וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחרונים מבינינו, ג'יני וג'ורג'יה, חיי השקר של המבוגרים, כבודו: מדריך סדרות ינואר 2023

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 14:35

משחק הווידאו האגדי "The Last of Us" מגיעה סוף סוף לטלוויזיה, "מופע שנות ה-70" ו"בית דין לילי" זוכות לסדרות המשך, "ציידים", "כבודו", "ויקינגים: ולהאלה" ו"מלכת היופי של ירושלים" חוזרות, ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה בינואר 2023

טריילר לסדרה "האחרונים מבינינו" ("The Last of Us")/HBO

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בפרט ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (רוב הזמן עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ראשון, 1 בינואר 2023

מדרסה
סדרת דרמה קומית חדשה של כאן (חינוכית+מכאן 33) שכתב סייד קשוע ("התסריטאי" המופתית), מביים גורי אלפי ומשחקים בה רועי בר נתן, נלי תגר, שרון טייכר, ליר עיסא, ואלרי חמאתי, אמה אלפי, עלמה זק, שירה יוסף ועוד. הסדרה עוסקת בקונפליקטים, האתגרים והדילמות איתם מתמודדים גיבורי הסדרה - תלמידי בית הספר, צוות המורים וההורים בבית ספר דו לשוני. במבט מפוכח והומוריסטי תביט הסדרה אל ההתנהלות של גיבוריה, המנסים להתגבר על המכשולים הרבים בדרך לחיים של כבוד הדדי ושוויון.

קליידוסקופ (Kaleidoscope)
ג'ינאקרלו אספוזיטו ("סמוך על סול", "שובר שורות") מככב במותחן השודים החדש של נטפליקס. גנב מיומן וצוותו מנסים לבצע שוד נועז ומורכב ולגנוב 7 מיליארד דולר - אבל בגידה, חמדנות ואיומים נוספים משבשים את התוכניות. הטוויסט של הסדרה: הפרקים יוצגו בפני כל צופה בסדר אחר, מלבד האחרון. מאחר שכל אחד מהפרקים עומד בפני עצמו כחלק מהסיפור השלם, חוויית הצפייה תשתנה מאדם לאדם. מלבד אספוזיטו מככבים גם רופוס סוול ופז וגה.

כבר גדולים (!Old Enough)
עונה שנייה לסדרת הריאליטי של נטפליקס שנעשתה ויראלית מוקדם יותר השנה, כולל פארודיה ב"סאטרדיי נייט לייב". התוכנית הוותיקה (מאז 1991) והפופולרית מגיעה מיפן, ובמסגרתה צוות צילום מלווה פעוטות שיוצאים בפעם הראשונה לסידורים בעצמם. העונה השנייה כוללת עשרה פרקים קצרים נוספים ומציגה עוד ילדים קטנים שיוצרים לראשונה לשליחויות. היא אף חוזרת אל כמה מילדי העונה הראשונה מספר שנים אחרי שכיכבו בה כדי לבדוק מה קורה איתם.

המציצנית (Lady Voyeur)
דרמת מתח ברזילאית של נטפליקס. מירנדה ההאקרית אוהבת לרגל אחר שכנתה, קלאו עובדת המין. כשדרכיהן מצטלבות ורצח מתרחש, גורלה של מירנדה משתנה לבלי שוב.

המלחמה על הבית (The Way of the Househusband)
עונה שנייה לסדרת האנימה של נטפליקס, שבמסגרתה איש יאקוזה אגדי הידוע גם בשם "הדרקון הנצחי", עוזב את את העולם התחתון כדי להתמסר לחייו החדשים כעקר בית חרוץ.

עמק האושר (Happy Valley)
כמעט שבע שנים אחרי העונה השנייה, מגיעה העונה האחרונה בדרמת הפשע המעולה וזוכת הבפט"א של סאלי וויינרייט ("ג'נטלמן ג'ק"). שרה לנקשייר הנפלאה חוזרת לנעליה של הסמלת קתרין קייווד. כשקתרין מגלה את שרידי קורבן הרצח של כנופיות במאגר מנוקז, הדבר מעורר שרשרת אירועים שמובילה אותה ישר חזרה לטומי לי רויס ​​(ג'יימס נורטון, "נשות הלעולם לא"). הנכד שלה, ריאן, כבר בן 16 ויש לו רעיונות משל עצמו לגבי סוג היחסים שהוא רוצה עם אביו, מה שמותיר את אחותה של קתרין, קלייר [שיבון פינרן, "אחוזת דאונטון"), בין הפטיש לסדן. בינתיים בחלק אחר של העמק, רוקח מקומי מסתבך כאשר אחד משכניו נעצר. העונה האחרונה מונה שישה פרקים. בישראל היא תעלה ביס ב-16 בפברואר, ושתי העונות הראשונות ישובו אליה אף היא בתחילת פברואר.

Paul T. Goldman
קומדיית דוקו-פשע של שירות הסטרימינג פיקוק המזכירה את מעלליהם של סשה ברון כהן וניית'ן פילדר, ואכן נוצרה על ידי ג'ייסון וולינר ששיתף פעולה עם שניהם בעבר (הוא למשל ביים את "בוראט" השני). עולמו של פול טי גולדמן התהפך כאשר הוא מגלה שאשתו חיה חיים כפולים סודיים. מאמציו לחשוף את האמת דחפו אותו למבוך של הונאה, רמייה ועבריינות שהופך אותו, כלשונו, "מנמושה ללוחם". וולינר מנסה למנוע מהסדרה שחשב שהוא עושה על האירוע לרדת מהפסים, כשגולדמן מככב בשחזורים, משנה את התסריט ומאתגר את החזון של הבמאי. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

עוד בוואלה!

סנדמן, טופ בוי, אחיות רעות: מצעד סדרות 2022 - מקומות 50-41

לכתבה המלאה

שני, 2 בינואר 2023

אמריקה גוט טאלנט: אול סטארס (America's Got Talent: All-Stars)
תוכנית הכשרונות חוזרת בעונה חדשה. הפעם המתחרים הם לא אנונימיים, אלא מתמודדים מכל עונות התוכנית שחוזרים להופיע מול השופטים הקבועים: סיימון קאוול, היידי קלום, האווי מנדל וטרי קרוז (ב-6 בינואר גם בסלקום טיוי).

Fantasy Island
עונה שנייה לעיבוד המחודש של פוקס לסדרת האנתולוגיה האייטיזית. כל פרק בסדרה מגולל סיפור חדש המתרחש בכפר הארחה יוקרתי, שאליו מגיעים אורחים עם חלומותיהם ותשוקותיהם האישיים. רוזלין סאנצ'ז ("עוזרות בית נחושות") מככבת כבעלת המקום.

לשרוד את אר קלי: הפרק האחרון (Surviving R. Kelly Part III: The Final Chapter)
אחת מסדרות הדוקו החשובות של השנים האחרונות, שהציפה מחדש את מעלליו המחרידים של זמר הארנ'בי וגרמה לכך שיובא סוף סוף לדין ויישלח לשלושים שנים בכלא, חוזרת עם כרך שלישי ואחרון בסאגה. הפעם הסדרה מתמקדת בכמה מהעדים במשפט (בהמשך גם ביס).

שלישי, 3 בינואר 2023

אמהות עובדות (Workin' Moms)
עונה שביעית לקומדיה הקנדית בכיכובה של קתרין רייטמן ("שחור כזה"), העוקבת אחר ארבע אמהות טריות מטורונטו שמתמודדות עם הילדים, הבוסים, האהבה והחיים (בהמשך גם בנטפליקס).

Waterloo Road
בדומה ל"עמק האושר", שבע שנים אחרי העונה הקודמת חוזרת גם הדרמה הבריטית הזו של ה-BBC (שאף שודרה בישראל בשעתו תחת השם "דרך ווטרלו") עם עונה חדשה, 11 במספר. הסדרה עוקבת אחר צוות המורים בבית ספר על-יסודי בעיירה בריטית. בין היתר פיבי דינבור, היא דפני מ"ברידג'רטון", החלה שם את דרכה בתפקיד תלמידה בעונה החמישית.

Will Trent
דרמת מתח פרוצדורלית חדשה של רשת ABC על פי סדרת הספרים של קארין סלוטר. הסוכן המיוחד וויל טרנט (רמון רודריגז), שגדל במערכת האומנה, פותר פשעים עבור משרד החקירות של ג'ורג'יה (GBI) (בהמשך גם בדיסני פלוס).

Sometimes When We Touch
מיני-סדרת דוקו מוזיקלית בת שלושה פרקים של פרמאונט פלוס על תולדות הסופט-רוק. כולל ראיונות, קטעי ארכיון והופעות של אמנים כמו אייר ספליי, דן היל, קני לוגינס, ריי פרקר ג'וניור, רופרט הולמס וטוני טניל.

רביעי, 4 בינואר 2023

חיי השקר של המבוגרים (The Lying Life of Adults)
ג'ורדנה מרנגו וולריה גולינו (שלאחרונה כיכבה לצד סטיב קארל בעונה השנייה של "תוכנית הבוקר") מככבות בסדרה של אדוארדו דה אנג'ליס בנטפליקס, המבוססת על הרומן רב-המכר של אלנה פרנטה, שגם נמנית עם כותבי הסדרה, בדומה למה שעשתה בעיבוד ל"החברה הגאונה". בנאפולי של שנות ה-90, ויטוריה הבוטה וחסרת העכבות עוזרת לאחייניתה התמימה להתוודע אל צד אחר של העיר, למורת רוחם של הוריה הנוקשים.

מיידוף: המפלצת מוול סטריט (MADOFF: The Monster of Wall Street)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס שבמסגרתה הבמאי זוכה האמי ג'ו ברלינגר שופך אור חדש על הונאת הפונזי בשווי 64 מיליארד דולר בניצוחו של ברני מיידוף, אחת מהגדולות בהיסטוריה של וול סטריט. הסדרה עוקבת אחר עלייתו ונפילתו של איש העסקים.

מלחמת הכוכבים: באד באצ' (Star Wars: The Bad Batch)
עונה שנייה לסדרת האנימציה של דיסני פלוס, שעלילתה מתרחשת מיד אחרי תוצאות מלחמת המשובטים ועוקבת אחר "כוח משובטים 99" בגלקסיה שמשתנה במהירות. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

חמישי, 5 בינואר 2023

ג'יני וג'ורג'יה (Ginny & Georgia)
הדרמה הקומית החמודה של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה כמעט שנתיים אחרי קודמתה. כזכור, ג'ורג'יה ושני ילדיה, ג'יני ואוסטין, עברו לעיירה ציורית בניו אינגלנד בניסיון לפתוח דף חדש, וגילו שהדרך להתחלה חדשה רצופה מהמורות. עכשיו, אחרי ששלל סודות שהוסתרו שנים יצאו לאוויר העולם, כולן יצטרכו לנסות להתגבר עליהם.

קופנהגן קאובוי (Copenhagen Cowboy)
הבמאי הדני ניקולס וינדינג רפן ("דרייב") חוזר עם הרפתקה טלוויזיונית נוספת, אחרי "זקן מכדי למות צעיר" (או כפי שמתרגמי אמזון פריים וידאו ישראל בחרו לקרוא לה, וזה אמיתי לגמרי - "זקנים מכדי לגווע ולמות צעירים"). הפעם זה קורה בנטפליקס ובשפת אמו, ואולי יגרור תגובות מעט יותר נלהבות מצד המבקרים והקהל. כדרכו מדובר גם כאן במותחן נואר ספוג אורות ניאון. אישה בעלת כוחות על-טבעיים מסתוריים מחליטה להתנקם באנשים שמכרו אותה כקמע אנושי למזל טוב. אנג'לה בונדאלוביץ' ("הגשם") מככבת.

המתים של בלום (Woman of the Dead)
סדרת מסתורין אפלה ופתלתלה של נטפליקס מתוצרת אוסטריה, בכיכובם של אנה מריה מואה ("הכלבים של ברלין") ואף יוסף סוויד שלנו. אישה שיוצאת למסע נקמה כדי לגלות מי רצח את בעלה, חושפת בסופו של דבר את הסודות העמוקים והמכוערים ביותר של העיירה הקטנה שבה היא חיה.

Mayfair Witches
אחרי שרכשה את הזכויות לעבודותיה של הסופרת אן רייס, שהעיבוד הראשון שבהם - "ריאיון עם הערפד" - עלה ב-2022, מביאה רשת AMC את הסדרה השנייה המבוססת על כתביה. הפעם מדובר בטרילוגיית "החיים של מכשפות מייפייר", ובמרכזה רואן (אלכסנדרה דדריו, "הלוטוס הלבן"), נוירוכירורגית מבריקה שמגיעה משושלת ארוכה של מכשפות. הסדרה מגוללת את האופן שבו רואן לומדת לתעל את כוחותיה המתגלים במקרה, בעוד דמות מרושעת שרדפה את הדורות שקדמו לה, שבה כדי לצוד גם אותה.

שישי, 6 בינואר 2023

המרוץ לדראג של רופול
עונה 15 לתוכנית הריאליטי האהובה (בעוד חודש גם ביס).

האסדה (The Rig)
לא הקלאסיקה של טייכר וזרחוביץ' אלא מותחן על-טבעי בריטי חדש של אמזון פריים וידאו, בכיכובם של איאן גלן ("משחקי הכס"), אמילי המפשייר ("12 קופים") ומרטין קומפטון ("בשירות החוק"). צוות של אסדת קידוח נקלע למלחמת הישרדות לאחר שערפל מוזר מנתק כל תקשורת עם החוף, ומשאיר אותם תקועים בגלים העזים של הים הצפוני.

סיר לחץ (Pressure Cooker)
תחרות בישול אינטנסיבית של נטפליקס שבמסגרתה 11 שפים חיים תחת קורת גג אחת, מפגינים את כישורי הבישול שלהם, נוקטים מהלכים אסטרטגיים ומצביעים כדי לקבוע מי יזכה ב-100 אלף דולר.

BMF
עונה שנייה לדרמת הפשע של רשת הכבלים האמריקנית סטארז, המבוססת על אירועים אמיתיים. סיפורם של שני אחים שצמחו ברחובות המרקיבים של דרום מערב דטרויט בסוף שנות השמונים, והביאו לבריאתה של אחת ממשפחות הפשע המשפיעות ביותר בארצות הברית. עם סטיב האריס ("לייקרס: קבוצה מנצחת", "הפרקליטים").

ראשון, 8 בינואר 2023

Alert
עוד דרמת פשע פרוצדורלית באדיבות רשתות הברודקאסט האמריקנית, הפעם פוקס. לאחר היעלמות בנה של ניקי (דניה רמירז) היא מצטרפת ליחידת הנעדרים של משטרת פילדלפיה, שבה עובד גם בעלה לשעבר ג'ייסון גרנט (סקוט קאן).

שני, 9 בינואר 2023

קואלה מן (Koala Man)
קומדיית אנימציה חדשה של הולו, שלשם שינוי עולה במקביל גם בדיסני פלוס בשאר העולם, כולל ישראל. קווין הוא אב בגיל העמידה שמתפקד כגיבור-על בעל זהות לא-כל-כך סודית מאחורי מסכת דוב קואלה, וכוח-העל היחיד שלו הוא תשוקה בוערת לציות לכללים ולחשיפת עבירות קלות בעיירה דפטו. למרות שהיא נראית כמו שכונה אוסטרלית טיפוסית, כוחות רשע, הן קוסמיים והן מעשי אדם, ממתינים בסתר כדי להתנפל על תושבי דפטו התמימים. קואלה מן תמיד מוכן למשימה לנקות את עיירת מגוריו, ולעתים קרובות הוא מאלץ את משפחתו המיואשת להתלוות אליו להרפתקאותיו. הוא יעשה כל מה שצריך כדי להביס נבלי-על מרושעים, זוועות על-טבעיות, או גרוע מכך: דבילים שלא מוציאים את פחי הזבל בימים הנכונים. קאסט המדבבים כולל כמה מהמובחרים באוקיאנה, בכללם יו ג'קמן, שרה סנוק ("יורשים"), ג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורדים") ואחרים. את הגיבור מדבב מייקל קיוזאק, שגם יצר את הסדרה.

דילמת הקרונית (Trolley)
דרמת מתח רומנטית דרום קוריאנית בנטפליקס בכיכובן של קים היון ג'ון ("דין גיהינום") ופארק סי סון ("נקמה סמויה"). טרגדיה פתאומית שולפת את אשתו של חבר פרלמנט מחייה הפרטיים ומאלצת אותה להתמודד עם סודות משפחתיים ועם עברה המטריד. שני פרקים בשבוע.

סאגת וינלנד (Vinland Saga)
עונה שנייה בנטפליקס לסדרת האנימה היפנית העוקבת אחר קורותיו של ת'ורפין הצעיר, שאחרי שאביו נהרג הצטרף לחבורת שכירי החרב של אסקלדד, האיש שרצח אותו, חיכה להזדמנות לנקמה - וכל זה בעוד אסקלדד עצמו רוקם מזימות פוליטיות. שידור שבועי.

שלישי, 10 בינואר 2023

טקס גלובוס הזהב 2023
לאחר הפסקה של שנה חוזר טקס פרסי גלובוס הזהב בפעם ה-80, בהנחיית הקומיקאי ג'רוד קרמייקל ("סטרדיי נייט לייב"). אלה המועמדויות (שידור ישיר גם ביס).

רביעי, 11 בינואר 2023

Sexify
עונה שנייה לדרמה הקומית הפולנית של נטפליקס, על קבוצת סטודנטיות שמגלות את המיניות והאינטימיות שפיתחו אפליקציית סקס חדשנית.

חמישי, 12 בינואר 2023

ויקינגים: ולהאלה (Vikings: Valhalla)
עונה שנייה לסדרת הבת של "ויקינגים" בנטפליקס.

קונג פו פנדה: אביר הדרקון (Kung Fu Panda: The Dragon Knight)
עונה שנייה לסדרת האנימציה של נטפליקס המבוססת על סדרת הסרטים הפופולרית. הלוחם האגדי פו יוצא יחד עם אבירה מובחרת מאנגליה למסע עולמי כדי להציל כלי נשק קסומים, לטהר את שמו - ולהציל את העולם. ג'ק בלאק מדבב את הגיבור, ולצדו בין היתר הזמרת ריטה אורה.

השפית של בית המאיקו (The Makanai: Cooking for the Maiko House)
דרמה יפנית חדשה של נטפליקס מהבמאי זוכה פרס דקל הזהב הירוקאזו קורה-אדה ("המשפחה שלי"), על פי מאנגה באותו שם. שתי חברות בלתי נפרדות עוברות לקיוטו בתקווה להגשים חלום ולהפוך למאיקו - גיישות מתלמדות - אבל החיים בבית המאיקו מובילים אותן בסופו של דבר בכיוונים שונים.

Velma
קומדיית אנימציה חדשה של HBO מקס שבחזיתה דמותה של ולמה מ"סקובי דו", אלא שבמקרה הזה לא מדובר בסדרה לילדים אלא כזו עם מוטיבים של מסתורין ואימה. מינדי קיילינג, שגם מפיקה את הסדרה, מדבבת את הגיבורה, ולצדה סאם ריצ'רדסון ("ויפ", "אפטר פארטי"), קונסטנס וו ("עשיר בהפתעה") וגלן האוורטון ("פילדלפיה זורחת").

שישי, 13 בינואר 2023

כבודו
עונה שנייה לסדרת המתח המצליחה בהפקת רוברט ומישל קינג ("האישה הטובה", "הטובות לקרב") ובכיכובו של בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), בהתבסס על הסדרה הישראלית של יס. סיפורו של שופט מכובד בניו אורלינס שהסתבך עם איל פשע מקומי (מייקל סטולברג, "אימפריית הטיילת") אחרי תאונת דרכים שבמסגרתה בן השופט פגע בטעות בבן הפושע. גם עם הופ דיוויס, אייזיה וויטלוק ג'וניור ("הסמויה"), וכן מצטרפים בעונה החדשה רוזי פרז ("הדיילת"), מרגו מרטינדייל ("האמריקנים") ואיימי לנדקר ("טרנספרנט") (למחרת גם ביס).

ציידים (Hunters)
עונה שנייה ואחרונה לסדרת המתח/פנטזיה של אמזון פריים וידאו, שמגיעה כמעט שלוש שנים אחרי קודמתה, וממשיכה לעקוב אחר ציידי נאצים בניו יורק של שלהי שנות ה-70. אחרי שתאונה פוגמת בתכנונם באירופה, הציידים חייבים להתאגד כדי לצוד את הנאצי הידוע לשמצה בהיסטוריה - אדולף היטלר - שמסתתר בדרום אמריקה.

משרתת (Servant)
עונה רביעית ואחרונה לסדרת האימה של אפל טיוי פלוס בהפקת מ' נייט שאמאלאן.

שמיים אדומים (Sky Rojo)
עונה שלישית לסדרת המתח שיצרו אלכס פינה ואסתר מרטינז לובאטו ("בית הנייר", "בפנים", "קווים לבנים") עבור נטפליקס, ועוקבת אחר שלוש פרוצות שנמלטות מהסרסור שלהן ומאיש ימינו, במסע חיפוש אחר החופש שלהן. מככבות בין היתר ורוניקה סאנצ'ז ("המזח" של פינה), לאלי אספוסיטו ("כמעט מלאכים") ומיגל אנחל סילבסטרה ("נרקוס", "סנס8").

להבות הצדק (Trial by Fire)
דרמה הודית של נטפליקס המבוססת על אירועים אמיתיים. בעקבות שרפה קטלנית בקולנוע אופהאר, שני הורים מוכי יגון מנסים לנווט בין אובדן ילדיהם למאבק עיקש למען הצדק.

ברייק פוינט (Break Point)
סדרה תיעודית חדשה שמגיעה ממפיקי סדרת הלהיט "Formula 1: המרוץ לניצחון", וכמוה משודרת בנטפליקס. היא מתלווה אל כמה משחקני הטניס המוכשרים בעולם, בעודם מנסים לזכות בגדולה ובגראנד סלאם בעונה עמוסת אקשן.

ראשון, 15 בינואר 2023

האחרונים מבינינו (The Last of Us)
משחק הווידאו הפופולרי "The Last of Us" זוכה לעיבוד מענקית הכבלים האמריקנית HBO, עם שניים מגונבי ההצגה של "משחקי הכס": פדרו פסקל (שגילם את אוברין מארטל, וגם מככב ב"המנדלוריאן") ובלה רמזי (היא ליאנה מורמונט). השניים מגלמים שורד מחוספס בשם ג'ואל ונערה צעירה בשם אלי, שחוצים את ארצות הברית בעקבות אפוקליפסת זומבים. ניק אופרמן כאן גם הוא בתפקיד משנה. קרייג מייזין, יוצר "צ'רנוביל", אחראי על העיבוד הטלוויזיוני יחד עם יוצר המשחק המקורי, ניל דרוקמן (למחרת ביס, הוט וסלקום טיוי).

הסנדק של הארלם (Godfather of Harlem)
עונה שלישית לדרמת הפשע של ערוץ הכבלים MGM פלוס (לשעבר Epix) בכיכובו של פורסט וויטאקר. בשנות השישים של המאה הקודמת, ראש משפחת הפשע באמפי ג'ונסון חזר אל הארלם אחרי עשור בכלא, גילה שהמקום נמצא בשליטת המאפיה האיטלקית והתיידד עם מלקולם אקס (בהמשך גם בדיסני פלוס).

Mayor of Kingstown
עונה שנייה לדרמת הפשע של טיילור שרידן ("ילוסטון", "Tulsa King") בפראמאונט פלוס. העלילה עוקבת אחר משפחת מקלאסקי רבת העוצמה בעיירה הקטנה קינגסטאון, מישיגן, שם עסקי הכליאה הם התעשייה המשגשגת היחידה. בין היתר מככבים ג'רמי רנר, דיאן וויסט וקייל צ'נדלר.

The Way Home
סדרת דרמה חדשה של ערוץ הולמרק בכיכובה של אנדי מקדאוול ("עוזרת בית"). שלושה דורות של נשים חזקות ועצמאיות שחיות יחד בעייר החקלאית הקטנה פורט הייבן, יוצאות למסע מאיר עיניים ומפתיע שאף אחת מהן לא יכלה לדמיין, בעודן לומדות איך למצוא את דרכן חזרה אחת לשנייה. גם עם שיילר לי ("האנטומיה של גריי"), נטלי הול ("דם אמיתי") וקייטלין דאבלדיי ("סקס והמסעדה הגדולה").

שני, 16 בינואר 2023

גלי - מחיר התהילה (The Price of Glee)
סדרה תיעודית בת שלושה חלקים העוסקת בתופעה שאף אחד לא רוצה להכיר בה אבל אי אפשר לא להזכיר את קיומה - קללת "Glee", שבמסגרתה מתו שלושה מחברי הקאסט תוך שנים ספורות. הדוקו צולל פנימה למה שהייתה תופעה תרבותית יחידה בדורה. אבל האם הצלחת הענק והלחצים שנלוו אליה יצרו סביבה רעילה עבור אלו שכיכבו בה ומצאו את עצמם תחת זכוכית מגדלת? מה הרג בסופו של דבר את קורי מונטית' ומה היה הסוד שלקח איתו אל הקבר? ג'ורג', אביה של נאיה ריברה, ידבר לראשונה על מותה הטראגי מטביעה, ומקורביו של מארק סלינג ידברו על הסוד האפל שנתגלה ושבעקבותיו התאבד בכלא (ב-30 בינואר גם בדיסקברי פלוס ישראל).

Miracle Workers: End Times
עונה רביעית לקומדיית האנתולוגיה של רשת הכבלים האמריקאית TBS בהפקת לורן מייקלס ("סאטרדיי נייט לייב") ובכיכובם של דניאל רדקליף ("הארי פוטר") וסטיב בושמי ("אימפריית הטיילת"), שחוזרים עם דמויות חדשות וסיפור חדש. בעולם פוסט-אפוקליפטי א-לה "מקס הזועם", זוג מנסה להשתקע בפרברים.

שלישי, 17 בינואר 2023

Night Court
"בית דין לילי", הסיטקום הקלאסי והפרוע מהאייטיז על המתרחש באולם בית משפט לילי, חוזר בגלגול חדש, אף הוא ב-NBC. ג'ון לרוקט משחזר את תפקידו המעולה כתובע החלקלק דן פילדינג, ומליסה ראוש (ברנדט מ"המפץ הגדול") מגלמת את השופטת אבי סטון, בתו של הארי סטון מהסדרה המקורית (הארי אנדרסון, שהלך לעולמו ב-2018). שני פרקים ראשונים.

רביעי, 18 בינואר 2023

בוגרת כזה (grown-ish)
עונה חמישית לספין-אוף של "שחור כזה", העוקב אחר קורותיהם של זואי וג'וניור בקולג' (ב-23 בינואר גם ביס).

חמישי, 19 בינואר 2023

מופע שנות ה-90 (That '90s Show)
סדרת המשך בנטפליקס לקומדיה האהובה "מופע שנות ה-70", שמתרחשת עשרים שנה אחרי כן ומתמקדת בדור ההמשך, עת קיטי ורד פורמן מארחים במרתף שלהם דור חדש של מתבגרים כשנכדתם ליאה מחליטה לבלות את הקיץ בוויסקונסין. דברה ג'ו ראפ וקרטווד סמית' חוזרים לגלם את ההורים/סבים, והקאסט המקורי ישוב להופעת אורח, מלבד דני מסטרסון שיכול להישרף באש הגיהנום. לכאורה. לורה פריפון, שגילמה את דונה, אף מביימת מספר פרקים, ואביה הטלוויזיוני חוזר אף הוא. מטבע האקלים הטלוויזיוני הנוכחי, ובניגוד לסדרה המקורית, העונה מונה עשרה פרקים בלבד.

הלוחמות (Women at War)
מיני-סדרת דרמה תקופתית צרפתית של נטפליקס בכיכובן של אודרי פלרו, קמי לו, ז'ולי דה בונה וסופיה אסאידי. צרפת, 1914. הכוחות הגרמניים מתקדמים, הגברים עוזבים את בתיהם כדי ללחום בחזית, וארבע נשים נאלצות להתמודד עם השלכותיה ההרסניות של המלחמה בעורף.

שישי, 20 בינואר 2023

פאודה
העונה הרביעית של דרמת האקשן הישראלית מגיעה סוף סוף לנטפליקס, חצי שנה אחרי בכורתה ביס.

אימפריית הבלינג: ניו יורק (Bling Empire: New York)
ספין-אוף לסדרת הריאליטי של נטפליקס. חבורה חדשה ומלאת סטייל של אמריקאים ממוצא אסייתי מנפנפת בעושר ובבגדי המעצבים, ועושה חיים - והרבה דרמה - בחברה הגבוהה של ניו יורק.

עקרון הייצוג (Represent)
קומדיה צרפתית חדשה של נטפליקס. מדריך נוער במתנ"ס בפרברי פריז הופך למתמודד מוביל בבחירות לנשיאות. אבל האם צרפת מוכנה לנשיא שחור?

שאהמראן (Shahmaran)
סדרת פנטזיה טורקית חדשה של נטפליקס. שאהסו נוסעת להרצאה באדנה וחושבת שזו הזדמנות מצוינת לפגוש את סבהּ המנוכר - אבל מוצאת את עצמה עד מהרה בליבה של אגדה. סרניי סרקאיה ("גאות ושפל") מככבת.

שאנטי טאון (Shanty Town)
מיני-סדרת פשע ניגרית מחוספסת של נטפליקס. קבוצה של נערות ליווי מנסה לברוח מאחיזתו של ברון פשע ידוע לשמצה - אבל שחיתות פוליטית וקשרי דם הופכים את החופש למטרה כמעט בלתי ניתנת להשגה.

בייק סקוואד (Bake Squad)
עונה שנייה לתחרות האפייה של נטפליקס, מבית היוצר של "השולחן האחרון" ובהנחייתה של כריסטינה טוסי, מייסדת המותג "מילק בר" המוכרת גם כשופטת ב"מאסטר שף" האמריקנית. אופים מוכשרים נדרשים לרקוח קינוחים מתוחכמים ולהפגין ביצועים מושלמים, כדי לזכות בלקוחות עם דרישות מתוקות במיוחד.

אגדת ווקס מכינה (The Legend of Vox Machina)
עונה שנייה לסדרת האנימציה למבוגרים של אמזון פריים וידאו, העוקבת אחר קבוצה של הרפתקנים מדרגה שנייה במסע להציל את הממלכה ממפלצות מפחידות וכוחות קסומים אפלים.

למען האמת (Truth Be Told)
עונה שלישית לסדרת המתח של אפל טיוי פלוס, בכיכובה של זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר ("העזרה", "צורת המים"). הסדרה מבוססת על הספר באותו השם, ובו עיתונאית בעלת פודקאסט מתחקה אחר תיקים רצח ישנים ברוח ז'אנר הפשע האמיתי ומנסה לפתור אותם.

שבת, 21 בינואר 2023

אלכימיית הנשמות (Alchemy of Souls)
עונה שנייה לסיפור האגדה הדרום-קוריאני של נטפליקס, על קורותיה של קוסמת רבת-עוצמה השוכנת בגוף של אישה עיוורת, ונתקלת בגבר ממשפחה מיוחסת שרוצה להיעזר בכוחותיה כדי לשנות את גורלו. שידור שבועי.

ראשון, 22 בינואר 2023

אבירם כץ
סדרת דרמת בלש קומית של כאן 11 בכיכובו של יחזקאל לזרוב, שיצרו דנה מודן ואיתן צור על פי ספרו של אשר קרביץ, "לכתוב כמו אלוהים". סופר מצליח של ספרי מתח הופך לחשוד בחטיפה וברצח, לאחר שגנב סיפור פשע בלי לדעת את סופו ובלי שידע שהסיפור אמיתי. מודן גם משחקת בסדרה ומגלמת את שרית, חוקרת משטרה מעופפת. גם עם ג'וי ריגר, ששון גבאי, יניב ביטון, עלא דקה, מיטל רז והגר בן אשר.

Accused
דרמה חדשה של רשת פוקס המבוססת על אנתולוגיית הפשע עטורת הפרסים של ה-BBC, שבה כל פרק נפתח באולם בית המשפט ומסופר מנקודת מבטו של הנאשם, מבלי לדעת את פשעו או כיצד הגיע למשפט. לאורך הפרק מגלים הצופים כיצד אדם רגיל נקלע לסיטואציה יוצאת דופן, וכיצד פנייה לא נכונה מובילה לאחרת עד שמאוחר מכדי לחזור אחורה.

שני, 23 בינואר 2023

מלכת היופי של ירושלים
אחרי ההצלחה בנטפליקס חוזרת המלודרמה היומית עם עונה שנייה, שממשיכה ללוות את קורותיה של משפחת ארמוזה בתקופת המנדט הבריטי בישראל. המעדנייה המפורסמת של המשפחה נקלעת לקשיים ולהשתלטות עוינת, וחברי המשפחה נאבקים להציל אותה מחורבן. לונה ודוד, הנשואים הטריים, חווים קשיים בזוגיות שמועצמים במפגש עם חבורת קצינים בריטים ונשותיהם הבוהמייניות. גם הזוגיות של רוזה וגבריאל עומדת למבחן, כשאהבתו של גבריאל לרוחל מתחדשת, כמו גם הקשר עם בנו האבוד. אפרים הולך ומקצין בדעותיו ומעשיו, מצטרף ללח"י ומעמיד את אחותו רוזה ומשפחתה בסכנה.

הרווק
עונה 27 לריאליטי השידוך של ABC (בהמשך גם ביס).

שלישי, 24 בינואר 2023

מוקד 911: טקסס
עונה רביעית לסדרת הבת של "מוקד 911" מבית היוצר של ריאן מרפי, העוקבת אחר שירותי ההצלה של העיר אוסטין, טקסס (בהמשך גם ביס).

איך פגשתי את אבא
עונה שנייה לסדרת הבת של "איך פגשתי את אמא" בהולו. הילרי דאף מגלמת את הגיבורה שמחפשת אהבה בניו יורק בעזרת חבריה, בעוד בת דמותה המבוגרת, בגילומה של קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה"), מספרת את קורותיה מהעבר לילדיה (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

American Auto
עונה שנייה לסיטקום של יוצר "סופרסטור", ג'סטין ספיצר, ברשת NBC, שאף היא על רקע מקום עבודה. במקרה הזה: עובדים במטה של חברת רכב ענקית בדטרויט, שמתקשים להסתגל אל המציאות המשתנה בתחומם. אנה גאסטייר ("סאטרדיי נייט לייב", "עושה בית ספר") מככבת.

רביעי, 25 בינואר 2023

יוצאת מן הכלל (Extraordinary)
קומדיית פנטזיה בריטית חדשה. בעולם שבו כולם מפתחים כוח-על ביום הולדתם ה-18, ג'ן כבר בת 25 ועדיין מחכה לקבל את שלה. אפילו לא אכפת לה מה זה יהיה: מהירות גבוהה? עיני לייזר? היכולת לחבר USB בצורה הנכונה בכל פעם? היא תיקח את זה. כמו זחל מוקף פרפרים, ג'ן מרגישה שאינה מסוגלת להתקדם, תקועה בעבודה ללא מוצא בחנות מסיבות. בעודה נסחפת בעולם גדול ומבלבל וחמושה במעט תקווה והרבה ייאוש, ג'ן מתחילה את מסעה למצוא אולי את כוח-העל שלה. אבל אגב כך היא עשויה לגלות את העונג שבלהיות פשוט בסדר. מיירייד טיירס ("בלפסט") מככבת, ולצדה בין היתר שיבון מקסוויני, הלא היא האחות מייקל מ"נערות דרי". כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

הכלה השחורה (Against The Ropes)
קומדיה מקסיקנית חדשה שיצרה קרולינה ריברה ("אמא יש רק שתיים") עבור נטפליקס. אנחלה משתחררת מהכלא. בניסיון לזכות מחדש בכבוד של בתה, שאוהבת היאבקות בסגנון "לוצ'ה ליברה", היא מחליטה להיכנס לזירת ההיאבקות כדמות חדשה ומסתורית.

חמישי, 26 בינואר 2023

פוקר פייס (Poker Face)
ריאן ג'ונסון (סרטי "רצח כתוב היטב", "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי") מגיע לראשונה לטלוויזיה עם סדרה חדשה עבור פיקוק. אם זה לא מספיק מסקרן בפני עצמו, הוא עושה זאת תוך כדי שיתוף פעולה עם נטשה ליון ("בובה רוסית", "כתום זה השחור החדש"), שמככבת בתפקיד הראשי. הסדרה, דרמה בלשית פרוצדורלית בהשראת "קולומבו", עוקבת אחר חוקרת שניחנת ביכולת על טבעית לזהות שקרים. בהתאם לכך, היא יוצאת למסע שבמהלכו היא נגררת בעל כורחה אל חבורה של טיפוסים צבעוניים ופשעים הדורשים פתרון. שרשרת שחקני המשנה כוללת בין היתר את ג'וזף גורדון לויט, אדריאן ברודי ("יורשים"), אלן ברקין, ג'מילה ג'מיל ("המקום הטוב") וקלואי סביני ("אימה אמריקאית"). ארבעה פרקים ראשונים בבת אחת והשאר מדי שבוע (למחרת גם ביס).

Teen Wolf: The Movie
סרט המשך בפרמאונט פלוס לסדרה "זאב צעיר", ששודרה בין השנים 2011 ל-2017, כולל בישראל בהוט. עלילת הסרט קופצת 15 שנים בזמן, עת רוע חדש ומפחיד מופיע בביקון הילס ומאלץ את איש הזאב סקוט מק'קול (טיילר פוזי) לשוב ולאחד שוב את חבריו ויצוריו. הסרט הוא גם נקודת המוצא לסדרת בת חדשה - Wolf Pack.

Wolf Pack
סדרה חדשה של פרמאונט פלוס מעולמה של "זאב צעיר", שמשיבה את שרה מישל גלר, לנצח באפי קוטלת הערפדים, אל עולמות הפנטזיה האפלה המתרחשת בעיירה קטנה. חייהם של נער ונערה מתבגרים השתנו לנצח כאשר שריפה בקליפורניה מעוררת יצור על טבעי מפחיד. עוד בקרב קאסט המבוגרים: רודריגו סנטורו ("ווסטוורלד") ואיימי פייץ ("קרוליין בעיר").

The 1619 Project
מיני-סדרה תיעודית בת שישה פרקים של הולו, הרחבה של "פרויקט 1619" שנוצרה על ידי העיתונאית זוכת פרס פוליצר ניקול האנה-ג'ונס והמגזין הניו יורק טיימס. הסדרה מבקשת לעצב מחדש את ההיסטוריה של ארצות הברית על ידי הצבת ההשלכות של העבדות, ותרומתם של אמריקאים שחורים במרכז הנרטיב הלאומי (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

Killing County
מיני-סדרה תיעודית חדשה בת שלושה פרקים של הולו. ירי קטלני במלון בבייקרספילד, קליפורניה, גורם למשפחת רמירז לפקפק בכל מה שהם יודעים על עירם. נואשים לגלות מה באמת קרה ליקירם, הם לומדים במהרה שהם לא לבד בטרגדיה שלהם ונלחמים על האמת. זה סיפור של פיתולים, שחיתות וטיוח לכאורה, שמעלה את השאלה: למי פונים כשאלה שאמורים לשרת ולהגן עליך הם אלה שאי אפשר לסמוך עליהם? (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)

שישי, 27 בינואר 2023

Shrinking
הריסון פורד מככב בקומדיה טלוויזיונית ועושה זאת לצד ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אמא", "לשכוח את שרה מרשל"). סיגל מגלם פסיכולוג שבעקבות אובדן אישי שעבר, וכחלק מההתמודדות עם האבל, מחליט לשבור את הדיסטנס השברירי המלווה את הפגישות בחדר, ולהטיח במטופליו את כל מה שהוא באמת חושב עליהם ועל הבעיות שלהם. הגישה החריגה מייצרת שינויים דרמטיים בחייהם וגם בחייו שלו עצמו. את הסדרה יצר סיגל יחד עם הצמד ביל לורנס (מיוצרי "טד לאסו") וברט גולדסטין (מכותביה ומככב בה בתפקיד רוי קנט). וכמו הסדרה ההיא, גם זו שייכת לאפל טיוי פלוס. שני פרקים ראשונים היום, ואז שמונה נוספים מדי שבוע.

לוקווד ושות' (.Lockwood & Co)
סדרת פנטזיה בריטית חדשה של נטפליקס. בעולם רדוף רוחות, שלושה בני נוער משתפים פעולה כחוקרי תופעות על-טבעיות ומסכנים את המעט שיש להם כדי לחשוף קנוניה שטנית.

ילדה בשלג (The Snow Girl)
דרמת מתח ספרדית של נטפליקס בכיכובה של מילנה סמיט ("אמהות מקבילות" של אלמודובר). כאשר ילדה קטנה נעלמת במהלך מצעד במלגה, עיתונאית צעירה מחליטה לעזור להוריה למצוא אותה.

המלכים של יוהנסבורג (Kings of Jo'Burg)
עונה שנייה לסדרת הפנטזיה הדרום-אפריקנית של נטפליקס. האחים לבית מסירה שולטים בעולם התחתון של יוהנסבורג, אבל קללה על-טבעית שרובצת על משפחתם ומסכת של תככים ובגידות מעמידות אותם בסכנה.

ראשון, 29 בינואר 2023

The Watchful Eye
דרמה של רשת הכבלים פריפורם, מבית דיסני. אלנה סנטוס, אישה צעירה עם עבר מסובך, מתמרנת את דרכה לעבוד כמטפלת שמתגוררת אצל משפחה אמידה במנהטן. שם היא מגלה מהר כי לכל אדם בבניין המסתורי יש סודות קטלניים ומניעים נסתרים (בהמשך גם בדיסני פלוס).

שלישי, 31 בינואר 2023

Cunk on Earth
הקומיקאית דיאן מורגן ("טוני נולד מחדש") מוכרת בבריטניה בעיקר בזכות דמותה של פילומינה קאנק, עיתונאית כסילה ובורה במיוחד שהפציעה לפני כמעט עשור בתוכנית סיכום השבוע של צ'ארלי ברוקר, יוצר "מראה שחורה", ומאז הופיעה בכמה מוקומנטרים משל עצמה. זה הטרי שבהם, אף הוא בשיתוף פעולה עם ברוקר, שבבריטניה שודר ב-BBC וכעת מגיע לנטפליקס בשאר העולם. במסגרת הסדרה מספרת קאנק את סיפור ההמצאות הגדולות ביותר של האנושות, כמו הגלגל, המונה ליזה וכוח גרעיני. לאורך הדרך קאנק שואלת מומחים שאלות קשות על התקדמות האנושות, וגם עומדת ליד חורבות ישנות מרשימות ובתוך מוזיאונים.

עוד ביס בינואר 2023: הטירון - סוכנת חדשה, כבאי קליפורניה, טיפול זוגי, המרוץ לדראג של רופול VIP, שונאים את סוזי, החשודים (Suspect), קולין מהנהלת חשבונות ועוד.

עוד בהוט בינואר 2023: מלחמת הצללים (The Undeclared War), חקירה בהילוך גבוה (Departure בכיכובה של ארצ'י פנג'בי), מוקד 911 עונה 3, שיקגו פייר 9, הסודות שהיא שומרת, אימהות רעות, קמח לבן כסף שחור (הסדרה השוודית Dough), היעלמות כפולה (הסדרה הדנית DNA) ועוד.

עוד בסלקום טיוי בינואר 2023: המלך (דרמת פשע איטלקית) ועוד.

עוד בפרטנר טיוי בינואר 2023: ניו אמסטרדם 4, Hacks 1, חוק וסדר מדור מיוחד 18, כנופיות לונדון 1, נעלמת 1, 12 קופים, אדוני ראש העיר 1.

עוד בדיסני פלוס ישראל בינואר 2023: ברוכים הבאים לצ'יפנדיילס, כלבי השמורה 2, אימה אמריקאית 10 מוקד 911 טקסס 1-3, שדונית (Little Demon), שלג צח 1-2, הרופא הטוב 1-4, מחשבות פליליות 16, הצרפתים הלא נכונים 2 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully