וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוך על סול, אוזרק, בארי, הדיילת, בובה רוסית: מדריך סדרות אפריל 2022

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 10:25

"אוזרק" ו"גרייס ופרנקי" נפרדות מצופי נטפליקס באותו יום, משפחת קרדשיאן חוזרת עם סדרה חדשה, סדרת המשך ל"הקתדרלה ליד הים", עונות טריות ל"סמוך על סול", "בובה רוסית", "בארי", "בלתי גמור" ו"נערות דרי", ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה באפריל 2022

טריילר לעונה השישית של "סמוך על סול"/AMC

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית), וזו שתהיה זמינה בקיץ הקרוב, דיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רביעי, 30 במרץ 2022

Moon Knight
סדרת מארוול חדשה בדיסני פלוס, בכיכובו של אוסקר אייזק (סרטי "מלחמת הכוכבים" החדשים, "תמונות מחיי נישואין") כשכיר חרב שמקבל על סף מוות הזדמנות שנייה מאל ירח מצרי. לצדו מככבים אית'ן הוק, מאי קלמאווי ("ראמי") וגם השחקן הצרפתי גספר אוליאל, שנהרג בינואר האחרון בתאונת סקי והוא בן 37 בלבד.

61st Street
סדרת דרמה משפטית חדשה שיצר פיטר מופאט הבריטי ("צדק פלילי", "כבודו" האמריקנית) עבור רשת הכבלים AMC. מוזס ג'ונסון, ספורטאי שחור מבטיח בתיכון (טוסין קול, "דוקטור הו"), נסחף לתוך מערכת המשפט הפלילי המושחתת לשמצה בשיקגו, אחרי שהוא נחשד על ידי המשטרה כחבר כנופיה לכאורה. ג'ונסון מוצא את עצמו ואת עורך דינו פרנקלין רוברטס (קורטני ב' ואנס, "אמריקה נגד או ג'יי סימפסון") בעין הסערה, כשהמשטרה והתובעים מבקשים נקמה על מותו של קצין במהלך הפסקת סמים שהשתבשה. הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה, שצפויה לסגור את הסיפור.

עוד בוואלה!

דיסני פלוס יושק ביוני בישראל - אלה התכנים שצפויים להגיע איתו

לכתבה המלאה

חמישי, 31 במרץ 2021

Julia
קומדיה חדשה של HBO מקס שמסקרנת בכמה רמות: ראשית, הסדרה מתארת את קורותיה של השפית האמריקנית האגדית ג'וליה צ'יילד (הישראלים אולי מכירים אותה מהסרט "ג'ולי וג'וליה", שם גילמה אותה מריל סטריפ) בשנות השישים בבוסטון, כאשר הציגה לעם האמריקני את המטבח הצרפתי בתוכנית הבישול החלוצית שלה. שנית, מי שנכנסת לנעליה של צ'יילד היא שרה לנקשייר הבריטית, כוכבת "עמק האושר". שלישית, הסדרה מאחדת בין ניילס ולילית' מ"פרייז'ר" - דיוויד הייד פירס (שמגלם את בעלה של צ'יילד) וביבי ניווירת'. מלבד אלה הקאסט כולל גם את ג'ודית לייט ואיזבלה רוסליני.

How We Roll
קומדיה חדשה של CBS המבוססת על סיפור אמיתי, בכיכובם של פיט הולמס ("נופל וקם"), קייטי לואס ("סקנדל", "להמציא את אנה") וצ'אי מקברייד ("הוואי חמש אפס"). טום סמולוודף, עובד פס ייצור בדטרויט, מחליט להפוך פיטורים בלתי צפויים להזדמנות, ובברכת אשתו מגשים את חלומו והופך לשחקן באולינג מקצועי.

שישי, 1 באפריל 2022

סוסים איטיים (Slow Horses)
דרמת ריגול קומית חדשה של אפל טיוי פלוס בכיכובו של גארי אולדמן, על פי הספר באותו שם מאת מיק הרון, שראה אור גם בעברית בהוצאת אריה ניר-מודן. בית סלאו הוא המקום שאליו מגיעים אנשי סוכנות הביון הבריטית שכשלו בתפקידם, כדי להעביר את מה שנשאר מחורבות הקריירה שלהם. לכולם יש מכנה משותף אחד: הם רוצים לחזור לשטח ולפעילות, ורובם יעשו הכול כדי להגשים את המטרה הזאת. כשגבר צעיר נחטף וחוטפיו מאיימים לשדר את עריפת ראשו בשידור חי באינטרנט, הסוסים האיטיים, בהובלת הבוס הנודע לשמצה שלהם, רואים הזדמנות לגאול את עצמם. גם עם אוליביה קוק ("בייטס מוטל"), ג'ונתן פרייס ("משחקי הכס") וקריסטין סקוט תומאס ("הפצוע האנגלי"). העונה הראשונה מונה שישה פרקים, והסדרה חודשה לעונה שנייה שגם היא כבר צולמה.

The Home Edit: משתלטות על הבלגן (Get Organized with The Home Edit)
עונה שנייה לסדרת הלייפסטייל של נטפליקס. מארגנות הבתים המקצועיות קליאה וג'ואנה עוזרות ללקוחות מפורסמים יותר או פחות למיין, לערוך ולאחסן את הבלגן שלהם - וליצור מרחבים אסתטיים ושימושיים בבית.

האוטובוס האחרון (The Last Bus)
סדרת מד"ב חדשה לילדים של נטפליקס. חבורה של תלמידים מבריקים יוצאת לטיול שישנה את חייהם של כל המשתתפים, ונאבקת כדי להציל את האנושות מצבא של רחפנים אכזריים.

סילבר פאנץ' (Silver Punch)
אחרי שסדרות הגיבורים של נטפליקס ("ג'סיקה ג'ונס", "איירון פיסט", "דרדוויל" ו"לוק קייג'") מצאו בית חם בדיסני פלוס, נטפליקס מקווה לפצות על כך באמצעות סדרת המקור החדשה הראשונה של גיבור ניו-יורקי מעט פחות מוכר. כריסטופר סלאפ (וויל סמית'), עשיר תמהוני שמנסה להגן על אשתו, נחשף לחומר מסתורי שהופך את כף ידו לחזקה באופן על אנושי. העונה מונה רק שישה פרקים, אבל שירות הסטרימינג זומם להפוך את הזכיון ליקום חדש שיכלול סרטים, סדרות ואירועים אינטראקטיביים נוספים.

של מי הסדרה הזאת? (?Whose Show Is It Anyway)
ריאליטי חדש מבית נטפליקס, שמציע הזדמנות יוצאת דופן לתסריטאים שחולמים לראות את הסדרה שלהם בשירות הסטרימינג המצליח. שישה מתחרים יתמודדו מדי תוכנית עם האלגוריתם של נטפליקס בניסיון לכתוב סדרה בשלל ז'אנרים מהר ממנו. איימי שרמן-פלדינו מנחה.

שני, 4 באפריל 2022

הצעה עסקית (Business Proposal)
דרמה רומנטית דרום-קוריאנית חדשה של נטפליקס, בכיכובם של אן היו-סופ ("חיים אחרים") וקים סה-ג'ונג ("נודלס ביום, שדים בלילה"). הא-רי מתחזה לחברתה ומתייצבת לפגישה עיוורת במטרה להבריח את הבחור, אבל אז היא מגלה שמדובר בבוס הגדול שלה - ויש לו הצעה רצינית בשבילה.

נפרדנו כך (The Split)
עונה שלישית לדרמה של ה-BBC, בכיכובם של ניקולה ווקר ("ארבעה ימים") וסטיבן מנגן ("אפיזודס"), על עורכת הדין הבכירה שעזבה את העסק המשפחתי שבו עבדה לטובת החברה היריבה (בהמשך גם ביס).

רביעי, 6 באפריל 2022

האולטימטום: חתונה או פרידה (The Ultimatum: Marry or Move On)
ונסה וניק לאשיי מנחים תוכנית ריאליטי חדשה של נטפליקס. זוגות צעירים מעמידים את אהבתם למבחן וחוברים כל אחד לפרטנר פוטנציאלי אחר, התנסות שתעזור להם להחליט: מתחתנים או נפרדים? חלק ראשון של העונה עולה היום, השאר שבוע לאחר מכן.

The Hardy Boys
עונה שנייה לדרמת המתח של הולו המבוססת על סדרת ספרי הבילוש לצעירים, "בני הרדי", על צמד האחים המסייעים לאביהם הבלש הפרטי לפתור פשעים (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

חמישי, 7 באפריל 2022

Tokyo Vice
הבמאי מייקל מאן מוכר מעבודותיו הקולנועיות, כמו "היט" ו"המוהיקני האחרון", אבל את תהילתו קנה עם הסדרה "מיאמי וייס" בשנות השמונים. עכשיו, בדיוק עשור אחרי הסדרה האחרונה שביים והפיק, "לאק" בכיכובו של דסטין הופמן, חוזר מאן עם פרויקט טלוויזיוני חדש ששמו נשמע כמו מחווה לקלאסיקת האייטיז שלו, ובפועל מבוססת על ספר באותו שם של העיתונאי האמריקני ג'ייק אדלסטין. אנסל אלגורט ("סיפור הפרברים") מגלם את בן דמותו הטלוויזיוני של אדלסטין במיני-סדרה בת שמונה פרקים, שעלילתה מתרחשת בשנות התשעים. ג'ייק עובר לטוקיו כדי להצטרף לצוות של עיתון יפני גדול. הוא נלקח תחת חסותו של בלש ותיק בחוליית מחלק המוסר, ומתחיל לחקור את העולם האפל והמסוכן של היאקוזה היפנית. הפקה משותפת של HBO מקס האמריקנית ו-WOWWOW היפנית.

מספיק טוב (Close Enough)
עונה שלישית לקומדיית האנימציה של HBO מקס, העוקבת אחר משפחה מורחבת שמתגוררת בצד המזרחי של לוס אנג'לס בגרסתה הסוריאליסטית (בהמשך גם בנטפליקס).

שישי, 8 באפריל 2022

קווים אדומים (Dirty Lines)
דרמה הולנדית חדשה של נטפליקס. אמסטרדם, שנות ה-80. סטודנטית אמביציוזית מתחילה קריירה חדשה בשירות שיחות אירוטיות שהקימו שני אחים שונים זה מזה בתכלית.

אליטה (Elite)
עונה חמישית לדרמת הנעורים הספרדית של נטפליקס.

Woke
עונה שנייה לדרמה הקומית של הולו בכיכובו של למורן מוריס ("בחורה חדשה"), על מאייר קריקטורות אפריקני-אמריקני, שאחרי טראומה בהיתקלות עם המשטרה בשל זיהוי שגוי, מתחיל לדמיין שחפצים מדברים אליו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

שבת, 9 באפריל 2022

מחר (Tomorrow)
סדרת פנטזיה דרום-קוריאנית חדשה של נטפליקס. צעיר שהופך לחצי אדם וחצי רוח בעקבות תאונה, מועסק על ידי צוות של מלאכי מוות שיוצאים למשימות הצלה מיוחדות בשאול.

ראשון, 10 באפריל 2022

ג'נטלמן ג'ק
סוף סוף מגיעה העונה השנייה של הדרמה הנהדרת של ה-BBC ו-HBO, בכיכובה של סוראן ג'ונס ("דוקטור פוסטר", "ויג'יל") בתפקיד אן ליסטר, בעלת קרקעות ותעשיינית באנגליה של ראשית המאה ה-19, שלא עשתה חשבון לאיש (ב-25 באפריל גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלישי, 12 באפריל 2022

נערות דרי (Derry Girls)
סוף סוף, שלוש שנים אחרי שהסתיימה העונה הקודמת, חוזרת הקומדיה הבריטית הנפלאה. החדשות הרעות: זו העונה האחרונה. אפשר להבין, האמת, בהתחשב בכך ששתיים מהשחקניות כבר באמצע העשור הרביעי לחייהן והאחרות עוד רגע בנות 30. עדיין מבאס. כזכור, הסדרה עוקבת אחר מעלליהן של ארבע נערות ובחור אנגלי קטן בשנות התשעים בעיר האירית שסועת הקרבות לונדונדרי. העונה השנייה הסתיימה עם הסכם השלום ההיסטורי מ-1998, כך שדף חדש נפתח בעיר ובחייהן (בהמשך גם בנטפליקס).

תא לחץ (Hard Cell)
קומדיה כלא-נשים חדשה בת שישה פרקים בנטפליקס של הקומיקאית הבריטית קתרין טייט. לורה וויליס, מפיקת אירועים שהפכה למנהלת כלא לנשים, מתעדת את הריגושים ואת התסכולים של החיים מאחורי הסורגים. טייט עצמה מגלמת מספר דמויות.

רביעי, 13 באפריל 2022

שמורות הטבע המופלאות (Our Great National Parks)
כחלק מהחוזה עתיר המיליונים של בני הזוג אובמה עם נטפליקס, מגיע פרויקט ראשון שבו הנשיא לשעבר עצמו פוסע אל מול המצלמה, לפחות מדי פעם, בסדרה מרהיבה בת חמישה פרקים המוקדשת לכמה משמורות הטבע היפות ביותר בארצות הברית.

חמותי בערה בי (Smother-in-Law)
סיטקום ברזילאי חדש של נטפליקס. בעקבות הקורונה, איזדיר עוברת לגור עם בנה הלא יוצלח ועם כלתה-יריבתה ומשתדלת לא לשבש את שגרת חייהם - למרות הנטייה שלה לדחוף את האף.

חמישי, 14 באפריל 2022

Killing It
קומדיה חדשה של שירות הסטרימינג פיקוק, שיצרו אנשי "ברוקלין תשע תשע" דן גור ולוקה דל טרדיצ'י, בכיכובו של שודד הפונטיאק מאותה סדרה - קרייג רובינסון. קרייג פוסטר הוא מאבטח בנק שחי במיאמי ומנסה לשמור על הראש מעל המים. הוא ואשתו לשעבר, קמיל, משמשים בחוסר-נוחות כהורים שותפים לבתם ונסה. לקרייג יש תוכניות גדולות להפוך ליזם, אבל אין דרך להוציא את הרעיונות שלו לפועל. מפגש מקרי מציג לו את העולם הפראי של ציד פיתונים בחסות המדינה, והוא מחליט ללכת על הכל כדי להגשים את החלום האמריקאי שלו.

The Kardashians
"משפחת קרדשיאן" לא באמת נגמרה. נשות המשפחה חוזרות עם סדרה חדשה, פשוט בהולו במקום בערוץ !E, ועם שם חדש, לפחות בלעז (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

שישי, 15 באפריל 2022, ערב פסח

שאגה (Roar)
סדרת אנתולוגיה פרקית חדשה של אפל טיוי פלוס, מהיוצרות של "גלואו", ליז פלייהייב וקרלי מנש, ובהשתתפות שתי כוכבות הסדרה המבוטלת-במפתיע ההיא, אליסון ברי ובטי גילפין. דיוקן נוקב ולפעמים מצחיק של המשמעות של להיות אישה היום. בשילוב ייחודי של ריאליזם קסום, תרחישים ביתיים ומקצועיים מוכרים ועולמות עתידניים, שמונת הסיפורים מציגים את הדילמות של נשים רגילות. בין המשתתפות: ניקול קידמן, מריט וובר ("לא ייאמן"), איסה ריי ("לא בטוחה") וסינתיה אריבו ("הארייט - הבריחה לחופש").

המרעה המערבי (Outer Range)
דרמה על טבעית חדשה של אמזון פריים וידאו בכיכובו של ג'וש ברולין. חוואי שנלחם על שטחו ומשפחתו במערב האמריקני הפראי, נתקל בתעלומה בלתי נתפסת בקצה השממה בוויומינג, המאלצת אותו להתעמת עם הלא נודע בדרכים שהן אינטימיות וקוסמיות בה בעת. מלבד ברולין מככבים אימוג'ן פוטס ("28 שבועות אחרי"), לילי טיילור ("עמוק באדמה") ומאט לוריא ("אורות ליל שישי").

אנטומיה של שערורייה (Anatomy of a Scandal)
סדרה חדשה בת שישה פרקים של נטפליקס על פי הספר באותו שם מאת שרה וון, שנשמע כמו קריצה מאוד מפורשת לשניים מהלהיטים הכי גדולים של שונדה ריימס, "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל". על העיבוד אמון דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים", "תשעה זרים גמורים") ומככבים בה סיינה מילר ("אבק כוכבים"), מישל דוקרי ("אחוזת דאונטון"), רופרט פרנד ("הומלנד") ונעמי סקוט ("אלאדין"). חייה הנוחים של סופי כאשתו של ג'יימס, פוליטיקאי רב-עוצמה, נהרסים כשסודות שערורייתיים נחשפים והוא מואשם בפשע מחריד. הסדרה מתוכננת להיות אנתולוגיה שמדי עונה תעסוק בפרשיה שערורייתית אחרת בחלונות הגבוהים של בריטניה.

יורשי הארץ (Heirs to the Land)
סדרת המשך של נטפליקס ל"הקתדרלה ליד הים", שכמוה מבוססת על ספרו של אילדפונסו פלקונס. עשור אחרי אירועי הסדרה הקודמת, הוגו יור הצעיר ורב-התושייה מנסה לעשות לעצמו שם בברצלונה של המאה ה-14, אבל אינו שוכח את ההבטחה שהבטיח למשפחת אסטניול.

הסנדקית: נקמה של אימא (Mai: A Mother's Rage)
מותחן פשע הודי של נטפליקס. אם שמתאבלת על מותה הטרגי של בתהּ מגלה מי הפושעים שעומדים מאחוריו, והופכת מאישה כנועה לחסרת רחמים בניסיון לגלות את הסיפור האמיתי.

Swimming With Sharks
השחקנית קתלין רוברטסון ("בוורלי הילס 90210", "בוס", "המרחב") עוברת לראשונה לצד השני של המצלמה בסדרה שיצרה וכתבה, המבוססת בחופשיות על הסרט באותו שם מ-1994 בכיכובו של קווין ספייסי, שבעברית זכה לשם "המפיק". קירנן שיפקה ("מד מן") מככבת כמתמחה באולפן הוליוודי שמנוהל על ידי בוסית שהקשיחות שלה נודעת לשמצה (דיאן קרוגר), ומוקפת בעובדים שלא יהססו לשלוף סכינים כדי להתקדם על חשבון עמיתיהם. גם דונלד סאתרלנד כאן, בסדרה שבמקור נוצרה עבור שירות הסטרימינג הקצר וקצר הימים קוויבי, ועכשיו עולה בפורמט של שישה פרקים בני חצי שעה בערוץ רוקו. בדיוק כמו בסדרה הקודמת בכיכובה של שיפקה, "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה", גם במקרה הזה מדובר בעיבוד קודר ומחוספס ליצירה שבמקור הייתה קומית.

ראשון, 17 באפריל 2022

The First Lady
סדרת אנתולוגיה חדשה ועתירת כוכבות של רשת הכבלים שואוטיים, שכל פרק בה מתמקד בסיפורה של גברת ראשונה אחרת - נשותיהן של נשיאי ארצות הברית. בין המשתתפות: ויולה דיוויס (כמישל אובמה), מישל פייפר (כבטי פורד), ג'יליאן אנדרסון (כאלינור רוזוולט), דקוטה פאנינג, ג'ודי גריר, וגם ארון אקהרט וקיפר סאתרלנד.

אימת המתים המהלכים (Fear the Walking Dead)
חלקה השני של העונה השביעי בסדרת הזומבים שלא ייאמן שהיא עדיין קיימת (בהמשך גם באמזון פריים וידאו).

Doctor Who
השני מתוך שלושה ספיישלים של סדרת המד"ב הבריטית, שבמסגרתם נפרדת ג'ודי וויטאקר מתפקידה כדוקטור, ואיתה גם השואוראנר כריס צ'יבנל. את מקומו של האחרון יתפוס בעונה הבאה ראסל ט' דיוויס, האיש שהחזיר לחיים את הזיכיון ב-2005 ועזב בסוף אותו עשור.

שני, 18 באפריל 2022

סמוך על סול
הסדרה הכי טובה בטלוויזיה חוזרת סוף סוף עם העונה השישית והאחרונה, שמחולקת לשני חלקים: קודם שבעת הפרקים הראשונים (בשידור שבועי כתמיד, מלבד שני הראשונים שעולים ברצף), וששת הפרקים האחרונים יגיעו החל מ-11 ביולי (ב-20 באפריל גם ביס, הוט וסלקום טיוי, וב-21 באפריל גם בנטפליקס).

שלישי, 19 באפריל 2022

כנופיית המאיה (Mayans MC)
עונה רביעית לסדרת הבת הקשוחה של "ילדי האנרכיה" (ב-21 באפריל גם ביס).

Life After Life
דרמה חדשה של ה-BBC על פי ספרה של קייט אטקינסון באותו שם, שבעברית יצא בהוצאת ידיעות ספרים תחת השם "חיים ועוד חיים". העלילה עוקבת אחר אישה צעירה בשם אורסולה טוד, שמתה ונולדת מחדש פעם אחר פעם. סיפורה של אורסולה מתחיל בשנת 1910, כאשר היא נולדה להורים סילבי ויו, אך מתה באופן טראגי לפני שהיא נושמת את נשימתה הראשונה. אולם באותו ערב ממש היא נולדת מחדש והפעם שורדת, תופעה מוזרה שמתרחשת שוב ושוב ובמסגרתה אורסולה מנווטת סדרה של חיים מקבילים על רקע שתי מלחמות עולם. תומאסין מקנזי ("ג'וג'ו ראביט") מככבת.

רביעי, 20 באפריל 2022

בובה רוסית (Russian Doll)
הקומדיה של נטפליקס בכיכובה של נטשה ליון חוזרת סוף סוף עם עונה שנייה, יותר משלוש שנים אחרי קודמתה, ביום הקנאביס הבין-לאומי. בטח במקרה. כזכור (?), הסדרה עוקבת אחר אישה שחווה שוב ושוב את אותו יום ומנסה להבין למה זה קורה. העונה כוללת הפעם שבעה פרקים.

Yakamoz S-245
מותחן מד"ב טורקי של נטפליקס שעלילתו מתרחשת באותו יקום של הסדרה הבלגית "אל תוך הלילה", ומגיעה מאותו כותב. כאשר אסון נורא מכה בכדור הארץ, ביולוג ימי שיצא למשימה בצוללת מחקר נאלץ להילחם על חייו ועל חייהם של אנשי צוותו, בעוד ברקע נחשפת מזימה.

הלב המסומן (The Marked Heart)
טלנובלה קולומביאנית חדשה של נטפליקס. גבר שגמר אומר להתנקם בארגון סחר באיברים שרצח את אשתו, רוקם קשר עם האישה שקיבלה את ליבה.

חמישי, 21 באפריל 2022

הדיילת
דרמת הפשע הקומית המלבבת בכיכובה של קיילי קואקו חוזרת לעונה שנייה עם סיפור חדש. בין היתר מצטרפות שרון סטון, שריל היינז ומיי מרטין (ב-24 באפריל גם בהוט).

הוא מצפה (He's Expecting)
דרמה יפנית של נטפליקס המבוססת על המאנגה Kentaro Hiyama's First Pregnancy. מנהל מצליח במשרד פרסום שבטוח שהוא יודע הכל נכנס להיריון - ונאלץ לפתע להתמודד עם אפליה חברתית שנעלמה מעיניו עד כה.

שישי, 22 באפריל 2022

עוצר נשימה (Heartstopper)
דרמת התבגרות בריטית חדשה של נטפליקס על פי סדרת הספרים באותו שם. צ'רלי וניק הם שני נערים שמחפשים את דרכם בבית הספר, מתנסים באהבות ראשונות, ומגלים שהקשר הבלתי צפוי ביניהם עשוי להיות יותר מסתם חברות.

הרלן קובן: תחזיקו חזק (Hold Tight)
עוד עיבוד אירופאי של נטפליקס להרלן קובן, הפעם שוב תוצרת פולין, אחרי "ביער" מלפני שנתיים. בחור צעיר נעלם זמן קצר לאחר מות חברו. בפרבר אמיד ומסוגר בוורשה, סודות ושקרים נחשפים והחיים מתחילים להתפרק.

מסמנים את סאנסט (Selling Sunset)
עונה חמישית לסדרת הריאליטי של נטפליקס. סוכנוֹת הנדל"ן בקבוצת אופנהיים מוכרות בתי יוקרה לקונים עשירים בלוס אנג'לס. כשהכול בנוי על יחס אישי, המשמעות היא בדרך כלל דרמות גדולות.

קוראים לי מג'יק (They Call Me Magic)
בעוד הדרמה "לייקרס: קבוצה מנצחת" של HBO ממשיכה בעוז, מגיעה עכשיו אל אפל טיוי פלוס סדרה תיעודית חדשה בת ארבעה פרקים על הקריירה וחייו של ארווין "מג'יק" ג'ונסון, מעלייתו לגדולה בלוס אנג'לס לייקרס, דרך ההיכרות עם אהבת חייו, האבחנה של ה-HIV ועד להפיכה לאיש עסקים מצליח.

ראשון, 24 באפריל 2022

בארי
הקומדיה השחורה הנהדרת של ביל היידר ב-HBO, כמתנקש שמעדיף להיות שחקן, חוזרת לעונה שלישית כמעט שלוש שנים אחרי קודמתה (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

בייבי (The Baby)
קומדיית אימה מבית HBO ו-Sky, הבוחנת את עולם האמהות בגישה מצחיקה ואפלה, מנקודת מבטה של אישה שלא מעוניינת בכלל בתפקיד הזה. מישל דה סווארטה ("הדוכסית"), מגלמת את נטשה, בת 38, שאף פעם לא תכננה תוכניות לטווח הרחוק ועסוקה בלהרחיק עצמה מכל מה שקשור לאימהות ותינוקות, ובעיקר זועמת על כל הקרובים אליה שעסוקים בלהביא תינוקות לעולם. רצה הגורל וללא שום הכנה מופיע על מפתן ביתה תינוק. היא חייבת לטפל בו, חייה משתנים באופן דרמטי - היא מרגישה שהוא שולט, מניפולטיבי אבל גם חמוד להפליא. בפועל הוא הופך את חייה של נטשה מהקצה אל הקצה, וכאשר היא מתחילה להבין את גודל השינוי והאסון מבחינתה, היא גם לומדת להכיר בכך שלתינוק שלה טבע קטלני ביותר (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

Gaslit
ג'וליה רוברטס ושון פן מככבים בדרמה של רשת הכבלים סטארז, המתרחשת על רקע פרשת ווטרגייט ומאירה פינה פחות מוכרת של האירועים. המיני-סדרה עוקבת מרת'ה מיטשל, ידוענית ואשת חברה מקומית בארקנסו ואשתו של התובע הכללי הנאמן של ריצ'רד ניקסון, ג'ון מיטשל. למרות הקרבה של בעלה לנשיא ושיוכה המפלגתי, מרת'ה הייתה בין הראשונות שהשמיעו בפומבי טענות כלפי המעורבות של הנשיא בפרשה, ובכך החלה כדור שלג שקרע את הנאמנויות של בעלה. הקאסט כולל גם את בטי גילפין ("גלואו"), דן סטיבנס ("אחוזת דאונטון"), שיי וויגהאם ("אימפריית הטיילת"), אליסון טולמן ("פארגו", "למה נשים רוצחות") ורבים אחרים. את "גאסליט" יצר רובי פיקרינג, שהיה מפיק תחת סם איסמעיל בסדרה "מר רובוט". איסמעיל עצמו מפיק בכיר גם כאן, כך שמדובר באיחוד בינו ובין רוברטס, אחרי הסדרה "הומקאמינג" שבה שיתפו פעולה.

The Man Who Fell to Earth
הסרט הקלאסי מ-1976 בכיכובו של דיוויד בואי זוכה לסדרת המשך ברשת הכבלים שואוטיים, שהיא בעצם די עיבוד מחודש ורופף שלו. צ'יווטל אג'יופור ("12 שנים של עבדות") מככב בתפקיד הראשי כחייזר בדמות בן אדם שמגיע לכדור הארץ ונוכח ברגעי מפתח בהיסטוריה של האנושות. מלבד זאת כולל הקאסט גם את נעמי האריס (סרטי "שודדי הקאריביים"), רוב דילייני ("קטסטרופה"), ג'ימי סימפסון ("ווסטוורלד", "פצ'ינקו"), קלארק פיטרס ("הסמויה"), קייט מאלגרו ("כתום זה השחור החדש") וביל ניי, שנכנס לנעלי בואי ומגלם את הדמות מהסרט המקורי, כחייזר שהגיע לפני כמעט חמישים שנה.

Billy The Kid
מערבון של רשת הכבלים Epix, המבוססת על חייו של פורע החוק האמריקני המפורסם בילי הנער. מהשורשים האיריים הצנועים שלו, לימיו הראשונים כקאובוי ואקדוחן בספר האמריקני, ועד לתפקידו המרכזי במלחמת מחוז לינקולן ומעבר לו. טום בליית', שלא מזמן ראינו אותו כמחזר החביב של גלדיס ראסל שנהדף על ידי הוריה ב"העידן המוזהב", מככב בתפקיד הראשי.

שני, 25 באפריל 2022

העיר הזו שלנו (We Own This City)
לראשונה מאז שהסתיימה "הסמויה" ב-2008, היוצר שלה דיוויד סיימון חוזר לעסוק בבולטימור במיני-סדרה חדשה בת שישה פרקים שמטפלת בנושאים דומים, ועושה זאת יחד עם ג'ורג' פלקאנוס, שאחראי לכמה מהפרקים הכי מדהימים בסדרה ההיא, וגם יצר עם סיימון את "הצמד". בשנת 2015. התפרעויות פורצות ברחבי העיר בניסיון להשיג צדק לפרדי גריי, בחור אפרו-אמריקאי בן 25 שנהרג בנסיבות מחשידות בעת שהייתו במעצר, מה שגורם לפתיחתה של חקירה פדרלית בעניין מותו. פשעי סמים ואלימות נמצאים בעלייה ומספר הרציחות בעיר מגיע לשיא של שני עשורים. מפקדי המשטרה, הנמצאים תחת לחץ חסר תקדים, פונים לוויין ג'נקינס וליחידת העילית שלו כדי שיעזרו לנקות את העיר מנשק ומסמים. ג'ון ברנת'ל ("המעניש", "הקדושים של ניוארק") מככב בתפקיד הראשי, ולצדו וונמי מוסאקו ("לוקי", "לות'ר"), ג'יימי הקטור ("הסמויה"), ג'וש צ'ארלס ("האישה הטובה"), מקינלי בלצ'ר השלישי ("אוזרק") ואחרים. כמו כל הסדרות הקודמות שיצר סיימון, גם זו ב-HBO (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

רביעי, 27 באפריל 2022

אמת או שקר: השעשועון (Bullsh*t: The Gameshow)
שעשועון חדש של נטפליקס בהנחיית האווי מנדל, שבמסגרתו המתמודדים מנסים לענות נכון על שאלות טריוויה קשות. כשהם לא יכולים, הם פשוט עוברים לתוכנית ב': לשקר במצח נחושה.

חמישי, 28 באפריל 2022

‫7 הנשמות של לאה (The Seven Lives of Lea)
סדרת מתח/פנטזיה/נעורים צרפתית של נטפליקס. לאה מוצאת את שרידי גופתו של גבר צעיר, מתעוררת בשנות ה-90, ועוברת שבע פעמים מגוף אחד לאחר בניסיון לפתור את תעלומת מותו - ולמנוע אותו.

The Offer
מיני-סדרת דרמה חדשה של פרמאונט פלוס, הצוללת אל מה שהתרחש מאחורי הקלעים של הפקת הסרט "הסנדק", שממש לאחרונה חגג חמישים שנים לבכורתו. העלילה מבוססת על חוויותיו של המפיק זוכה האוסקר אלברט ס' ראדי, שמעולם לא נחשפו עד כה, במהלך יצירת "הסנדק". מיילס טלר ("וויפלאש") מגלם אותו, מת'יו גוד ("האישה הטובה", "ליל המכשפות") מגלם את המפיק רוברט אוונס, דן פוגלר מגלם את הבמאי פרנסיס פורד קופולה, ג'ובאני ריביסי מגלם את בוס משפחת הפשע ג'ו קולומבו, וגם עם ג'ונו טמפל ("טד לאסו"), קולין הנקס ("דקסטר", "פארגו") ואחרים.

Under the Banner of Heaven
מיני סדרת פשע חדשה של FX בכיכובם של אנדרו גארפילד ("ספיידרמן המדהים"), דייזי אדגר-ג'ונס ("אנשים נורמלים") וסם וורת'ינגטון ("אווטאר"). בלש מורמוני שחוקר את הרצח של ברנדה רייט לאפרטי ובתה התינוקת בפרבר בעמק סולט לייק, חושף אמיתות קבורות על מקורותיה של הדת ועל ההשלכות האלימות של אמונה בלתי מתפשרת. את הסדרה יצר דסטין לאנס בלאק, זוכה האוסקר על התסריט לסרט "מילק", על פי ספר העיון באותו שם, שגולל מקרה אמיתי (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל).

שבב של אהבה (Made for Love)
קומדיית המד"ב השחורה של HBO מקס חוזרת עם עונה שנייה, במסגרתה הייזל גרין (כריסטין מיליוטי, "איך פגשתי את אמא") ממשיכה לנסות להתמודד עם בעלה ההייטקיסט המיליארדר (בילי מגנוסן, "תפיס את שורטי"), שעוקב אחריה באמצעות שבב שעוקב אחרי מחשבותיה ומיקומה. גם עם ריי רומנו (בהמשך גם ביס).

שישי, 29 באפריל 2022

אוזרק (Ozark)
דרמת הפשע של נטפליקס חוזרת עם החלק השני והאחרון של העונה האחרונה, הכולל שבעה פרקים.

גרייס ופרנקי (Grace and Frankie)
הקומדיה של נטפליקס בכיכובן של ג'יין פונדה ולילי טומלין חוזרת עם תריסר הפרקים האחרונים של הסדרה.

בלתי גמור (Undone)
סוף סוף, אחרי שנתיים וחצי, העונה השנייה של הדרמה-הקומית המונפשת היפה של אמזון פריים וידאו, מבית היוצר של קייט פרדי ורפאל-בוב ווקסברג, אנשי "בוג'ק הורסמן". העלילה עוקבת אחר אלמה, אישה בת 28 שמתגוררת בסן אנטוניו, טקסס. לאחר תאונת דרכים שבה כמעט איבדה את חייה, גילתה אלמה שיש לה מערכת יחסים חדשה עם הזמן. היא פיתחה את היכולת החדשה הזו כדי לגלות את האמת בנוגע למותו של אביה. עם רוזה סלזאר ("אליטה: מלאך קרב", "טעם דובדבן חדש לגמרי"), בוב אודנקירק ("סמוך על סול").

זוהרות (Shining Girls)
דרמה חדשה של אפל טיוי פלוס בכיכובה של אליזבת' מוס ("סיפורה של שפחה", "מד מן"), המבוססת על ספרה באותו שם של לורן ביוקס, שיצא בעבר גם בעברית בהוצאת מודן. שנים לאחר שתקיפה אכזרי הותירה אותה במציאות שכל הזמן משתנה, קירבי מזרחי מגלה שמקרה רצח טרי קשור לתקיפה שלה. היא משתפת פעולה עם הכתב הוותיק דן ולסקז כדי להבין את ההווה המשתנה שלה ולהתעמת עם עברה. גם עם ואגנר מורה ("נרקוס"), ג'יימי בל ("בילי אליוט", "סקין"), פיליפה סו ("המילטון") ואיימי ברנמן ("הנותרים").

I Love That for You
קומדיה חדשה של רשת הכבלים שואוטיים, בכיכובה של ונסה באייר הנהדרת ("סאטרדיי נייט לייב") שגם יצרה את הסדרה עם ג'פרי ביילר בהשראת ילדותה האמיתית. העלילה עוקבת אחר ניצולת לוקמיה בילדותה, ג'ואנה גולד, בעודה רודפת אחרי חלום חייה להיות מנחת ערוץ קניות ביתי. היא מסירה את תווית "ילדת הסרטן", מתרחקת מהוריה, מתחילה ברומן מתחיל לראשונה בחייה הבוגרים ומתיידדת עם האלילה שלה (מולי שאנון), הכוכבת הכריזמטית של הרשת. אבל כששקר לבן קטן לבוסית שלה (ג'ניפר לואיס) הופך למפולת שלגים גדולה, ג'ואנה מגלה שיש תג מחיר גבוה ללחיות את החלום.

Ten Percent
גרסה בריטית לקומדיה הצרפתית האהובה "10 אחוז" (המקור כמובן זמין בנטפליקס). בדומה למקבילו, העיבוד הבריטי עוקב אחר קבוצת סוכני אמנים בסוכנות בריטית בדיונית, אך בניגוד למקור, הסדרה החדשה תשים דגש בין היתר על התחרות העזה בין התעשייה הבריטית לסוכנויות האמריקאיות. ג'ק דוונפורט ("זיווגים", "שודדי הקאריביים") וג'ים ברודבנט ("אייריס וג'ון", "מולן רוז'") נמנים עם הסוכנים. בין הכוכבות והכוכבים שמתארחים בתפקיד עצמם: הלנה בונהם קרטר, אוליביה וויליאמס, דיוויד אוילואו, דומיניק ווסט, אמה קורין, קלי מקדונלד והימש פאטל.

עוד ביס באפריל 2022: מינקס, תקציב משפחתי, זה הולך לכאוב, פורעי חוק, רצח בשישה חלקים, לאהוב אותי, סיפורה של שפחה 4, NCIS לוס אנג'לס 10 ועוד.

עוד בהוט באפריל 2022: מינקס, זה הולך לכאוב, פורעי חוק, רצח בשישה חלקים, לאהוב אותי, מגנום בלש פרטי, מיליארדים 4 ועוד.

עוד בסלקום טיוי באפריל 2022: ציפור אלוהים שבשמיים, ילוסטון 2-4, Hacks, ליל המכשפות 1, אף בי איי: המבוקשים ביותר 2, ניו אמסטרדם 2, סיפורה של שפחה 4 ועוד.

עוד בפרטנר טיוי באפריל 2022: על כל הקופה (Ana. All In), לפני שנמות (Before We Die), שטח פראי (Wild District), האס (Huss), טופ דוג, שבעה סוגי עמימות (Ambiguity), אתה אני והאפוקליפסה (You, Me and the Apocalypse), הסטירה (The Slap) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully