ריקוד עם דרכונים: "כפולים" טובה אבל מסוגלת ליותר
סדרת המתח החדשה של קשת רותמת את האקשן הביטחוני הישראלי לכדי מותחן פרנויה, ועושה זאת באופן יעיל ומעניין, אבל נטול שיאים של ממש
סדרת המתח החדשה של קשת רותמת את האקשן הביטחוני הישראלי לכדי מותחן פרנויה, ועושה זאת באופן יעיל ומעניין, אבל נטול שיאים של ממש
אם אתם איילי הון לבנים שאתיקה לא מהווה עבורם מכשול, או אנשי הייטק עם אפשרויות מימון בלתי נגמרות - יכול להיות שתוכלו לרמות את מלאך המוות. אם אתן נשים צעירות או סתם עניים, תתכוננו לשמש כשפני ניסיונות
"אונס בקמפוס" לוקח את האינדיווידואליות ממקרי האונס בקולג'ים בארצות הברית ומצהיר כי מדובר בתופעה וכי יש לטפל בה בהתאם על מנת להימנע מהפירות הרקובים שמניב הטיפול הפרטני
עדו צוקרמן ועדו בהט תיעדו שיחות עם אנשים שעישנו סיגריה עם יצחק רבין ז"ל וציירו תמונה של מנהיג מהסוג שישראל שכחה. הבעיה היא שאפשר להגיע לתוצאה הזו בהרבה דרכים נוספות
פארסת האימה של אנשי "Glee" ו"אימה אמריקאית" ניחנה במודעות עצמית עולצת, והמאורעות המופרכים-בכוונה שלה מצחיקים וכיפיים, אבל במהרה זה קצת נמאס
הסדרה החדשה של קשוע היא אוטוביוגרפיה שלא מאוד משנה בה מה קרה במציאות ומה מומצא, כי בסופו של דבר מדובר בסיפור כן, רב עוצמה ומרגש של אדם המנסה לכתוב מחדש את חייו
אהבתם את ספרי "ג'ינג'י" בילדותכם? היזהרו מהגרסה הטלוויזיונית החדשה שכוללת סיפורי רובוטים (!) משוגעים בלי טיפת כבוד למקור. הכל כדי שהילדים שלכם יאכלו עוד קשקוש במסווה של נוסטלגיה
סרטו של ארז לאופר עושה עבודה טובה ומרגשת בלצייר את יצחק רבין על גווניו גם עבור מי שלא מסכים עם דרכו, אבל למרבה הצער סובל בשל ההתעלמות שלו מאחת הפרשות השנויות במחלוקת בחייו
"ארץ נהדרת" לא יכולה לבוא ולהתנהג כאילו היא בוואקום, ונדמה שזה אכן מה שעשתה. הספיישל לא חידש הרבה, נסמך על כמה רגעים חביבים וחלק ניכר מהזמן היה חסר שיניים
בימינו, אם מישהו רוצה לראות ילד צעיר שר, הוא נכנס ליוטיוב. בקשת בטוחים שהם עדיין צריכים להפיק מזה תוכנית טלוויזיה. הם טועים והגיע הזמן שיבינו זאת
הגרסה הישראלית לפורמט האכזרי של גורדון רמזי מעודנת יותר מהמקור אבל עדיין מגישה לצופים שיימינג קולינרי מענג שמכיל בהתאם לעידן בו אנו חיים את כל אבות המזון של הבושה
בעולם מושלם קומדיה כמו "פרודים", על ההומור הדלוח ואפוף הגזענות שלה, לא היתה אמורה להגיע לשידור. במקום זאת היא נמצאת על המסך בעיקר כהוכחה לכמה מעט מעריכים אותנו ברשת כצופים
אחרי עונה ראשונה שהותירה משקעים טראומטיים, מספקת "פארגו" בעונה השנייה שלה קפיצה אל העבר וקפיצת מדרגה, עם פרק פתיחה עמוס בקדחתנות וביזאריות סוחפות
"המתבגרים", הסדרה החדשה מבית ערוץ הילדים, עוסקת בשאלות חשובות של מיניות, דימוי גוף וצריכת תכנים פורנוגרפיים בקרב בני נוער. אלא שבמקום לספק תשובות ברורות, היא פותחת את הנושאים כולם לדיון ומייצרת תחום אפור שבו שום דבר אינו חד משמעי
לשעשועון החדש בהנחיית ארז טל וישראל קטורזה אין מטרה או תכלית. כלומר, לא עבור הצופה. עבור הזכיינית שמשדרת אותו זה כבר סיפור אחר לגמרי
איש השב"כ דביר קריב, גיבור סרטו התיעודי של של הבמאי נתי אדלר ומי שהיה חבר ביחידה שעסקה בטרור יהודי בתקופת הרצח, שייך לדור שעדיין שואל "איפה טעינו?". החרטה העמוקה והמרתקת שלו רק מדגישה כמה רחוקה כיום תפיסת העולם הישראלית
בניסיון להבין מה גורם למתיחות הנוכחית בישראל, עמית סגל ואמנון אברמוביץ' עשו את הבלתי ייאמן והרגו את מחנה השמאל בעזרת שיחה בת כמה דקות עם פעיל חברתי ערבי. פתאום הכל נהיה אפור ושקט
אחרי עונה ראשונה שבזבזה את הפוטנציאל, המאיסה את קונספט נקודות המבט והתקשקשה עם חקירת רצח מעיקה, חוזרת העונה השנייה של "הרומן" אל מקורותיה העדינים ומפתה הזדמנות נוספת
אמו של יובל דגן ז"ל שנהרג במבצע "צוק איתן" יצאה למסע על מנת לגלות מה עבר על בנה ברגעיו האחרונים. הסרט התיעודי שעקב אחרי מסעה מלמד, שוב, באיזו מציאות עגומה אנו חיים
הדרמה של HBO חזרה לעונה שנייה שונה מאוד מקודמתה. היגון הסמיך איננו כאן, ובניגוד לעבר נדמה הפעם שהיד המכוונת פחות בטוחה בעצמה. ככל שנוקפות הדקות קשה להימנע מההרגשה שמשליכים עלינו יותר מדי סמלים ורגעים ביזאריים. ספוילר לפרק הפתיחה
אחרי עונה שהתאפיינה בעלילות מקושקשות ובביצוע שתכופות היה מרושל, חוזרת הדרמה המשפטית עם פרק פתיחת עונה שמשיב לנו את האמון בה. וגם משהו על הדם הרע בין כוכבות הסדרה. ספוילר לפרק הפותח