס. כוויית, שנות ה-80. שתי נשים מעזות להיכנס אל שוק המניות הקשוח המורכב מגברים בלבד ומזעזעות את התנהלותו המושחתת. בהשראת אירועים אמיתיים.

סאות' פארק
עונה 26 לקומדיית האנימציה הנשכנית של קומדי סנטרל. בניגוד לעונות הקודמות ששודרו בהוט בצמוד, הפעם זה לא עומד לקרות.

חמישי, 9 בפברואר 2023

מחוברים - עונת העשור
עונה עשירית וחדשה של סדרת הדוקו-ריאליטי החלוצית של הוט, שבמסגרתה המשתתפים מתעדים את עצמם במשך חצי שנה, במהלכה הם מתווכים את עולמם המקצועי, האישי והאינטימי. הפעם משתתפים קרן פלס, אורנה בנאי, אורי ששון, יעל שלביה, מיקי בוגנים והדר מרקס.

את (You)
חלקה הראשון של העונה הרביעית בדרמת המתח של נטפליקס, שבמסגרתה יוצא הפעם ג'ו (פן בדג'לי) להטריד נשים בלונדון. החלק השני של העונה יגיע ב-9 במרץ.

אבא שלי צייד ראשים (My Dad the Bounty Hunter)
סדרת אנימציה חדשה של נטפליקס לכל המשפחה, עם קולותיהם של לאז אלונזו ("אווטאר", סרטי "מהיר ועצבני"), איבון אורג'י ("לא בטוחה"), פראיה פרגוסון (אריקה מ"דברים מוזרים"), רוב ריגל ("הדיילי שואו") ואחרים. צייד ראשים בין-גלקטי לוקח את תפקיד האב לשיאים חדשים כששני ילדיו תופסים איתו בטעות טרמפ לחלל החיצון ומביאים לכישלון המשימה שנשלח לבצע. את שיר הנושא של הסדרה מבצע רדמן מהוו-טאנג קלאן.

Funny Woman
דרמה קומית חדשה של רשת סקיי הבריטית על פי ספרו של ניק הורנבי, "מצחיקונת" (שבעברית יצא בהוצאת מודן), בכיכובה של ג'מה ארטרטון ("קוונטום של נחמה", "תמרה דרו"). ברברה פארקר, זוכת תחרות היופי 'מיס בלקפול 1964' עוזבת את הכתר ואת עיר הולדתה לטובת לונדון, בשאיפה להפוך שם לקומיקאית. אך לונדון לא מחכה לה. בודדה, ענייה ונחושה, ברברה נאלצת לעבור את המסלול המפרך הקבוע: עבודה מאחורי דלפקי הקוסמטיקה בחנות כלבו, דירה עבשה עם שותפה מרירה, ומבחני בד מול המצלמות בלבוש מינימלי. אלא שאז היא פוגשת את צמד הכותבים הנערץ עליה, והניצוץ שמאפשר לכישרון הקומי שלה לשרוף את המסך - נדלק. גם עם רופרט אוורט ("החתונה של החבר שלי"), דייוויד ת'רלפול ("לגדול בלי בושה"), טום בייטמן ("הסודות של דה וינצ'י", "מאחורי עיניה") וקלייר-הופ אשיטי ("שבע שניות").

Harley Quinn: A Very Problematic Valentine's Day Special
ספיישל ליום האהבה בקומדיית האנימציה עטורת השבחים של HBO מקס, על מעלליה של הארלי קווין.

שישי, 10 בפברואר 2023

החווה של קלארקסון (Clarkson's Farm)
עונה שנייה לדוקו-ריאליטי של אמזון פריים וידאו, העוקב אחר ג'רמי קלארקסון בעודו מנסה לנהל את החווה שלו. הסדרה כבר חודשה לעונה שלישית שככל הנראה תהיה אחרונה: בשל הטור שכתב קלארקסון על מייגן מרקל עבור "הסאן", ובו קרא להוליך אותה עירומה ברחובות העיר בעוד ההמונים משליכים עליה צואה א-לה צעדת הבושה ב"משחק הכס", הדיווחים הם שאמזון צפויים לנתק איתו את קשריהם. זה כולל גם את "המסע הגדול", גלגולה של "טופ גיר" שמשודר אצלה, שגם כן לא צפויה לחזור אחרי שישודרו הפרקים שכבר צולמו.

האהבה היא עיוורת: אחרי החתונה (Love Is Blind: After the Altar)
שלושה פרקים חדשים של סדרת הריאליטי שאירסה בין זוגות עוד לפני שפגשו זה את זה, והפעם חוזרת אל משתתפי העונה השלישית כדי לבדוק מה עלה בגורלם.

מלחמת האהבה (Love to Hate You)
קומדיה רומנטית דרום-קוריאנית חדשה של נטפליקס בכיכובם של קים אוק-וין ("תולדות ארת'דאל") ויו טאו ("Money Game"). היא עורכת דין ששונאת להפסיד לגברים, הוא שחקן מפורסם שלא מאמין לנשים. מבחינתם אהבה היא חסרת משמעות - עד שהם נאלצים לצאת זה עם זה.

ראשון, 12 בפברואר 2022

The Gold
דרמת פשע חדשה של ה-BBC בהשראת הסיפור האמיתי של שוד הזהב של ברינק'ס-מאט ב-1983, מנקודת מבטם של המשטרה והפושעים כאחד. כאשר זהב בשווי 26 מיליון ליש"ט נגנב ממחסן האבטחה של ברינק'ס-מאט ליד נמל התעופה הית'רו, הבלש המפקח הוותיק בריאן בויס מקים כוח משימה כדי לחקור. בינתיים, מנהיג השוד מיקי מקאבוי מנסה להיפטר ממטילי הזהב. מככבים יו בונוויל ("אחוזת דאונטון"), דומיניק קופר ("פריצ'ר"), שרלוט ספנסר ("סנדיטון") וג'ק לאודן ("סוסים איטיים").

שני, 13 בפברואר 2023

גוף שלישי
דרמה חדשה בת שמונה פרקים של קשת 12, בכיכובם של רותם סלע, יהודה לוי, גל מלכה ("המפקדת") וליאור רז, המתארת את מערכת היחסים הנרקמת בין אלי ועידו, בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין חן, הפונדקאית שלהם. בתוך כך, אלי העורכת הספרותית מתחילה לעבוד עם סופר חדש שכותב את סיפור חייו. שירה חדד, דרור משעני ושי קפון יצרו את הסדרה. גם עם איתי תורג'מן, מוריס כהן ונורית גלרון.

שלישי, 14 בפברואר, יום ולנטיין 2023

הזיווג המושלם (Perfect Match)
תוכנית דייטים חדשה של נטפליקס בהנחיית ניק לאשיי, המכנס משתתפים מ"האהבה היא עיוורת", "חם, לוהט, רותח!", "The Circle‎ ‏- ארה"ב" וסדרות נוספות של נטפליקס. במסגרת תחרות דייטינג אסטרטגית ומפתה, על בני הזוג להוכיח את ההתאמה ביניהם על מנת לקבל את הכוח ליצור או לפרק התאמות אחרות. מדי שבוע יעלה מקבץ פרקים חדש.

כל הפעמים שהתאהבנו (In Love All Over Again)
קומדיה רומנטית ספרדית של נטפליקס בכיכובם של חורחינה אמורוס ("אליטה") ופרנקו מסיני ("המורדים: הדור הבא"). אירנה וחוליו מתאהבים, נפרדים וחוזר חלילה מאז שנפגשו לראשונה. האם יהיה כאן סוף טוב?

רביעי, 15 בפברואר 2023

ורד אדום (Red Rose)
סדרת אימה בריטית של ה-BBC שמגיעה כעת לנטפליקס, מבית היוצר של התאומים מייקל ופול קלארקסון, שבעברם תפקידי כתיבה והפקה קטנים בסדרות "מחזור כישור הזמן", "מי מתגורר באחוזת בליי" ו-"See". קבוצה של בני נוער מנסה לשרוד קיץ מסויט בצל אפליקציה שמציבה דרישות מסוכנות עם השלכות קטלניות. מככבות אייסיס היינסוורת' ("תאוות נדודים") ואמיליה קלארקסון ("הממלכה האחרונה", אין קשר משפחתי ליוצרים).

מלכות אפריקה (African Queens)
סדרת דוקו-דרמה בת ארבעה פרקים של נטפליקס, שמדי עונה מתארת את קורותיה של שליטה אפריקנית אחרת. העונה הראשונה (השנייה כבר הוזמנה) משחזרת את עלייתה של המלכה נג'ינגה מאנגולה לשלטון ואת תקופת כהונתה, על רקע בגידות במשפחה ויריבויות פוליטיות. ג'יידה פינקט סמית' מפיקה בכירה ומגישה את הסדרה.

החוק על פי לידיה פואט (The Law According to Lidia Poët)
דרמה היסטורית איטלקית חדשה של נטפליקס בכיכובה של מטילדה דה אנג'ליס ("היית צריכה לדעת"), בהשראת סיפורה האמיתי של עורכת הדין הראשונה באיטליה. לידיה פואט חוקרת מקרי רצח ובמקביל נאבקת לעבוד כעורכת דין.

הפעם הראשונה (Eva Lasting)
קומדיית נעורים קולומביאנית חדשה של נטפליקס. קולומביה, שנות ה-70. נערה מסתורית מגיעה לבית ספר לבנים בלבד, ושוברת סטריאוטיפים, כללים, וגם כמה לבבות.

#ללאפילטר (NoFilter#)
קומדיה ברזילאית חדשה של נטפליקס. הסטודנטית מרסלי מחליטה לפרוש מהלימודים המשעממים ומציבה לעצמה מטרה חדשה: להפוך למשפיענית. אבל החיים באינטרנט קשים יותר ממה שנדמה.

הגולפאים (Full Swing)
סדרת תעודה של נטפליקס העוקבת אחר קבוצה מגוונת של שחקני גולף מקצועיים - על המגרש ומחוצה לו - במהלך עונה אינטנסיבית של תחרויות.

וו-טאנג: סאגה אמריקאית (Wu-Tang: An American Saga)
עונה שלישית ואחרונה לדרמה של הולו המגוללת את סיפורה של להקת ההיפ הופ האגדית וו-טאנג קלאן (במקביל גם בדיסני פלוס).

חמישי, 16 בפברואר 2023

עמק האושר
כמעט שבע שנים אחרי העונה השנייה, מגיעה העונה האחרונה בדרמת הפשע המעולה וזוכת הבפט"א של סאלי וויינרייט ("ג'נטלמן ג'ק"), ועכשיו גם ביס. שרה לנקשייר הנפלאה חוזרת לנעליה של הסמלת קתרין קייווד. כשקתרין מגלה את שרידי קורבן הרצח של כנופיות במאגר מנוקז, הדבר מעורר שרשרת אירועים שמובילה אותה ישר חזרה לטומי לי רויס ​​(ג'יימס נורטון, "נשות הלעולם לא"). הנכד שלה, ריאן, כבר בן 16 ויש לו רעיונות משל עצמו לגבי סוג היחסים שהוא רוצה עם אביו, מה שמותיר את אחותה של קתרין, קלייר [שיבון פינרן, "אחוזת דאונטון"), בין הפטיש לסדן. בינתיים בחלק אחר של העמק, רוקח מקומי מסתבך כאשר אחד משכניו נעצר. העונה מונה שבעה פרקים. שתי העונות הראשונות יעלו אף הן ביס ב-1 בפברואר.

מסע בין כוכבים: פיקארד (Star Trek: Picard)
עונה שלישית וכנראה-אחרונה לסדרת המד"ב המתמקדת בדמותו של הקפטן האגדי של האנטרפרייז, בכיכובו של פטריק סטיוארט (למחרת גם באמזון פריים וידאו).

איך עושים את זה (The Upshaws)
עונה שלישית לסיטקום של נטפליקס בכיכובם של וונדה סייקס ומייק אפס, על משפחה שחורה ממעמד הפועלים באינדיאנה שמנסה לבנות חיים טובים ומאושרים יותר בינות לאתגרים שהחיים מזמנים לה.

אגרטסוקו (Aggretsuko)
עונה חמישית לסדרת האנימה של נטפליקס, העוקבת אחר רצוקו, פנדה אדומה בת 25 העובדת בעבודה משרדית משעממת בטוקיו. כל רצונה הוא לבצע את עבודתה ולצלוח את היום, אבל כאשר התסכולים מגיעים לנקודת רתיחה, היא משתחררת באמצעות קריוקי של דת' מטאל.

Animal Control
קומדיה חדשה של רשת פוקס בכיכובו של ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי"), המתמקדת בעובדיה של מחלקת פיקוח על בעלי חיים בגוף שלטון מקומי. בראש הצוות עומד פרנק, קצין בקרת בעלי חיים דעתן ואקסצנטרי שאולי לא למד בקולג', אבל הוא עדיין האדם הכי משכיל בחדר. בחייו הקודמים כשוטר, פרנק ניסה לחשוף שחיתות במחלקה שלו, אך מאמציו הביאו לפיטוריו והותירו אותו ציני ומסורבל. למרות החיצוניות המחוספסת שלו, הוא התברך ביכולת כמעט על אנושית להבין בעלי חיים. גם עם ולה לאבל ("האקסית המטורפת").

שישי, 17 בפברואר 2023

שלום מחר! (!Hello Tomorrow)
דרמת פנטזיה-מד"ב קומית חדשה של אפל טיוי פלוס, בכיכובו של בילי קרודאפ (גונב ההצגה התמידי של "תוכנית הבוקר"). בעולם רטרו-עתידני, שנראה כמו שנות החמישים בארצות הברית אבל עם מכוניות מעופפות ומעין אלה, קבוצה של אנשי מכירות נודדים רוכלים ביחידות נופש בירח. ג'ק הוא איש מכירות כשרוני ושאפתן, שאמונתו הבלתי מעורערת בעתיד ורוד מעוררת השראה בעמיתיו לעבודה ומפיחה חיים בלקוחותיו הנואשים, אך בה בעת מאיימת לגרום לו ללכת לאיבוד בתוך החלום שהוא כה מאמין בו.

קרניבל רואו (Carnival Row)
עונה שנייה ואחרונה לדרמת הפנטזיה-נואר של אמזון פריים וידאו בכיכובם של אורלנדו בלום, קארה דלווין וג'ארד האריס, שמגיעה יותר משלוש שנים וחצי אחרי קודמתה. בעולם דמוי התקופה הוויקטוריאנית שהגיעו אליו יצורים מיתיים פליטים ממולדתם מוכת-המלחמה, מתח נוצר בינם לבין האזרחים הרגילים.

ראשו של חואקין מורייטה (La Cabeza de Joaquín Murrieta)
מערבון מקסיקני חדש בן שמונה פרקים של אמזון פריים וידאו. בהלת הזהב הציפה את קליפורניה בחמדנות. אנשים נעשו צמאים לעושר ולאדמה. שם, על הגבול החדש שבין מקסיקו לארה"ב, מתנהלת מלחמת שליטה חסרת רסן, שניזונה מהזעם ומשנאת הזרים שהותירה המלחמה שהייתה. מנהיגיה הם קבוצת מהגרים שמאחדים כוחות ויוצרים את המיתוס של רובין הוד הלטיני: חואקין מורייטה. חואן מנואל ברנל ("סונורה: כביש השטן", "מלכת הטקילה") מככב.

שודדים (Braqueurs)
עונה שנייה לסדרת המתח והאקשן הצרפתית של נטפליקס, המאחדת בין הבמאי ז'וליאן לקלר והשחקן סמי בואז'ילה בעיבוד טלוויזיוני לסרטם "שודדים" משנת 2015. כדי להגן על משפחתו מפני ברון סמים רב-עוצמה, גנב מקצועי מוצא את עצמו מעורב במלחמת כנופיות אלימה ועקובה מדם, כשלצידו צוות השודדים המיומנים שלו.

אהבה של קוסמונאוט (A Girl and an Astronaut)
דרמת מד"ב רומנטית פולנית של נטפליקס, שעלילתה מתפרסת על פני שתי תקופות. שובו של אסטרונאוט שנעדר במשך 30 שנה מצית מחדש אהבה אבודה, ומעורר עניין מצד תאגיד שנחוש להבין איך ייתכן שהוא לא הזדקן בכלל.

המשמר הקהילתי פלרמו (Community Squad)
קומדיית פשע ארגנטינית של נטפליקס, שיצר סנטיאגו קורובסקי ("כמעט מאושר") ובכיכובו. יחידה של משמר אזרחי שמורכבת מערב רב של טיפוסים והוקמה במטרה לשפר את תדמיתה של המשטרה נתקלת בארגון סחר בסמים - ונאלצת להתמודד עם סכנה בלתי צפויה.

Django
מערבון בהפקה משותפת של סקיי הבריטית וקאנאל פלוס הצרפתית, עיבוד מחודש למערבון הספגטי "ג'נגו" מ-1966. בעודו מתחקה אחר עקבותיה של בתו, ג'נגו מגיע אל ניו בבל, עיירה שבה כל המנודים מוזמנים ושכולם שווים וחופשיים. שם מגלה ג'נגו כי בתו בחיים ומתכוונת להתחתן עם ג'ון אליס, מייסד המקום. שרה - המאשימה את אביה במות משפחתם, שנטבחה שנים רבות קודם לכן בזמן שהיה במלחמה - רוצה שג'נגו יעזוב. אבל הוא מסרב לוותר ועושה כל שביכולתו כדי לקבל איתה הזדמנות שנייה. לשם כך הוא מנסה להפוך לבעל ברית חיוני לג'ון, המוכרח להגן על העיירה מהתקפותיה של אליזבת' תורמן. מככבים מתיאס שונארטס ("הנערה הדנית"), ניקולס פינוק ("פור לייף"), ליסה ויקארי ("אפל") ונומי ראפאס ("נערה עם קעקוע דרקון").

ראשון, 19 בפברואר 2023

איסט סייד
סדרת דרמה חדשה של כאן 11, בכיכובו של יהודה לוי. מומי בן דאהן הוא סוחר קרקעות, העובד עבור עמותה שמטרתה לקנות נכסים במזרח ירושלים וליישב בהם יהודים. שלא כצפוי, מומי לא שם מתוך אידיאולוגיה ימנית, אלא רק מחכה לעשות את המכה שתבטיח את עתידה של בתו בת ה-18, הנמצאת על הרצף האוטיסטי. כאשר ההזדמנות לעסקת חייו מגיעה, היא שואבת איתה את כל האנשים הקשורים אליו אל נקודת האל-חזור. גם עם נטע ריסקין, גפן קמינר, עלא דקא, שרה וינו אלעד, אמיר חורי, ג'מיל חורי, שאדן קנבורה, שלומי קוריאט ואחרים. יעל רובינשטיין-ניצן (מתסריטאיות "סרוגים") יצרה את הסדרה עם יוסי מדמוני ("מתיר עגונות", "בת ים ניו יורק") ודקלה ברקאי ("מנגן ושר", "המנצח").

תלאתה
דרמת נוער מוזיקלית חדשה של הוט, על שלוש חברות בנות 17 משכונה מוחלשת ביפו: דלינה האריתראית, יסמין הערבייה, ואלה היהודייה. דלינה סובלת מסטיגמות בגלל צבע עורה ומעמדה הזמני בישראל, יסמין מנסה כל חייה להוכיח שהיא לא פחות טובה מהיהודים, ואלה מנסה לבדל את עצמה מאביה העבריין, שאת שם משפחתו הידוע לשמצה היא נושאת בעל כורחה. יחד, הבנות מקימות להקה בשם "תלאתה" וכותבות שירי מחאה על חייהן בעברית, ערבית ותיגרינית. כשהבנות מתקבלות לתחרות טלוויזיה פופולרית, הן נדרשות לטשטש את השונות שלהן ולהילחם בגזענות, סטיגמות ואפליה כדי להגיע לטופ.
פיסמייקר
הסדרה שבמרכזה דמות גיבור העל המפוקפק מ"יחידת המתאבדים" מגיע סוף סוף גם לישראל - אל יס. ג'ון סינה שב לגלם את הגיבור, וג'יימס גאן שביים את הסרט (וידוע בעיקר בזכות סרטי "שומרי הגלקסיה") כתב את כל שמונת פרקי הסדרה - קומדיית אקשן חביבה שחושפת את מקורותיו של פיסמייקר.

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר
עונה חדשה לתוכנית האקטואליה הקומית של HBO (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

מגנום בלש פרטי
עונה חמישית לגלגול המחודש של דרמת הבילוש הקלאסית, שבוטלה על ידי CBS ונגאלה על ידי NBC. בישראל היא צפויה להמשיך בהוט כמו בעבר.

The Company You Keep
סדרה חדשה של רשת פוקס בכיכובם של מיילו ונטימיליה ("החיים עצמם") וקת'רין היינה קים ("אף בי איי"). לילה של תשוקה מוביל לאהבה בין הנוכל צ'רלי לקצינת ה-CIA הסמויה אמה, שנמצאים במסלול התנגשות מקצועי בלי שיידעו.

שלישי, 21 בפברואר 2023

אחות קטנה (Kid Sister)
סדרה ניו-זילנדית של הקומיקאית היהודיה סימון ניית'ן ("לו הייתי פיראט"), שגם מככבת בתפקיד הראשי, ומגיעה כעת ליס והוט בישראל. לולו היא בחורה על סף שנות ה-30 שביצעה את הפשע השני הכי גדול שניתן לבצע בקהילה היהודית הקטנה של ניו-זילנד - להגיע לגיל המופלג הזה מבלי להתחתן. אחיה החביב ואשתו האינטנסיבית מנסים ומנסים להביא ילדים לעולם ללא הצלחה, והמשפחה כולה לוחצת עליה לעזור להמשיך את שרשרת הדורות. היא ממציאה בן זוג יהודי שפגשה בשנת השליחות שלה בקהילה היהודית בארה"ב, אבל למעשה מבצעת את הפשע הכי חמור - מנהלת בסתר מערכת יחסים עם בחור לא-יהודי, מוזיקאי כושל וילדותי. היא כל הזמן אומרת לעצמה שתיפרד ממנו בקרוב, אבל הכל נהיה מורכב הרבה יותר כשהיא מגלה שהיא בהיריון ממנו.

רביעי, 22 בפברואר 2023

מכונת המיתוסים
סדרה תיעודית חדשה של כאן 11 הבודקת את סיפורה של מדינת ישראל באמצעות המיתוסים שעיצבו אותה - האגדות המכוננות, האמיתיות והבדויות שסיפרנו לעצמנו ועליהן גדלנו לטוב ולרע, מ"טוב למות בעד ארצנו", "יפי הבלורית והתואר" ו"כור ההיתוך" ועד "הווילה בג'ונגל" בואכה "אומת הסטארט אפ". ארבעה פרקים בשידור שבועי.

ספינה טרופה (Wreck)
סדרת מתח ואימה קומית פרועה של ה-BBC, שמגיעה עכשיו ליס והוט בישראל. ג'ימי בן ה-19 מצטרף לצוות העובדים של ספינת שייט יוקרתית. אבל בניגוד לשאר העובדים, הוא לא בא בשביל הכסף, החברה או האפשרות לראות את העולם. הוא בא כדי לגלות מי אחראי למותה של אחותו, שעבדה על הסיפון ומותה נקבע כהתאבדות. במהרה ג'ימי מגלה סודות אפלים וכוחות מרושעים שצפים על פני השטח וממשיכים לאיים להרוג את מי שיגלה את האמת.

פליישמן בצרות (Fleishman Is in Trouble)
עיבוד טלוויזיוני של FX בהולו לספרה של טאפי ברודסר-אקנר, שמגיע עכשיו לדיסני פלוס ברחבי העולם, כולל ישראל. ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית") מגלם את פליישמן משם הסדרה והספר - רופא ניו יורקי שנישואיו הסתיימו לאחרונה וחוזר לזירת הדייטים, מגלה יום אחד שפרודתו (קלייר דיינס, "הומלנד") השאירה אצלו את הילדים ונעלמה. גם עם ליזי קפלן ("הסקס של מאסטרס"), אדם ברודי ("האו.סי"), ג'וש רדנור ("איך פגשתי את אמא") וכריסטיאן סלייטר ("מר רובוט", "ד"ר מוות").

רצח כפול: שערורייה בדרום קרוליינה (Murdaugh Murders: A Southern Scandal)
סדרת פשע אמיתי חדשה של הבמאים ג'וליה ווילובי נאסון וג'נר פירסט ("המקרה המוזר והשערורייתי של פסטיבל Fyre") בנטפליקס. טרגדיות מזעזעות מרסקות קהילה מלוכדת וחושפות את סודותיה המחרידים של המשפחה החזקה ביותר בדרום קרוליינה.

טריפטיכון (Triptych)
סדרת מתח מקסיקנית חדשה של נטפליקס בהשראת אירועים אמיתיים, בכיכובה של מייטה פרוני ("הצד האפל של התשוקה"). בלשית קשוחה מגלה שהיא אחות אחת מתוך שלישייה זהה, ויוצאת למסע מסוכן כדי לחשוף את האמת על עברה.

שלג צח (Snowfall)
עונה שישית ואחרונה לדרמת הפשע של FX שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה"), המתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80 ובמרכזה מגפת הקוקאין והקראק, וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום (בהמשך גם ביס).

חמישי, 23 בינואר 2023

חופים של סודות (Outer Banks)
סדרת הנעורים/הרפתקאות של נטפליקס חוזרת לעונה שלישית, בתקווה שתחזור להיות מוצלחת כמו בראשונה.

ג'וליה
הדרמה הקומית של HBO מקס מגיעה סוף סוף לישראל, ליס. הסדרה מתארת את קורותיה של השפית האמריקנית האגדית ג'וליה צ'יילד (הישראלים אולי מכירים אותה מהסרט "ג'ולי וג'וליה", שם גילמה אותה מריל סטריפ) בשנות השישים בבוסטון, כאשר הציגה לעם האמריקני את המטבח הצרפתי בתוכנית הבישול החלוצית שלה. מי שנכנסת לנעליה היא שרה לנקשייר הבריטית, כוכבת "עמק האושר", ומלבדה מאחדת הסדרה בין ניילס ולילית' מ"פרייז'ר" - דיוויד הייד פירס (שמגלם את בעלה של צ'יילד) וביבי ניווירת', בתפקיד חברתה הטובה. מלבד אלה הקאסט כולל גם את ג'ודית לייט ואיזבלה רוסליני.

Bel-Air
עונה שנייה לדרמה של פיקוק המבוססת על "הנסיך המדליק מבל אייר", רק בלי הצחוקים. טטיאנה עלי, שגילמה את אשלי בסדרה המקורית, מצטרפת גם לקאסט החדש.

שישי, 24 בפברואר 2023

היועץ (The Consultant)
טוני בסגאלופ, יוצר הסדרה "משרתת" ("Servant"), לא מבזבז זמן: בעוד העונה האחרונה של זו מוזרמת בימים אלה באפל טיוי פלוס, הוא מגיע עם קומדיית מתח "מעוותת" חדשה בכיכובו של כריסטוף וולץ ("ממזרים חסרי כבוד"), הפעם באמזון פריים וידאו. כשיועץ חדש נשכר כדי לשפר את העסק בחברת המשחקים מבוססת האפליקציות CompWare, העובדים חווים דרישות ואתגרים חדשים שמעמידים הכל בסימן שאלה - כולל חייהם. גם עם נאט וולף ("העמדה"), בריטני אוגריידי (העונה הראשונה של "הלוטוס הלבן" ואיימי קאררו ("התפריט").

Liaison
מותחן פוליטי צרפתי/אנגלי בן שישה פרקים של אפל טיוי פלוס. על פי תיאור העלילה המאוד-כללי, הסדרה חוקרת כיצד לטעויות העבר שלנו יש פוטנציאל להרוס את עתידנו, ומשלבת אקשן עם עלילה בלתי צפויה, ורב-שכבתית שבה ריגול ותככים פוליטיים רוחשים כנגד סיפור של אהבה עזה ומתמשכת. בכיכובם של ונסן קאסל ("ברבור שחור", "ווסטוורלד"), אווה גרין ("המעון של מיס פרגרין לילדים משונים"), איירין ז'קוב ("חייה הכפולים של ורוניקה") ופיטר מאלן ("אוזרק", "ווסטוורלד").

The Reluctant Traveler
סדרת תעודה חדשה בת שמונה פרקים של אפל טיוי פלוס, העוקבת אחר יוג'ין לוי ("שיט'ס קריק") בעודו מבקר בכמה מהיעדים היפים והמסקרנים בעולם: בקוסטה ריקה, פינלנד, איטליה, יפן, האיים המלדיביים, פורטוגל, דרום אפריקה וארצות הברית.

Formula 1: המרוץ לניצחון (Formula 1: Drive to Survive)
עונה חמישית לסדרת התעודה של נטפליקס העוקבת אחר נהגים, מנהלים ובעל קבוצות שחיים במסלול המהיר - גם מחוץ למסלול המרוצים.

ההרפתקאות המטורללות של ג'יימס ומקס (Oddballs)
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של נטפליקס לכל המשפחה, המבוססת על ערוץ היוטיוב הפופולרי TheOdd1sOut. ג'יימס הוא ילד בצורת בועה שבוחן וחוקר כל דבר שמרגיז אותו. התוצאה? חיים מדהימים מלאים הרפתקאות מוזרות עם שני חבריו הטובים ביותר.

ממי ברחנו, אמא? (?Who Were We Running From)
דרמת פשע טורקית חדשה של נטפליקס. אֵם שמסתירה עבר מסתורי חיה כעבריינית נמלטת וחסרת שם. היא ובתה מתגוררות במלונות ורואות כל אדם כאיום.

Party Down
הקומדיה החמודה של רוב תומאס ("ורוניקה מארס") לא בדיוק הייתה הצלחה ענקית כששודרה במשך שתי עונות החל מ-2009 (וגם בישראל ביס תחת השם "אנשי המסיבות"). ובכל זאת, במסגרת שובן לתחייה של עשרות יצירות עבר, גם היא עושה את דרכה בחזרה עם עונה חדשה ברשת הכבלים סטארז. העלילה מתרחשת יותר מעשר שנים אחרי כן, ומוצאת את אנשי צוות הקייטרינג של פעם עובדים בעבודות אחרות. כשהם מתאחדים באופן מפתיע, הם מוצאים את עצמם שוב בתפקידים המוכרים. מלבד ליזי קפלן, שאילוצי לו"ז מנעו ממנה להשתתף, שאר הקאסט המרהיב חוזר בהרכב מלא, כולל אדם סקוט, ג'יין לינץ', מייגן מולאלי, מרטין סטאר, קן מרינו וריאן הנסן. כמו כן מצטרפות לקאסט, בין היתר, ג'ניפר גארנר ("זהות בדויה", "פתאום 30") וזואי צ'או ("אפטר פארטי").

ראשון, 26 בפברואר 2023

בית דין לילי
הסיטקום הקלאסי והפרוע מהאייטיז על המתרחש באולם בית משפט לילי, חזר בגלגול חדש ומגיע עכשיו גם ליס. ג'ון לרוקט משחזר את תפקידו המעולה כתובע החלקלק דן פילדינג, ומליסה ראוש (ברנדט מ"המפץ הגדול") מגלמת את השופטת אבי סטון, בתו של הארי סטון מהסדרה המקורית (הארי אנדרסון, שהלך לעולמו ב-2018).

הרשימה השחורה
עונה עשירית ואחרונה לסדרת המתח של NBC בכיכובו של ג'יימס ספיידר (ב-28 בפברואר גם ביס וסלקום טיוי).

שני, 27 בפברואר 2023

Plan B
דרמת מד"ב קנדית חדשה בכיכובו של פטריק ג'יי אדמס ("Suits") וקארין ונאס ("קרדינל", "נקמה"). גבר שמגלה איך לחזור אחורה בזמן מנסה להציל את מערכת היחסים שלו עם אהבת חייו, וכן את משרד עורכי הדין שלו ומשפחתו הלא מתפקדת. עם זאת, עד מהרה הוא מבין שאפילו לבחירה הקטנה ביותר יש השלכות.

בלתי נשכח (Unforgotten)
עונה חמישית לדרמת הפשע הבריטית על יחידת המשטרה שחוקרת מקרי רצח ישנים (בהמשך גם ביס).

שלישי, 28 בפברואר 2023

רוחות רפאים
עונה שנייה לגרסה האמריקנית המאוד-מצליחה של הקומדיה הבריטית על זוג צעיר שיורש אחוזה רדופה ברוחות חביבות, מגיעה לסלקום טיוי.

ילוסטון
עונה חמישית למערבון המודרני המאוד-מצליח בכיכובו של קווין קוסטנר, מגיעה לסלקום טיוי.

עוד ביס בפברואר 2023: להרוג את איב 4, NCIS לוס אנג'לס 12, אחוזת המילפיות (דיסקברי פלוס), רציחות הפלייבוי (דיסקברי פלוס) ועוד.

עוד בהוט בפברואר 2023: סיפור אהבה 1, תחנה 19 עונה 3, יאנגר 1-7.

עוד בסלקום טיוי בפברואר 2023: אף בי איי - המבוקשים ביותר 3, האמת על פרשת הארי קוברט, קוקומלון ועוד.

עוד בפרטנר טיוי בפברואר 2023: רוק הצעיר 1, וונטוורת' 6, 12 קופים 2 ועוד.

עוד בנטפליקס ישראל בפברואר 2023: בנות לנצח 1-2, זרה 5 ועוד.

עוד בדיסני פלוס ישראל בפברואר 2023: אלסקה דיילי, הבורגרים של בוב 12, פילדלפיה זורחת, The Great North, שפים נגד הטבע, לאן נעלם טוראי דולייני ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully