וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרה, אטלנטה, ברידג'רטון, פצ'ינקו, החברה הגאונה: מדריך סדרות מרץ 2022

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 19:24

הדרמות התקופתיות שמסתיימות ב"טון" - "ברידג'רטון" ו"סנדיטון" - חוזרת עם עונות שניות, מלחמות טייגר קינג מקבלות עיבוד דרמטי, "הבנים" ו"פה גדול" מתרחבות עם סדרות בת, "טופ בוי" שבה לעונה רביעית ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה במרץ 2022

טיזר לעונה השנייה של "ברידג'רטון"/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית), וזו שתהיה זמינה בקיץ הקרוב, דיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ראשון, 27 בפברואר 2022

כנופיית ברמינגהם (Peaky Blinders)
מעל שנתיים וחצי אחרי קודמתה, סוף סוף מגיעה העונה השישית והאחרונה של סדרת המאפיונרים הבריטית התקופתית (ב-10 ביוני גם בנטפליקס).

להרוג את איב
דרמת המתח הקומית של BBC אמריקה, בכיכובן של סנדרה או וג'ודי קומר, חוזרת בעונה רביעית ואחרונה. מדי עונה מתחלפת שואוראנרית, והפעם זוהי לורה ניל, שעד כה נמנתה על צוות הכותבים בסדרה, וכן כתבה עבור "יומן השומן", "חינוך מיני" וסדרות נוספות (למחרת גם בהוט).

Super Pumped: The Battle for Uber
סדרת אנתולוגיה חדשה של רשת הכבלים שואוטיים, שמדי עונה מגוללת סיפור אחר על רגע מפתח אחד בהיסטוריה העסקית. בעונה הראשונה: ג'וזף גורדון-לויט, קייל צ'נדלר ואומה תורמן מככבים בעיבוד דרמטי לסיפור האמיתי מאחורי עלייתו ונפילתו המטאורית של מייסד אובר, טראוויס קלניק. בעזרתם של איש ההון סיכון ביל גרלי וחברת ההנהלה אריאנה הפינגטון, קלניק הופך את הסטארט-אפ הטרי לכדי ענקית שמגלגלת מיליארדי דולרים. אבל לכל עלייה יש מחיר. גם עם אליזבת' שו וקרי בישה.

עוד בוואלה!

ניאון נצחי בראש עכור: "ניתוק" היא סדרה מרשימה ולעתים גם מטלטלת

לכתבה המלאה

שני, 28 בפברואר 2022

החברה הגאונה
עונה שלישית לדרמה האיטלקית של HBO על פי הרומאנים הנפוליטניים של אלנה פרנטה, בהתבסס על הספר השלישי בסדרה, "הסיפור של מי שברחו ומי שנשארו", שממשיך לעקוב אחר סיפור חברותן ההפכפכה של אלנה ולילה בשנות השישים באיטליה (ב-8 במרץ גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

דברים טובים (Better Things)
עונה חמישית ואחרונה לדרמה הקומית של פמלה אדלון ב-FX. שני הפרקים הראשונים משודרים ברצף, השאר מדי שבוע (ב-5 במרץ גם ביס).

שלישי, 1 במרץ 2022

שומרי הצדק (The Guardians of Justice)
סדרה חדשה של נטפליקס המשלבת סגנונות שונים של אנימציה ולייב אקשן, מאת היוצר אדי שנקר ("Bootleg Universe") שגם משחק בה. גיבורי-על מיוסרים שמנהיגם האמיץ לכאורה השמיד את עצמו, נאלצים להתעמת עם הרוע שהולך ומשתלט על העולם - ועליהם. הקאסט כולל בין היתר גם את דניס ריצ'רדס, ג'יין סימור ואר ג'יי מיטרה (ג'וניור מ"שובר שורות").

השותף הגרוע בתבל (Worst Roommate Ever)
אנתולוגיה תיעודית חדשה של נטפליקס על מגורי שותפים שהשתבשו, מהמפיק בפועל ג'ייסון בלום ("הטיהור", "תברח"). מנוכלים אלימים עד רוצחים בדם קר: שורה של סיפורים אמיתיים על כמה מהשותפים לדירה המזעזעים ביותר שאפשר להעלות על הדעת.

חמישי, 3 במרץ 2022

חצות בפרה פאלאס (Midnight at the Pera Palace)
דרמה טורקית חדשה של נטפליקס על פי הספר באותו שם, שמגולל את סיפור כינונה של איסטנבול. עיתונאית מגיעה למלון היסטורי בעיר ונשאבת אל העבר. כעת עליה לסכל מזימה שעלולה לשנות את גורלה של טורקיה המודרנית. הזאל קאיה ("אהבה אסורה") מככבת.

Our Flag Means Death
קומדיית פיראטים תקופתית שיצר דיוויד ג'נקינס ("People of Earth" החמודה) עבור HBO מקס. העלילה מתרחשת במאה ה-18 ומבוססת בחופשיות על קורותיו האמיתיים של סטיד בונט, אריסטוקרט שהפך לשודד ים. טאיקה וואיטיטי הגאון ("מה שקורה בצללים", "ג'וג'ו ראביט", "ת'ור: ראגנארוק") מפיק את הסדרה, מביים בה מספר פרקים, וגם מגלם את שחור הזקן הנודע לשמצה. את בונט מגלם עמיתו הניו-זילנדי, ריס דארבי הנפלא ("טיסת הקונקורד"), ובין השאר יגיעו להתארח גם אנשי "סאטרדיי נייט לייב" פרד ארמיסן ולזלי ג'ונס.

The Dropout
אמנדה סייפריד מככבת במיני-סדרה של הולו ומגלמת את היזמית הנודעת לשמצה אליזבת' הולמס, שגייסה מאות מיליוני דולרים ממשקיעים לטובת מימון של סטארט-אפ בתחום הביוטק. הולמס הפכה ליקירת התקשורת, בעודה מסתירה את העובדה שמכונת בדיקת הדם המהירה שהחברה שלה מתהדרת בה - כלל לא עובדת. את הסדרה יצרה ליז מריוות'ר, יוצרת "בחורה חדשה", ומככבים בה גם וויליאם ה' מייסי, סטיבן פריי, לורי מטקאלף, אלן ראק, סם ווטרסטון, מרי לין רייסקאב ועוד (בהמשך גם בדיסני פלוס).

Joe vs Carole
קייט מקינון, כוכבת "סאטרדיי נייט לייב" וזוכת אמי על מעלליה שם, הייתה אמורה לככב ב-The Dropout ולעשות בה את תפקידה הדרמטי הראשון, אבל בסופו של דבר פרשה מסיבות לא ברורות. בכל זאת היא מגלמת בסדרה אחרת אישה מוכרת שעננת חשדות מלווה אותה: קרול בסקין, במיני-סדרה הזו של פיקוק העוסקת בג'ו אקזוטיק ושאר הדמויות של סדרת הדוקו "טייגר קינג". ג'יימס קמרון מיטשל ("הטובות לקרב") מגלם את ג'ו, וכמשתמע, הסדרה ממחיזה פחות או יותר את מה שראינו בדוקו "טייגר קינג". בסקין, ששמה לה למטרה לשחרר חתולים גדולים משבי בארצות הברית, מתחילה במסע צלב כדי לסיים את תצוגות החיות ועסק גידול הגורים של בעל גן החיות ג'ו אקזוטיק. כאשר פרנסתו של ג'ו מאוימת, הוא מתנקם ופוצח בריב בן 10 שנים בין שני אוהבי החתולים הגדולים, שהופך אותם לאויבים מושבעים ומגיע אף לכדי ניסיון רצח. גם עם קייל מקלכלן, דין ווינטרס ואחרים.

Dicktown
קומדיית אנימציה שיצר הקומיקאי ג'ון הודג'מן עבור רשת FXX, ובדיבובו. העלילה מתרחשת בעיירה הבדיונית ריצ'רדסוויל בצפון קרוליינה (המכונה "דיקטאון"), שם הילד-בלש לשעבר ג'ון הנצ'מן ממשיך לפתור תעלומות עבור בני נוער מקומיים, בסיוע מי שהיה הבריון שהתעמר בו בילדותם. הסדרה החלה כסדרת סרטונים קצרים בתוכנית המערכונים Cake, ואלה אוגדו לכדי פרק אחד שנחשב לעונה הראשונה. כולם (וגם Cake) צפויים להיות זמינים גם בדיסני פלוס אחרי שיגיע לישראל בקיץ הקרוב.

מסע בין כוכבים: פיקארד (Star Trek: Picard)
עונה שנייה לסדרת-הנינה-רבתא של "מסע בין כוכבים", שמתמקדת בקורותיו של קפטן פיקארד הקשיש, שוב בגילומו של פטריק סטיוארט האגדי (למחרת גם באמזון פריים וידאו ישראל).

טופ שף
עונה 19 לתחרות הבישול (בהמשך גם בהוט).

שישי, 4 במרץ 2022

אני אף אחת (Pieces of Her)
מיני-סדרת מתח חדשה של נטפליקס, המבוססת על ספר רב המכר של קארין סלוטר באותו שם. אישה צעירה מתוודעת לעבר האפל של אמה, אחרי שמתקפה אלימה שמתרחשת בעיירה שלהן חושפת איומים סמויים וסודות מסוכנים. שתי האוסטרליות טוני קולט ("טרה", "החוש השישי") ובלה הית'קוט ("האיש במצודה הרמה") מככבות במבטא אמריקני, וכך גם הבריטים ג'סיקה בארדן ("סוף הפאקינג עולם") וג'ו דמפסי ("משחקי הכס", "סקינס").

הבנים: שטני (The Boys: Diabolical)
אמזון פריים וידאו מנסה לסחוט את ההצלחה הענקית של "הבנים" עם סדרת בת חדשה המאגדת שמונה פרקים מאוירים, שכל אחד מהם מתהדר בסגנון אנימציה שונה ובסיפור נפרד שחוקר פינה אחרת מהיקום של "הבנים". צוות המדבבים האדיר כולל בין היתר את אקוופינה, מייקל סרה, דון צ'ידל, צ'ייס קרופורד, קירן קאלקין, ג'יאנקרלו אספוזיטו, ג'ייסון אייזק, קומייל ננג'יאני, ג'סטין רולנד, סת' רוגן, אנדי סמברג, בן שוורץ, אליזבת שו, קווין סמית', נאסים פדרד, סיימון פג, קינן תומפסון, עיישה טיילר ואחרים. כל הפרקים זמינים בבת אחת.

כאן בונים בכיף (Making Fun)
תוכנית ריאליטי חדשה של נטפליקס, שבמסגרתה היוצר המיומן והזועף ג'ימי דירסטה מקבל מילדים רעיונות להמצאות מקסימות וחסרות תועלת, ואז - אם בא לו - הוא וחבריו בונים אותן.

סנטרל פארק (Central Park)
חלקה השני של העונה השנייה בסדרת האנימציה של לורן בושארד, יוצר "Bob's Burgers", באפל טיוי פלוס.

ראשון, 6 במרץ 2022

הלייקרס: קבוצה מנצחת (Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty)
דרמת ספורט חדשה של HBO, המגוללת את סיפורה של קבוצת הכדורסל האגדית לוס אנג'לס לייקרס, ומתארת כיצד הפכה במהלך שנות ה-80 לקבוצת הכדורסל המקצועית המצליחה ביותר בעולם. הסדרה עוקבת אחר החיים המקצועיים והאישיים של האנשים שלקחו חלק בקבוצה: השחקנים, המאמנים וכל הצוות שהיה מאחורי הקלעים של ההצלחה המטורפת שנקראת "הלייקרס" - קבוצה שנחשבת עד היום לאחת משושלות הספורט הנערצות והדומיננטיות ביותר בספורט האמריקאי, שהגדירה עידן על המגרש ומחוצה לו, וכללה בין היתר סגל שחקנים הכולל את "מג'יק" ג'ונסון וכרים עבדול-ג'באר ואת המאמן האגדי פט ריילי. את הסדרה ביים והפיק אדם מקיי ("יורשים", "אל תסתכלו למעלה"), שהסתכסך עם חברו ושותפו המקצועי רב השנים וויל פארל כאשר העדיף ללהק על פניו את ג'ון סי ריילי (שמגלם את בעלי הקבוצה, ג'רי באס). כמו כן כולל הקאסט את קווינסי איזאיה (מג'יק ג'ונסון), ג'ייסון קלארק (ג'רי ווסט), אדריאן ברודי (פט ריילי), סאלי פילד ("פורסט גאמפ"), מייקל צ'יקליס ("המגן"), ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אמא"), לולה קירק ("בנות"), ג'וליאן ניקולסון ("הסודות של איסטאון"), גיליאן ג'ייקובסון ("קומיוניטי"), ווד האריס ("הסמויה") ורבים אחרים. הסדרה מגיעה כיצירה מוגבלת אבל אולי תהפוך לאנתולוגיה שמדי עונה תעסוק בקבוצת ספורט חלומית אחרת (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Shining Vale
קומדיית אימה חדשה של רשת הכבלים סטארז בכיכובן של קורטני קוקס, ג'ודית לייט, מירה סורבינו וגרג קיניר. משפחה לא מתפקדת עוקרת לעיירה קטנה בניסיון לשקם את חייה, ועוברת לגור בבית שבעבר התרחשו בו זוועות איומות. נראה שאף אחד לא חושד במשהו מוזר חוץ מאם המשפחה, המשוכנעת שהיא בדיכאון או אחוזת דיבוק. אבל עד מהרה, השדים הרודפים את ביתה החדש של המשפחה מתחילים להיראות הרבה יותר אמיתיים. את הסדרה יצרו ג'ף אסטרוף (Trial & Error המעולה) ושרון הורגן ("קטסטרופה" הנפלאה).

The Ipcress File
הרומן "תיק איפקרס" של לן דייטון, שב-1965 כבר זכה לעיבוד קולנועי בכיכובו של מייקל קיין, מגיע כעת גם לטלוויזיה בסדרה בריטית חדשה בת שישה פרקים של רשת ITV. העלילה מתרחשת בימי המלחמה הקרה ועוקבת אחר המקרה הראשון של המרגל האיקוני הארי פאלמר, שבו מעורב מדען גרעין בריטי נעדר. החקירה מובילה אותו למשימה גלובלית סמויה שעלולה להיות קטלנית - מברלין ולונדון, דרך ביירות ועד לאי גרעיני באוקיינוס ​​השקט. מככבים ג'ו קול ("כנופיות לונדון", "פיקי בליינדרס"), לוסי בוינטון ("רפסודיה בוהמית", "רצח באוריינט אקספרס"), טום הולנדר ("מנהל הלילה", "קופסת הציפורים") ואשלי תומאס ("טופ בוי").

זרה (Outlander)
העונה השישית של דרמת הפנטזיה הרומנטית (למחרת גם ביס ובסלקום טיוי).

שלישי, 8 במרץ 2022

המדריך האסטרולוגי ללבבות שבורים (An Astrological Guide for Broken Hearts)
עונה שנייה לקומדיה הרומנטית האיטלקית של נטפליקס, על קורותיה של רווקה חסרת תקנה עם לב שבור המתיידדת עם גורו כריזמטי שעוסק באסטרולוגיה, ונעזרת בכוכבים כדי למצוא את השידוך המושלם.

The Thing About Pam
מיני-סדרת פשע בת שישה פרקים של NBC המבוססת על מקרה אמיתי, בכיכובה של רנה זלווגר בחליפת שומן. כאשר בטסי פאריה נרצחת בעיר קטנה מיזורי, המשטרה מאמינה שמדובר בתיק קל לפיצוח ועוצרת את בעלה, שנמצא אשם בפשע על אף שפע של שאלות שנותרו לא פתורות. לא רק שהמקרה מוביל להרשעה שגויה, אלא אף מפעיל שרשרת אירועים החושפת תוכנית שטנית הכוללת את חברתה הקרובה של בטסי, פאם הופ (זלווגר). למרות שהייתה האדם האחרון שראה את בטסי בחיים, פאם מעולם לא נחשבה לחשודה וממשיכה לשנות את סיפורה, מתחמקת משאלות ומובילה את החוקרים בסדרה של פיתולים ותפניות בלתי צפויות.

The Witchfinder
קומדיה תקופתית חדשה בת שישה פרקים של האחים ניל ורוב גיבונס ובהפקת סטיב קוגן - כולם אנשי "אלן פרטרידג'" - עבור ה-BBC. ב-1640, צייד מכשפות כושל (במובן הלא-על-טבעי של המונח) לוכד חשודה בכישוף ויוצא איתה למסע ברחבי מזרח אנגליה על מנת להסגיר אותה, בדרכים מוכות מלחמת אזרחים, רעב ומגיפה. טים קי ("אלן פרטרידג'") ודייזי מיי קופר ("אווניו 5") מככבים.

רביעי, 9 במרץ 2022

הממלכה האחרונה (The Last Kingdom)
עונה חמישית ואחרונה לדרמה הבריטית של נטפליקס על פי ספריו של ברנרד קורנוול, המתרחשת במאה התשיעית ועוקבת אחר בחור צעיר על רקע מלחמות האופייניות לימי הביניים. מתישהו בהמשך צפוי להגיע לנטפליקס Seven Kings Must Die, סרט ספין אוף שיגולל סיפור נפרד באותו עולם.

המשפיענים של ביירון ביי (Byron Baes)
תוכנית ריאליטי חדשה של נטפליקס. משפיעניות ומשפיענים אוסטרלים נוהרים אל עיירת החוף החלומית ביירון ביי, שידועה בווייב מגניב ויצירתי, ומתמודדים עם החיים ועם אהבה יחד עם חבריהם.

הישרדות
עונה 42 של סדרת הריאליטי האמריקנית (בהמשך גם ביס).

הזמר במסכה
עונה שביעית לגרסה האמריקנית של תחרות הריאליטי (בהמשך גם ביס)

צרות טובות
עונה רביעית לסדרת הבת של "משפחת פוסטר", במסגרתה קאלי ומריאנה מנסות לפרוח בלוס אנג'לס (בהמשך גם ביס).

Kung Fu
עונה שנייה לסדרת האקשן של ה-CW.

חמישי, 10 במרץ 2022

That Dirty Black Bag
סדרה חדשה של AMC פלוס, מערבון ספגטי קשוח, אפי ורומנטי על הצד האפל של המערב הרחוק. הסיפור מתאר את ההתנגשות בת שמונת הימים בין ארתור מקוי, שריף בלתי ניתן להשחתה שמסתיר עבר בעייתי, לבין רד ביל, צייד ראשים מבודד נודע לשמצה, המוכר בכך שהוא עורף את ראשי קורבנותיו ותוחב את ראשיהם לתוך שקית שחורה ומלוכלכת. מככבים טראוויס פימל ("ויקינגים", "לגדול בין זאבים"), איידן גילן ("הסמויה", "משחקי הכס"), דומיניק קופר ("פריצ'ר"), רוז וויליאמס ("סנדיטון") ועוד.

Bust Down
קומדיה של שירות הסטרימינג פיקוק בהפקת לורן מייקלס ("סאטרדיי נייט לייב"). ארבעה חברים שעובדים בקזינו בגארי, אינדיאנה, מנסים לנווט בין מכשולים והזדמנויות במקום העבודה ומחוצה לו. בין היתר מככב כריס רד מאותה SNL, וגם לנגסטון קרמן ("הבנים", "לא בטוחה"), סאם ג'יי (לשעבר כותבת ב-SNL) והקומיקאי ג'ק נייט.

שישי, 11 במרץ 2022

הימים האחרונים של תלמי גריי (Last Days of Ptolemy Grey)
מיני סדרה חדשה בכיכובו של סמואל ל' ג'קסון. תלמי גריי, אדם חולה שנשכח על ידי משפחתו, על ידי חבריו ואפילו על ידי עצמו, נותר לפתע ללא המטפל האמין שלו ועל סף שקיעה עמוק עוד יותר בשיטיון בודד. לטיפולו של תלמי מוקצית הנערה היתומה רובין (דומיניק פישבק, "הצמד", "דרוש גיבור"). כשהשניים לומדים על טיפול שיכול לשחזר זמנית את זיכרונותיו של תלמי, הם פוצחים במסע לעבר אמיתות מזעזעות על העבר, ההווה והעתיד. גם עם וולטון גוגינס ("צדק פרטי", "משפחת ג'מסטון"). שני פרקים ראשונים עולים היום, שאר הארבעה מדי שבוע.

העלאה (Upload)
קומדיית המד"ב האולטרה-חמודה של אמזון פריים וידאו חוזרת בעונה שנייה. רובי אמל מככב כניית'ן, מתכנת שנשמתו הדיגיטלית הועלתה לגן עדן וירטואלי בעקבות תאונת דרכים שעבר, וגילה שמותו לא היה תמים כפי שחשב. אנדי אלו מגלמת את נורה, אשת שירות הלקוחות של המקום שהפכה לאשת סודו של ניית'ן.

התוכנית של סנופי (The Snoopy Show)
עונה שנייה לסדרת האנימציה של אפל טיוי פלוס בכיכובו של הכלב סנופי וחברו הטוב, הציפור הקטנה וודסטוק.

היה היה פעם, היום כבר לא (Once Upon a Time... Happily Never After)
הכוכב הקולומביאני סבסטיאן יאטרה מככב לצד רוסי דה פלמה (המוכרת מהמוני סרטי אלמודובר) ומריאנה טריוויניו ("מועדון הקוארבוס"), בפנטזיה רומנטית מוזיקלית קומית שכתב וביים מנולו קארו ("בית הפרחים", "מישהו חייב למות") עבור נטפליקס. בני זוג שנאלצו להיפרד צריכים למצוא זה את זה בחיים אחרים כדי להסיר את הכישוף שהוטל על עירם, שבה איש אינו יכול עוד להתאהב.

מכושפות: הדור החדש
עונה רביעית לגלגול המחודש של הסדרה הקלאסית ברשת ה-CW (יומיים אחרי כן גם ביס).

The Rising
מותחן על טבעי חדש של רשת סקיי הבריטית, העוקב אחר אישה שמתה בנסיבות מסתוריות, וחוזרת כשהיא נחושה למצוא את מי שהרג אותה.

שלישי, 15 במרץ 2022

רוק הצעיר
עונה שניה לקומדיה המצליחה על אודות חייו של דוויין "דה רוק" ג'ונסון. ג'ונסון מגלם את עצמו מתוך הקמפיין שלו לנשיאות ארה"ב בשנת 2032, הוא מספר לנו על חייו ואיך הם הובילו אותו למקום שהוא נמצא בו היום. הסדרה מתמקדת בשלוש תקופות שונות, משמעותיות ומעצבות בחייו: כילד צעיר בן 10 הגדל בהוואי בתחילת שנות ה-80. כאשר נכנס לעולם ההיאבקות; כתלמיד תיכון מגושם וגדול ממדים שכולם בכלל בטוחים שהוא סוכן משטרה סמוי בשל המראה גדול והמאיים שלו; וכשחקן פוטבול בקולג' במיאמי בשנות ה-90 (ב-19 במרץ גם ביס).

אדוני ראש העיר
עונה שנייה לסיטקום מבית היוצר של טינה פיי ורוברט קרלוק ("רוק 30", "קימי שמידט"). טד דנסון מגלם את ניל ברמר, מיליונר שמכר את החברה שלו והחליט לרוץ לראשות העיר מכל הסיבות הלא נכונות - וניצח. עדיין עליו ללמוד את תפקידו החדש במהירות, לזכות בכבוד והערכה מצד הצוות שלו, להצליח לעבוד עם הסגנית האידיאליסטית שבזה לו (הולי האנטר) ולהתחבר לבתו המתבגרת (ב-19 במרץ גם ביס).

חמישי, 17 במרץ 2022

אדמת אבות (Soil)
קומדיה בלגית חדשה של נטפליקס. יזם צעיר שרוצה להפיח חיים בעסק המשפחתי, מגבש תוכנית נועזת אך מסוכנת לייבא ממרוקו אדמה שבה יוכלו חברי הקהילה שלו לקבור את מתיהם.

Minx
קומדיה חדשה ומסקרנת של HBO מקס. בלוס אנג'לס של שנות ה-70, פמיניסטית צעירה ורצינית משלבת כוחות עם מו"ל בשכר נמוך כדי ליצור את המגזין האירוטי הראשון לנשים. אופליה לאביבונד ("מנסים", "מיי וג'ורג'") וג'ייק ג'ונסון ("בחורה חדשה") מככבים.

DMZ
מיני-סדרה בת ארבעה פרקים בכיכובה של רוזריו דוסון ("המנדלורי") ב-HBO מקס, המבוססת על הקומיקס של DC באותו שם. העלילה מתרחשת בעתיד הקרוב, במהלך מלחמת האזרחים השנייה של ארצות הברית. מנהטן נותרת אזור מפורז מנשק שנהרס ומבודד משאר העולם. החובשת חסרת הפחד אלמה אורטגה (רוזריו דוסון) יוצאת למסע למצוא את הבן שאיבדה בפינוי ניו יורק עם תחילת הסכסוך. מי ששופך בנזין על להבות הסכסוך הזה הוא פארקו דלגדו (בנג'מין בראט), המנהיג הפופולרי והקטלני של אחת הכנופיות החזקות ביותר באזור. דלגאדו רוצה לשלוט בעולם החדש הזה - ולא יבחל בדבר כדי להבטיח שזה יקרה.

Welcome to Flatch
עיבוד של רשת פוקס לקומדיה הבריטית This Country, ששודרה ב-BBC במשך שלוש עונות. צוות דוקומנטרי יוצא לחקור את חייהם של תושבים בעיירה אמריקנית קטנה; הם נתקלים בעיירה פלטש במערב התיכון, המורכבת משלל דמויות אקסצנטריות. מככבים בין היתר שון וויליאם סקוט ("אמריקן פאי") ואיה קאש ("הבנים").

שישי, 18 במרץ 2022

טופ בוי (Top Boy)
בתחילת העשור שודרה הדרמה הבריטית המעולה הזו בערוץ 4 במשך שתי עונות (בנות ארבעה פרקים כל אחת) לפני שבוטלה. שנים אחרי כן נתקל בה הראפר דרייק ביוטיוב, התאהב והחליט לעזור לממן עונה נוספת. הוא חבר אל נטפליקס שתרמה גם היא ממון ופלטפורמה, וב-2019 הסדרה שבה עם עונה שלישית בת עשרה פרקים, שזמינה בנפרד כסדרת המשך. עכשיו מגיעה סוף סוף העונה הרביעית/השנייה, . סיפורם של שני סוחרי סמים בלונדון מפעילים עסק מכניס בשיכון ציבורי בצפון לונדון. העונה השנייה של הסדרה המקורית זמינה בנטפליקס תחת השם "טופ בוי: סאמרהאוס" (הזכויות על הראשונה כבר פגו, אבל אפשר להתחיל מהשנייה והאמת שגם מהשלישית, אם מוכרחים), והחדשה פשוט תחת "טופ בוי".

משאבי אנוש (Human Resources)
סדרת בת חדשה של "פה גדול", אף היא בנטפליקס, השופכת אור חדש על היצורים שמלווים את בני האדם לאורך חייהם: מפלצות ההורמונים, מכשפי הבושה ואחרים. קאסט המדבבים כולל את הנרי ווינקלר ("בארי"), רוזי פרז ("הדיילת"), ג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורד"), בובי קנאבלי ("אימפריית הטיילת") ואחרים, חלקם מוכרים כבר מהסדרה המקורית.

עושים צחוק (Standing Up)
דרמה קומית צרפתית חדשה שיצרה פאני הררו, יוצרת "10 אחוז", עבור נטפליקס, ומתרחשת על רקע עולם הקומדיה בפריז. לא קל להצליח בסטנד-אפ, והמעבר בין עבודה לבין מרדף אחרי תהילה ויראלית יכול להיות מסובך. ארבעה חברים יסכנו הכול כדי לגרום לעולם לצחוק.

השדים של קראקוב (Cracow Monsters)
הבמאית הפולנית הייחודית קסיה אדמיק ("תנבח!", "אמוק") עומדת מאחורי סדרת הפנטזיה החדשה של נטפליקס, אף היא תוצרת פולניה, המבוססת על האגדות של המיתולוגיה הסלאבית. צעירה שעברה רודף אותה מצטרפת לפרופסור מסתורי ולסטודנטים המצטיינים שלו, שחוקרים פעילות על-טבעית ונלחמים בשדים.

ריי מחפש אהבה (Eternally Confused and Eager for Love)
דרמה קומית הודית חדשה ולא שגרתית של נטפליקס. בחור ביישן ובודד מנסה למצוא את דרכו - ואת האחת - בעזרת קוסם דמיוני שלא חוסך ממנו את עצותיו (הלא תמיד מועילות).

עוגה או לא עוגה? (?Is It Cake)
מייקי דיי מ"סאטרדיי נייט לייב" מנחה תחרות אפייה חדשה של נטפליקס, שבמסגרתה מעצבי עוגות מוכשרים יוצרים העתקים מעוררי תיאבון של תיקי יד, מכונות תפירה ועוד.

WeCrashed
סיפור עלייתה וקריסתה המביכה של WeWork זוכה לעיבוד טלוויזיוני באפל טיוי פלוס, בכיכובם של ג'ארד לטו ("מועדון הלקוחות של דאלאס"), שמגלם את אדם נוימן הישראלי, ואן האתאוויי ("המכשפות", "עלובי החיים") שמגלמת את אשתו רבקה. WeWork גדלה מחלל עבודה משותף אחד למותג עולמי בשווי 47 מיליארד דולר תוך פחות מעשור. ואז, תוך 14 ימים בלבד, היא הפסידה 40 מיליארד דולר. הסדרה מתארת איך הדבר הזה קרה, ואת סיפור האהבה שבמרכז. גם עם אמריקה פררה ("בטי", "סופרסטור").

Life & Beth
קומדיה חדשה של הולו בכיכובה, בימויה ופרי עטה של איימי שומר. לאחר תקרית פתאומית, בת', אישה מצליחה לכאורה עם מערכת יחסים ארוכת טווח וקריירה יציבה, מביטה אחורה לעברה כדי לראות מי היא רוצה להיות. גם עם מייקל סרה, מייקל רפפורט (בהמשך גם בדיסני פלוס).

ראשון, 20 במרץ 2022

סנדיטון
עונה שניה לדרמה הבריטית התקופתית החמודה של PBS האמריקנית ובריטבוקס הבריטית, על פי ספרה האחרון והלא גמור של ג'יין אוסטן (יומיים לאחר מכן גם בהוט).

והרי התחזית (Forecasting Love and Weather)
קומדיה רומנטית קוריאנית חדשה בכיכובה של פאק מין-יונג ("מה קרה למזכירה קים?"). סיפור אהבה מתפתח בין חזאית חרוצה לבין בחור חופשי ומאושר שעובד איתה בשירות המטאורולוגי. מתברר שהאהבה קשה לחיזוי לפחות כמו מזג האוויר.

שני, 21 במרץ 2022

American Song Contest
קלי קלרקסון וסנופ דוג מנחים את הגרסה האמריקנית לאירוויזיון. אתם מכירים את הקונספט: זמרים, זמרות ולהקות מכל מדינה וטריטוריה של ארצות הברית יתחרו לאורך העונה עם שירים מקוריים. לאחר מכן נציגי כל מדינה ידרגו את האחרות, לצד שופטים שינקדו אף הם. הגמר יתקיים ב-9 במאי.

חמישי, 24 במרץ 2022

אטלנטה
כמעט ארבע שנים אחרי שהסתיימה העונה השנייה והמדהימה, חוזרת סוף סוף הדרמה הקומית של דונלד גלובר ב-FX עם עונה שלישית. כזכור, הסדרה עוקבת אחר חיי היומיום של ארן (דונלד גלובר, "קומיוניטי") בן דודו הראפר "פייפר בוי" (בריאן טיירי הנרי, "הנצחיים") וחברם דריוס (לקית' סטיינפלד, "יהודה איש קריות והמשיח השחור"). כולם מחפשים את דרכם בסצנת הראפ המקומית באטלנטה, ג'ורג'יה, בעודם מנסים להוכיח את עצמם ובמקביל לנהל את חייהם וחיי משפחתם. העונה הרביעית והאחרונה כבר צולמה וצפויה להגיע בהמשך השנה. השלישית נפתחת עם שני פרקים (ב-26 במרץ גם ביס).

Halo
סדרת משחקי הווידאו המד"בית האולטרה-פופולרית נמצאת בפיתוח רצוף תהפוכות כבר שנים רבות. עכשיו היא סוף סוף מגיעה למסך בעיבוד החדש של פרמאונט פלוס. פבלו שרייבר ("הסמויה", "אלים אמריקאים", אחיו של לייב) מככב בתפקיד הגיבור, מאסטר צ'יף, חייל העל שנבנה על ידי הצבא כדי להילחם בחייזרים שפולשים אל כדור הארץ. מלבד שרייבר נמצאת כאן גם נטשה מקאלהון ("קליפורניקיישן", "השורד המיועד"). הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.

שישי, 25 במרץ 2022

פצ'ינקו (Pachinko)
דרמה בת שמונה פרקים, שלפי הדיווחים היא אחת היקרות ביותר שהפיקה אפל טיוי פלוס, עם תקציב בסדר גודל של "הכתר" (100 מיליון ליש"ט). מדובר באפוס רחב יריעה המבוסס על ספר באותו שם, ועוסק בסיפורם של ארבעה דורות של משפחת מהגרים קוריאנית, שמתחיל בסיפור אהבה אסור ונפרש לאורך שלוש מדינות: יפן, קוריאה וארה"ב, ולפיכך גם יסופר בשלוש שפות. סו יו (העונה הראשונה והמופלאה של "האימה") כתבה את התסריט ומשמשת כשואוראנרית, והסדרה היא אחת הבודדות בהיסטוריה האמריקנית שמכילה קאסט שרובו אסייתים-אמריקאים; בראשן יון יו-ג'ונג, שתפקידה בסרט "מינארי" הפך אותה לקוריאנית הראשונה שזכתה בפרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר.

ברידג'רטון (Bridgerton)
הדרמה התקופתית המענגת והמצליחה של נטפליקס חוזרת עם עונה שנייה, שתתבסס הפעם על "הוויקונט שאהב אותי", השני בסדרת הספרים מאת ג'וליה קווין, ובהתאם תעקוב אחר קורותיו הרומנטיים של האח הגדול במשפחה, אנתוני. הכוכב הגדול של העונה הראשונה, רגה-ז'אן פייג', שגילם את סיימון, לא ישוב לעונה השנייה כי הוחתם רק לעונה אחת. לעומת זאת פיבי דינבור, שמגלמת את דפני רעייתו, בכל זאת תופיע בעונה השנייה, בהיותה חלק בלתי נפרד ממשפחת ברידג'רטון.

שלישי, 29 במרץ 2022

The Girl From Plainville
מיני-סדרה חדשה של הולו בכיכובה של אל פאנינג ("קתרינה"), המגוללת את הסיפור האמיתי של מקרה "התאבדות הודעות הטקסט" של מישל קרטר, הנערה שבשורה של סמסים דרבנה את החבר שלה, קונרד רוי, ליטול את נפשו. הסדרה מונה שמונה פרקים, במה שנראה כבזבוז נוסף של שעות על סיפור שיכול להסתכם בשעתיים, אבל נחיה ונראה. גם עם קלואי סביני, איה קאש, קרלה בואונו ועוד.

רביעי, 30 במרץ 2022

Moon Knight
סדרת מארוול חדשה בדיסני פלוס, בכיכובו של אוסקר אייזק (סרטי "מלחמת הכוכבים" החדשים, "תמונות מחיי נישואין") כשכיר חרב שמקבל על סף מוות הזדמנות שנייה מאל ירח מצרי. לצדו מככבים אית'ן הוק, מאי קלמאווי ("ראמי") וגם השחקן הצרפתי גספר אוליאל, שנהרג בינואר האחרון בתאונת סקי והוא בן 37 בלבד.

חמישי, 31 במרץ 2021

Julia
קומדיה חדשה של HBO מקס שמסקרנת בכמה רמות: ראשית, הסדרה מתארת את קורותיה של השפית האמריקנית האגדית ג'וליה צ'יילד (הישראלים אולי מכירים אותה מהסרט "ג'ולי וג'וליה", שם גילמה אותה מריל סטריפ) בשנות השישים בבוסטון, כאשר הציגה לעם האמריקני את המטבח הצרפתי בתוכנית הבישול החלוצית שלה. שנית, מי שנכנסת לנעליה של צ'יילד היא שרה לנקשייר הבריטית, כוכבת "עמק האושר". שלישית, הסדרה מאחדת בין ניילס ולילית' מ"פרייז'ר" - דיוויד הייד פירס (שמגלם את בעלה של צ'יילד) וביבי ניווירת'. מלבד אלה הקאסט כולל גם את ג'ודית לייט ואיזבלה רוסליני.

How We Roll
קומדיה חדשה של CBS המבוססת על סיפור אמיתי, בכיכובם של פיט הולמס ("נופל וקם"), קייטי לואס ("סקנדל", "להמציא את אנה") וצ'אי מקברייד ("הוואי חמש אפס"). טום סמולוודף עובד פס ייצור בדטרויט, מחליט להפוך פיטורים בלתי צפויים להזדמנות, ובברכת אשתו מגשים את חלומו והופך לשחקן באולינג מקצועי.

עוד ביס במרץ 2022: סרט ריי דונובן, לגדול בין זאבים, שני נהרות (The Long Call), אדוני ראש העיר, רוק הצעיר, שלג צח, מכושפות הדור החדש, שיקגו פייר 6, לזייף את היטלר, המרוץ העולמי לדראג של רופול, סוג של ועוד.

עוד בהוט במרץ 2022: תחנה אחת עשרה, רופא ללא גבולות, שוטרים בדם, סוג של, גרייס המופלאה ועוד.

עוד בסלקום טיוי במרץ 2022: רוחות רפאים (האמריקנית), ילוסטון, דומינה, אבק כוכבים 2, חייבים לדבר על קוסבי, CSI וגאס, ניו אמסטרדם 1, שבב של אהבה 1 ועוד.

עוד בפרטנר טיוי במרץ 2022: בלי לפגוע, וונטוורת' 3-4, יחסים בהסכמה 2, רופא כלבבי 2 ועוד.

עוד בנטפליקס במרץ 2022: הארטלנד, בגרות באימהות 3-4 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully